آموزش سئو

Demand Generation چیست؟

آوریل 3, 2021

بازاریابی کسب و کار شما می تواند مانند یک نبرد سخت احساس شود ، اما همه اینها به این می رسد که مخاطبان هدف خود را به آنچه می فروشید اهمیت دهند.

بهترین راه برای انجام این کار چیست؟ تغییر دیدگاه آنها ، بنابراین آنها نه تنها می فهمند که شما چه می کنید بلکه چه مشکلی را حل می کنید. به آنها کمک کنید تشخیص دهند که به آنچه شما پیشنهاد می دهید برای ایجاد تقاضا برای محصولات یا خدمات خود نیاز دارند.

این فرآیند تولید تقاضا نامیده می شود.

اگر این کار را به خوبی انجام دهید ، تولید تقاضا می تواند با مخاطبان مورد نظر شما آگاهی ایجاد کند ، آگهی های واجد شرایط تری را به تیم فروش شما تحویل دهد و به شما در پیوند دادن بازاریابی شما به درآمد کمک کند.

مروری بر تولید تقاضا

تولید تقاضا باعث ایجاد علاقه به محصولات یا خدمات شما می شود تا خط لوله سالم و مناسب برای تیم فروش شما ایجاد کند.

این اصطلاح گسترده ای است که شامل کلیه ابتکارات بازاریابی و فروش شما در هر مرحله از قیف فروش است. وقتی می توانید اطلاعات ارزشمندی را در زمان مناسب به مخاطب مناسب ارائه دهید ، می توانید نسبت به آنچه می فروشید آگاهی و تقاضا را افزایش دهید.

بهترین استراتژی های تولید تقاضا ، هر مرحله از خریدار را در نظر می گیرند ، از اولین باری که شخصی با شرکت شما ارتباط برقرار می کند ، تا لحظه مشتری شدن. ابتکارات تولید تقاضا باید تیم های بازاریابی و فروش شما را برای کمک به رشد تجارت شما همسو کند.

چرا تولید تقاضا مهم است؟

تولید تقاضا امری حیاتی است زیرا به شما کمک می کند موقعیت متفاوتی در برابر مشتریان بالقوه داشته باشید. به جای تمرکز بر فروش راه حل خود ، تولید تقاضا آگاهی از یک نیاز را ایجاد می کند.

اگر به مخاطبان کمک کنید درک کنند که نیازی دارند و این نیاز چگونه بر کسب و کار آنها تأثیر می گذارد ، احتمالاً پذیرای پیام های فروش هستند که بعداً ارائه می شود.

اگر می خواهید تجارت خود را توسعه دهید ، باید خط لوله قوی از مشتریان جدید ایجاد کنید. نسل تقاضا توجه را بر توجه به نیازهای خود و ایجاد آگاهی و علاقه قبل از فروش متمرکز می کند. اگر بتوانید هر نقطه تماسی را که با مخاطبان هدف خود دارید بهینه کنید ، می توانید کیفیت لیدهایی را که از طریق قیف وارد می کنید افزایش دهید.

تولید تقاضا همچنین به ایجاد علاقه و آگاهی کمک می کند تا شما به یک منبع اطلاعاتی مطمئن تبدیل شوید. این به شما کمک می کند تا برای بهبود تجربه افراد در هنگام تعامل با شرکت خود ، یک بازاریابی متفکرانه و منسجم تر ایجاد کنید.

تولید تقاضا در مقابل تولید سرب

تولید تقاضا و تولید سرب کاملاً یکسان نیستند ، بنابراین بیایید به هرکدام از آنها نگاهی بیندازیم تا درکی از همپوشانی و تفاوت آنها داشته باشیم.

از این نظر که هدف نهایی رشد کسب و کار شما و افزایش فروش مشترک هستند ، مشابه هستند و هر دو برای جذب مشتریان جدید به تجارت شما تلاش می کنند. با این حال ، رویکرد و اهداف فوری کاملاً متفاوت است.

تولید سرب

نسل سرب ، همچنین به عنوان gen gen شناخته می شود ، در بدست آوردن اطلاعات شخص در ازای دریافت محتوا تمرکز دارد. هدف این است که اطلاعات تماس را برای تسهیل ارتباط و تعامل برای اهداف فروش و بازاریابی بدست آورید.

نسل سرب فرض می کند مخاطبان شما از قبل می دانند که مشکلی دارند و به دنبال راه حلی از طریق محصولات یا خدمات موجود در بازار هستند. آنها در مکانی هستند که آماده ارزیابی کار شما هستند تا ببینید آیا می توانید به آنها در حل یک مشکل موجود کمک کنید.

تولید سرب بر دریافت اطلاعات تماس از مشتریان احتمالی متمرکز است ، بنابراین احتمالاً شامل محتوای دروازه دار یا روش های دیگر برای انجام این معامله است.

تولید تقاضا

تولید تقاضا که گاهی اوقات به عنوان تقاضای عمومی نامیده می شود ، بیشتر در مورد آگاهی و علاقه و چگونگی موقعیت شرکت شما به عنوان منبع مهم اطلاعات است.

به شما اجازه می دهد در مقابل مخاطبان هدف خود را اتی کنید تا برای یک نیاز آگاهی ایجاد کنید و در کسب و کار خود علاقه ایجاد کنید. نتیجه امیدوار کننده این است که هرچه مخاطبان شما بیشتر به شرکت شما علاقه مند می شوند ، پس از تعامل با آنها استقبال بیشتری می کنند.

مردم را از کاری که انجام می دهید هیجان زده کنید و احتمالاً وقتی فهمیدند که به نیازی نیاز دارند ، به شما مراجعه می کنند. ایجاد تقاضا برای محصول یا خدمات خود به معنای آموزش مردم در مورد چالش هایی است که با آن روبرو هستند و کمک به آنها در درک اینکه چرا ارزش سرمایه گذاری منابع در یک راه حل را دارد.

نسل تقاضا شبکه گسترده تری با محتوای بدون دروازه برای افزایش آگاهی از برند و راه حل های شما استفاده می کند. هدف افزایش دید و علاقه به کاری است که انجام می دهید.

استراتژی های تولید تقاضای B2B

چه علائمی وجود دارد که تولید تقاضا ممکن است به شرکت شما در پیشبرد برنامه های رشد کمک کند؟ شما ممکن است نیاز به لیدهای بیشتر و بهتر یا حفظ مشتری بالاتر را تشخیص دهید. شما ممکن است متوجه شوید که سیستم های بهتری در روند فروش و بازاریابی خود می توانند تجربه بهتری برای مشتریان شما ایجاد کنند.

هنگامی که استراتژی های B2B خود را ایجاد کردید ، تشخیص می دهند که تولید تقاضا چقدر ارزشمند است. چگونه می توانید آن را پیاده سازی کنید؟ در اینجا 10 استراتژی آورده شده است که می توانید برای شما مفید واقع شود.

1. مشتریان ایده آل خود را با شخصیت های خریدار هدف قرار دهید

ایجاد شخصیت خریدار یک شروع مهم در هنگام هدف قرار دادن مخاطبان با بازاریابی شما است. این پروفایل های داستانی از مشتریان ایده آل شما می تواند به شما کمک کند تا روی کسانی که باید به آنها دسترسی پیدا کنید و آنچه باید از شما بشنوند متمرکز شوید. یک شخصیت کامل خریدار باید دارای جزئیاتی مانند نام ساختگی ، نقش شغلی ، سن ، جنسیت و ایرادات و نگرانی های معمول باشد.

این موارد می توانند به شما کمک کنند تا تبلیغات خود را به طور موثرتری هدف قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که محتوای ایجاد شده مخاطب شما را بخواند.

بدون این تمرکز ، به راحتی می توانید با پیامی که می خواهید بفرستید منحرف شوید ، که ممکن است طنین انداز شود یا نباشد. شخصیت های خریدار همچنین با ایجاد اهداف مشخص برای تبلیغات و محتوای شما به تیم های بازاریابی شما کمک می کنند تا به صورت منسجم کار کنند.

برای هر نمایه ، در نظر بگیرید که این شخص کیست ، چه عواملی بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد ، چه چالش هایی با آنها روبرو هستند و چه سوالاتی قبل از تصمیم گیری دارند. این که بتوانید با تبلیغات و محتوایی که احساس تجربیات و چالش های آنها را شخصی می کند ، به چشم اندازها برسید ، می تواند تا حد زیادی به سمت جلب مشتریان جدید باشد.

مقاله مرتبط  6 بهترین شرکت محلی جستجوگرها در سال 2020

2. محتوای ارزشمندی را که مردم می خواهند بخوانند تولید کنید

مردم مشغول هستند و مطالب زیادی در خارج وجود دارد که برای جلب توجه رقابت می کنند. همانطور که دوست داریم باور کنیم افراد به محتوای ما علاقه مند هستند ، تعداد کمی از مردم به امید یافتن مقاله یا مقاله سفید برای خواندن از خواب بیدار می شوند. با این حال ، محتوای مناسب می تواند تصمیمات خرید را به طور قابل توجهی تغییر دهد.

چگونه می توانید قطعاتی ایجاد کنید که با چشم اندازهای شما مطابقت داشته باشد و آنها را بیشتر به دنبال داشته باشد؟ روی محتوایی با بالاترین کیفیت سرمایه گذاری کنید. بازاریابی ورودی می تواند قسمت مهمی از تولید تقاضا باشد ، بنابراین هنگام قرار دادن منابع در بازاریابی محتوا تزلزل نکنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=OZNVuHfQ4IA

آیا تولید محتوا یک استراتژی یک شبه است؟ اصلا. این یک سرمایه گذاری بلند مدت است که نیاز به تلاش زیادی دارد.

اگر قبلاً محتوا ایجاد می کنید و احساس نمی کنید خیلی مورد توجه شما قرار گرفته است ، مواردی را که منتشر می کنید و تفاوت آنها با سایر مطالب صنعت خود را در نظر بگیرید. اگر شبیه آنچه دیگران منتشر می کنند باشد ، ممکن است برای برجسته بودن شما کمک کند. ایده های زیر را در نظر بگیرید:

  • نگاه کن برای راه های جدید برای پرداختن به همان موضوعات.
  • پیشنهاد یک زاویه جدید درباره یک موضوع قدیمی.
  • پخت و پز بینش سایر کارشناسان

3. محتوای ارزشمند را به صورت رایگان ارائه دهید

آیا باید بهترین محتوای خود را برای تلاش های خود در زمینه تولید سرب ذخیره کنید؟ در ازای آن اطلاعات تماس و سایر بینش ها را می خواهید؟ در مرحله تولید تقاضا نیست. به یاد داشته باشید که وقتی ما در مورد تولید تقاضا صحبت می کنیم ، در مورد آگاهی و دیده شدن صحبت می کنیم. این به معنای ایجاد محتوا برای چشم انداز در تمام مراحل سفر خریدار است و به طور مداوم به عنوان یک منبع قابل اعتماد در هر مرحله نشان داده می شود.

نگران نباشید که بهترین مطالب خود را به صورت رایگان هدیه می کنید. نشان دادن بینش و اقتدار خود در مورد موضوعات مرتبط ، راهی ارزشمند برای نشان دادن درک نیازهای مشتریان است. منابعی ایجاد کنید که آنها در برابر خواندن و به اشتراک گذاری مقاومت نکنند و شما می توانید اولین کسی باشید که به آنها فکر می کند وقتی که آماده خرید با یک خرید هستند.

4- از ویژگی های بستر های نرم افزاری برای گسترش دسترسی استفاده کنید

به دنبال روش هایی برای افزایش دسترسی خود از طریق ویژگی های سیستم عامل مستقر که ممکن است قبلاً از آنها استفاده می کنید ، باشید.

به عنوان مثال ، تبلیغات فیس بوک یک کانال محبوب برای شرکت ها برای ایجاد قابلیت مشاهده با مخاطبان مربوطه است. با ویژگی های عمیق هدف یابی به شما امکان می دهد تا به مخاطبان خاص دسترسی پیدا کنید و نتایج را از طریق تجزیه و تحلیل اندازه گیری کنید ، این می تواند یک عنصر اساسی در بازاریابی شما باشد.

فیس بوک یک ویژگی داخلی دارد به شما امکان می دهد مخاطبان زیبایی ایجاد کنید که مخاطبان سفارشی مشابه افرادی هستند که از قبل به آنچه می فروشید علاقه مند هستند. شما فقط باید این مخاطبان را در برنامه ایجاد کنید و می توانید از دسترسی گسترده ای که به شما می دهند بهره مند شوید.

بعلاوه ، اینها کاربران تصادفی نیستند. آنها از نزدیک با افرادی که قبلاً با آنها ارتباط برقرار کرده اید مطابقت دارند. همچنین می توانید مخاطبان بزرگتر یا مخاطبان سفارشی کوچکتر را بر اساس علایق امتحان کنید و از آنجا جذابیت های خود را ایجاد کنید.

افزایش دید معمولاً به معنای جستجوی راه هایی برای گسترش یا کپی کردن تلاش های شما برای دستیابی به افراد بیشتر است. مخاطبان زیبا راهی عالی برای امتحان این امر در تبلیغات شما هستند.

با این وجود آیا فیس بوک برای هر مشاغلی مناسب است؟ احتمالاً نه این اغلب مناسب مارک های B2C است که مشتریان می توانند مستقیماً از برنامه خرید کنند یا سریع درباره چیزی که می توانند به راحتی از سایت شما خریداری کنند تصمیم گیری می کنند.

5- برای بالا بردن سطح آگاهی از برند از تبلیغات نمایشی استفاده کنید

استفاده موثر از تبلیغات نمایشی می تواند راهی دیگر برای جلب توجه برند شما در مقابل مخاطبان جدید باشد. بعلاوه ، مکانهای مدیریت شده به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا مشخص کنند که در کجا می خواهند تبلیغاتشان نشان داده شود و به آنها امکان می دهد مخاطبان مرتبط را هدف قرار دهند.

اگر بتوانید مکان نمایش تبلیغات خود را کنترل کنید ، می توانید تلاش خود را بر روی افرادی متمرکز کنید که احتمالاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند باشند.

تبلیغات نمایشی کمتر مربوط به تبدیلات و بیشتر نشان دادن نام و نام تجاری شما در مقابل چشم انداز است. آنها می توانند به شما امکان دسترسی به چشم اندازها و افزایش آگاهی از نام تجاری و پیام شما را بدهند. مکانهای مدیریت شده همچنین می توانند به شما کمک کنند تا سرمایه گذاری خود را با هدف گذاری موثر و اطلاع رسانی متمرکز کنید.

6. افزایش نرخ تبدیل با بازاریابی مجدد در صفحه نمایش

بازاریابی مجدد می تواند یک روش قدرتمند برای ایجاد آگاهی ، کمک به افراد احتمالی باشد که پس از تعاملات اولیه شما را به یاد بیاورند و نرخ تبدیل را افزایش دهد.

حواس پرتی های زیادی وجود دارد که می تواند چشم انداز را پس از بازدید از وب سایت شما دور کند. اگر مشاهده کردید که به نظر می رسد بسیاری از کاربران یک بار بازدید می کنند و برنمی گردند ، درک دلیل و کشف راه های جلب مجدد توجه آنها بسیار ارزشمند است.

اینجاست که بازاریابی مجدد انجام می شود ، به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان تکرار شده را افزایش داده و حتی مدت زمانی را که بازدید کنندگان در وب سایت خود صرف می کنند ، افزایش دهید.

بازاریابی موثر اغلب به این معنی است که یک مشتری احتمالی قبل از اینکه به یاد ماندنی شوید باید برند شما را ببیند و چندین بار با پیام های شما روبرو شود. بازاریابی مجدد به شما کمک می کند ترافیک جدیدی ایجاد کنید که توانسته اید این افراد را جذب کرده و به وب سایت خود بازگردانید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

7. کمپین های خود را با تقسیم بندی مخاطب بهینه کنید

تولید تقاضا در واقع ارائه پیام درست است. اگر پیام شما با مخاطبی که هدف قرار داده اید متناسب نیست ، بعید است که آنها تبدیل شوند.

با توجه به این نکته ، در نظر بگیرید که چگونه ممکن است مخاطبان هدف شما تأثیر بگذارد که محتوایی را که در مسیر قرار گرفتن مشتری شما نیست ، مناسب نباشد.

شخصی که هرگز نام شرکت شما را نشنیده باشد کاملاً آماده دیدن محتوای مفصلی نیست که به س questionsالاتی که مشتری معمولاً نزدیک به خرید دارد پاسخ دهد. درعوض ، آنها به مطالب مقدماتی برای کمک به آنها در شناخت یک چالش در سازمان خود و نگاه اول به چگونگی حل این نوع مشکلات ، نیاز دارند.

مقاله مرتبط  GoDaddy چگونه جمع می شود؟

برای یک چشم انداز بیشتر در فرآیند خرید ، نیاز آنها را شناسایی کرده ، آنچه را انجام می دهید یاد گرفته و آنچه را که ارائه می دهید ، کاوش خواهد کرد. آنها جزئیات بیشتری می خواهند و س questionsالات خاص تری دارند که مربوط به وضعیت منحصر به فرد آنهاست.

شما می توانید استفاده کنید تقسیم بندی تماس برای مدیریت این در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود ، که به معنای سازماندهی مخاطبین مشتری شما در گروههایی است که بر اساس آنها در چه مرحله ای قرار دارند. پس از مشخص شدن مخاطبین ، می توانید کمپین ها را برای ارائه محتوایی که احتمالاً به آنها ارائه می شود ، هدف قرار دهید. ارزشمند یافتن

هنگامی که ارتباط شما با گیرنده طنین انداز می شود ، به احتمال زیاد از تماس بیشتر استقبال می کنند تا اینکه خود را از لیست های پستی شما حذف کنند یا در غیر این صورت تماس خود را قطع می کنند. یکی دیگر از مزایای تقسیم بندی تماس این است که شما می توانید میزان تأثیرگذاری کمپین های خود را بهتر بسنجید و در صورت لزوم متناسب با مخاطبان خود تنظیم کنید.

8- بازاریابی ایمیل خود را تقویت کنید

وقتی آدرس ایمیل شخصی را دریافت کردید ، چقدر سریع با ایمیل های بازاریابی ارتباط برقرار می کنید؟ آیا در حال ارسال ایمیل به کل لیست پستی خود هستید؟ اگر چنین است ، با ایجاد احساس خستگی بیش از حد ، یا بدتر از آن ، احساس خطر می کنید که گروه شما از آینده چشم پوشی کند ، مثل اینکه شرکت شما آنها را درک نکند.

در عوض ، بازاریابی از طریق ایمیل باید این ایده را ایجاد کند که شما باید اطلاعات صحیح را به افراد مناسب با زمان بی عیب و نقص ارائه دهید. رویکرد اسلحه از طریق ارسال نامه های متعدد به افراد هرزنامه احتمالاً لیست طولانی پاسخهای “لغو اشتراک” را برای شما به ارمغان می آورد.

بازاریابی ایمیلی خود را راهی قدرتمند برای برقراری ارتباط گسترده با مشتریان در نظر بگیرید. با این حال ، برای انجام این کار به طور موثر ، باید به آنها احساس منحصر به فرد و قابل درک بودن را بدهید.

این به معنای ارسال ایمیل هایی است که مستقیماً گروه های مختلف را مخاطب قرار می دهند ، در مورد نگرانی های آنها صحبت می کنند و به س questionsالات آنها پاسخ می دهند. این گروه ها ممکن است در مرحله خرید و حتی در صنعت از بین بروند.

کمپین های ایمیل موثر به آزمایش نیاز دارند ، بنابراین آماده شوید که نه تنها گروه های مشابه را هدف قرار دهید بلکه بازاریابی ایمیل خود را نیز آزمایش کنید. آزمایش A / B را روی خطوط موضوعی ، کپی ، عناصر بصری و CTA خود امتحان کنید. تنوع مختلف را آزمایش کنید و کمپین های خود را با استفاده از بهترین عناصر با عملکرد بهینه کنید.

9. یک ابزار یا برنامه رایگان ارائه دهید

هنگامی که برای اولین بار از نام تجاری خود آگاهی می گیرید ، باید افرادی را که می توانند سفیر برند باشند ، جلب کنید. یکی از بهترین راه هایی که می توانید برای چشم اندازهای جدید به دست بیاورید ، ارائه یک ابزار رایگان ، یک برنامه یا منبع دیگری است که مخاطبان هدف شما نمی توانند از آن چشم پوشی کنند.

