آموزش سئو

Ubersuggest برنامه افزودنی Chrome

می 26, 2020

لطفاً توجه داشته باشید: پس از نصب برنامه افزودنی ، تمام کارهایی که باید انجام دهید این است که به Google بروید و یک جستجو انجام دهید. اینجاست که داده را مشاهده خواهید کرد.

خیلی وقت است و حالا ، بالاخره اینجاست.

امروز می خواهم شما را با آن آشنا کنم Ubersuggest برنامه افزودنی Chrome.

از زمانی که بیش از 21 سال در صنعت هستید ، می دانم که در هنگام مرور وب یا جستجوی گوگل ، انجام تحقیقات خود راحت تر از این است که مجبور شوید دوباره به Ubersuggest برگردید.

به همین دلیل من این پسوند Chrome را ایجاد کردم.

بنابراین ، پسوند Chrome چیست؟

خوب ، آسانترین راه برای دانستن اینکه چه مواردی را شامل می شود (این برنامه رایگان است) ، این است که فقط بروید و نصب کنید و آن را امتحان کنید

اما در اینجا مواردی ذکر شده است …

نمای کلی کلمات کلیدی

وقتی Google را جستجو می کنید ، یک مرور کلی را در نوار جستجو مشاهده خواهید کرد.

شما می توانید حجم جستجوی ماهانه و هزینه هر کلیک آن کلمه کلیدی را مشاهده کنید.

هنگامی که روی پیوند “مشاهده همه” کلیک می کنید ، یک نمای کلی برای این کلمه کلیدی مشاهده خواهید کرد.

نمودار کل حجم جستجوی ماهانه را تجزیه می کند. جالب در مورد نمودار این است که هر دو جستجو ماهانه تلفن همراه و جستجوهای رومیزی را به شما نشان می دهد.

مقاله مرتبط  نحوه دریافت پست های حمایت شده برای وبلاگ خود (راهنمای نهایی)

و بالاتر از نمودار ، شما می توانید معیارهایی در مورد رتبه بندی این کلمه کلیدی برای سختی (SEO دشواری) و چگونگی رقابت آن با کلمه کلیدی از دیدگاه تبلیغاتی پرداخت شده (دشواری پرداخت شده) دریافت کنید.

در زیر نمودار ، 2 نمودار نوار نیز مشاهده خواهید کرد. اولین مورد تجزیه و تحلیل می کند که آیا افراد روی نتایج جستجوگرها کلیک می کنند ، نتایج پرداخت می کنند یا اصلاً روی هر جایی کلیک نمی کنند.

مورد دوم داده های مربوط به محدوده سنی کلیه جستجوگران را نشان می دهد.

نمای کلی پیوند

بالاتر از نتایج ارگانیک ، حباب گفتاری را مشاهده می کنید که میانگین قدرت سایتهای رتبه بندی (نمره دامنه) و میانگین تعداد دامنه های ارجاع شده را که 10 نتیجه برتر از آنها دارد (بک لینک) می شکند.

اگر می خواهید یک مرور دقیق تر ، می خواهید یک نمودار را در نوار کناری ببینید که نشان می دهد چه تعداد پیوند مرجع هر یک از 10 لیست برتر را دارد.

در نظر داشته باشید که معیارهای پیوند مبتنی بر دامنه های ارجاع است. بنابراین ، اگر یک وب سایت دارای 100 پیوند از همین نام دامنه باشد ، فقط 1 خواهد بود. زیرا آنچه که هنگام جستجوگرها مهم است چند سایت منحصر به فرد و مرتبط است که می توانید برخلاف داشتن یکسان ، به شما پیوند دهند. بارها و بارها به شما پیوند می یابد.

مقاله مرتبط  چگونه یک بلاگ مد را راه اندازی کنیم و آن را در سال 2020 مشهور کنیم

حتی داده های کلیدی

در نوار کناری ، داده های کلیدی دیگری را نیز پیدا خواهید کرد.

لیستی از سایر کلمات کلیدی محبوب مشابه را مشاهده خواهید کرد. شما همچنین می توانید در هر کلمه کلیدی معیارهای مختلفی کسب کنید … از هر چند وقت یکبار جستجو (حجم) ، تا چه چیزی برای پیشنهاد آن کلمه کلیدی (CPC) ، تا چه میزان کلمه کلیدی از نظر SEO (SD) دشوار است.

و اگر به پایین صفحه بروید ، لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را ارائه می دهید که Google ارائه می دهد.

مجدداً داده هایی مانند حجم جستجو ، هزینه برای هر کلیک و داده های دشواری سئو به شما ارائه می شود.

معیارهای URL

هر وقت جستجو را در Google انجام می دهید ، مطمئناً لیستی از وب سایت هایی را مشاهده می کنید که برای آن کلید واژه رتبه بندی می کنند.

همانطور که مشاهده می کنید ، در زیر URL ، اختیار وب سایت (نمره دامنه) را مشاهده می کنید ، چند آدرس اینترنتی پینترست و فیس بوک را به اشتراک می گذارند ، و چه تعداد دامنه های منحصر به فرد به این نتیجه پیوند دارند.

مقاله مرتبط  چگونه من 231608 بازدید کننده را با استفاده از اطلاعیه های فشار به سایت من سوار کردم

جالب است که می توانید بر روی “پیکان پایین” در کنار تعداد پیوندها کلیک کرده و لیست دقیقی از سایت های پیوند دهنده و همچنین نمره دامنه و متن لنگر آنها را برای پیوند مشاهده کنید.

کشور و زبان خود را انتخاب کنید

آخرین ویژگی در پسوند این است که می توانید مکان و زبان خود را تغییر دهید.

تنها کاری که باید انجام دهید کلیک روی پیوند “تنظیمات” در نوار کناری است.

لیستی طولانی از زبانها و کشورهایی را که می توانید انتخاب کنید مشاهده خواهید کرد.

مهم نیست از چه نسخه Google استفاده می کنید ، مانند Google.com.br یا حتی Google.co.in ، هر زمان جستجو را انجام دهید ، داده های SEO را مشاهده خواهید کرد.

نتیجه

من تغییرات بزرگی بیشتر در آینده نزدیک دارم اما دوست دارم آنچه که تاکنون درباره آن فکر می کنید را بشنوم.

و اگر درخواست ویژگی دیگری دارید ، فقط در زیر نظر دهید. به این ترتیب می توانیم موارد بعدی را که به برنامه افزودنی اضافه می کنیم در اولویت قرار دهیم.

بنابراین پرداخت کنید پسوند Ubersuggest و امتحانش کن

نظر شما در مورد پسوند چیست؟ چه ویژگی های دیگری را دوست دارید من اضافه کنم؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *