آموزش سئو

9 روش برای بهبود دسترسی ارگانیک و ضرب و شتم الگوریتم YouTube

سپتامبر 1, 2020

به عنوان سایت پربازدید در سطح جهانی ، یوتیوب مقصدی است که بازدیدکنندگان و محتوا برای بازدید مخاطبان باید از آن بازدید کنند.

اگرچه بهینه سازی SEO یوتیوب برای به دست آوردن نتایج برتر بدون درک درستی از الگوریتم YouTube امکان پذیر است ، SEO به تنهایی ویدیوها را در لیست ویدیوهای پیشنهادی بیننده بالقوه نشان نمی دهد.

رئیس محصولات YouTube با اشاره به واقعیت تأثیر فیلم های پیشنهادی برای تماشا در مصاحبه ای تأکید کرد 70٪ از وقت کاربر هزینه شده در سیستم عامل به پیشنهاد شرکت دیکته شد الگوریتم ویدئو.

70٪ این عدد است بزرگ.

برای اجرای واقعی یک استراتژی بازاریابی یوتیوب موفق ، بهبود دسترسی ارگانیک و استفاده از این درصد گسترده ، شما به یک آشنایی عمیق با الگوریتم بی نظیر YouTube نیاز دارید. در اینجا 9 روش برای افزایش میزان دسترسی آلی شما در YouTube وجود دارد.

تکامل الگوریتم YouTube

آنچه در سال 2006 به عنوان یک استارت آپ فناوری با بودجه سرمایه گذاری آغاز شد ، اکنون ویدیوی جذاب ما برای همه چیز است.

اگرچه یوتیوب خود در طول پانزده سال گذشته تغییرات چشمگیری داشته است ، اما الگوریتم آن پویاترین ویژگی آن بوده است.

قبل از سال 2012 ، یوتیوب بدون در نظر گرفتن مدت زمان مشاهده ، تنها بر اساس تعداد بازدیدها نمودار موفقیت ویدیویی را ثبت کرد. این الگوریتم منحصر به فرد یوتیوب منجر به انبوهی از فیلم های clickbait شد که برای کسب بازدید به عناوین و عکسهای کوچک ارائه دهنده تبلیغات تکیه می کردند ، در حالی که اکثر مخاطبان بلافاصله کشتی می پرند.

بعدا در همان سال ، YouTube اندازه گیری موفقیت را از طریق مدت زمان مشاهده شروع کرد ، معیاری که با افزایش تبلیغات جستجو ، به فیلم هایی که مدت زمان بیشتری مشاهده شده اند پاداش می دهد.

امروز ، ما هنوز ریشه نوزادی سیستم عامل را در الگوریتم فعلی YouTube مشاهده می کنیم ، که مدت زمان مشاهده را به عنوان یکی از م componentلفه های رتبه بندی ویدیو بسیار متکی می کند.

الگوریتم YouTube چگونه کار می کند؟

در حالی که مأموریت اعلام شده YouTube این است که به همه صدا و دریچه ای برای کاوش در جهان بدهد ، اما یکی از اهداف پایین رتبه YouTube ، جذب بینندگان برای مدت زمان طولانی و به حداکثر رساندن تعداد تعاملات تبلیغاتی است.

چرا این هدف ثانویه اهمیت دارد؟ زیرا YouTube ویدیوهایی را پیشنهاد می کند که این هدف را افزایش میزان قرار گرفتن در معرض محتوای تبلیغ کننده برآورده می کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=QUHs-L28y3U

YouTube از یک الگوریتم مبتنی بر سه صلاحیت اصلی استفاده می کند: ارتباط، نامزدی، و کیفیت.

مقاله مرتبط  لیست چک بازاریابی پست الکترونیکی 31 نقطه برای کمک به شما در دستیابی به نتایج بزرگ

برای معیار بودن ارتباط ، YouTube مرتبط سازی عنوان ، توضیحات ، برچسب ها و محتوا را با یک جستجوی جستجوی جداگانه جستجو می کند.

نامزدی تعداد پاسخ های کاربران را شامل می شود ، از جمله زمان تماشا ، تعامل و فرکانس.

رتبه بندی کیفیت توسط توانایی کانال در نشان دادن اقتدار قابل اعتماد تعیین می شود.

علاوه بر این سه صلاحیت ، الگوریتم YouTube همچنین از نماهای تاریخی کاربر و یک امتیاز اختصاص یافته برای ویدیو بهره می برد ، نمره ای که از نظر ویژگی های دیگر هم وزن و هم فرکانس بارگذاری کانال را وزن می کند.

این ترکیب آماری به YouTube امکان می دهد فیلم ها را که مستقیماً با منافع بیننده صحبت می کنند ، ادامه دهد و یک زنجیره مواد مشاهده بصورت استاتیک را ادامه دهد.

این فیلم ها در شش مکان مختلف در بستر YouTube ظاهر می شوند:

  1. نتایج جستجو
  2. جریانهای توصیه شده (همانطور که در تصویر سمت راست در تصویر زیر نشان داده شده است)
  3. اطلاعیه
  4. اشتراک کانال
  5. جریانهای پرطرفدار
  6. صفحه اصلی YouTube
9 روش برای بهبود دسترسی آلی از طریق الگوریتم YouTube

دقیقاً مانند هر الگوریتم جستجو ، سیستم رتبه بندی YouTube در تلاش مداوم برای تعریف و رضایت بهتر تعامل کاربر با روند مداوم روبرو می شود و در حال تکامل است.

چگونه دسترسی ارگانیک خود را در YouTube بهبود بخشم؟

وقت آن رسیده که درک درستی از نحوه کار الگوریتم YouTube داشته باشید ، وقت آن است که چگونه می توانید دانش جدید خود را برای افزایش دسترسی آلی استفاده کنید.

1. کلمات کلیدی و فراداده

یوتیوب صریحاً آن را صریح اعلام کرد در توضیح الگوریتم آنها هنگامی که ویدیوها را برای جستجو بهینه می کنید کلمات کلیدی ، توضیحات ، زیرنویس ها و برچسب ها مربوط به محتوا مهم هستند. مطمئن شوید که با استفاده از ابزاری مانند Ubersuggest تحقیق در مورد کلید واژه خود را انجام داده اید تا اطمینان حاصل کنید که اصطلاحاتی را که کاربران به دنبال آن هستند ذکر می کنید.

با نوشتن عناوین و توضیحات جذاب ، غنی از کلمات کلیدی ، شانس خود را برای جلب توجه اعضای مخاطب و افزایش قابلیت جستجو در ویدیو افزایش می دهید.

اگر می خواهید در مورد اصول SEO جستجو کنید ، این پست را بررسی کنید.

2. توصیف بهینه شده

جمله “شما هرگز فرصتی دیگر برای ایجاد تأثیر اولیه ندارید” در مورد YouTube درست به اندازه زندگی صادق است.

با تهیه کپی جلب توجه کننده که نه تنها مخاطب بالقوه شما را به خود جلب می کند بلکه از قدرت کلمات کلیدی شما نیز بهره می برد ، از تعامل مخاطب خود اطمینان حاصل کنید.

مقاله مرتبط  89 بلاگ ایده های وبلاگ (+ نحوه انتخاب صحیح)
9 روش برای بهبود دسترسی آلی از طریق الگوریتم YouTube - بهینه سازی توضیحات ویدیو

شیب YouTube به سمت پر سر و صدا بودن ، حمایت از توصیفات طولانی ، بنابراین نترسید که با آنها یک مضمون اضافی را طی کنید.

اگرچه بیننده احتمالی شما فقط با چند خط اول توضیحات ارتباط برقرار می کند ، مگر اینکه گزینه “نمایش بیشتر” را انتخاب کند ، اما در هنگام جذب مخاطب ، این چند خط کوتاه املاک و مستغلات ارزشمندی هستند.

3. رونویسی ویدئو

زیرنویس های بسته نه تنها به کسانی که نیاز به دسترسی دارند کمک می کند بلکه به کاربران امکان می دهد فیلم ها را در سکوت تماشا کنند.

برای استفاده بیشتر از زیرنویس های بسته ، زیرنویس های ساخته شده خود را بارگذاری کنید. با بارگذاری این موارد ، اطمینان حاصل می کنید که وقتی این زیرنویس ها برای جستجو در فهرست قرار می گیرند ، در بسیاری از موارد دقیق تر از عنوان های تولید شده به صورت خودکار هستند.

4. نمایش کامل فیلم

از آنجا که YouTube ویدیوها را براساس تعامل رتبه بندی می کند ، زمان تماشای طولانی تر به معنای فرصت های بیشتر برای بدست آوردن پیشنهاد پیشنهادی درج ویدیو است.

اگر با نرخ فرسایش بیننده دست و پنجه نرم می کنید ، می خواهید در چند ثانیه اول فیلم های خود تمرکز کنید و از شما اطمینان حاصل کنید:

  • توضیحات را با چند ثانیه اول محتوای ویدئو مطابقت دهید ، و
  • با یک قلاب غیر قابل چشم پوشی یک بیننده را گیر بیندازید.

فراموش نکنید که نمودارهای حفظ مخاطب خود را مطالعه کنید و به آنچه این سنجه ها به شما می گویند توجه کنید.

این رفع سریع به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بیشتر درگیر کنید ، زمان تماشا را افزایش دهید و از طریق الگوریتم YouTube امتیاز بیشتری به ویدیوی خود بدست آورید.

5. نتیجه گیری مکالمه

به جای خاتمه دادن ساده به ویدیوی خود ، از تاکتیک های مختلفی برای تأثیرگذاری بر دید بعدی مخاطب خود استفاده کنید.

با هدایت بینندگان به یک ویدیوی دیگر در کانال خود ، تعامل و احتمال بازگشت آنها را برای تعامل با محتوای آینده افزایش می دهید ، هر دو بخش تعامل الگوریتم YouTube را برآورده می کنند.

برای هدایت مخاطبان خود ، از علامت های آبی ، صفحه های انتهایی و کارتها استفاده کنید ، همه اینها را می توان کلیک کرد و به ویدیوی بعدی شما پیوند داد و از ادامه مشاهده کانال و محتوای خود اطمینان حاصل کرد.

6. اشتراک ها

وقتی بینندگان در کانال شما مشترک می شوند ، به طور خودکار میزان آلی خود را افزایش می دهید. برای افزایش تعداد مشترکان خود ، به طور مداوم محتوای عالی ایجاد کنید ، بازدیدکنندگان ویدیو در حال دیدن هستند.

مقاله مرتبط  چگونه من 231608 بازدید کننده را با استفاده از اطلاعیه های فشار به سایت من سوار کردم

اگرچه ایجاد مداوم محتوای عالی ممکن است آسان تر از کار باشد ، اما ساخت کانال شما ضروری است. پیش پرده کانال ایجاد کنید، با اینفلوئنسرها تماس بگیرید و با تمام نظرات گذاشته شده در مورد ویدیوهای خود ارتباط برقرار کنید.

اگر به دنبال استراتژی های اضافی برای افزایش مشترکان خود هستید ، راهنمای بازاریابی YouTube را بررسی کنید.

7. بینندگان سریال

با ساخت فیلم هایی که مکالمه را ادامه می دهند ، بینندگان در برابر تماشای فیلم بعدی در سریال مقاومت نمی کنند.

برای نگه داشتن بینندگان در کانال خود ، می توانید لیست پخش ویدیوهایی با محتوای مشابه ایجاد کنید: این مجموعه هایی هستند که باعث جذب و پایداری بینندگان می شوند.

8. محتوای تبلیغ متقابل

کانال های اجتماعی تبلیغات رایگان کانال YouTube شما هستند. فیلم های خود را در همه حساب های اجتماعی ، وب سایت و در ایمیل مارکتینگ خود تبلیغ کنید – هرجایی که مخاطب داشته باشید.

9 روش برای بهبود دسترسی آلی از طریق الگوریتم YouTube
نمونه ای از ویدیوی اخیر YouTube که در این وبلاگ به اشتراک گذاشته شده است.

همچنین می توانید یک پست وبلاگ همراه با فیلم و خلاصه یا رونویسی منتشر کنید.

9. تجزیه و تحلیل عملی

این اعداد فقط برای ایجاد احساس خوب وجود ندارند. آنها به شما می گویند چه چیزی خوب کار می کند و چه زمانی ، و تشخیص می دهند چه کسی و چه زمانی تماشا می کند.

برعکس ، این اعداد همچنین به شما می گویند چه نیست کار کردن ، که مسلماً بینش تأثیرگذارتری است. با شناسایی مواردی که کار نمی کند ، می توانید استراتژی ها و محتوای جدیدی را امتحان کنید ، سعی کنید مخاطبان خود را خوشحال کنید و از طریق روش های مختلف دسترسی خود را بهبود ببخشید.

با فرو رفتن در اعماق تجزیه و تحلیل YouTube، می توانید واقعیت های مربوط به ویدیوها و مخاطبان خود را کشف کنید ، به شما این امکان را می دهد که روند ایجاد خود را متناسب با نیاز مخاطبی که می خواهید به آن برسید ، تنظیم کنید.

نتیجه

با بیش از یک میلیارد ساعت فیلم در روز تماشا می شود در YouTube ، تولیدکنندگان محتوا غیرقابل انکار هستند و بازاریاب ها باید برای بهبود و رشد مخاطبان خود از این پلتفرم استفاده کنند.

با درک چگونگی پیشنهاد YouTube از ویدئوها ، سازندگان محتوا و بازاریاب ها می توانند فیلم هایشان را سخت تر کنند و از تفاوت های ظریف آن به نفع شما استفاده کنند.

چگونه نحوه بارگذاری فیلم ها را برای جلب رضایت الگوریتم YouTube تغییر دادید؟