آیا دادن منابع ارزشمند خلاف اهداف فروش شما است؟ نه وقتی صحبت از تولید تقاضا می شود. به یاد داشته باشید که در این فرآیند ، شما می خواهید دید را افزایش داده و به برند خود توجه کنید. گسترش دسترسی شما ممکن است به معنای دادن چیز ارزشمندی در ازای تأثیری باشد که در مبارزات اولیه شما خواهد داشت.

این امر به ویژه برای مارک های جدید که سعی در جلب توجه در بازارهای شلوغ دارند بسیار مهم است. اجازه دادن به مشتریانی که نام تجاری شما را تجربه می کنند و از طریق شخصی با شرکت شما ارتباط برقرار می کنند ، می تواند راهی هموار برای خریدهای بزرگتر باشد.

10. برای ارزیابی موفقیت ، امتیازدهی سرب را کاوش کنید

آزمایش استراتژی های مختلف برای تولید تقاضا می تواند موفقیت ها و ضررهایی برای شما به همراه داشته باشد. در بسیاری از موارد ، شما منجر به ورود شرکت شما می شوید و هر یک را یک برد می دانید ، اما اگر هرگز به مشتری تبدیل نشوند چه می کنید؟

افزایش تعداد آگهی های وارد شده به شرکت شما نمی تواند تمرکز شما در صورت عدم موفقیت در تبدیل شدن به مشتری خوشحال باشد. همانطور که کیفیت هدایای تولیدی خود را ارزیابی می کنید ، متوجه می شوید که برخی از منجر ها باعث پیشرفت بیشتر در سفر مشتری می شوند ، در حالی که برخی دیگر مراحل را طی می کنند تا مشتری شوند.

تفاوت در چیست؟ هنگامی که شروع به تجزیه و تحلیل اقدامات مختلفی می کنید که منجر به شرکت شما درگیر کردن شرکت شما می شود ، الگوهای رفتاری را مشاهده می کنید که احتمالاً منجر به تبدیل می شوند.

اگر می توانید راهی برای ردیابی تعاملات احتمالی با شرکت خود و مقایسه آنها با نتایج پیدا کنید ، می توانید رفتارهایی را کشف کنید که احتمال تبدیل چشم انداز را افزایش می دهد. پس از انجام این کار ، می توانید برای جلب مشتری ، آن تعاملات را تکرار کنید.

امتیاز دهی به سرب یا ارزیابی بازده ورودی ، روشی برای سنجش کیفیت بازدهی شماست تا اطمینان حاصل شود که می توانید در ابتکاراتی سرمایه گذاری کنید که بهترین بازده کیفیت را به خود اختصاص دهند. به یاد داشته باشید که تولید تقاضا باعث افزایش آگاهی و ایجاد هیجان برای شرکت یا برند شما می شود. این در مورد جذب مخاطبان بزرگی نیست که علاقه واقعی به تجارت شما ندارند.

امتیازدهی سرب به شما امکان می دهد رفتار مشتریان خود را به مرور ارزیابی کنید تا میزان علاقه آنها به تجارت شما را تعیین کنید. این می تواند اقدامات مختلف نشان دادن قصد را در نظر بگیرد ، از جمله اینکه صفحات وب سایت شما را مشاهده کرده اند و اگر رفتاری داشته باشند که نشان می دهد می خواهند کارهای بیشتری را که شما می توانید مشاهده کنید ، مشاهده کنید. آنها ممکن است با درخواست اطلاعات بیشتر یا ثبت نام در نمایش محصولات شما ، این مورد را نشان دهند.

اگر برای به دست آوردن امتیازات تلاش می کنید ، در ابتدا نگران کیفیت نباشید. فقط راهکارهایی را برای افزایش دسترسی و جذب افراد بیشتر به کار خود ادامه دهید. هنگامی که سطح هدایت خود را به حدی افزایش دادید که باید شناسایی با ارزش ترین موارد پرورش را شروع کنید ، پس احتمالاً در موقعیتی هستید که امتیازدهی سرب را در نظر بگیرید.

مطالعات موردی تولید تقاضا

آیا به اثبات بیشتری نیاز دارید که چگونه تولید تقاضا می تواند علاقه به نام تجاری شما را افزایش داده و به نفع شرکت شما باشد؟ دو نمونه زیر از شرکت هایی که از تولید تقاضا بهره مند شده اند را بررسی کنید:

  • فرضیه، یک شرکت داده و تجزیه و تحلیل ، تولید تقاضا ، بازاریابی ورودی و مدیریت سرب. آنها برای بهبود نتایج خود در تمام ابتکارات بازاریابی از پیاده سازی CRM ، امتیازدهی سرب و ممیزی محتوا استفاده کردند. نتایج شامل CRM ساده با کلیه داده های سازمان یافته ، استراتژی های مشخص شناسایی و اجرا شده ، استراتژی محتوای تصفیه شده و کمپین های بهبود یافته از طریق رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، پست های وبلاگ و سایر برنامه ها بود.
  • اوکتا، یک شرکت مدیریت نیروی کار و هویت مشتری و احراز هویت ، برای توانمند سازی تیم های فروش و بازاریابی خود تلاش کرد. Okta با استفاده از اتوماسیون بازاریابی ، ربات های چت و هوش مصنوعی ، تجربه مشتری خود را در هر نقطه تماس افزایش داد. از زمان اجرای Drift ، Okta از افزایش 30 درصدی خط لوله آنها بهره مند شده و نرخ تبدیل آنها از آگهی های بازاریابی واجد شرایط برای فروش منجر شده است.
مقاله مرتبط  راهنمای بازاریابی برای اختلاف

ابزارهایی برای رشد تولید تقاضا

با افزایش تلاش های تولید تقاضا ، چند ابزار وجود دارد که می تواند مفید باشد. با استفاده از این ابزارها می توانید اطمینان حاصل کنید که برای رسیدن به اهداف خود به طور موثر کار می کنید.

چه نوع ابزاری می تواند کمک کند؟ به دنبال کسانی باشید که از ویژگی های بازاریابی ، بات چت ، ربات های ایمیل ، محتوا یا یکپارچه سازی سیستم بازاریابی برخوردار باشند.

1 اتوماسیون بازاریابی

بیایید بررسی کنیم که هر یک از این نوع ابزارها چه کاری می توانند برای شما انجام دهند و چرا در تولید تقاضا مهم هستند.

هنگامی که افراد مشغول می شوند ، کارهای تکراری ممکن است در کنار هم قرار بگیرند ، مجموعه ای از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی می توانند کارایی را افزایش دهند و اطمینان حاصل کنند که کارهای وقت گیر یا تکراری بدون تأخیر انجام می شوند.

2. رباتها

شرکت هایی مانند Drift ابزاری مانند این ابزار را ارائه می دهند ربات های چت و ربات های ایمیل که به عنوان سیستم پشتیبانی برای تیم های فروش شما عمل می کنند. هنگامی که زمان پیگیری مشتری یا گام بعدی در ارتباط است ، Chatbots می تواند یادآوری هایی را برای فروشندگان شما ارسال کند.

تیم فروش شما حتی می تواند ایمیل هایی را قبل از جلسات فروش دریافت کند که به آنها یادآوری سریع اطلاعات شرکت مشتری ، جایی که مشتری در قیف است و تعاملات دیگری که قبلاً برای اطمینان از بازگشت بی وقفه به مکالمه انجام شده است ، می دهد.

نمودار Demat Generation - نمودار Drift Chatbot چیست

ربات های ایمیل می توانند به تیم های بازاریابی کمک کنند تا ایمیل موثر را در مقیاس گسترده ارسال کنند ، در هنگام بروز مشکلات مهم مشتری را پرچم گذاری کنند و پاسخ های صحیح تماس فروش را ارسال کنند.

ذخیره سازی محتوا

داشتن محتوای مناسب برای مشتری بالقوه به این معنی است که شما برای فروش سریع منابع به فروشندگان احتیاج دارید. شرکتی مانند BuyerDeck ارائه می دهد مخزن محتوا تا به تیم فروش خود کمک کنید تا تمام منابع مورد نیاز خود را منظم و در دسترس نگه دارد.

Demand Generation چیست - مثال مخزن محتوای BuyerDeck

مدیریت ارتباط با مشتری

یکی از عناصر مهم در بازاریابی B2B به روزرسانی و سازماندهی اطلاعات تماس مشتری شما است تا هر کسی از تیم فروش شما بتواند به راحتی به آن دسترسی پیدا کند. به دنبال CRM گزینه های نرم افزاری مانند Nutshell ، Zoho یا Hubspot برای اطمینان از اینکه مشتریان خود و مکان هایی که در قیف شما هستند را ردیابی می کنید.

Demand Generation چیست - مثال نرم افزار Nutshell CRM

یکپارچه سازی سیستم

فراموش نکنید که برای کارکرد بهینه همه اینها ، شما می خواهید کل سیستم بازاریابی خود را با هم ادغام کنید تا فعالیت ها به صورت یکپارچه اتفاق بیفتد ، و دیگر کار را تکرار نمی کنید یا مجبور نیستید برای به روزرسانی دستی از یک سیستم به سیستم دیگر وارد شوید. اتصال هر م componentلفه می تواند اطمینان حاصل کند که شما همیشه می توانید به نمای سطح بالایی از تاریخچه و اطلاعات مشتری دسترسی پیدا کنید.

منابعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید تقاضا

درباره تولید تقاضا و نحوه اجرای استراتژی هایی که در اینجا بحث کرده ایم کنجکاو هستید؟ شما می توانید بیاموزید که چگونه خود را به عنوان یک مقام معتبر قرار دهید و به طور موثر به مشتریان خود برسید.

شما می خواهید روش هایی را تحقیق کنید ، آنچه برای کسب و کار شما مناسب است را پیاده سازی کنید و برای اندازه گیری نتایج آزمایش کنید. آنچه را که م worksثر است ، تکرار و مقیاس گذاری کنید تا زمانی که خدمات خود را گسترش دهید.

اگر بخواهید بفهمید تولید تقاضا چیست و چگونه می تواند به سود تجارت شما بیاید ، اطلاعات زیادی وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر منابع زیر را بررسی کنید:

نتیجه

با جابجایی آنلاین کسب و کارها ، فرصت های بیشتری برای ارتباط با چشم اندازها به روش های جدید بوجود می آیند. یکی از آن استراتژی های جدید ، تولید تقاضا است.

امید اصلی این است که پس از خواندن این پست ، ایده بسیار واضح تری درباره اینکه تقاضا چیست و برخی از استراتژی هایی که می توانید برای بهبود آن استفاده کنید ، دارید.

در حالی که شرکت ها از این روش ها استفاده می کنند ، آنها به سرعت یاد می گیرند که تلاش خود را برای گسترش دامنه خود و به ثمر رساندن سرمایه گذاری های بازاریابی خودکار کنند.

تولید تقاضا به این بستگی دارد که شرکت شما هنگامی که با محتوایی که بر مشتری بالقوه شما تأثیر می گذارد مهم باشد ، بتواند خود را نشان دهد. با انجام این کار ، مشتریان شروع به اتصال چالش های خود به راه حل هایی می كنند كه شما ارائه می دهید ، و شما می توانید آنها را به طور م moveثر در طول مسیر خرید خود جابجا كنید.

بازاریابی به مشتریان به شکلی که نیازهای آنها را در مرکز هر ابتکاری قرار دهد ، می تواند زاویه جدیدی برای شرکت هایی باشد که از تکنیک های فروش مستقیم تری استفاده می کنند. تولید تقاضا بر توانایی شما در ارائه ارزش در هر مرحله و تعامل متمرکز است ، بنابراین مشتری تا زمانی که آماده خرید است ، از قبل برای کسب اطلاعات و منابع به شما اعتماد می کند.

اگر می خواهید به جداسازی سرب از تقاضای ژن یا پیاده سازی هر یک از استراتژی های اینجا کمک کنید ، برای پشتیبانی تماس بگیرید. ما می توانیم به شما در ایجاد استراتژی های قدرتمند تولید تقاضا کمک کنیم و مشخص کنیم کدام استراتژی ها برای شما بهتر کار خواهند کرد.

در حال حاضر از چه استراتژی های تولید تقاضا برای تجارت خود استفاده می کنید؟ کدام یک از اینها را بعدی امتحان خواهید کرد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید