آموزش سئو

Google Trusted Stores چیست؟

فوریه 23, 2021

خواه یک خرده فروش ، فروشنده یا خلاق باشید: اثبات اجتماعی همه چیز است. اگر انتظار دارید کسی از شما چیزی بخرد ، باید به او نشان دهید که افراد دیگر به شما اعتماد دارند و تجربه خوبی با تجارت شما داشته اند.

یکی از روش های معروف برای این کار فروشگاه های معتمد Google بوده است. این پلت فرم ضمن تأیید محافظت از خرید برای مشتریان ، مهر تأیید Google را برای تجارت شما ارائه می دهد امنیت خودشان. بیایید به این برنامه نگاه کنیم و اینکه چگونه می تواند به شما کمک کند.

Google Trusted Store چیست؟

Google برای کسب و کارهایی که تجربه خرید مداوم و با کیفیت بالا را به کاربران ارائه می دهند ، مجوز رایگان ارائه می دهد.

اگر فروشگاه شما می تواند الزامات را برآورده کنید، شما یک نشان اعتماد در وب سایت خود با نمایش کل امتیاز ستاره خود دریافت خواهید کرد. این نوع اثبات اجتماعی قدرتمند است و وقتی مشتریان بالقوه آن نشان را می بینند ، می دانند که شما یک فروشنده مورد اعتماد هستید.

Google سیستم عامل خود را از آنچه به عنوان “فروشگاه های معتمد Google” شناخته می شود به آنچه اکنون “Google Customer Reviews” می نامند تغییر داده است. این سیستم عامل کمی متفاوت است زیرا شما دیگر در نتایج جستجو نشان نشان داده نخواهید شد و Google دیگر محافظت از خرید مشتری را ارائه نمی دهد.

وقتی سال شد چرا گوگل تصمیم گرفت، آنها اظهار داشتند:

ما این تغییر را ایجاد کرده ایم تا به ما کمک کند پشتیبانی خود را بهتر در جلب نظر شما با کیفیت و رتبه بندی فروشنده ، دو کلید اصلی برای افزایش بازدید به سایت خود متمرکز کنیم.

بررسی ها و رتبه بندی فروشندگان مهم هستند ، بنابراین این می تواند تغییر خوبی باشد. برنامه Google Trusted Stores هرگز روی آن تمرکز نکرد زیرا بیشتر یک وضعیت “عبور یا شکست” بود. اکنون ، Google با کمک به مشتریان شما را وادار می کند تا از شما بخواهند یک بررسی و رتبه بندی کنند.

فروشگاه های معتمد Google در مقابل نظرات مشتری Google

تفاوت بین فروشگاه های معتمد Google و نظرات مشتری Google کمی گیج کننده می شود. بیایید سعی کنیم همه چیز را پاک کنیم تا تفاوت بین فروشگاه های معتمد Google و نظرات مشتری Google را درک کنید.

فروشگاه های معتمد Google محافظت از خرید ، رتبه بندی فروشنده ، بررسی مشتری در محل ، نشان های برنامه و برنامه های افزودنی بازبینی را در SERP ارائه داده اند.

Google Customer Reviews رتبه بندی فروشنده در Google ، بررسی مشتری در سایت و نشان های برنامه را ارائه می دهد.

شما در حال از دست دادن محافظت در خرید و افزودنیهای مرور هستید. گوگل به جای برنامه های افزودنی بازبینی چیزی ارائه می دهد. به جای داشتن نشان در تبلیغات خود ، می توانید تعداد بررسی ها و رتبه بندی کلی ستاره خود را نمایش دهید. من در بخش بعدی توضیح خواهم داد که چگونه می توانید به این مورد دسترسی پیدا کنید.

چگونه می توان به فروشگاه معتبر Google تبدیل شد

اگر از قبل بخشی از برنامه هستید ، برای مهاجرت به «نظرات مشتری Google» دیگر کاری لازم نیست. اگر قبلاً قبلاً ثبت نام نکرده اید و برای اولین بار در مورد آن سiringال می کنید ، مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: به Merchant Center دسترسی پیدا کنید

Google به مرکز تاجرهای فروشگاه های مطمئن اعتماد کرد

ابتدا ، شما به Google Merchant Center. اگر از قبل حساب کاربری دارید ، می توانید وارد شوید ، اما اگر این کار را انجام ندهید ، من مراحل را برای شما پیش می برم. کل مراحل نباید بیش از چند دقیقه طول بکشد.

مقاله مرتبط  نسل آلفا چه کسی است ، و چرا آنها برای بازاریابان مهم هستند؟

پس از کلیک روی “ثبت نام” ، به صفحه زیر منتقل خواهید شد.

Google به تنظیمات فروشگاه های مطمئن اعتماد کرده است

شما حساب خود را با تمام جزئیات کسب و کار خود ایجاد کرده و محصولات خود را بارگذاری می کنید ، سپس در سراسر Google ، تبلیغات خرید و تبلیغات محلی نمایش داده می شود. نام ، کشور و منطقه زمانی خود را وارد کنید. پس از انجام این کار ، بخش جدیدی در زیر ظاهر می شود.

Google محصولات فروشگاهی را مورد اعتماد قرار داده است

اینجاست که شما انتخاب می کنید افراد می خواهند چه اقدامی انجام دهند و چگونه می خواهید Google تبلیغات شما را مدیریت کند. شما می توانید از طریق تبلیغ مستقیماً به وب سایت خود مراجعه کنید ، از مشتریان بخواهید مستقیماً در Google کالاهایی را به سبد خرید خود اضافه کنند یا از فروشگاه آجر و ملات با راهنمایی تبلیغ کنند.

به عنوان مثال ، من تصمیم گرفتم مشتری ها را در وب سایت خود خریداری کنم.

سپس می توانید با سایر ابزارها مانند PayPal همگام شوید ، اعلان ها و ایمیل هایی را که می خواهید دریافت کنید تنظیم کنید و شرایط استفاده را بپذیرید.

مرحله 2: اطلاعات مهم تجاری را وارد کنید

پس از رسیدن به صفحه بعدی ، باید اطلاعات بیشتری درباره شرکت وارد کنید. تو می توانی مالیات فروش را تنظیم کنید، روش ها و هزینه های حمل و نقل ورودی ، از جمله وب سایت شما ، و داده های محصول را بارگذاری کنید.

وقتی فکر می کنید هر آنچه برای بارگذاری نیاز دارید را دارید ، می توانید آن را تأیید کرده و لیست رایگان خود را فعال کنید.

مرحله 3: بررسیهای مشتری را فعال کنید

وقتی لیست رایگان خود را فعال کنید یا از آن مرحله عبور کنید ، در این صفحه قرار خواهید گرفت.

گوگل به فروشگاه ها اعتماد کرد

اکنون می خواهیم مرورهای مشتری Google را فعال کنیم. با پیمایش به پایین و پیدا کردن این جعبه می توانید این کار را انجام دهید. روی «فعال کردن» کلیک کنید ، توافق نامه را بخوانید و روی ذخیره و ادامه کلیک کنید.

Google به فروشگاه ها اعتماد داشت

برای واجد شرایط بودن ، فروشگاه شما باید سبد خرید و صفحات پرداخت خود را در همان دامنه میزبانی کند ، صفحه تأیید باید در دامنه شما میزبانی شود و شما باید اضافه کنید به بالای هر صفحه

Google به فروشگاه های معتبر عمل می کند

سپس باید حساب خود را با استفاده از شرایط فروشگاه Google Trusted تأیید کنید و کد انتخاب در بررسی را در وب سایت خود جای گذاری کنید.

هنگامی که Google شما را شایسته عنوان دانست ، آنگاه بازدیدکنندگان را وادار می کند تا هر زمان خرید چیزی راجع به فروشگاه شما ارائه می دهند. همچنین می توانید نشان بررسی های مشتری مشتری را در وب سایت خود نمایش دهید.

گوگل اعتماد مشتری را بررسی می کند مشتری

روند ارزیابی بین طول می کشد 60 تا 90 روز بنابراین اتفاقی نیست که یک شبه بیفتد ، اما راهی عالی برای افزایش اثبات اجتماعی ، اطمینان از اعتماد مشتری به شما و افزایش سریع بازبینی بیشتر ، ترافیک بیشتری را ایجاد می کند.

مزایای تبدیل شدن به فروشگاه معتبر Google

معضل بزرگ برنامه Google Trusted Stores چیست و چرا باید این کار را در اولویت کاری خود قرار دهید؟ همین دلیل اعتماد ما به فروشندگان خاص نسبت به بقیه است. اگر صاحب فروشگاهی هستید که لیوان سفارشی درست می کند ، به احتمال زیاد شما “فروشندگان ترجیحی” دارید که بارها و بارها آنها را خریداری می کنید.

چرا این کار را می کنی؟

شما این کار را می کنید زیرا به آنها اعتماد دارید. داشتن این مهر تأیید از طرف Google می تواند برای اعتبار شما بسیار مفید باشد و هر کسی که این برنامه را درک کند می داند که برای پیوستن به شرایط Google نیاز دارید.

مقاله مرتبط  11 راه آسان برای جذب خوانندگان در وبلاگ شما (2020)

اثبات اجتماعی

ما کارهای زیادی را در فروشگاه های خود انجام می دهیم تا اطمینان حاصل شود که مردم به ما اعتماد می کنند. ما شامل نشان ها ، گواهی ها و نمادهای اعتماد هستیم. مشتریان متوجه می شوند که Google کسی نیست که به شما نظر می دهد. این مشتریان دیگر هستند. آخرین باری که کی اولین چیزی را از مشاغل ناآشنا خریداری کرده اید بدون اینکه ابتدا بررسی ها را بررسی کنید ، کی است؟

بررسی های مثبت بهترین شکل اثبات اجتماعی است زیرا به مشتریان جدید نشان می دهد افراد دیگر آنچه شما می فروشید را دوست دارند و آنها به خرید آن از شما اعتماد دارند. این امر به ویژه در مشاغل جدید بسیار مهم است.

رتبه بندی فروشنده

پس از دریافت نشان ، سپس می توانید رتبه بندی فروشنده خود را با پست ها و تبلیغات خرید خود نمایش دهید. همانطور که مشتریان در حال گشت و گذار در بین گزینه های موجود هستند ، می بینند که محصول شما 4.8 از 5 است و احتمالاً آن را خریداری می کنند زیرا شما یک امتیاز نزدیک به عالی و رتبه بهتری نسبت به رقبا دارید.

از همه بهتر ، اگر تصمیم به تبلیغ با Google نیز داشته باشید ، یک برچسب فروشگاه معتبر دریافت خواهید کرد. این به شما کمک می کند تا از فروشگاه هایی که مایل نیستند مسافت بیشتری را طی کنند و برای برنامه ثبت نام کنند ، جدا شوید.

مشتریان چگونه از فروشگاههای معتمد Google بهره مند می شوند

زمانی مزایای خرید با فروشگاه های معتمد Google کاملاً واضح بود. اکنون ، از آنجا کمی بیشتر یک منطقه خاکستری است Google به پلت فرم بررسی مشتری منتقل شد.

گوگل در ابتدا هر زمان که از یک فروشگاه معتبر خرید می کردند از مشتری حمایت می کرد. اگر مشتری کالا را دریافت نکرد ، صورتحساب اشتباه از او دریافت شد یا کالا را به موقع دریافت نکرد ، Google مداخله می کند و به ارائه راه حل کمک می کند.

به نظر می رسد که مدیریت این مورد برای گوگل کمی دشوار بود و این احتمالاً دلیل اصلی تغییر کاربری آنها به سیستم عامل جدید بود.

با این اوصاف ، مشتریان هنوز هم از مزایای بسیاری از استفاده از پلتفرم Google Trusted Stores حتی در شکل جدید آن بهره مند می شوند.

مشتریانی که از این فروشگاه ها خرید می کنند می دانند که بسیاری از نظرات مثبت را از تجربه کسب و کار ارائه می دهند. کاربران با تحقیق ، خواندن نظرات و درک اینکه از کجا خرید می کنند ، شانس بیشتری برای دریافت محصولات به موقع خریداری شده دارند.

اگرچه ممکن است مشتریان از خرید محافظت نکنند ، خرید از یک فروشگاه معتبر تقریباً همیشه باید تجربه خوبی داشته باشد زیرا خرده فروش می خواهد این شهرت باقی بماند. به علاوه مشتریان اگر تجربه بدی داشته باشند ، فرصت پر کردن نظرسنجی را خواهند داشت.

نحوه دریافت نشان «فروشگاه معتمد» برای کمپین های AdWords خود

از زمان تغییر نظرات معتبر ، Google دیگر نشان تبلیغات در AdWords را ارائه نمی دهد. هرچند آنچه آنها ارائه می دهند بسیار قدرتمند است.

ممکن است زمانی را به یاد بیاورید که Google برخی از نظرات کوتاه و مثبت شما را در پایین آگهی AdWords شما وارد کرده است. این یک روش عالی برای تأمین ترافیک بالقوه با یک انفجار سریع اثبات اجتماعی بود.

با این حال ، آنچه آنها آن را جایگزین کردند ، اگر نگوییم بهتر نیست ، به همان خوبی است. اکنون مبارزات شما نتایج مشابه نتایج زیر را نشان می دهد.

مقاله مرتبط  5 بهترین شرکت اتوماسیون بازاریابی سال 2021
Google به فروشگاه ها در serps اعتماد دارد

به جای یک بررسی واحد ، یک امتیاز ستاره ، تعداد رتبه بندی و یک واجد شرایط مانند میانگین زمان تحویل دریافت خواهید کرد. وجود دارد برخی از الزامات برای به دست آوردن این وضعیت ، هر چند:

  • Google در طول 12 ماه گذشته 100 نظر منحصر به فرد را در میان نظرات مشتری Google یا شرکای بازبینی شخص ثالث دریافت یا جمع آوری کرده است
  • Google و / یا شرکای آن ارزیابی تحقیقاتی سایت شما را به پایان رسانده اند. یا
  • Google ارزیابی سایت شما را از طریق Google Consumer Surveys به پایان رسانده است.
  • میانگین ، مرکب ، امتیاز 3.5 یا بیشتر برای تبلیغات متنی
  • در حال حاضر ، اگر میانگین رتبه بندی کمتر از 3.5 ستاره باشد ، Google می تواند رتبه بندی فروشنده را نشان دهد
  • دامنه URL قابل مشاهده تبلیغ باید دامنه را با رتبه بندی مطابقت دهد

همه اینها از طریق بستر بررسی مشتری امکان پذیر است. در حالی که افراد از شما خرید می کنند و نظرات شما را ترک می کنند ، شما در حال ساخت این نمونه کارها هستید تا شانس دریافت پسوند تبلیغ را افزایش دهید.

عواقب عدم احترام به خط مشی های فروشگاه های معتمد Google

گوگل همیشه برای همه عواقب دارد ، درست است؟ همین مورد برای برنامه فروشگاه های معتمد Google صدق می کند. اگر صاحب فروشگاه هستید و نگران توانایی خود در رعایت خط مشی ها هستید ، ممکن است بخواهید برخی از سیستم ها را آماده کنید.

هر بار که شخصی چیزی را از شما خریداری می کند ، از او دعوت می شود تا یک نظرسنجی را در مورد چگونگی روند کار پر کند. بعلاوه ، آنها فرصتهای بیشتری برای ارائه بازخورد به Google در مورد چگونگی ارسال کالا و چگونگی محصول هنگام دریافت آن خواهند داشت.

اگر در هر زمان مشتری از خدمات راضی نیست و در مورد آن بازخورد می دهد ، شما این اطلاعات را دریافت خواهید کرد. اگر به طور منظم بازخورد منفی دریافت می کنید ، نه تنها به رتبه شما آسیب می رساند بلکه می تواند منجر به حذف شما از برنامه شود.

Google همچنان کنار شما خواهد ماند و اطمینان حاصل خواهد کرد که شما به درخواستهای مشتریان خود احترام می گذارید. اگرچه آنها دیگر محافظت از خرید مشتری را ارائه نمی دهند ، اما آنها همچنان اطمینان می دهند که مشتریان بهترین تجربه ممکن را در Google دریافت می کنند.

نتیجه

اگر می خواهید بیشتر به فروشگاه خود توجه کنید ، منابع مختلفی وجود دارد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند ، از جمله نمایندگی من. چه شما سالها درگیر برنامه فروشگاههای معتمد Google باشید یا تازه شروع به کار کرده اید ، اثبات اجتماعی قدرتمند است.

شما هرگز نمی توانید زیاد از آن داشته باشید و Google اطمینان می دهد که مشاغل ارائه دهنده بهترین تجربه به جلو خط منتقل می شوند.

آیا نظرات مشتریان Google را به فروشگاههای معتمد Google ترجیح می دهید؟ در کامنت ها دلیل آن را توضیح دهید.

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید