آموزش سئو

9 نمونه پاپ آپ الهام بخش ایمیل (+ چرا آنها تبدیل می شوند)

آوریل 8, 2020

ل
خواستار دریافت نمونه هایی از طریق ایمیل هستید تا بتوانید از آنها الهام بگیرید؟ شما در جای مناسب هستید

ایمیل هنوز هم یکی از بهترین راهها برای رسیدن به افراد است ، و این باعث می شود که یک لیست ایمیل به عنوان بخشی اساسی برای شروع یک وبلاگ تبدیل شود. وبلاگ نویسان ممکن است بهترین راه برای جمع آوری آدرس های ایمیل را مورد بحث قرار دهند ، اما اثبات آن در شماره ها است!

پیام های پاپ الکترونیکی ، همچنین به نام optins ، بهترین راه برای رشد سریع لیست ایمیل شما هستند:

آیا می خواهید در این عمل شرکت کنید؟

در این مقاله ، ما به برخی از نمونه های موجود در ایمیل واقعی که اثبات شده برای تبدیل هستند ، نگاهی می اندازیم – و به شما می گوییم چگونه می توانید خود را ایجاد کنید!

آماده؟ بیا یک نگاهی بیندازیم…

افزونه های الهام بخش اشتراک ایمیل

وقتی نوبت به ایمیل های پاپ می رسد ، طراحی همه چیز است. بنابراین ما چند نمونه از وب سایت ظاهر شده است تا از شما الهام بگیریم.

1. ساده Pop Up + Magnet سرب

به عنوان مثال پنجره ساده ایمیل با یک ارتقاء محتوا

در این ایمیل به عنوان مثال ، وبلاگ نویس و کارآفرین ظاهر می شوند لیلاچ بولاک هنگامی که بازدید کنندگان برای اولین بار در سایت او می آیند ، از یک پاپ آپ در قالب تشک خوش آمدید استفاده می کند. این ظاهر ساده و واضحی است که از رنگ ها و سبک های برند وی استفاده می کند.

او همچنین در ازای ایمیل خود در اشتراک نامه الکترونیکی خود ، به بازدید کنندگان از آهنربای سرب برای بازدید کنندگان پیشنهاد می کند ، که باعث می شود افراد از اشتراک بیشتری برخوردار شوند. او به وضوح ارزش ارائه شده از ابزار ابزار را توضیح می دهد و بازدیدكنندگان را برای اشتیاق بیشتر تشویق می كند.

این پنجره ، 5.09٪ بازدید کنندگان سایت او را تبدیل کرده است ، به این معنی که 5.09٪ از آنها بلافاصله در لیست ایمیل وی مشترک شده اند. او هنگام ترک بازدیدكنندگان از سایت خود ، از وب سایتی متفاوت متفاوت استفاده می كند و هنوز هم ورق بازی را ارائه می دهد و 8.09٪ از افراد با آن را تبدیل می كند.

2. پیشنهاد پاپ کوپن

نمونه ای از پنجره خبرنامه در سایت وردپرس

اگر وبلاگ شما برای کسب درآمد از محصولات خود استفاده می کند یا از لینک های وابسته استفاده می کند ، یک کوپن پاپ برای شما خوب کار می کند. با استفاده از آن ، شما می توانید در ازای آدرس ایمیل خود ، به مردم تخفیف یا کد کوپن بدهید. شما آنها را به لیست خود اضافه می کنید ، و از چیزی که فکر می کردند بخرند تخفیف می گیرند.

اینجا، چهارراه با استفاده از پنجره مارک دار ظاهر می شود که دقیقاً به محض اینکه مردم شروع به پیمایش از سایت می کنند (همچنین به عنوان برنامه خروج شناخته می شود) ظاهر می شود.

این سؤال ساده ای را می پرسد ، “می خواهید 10٪ از تخفیف خود را امروز صرفه جویی کنید؟” ، با گزینه ای برای گرفتن تخفیف یا خیر. این پاپ آپ خاص در همه جای سایت خود نمایش می دهد (بجز وبلاگ آنها) و 7.65٪ افراد را تبدیل می کند.

مقاله مرتبط  4 Ps بازاریابی: راهنمای گام به گام (با مثال)

مردم عاشق دریافت تخفیف هستند ، بنابراین این نوع پیشنهاد می تواند برای شما مناسب باشد!

3. مثال پاپ آپ با ایمیل با یک چالش

برای دیدن اینکه آیا آنها می توانند با نوع دیگری از پاپ آپ موفقیت داشته باشند ، Crossrope علاوه بر شماره بالا ، این ایمیل را به وبلاگ خود اضافه کرد:

اشتراک اشتراک ایمیل با دکمه های بله خیر

مجدداً ، این یک برنامه خروجی است که بعد از خواندن وبلاگ و شروع به حرکت به دور از آن ، نمایش ظاهر می شود. این یک پنجره تمام صفحه (برخلاف پنجره پاپ آپ که در جای دیگر استفاده می شود) است و مردم را به مشارکت در یک چالش محصول دعوت می کند.

آنچه در مورد این پدیدار باهوش است این است که محتوا مربوط به یک موضوع مربوط به سایت و وبلاگ است (مناسب می شود) ، اما چیزی به آنها نمی فروشد. این سادگی می پرسد که آیا آنها می خواهند برای یک چالش ثبت نام کنند. برای کسانی که فکر می کنند سالم تر و کار کنند ، این یک سؤال فریبنده است که باید از آن بپرسید. و برای Crossrope کار می کند ، زیرا 13.71٪ از کل بازدید کنندگان را تبدیل می کند.

بین این دو ایمیل پاپ ، Crossrope است 1800 نفر در هر ماه اضافه می کنند. این 1800 نفر اضافی است که به طور بالقوه به محصولات خود علاقه مند هستند و از شنیدن آنها در خبرنامه نامه الکترونیکی خود لذت خواهند برد.

4. مثال دعوت پاپ آپ

یکی از دلایلی که افراد به یک لیست ایمیل می پیوندند این است که “در داخل” باشد. آنها می خواهند درباره همه معاملات ، توصیه ها و سایر اطلاعاتی که وبلاگ نویسان برای جامعه خود ارسال می کنند بشنوند.

نیل اشتراوس، یک روزنامه نگار برنده جایزه ، و نویسنده پرفروش ، از این اصل استفاده می کند تا مردم برای پیوستن به جامعه خود ، که او از آن نام می برد ، استفاده کنند جامعه.

نسخه قبلی پاپ آپ او کاملاً خشک و پررنگ بود. مطمئناً توضیح داد كه افراد در صورت پیوستن به انجمن چه می توانند دریافت كنند ، اما برای مخاطبان او علامتی نبود. این تنها 4٪ بازدید کنندگان او را تبدیل کرده است.

وب سایت به عنوان مثال

اما وقتی او قالب و كپی را تغییر داد تا به مزایای انجمن بپیوندد و با داشتن تصویر جالب از او به همراه پسرش ، شخصیتی تر شود ، متوجه پیشرفت چشمگیر شد.

وب سایت با عکس

نیل میزان تبدیل ایمیل خود را 125٪ و بیشتر کرد لیست خود را 8٪ افزایش داد!

5. ساده پاپ با یک عکس

نویسنده ، نویسنده و کارآفرین رایان رابینسون هنگامی که وی با پاپ آپ اصلی در وب سایت خود شروع به پیشرفت چشمگیر در رشد لیست ایمیل خود کرد.

مقاله مرتبط  SEO سلاح اثبات Corona است که تجارت شما باید از آن استفاده کند
نوع ساده ای از پنجره برای رشد لیست ایمیل شما

رایان لذت برد افزایش 6٪ در تبدیل ها با این ایمیل بازشو در این نسخه ارزش اشتراک در لیست ایمیل وی توضیح داده شده است و استفاده افراد ساده است. این لیست در لیست بقیه سایت قرار نگرفته است.

وی برای تبدیل بازدید کنندگان و خوانندگان سایت حتی از هر یک از 100 مشترک جدید به لیست او ، هر ماه استفاده می کند.

6. استفاده از پاپ آپ ویدیویی برای رشد لیست ایمیل شما

روش جدید برای ضبط ایمیل در پنجره بازشو ، استفاده از فیلم در پنجره پاپ آپ شما است. این به شما کمک می کند تا خواننده های بسیار مشغول خود را که احتمالاً بعد از تماشای ویدیو اقدام به اقدام دارند ، هدف قرار دهید.

اسکات ویدن کیوویتز یک عکاس ، آموزگار ، وبلاگ نویس و نویسنده است که از یک پاپ هدفمند مبتنی بر ویدیو برای ضبط آدرس های ایمیل برای لیست خود استفاده می کند.

مثال پاپ آپ با تصویر پس زمینه

اسکات 3.3٪ از بازدید کنندگان سایت خود را تبدیل می کند ، و هر ماه ده ها نفر از افراد جدید را به لیست ایمیل خود اضافه می کند و در کل 328٪ را افزایش می دهد. او این دوره را بصورت رایگان در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد و سپس از لیست ایمیل خود برای تبدیل آنها به سمت دوره عمیق تر و پردرآمد تر خود استفاده می کند.

7. بله / خیر انتخاب کردن

ایمیل ساده به عنوان مثال با دکمه های بله / خیر

خبرنامه بله / خیر می تواند راهی قدرتمند برای افزایش لیست ایمیل شما با استفاده از یک اثر روانشناختی ساده باشد: وقتی افراد یک فرایند را شروع می کنند ، احتمالاً آن را به اتمام می رسانند (عمدتاً به دلیل اینکه می خواهند به بسته شدن برسند ، که به آنها امکان پذیر است. حس خاصی از رضایت)

زیرا قبلاً فرآیند انتخاب را با کلیک کردن شروع کرده اید آره یا نه در پیام پاپ وب سایت ، احتمالاً آدرس ایمیل خود را در مرحله بعدی وارد می کنید.

8- Exit Intent Popup مثلاً

قصد خروج

این پیام پاپ وب سایت یک سؤال ساده برای بازدید کننده سایت می پرسد. این سایت برای مارک تجاری است و از کپی هایی استفاده می کند که یک کلیک را دعوت می کند.

Exit Intent باعث می شود تا لحظه ای که بازدید کننده می خواهد سایت شما را ترک کند ، ظاهر شود و یک فرصت آخر برای شما فراهم کند که قبل از ترک خوبی ، توجه خود را جلب کنید.

9. بله / نه با پیامدهای واضح ظاهر شوید

مثال پنجره با دکمه ها

در اینجا یکی دیگر از ساده ، روشن و ارزش بیشتری را برای بازدید کنندگان ارائه می دهد.

این یک مثال عالی از یک Yes / No pop-up است ، زیرا مزایا و پیامدهای هر کلیک را بسیار واضح می کند.

بله را کلیک کنید ، و به تیم خود کمک خواهید کرد که پربارتر باشد!

خیر را کلیک کنید ، و این بدان معنی است که شما از دست می دهید.

این نوع از فراخوانی برای اقدام می تواند بسیار قدرتمند باشد!

انواع پاپ آپ های ایمیل

اکنون که چند نمونه مختلف از ایمیل های پاپ را مشاهده کرده اید ، ممکن است تعجب کنید که چه تعداد انواع پاپ آپ وجود دارد. سؤال خوبی بود!

مقاله مرتبط  30 درس پس از 30 میلیون بازدید کننده SEO

اگر از نرم افزار اختصاصی تولید سرب مانند استفاده می کنید OptinMonster، از نظر قالب و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بیشتری خواهید داشت. شما قادر خواهید بود کارهایی مانند geotargeting ، آزمایش تقسیم A / B ، تقسیم بندی پیشرفته و موارد دیگر را انجام دهید.

از طرف دیگر ، در صورت ایجاد پاپ آپ با یک سرویس بازاریابی ایمیلی مانند تماس مداوم یا Sendinblue، به گزینه های اساسی تر دسترسی خواهید داشت.

  1. فرم ضبط ایمیل: شما قبلاً ارزشی که به مردم از طریق پست های وبلاگ خود و سایر محتوای سایت به آنها می دهید نشان داده اید ، و مردم خوشحال هستند که آدرس های ایمیل خود را تحویل می دهند.
  2. خروج از قصد: وقتی شخصی قصد ترک سایت شما را دارد ، این فرم ظاهر می شود. یک قصد خروج پاپ آپ آخرین فرصت را برای شما فراهم می کند تا مقداری ارزش برای آنها ارائه دهید تا آنها آدرس ایمیل خود را تحویل دهند. به عنوان مثال ، می توانید بازخورد آنها را بخواهید یا کد تخفیف ارائه دهید.
  3. انتخاب دو مرحله ای: به اینها نیز گفته می شود بله / خیر زیرا آنها انتخابی را برای انتخاب یا عدم انتخاب کاربر به کاربر می دهند. این یک ترفند روانشناختی است که با تقویت تبدیل ها اثبات شده است.
  4. آهنربای سرب: این نوع فرم کلاسیک توسط افراد تازه کار و وبلاگ نویسان حرفه ای به طور یکسان استفاده می شود. آنها در ازای آدرس ایمیل بازدید کننده ، یک محتوای قابل بارگیری را ارائه می دهند. می توانید یک کتاب کوتاه ، چک لیست ، اینفوگرافیک یا حتی نمونه ای از محصول خود را ارائه داده و به طور خودکار به آدرس ایمیل آنها ارسال کنید. شاید لازم باشد چند گزینه مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه مطالبی با مخاطبان شما بهتر کار می کند.
  5. کد تخفیف یا کوپن: ایده آل برای سایت های تجارت الکترونیکی و کسانی که محصولات فروش دارند ، می توانید در ازای آدرس ایمیل آنها ، کد کوپن را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید. این یک روش عالی برای تبدیل افرادی است که در فکر خرید از شما بودند اما برای انجام آن به فشار نهایی احتیاج دارید.
  6. مسابقه یا مسابقه: سعی کنید مسابقه ای را برگزار کنید که در آن یکی از محصولات خود یا یک محتوای منحصر به فرد را ارائه دهید.

بازگشت به بالا

اکنون که نمونه های جدیدی در مورد ظاهر شدن از طریق ایمیل مشاهده کرده اید ، زمان آن رسیده است که فکر کنید در مورد افزودن ایمیل به وبلاگ خود اضافه کنید تا لیست ایمیل خود را افزایش دهید. به قالب هایی که ارائه دهنده شما به شما ارائه می دهد نگاهی بیندازید و خلاق باشید! قبل از اطلاع از این ، یک مشترک مشترک جدید خواهید داشت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *