آموزش سئو

Google Keen چگونه با Pinterest مقایسه می کند؟

نوامبر 5, 2020

گوگل یک پلتفرم اجتماعی را راه اندازی کرد که اگر از کار بیفتد ، می تواند پینترست را برای پول خود بیاورد. Google Keen نامیده می شود ، ابزاری برای نظارت است که به کاربران امکان می دهد تا نه تنها محتوای موجود در وب ، بلکه متن و تصاویر را نیز جمع آوری کرده و در اختیار علاقه مندان خود قرار دهند.

در یک بیانیه مطبوعاتی CJ Adams ، بنیانگذار Keen ، با اعلام خبر راه اندازی آن ، این حرف را در مورد سیستم عامل جدید اجتماعی زد: “Keen قرار نیست مکانی برای گذراندن ساعتهای بی پایان مرور باشد. درعوض ، منزلی برای علایق شماست: محلی برای رشد آنها ، تقسیم آنها با عزیزان و یافتن مواردی که به شمردن این زندگی ارزشمند کمک می کند. “

همانطور که اصطلاحات جستجو و محتوای دقیق را اضافه می کنید ، Keen با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین فقط محتوایی را که واقعاً به آن علاقه دارید پیشنهاد می کند ، بنابراین می توانید فقط بر روی پروژه هایی که برای شما مهم هستند تمرکز کنید.

این کاملاً عزیمت از M.O. از هر پلتفرم دیگر رسانه های اجتماعی خارج از کشور ، که تمام تلاش خود را برای نگه داشتن شما در پیمایش ، خواندن ، اشتراک گذاری یا پین کردن انجام می دهد. با استفاده از Keen ، کاربران (و بازاریاب ها) این فرصت را دارند که بیش از حد روی موضوعی تمرکز کنند و فقط مرتبط ترین و با ارزش ترین محتوا را برای آن تمیز کنند.

Google Keen چیست؟

آدامز توضیح داد که چگونه وقتی کین و همسرش فهمیدند که آنها ساعتها مشغول پیمایش در شبکه های اجتماعی هستند بدون اینکه به نتیجه مطلوب برسند ، به ایده او فکر کرد:

این قدرتمند بود که به یکدیگر بگوییم چه چیزی می خواهیم بیشتر وقت بگذاریم. و پس از این کار ، دریافتیم که جمع آوری ایده ها ، پیوندها و منابع مرتبط با هم راهی برای صرف وقت بیشتر در مورد اشتیاق مشترک در زندگی واقعی به ما می دهد.

برای بررسی بیشتر این ایده ، من و چهار همکار آزمایش جدیدی ایجاد کردیم به نام تیز به عنوان بخشی از منطقه 120 ، کارگاه آموزشی Google برای پروژه های آزمایشی. ما در همکاری نزدیک با تیمی به نام Google کار کردیم تحقیقات مردم و هوش مصنوعی (PAIR)، اختصاص داده شده به سیستم های یادگیری ماشین انسان محور ، برای توسعه این آزمایش.

در ظاهر ، Google Keen به نظر می رسد مانند یک نسخه محروم از Pinterest است. بر اساس اعلامیه مطبوعاتی ، تفاوت عمده این است که هدف آن این نیست که کاربران از سوراخ خرگوش سنجاق و پیمایش بی پایان خسته شوند ، بلکه به عنوان ابزاری برای کاربران است که فقط محتوایی را که مطابق با علایق آنها است ، تمیز کنند.

بجای استفاده از سابقه جستجو از سراسر وب برای پر کردن محتوای پیشنهادی آن ، همانطور که Pinterest استفاده می کند ، از آن استفاده می کند فراگیری ماشین که فقط بر آنچه کاربر جستجو می کند و در Keen صرفه جویی می کند ، متمرکز است.

Google Keen چگونه کار می کند؟

ثبت نام در Keen بسیار آسان است. در عرض چند دقیقه از ثبت نام ، که البته می توانید با حساب Google خود انجام دهید ، در حال محتوا هستید. پس از ورود به سیستم ، با ایجاد Keen شروع می کنید. مشتاق یک صفحه موضوعی است که در آن محتوای خود را تصحیح می کنید.

در مثال زیر ، من با “بازاریابی محتوا” شروع کردم.

چگونه کار می کند

هنگامی که اصطلاح جستجوی اولیه را وارد کردید ، Google Keen اصطلاحات جستجو را پیشنهاد می دهد که می توانید برای علاقه خود ذخیره کنید. این اصطلاحاتی است که Google Keen برای پر کردن محتوای پیشنهادی برای شما استفاده می کند. هرچه بیشتر انتخاب کنید ، محتوای شما متناسب تر خواهد بود.

پیشنهاد کلمه کلیدی Google Keen

بعد از اینکه عبارات جستجوی خود را انتخاب کردید ، یک تصویر جلد را برای علاقه خود انتخاب کنید و یک توضیح بنویسید.

پس از پایان کار ، علاقه شما چیزی شبیه به این خواهد بود.

Google Keen انتخاب تصویر روی جلد
Google Keen توسط CJ Adams

این یک تیز با سرپرستی سی جی آدامز و همکارش بنجامین پیت. نماد الماس زیر تصویر جلد نشان دهنده تعداد قطعات محتوایی یا سنگهای قیمتی است که به این علاقه شدید ذخیره شده است. پیچ و مهره به شما اجازه می دهد تا بدانید چند مورد جدید برای کاوش وجود دارد.

مقاله مرتبط  ابزارها و نکاتی برای رشد برند خود

اگر بر روی علاقه مندی کلیک کنید ، صفحه نمایش شما به این شکل خواهد بود.

Google Keen نمونه محتوای سرپرستی شده

برگه سنگهای قیمتی همه آنچه را که قبلاً برای علاقه خود ذخیره کرده اید به شما نشان می دهد. برگه Explore مطالبی است که Google Keen پیشنهاد می کند حتماً بررسی کنید. اگر علاقه خود را دارید ، یک برگه جستجو نیز مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد عباراتی را که Google برای جستجوی محتوای مرتبط برای شما استفاده می کند ویرایش یا اضافه کنید.

به نظر می رسد علاقه من برای بازاریابی محتوا چیست.

محتوای سرپرستی Google Keen برای بازاریابی

همانطور که محتوای بیشتری را کاوش می کنید و بیشتر در جواهرات خود صرفه جویی می کنید ، الگوریتم جستجوی Google شما را بهتر می شناسد و محتوای مرتبط تری را ارائه می دهد.

پس از صرفه جویی در جواهرات بیشتر و سازماندهی علاقه مندی من کمی بیشتر ، پیشنهادات دقیق تری برای علاقه مندی به بازاریابی محتوای خود دریافت کردم من حتی یکی از قطعات خودم را دیدم که می توانم کیور کنم!

مطالب نیل پاتل در Google Keen

اگر به صفحه اصلی خود بازگردید ، متوجه خواهید شد که Google Keen علاقه مندان دیگری را برای جستجوی شما پیشنهاد می کند. با افزودن محتوای جذاب و جدید ، این موارد با گذشت زمان بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

می توانید این علاقه مندان را دنبال کنید و آنها در صفحه اصلی شما نشان داده می شوند.

همانطور که علاقه مندی های شخصی خود را ایجاد می کنید ، می توانید آنها را عمومی یا خصوصی کنید یا آنها را مستقیماً با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

آیا می توانید تفاوت بین Keen و Pinterest را ببینید؟

Google Keen در مقابل Pinterest

بسیاری از جنبه های Google Keen وجود دارد که تجربه کاربر را در Pinterest انعکاس می دهد. نحوه ذخیره و به اشتراک گذاری محتوا ، ایجاد و شخصی سازی علاقه مندان و کشف محتوای جدید بسیار شبیه به نحوه تنظیم پین و صفحه Pinterest است.

اما تفاوت های اساسی بین این دو وجود دارد. همه اینها به آرزوی Keen تبدیل می شود تا جایی باشد که محتوایی با محتوای خالص داشته باشد و هدف مشخصی در ذهن داشته باشد.

پین کردن در مقابل برنامه ریزی

پین کردن در Pinterest و دقت در محتوا در Keen اساساً همان کار را می کند. در Keen ، به محتوایی که برای علاقه مندان ذخیره می کنید جواهرات گفته می شود.

البته Pinterest به شما امکان می دهد محتوا را از اطراف وب پین کنید و سپس آن را روی تابلوها سازماندهی کنید. در داخل تابلوها ، می توانید پیشنهادهای محتوای تصفیه شده بیشتری را مشاهده کنید و می توانید پین های فعلی خود را در تخته های کوچکتر مرتب کنید که در یک گروه تخته بزرگتر قرار می گیرند.

نکته کلیدی در اینجا این است که هر آنچه را که سنجاق می کنید از وب سایت های دیگر می آید.

در Google Keen ، می توانید بیش از محتوای وب به سنگهای قیمتی خود اضافه کنید. همچنین می توانید متن ، پیوندها و تصاویر را ذخیره کنید ، دقیقاً مانند آنچه در Evernote یا برنامه یادداشت برداری دیگری انجام می دهید.

درست مثل Pinterest و تابلوهای آنها ، شما می توانید محتوای خود را در علاقه مندان به بخشهایی سازماندهی کنید. اما شما به طور خودکار محتوای پیشنهادی را در علاقه خود نخواهید دید ، مگر اینکه به تب Explore بروید.

در حالی که Pinterest گم شدن در پیشنهادهای محتوای بی پایان را بسیار آسان می کند ، Keen بسیار عمدا کار بیشتری را برای کشف محتوا انجام می دهد. به این ترتیب ، شما فقط وقت خود را صرف این می کنید که فقط برای آنچه که واقعاً برای کاربر مهم و پربار است ، دقت کنید.

جنبه اجتماعی Google Keen

Pinterest و Keen به شما امکان می دهند مطالب سرپرستی شده را به صورت عمومی درآورید. شما همچنین می توانید تابلوها و پین های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

با این حال ، در Keen ، می توانید کاربران دیگر را به همکاری مشتاق دعوت کنید. به عنوان مثال ، اگر شما و یکی از دوستانتان باغبان مشتاق هستید ، هر دو می توانید ایده هایی را برای علاقه مندی یکسان در باغ جامعه خود ذخیره کنید.

مقاله مرتبط  نحوه دریافت پست های حمایت شده برای وبلاگ خود (راهنمای نهایی)

با این حال، برخلاف Pinterest، از حسابهایی که دنبال می کنید هیچ به روزرسانی وجود ندارد. هیچ چیزی مانند گزینه های امروز در Pinterest وجود ندارد و هیچ عملکرد پیام رسانی وجود ندارد. به این ترتیب فرصت کمتری برای توصیه های همسالان وجود دارد.

فقط در صورت اضافه شدن موارد جدید به علاقه مندی هایی که از قبل دنبال می کنید ، هشدارها را مشاهده خواهید کرد. آنها در زیر تصویر جلد مشتاق ، در کنار نماد پیچ ​​و مهره ظاهر می شوند.

تأثیرگذارها

Google Keen خیلی جدید است که نمی تواند محیط تأثیرگذار خود را ایجاد کند ، اما تأثیرگذارانی از سیستم عامل های دیگر هستند که قبلاً در Keen مشغول تدریس بوده اند.

یوتیوب هرمیون شانتال، به عنوان مثال ، علاقه خاصی به محتوای DIY و طراحی داخلی دارد. او مشتاقانه علاقه زیادی به کالاهای خانگی H&M دارد. از طرف دیگر ، Pinterest با تأثیرگذارهای خاص خود همراه است.

Keen فرصتی را برای کاربران فراهم می کند تا در سیستم عامل تأثیرگذار شوند و بازاریاب ها محصولات را در معرض استعدادهای جدید قرار دهند.

کشف محتوا در Google Keen

این احتمالاً بزرگترین تمایز بین Pinterest و Keen است. همانطور که می دانید ، کشف محتوا در Pinterest براساس جستجوها ، پین ها و تابلوهای شما انجام می شود. اما همچنین محتوایی را که فکر می کنید دوست دارید براساس سابقه مرورگر اخیر خود به شما نشان دهد. حتی ممکن است چیزی در مورد آموزش ویرایش کپی در Pinterest پین نکرده باشید ، اگر آنها را در Google یا Bing جستجو کرده باشید ، ممکن است چند کارت در خوراک خانه خود ظاهر شود.

در سال 2019 ، Pinterest دو روش برای معرفی کرد خوراک خانه خود را تصفیه کنید. اولین حالت تغییر وضعیت صفحه اصلی است که به شما امکان می دهد موضوعاتی را که در گذشته جستجو کرده اید روشن و خاموش کنید. مورد دوم کنترل های سطح پین است که به شما امکان می دهد ببینید چرا یک پین در خبرمایه شما نشان داده می شود ، آن را پنهان یا گزارش کنید یا موضوع اصلی آن را لغو دنبال کنید.

از طرف دیگر Google Keen به طور خودکار محتوای شما را اصلاح می کند. این فقط از عبارات جستجوی ذخیره شده برای پیشنهاد محتوا استفاده می کند. هنگامی که یک عبارت جستجو وارد می کنید ، Keen سایر اصطلاحات مرتبط را پیشنهاد می کند که محتوای مشاهده شده شما را بیشتر اصلاح می کند.

پیشنهادهای کلمه کلیدی بیشتر در Google Keen

هرچه بیشتر جستجوهای خود را اصلاح کنید و هرچه بیشتر در هزینه های خود صرفه جویی کنید ، محتوای پیشنهادی با علایق شما مطابقت بیشتری دارد. به جای اینکه محتوای پیشنهادی خود را بعد از واقعیت اصلاح کنید ، Keen قبل از اینکه حتی آن را ببینید ، آن را اصلاح می کند.

در حقیقت ، هنگامی که برای اولین بار از Keen شروع می کنید ، ممکن است بخش کاوش خود را کمی سودمند ببینید ، زیرا Keen هنوز اطلاعات کافی در مورد شما برای پیشنهاد محتوای هدفمند ندارد در واقع ، این همان چیزی است که بخش اکتشاف من اکنون در حساب جدید من به نظر می رسد.

پیشنهادات محتوا در Google Keen

بنابراین تفاوت های Keen و Pinterest برای بازاریابان چیست؟

Keen در مقابل Pinterest برای بازاریابان

در حال حاضر ، Pinterest مجموعه ابزارهای بسیار قوی تری برای صفحات تجاری خود دارد و آنها همچنان به ایجاد ویژگی های بیشتری ادامه می دهند. در ماه سپتامبر ، آنها Story Pins خود را در نسخه بتا منتشر کردند که به سازندگان اجازه می دهد تصاویر ، فیلم ها ، پوشش متن و صدا را در یک پایه ایجاد کنند. این راهی است که مارک ها می توانند محتوای اصلی را به طور انحصاری برای Pinterest ایجاد کنند. و برخلاف سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، پس از مدتی داستان ها از بین نمی روند.

Pinterest همچنین برنامه هایی برای ارائه پروفایل های خالق ، طبق TechCrunch، بنابراین کاربران می توانند به جای اینکه فقط آنچه را که پین ​​کرده اند ، در مورد یک سازنده اطلاعات کسب کنند. آنها همچنین روی داشبورد تجزیه و تحلیل به روز شده کار می کنند.

در حال حاضر ، به نظر نمی رسد که کین هیچ یک از این موارد را داشته باشد. به نظر می رسد در حال حاضر همه جستجوها ارگانیک بوده و فرصتی برای ارسال های پولی وجود ندارد.

مقاله مرتبط  چرا وقتی می توانید خود به راحتی سئو یاد بگیرید ، یک شرکت سئو استخدام کنید؟

با این حال ، این بدان معنا نیست که هیچ کدام از اینها در آینده نمی آیند. اگرچه Keen به عنوان ساده ابزاری برای کمک به کاربران جهت جدا شدن از پیمایش بی پایان و تمرکز فقط بر روی آنچه که واقعاً آنها را خوشحال می کند ، معرفی می شود ، این همچنین راهی است که Google می تواند به بازار Pinterest دسترسی پیدا کند.

چگونه می توانستید از Keen استفاده کنید تا محصول خود را در معرض دید کاربران قرار دهید؟

استفاده از Google Keen برای بازاریابی

در حالی که در حال حاضر Keen واقعاً برای مشاغل ساخته نشده است ، این بدان معنا نیست که بازاریابان باید کاملاً آن را نادیده بگیرند. در حال حاضر دو روش بزرگ وجود دارد که بازاریاب ها می توانند از Google Keen استفاده کنند: ایجاد ترافیک و افزایش تبدیل ها.

رانندگی در رانندگی از Google Keen

مانند جان بکر از ContentLab اشاره می کند، “اگر Keen بلند شود ، می تواند به سایت شما مراجعه کند. اگر افراد محتوای شما را پیدا و علامت گذاری می کنند ، این محتوا می تواند گلوله برفی بخورد و به علاقه مندان دیگر راه پیدا کند و به نوبه خود ، جلوی چشم بیشتر و بیشتر قرار گیرد. “

بنابراین ، ارزش دارد که نگاهی به Keen بیندازید و کره چشم سایر پیشنهادات محتوای خود را بگیرید.

مثلا، وبلاگ نویس پیاده روی و کوله پشتی Frank van Oostendorp سه علاقه مند برای ایجاد ترافیک به وبلاگ خود Hike for Purpose ایجاد کرده است.

مطالب پیاده روی در Google Keen

هر مشتاق شامل یک عنوان ، تصویر سفارشی ، توضیحات و سنگهای قیمتی است که مستقیماً به پست های وبلاگ خود بازمی گردند.

Google Keen برای تجارت الکترونیکی

تقریباً مانند Pinterest ، کاربران Keen می توانند پیوندهای مربوط به صفحات محصول را که با عناوین جستجوی خود ارتباط دارند ، تنظیم کنند. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، شانتال از Keen برای درست کردن لینکهای مستقیم صفحات محصول در H&M برای خود استفاده می کند DIY فضای باز تیز.

تجارت الکترونیکی در Google Keen

اگر تأثیرگذار مانند Chantal هستید ، Google Keen فرصتی را برای استفاده از پیوندهای وابسته یا تبلیغ بیشتر محصولات شرکت هایی که با آنها مشارکت دارید فراهم می کند.

برای مارک های دارای وفاداری مشتری قوی ، Google Keen فقط فرصتی دیگر برای دستیابی به مخاطبان شما با علاقه مندان به جستجوهایشان در این سیستم عامل است.

نتیجه

آیا شما به Google Keen اهمیت می دهید؟ پاسخ این سوال نوعی هوا است. Keen یک پلت فرم کاملاً جدید است و در حال حاضر کاربران کمتری دارد ، به این معنی که اگر شما یک فرزند خواننده اولیه باشید ، در دریایی از تأثیرگذارها و پست های پولی گم نخواهید شد.

استفاده از یادگیری ماشینی و محتوای سرپرستی می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را بیش از حد هدف قرار دهید از طریق روش هایی که سایر سیستم عامل ها مانند Pinterest اجازه انجام آنها را نمی دهند.

اما هنگامی که Google Keen را آزاد کرد ، آنها دقیقاً آن را از پشت بامها فریاد نزدند ، بنابراین به طور کلی سیستم عامل تا حدودی کند است.

Keen در حال حاضر بخشی از منطقه 120 ، دستگاه جوجه کشی Google برای پروژه های آزمایشی است. اگر تا به حال کاربر Shoelace یا Rivet بوده اید ، می دانید که Google بسیاری از پروژه هایی را که در منطقه 120 انکوباتور می کند ، تعطیل می کند.

هنوز هم وجود Google Keen در جیب عقب شما هیچ ضرری ندارد. Google تصمیم به توسعه بیشتر این سیستم عامل دارد ، شما یک آغاز کار خواهید داشت. در حالی که مارک های دیگر تازه شروع به جذب علاقه های خود می کنند ، شما قبلاً محتوا ، پیروان و برنامه ای برای هدایت بازدید به سایر دارایی های خود خواهید داشت.

حتی اگر از بین نرود ، شما همچنان این فرصت را دارید که متفاوت به محتوا نگاه کنید و شاید آن را در سایر حساب های اجتماعی خود اعمال کنید.

دo فکر می کنید Google Keen برای استراتژی بازاریابی شما مناسب است؟