آموزش سئو

Google Ad Grants چیست؟

نوامبر 19, 2020

بیشتر ما غیر انتفاعی مورد علاقه خود را داریم و این معمولاً با دلیل خوبی است. آنها ممکن است منابع حیاتی برای جامعه شما فراهم کنند یا فقط علتی نزدیک به قلب شما باشند. یا ممکن است نقش مهمی در زندگی خود شما یا یکی از اعضای خانواده داشته باشند.

غیر انتفاعی ها باید در عصر دیجیتال امروزی قابل مشاهده باشند – اما این کار به زمان ، هزینه و تخصص نیاز دارد. جایی که کمک های Google Ad می تواند به شما کمک کند.

Google Ad Grants چیست؟

اگر غیر انتفاعی هستید ، کمک های Google Ad هر ماه مقدار مشخصی بودجه برای تبلیغات Google در نظر می گیرد.

چرا گوگل برنامه کمک هزینه تبلیغات خود را راه اندازی کرد و چگونه کار می کند؟

گوگل برای کمک به شکوفایی سازمان های غیرانتفاعی برنامه کمک های بلاعوض را طراحی کرد. این تبلیغات دقیقاً مانند تبلیغات معمولی PPC کار می کنند. سازمانهای غیرانتفاعی از آنها برای هدایت بازدیدهای هدفمند به سایتهایشان استفاده می کنند ، دقیقاً مانند هر بازاریاب یا صاحب مشاغل

و خواه متوجه آن شوید یا نه ، احتمالاً برخی از این تبلیغات را بصورت آنلاین مشاهده کرده اید. هنگام جستجوی Google در زیر تبلیغات پولی نشان داده می شوند.

اما برخلاف تبلیغات PPC Google ، محدودیت هایی وجود دارد. به عنوان مثال ، تبلیغات Google Ad Grant فقط متن هستند.

Google Ad Grants همچنین یک معیار صلاحیت سختگیرانه دارد و همه افراد غیرانتفاعی باید یک پروسه درخواست را تکمیل کنند. در زیر درباره جزئیات واجد شرایط بودن بحث خواهیم کرد.

چرا باید برای Google Ad Grants اقدام کنید؟

از موسسات غیرانتفاعی مشهور مانند Habitat for Humanity و انجمن سرطان آمریکا گرفته تا سازمانهای کوچکتر مانند Elder Wisedom Circle و Travel to Impact ، Google Ads Grants دارای موفقیت های زیادی است.

مثلا، زیستگاه برای بشریت با ترکیب Ad Grants و تبلیغات پولی به اهداف بازاریابی خود دست یافت. این به سازمان کمک کرد تا وانت ها را افزایش دهد.

سپس موسسه خیریه اقلام اهدایی را می فروشد تا برای برنامه های پشتیبانی حیاتی خود سرمایه جمع کند. و مبلمان کم هزینه و سایر کالاها را برای جامعه محلی تهیه کند.

استفاده از ابزارهای رایگان مانند Google Analytics و Tag Manager به Habitat for Humanity اجازه داد مقادیر تبدیل آن را اندازه بگیرد. در نتیجه ، این موسسه خیریه طی شش ماه آینده افزایش قابل توجهی را نشان داد.

این تبلیغات رایگان همچنین به Habit to Humanity کمک کرد تا اهداکنندگان بیشتری جذب کند و از کمپین های بازاریابی مجدد بازدیدکنندگان را ترغیب کند و آنها را به اهدا مجدد ترغیب کند.

اما این فقط بودجه تبلیغات رایگان نیست که سازمان های غیرانتفاعی می توانند از آن بهره مند شوند. از دیگر مزایای Google Ad Grants می توان به منابع بازاریابی دیجیتال آنها اشاره کرد.

استراتژی بازاریابی دیجیتال شما برای موفقیت آنلاین بسیار اساسی است. همین امر در مورد سازمانهای غیرانتفاعی که می خواهند آگاهی و بودجه را در عصر دیجیتال افزایش دهند نیز صادق است.

و اگر در بازاریابی دیجیتال تازه وارد هستید ، Google شما را تحت پوشش قرار داده است. وجود دارد مجموعه ای از فیلم ها برای صحبت کردن از طریق عناصر مختلف یک کمپین دیجیتالی موفق ، مانند:

  • طراحی استراتژی شبکه های اجتماعی شما
  • شروع و ساخت کمپین خود
  • پیگیری تبدیل های شما

سازمان غیرانتفاعی شما همچنین می تواند از تبلیغات استفاده کند:

  • مورد توجه آنلاین قرار بگیرید و آگاهی از سازمان خود را افزایش دهید.
  • سرمایه های ضروری را جمع کنید
  • داوطلبان جدید را جذب کنید
  • دستیابی به اهداف مبارزات فردی

Google Ad Grants چه مبلغی ارائه می دهد؟

  • Google Ads Grant هر ساله 10 هزار دلار به افراد غیر انتفاعی تبلیغ می کند.
  • بودجه ماهانه شما برابر با 329 دلار در روز است و می توانید این کار را بین کمپین های مختلف تقسیم کنید.
مقاله مرتبط  نحوه یافتن و رفع خطاهای 404

اگر کمک ها ، خریدها و هزینه ها را ردیابی می کنید ، Google پیشنهاد می کند از a حداکثر پیشنهاد قیمت تبدیل استراتژی تو می توانی در این باره بیشتر بخوانید در صفحات پشتیبانی Google.

سازمان شما می تواند تصمیم بگیرد که چطور پول را به بهترین شکل خرج کند. یا می توانید به یکی از متخصصان دارای گواهی Ad Google Grants مراجعه کنید تا شما را از طریق برنامه راهنمایی کند.

نحوه درخواست برای Google Ad Grants

مانند هر کمک مالی دیگر ، یک برنامه برای پر کردن وجود دارد. اما اجازه ندهید روند کار شما را متقاعد کند. تقریباً آنقدرها که فکر می کنید پیچیده نیست.

در این بخش بعدی ، این مراحل را به مراحل زیر تقسیم می کنم:

  • صلاحیت را بررسی کنید
  • برای یک حساب غیرانتفاعی Google ثبت نام کنید
  • حساب Google Grants خود را فعال کنید

مطمئن شوید واجد شرایط Google Ad Grants هستید

کمک هزینه های Google Ads فقط برای افراد غیر انتفاعی واجد شرایط مجاز است. این بدان معنی است که سازمان شما باید:

  • در یکی از 50 کشور واجد شرایط باشید. تو می توانی لیستی از آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید.
  • برای سازمانهای غیرانتفاعی Google ثبت نام کنید.
  • گواهینامه های Google را که شامل عدم تبعیض و دریافت / استفاده از کمک مالی است ، بپذیرید
  • یک وب سایت مستقر داشته باشید که از استانداردهای Ad Grants Google ، از جمله امنیت HTTPS برخوردار باشد
  • مراحل فعال سازی را انجام دهید

مرحله بعدی شما ایجاد یک حساب Google برای سازمان های غیرانتفاعی است.

برای حساب Google for Nonprofits ثبت نام کنید

برای ثبت نام در Google برای سازمان های غیرانتفاعی:

1 با TechSoup ثبت نام کنید. اگر با TechSoup آشنا نیستید ، آنچه باید بدانید اینجاست:

TechSoup یک سازمان غیرانتفاعی است که منابع مختلف فناوری را از مارک های معروف مانند ارائه می دهد Microsoft و Intuit QuickBooks. عضویت رایگان است و تمام کاری که شما باید انجام دهید تکمیل یک برنامه کوتاه است.

google ad grants techsoup چیست

برای سازمان های غیرانتفاعی خارج از ایالات متحده ، ممکن است لازم باشد از طریق یکی از شرکای دیگر Google ثبت نام کنید. به عنوان مثال ، در انگلستان ، شما را به charitydigitalexchange.org سایت اینترنتی.

توجه: تأیید از TechSoup ممکن است 12 روز طول بکشد.

2. با کلیک بر روی “شروع به کار” یک حساب کاربری غیرانتفاعی برای Google درخواست کنید.

تبلیغ Google به حساب غیرانتفاعی Google اعطا می کند

سپس ، اطلاعات درخواستی را پر کنید و منتظر ایمیل تأیید Google شوید.

حساب Google Ad Grants خود را فعال و ایجاد کنید

برای فعال کردن خود حساب Google Ad Grants، این مراحل را دنبال کنید.

  1. فرم واجد شرایط بودن را پر کنید. وقتی وارد حساب «Google for Nonprofits» خود شوید و به عنوان «Google Ad Grants» نگاه کنید ، این مورد را پیدا خواهید کرد.
  2. گزینه ‘فعال سازی’ را انتخاب کنید.
  3. سپس فرم واجد شرایط بودن را مشاهده خواهید کرد. در اینجا ، شما اطلاعات بیشتری در مورد سازمان خود به Google می دهید و حق خود را برای اعطای کمک مالی تأیید می کنید.
  4. پس از تکمیل فرم ، به حساب Google for Nonprofits بروید و دوباره روی “فعال کردن” کلیک کنید.
  5. سپس ، باید یک چک باکس را مشاهده کنید. تأیید کنید که فرم واجد شرایط بودن را پر کرده اید و روی “فعال کردن” کلیک کنید.

خودشه. فعال سازی معمولاً تا سه روز کاری طول می کشد.

توجه: بخاطر داشته باشید ، حسابهای Google for Nonprofits / Ad Grants شما به همان نام کاربری مشابه احتیاج دارند.

با حساب Google Ad Grants خود چه کاری می توانم انجام دهم؟

اکنون حساب Google Ads خود را تأسیس کرده اید ، سازمان غیرانتفاعی شما می تواند از مزایای بهره برداری خود شروع کند ، مانند راه اندازی کمپین های تبلیغاتی رایگان.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از پنجره های ایمیل "بله یا خیر" (+ چرا باید)

تنظیم اولین تبلیغات ممکن است گیج کننده به نظر برسد. بیایید از طریق آن عبور کنیم

یک کمپین تبلیغاتی Google ایجاد کنید

اعطای تبلیغات Google ایجاد Google Ad Campaign

برای ایجاد بازاریابی Google Ads Grant خود ، فقط این مراحل را دنبال کنید.

  1. وارد حساب Google Ads خود شوید و به صفحه “مبارزات” بروید. اکنون ، شما می خواهید گزینه “کمپین جدید” را انتخاب کنید.
  2. سپس گزینه ای را مشاهده خواهید کرد که می گوید: “هدفی را انتخاب کنید که باعث موفقیت این کمپین برای شما شود.” شما به دنبال گزینه “ایجاد یک کمپین بدون هدایت هدف” هستید.
  3. نوع کمپین خود را انتخاب کنید. به دنبال گزینه «هوشمند» باشید.
  4. تصمیم بگیرید که می خواهید مشتریان چه اقدامی انجام دهند ، سپس روی «ادامه» کلیک کنید.
  5. تجارت خود را توصیف کنید. این خیلی سرراست است. فقط اطلاعات سازمان ، آدرس اینترنتی غیرانتفاعی و سایر اطلاعات مربوط به سازمان غیرانتفاعی خود را وارد کنید. سپس “ذخیره” را فشار دهید
  6. به بخش customers مشتریان خود بروید؟ صفحه با این کار می توانید کمپین خود را متناسب با شعاع محلی یا مناطق خاص خود تنظیم کنید. زبان را انتخاب کنید و دسته تجاری مربوط خود را انتخاب کنید.
  7. شما باید عنوانی را ببینید که می گوید “چه محصولات یا خدمات خاصی می خواهید در این تبلیغ تبلیغ کنید؟” در اینجا ، جزئیات خدمات غیرانتفاعی خود را ارائه خواهید داد. یا می توانید کلمات کلیدی پیشنهادی خودکار را وارد کنید. این موارد را در زیر عنوان “پیشنهادی برای شما” پیدا خواهید کرد.
  8. روی «بعدی» کلیک کنید و بودجه خود را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که آن را حداکثر در روز 329 دلار تنظیم کنید.
  9. روی دکمه “بعدی” ضربه بزنید ، که به مرحله بررسی می رسد. در اینجا ، می توانید قبل از اینکه بار دیگر روی «بعدی» کلیک کنید ، تبلیغات خود را تغییر دهید.

تنظیم کمپین شما کامل است!

Google Ad Grant بهترین روش ها

اگر خودتان این کمپین را ایجاد می کنید ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که وقت خود را صرف کنید و بهترین اقدامات Google را در نظر بگیرید. اما اگر با این قسمت راحت نیستید ، به یاد داشته باشید افراد حرفه ای دارای مجوز هستند که می توانند تبلیغات را مدیریت کنند.

برای شروع ، در اینجا چند نکته به همراه برخی توصیه های Google وجود دارد:

سازمان خود را متمایز کنید

چه چیزی سازمان شما را متفاوت می کند؟ اینگونه است که شما در میان مردم متمایز می شوید و مشارکت و کمک مالی را تشویق می کنید. به عنوان مثال ، آیا سازمان شما:

  • 100٪ سود آن را اهدا کنید؟
  • با شرکا و پروژه های محلی همکاری کنید؟
  • ارائه مدرک و به روزرسانی در مورد اینکه چگونه سازمان غیرانتفاعی شما بودجه خود را خرج می کند؟
  • خوبی های اهدایی را برجسته کنید؟

اگر در تلاش برای یافتن نقطه فروش منحصر به فرد سازمان غیرانتفاعی خود هستید ، یک مقاله مفید در مورد آن موجود است شناسایی USP غیرانتفاعی شما برخط. و همچنین می توانید درباره یک روش بازاریابی غیرانتفاعی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فراخوان اقدام را وارد کنید

شاید مهمترین قسمت هر تبلیغ آنلاین ، دعوت به عمل باشد. می خواهید بازدیدکنندگان بعدی چه کاری انجام دهند؟ به اهداف خود فکر کنید و اینکه بازدیدکنندگان برای رسیدن به اهداف خود چه مراحلی را باید بردارند.

کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب کنید

اگر به دنبال یک سازمان غیرانتفاعی در طاقچه خود بودید ، با فکر کردن روی عبارات جستجو و کلمات کلیدی شروع کنید. سپس ، برای انجام تحقیقات بیشتر در مورد کلمات کلیدی ، از یک ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی مانند Ubersuggest استفاده کنید. از این اصطلاحات در تبلیغات خود استفاده کنید.

مقاله مرتبط  نحوه ایجاد برچسب های عنوان قابل کلیک SEO (5 نکته تخصصی)

گروه های تبلیغاتی بنویسید و از مرتبط بودن آنها اطمینان حاصل کنید

یک گروه از تبلیغات را برای چرخش ایجاد کنید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را در هر گروه قرار دهید. همچنین می خواهید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما با مخاطبان مورد نظر شما مرتبط است.

برای مثال ، ممکن است بخواهید آنها را در جذب هدف قرار دهید:

  • داوطلبان
  • کمک های مالی
  • کلیک های کلی

درباره اقدامات بعدی خود تصمیم بگیرید

بازدیدکنندگان از بازدید سایت شما چه کاری انجام می دهند؟ آیا آنها اهدا می کنند؟ به عنوان یک داوطلب ثبت نام کنید؟ اطلاعاتی می خواهید؟

برای تعیین این مسئله از یک ابزار تجزیه و تحلیل استفاده کنید و کمپین های آینده را حول کلمات کلیدی مرتبط طراحی کنید.

برای نکات بیشتر در مورد ایجاد تبلیغات موفق Google ، به صفحه پشتیبانی آنها مراجعه کنید.

موفقیت در تبلیغات Google خود را پیگیری کنید

بررسی اخیر نشان داد که 64٪ از متخصصان بازاریابی Google Ads را به جای SEO انتخاب می کند. این امر علی رغم بازگشت مثبت SEO به سرمایه گذاری (ROI) و میزان ترافیک ارگانیک آن است.

چرا؟

خوب ، طبق نظرسنجی ، Google Ads برای موارد زیر بهتر است:

  • تبدیل
  • داده های قابل اندازه گیری
  • حجم ترافیک
  • اثربخشی و مقیاس پذیری

و یک مزیت بزرگ دیگر برای Google Ads وجود دارد: پیاده سازی آنها آسان تر است.

می توانید ببینید که این فاکتورها برای یک متخصص بازاریابی چقدر مهم هستند. اما همه آنها برای سازمان غیرانتفاعی شما نیز بسیار مهم هستند.

با ردیابی و تجزیه و تحلیل داده های سازمان غیرانتفاعی شما، شما همچنین می توانید:

  • برای افزایش نتایج ، تبدیل ها را بهینه کنید
  • تبلیغات خود را تنظیم کنید
  • موفقیت کمپین های فردی و صفحات اصلی را بسنجید
  • بینش بی درنگ و مخاطب کسب کنید
  • ببینید اهدا کنندگان شما در کجا واقع شده اند

ممکن است زمانی پیش بیاید که بخواهید تبلیغات غیرانتفاعی خود را تغییر دهید. فقط مطمئن شوید که سازمان غیرانتفاعی شما با خط مشی های Google مطابقت دارد.

به عنوان مثال ، Google اجازه نمی دهد:

  • کلمات کلیدی منفرد ، اگرچه موارد استثنایی نیز وجود دارد.
  • کلمات کلیدی با نمره کیفیت 1-2
  • کلمات کلیدی بیش از حد عمومی

موسسات غیرانتفاعی همچنین باید نرخ کلیک (CTR) خود را هر ماه 5٪ نگه دارند (یا خطر غیرفعال شدن حسابهایشان را دارند) و در صورت استفاده از پیشنهادات هوشمند ، ردیابی تبدیل معتبری دارند.

توجه: لازم به ذکر است که سیاست های Google قابل تغییر است. آنها دستورالعمل های انطباق تبلیغات بصورت آنلاین در دسترس هستند با اینها به روز باشید و اگر در مورد چیزی نامشخص هستید ، بررسی کنید.

نتیجه

برنامه Google Ad Ad Grants به سازمان های غیرانتفاعی واجد شرایط اجازه می دهد تا دیده شوند ، کمک های مالی بیشتری جذب کرده و کارمندان و داوطلبان را جذب کنند. Google Ad Grants یک مکان شروع ایده آل برای سازمانهای غیرانتفاعی است که استراتژی بازاریابی دیجیتال ندارند یا بودجه لازم برای شروع کار را ندارند.

جدا از محدودیت سخاوتمندانه 10 هزار دلاری که برای موسسات غیرانتفاعی در نظر گرفته شده است ، ثبت نام در Google Ad Grants مزایای بسیاری دیگری از جمله دسترسی به ابزارهای فناوری ، ردیابی داده ها و خدمات حرفه ای برای کمک به رشد غیرانتفاعی شما دارد.

اگرچه به نظر پیچیده می رسد ، Ad Grants برای راه اندازی رایگان است. و اگر از استراتژی صحیح مطمئن نیستید ، برای راهنمایی شما یک مشاور PPC استخدام کنید.

آیا سازمان غیرانتفاعی شما برای Google Ad Grant درخواست داده است؟ درباره تجربیات خود بگویید یا نکاتی را در زیر به اشتراک بگذارید.