آموزش سئو

MBA خود را در SEO با این 10 راهنما ، 5 دوره و 1 ابزار دریافت کنید

آوریل 11, 2021

آیا شما علاقه مند به استفاده هستید جستجوگرها برای ایجاد نام تجاری شما؟ یا می خواهید از SEO استفاده کنید تا منجر به فروش بیشتر شود؟

مهمتر از همه آیا شما می خواهید از موارد مشترک اجتناب کنید اشتباهات که رتبه بندی را عقب نگه می دارد؟

خوب امروز ، فکر کردم کاری کمی متفاوت انجام خواهم داد.

من می خواستم توضیح دهم که چگونه می توانید یک دوره خرابی در را دریافت کنید.

از همه بهتر اینکه من می خواستم بدون نیاز به هزینه یک دلار این کار را انجام دهم.

امروز ما قصد داریم 10 راهنما و 5 دوره را بررسی کنیم که می توانید برای بهبود دانش SEO خود به آنها اعتماد کنید. اگرچه برخی از راهنماها و دوره ها دارای عنوان و تمرکز مشابهی هستند ، اما اطلاعات و مشاوره ارائه شده در هر یک بی نظیر و ارزشمند است.

بیا شروع کنیم!

10 راهنمای جستجوگرها

1. SEO Made Simple (راهنمای گام به گام) – آیا شما تازه وارد دنیای سئو هستید؟ در این حالت ، راهنمای مبتدی دقیقاً همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید (تعداد بیشتری از اینها برای آمدن).

به همین دلیل من این راهنما را نوشتم:

  • این واقعاً برای مبتدیان است و جزئیات فنی پیشرفته را از معادله خارج می کند.
  • این بخش به سهولت قابل هضم است و هر کدام تمرکز اصلی را ایجاد می کنند.
  • پر است از عکسهای صفحه ، فیلم ها ، تصاویر و اینفوگرافیک ها ، که همه تصویر واضح تری از آنچه برای موفقیت لازم است را نشان می دهد.

2 جدول تناوبی جستجوگرها – این راهنما کمی متفاوت از اکثر موارد است. بیشتر در قالب تصویری است که باعث تجزیه عناصر SEO می شود.

image01

دانستن هر عاملی که می تواند SEO را تحت تأثیر قرار دهد مهم است زیرا هر مقدار کمی جمع می شود.

بر خلاف سایر کانال های بازاریابی ، SEO یکی از مواردی است که شما مجبورید کارهای کوچک زیادی را به درستی انجام دهید تا مورد توجه قرار گیرد.

3 راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجو – اگر می توانید SEO را از یک شخص یا شرکت یاد بگیرید چه کسی خواهد بود؟ اکثر مردم از پاسخ واضح چشم پوشی می کنند: Google.

همه می خواهند در Google رتبه بالاتری داشته باشند. به هر حال ، این موتور جستجو برای اکثر مردم جهان است.

اگر شما تازه کار SEO هستید و می خواهید از سگ برتر یاد بگیرید ، این راهنمای شروع کننده بهترین دوست جدید شما خواهد بود.

مزیت اصلی این راهنما این است که شما نگران درست یا نبودن اطلاعات نباشید. شما می دانید که هر نکته ای توصیه می شود ، به شرطی که از استاد همه موتورهای جستجو است.

با 32 صفحه مشاوره ، از اصول SEO گرفته تا بهینه سازی موبایل ، این دلیلی دارد که بسیاری از بازاریابان جدید این راهنما را همیشه نزدیک نگه می دارند.

فقط به این دلیل که شما تازه کار SEO نیستید به این معنی نیست که می توانید از عهده اشتباهات برآیید. راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجوگر Google به شما کمک می کند تا به سرعت ، کارآمد و موثر بلند شوید و کار کنید ، در حالی که از اشتباهات رایجی که میلیون ها نفر قبل از شما آزار داده اند جلوگیری می کنید.

4 راهنمای مبتدی برای جستجوگرها – Moz یکی از اولین راهنماهای مربوط به SEO را ایجاد کرده است. و آنها تمایل دارند آن را هر ساله به روز کنند.

10 فصل وجود دارد که این راهنمای دقیق را تشکیل می دهد ، شروع با “موتورهای جستجو چگونه کار می کنند” و منجر به “اندازه گیری و پیگیری موفقیت” می شود.

در این بین ، شما در مورد اینکه چرا بازاریابی موتور جستجو برای تجارت شما مهم است ، نحوه ایجاد لینک بدون مجازات شدن ، و افسانه ها و باورهای غلط در مورد SEO س SEOال می کنید.

می توانید راهنما را بصورت آنلاین مطالعه کرده یا PDF را بارگیری کنید.

راهنمای مبتدی برای جستجوگرها شایسته است که از ابتدا تا انتها خوانده شود. حتی اگر در زمینه سئو اطلاعاتی داشته باشید ، این راهنما می تواند مهارت شما را تیزتر کند.

image03

5 راهنمای Blogger برای جستجوگرها – هیچ دو نفر برای وب سایت خود اهداف دقیق یکسانی ندارند. به عنوان مثال ، یک وبلاگ نویس ممکن است همان رویکرد سئو را در نظر نگیرد که یک فروشگاه تجارت الکترونیکی داشته باشد.

و با بیش از یک میلیارد وبلاگ در اینترنت ، باید SEO را بطور خاص در مورد وبلاگ نویسی بدانید.

مقاله مرتبط  نحوه بهینه سازی برای بایدو در ایالات متحده

SEOBook در ارائه اطلاعات صرفاً برای وبلاگ نویسان فراتر از حد مجاز است.

حتماً بخش “چرا وبلاگها با وب سایتهای ایستا متفاوت هستند” را نیز بخوانید.

شاید شما از قبل این تفاوت را بدانید ، اما کسانی که تازه وارد این موضوع شده اند ممکن است گیج شوند. در اینجا گزیده ای از بخش وجود دارد که ماهیت هدفمند و در عین حال ساده راهنما را نشان می دهد:

SEO برای یک وبلاگ با SEO برای اکثر وب سایت های دیگر متفاوت است ، بیشتر به دلیل عناصر اجتماعی پخته شده در فناوری وبلاگ نویسی است. سئو سایت برای وبلاگها بیشتر معطوف به دادن مطلبی به مردم و ایجاد موضوعی است که قابل توجه باشد.

به عنوان یک وبلاگ نویس علاقه مند به سئو ، می خواهید به توصیه هایی اعتماد کنید که با خواسته ها ، نیازها و اهداف شما مطابقت دارد. به همین دلیل است که این راهنما از SEOBook خوانده می شود. هدف این است که به SEO وبلاگ خود ضربه بزنید.

6 هر آنچه درباره سئو باید بدانید – شما برای همیشه مبتدی SEO نخواهید بود. وقتی برای مرحله بعدی آماده شدید ، این راهنمای پیشرفته SEO مکان خوبی برای شروع است.

نحوه توصیف راهنما در اینجا است:

گسترده ترین و مفصل ترین راهنمای تکنیک های پیشرفته SEO که امروزه وجود دارد.

هر راهنمای موجود در این لیست جامع است. هر زمانی که وقت دارید ، باید هر راهنما خوانده شود ، زیرا اطلاعات به روشی منحصر به فرد ارائه می شوند.

اما وقتی صحبت از عمیق ترین و عملی ترین اطلاعات در مورد تکنیک های پیشرفته سئو می شود ، فکر می کنم این راهنما کیک را می گیرد.

این موضوع نه در مورد طول (نه فصل) ، بلکه در مورد عمق و استفاده از مثالهاست. منظور من این است:

image11

این راهنما فقط به شما نمی گوید که عنوان مناسب SEO را ایجاد کنید. این فقط به شما نمی گوید که عنوان شما چه مدت باید باشد. این به شما توصیه عملی می دهد که چگونه تغییرات را برای بهتر ایجاد کنید. علاوه بر این ، عکسهای صفحه “بصری” در مورد چگونگی دقیق تحقق این امر به شما ارائه می دهند.

وقتی وارد جزئیات پیشرفته سئو می شوید چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. این راهنما اطمینان حاصل می کند که از چیزی که می تواند رتبه بندی شما باشد یا آن را شکست ، غافل نشوید.

7 لیست کامل عوامل رتبه بندی 200 Google – من در بالا ذکر کردم که چگونه در SEO شما برای بدست آوردن رتبه بندی باید هر کار کوچکی انجام دهید.

فقط ساخت پیوند کافی نیست.

فقط نوشتن محتوای شگفت انگیز کافی نیست.

فقط بهینه سازی برچسب های متا کافی نیست.

ببینید ، همه افراد جنبه های اصلی SEO را انجام می دهند. اما آنچه بیشتر سایت ها انجام نمی دهند ، هر کار کوچکی است که به درستی انجام می شود.

حالا فقط تصور کنید که آیا هر کار کوچکی را به درستی انجام داده اید؟ رتبه شما بسیار بالاتر خواهد بود.

من توصیه می کنم از 200 فاکتور رتبه بندی استفاده کنید.

8. راهنمای نهایی SEO تجارت الکترونیکی – سایت های تجارت الکترونیکی بسیار متفاوت از سایت های سنتی هستند.

صفحاتی که می خواهید در Google دارای رتبه بالایی باشند معمولاً لیست صفحات یا صفحات محصول است. زیرا این نوع صفحه هایی هستند که باعث فروش شما می شوند.

آنچه در این راهنما منحصر به فرد است این است که به شما آموزش می دهد هر آنچه را که باید در مورد SEO برای سایت های تجارت الکترونیک بدانید. از آنجا که ایجاد لینک ، ایجاد محتوا ، نشانه گذاری طرح و حتی بهینه سازی برای زمان بارگذاری ، همه در سایت های تجارت الکترونیک متفاوت است.

همچنین برای همه سیستم عامل ها کار می کند. فرقی نمی کند از Shopify یا Bigcommece یا حتی Wix استفاده می کنید ، برای همه آنها مفید است.

9. 19 تکنیک پیشرفته جستجوگرها برای دو برابر کردن ترافیک جستجو – همانطور که در بالا چند بار ذکر کردم ، هر چیز کوچکی با SEO اضافه می شود ، به خصوص اینکه اکنون بسیار رقابتی است.

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره تجارت الکترونیکی

فقط انجام اصول اولیه کافی نیست. شما باید خیلی فراتر از رقابت خود باشید.

به همین دلیل این راهنما را می خوانم که 19 تاکتیک پیشرفته را از بین می برد.

هر یک از این تاکتیک ها در افزایش ترافیک SEO شما بسیار مثر هستند ، اما قبل از اجرای آنها می خواهید انجام اصول کار را در نظر بگیرید.

زیرا بدون انجام اصول اولیه ، تاکتیک های پیشرفته کاربرد زیادی نخواهند داشت.

به عنوان مثال ، اگر URL های شما از نظر SEO مناسب نباشد ، این یک روش مبتدی است ، ممکن است Google نتواند سایت شما را جستجو کند. بنابراین مهم نیست که از کدام استراتژی پیشین استفاده می کنید ، تأثیر چندانی نخواهد داشت.

10. پیوند منابع ساختمانی که کار می کنند – پیوندها سنگ بنای SEO هستند. به آنها رأی دهید.

هرچه کسی رای بیشتری کسب کند ، رتبه بالاتری نیز کسب خواهد کرد.

اما همه آرا ((پیوندها) برابر نیستند. سایت های معتبر مانند CNN یا Yahoo تأثیر بیشتری دارند. و هرچه پیوند مربوط به سایت شما باشد ، وضعیت بهتری خواهید داشت.

بنابراین وقتی منابع کم و کمبود پول برای صرف یک شرکت بزرگ جستجوگرها دارید چگونه می توان پیوند دریافت کرد؟

خوب ، این راهنما آن را خراب می کند. این روش از طریق راه های مختلفی که می توانید پیوند ایجاد کنید وجود دارد.

از ایجاد ابزارهای رایگان ، نوشتن راهنماها ، حتی انجام کارهای دستی … امکانات زیادی وجود دارد و شما می توانید همه آنها را از این راهنما بیاموزید.

5 دوره سئو

1. SEO قفل شده است – این یک دوره 7 هفته ای در زمینه SEO است. اما نترسید ، با توجه به شماره 7 هفته ، هر ویدیو کوتاه و قابل اجرا است.

در مجموع 21 فیلم در طی 7 هفته شکسته خواهید شد. طول هر فیلم از 5 تا 15 دقیقه است.

همراه با هر ویدئو ، برگه ها ، کاربرگ ها و الگوها برای سهولت در اجرای سئو وجود دارد.

به این ترتیب بعد از اینکه یک تاکتیک یا استراتژی خاص SEO را یاد گرفتید ، اسنادی در مورد چگونگی استفاده و اجرای آن به شما داده می شود.

2. تجارت الکترونیکی SEO 101 Series Video – اینجا یک دوره سئو از بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیکی ، Shopify.

این دوره فقط برای کسی نیست که علاقه عمومی به سئو دارد. این دوره برای دارندگان فروشگاه های اینترنتی است که می خواهند برای افزایش درآمد و سود ، رتبه بندی را به عنوان وسیله ای برای افزایش بازدید افزایش دهند.

در این دوره هفت فیلم وجود دارد که تماشای همه آنها رایگان است. برخی از موارد دلخواه من عبارتند از:

  • چرا فروشگاه شما در Google نیست؟
  • Google چگونه فروشگاه تجارت الکترونیک شما را رتبه بندی می کند؟
  • تحقیق کلمات کلیدی: برای کدام عبارات جستجو باید رتبه بندی کنید؟

فیلم ها آنقدر طولانی نیستند که حوصله شما سر برود ، اما آنقدر طولانی هستند که می توانند از درون به موضوع نگاه کنند.

صاحبان فروشگاه های اینترنتی درک می کنند که تفاوت بین موفقیت و شکست تنها می تواند به توانایی آنها در ایجاد ترافیک ارگانیک بستگی داشته باشد. اگر می خواهید این حوزه از تجارت الکترونیکی خود را بهبود ببخشید ، مجموعه ویدیویی Shopify نقطه شروع خوبی است.

image02

3 دوره آموزش سئو توسط Moz – Moz یک بار دیگر با یک دوره آموزشی که از طریق پلتفرم Udemy ارائه شده است ، خود را در لیست می یابد.

این دوره آموزشی رایگان نکات و نکاتی را که برای اجرای یک استراتژی موفقیت آمیز در جستجوگرها نیاز دارید ، آموزش می دهد.

این دوره را به عنوان توسعه راهنمای مبتدیان در جستجوگرها برای شرکت در نظر بگیرید. با پنج سخنرانی و بیش از یک ساعت محتوای ویدئویی ، شما در مورد نحوه رتبه بندی وب سایت خود احساس بهتری خواهید داشت.

عناوین سخنرانی ها به شرح زیر است:

  • ساخت یک برنامه عملیاتی ماهانه SEO
  • 5 روش استفاده از پروفایل های اجتماعی خود برای سئو
  • هدف قرار دادن کلمات کلیدی سخت می شود!
  • ایجاد پیوند با توییتر
  • نگاشت کلمات کلیدی به محتوا

این دوره برای بازاریابان از هر سطح طراحی شده است ، بنابراین برای ثبت نام و شیرجه رفتن وقت بگذارید. این برنامه رایگان است ، بنابراین در واقع چیزی برای از دست دادن ندارید.

image10

4 بارگیری رایگان: الگوی SEO در صفحه – دسته بندی این به عنوان یک دوره سنتی دشوار است ، اما قطعاً از برخی جهات متناسب با قالب است.

الگوی SEO On-Page به صورت رایگان از HubSpot در دسترس است. این هدف با هدف کمک به بازاریابان در ردیابی عناصر SEO درون صفحه ای طراحی شده است.

با استفاده از الگو ، اوقات آسان تری خواهید داشت:

  • پیگیری تغییرات در یک مکان.
  • سازماندهی استراتژی SEO خود در صفحه.
  • پیاده سازی عناصر SEO که نتایج را به همراه دارند.
  • هماهنگی کلمات کلیدی و صفحات بدون سردرگمی.

به عنوان یک بارگیری رایگان ، حداقل باید ببینید آیا این الگو از HubSpot می تواند ارزش SEO شما را فراهم کند یا خیر. احتمالاً متوجه خواهید شد که هنگام انجام تغییرات در صفحه ، در نزدیکی نگه داشتن آن خوب است.

image08

5. SEO محلی قفل شده است – اگر مشاغل محلی هستید این دوره برای شما مناسب است. این SEO محلی را به 2 هفته تقسیم می کند.

مقاله مرتبط  89 بلاگ ایده های وبلاگ (+ نحوه انتخاب صحیح)

این دوره شامل 6 فیلم و همچنین کاربرگ ، برگه های تقلبی و الگوها است تا بتوانید آموخته های خود را پیاده سازی کنید.

و مشابه SEO Unlocked ، هر ویدئو کوتاه و مهم است.

در اینجا مروری بر آنچه می آموزید:

  • بررسی اجمالی – مروری بر SEO محلی.
  • سیگنال های محلی SEO – چه چیزی بر رتبه بندی محلی تأثیر می گذارد.
  • Google برای کسب و کار من – نحوه استفاده از آن برای داشتن رتبه بالاتر در Google.
  • محتوا – چگونه می توانید محتوای محلی را که دارای رتبه است ایجاد کنید.
  • SEO و خارج از صفحه – عناصر اصلی SEO که باید برای آنها بهینه سازی کنید.
  • دستور پخت مخفی – ماده اصلی برای رتبه بندی خوب در Google.

ابزارهای جستجوگرها

ابزارهای SEO زیادی وجود دارد که می توانند به بهبود رتبه شما کمک کنند.

من شاید کمی مغرضانه باشم چون آن را ایجاد کردم ، اما کار را با Ubersuggest شروع کردم.

دلیلی که من آن را نسبت به سایر ابزارهای SEO توصیه می کنم زیرا شما می توانید به صورت رایگان شروع به کار کنید.

از ردیابی رتبه ، ممیزی سایت تا ایجاد لینک ، تحقیق کلمات کلیدی … می توانید تمام جنبه های سئو را به صورت رایگان انجام دهید.

در اینجا پیش نمایش گزارش ممیزی سایت Ubersuggest است.

من توصیه می کنم ابتدا با انجام ممیزی سایت با Ubersuggest شروع کنید. فقط URL خود را اینجا قرار دهید.

و بعد از آن من توصیه می کنم که یک پروژه ایجاد کنید تا بتوانید پیشرفت SEO خود را ردیابی کنید. با این کار می توانید رتبه بندی خود را پیگیری کرده و در هنگام اتفاق خوب یا بد با سئو سایت خود یا حتی زمانی که رقابت شما کار جدیدی انجام می دهد ، از آن مطلع شوید.

اگر می خواهید از Ubersuggest بیشترین بهره را ببرید باید این راهنما را بخوانید.

نتیجه

حتی اگر وقت لازم برای گذراندن همه چیز را ندارید ، فقط یک یا دو دوره یا راهنما را برای شروع انتخاب کنید.

بهتر از هیچ است. و لازم نیست همه کارها را در یک روز انجام دهید زیرا این غیر واقعی است.

اگر جای شما بودم ، با ایجاد یک پروژه Ubersuggest شروع می کردم و سپس دوره آموزشی SEO Unlocked را طی می کردم.

از آنجا می توانید دوره ها و راهنماهای دیگر را به هر ترتیب مرور کنید. اما این همان جایی است که من شروع می کنم.

گزینه های پولی زیادی نیز در وب وجود دارد ، اما من با گزینه های رایگان بالا شروع می کنم زیرا به شما این امکان را می دهد تا نتیجه بگیرید.

نظر شما در مورد این راهنماها و دوره ها چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید