آموزش سئو

MLOps در تجارت و بازاریابی چگونه استفاده می شود؟

فوریه 25, 2021

احتمال این وجود دارد که برند شما دانشمندان داده و متخصصان عملیات را در تیم داشته باشد و گرچه آنها تمام تلاش خود را برای همکاری انجام می دهند ، اما هر یک از آنها تخصص خود را دارند.

این می تواند منجر به سو mis ارتباط و سو mis تفاهم شود. دانشمندان داده می توانند داده ها را تفسیر کنند ، اما احتمالاً پس زمینه مدیریت عملیات تجاری را ندارند. به همین ترتیب ، تیم تجاری می تواند جنبه های کاری خود را عملی کند ، اما آنها به طور کامل نمی دانند که چگونه داده ها را تفسیر و پیاده سازی کنند.

اینجا مکانی است که عملیات یادگیری ماشین (MLOps) وارد می شود.

در این مقاله ، ما در مورد چگونگی کمک MLOps به همکاری بین داده های شما و تیم های تجاری ، و همچنین مزایای اضافی فوری و آینده اجرای آن بحث خواهیم کرد.

MLOps چیست؟

MLOps ، به زبان ساده ، مجموعه ای از بهترین روش ها برای بهبود ارتباط و همکاری بین کارمندان شما در بخش داده های علمی و عملیاتی برند شما است.

به عبارت ساده تر ، این ترکیبی از یادگیری ماشین ، مهندسی داده و عملیات توسعه است. هدف این است که یک روند ساده تر برای توسعه و ایجاد سیستم های یادگیری ماشین فراهم شود ، و به مدیران تجارت ، دانشمندان داده ، بازاریابان و مهندسین فناوری اطلاعات اجازه می دهد در همان سطح همکاری کنند.

این یک توسعه از آنچه ما به عنوان DevOps می شناسیم است. DevOps فرآیند سازماندهی همکاری بین همه کسانی است که در طراحی و ساخت داده های بزرگ شرکت دارند. این روند برای مدتی وجود داشته است ، اما MLOps هنوز در جوانی است.

https://www.youtube.com/watch؟v=_jnhXzY1HCw

MLOps یک چرخه زندگی ایجاد می کند و مجموعه ای از اعمال که در توسعه سیستم های یادگیری ماشین اعمال می شود. این شامل تحقیق ، توسعه ، عملیات و اجرا می باشد.

MLOps چیست

روند طوفان مغزی ، توسعه و پیاده سازی یادگیری ماشین بسیار گسترده است. داشتن مجموعه ای از فرایندهای تکراری برای راهنمایی هر پروژه از بسیاری جهات کمک می کند.

5 مزیت MLOps

اکنون که درک کلی از MLOps داریم ، بیایید ببینیم که چگونه می تواند بر کسب و کار ما تأثیر بگذارد. تمام فناوری های جدید تأثیر مثبت یا منفی بر صنعت بازاریابی دیجیتال دارند ، بنابراین بسیار مهم است که ما می فهمیم چه چیزی دریافت می کنیم.

1. MLOps می تواند کارایی و اتوماسیون را افزایش دهد

استفاده بیشتر از وقتمان کاری است که بیشتر ما در انجام آن تلاش می کنیم.

از قضا ، ما زمان زیادی را صرف فهمیدن نحوه انجام این کار می کنیم.

ما ممکن است انواع مختلف برنامه ها و کتاب ها را بررسی کنیم. ما می توانستیم روزها را با خواندن مقالات یا حتی شرکت در سمینارهای مربوط به کارایی و مدیریت زمان سپری کنیم.

اما ، شاید اتوماسیون برای بسیاری از افراد ساده تر باشد.

طبق تعریف ، اتوماسیون باید کارایی را افزایش دهد. وقتی یک دقیقه کارها از دست افراد خارج شد ، می توانند روی موضوعات بزرگ تصویر متمرکز شوند.

یک کار اساسی اما خسته کننده ، بسیاری از افراد در تیم های علوم داده ، وقت خود را صرف انجام ورود اطلاعات می کنند. این زمانی است که آنها می توانند به جای بهبود منفعل مهارت تایپ کردن ، بر روی دانش صرف کنند (و همه ما می دانیم ، اشتباه تایپی در ورود اطلاعات می تواند فاجعه ای به همراه داشته باشد!).

مقاله مرتبط  چگونه می توان در رسانه های اجتماعی تأیید شد

MLOps گزینه هایی را برای خودکار کردن کارها مانند ورود داده فراهم می کند. این کار از قبل به طول می انجامد ، اما وقتی همه چیز پیش می رود ، دانشمندان می توانند به بهترین نتیجه برسند.

2. MLOps زباله را از بین می برد

MLOps به مشاغل کمک می کند تا ارتباطات خود را بهبود بخشند و از گلوگاه ها و خطاهای پرهزینه جلوگیری کنند.

چقدر وقت تلف کردی پاسخ دادن به همان سوالات، تکرار یک نکته قبلی یا کار در ساعات اضافی برای پاک کردن خطا زیرا کسی به راحتی نمی دانست چه کاری انجام دهد – یا اینکه شخص دیگری قرار بود چه کاری انجام دهد؟

اگر برای هر کارمند یا پیمانکار مجموعه ای از عملیات را دنبال کرده باشید ، نیازی به پاسخ مستمر به همان س questionال نخواهد بود. می توانید برای آنها چک لیست عملیاتی ارسال کنید و آنها تا زمان تکمیل از طریق آن کار می کنند.

بهترین چیز در مورد این بسیار تکراری است. من از مثال یک شرکت بازاریابی محتوا برای تولید محتوا برای مشتریان خود استفاده خواهم کرد.

بگذارید بگوییم شما سایتی را بررسی می کنید که محصولات کمپینگ را بررسی می کند. هر صفحه باید از همان فرم اولیه یکسانی برخوردار باشد تا خوانندگان شما بتوانند به راحتی محصولات را مقایسه کنند و یا با قطعاتی که بیشتر از همه به آنها اهمیت می دهند ، کم و زیاد کنند.

فرض کنید شما به بازرسان و ویراستاران خود الگویی برای پیگیری ، دستورالعمل های گام به گام و اطلاعات مربوط به آنچه دیگران انجام می دهند ، می دهید. در این صورت می توان سردرگمی را کم کرد و می توانید بر روی اینکه چکمه های کوهنوردی در هوای زمستان کدام یک از بهترین ها هستند تمرکز کنید.

MLOps این کار را نه برای محتوا بلکه برای برقراری ارتباط انجام می دهد. این به رهبران اجازه می دهد “الگوهایی” را که باید در یک روز مشخص انجام شود به اشتراک بگذارند و پس از هر بارگذاری مجدد ، س questionsالات باید کم شود و زباله های مربوطه حذف شوند.

3. تمرکز MLO بر همکاری

همانطور که گفته شد ، فقدان ارتباط می تواند یک تجارت را به سرعت از بین ببرد. همکاری بین بخشها بسیار مهم است. در غیر این صورت ، کار گم می شود ، یادداشت ها منتقل نمی شوند ، همه چیز از دست می رود – و ممکن است مزاج ها شعله ور شوند.

MLOps روشهایی را برای انتقال یک کار به بخش دیگر ایجاد می کند. کلمه “چرخه حیات” اغلب برای توصیف این روند استفاده می شود.

هنگامی که یک پروژه در چرخه زندگی حرکت می کند ، کارگران باید بتوانند ببینند چه اتفاقی افتاده است ، اکنون چه اتفاقی می افتد و چه اتفاقاتی بعدی رخ خواهد داد.

مقاله مرتبط  Squarespace Vs. Wix - مقایسه سایت سازنده

اینجا جایی است که ما کلاه بازاریاب خود را می پوشیم و به دنبال ابزاری مانند ClickUp و Trello هستیم. اینها برای مدیریت همزمان تعداد زیادی کار مفید هستند.

افراد درگیر در پروژه می توانند به مواردی مانند چک لیست و مکالمه های قبلی در تمام نقاط خط لوله ، منتفی شدن پاسخ برای چت های کاری یا برخورد با ایمیل مخوف گروه دسترسی داشته باشند.

ارتباطات به ترتیب انجام می شود ، هرکسی که باید در مکالمه شرکت کند می تواند باشد و بعید است که در ده ها پیام گم شود.

این روند همچنین امکان اسناد را فراهم می کند. این نه تنها باعث ایجاد یک ردیف کاغذی می شود که چه کسی چه کاری انجام داده است بنابراین می توان به افراد مناسب بازخورد داد ، بلکه ارتباط نادرست را نیز از بین می برد زیرا همه موارد ذکر شده در حال حاضر است.

4. MLOps از مدل های یادگیری ماشین پشتیبانی می کند

MLOps از مدل های یادگیری ماشین پشتیبانی می کند

کاهش میزان تغییرات از یک پروژه به پروژه دیگر کلید مهمی برای مقیاس گذاری هر کسب و کار است. MLOps با ایجاد مدل های قابل تکرار که می توانید به عنوان یک معیار در ابتدای هر پروژه جدید استفاده کنید ، به این کار کمک می کند.

این ثبت های مجموعه داده به ردیابی منابع ، داده های پروژه ، گزارش ها و معیارها کمک می کند. این عوامل به طور مشترک گلوگاه ها را از بین می برد ، زمان تلف شده را کاهش می دهد و به انتقال سریع پروژه ها از طریق خط لوله کمک می کند.

اساساً کاری که شما انجام می دهید ایجاد الگویی است که می تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد. این “الگوها” یا “مدل های” یادگیری ماشین با داشتن معیاری برای دنبال کردن هر بار تولید مدل جدید یادگیری ماشین ، به کاهش زمان تولید و تولید محصول بهتر کمک می کنند.

داشتن یک مدل قابل تکرار در بازاریابی حیاتی است زیرا به شما امکان می دهد هر متغیری را وارد کنید و همان نتیجه را تجربه کنید. مثال استثنایی در این مورد است.

وقتی استراتژی اثبات شده ای برای ایجاد محتوا ، بارگذاری ، بهینه سازی ، پیوند دادن به آن و بهینه سازی مجدد داشته باشید ، دیگر هرگز نگران متغیرها نخواهید بود زیرا مراحل یکسان هستند.

مهم نیست که شما در حال رتبه بندی مقاله ای در مورد صفحه کلیدهای ارگونومیک یا فرش در خانه تشییع جنازه هستید زیرا استخوان ها یکسان هستند.

این کار با تأمین نیازهای افراد نیازمند در زمان خودشان شروع می شود. ما در دنیای متصل به هم 24-7 زندگی می کنیم که مردم در آن ساعتهای مختلف کار می کنند.

روزهای کار 9-5 و پشت سر گذاشتن تمام کارهایتان گذشته است. هر کارمند یا پیمانکاری که دارید باید در صورت نیاز به س questionالی پاسخ دهد.

اگر آنها مجبور شوند دور هم بنشینند و منتظر بمانند تا شما صبح دوباره به دفتر برگردید ، این یک گلوگاه ایجاد می کند ، روند کار شما را کند می کند و در نهایت برای شما هزینه دارد.

مقاله مرتبط  راهنمای 6 مرحله ای برای بارگذاری سریعتر سایت موبایل

5. MLOps استقرار و پیاده سازی را آسان تر می کند

توانایی MLOps در بهبود ارتباطات ، ایجاد فرایندها و خودکارسازی موارد می تواند استقرار و پیاده سازی را به دلیل کاهش ذاتی احتمال خطا ، آسان کند.

با در اختیار داشتن MLOps ، توسعه دهندگان می توانند مدل ها را خیلی سریعتر بسته بندی کنند و در عین حال کنترل کیفیت را با پروفایل و اعتبارسنجی مدل حفظ کنند.

این راهی برای دانشمندان و مدیران داده فراهم می کند تا در سطح بالاتری با اطمینان از دانستن اینکه هر مرحله دنبال شده و برای سازگاری اعتبار سنجی می کنند ، عملکرد بالاتری داشته باشند.

آینده MLOps در تجارت و بازاریابی چیست؟

MLOps یک صنعت جدید اما عظیم است که انتظار می رود تا سال 2025 به 4 میلیارد دلار رسیده است. مهمترین تاثیری که ممکن است داشته باشد مربوط به نحوه مدیریت داده ها است.

اگر روش قابل فهم برای ترجمه آن ندارید ، داده بی معنی است.

عملیات یادگیری ماشین به شما امکان می دهد آن داده ها را بگیرید و آنها را به چیزی ملموس تبدیل کنید. به عنوان مثال ، اگر در مدل کسب و کار خاصی تغییراتی ایجاد کرده اید و پس از شش ماه نتایج بدتری را مشاهده کرده اید ، ممکن است بخواهید دوباره به مدل اصلی برگردید.

به علاوه ، MLOps فراهم می کند ثبات. تولید یک محصول ثابت سفارش بالایی است زیرا هر سناریو متفاوت است و احتمالاً هر بار با مشکلات منحصر به فردی روبرو خواهید شد. مشاغل در سراسر جهان تلاش می کنند تا بارها و بارها یک محصول / خدمات ثابت را ارائه دهند.

MLOps به دانشمندان داده و مدیران عملیات کمک می کند تا در یک بازه زمانی قابل توجه نتایج مثبتی را ایجاد کنند. با انتقال پروژه از یک انتهای خط لوله به سر دیگر ، همه افراد درگیر باید راهی برای اطمینان از حفظ کیفیت داشته باشند. MLOps حتی می تواند فرآیند تضمین کیفیت را با اسکن های معمول انجام دهد.

نتیجه

MLOps به ایجاد خطوط ارتباطی بین همه افراد درگیر در فرآیند توسعه فناوری یادگیری ماشین کمک می کند. ما به عنوان بازاریاب می توانیم از این امر چیزی بیاموزیم و همان اصول را در مشاغل خود پیاده کنیم.

هر مشاغل می تواند از رهنمودها و فرایندهای روشنی که باید دنبال کند ، بهره مند شود. اگر گلوگاه ها ، زمان تولید کند و تعداد زیادی خطا را تجربه می کنید ، ممکن است بخواهید پرده را عقب بردارید و به طور کلی به مراحل کار خود نگاهی بیندازید.

اگر به نظر می رسد کار زیادی باشد ، ما می توانیم کمک کنیم!

فکر می کنید MLOps چه تاثیری بر تجارت و بازاریابی دارد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید