آموزش سئو

9 مرحله برای ایجاد صفحه فرود که ذهن شما را می خواند

جولای 6, 2020

بنابراین تصمیم گرفته اید برای تبلیغ محصول یا خدمات جدید خود ، یک صفحه فرود ایجاد کنید.

اما چگونه می دانید صفحه فرود شما خواهد بود یا خیر خوانندگان خود را متقاعد کنید که تبدیل کنند؟

تعدادی کار وجود دارد که می توانید برای اطمینان از خوانندگان خود در صفحه فرود خود مورد علاقه خود قرار دهید و می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در این پست ، ما دقیقاً می خواهیم آنچه را که شما باید انجام دهید برای تولید صفحه فرود ذهن خواندن مشخص کنیم. اما ابتدا ، اجازه دهید با اصول اولیه شروع کنیم.

صفحه فرود چیست؟

قبل از ایجاد صفحه فرود ، باید دقیقاً بدانید که چیست.

یک صفحه فرود یک صفحه وب اختصاصی است ، که اغلب به آن صفحه فشار یا چلپ چلوپ می گویند. هدف این است که اطلاعات بازدید کننده خود را از طریق فرم ضبط سرب جمع آوری کنید.

ممکن است شما در ازای ثبت نام مخاطبان خود در لیست ایمیل خود ، از یک صفحه فرود استفاده کنید تا کتاب الکترونیکی ، وبینار یا دوره رایگان را به شما هدیه دهید.

یا شاید شما قبل از راه اندازی وب سایت جدید خود ایمیل هایی را جمع آوری کنید.

بهترین قسمت در مورد صفحه فرود اینست که فقط یک صفحه است.

این یک صفحه برای بهینه سازی آن است.

پس چرا بسیاری از افراد با صفحات فرود خود اشتباه می کنند؟

و چرا بسیاری از افراد برای تبدیل مشتری خود تلاش می کنند؟

یک صفحه فرود خوب ، شما را قادر می سازد تا مخاطب خاصی را هدف قرار دهید ، یک پیام قانع کننده ایجاد کنید و تبدیل ها را افزایش دهید.

اما چه چیزی باعث ایجاد مؤثر می شود؟

چه چیزی باعث موفقیت برخی صفحات فرود و بعضی از آنها روی صورتشان صاف می شود؟

همه چیز به این موضوع می رسد که مخاطبان خود را می شناسید یا نه.

کسانی که مخاطبان خود را می شناسند قادر خواهند بود پیام صحیحی ایجاد کنند ، توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنند و به صفحه فرود ذهن بیایند.

اما فقط چطور این کار را می کنید؟

بیایید

1. ایجاد یک شخصیت

همه با ایجاد شروع می شود شخصیت ایده آل شما. وقتی می دانید چه کسی را هدف قرار داده اید ، به شما امکان می دهد یک صفحه فرود ایجاد کنید که با آنها طنین انداز باشد.

Personas شما باید مخاطب هدف ایده آل شما باشد. از این گذشته ، اگر افراد صحیح از صفحه فرود شما بازدید نمی کنند ، هرگز در وهله اول تبدیل نخواهید شد.

اطلاعات شخصي شما بايد شامل اطلاعات دموگرافيك مانند محل زندگي ، سن و جنس آنها باشد.

اما آنها باید فراتر از این روند.

اگر می خواهید یک صفحه فرود ذهن بخوانید ، باید بدانید چه چیزی باعث ایجاد شخصیت ایده آل شما می شود و چه چیزی را برای رسیدن به آنها آرزو می کنید.

شما باید نظرات آنها و نحوه احساس آنها نسبت به ایده های خاص را دریابید.

وقتی این کار را کردید ، می توانید پیشنهاد خود را به آنها بدهید تا غیرقابل مقاومت باشد.

Buffer از personas استفاده می کند برای ارتباط با مشتریان هدف خود

Screen Shot 2017 09 20 at 13.57.16

آنها با استفاده از اطلاعاتی که در اینجا گرد هم آورده اند ، درک بیشتری از نحوه ایجاد صفحه فرود خود خواهند داشت.

شما می خواهید شانس تبدیل خود را افزایش دهید ، بنابراین سعی نکنید صفحه فرود خود را برای همه کاملاً جذاب کنید.

در عوض ، از داده های موجود در personas خود برای تولید صفحات فرود بسیار هدفمند که با گروه خاصی از افراد صحبت می کنند ، استفاده کنید.

شما فقط چند لحظه برای جلب توجه بازدید کننده خود دارید. و در همان چند لحظه کوتاه ، آنها تصمیم می گیرند که آیا می خواهند تبدیل شوند یا نه.

2. پیشنهاد را ارائه دهید

دلیل صفحات فرود بسیار مؤثر است این است که آنها عمل را منزوی می کنند.

در صفحه فرود نباید منو یا پیوندهای دیگری وجود داشته باشد. همگی باید بازدید کننده را به سمت انجام عملی که می خواهید انجام دهند راهنمایی کند.

منحرف کردن آنها با گزینه های مختلف روشی مطمئن برای سردرگمی آنها است. نرخ تبدیل شما رنج می برد.

انتخاب خود را به بازدید کنندگان ندهید. آنچه را که می خواهید انجام دهند را روشن کنید.

تنها گزینه ای که آنها باید داشته باشند تبدیل یا عدم تبدیل هستند ، مانند این مثال از جیکو: اسکرین شات 2017 09 15 ساعت 16.12.02

صفحه فرود روشن بدان معنی است که هرکسی که روی صفحه قرار دارد ، تنها یک گزینه دارد. کد پستی آنها را وارد کنید یا نه.

مقاله مرتبط  17 بهترین مضمون وردپرس برای وبلاگ ها در سال 2020

اما فقط روشن کردن عملکرد انتخابی کافی نیست تا از بازدیدکنندگان خود اطمینان حاصل کنید.

شما باید یک پیشنهاد را ایجاد کنید که به اندازه کافی با آنها طنین انداز باشد تا اقدام کند.

در مورد آن فکر کنید یک صفحه فرود که از کاربرانش می خواهد در ازای هیچ چیز برای خبرنامه ثبت نام کنند ، نمی تواند خیلی خوب تبدیل شود.

چرا؟

زیرا هیچ انگیزه ای وجود ندارد چرا بازدید کننده شما باید کاری را برای شما انجام دهد بدون آنکه چیزی در عوض دریافت کند؟

و نه ، خبرنامه شما به تنهایی انگیزه کافی ندارد.

اما ایجاد یک پیشنهاد قانع کننده نیازی به کار پیچیده ای نیست. شما فقط باید چیزی را که می خواهید در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

خودکار خوانندگان آنها را می شناسد علاقه مند به رشد درآمد با instapageبنابراین پخش مجدد وبینار برای آنها سودمند خواهد بود.

Screen Shot 2017 09 15 at 16.13.29

این یک نمونه خوب از یک پیشنهاد قوی است.

اگر در حال حاضر یک صفحه فرود دارید که قصد بهبود آن را دارید ، از خود بپرسید که آیا به عنوان یک بازدید کننده اقدام مورد نظر خود را انجام داده اید یا خیر.

اگر جواب مثبت نیست ، تغییراتی که باید انجام دهید وجود دارد.

اگر در تلاش برای ایجاد پیشنهاد هستید ، اما می دانید که می خواهید لیست ایمیل خود را با صفحه فرود بسازید ، پس از آن به محبوب ترین مطالب خود نگاه کنید.

در اینجا می توانیم ببینیم که محبوب ترین مطالب در وبلاگ من است [enter content].

اگر قرار بود این محتوا را به عنوان PDF قابل بارگیری یا چک لیست ارائه دهید ، احتمالاً افراد می توانند در ازای آن آدرس ایمیل خود را به شما بدهند.

چرا؟

از آنجا که می دانید عملکرد خوبی دارد. شما اثبات دارید که نیازی به آن دارید.

در اینجا ، کار سخت برای شما انجام می شود. یک محتوای پرطرفدار را پیدا کنید ، راهی پیدا کنید تا دوباره آن را به عنوان یک قطعه بارگیری بارگیری کنید و آن را به مخاطبان خود ارائه دهید.

اما اگر صفحه فرود شما برای کتاب الکترونیکی ، لیست چک یا PDF قابل بارگیری نباشد ، چه می کنید؟

به روشهای دیگری که می توانید برای مخاطبان خود ارزش قائل شوید فکر کنید

3. عنوان را بنویسید

بعد از اینکه پیشنهاد خود را کم کردید ، باید شروع به کار روی عنوان کنید. عنوان باید جذاب باشد.

این معمولا اولین چیزی است که بازدید کننده شما را مشاهده می کند ، بنابراین باید آن را کامل کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=b77fLPZ-GBI

تیتر اغلب عامل اصلی تصمیم گیری در تبدیل یا نبودن بازدیدكننده است. و شما فقط یک فرصت واقعی برای عملی کردن آن دارید.

عنوان شما باید مزایای آن باشد. شما باید دقیقاً مشخص کنید که چه اتفاقی برای بازدید کننده خواهد آمد پس از انجام اقدامات مورد نظر شما.

سرمایه اول از هر دو عنوان زیر عنوان برای بدست آوردن نقطه نظرات خود استفاده می کند:

اسکرین شات 2017 09 20 ساعت 14.10.15

آنها می دانند افرادی که علاقه مند به خدمات خود هستند می خواهند شغل خود را به ترتیب انجام دهند ، بنابراین پیشنهاد خود را در آن ترتیب قرار می دهند.

فروش نیروی یک عنوان و پیام واضح دارد:

اسکرین شات 2017 09 20 در 14.01.23

این تیتر عالی است زیرا توجه مخاطب را به خود جلب می کند. آنها بلافاصله به آن جلب می شوند. بازدید کنندگان بطور خودکار می دانند اگر در سمت راست فرم را پر کنید ، چه اتفاقی خواهد افتاد.

جانانا ویبی از کپی هکرها می گوید اگر می خواهید کلمات صحیح را پیدا کنید ، به آن نگاه کنید زبانی که مخاطبان شما استفاده می کنند.

چرا این کارآیی است؟

زیرا اگر در عنوان خود از زبان خود مخاطبان خود استفاده کنید ، بهتر از آنها طنین انداز می شود.

بعد از عنوان ، احتمالاً قصد استفاده از زیر نویس را دارید.

این فرصتی دیگر برای ذکر مزایا است. این برای افرادی است که با عنوان مجبور بودند اما به قانع کردن بیشتری نیاز دارند.

این فرصتی دیگر به شما می دهد تا توجه آنها را جلب کرده و آنها را به تماس شما برای اقدام نزدیک تر کنید.

4- نسخه را ایجاد کنید

نسخه خوب میفروشد. تو می دانی که. به همین دلیل است که برخی از شرکت ها هزاران نسخه نویس را برای قرار دادن کلمات در صفحه به آنها پرداخت می کنند.

اما به راحتی نوشتن کلمات در صفحه آسان نیست. آنها باید برای مشتری هدف شما معنی داشته باشند.

همانطور که با عناوین ذکر کردیم ، اگر می خواهید کلمات را پیدا کنید ، از زبانی که در آینده استفاده می کنید استفاده کنید.

مقاله مرتبط  بهترین شرکت های پردازش کارت اعتباری سال 2020

کپی شما در آنجا ابزاری است که به شما کمک می کند تا نقطه و پیام خود را بیابید و احتمال تبدیل را افزایش دهید.

همه چیز با پیدا کردن نقطه شیرین برای مقدار مناسب نسخه آغاز می شود. خیلی کم بنویسید و کلمات کافی را ندارید تا نقطه نظرات خود را جلب کنید. اما بیش از حد بنویسید و صفحه بسیار زیاد خواهد شد.

با این حال ، فقط گفتن “پیدا کردن نقطه شیرین” به شما کمک نمی کند.

به طور کلی ، مبلغی که می نویسید بستگی به پیشنهاد شما دارد. برای مواردی که نیاز به توضیح و ترغیب زیادی دارید ، به نسخه بیشتری نیاز دارید.

برای مواردی که چشم انداز نیاز به ارائه اطلاعات بیشتر از آدرس ایمیل شما دارد ، یعنی هنگام خرید ، شما به طور طبیعی برای اطمینان از وجود همه جزئیات لازم باید از نسخه دیگری استفاده کنید.

هنگامی که نوبت به کپی کردن خود می پردازد ، باید به سبک برند خود آینه دهید.

به خاطر داشته باشید که مربوط به شما نیست. در مورد مشتری است ، بنابراین عباراتی که شما استفاده می کنید باید مشتری محور باشد و روی آنها متمرکز شود.

Evernote کپی صفحه فرود خود را با اجتناب از استفاده از کلماتی مانند “ما” یا “ما” شخصی می کند و در عوض کلماتی مانند “شما” و “شما” را انتخاب می کند:
Screen Shot 2017 09 20 at 14.11.57
این سخنان به چشم انداز شما تأکید می کند که دلیل اصلی این صفحه فرود (و شغل شما) کمک به آنها برای حل مشکلاتشان است.

5- از وسایل کمکی بصری استفاده کنید

همانطور که گفتیم ، صفحه فرود شما فقط یک صفحه است ، بنابراین همه چیز باید به همین دلیل در آنجا باشد و یک هدف داشته باشد. همین قانون در مورد هر تصویر یا ویدئویی که استفاده می کنید صدق می کند.

هنگامی که می خواهید تصاویر را به صفحه فرود خود اضافه کنید ، باید از مواردی استفاده کنید که به بازدید کنندگان شما کمک می کند زندگی خود را بعد از انجام اقدامات شما تجسم کنند.

ایربنب مشاغلی است که روی مردم متمرکز است. بنابراین معقول است که آنها باید از تصاویر افراد در صفحه فرود خود استفاده کنند: Screen Shot 2017 09 15 at 16.23.39

آنها می خواهند در صورت ورود به عنوان میزبان Airbnb ، کاربران خود را احساس موفقیت و خوشبختی کنند ، بنابراین تصویری از یک زن در حال لبخند زدن را درج می کنند.

برای هر کسی که می خواهد در سیستم عامل Airbnb ثبت نام کند ، دیدن تصویری از این دست آنها را ترغیب می کند ، این یک ایده خوب است.

خریدن، یک پلت فرم تجارت الکترونیکی ، از تصاویر استفاده می کند تا بازدید کنندگان را نشان دهد که مغازه آنها چگونه می تواند به نظر برسد:

Screen Shot 2017 09 15 at 16.24.15

می توانید از تصاویر برای هدایت مخاطبان خود به سمت تماس به عمل استفاده کنید.

تصاویر باعث می شود پیشنهاد شما انسانی تر شود.

مخاطبان شما نمی توانند محصول شما را لمس کرده یا نگه دارند. صفحه فرود شما باید از تصاویر استفاده کند تا به آنها در تجسم آن کمک کند.

6. شامل اثبات اجتماعی

هنگام ایجاد صفحه فرود خواندن ذهن ، درک کنید که سوالی که مخاطب شما خواهد داشت این است: “آیا من به این نیاز دارم؟”

این برای هر صفحه فرود صادق است.

یکی از راههای خواندن ذهن آنها پرداختن به سؤال از طریق مفهوم اثبات اجتماعی است.

اگر مردم بدانند افراد دیگری نیز مانند آنها اقدامی انجام داده و از آن بهره مند شده اند ، تمایل بیشتری به اقدام دارند.

استفاده از اثبات اجتماعی در صفحه فرود ، لایه دیگری از اعتماد را در اختیار شما قرار می دهد. آنها احساس می کنند به احتمال زیاد محصول / خدمات شما واقعاً آنچه را که شما می گویید انجام می دهد زیرا آنها می توانند آنچه دیگران در مورد آن فکر می کنند را انجام دهند.

به عنوان مثال ، بررسی کنید که چه چیزی فرشادسک در صفحه فرود خود انجام می دهد:اسکرین شات 2017 09 20 در 14.16.30

آیا برای محصولی که می توانید در صفحه فرود استفاده کنید ، بررسی و توصیفاتی دارید؟

بازدید کنندگان می توانند تجربه کنند که زندگی آنها با ثبت نام چگونه متفاوت است. و آنها این را از افراد دیگر یاد می گیرند.

7. از یک تماس برای اقدام استفاده کنید

دکمه تماس شما به اقدام مهم است. این شاید مهمترین عنصر صفحه باشد.

اگر مخاطبان شما نتوانند دکمه شما را به وضوح ببینند ، آنها نمی خواهند بدانند که چه کاری انجام دهند.

هر صفحه فرود باید یک تماس برای اقدام داشته باشد. تماس با ما برای هدایت توجه کاربر در آنجا است.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس مدیریت اعتبار را درست انتخاب کنیم

بگذارید درباره کپی دکمه تماس شما به تماس صحبت کنیم.

نسخه کپی دکمه شما باید محور عمل باشد و به پیشنهاد موجود مربوط شود.

کپی “بارگیری” در مورد تماس با عملکرد مبهم است ، و ممکن است بازدید کننده حتی آنچه را که بارگیری می کند به خاطر نیاورد.

نگاهی به دکمه تماس با اکشن بیندازید استخدام شد. این تنها دکمه قرمز رنگ در صفحه است:

Screen Shot 2017 09 20 at 14.22.19

الکسا از نسخه “7 روز رایگان امتحان کنید” استفاده می کند ، که باعث می شود بازدیدکننده فشار بیاورد. آنها مجبور نیستند کاملاً متعهد به استفاده از خدمات شوند و اگر راضی نیستند از آنها هزینه دریافت کنند:

Screen Shot 2017 09 15 at 16.27.59

هر دو استخدام شده و الکسا از نسخه هیجان انگیز مانند “شروع کار” استفاده می کنند. استفاده از کلمه “دریافت” از نظر روانشناختی باعث می شود افراد احساس کنند که در ازای ارائه جزئیاتشان چیزی را می گیرند.

8- نتایج خود را اندازه بگیرید

اگر نتایج صفحه فرود خود را اندازه گیری نمی کنید ، هیچ روش واقعی برای درک موفقیت آمیز بودن یا نبودن آن ندارید.

استفاده کنید تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل برای اندازه گیری تعداد بازدید کنندگان به صفحه فرود شما و با دادن اطلاعات خود به آنها مبدل شده است.

هنگام بررسی اثربخشی صفحه فرود ، نرخ گزاف گویی خود را در نظر بگیرید.

نرخ گزاف گویی شما تعداد افرادی است که در صفحه فرود شما فرود آمدند و تبدیل نشدند.

اگر میزان گزاف گویی شما پایین است ، می تواند یکی از موارد زیر باشد:

شما از کلمات کلیدی درست استفاده نمی کنید. کلمات کلیدی شما باید مربوط به مخاطبی باشد که می خواهید جذب کنید. اگر اینگونه نباشد ، شما یک چشم انداز غیرقابل پیش بینی برای بازدید از سایت خود دارید و هیچ علاقه ای به آنچه ارائه می دهید ندارید.

طراحی در صفحه فرود شما ضعیف است. در نظر بگیرید که معمولاً یک فرد معمولی در صفحه فرود شما چگونه می گذرد. اگر یک جریان منطقی را دنبال نکند یا خیلی گیج کننده باشد ، آنها بیش از حد احتمال گزاف گویی را ندارند.

9- حتما تست کنید

تنها راه برای دانستن اینکه آیا تلاشهای شما کار می کند اجرای آزمون ها است.

آزمایش A / B صفحه فرود شما شامل تقسیم ترافیک شما در نصف است ، بنابراین نیمی از ترافیک یک نسخه از صفحه فرود را مشاهده می کند و نیمی دیگر دیگری را مشاهده می کند.

به این ترتیب می توانید درباره کارهایی که انجام می دهد و کار نمی کند ، آگاهانه تصمیم بگیرید.

می توانید دو نسخه از صفحه فرود خود را با یکدیگر مقایسه کرده و عناصر مختلف را آزمایش کنید.

آیا دو عنوان دارید که می خواهید از آنها استفاده کنید ، اما شما مطمئن نیستید که بهترین عملکردها چیست؟ از تست A / B استفاده کنید.

بعد از اینکه به اندازه کافی ترافیک ایجاد کردید ، می توانید ببینید که منجر به بیشترین تعداد تبدیل شده است.

با استفاده از این داده ها ، می توانید به طور مداوم صفحه فرود خود را بهبود ببخشید تا مطمئن شوید بیشترین افراد را تبدیل می کنید.

هنگام آزمایش عناصر ، سعی نکنید همه موارد را یکباره آزمایش کنید. اگر این کار را انجام دهید ، هیچ تصوری روشن نخواهید داشت که چه چیزی را باید تغییر دهید و آنچه را برای حفظ همین کار لازم دارید.

در عوض ، چند عنصر را در یک زمان تغییر دهید و عناصر دیگر را مانند یک متغیر کنترل نگه دارید.

نتیجه

صفحه فرود شما دارای یک شغل است و فقط یک کار: برای تبدیل.

بنابراین چرا شما نمی توانید همه چیز را برای ترغیب بازدید کنندگان خود به انجام اقدامات مورد نظر خود انجام دهید؟

همه چیز با برنامه ریزی شروع می شود.

اما برنامه ریزی حتی قبل از شروع فکر کردن در مورد آنچه که در صفحه فرود خود خواهید داشت آغاز می شود.

اگر می خواهید موفقیت آمیز باشد ، باید ذهنیت آینده خود را بخوانید.

در اصل ، شما باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید.

هنگامی که آنها را می شناسید ، تعیین می کنید که چه کلمات ، تصاویر و استدلال بیشتر با آنها طنین انداز است.

و به محض شروع استفاده از ایده های خود در صفحات فرود ، نرخ تبدیل شما افزایش می یابد.

اما ، با توجه به همه چیز در بازاریابی ، هیچ کس متناسب با همه نیست.

بهترین شیوه های ذکر شده در این پست را دنبال کنید و درک مخاطبان خود را توسعه دهید ، و می توانید برای همه پیشنهادات خود صفحات فرود برنده ایجاد کنید.

برای بهبود صفحات فرود خود از چه راهکارهایی استفاده می کنید؟

پاسخی بگذارید