آموزش سئو

8 تاکتیک مفید بازاریابی TikTok

سپتامبر 29, 2020

آیا می دانید TikTok در اطراف است 100 میلیون کاربران فعال ماهانه در ایالات متحده؟

اگر صاحب مشاغل هستید ، بازاریابی TikTok می تواند کانال خوبی برای برند شما باشد ، زیرا رقابت نسبتاً کمی در این سیستم عامل وجود دارد. با این حال ، اگر در TikTok تازه کار هستید ، ممکن است ندانید که چگونه می توانید از آن برای بازاریابی شرکت خود استفاده کنید.

در زیر بررسی خواهیم کرد که چگونه و چرا باید از TikTok به عنوان یک کانال بازاریابی استفاده کنید تا تجارت خود را به سطح بالاتری برسانید.

چرا بازاریابی TikTok؟

بسیاری از صاحبان مشاغل وقت صرف نکرده اند تا بفهمند TikTok چگونه می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی کار کند. شاید به این دلیل است که آنها فکر می کنند این پلتفرم فقط یک پایگاه کاربری “جوان” دارد.

با این حال ، TikTok اکنون طیف گسترده ای از مردم را به خود جلب کرده است. در حقیقت، تقریبا 38٪ کاربران TikTok در ایالات متحده بالای 30 هستند.

رقابت کم کسب و کار یک فرصت عظیم را به وجود می آورد زیرا با هزینه نسبتاً کم می توانید به بسیاری از افراد دسترسی پیدا کنید.

TikTok چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه در مورد چگونگی استفاده از TikTok صحبت کنیم ، بیایید سریع عملکرد پلت فرم را شرح دهیم.

این پلتفرم حول ویدئوهایی ساخته می شود که حداکثر در 15 ثانیه (و حداکثر 60 ثانیه می توانند با هم ترکیب شوند) و افراد با پیمایش در فیدهای خود با فیلم ها ارتباط برقرار می کنند.

یکی از نکات جالب در مورد TikTok این است که به افراد اجازه می دهد انواع جلوه های ویرایش و موسیقی پس زمینه را به فیلم های خود اضافه کنند. این منجر به تعداد زیادی شده است از فیلم های رقص در سیستم عامل ویروسی می شود ، زیرا افراد می توانند ویدیویی از خود در حال رقصیدن با یک آهنگ خاص ضبط کنند.

وقتی نوبت به تعامل با فیلم ها می رسد ، افراد می توانند فیلم هایی را که دوست دارند از طریق پیام مستقیم یا پیام کوتاه و سایر برنامه ها “دوست داشته باشند” ، درباره آنها نظر دهند یا آنها را به اشتراک بگذارند.

ارقام نامزدی در سیستم عامل فوق العاده زیاد است. طبق یک مطالعه توسط مرکز بازاریابی اینفلوئنسر ، TikTok همه سیستم عامل های دیگر را می زند وقتی نوبت به سطح تعامل در همه حسابهای اندازه می رسد. TikTok همچنین در نگه داشتن افراد در برنامه بسیار خوب است ، زیرا کاربران معمولاً با آن تعامل دارند روزانه 45 دقیقه.

اگر نمایه TikTok دارید ، افراد می توانند حساب شما را دنبال کنند و اعلان ها را تنظیم کنند تا هر زمان که ویدیویی را ارسال می کنید ، به آنها هشدار داده شود.

بخش مشکل این است که چطور نوع محتوایی را ایجاد کنید که مورد پسند کاربران TikTok قرار گیرد. به هر حال ، محتوای و سبک محتوای TikTok با آنچه در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی متفاوت است ، متفاوت است.

اگر از پلتفرم به عنوان ناظر به مدت یک یا دو هفته استفاده کنید ، می توانید احساس خاصی را نسبت به همه چیز ایجاد کنید. در این صورت ممکن است وقتی از پلتفرم به عنوان کانال بازاریابی استفاده می کنید ، کار بسیار آسان شود.

فیلم های بازاریابی TikTok ایجاد کنید

ساده ترین راه برای ایجاد فیلم ها ورود به برنامه TikTok و کلیک بر روی علامت “به علاوه” است که در تصویر زیر نشان داده شده است.

نحوه افزودن فیلم tiktok

پس از انجام این کار ، صفحه ای را مشاهده می کنید که به شما امکان ضبط فیلم ها را می دهد.

همانطور که قبلا ذکر شد ، شما می توانید حداکثر 60 ثانیه یک فیلم کوتاه ضبط کنید یا ویدیوها را ترکیب کنید.

اگر به گوشه بالا سمت راست نگاه کنید ، گزینه هایی را برای تنظیم مجدد تنظیمات ضبط پیدا می کنید. اگر ویژگی های خاصی مانند گزینه “سرعت” را تجربه می کنید ، می توانید فیلم های خود را بی نظیرتر کنید.

همانطور که حدس زده اید ، ویژگی جلوه ها به شما امکان می دهد انیمیشن های جالب را به فیلم های خود اضافه کنید.

بسیاری از جلوه ها وجود دارد که از فناوری “واقعیت افزوده” استفاده می کنند. با استفاده از این جلوه ها ، به نظر می رسد به نظر می رسد در حال تعامل با موارد مجازی هستید و همچنین می توانید ظاهر خود را تغییر دهید.

پس از ضبط ویدیو ، به منطقه “پس از تولید” دسترسی خواهید داشت.

در این قسمت ، می توانید جلوه های اضافی مانند جلوه های صوتی و فیلترها را به فیلم های خود اضافه کنید.

جلوه برنامه tiktok: بازاریابی TikTok

در پایین این صفحه ، می توانید فیلم های خود را حتی بیشتر شخصی سازی کنید.

پس از اتمام این مرحله پس از تولید ، می توانید مراحل بارگذاری را طی کنید.

بازاریابی tiktok: فرآیند بارگذاری

بخشی وجود دارد که به شما امکان اضافه کردن هشتگ به ویدیوی خود را می دهد. همچنین می توانید یک “جلد” را انتخاب کنید که به بینندگان شما پیش نمایش آنچه را که می خواهند ببینند می دهد.

هشتگهایی که انتخاب می کنید می توانند تأثیر قابل توجهی در “کشف” ویدیوی شما داشته باشند. باید سعی کنید هشتگ هایی را نشان دهید که موضوع ویدئو یا ایده های اصلی شما را نشان دهند.

علاوه بر این ، جلدی که انتخاب می کنید می تواند به میزان قابل توجهی در مشاهده شخصی که فیلم شما را مشاهده می کند ، تأثیر بگذارد. شما باید یک تصویر روی جلد را انتخاب کنید که نشان دهنده یکی از چشمگیرترین لحظات در کلیپ شما باشد.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از هشتگ در YouTube

بعد از اتمام همه اینها ، می توانید روی “ارسال” کلیک کنید و ویدیو به کتابخانه شما اضافه می شود.

همچنین می توانید فیلم خود را به طور خودکار با سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

شما باید این کار را فعال کنید تا پیروان رسانه های اجتماعی موجود از حضور شما در TikTok مطلع شوند. این مهم است ، زیرا این افراد ممکن است مستقیماً در TikTok با محتوای شما تعامل داشته باشند ، که ممکن است منجر به الگوریتم سیستم عامل شود توصیه فیلم شما به دیگران.

نحوه ایجاد محتوای جالب بازاریابی TikTok

موفقیت در TikTok به ایجاد محتوای هیجان انگیز برمی گردد. اگر می توانید چنین کاری انجام دهید ، افراد به احتمال زیاد فیلم های شما را تماشا کرده و با آنها درگیر می شوند ، در نتیجه الگوریتم محتوای شما را قرار می دهد در مقابل مردم بیشتر.

شاید ساده ترین راه برای ایجاد محتوای جالب کسب و کار برای نمایه TikTok شما ، اتخاذ روشی مشابه باشد که در هنگام ارائه ایده های ارسال وبلاگ استفاده می کنید.

اگر می خواستید محتوای جذاب وبلاگ ایجاد کنید ، ابتدا باید در مورد برخی از مشکلات یا موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود فکر کنید.

اگر نمی دانید چگونه مشکلات یا علایق را شناسایی کنید ، بپرسید! مخاطبان موجود شما ممکن است از به اشتراک گذاشتن برخی از مسائلی که با آنها دست و پنجه نرم می کنند یا آنچه می خواهند بیشتر بدانند ، هیجان زده شوند.

متناوباً ، شما می توانید برخی از س questionsالات متداول مخاطبان خود را در انجمن های معروف اختصاص داده شده به جایگاه خود بررسی کنید.

ویژگی “پیشنهاد خودکار” در جستجوی Google روش دیگری برای توسعه ایده های محتوای خوب است.

فرض کنید می دانید مخاطبان شما می خواهند در مورد بازاریابی اینستاگرام اطلاعاتی کسب کنند. اگر “نکات بازاریابی در اینستاگرام” را در Google جستجو کنید ، لیستی از پیشنهادات جستجو مربوط به این موضوع را مشاهده خواهید کرد.

هنگام ایجاد فیلم های TikTok می توانید از این پیشنهادات به عنوان منبع الهام استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق یک ابزار SEO مانند Ubersuggest ایده های کلمات کلیدی ایده آل خود را جستجو کنید.

تمام آنچه در اینجا باید انجام دهید تایپ کردن یک کلمه کلیدی گسترده مرتبط با موضوع انتخابی خود است.

پس از انجام این کار ، بخشی را مشاهده می کنید که به شما امکان می دهد ایده های محتوایی را مشاهده کنید.

اگر روی این بخش کلیک کنید ، برخی از ایده های مربوط به محتوای مربوطه را می توانید برای فیلم های خود استفاده کنید.

ubersuggest مثال تحقیق در مورد کلمات کلیدی

اگر از چند تغییر در یک کلمه کلیدی مشخص استفاده کنید ، ممکن است تعداد زیادی ایده داشته باشید.

جدا از محتوای اطلاعاتی ، ممکن است بخواهید محتوای طنز نیز ایجاد کنید. این نوع محتوا می تواند به خوبی در TikTok کار کند زیرا اکثر مردم از این پلتفرم برای سرگرمی استفاده می کنند.

یک مثال از محتوای طنز ممکن است شوخی با صنعت شما باشد که مخاطبان هدف شما می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

اگر به نظر شما ایجاد محتوای طنز چالش برانگیز نیست ، به فکر استفاده از جلوه های زیادی هنگام ضبط فیلم های خود باشید.

به عنوان مثال ، می توانید از فیلترها یا آهنگهای خاصی برای تقریباً همه ویدیوهای خود استفاده کنید. با این کار ، ممکن است فیلم های اطلاعاتی خود را جذاب تر کنید ، حتی اگر خود محتوا جدی باشد.

از هشتگ های مناسب استفاده کنید برای SEO TikTok

اگر می خواهید افراد محتوای شما را در TikTok پیدا کنند ، باید در مورد SEO TikTok فکری کنید.

TikTok SEO به سادگی به این معنی است که شما محتوای خود را بهینه می کنید ، بنابراین وقتی افراد از ویژگی جستجو در سیستم عامل استفاده می کنند ، محتوای آن را پیدا می کنند.

شاید راحت ترین راه برای رسیدن به این مسئله ، استفاده از هشتگ های مربوطه هر زمان که ویدیویی را ارسال می کنید است.

اگر نمی دانید از هشتگهایی که باید استفاده کنید ، یک کلمه کلیدی مرتبط و گسترده را در بخش جستجو در TikTok تایپ کنید. وقتی این کار را انجام می دهید ، TikTok طیف وسیعی از هشتگ های مرتبط با آنچه تایپ کرده اید را به شما پیشنهاد می دهد.

هشتگ های بازاریابی tiktok

اگر می خواهید مخاطبان گسترده ای پیدا کنید ، ممکن است از هشتگ های نسبتاً عمومی استفاده کنید. یک مثال کلی از هشتگ نشان داده شده در بالا ممکن است “#socialmediamarketing” یا “#smallbusinesstips” باشد.

تعداد هشتگهایی که می توانید برای یک ویدیو استفاده کنید محدودیتی ندارد. با این حال ، هشتگ های شما در زیرنویس ویدیوی شما نشان داده می شوند و زیرنویس ها به 100 نویسه محدود می شوند.

بنابراین ، شاید فقط بخواهید روی تقریباً دو تا هشت هشتگ تمرکز کنید ، زیرا این امر به شما فضای کافی برای نوشتن شرح برای ویدیوی خود را می دهد.

از طریق کمپین های بازاریابی TikTok با خالقان دیگر شریک شوید

اگر در تلاش برای ایجاد دنباله روی در TikTok هستید ، ممکن است بخواهید به فکر همکاری با سازندگان مرتبط در سیستم عامل باشید.

مقاله مرتبط  نحوه قرار دادن لیست پخش YouTube در وبلاگ وردپرس خود

به عنوان مثال ، اگر در حوزه بازاریابی دیجیتال هستید ، ممکن است بخواهید با افراد دیگر در این زمینه ویدیوهایی ایجاد کنید که پیروان بیشتری دارند.

با جستجوی مطالب مرتبط در TikTok می توانید این افراد را پیدا کنید.

وقتی به شخصی برخورد کردید که به نظر می رسد فرد مناسبی است ، برای او یک پیام کوتاه و دوستانه ارسال کنید تا به او بفهماند شما علاقه مند به مشارکت هستید.

این می تواند کمی بازی اعداد باشد ، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا کسی پیشنهاد شما را قبول کند. گفته شد ، با افزایش تعداد پیروان شما ، ممکن است افراد بیشتری مایل به شریک شدن با شما باشند زیرا مزایای انجام این کار اکنون بیشتر است.

تبلیغات TikTok

تبلیغات TikTok یکی دیگر از راه های عالی برای بازاریابی تجارت شما در این بستر است.

یکی از مزایای تبلیغات TikTok این است که شما مجبور نیستید زمان زیادی را برای ایجاد مخاطب صرف کنید. شما یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کرده اید و می توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید – غالباً در عرض 24 ساعت.

TikTok پیشنهاد می دهد پنج نوع مختلف محصولات تبلیغاتی:

  • تبلیغات در خوراک
  • هشتگ های مارک دار
  • تبلیغات Top View
  • جلوه های مارک دار
  • تصاحب برند

بسیاری از مشاغل کوچک تبلیغات در خوراک را به بهترین نتیجه می رسانند. به علاوه ، سایر محصولات تبلیغاتی معمولاً فقط برای شرکت هایی که بودجه تبلیغاتی قابل توجهی دارند ، باز است.

اگر می خواهید تبلیغات در خوراک را تنظیم کنید ، ابتدا باید یک ایجاد کنید حساب آگهی TikTok.

پس از انجام این کار ، بر روی “ایجاد تبلیغ” کلیک کنید.

در پایان مراحل ثبت نام ، بلافاصله با یک حساب تبلیغاتی روبرو نخواهید شد – باید منتظر بمانید تا TikTok برنامه شما را بررسی کند. هنگامی که آنها برنامه شما را بررسی کردند ، باید ایمیلی دریافت کنید که به شما اجازه دسترسی به شما داده شود.

با تبلیغات در فید ، فیلم های شما معمولاً باید از همان قواعد محتوای “عادی” پیروی کنند ، بنابراین طول فیلم نمی تواند بیش از شصت ثانیه باشد.

همانطور که گفته شد ، TikTok به شما توصیه می کند که تبلیغات خود را با طول بین نه تا پانزده ثانیه اجرا کنید.

علاوه بر این ، هنگام تنظیم تبلیغات در خبره ، می توانید از بین اهداف تبلیغاتی مختلف انتخاب کنید.

بعد از انتخاب ویژگی های مربوطه نیز دسترسی خواهید داشت هدف تبلیغاتی مناسب.

به عنوان مثال ، اگر از هدف “نصب برنامه” استفاده می کنید ، می توانید پیوند مستقیم به صفحه فروشگاه برنامه خود را به افراد ارائه دهید.

وقتی نوبت به هدف قرار دادن تبلیغات TikTok می رسد ، شما معمولاً دو گزینه دارید:

هدف گذاری علاقه مشابه تبلیغات فیس بوک کار می کند. اگر از این روش هدف گذاری استفاده می کنید ، علاقه ای مربوط به مخاطبان هدف خود را انتخاب می کنید و TikTok تبلیغات شما را به آن افراد نشان می دهد.

هدف گیری رفتاری به شما امکان می دهد افراد را براساس رفتار آنها در TikTok طی هفت یا پانزده روز گذشته هدف قرار دهید.

با استفاده از این روش ، شما به سادگی یک رفتار خاص و یک دسته ویدیویی را انتخاب می کنید که این رفتار در آن اعمال می شود.

با استفاده از این روش می توانید به افرادی دسترسی پیدا کنید که به طور فعال با سیستم عامل TikTok درگیر می شوند.

همچنین لازم به ذکر است TikTok “مخاطبان سفارشی” و “مخاطبان شبیه” را هدف قرار می دهد.

با هدف قرار دادن مخاطب به صورت سفارشی ، می توانید افرادی را که قبلاً با نام تجاری شما تعامل داشته اند ، هدف قرار دهید. اگر لیست آدرس ایمیل مشتری را در اختیار TikTok قرار دهید ، این می تواند شامل تعاملات در داخل و خارج از TikTok باشد.

گرافیک زیر برخی از گزینه هایی را که می خواهید در صورت استفاده از هدف گذاری مخاطب سفارشی استفاده کنید برجسته می کند.

نمونه مخاطبان تبلیغات بازاریابی tiktok

همانطور که گفته شد ، چیزی نیز وجود دارد که به عنوان مخاطبان زیبا شناخته می شود. با استفاده از این روش هدف گذاری می توانید به افرادی شبیه مخاطبان موجود دسترسی پیدا کنید.

اگر متوجه شوید که سایر روش های هدف گذاری شروع به ارائه نتایج زیرگروه می کنند ، این روش هدف گیری به خوبی کار می کند.

اگر نمی دانید چگونه باید ایجاد تبلیغات TikTok خود را انجام دهید ، مراجعه به “الهام”بخش در وب سایت TikTok.

در آن مکان ، می توانید نمونه هایی از تبلیغات را مشاهده کنید که نتایج بسیار خوبی داشته اند.

اگر روی یکی از این کمپین های تبلیغاتی کلیک کنید ، می توانید ببینید که چطور شرکت برای ایجاد یک کمپین بازاریابی برنده TikTok پیش رفته است.

سپس می توانید از این اطلاعات برای کمک به خود در ایجاد یک کمپین برنده استفاده کنید.

بازاریابی تأثیرگذار TikTok

طبق آمارهای اخیر ، تقریباً 86٪ بازاریابان از بازاریابی تأثیرگذار برای تولید فروش یا آگاهی از برند استفاده کرده اند.

بازاریابی اینفلوئنسر محبوب است زیرا می تواند یکی از سریعترین راه ها برای نتیجه گیری در یک بستر رسانه های اجتماعی باشد. با این حال ، الک کردن اینفلوئنسرها ممکن است دشوار باشد و نمی توان به راحتی نتیجه گرفت که آیا یک تأثیرگذار خاص نتایج خوبی را ارائه می دهد.

برای رسیدگی به این مسائل ، TikTok “بازار سازندگان TikTok

مقاله مرتبط  نحوه قرار دادن یک گروه Facebook در سایت وردپرس خود

اگر به این بازار بپیوندید ، معیارهای مربوط به یک تأثیرگذار مشخص را مشاهده خواهید کرد.

tiktok به عنوان مثال آمار تأثیرگذار بازاریابی

با کمک این داده ها ، ممکن است بسیار آسان تر باشد که تعیین کنید آیا اینفلوئنسر برای محصول / خدمات شما مناسب است.

اگر در یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار شروع کنید ، این ممکن است به اطمینان از بازگشت سرمایه (ROI) خوب کمک کند.

اگر می خواهید به این برنامه بپیوندید ، باید به آن بروید بازار سازندگان و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. TikTok در صورت پذیرفتن درخواست شما ، به شما اطلاع خواهد داد.

چگونه می توان داده های تجزیه و تحلیل بازاریابی TikTok را بدست آورد

تجزیه و تحلیل می تواند کمک بزرگی باشد ، صرف نظر از اینکه از چه بستری برای فعالیت های بازاریابی دیجیتال استفاده می کنید. در حقیقت، دو از هر سه بازاریاب تصمیمات خود را بر اساس داده ها بهتر از انتخاب خود بر اساس “احساسات روده” بیان کنید.

اگر می خواهید اطلاعات تجزیه و تحلیل دقیق را در فیلم های TikTok خود دریافت کنید ، باید حساب TikTok خود را به حساب “طرفدار”. این هزینه ای ندارد.

همه شما باید انجام دهید این است که به بخش “حریم خصوصی و تنظیمات” در برنامه بروید ، “مدیریت حساب من” را کلیک کنید ، و باید گزینه ای را مشاهده کنید که به شما امکان می دهد ارتقا “طرفدار” را فعال کنید.

پس از کلیک بر روی این گزینه ، “دسته” را انتخاب کنید تا به داشبورد تجزیه و تحلیل مانند آنچه در زیر نشان داده شده دسترسی پیدا کنید.

tiktok بازاریابی به عنوان مثال داده های حساب حرفه ای

اگر از نزدیک این داده ها را زیر نظر داشته باشید ، باید بتوانید آنچه را که در ایجاد محتوای شما کار نمی کند ، شناسایی کنید. می توانید از این بینش ها برای بهبود روش تولید محتوا در آینده استفاده کنید.

یکی از نکات جالب در مورد قسمت تجزیه و تحلیل این است که می توانید به چیزی معروف به “Analytics پیروان” دسترسی پیدا کنید.

این بخش به شما اطلاعاتی در مورد پیروان خود می دهد ، مانند آنچه مخاطبان شما تماشا می کنند (جدا از محتوای شما) و بیشترین فعالیت آنها. همچنین می توان از این اطلاعات برای اطلاع رسانی رویکرد شما در ایجاد محتوا و همچنین زمان تصمیم گیری برای ارسال ویدیوهای جدید استفاده کرد.

اگر از تبلیغات TikTok استفاده می کنید ، می توانید از این اطلاعات برای انجام کار بهتر هنگام تنظیم هدف گذاری برای تبلیغات خود استفاده کنید.

بهترین شیوه ها و نمونه های بازاریابی TikTok

حال بیایید در مورد برخی از بهترین اقدامات در رابطه با بازاریابی TikTok و همچنین برخی از مثالهایی که این روشها را در عمل نشان می دهد صحبت کنیم.

ابتدا می خواهیم بهترین زمان برای ارسال مطالب شما در TikTok را بررسی کنیم.

هیئت منصفه هنوز درمورد اینکه آیا زمان مشخصی برای همه کار می کند وجود ندارد. برخی از کارشناسان احساس می کنند در صورت ارسال پیام بین المللی ، بهترین نتیجه را خواهید گرفت 10 صبح و 6 عصر.

گفته شد ، این جهانی نیست

در طول یک هفته مشخص ، ویدیوها را در زمان های مختلف ارسال کنید تا ببینید چه چیزی بهتر است. سپس می توانید آمار تعامل خود را در پایان هفته مرور کنید ، و این می تواند درک کند که بهترین نتیجه را دارد.

همچنین ایده خوبی است که بیوگرافی مفصلی ایجاد کنید تا افراد در مورد اینکه شما چه کسی هستید چارچوب داشته باشند.

می توانید از بیو برای تشویق نوع خاصی از اقدامات مانند پیوستن به لیست ایمیل یا دنبال کردن حساب خود استفاده کنید.

اگر می خواهید پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید ، باید از بخش اختصاصی وب سایت در قسمت “تنظیمات برگزیده حساب” استفاده کنید.

با این کار می توانید پیوند قابل کلیک را درست زیر بیو وارد کنید بدون اینکه تعداد کلمات را کاهش دهید.

همچنین باید به سایر پروفایل های شبکه های اجتماعی خود پیوند دهید ، زیرا انجام این کار به شما امکان می دهد پیروان خود را در سیستم عامل های دیگر رشد دهید.

یکی دیگر از بهترین اقدامات TikTok پرش از روند است.

اغلب ، متوجه خواهید شد که یک هشتگ خاص خاص در TikTok وجود دارد. اگر بر اساس این هشتگ ویدیویی تهیه کنید ، احتمال بیشتری دارد که ویدیوی شما به مخاطبان گسترده تری برسد.

آسانترین راه برای یافتن هشتگهای پرطرفدار رفتن به بخش “جستجو” در TikTok است که به عنوان “صفحه کشف” نیز شناخته می شود.

بازاریابی tiktok برای شما به عنوان مثال صفحه

اگر در این قسمت پیمایش کنید ، ممکن است چند هشتگ پیدا کنید که می توانید استفاده کنید.

نتیجه

در این پست ، ما در مورد چگونگی استفاده از TikTok به عنوان یک کانال بازاریابی کشف کرده ایم.

TikTok مانند سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ارائه شده نیست ، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا بدانید TikTok چگونه کار می کند اگر به آن عادت کرده باشید.

گفته شد ، TikTok اغلب می تواند به عنوان یک کانال بازاریابی موفق عمل کند. شاید بتوانید با هزینه نسبتاً کم به تعداد زیادی از مردم برسید. این می تواند به شما امکان دهد از رقابت خود پیشی بگیرید ، به خصوص اگر آنها وقت لازم را برای یادگیری نحوه کار TikTok نگذاشته باشند.

آیا از TikTok به عنوان راهی برای بازاریابی تجارت خود استفاده خواهید کرد؟ به من در کامنت ها اطلاع دهید!