آموزش سئو

8 بهترین شرکت بازاریابی محتوای سال 2020

سپتامبر 21, 2020

تحقیقات انجام شده توسط Demand Metric نشان می دهد هزینه بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر است سه برابر بیشتر منجر می شود به عنوان بازاریابی سنتی. این تعجب آور نیست وقتی که متوجه می شوید 70 درصد مردم ترجیح می دهند از طریق مقاله در مورد یک شرکت اطلاعاتی کسب کنند تا تبلیغات.

بازاریابی محتوا می تواند میزان زیادی ترافیک ، سرنخ و فروش برای تجارت شما ایجاد کند. اگر شرکتی هستید که می خواهید با بازاریابی محتوا شروع به کار کنید ، این می تواند سخت باشد.

8 بهترین شرکت بازاریابی محتوای سال 2020

مشتریان شما چه نوع محتوایی را از شما می خواهند؟ آیا این همان نوع محتوایی است که برای کسب و کار شما درآمد ایجاد می کند؟ امروز نگاهی خواهیم انداخت به بهترین شرکت های بازاریابی محتوا در صنعت.

1. NP Digital – بهترین حالت برای رشد فوری و مداوم درآمد

NP Digital شرکت بازاریابی محتوای من است. با همکاری مایک کامو ، ما NP Digital را ایجاد کردیم تا به میلیونها نفری که در بازاریابی محتوای خود به کمک نیاز داشتند ، خدمت کنیم.

مهم نیست که در کدام شغل کار می کردم – Kissmetrics ، CrazyEgg ، Quicksprout – همیشه تعداد زیادی از افراد با من تماس می گرفتند ، افرادی که در تبلیغات و بازاریابی محتوای خود به کمک نیاز داشتند. مدت ها خوانندگان سایت من می دانند که من روی درآمد تمرکز کرده ام.

رتبه بندی مهم است ، اما بسیاری از بازاریابان همچنان با وسواس روی کلمات کلیدی و محتوایی تمرکز می کنند که به درآمد منجر نمی شود. من همیشه بر روی کمک به خوانندگان در ایجاد شغلی متمرکز شده ام که باعث ایجاد ترافیک ، هدایت و از همه مهمتر درآمد می شود.

نکته دیگری که در مورد NP Digital متفاوت است این واقعیت است که ما SEO فنی را از بازاریابی محتوا جدا نمی کنیم. سئو – فنی ، درون صفحه ای ، خارج از صفحه ای ، محلی و غیره. این همیشه یک بسته بسته بندی با بازاریابی محتوا است. این بدان معناست که محتوایی که برای مشتریان خود ایجاد می کنیم به طور خودکار با Google عملکرد خوبی دارد ، و هیچ کار اضافی مورد نیاز نیست.

NP Digital روش من برای کمک به هرکسی است که بتواند درآمد و رشدی را که شایسته کسب و کار خود است ، بدست آورد.

NP Digital’s لیست مشتری شامل می شود:

  • فیس بوک
  • ویاکوم
  • گوگل
  • جنرال موتورز
  • eBay
  • NBC
  • بنیاد تامسون رویترز
  • TechCrunch
  • چيزبرگر
  • سلام آمریکایی ها

2. Seer Interactive – بهترین مورد برای جستجوی داده های بزرگ و محتوا

ویل رینولدز Seer interactive را تاسیس کرد که کار خود را به عنوان یک شرکت بهینه سازی موتور جستجو آغاز کرد. آنچه Seer را به یکی از بهترین شرکتهای بازاریابی محتوا در لیست ما تبدیل کرده ، تمرکز و تأکید بر داده های بزرگ است.

آنها با استفاده از ترکیبی از ابزارهای داخلی و شخص ثالث ، یک انبار داده عظیم با استفاده از مقدار باور نکردنی داده برای شناسایی روند جدید ، پنهان و غیر منتظره مشتری ساخته اند. به عنوان مثال ، Seer Interactive می تواند فورا 20 میلیون کلمه کلیدی را جستجو کنید ، داده ها را از زوایای مختلف تجزیه و تحلیل کنید. با 202 میلیون رکورد داده SERP ، یک فضای جستجوی بزرگ ایجاد کرد.

اگر در یک صنعت رقابتی یا کوتاه قدم (مثلاً امور مالی ، بانکی یا وام های رهنی) فعالیت می کنید ، این داده ها همان چیزی است که شما برای جلوتر از رقبای خود نیاز دارید.

با Seer Interactive ، رویکرد آنها سئو سنگین است. این باید یک اولویت مهم برای هر شرکت باشد ، چه شما بزرگ و چه کوچک ، اما همه شرکت ها برای Big Data آماده نیستند.

Seer Interactive’s لیست مشتری شامل می شود:

  • کرایولا
  • سلام آمریکایی ها
  • اوبر
  • شهود
  • LinkedIn
  • دانشگاه هاروارد
  • قطب نما BBVA
  • اون
  • دانشگاه پنسیلوانیا
  • Quill.com

3. مقطر – بهترین برای سئو فنی

Distilled توسط ویل کریچلو و دانکن موریس در سال 2005 تأسیس شد.

از ابتدا ، Distilled همیشه بر روی SEO فنی و با تمرکز بر جنبه های توسعه بازاریابی محتوا تمرکز داشته است. در حالی که سایر شرکت های بازاریابی محتوا خود را در اطراف داده های بزرگ ، بهینه سازی تبدیل یا درآمدزایی قرار می دهند ، تقطیر بازاریابی خود را بر اساس SEO فنی ایجاد می کند.

آنها هر ساله میزبان یک رویداد دو روزه به نام SearchLove هستند. کنفرانس آنها برخی از متفکران برجسته جهان در زمینه جدیدترین جستجو ، تجزیه و تحلیل ، ایجاد محتوا ، بهینه سازی وب سایت شما ، تبلیغات پولی و سایر موارد را گرد هم آورده است.

آنها از سال 2005 در صنعت بازاریابی آنلاین و ایجاد محتوا رهبران صنعت بوده اند. خدمات بازاریابی محتوای آنها کمی منشعب شده است و شامل دوره های آموزش دیجیتال و روابط عمومی است ، اما تخصص آنها هنوز همان است.

سئو فنی

مقطر لیست مشتری شامل می شود:

  • ردبول
  • زوپلا
  • کالج راسموسن
  • eBay
  • به سادگی تجارت
  • ConcertHotels.com
  • Cewe Photoworld
  • گروو
مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار منابع انسانی سال 2020

4 Fractl – بهترین برای محتوای عمیق ، سنگین و تحقیقاتی

Fractl یک شرکت بازاریابی محتوای مبتنی بر تحقیق و مبتنی بر داده است. همانطور که از تصویر بالا نشان داده شده است ، آنها بر رشد سریع و آلی متمرکز شده اند که ناشی از بازاریابی محتوا ، روزنامه نگاری داده ها ، روابط عمومی دیجیتال و بهینه سازی موتور جستجو است.

تحقیقات Fractl را منحصر به فرد می کند.

آنها همیشه در حال تحقیق درباره موضوعات مرتبط با صنعت هستند و درک خود را از هنر و علمی که در پشت محتوای قابل اخبار است به اشتراک می گذارند. آنها تحقیقات خود را در نشریات برتر ، منابع برجسته بازار ، مجلات علمی و کنفرانس های معتبر در سراسر جهان به اشتراک می گذارند.

تحقیقات آنها در MarketingProfs ، TNW ، اکونومیست ، تایم ، هاروارد بیزینس ریویو ، نیویورک تایمز ، میخانه کان ، و بسیاری از نشریات و مجلات منتشر شده است.

اگر در یک صنعت سنگین تحقیقاتی هستید و به دنبال یک شرکت بازاریابی با محتوای با رشد بالا هستید ، Fractl گزینه خوبی است. آنها یکی از معدود شرکتهای بازاریابی محتوا هستند که بخشی را به رشد مشتری اختصاص داده اند.

Fractl’s لیست مشتری شامل می شود:

  • آووو
  • Care.com
  • در واقع
  • ADT
  • کشف کردن
  • تلویزیون DirecT
  • Paychex
  • ایوان
  • خودکارسازی
  • متعصبین

5. ستون پنجم – بهترین حالت برای تجسم داده ها و محتوا

بودجه: 10،000 دلار +

ستون پنجم خود را به عنوان آژانس محتوای خلاق توصیف می کند. آنها عمدتاً بر جنبه بصری بازاریابی محتوا متمرکز شده اند – داستان سرایی ، طراحی ، تجسم داده ها ، حرکت گرافیکی تعاملی ، حتی طراحی نمایشگاه.

آنها در فهرست شرکتهای رسانه ای با رشد سریعترین رشد در رسانه های ایالات متحده در رتبه 500 رتبه 291 شرکت Inc 500 قرار گرفتند. آنها بیشتر به خاطر فیلم ویروسی “فرزند دهه 90” از طرف اینترنت اکسپلورر شناخته می شوند.

ستون پنج به عنوان یک شرکت تولید محتوا ، بیشتر در استراتژی محتوا ، تولید محتوا و توزیع محتوا متمرکز شده است. آنها برای جلب توجه به محتوای مشتری به ترکیبی همزمان از کانالهای توزیع ارگانیک و پولی متکی هستند.

لیست مشتری ستون پنجم شامل موارد زیر است:

  • ویزا
  • زندگی اقیانوس آرام
  • دانشگاه کرنل
  • بانک جهانی
  • شمال غربی
  • چارلز شواب
  • LinkedIn
  • فروشنده
  • بنیاد بیل و ملیندا گیتس
  • زندسک

4. Single Grain – بهترین مورد برای بازاریابی محتوای مبتنی بر تبدیل

بودجه: 10،000 دلار +

در سال 2014 ، اریک سیو کارآفرین و مرشد بازاریابی یک آژانس جستجوگر SEO – Single Grain را خریداری کرد – به قیمت 2 دلار. اریک با استفاده از تخصص بازاریابی و ذهنیت رشد خود ، Single Grain را به برترین آژانس بازاریابی دیجیتال امروزی پرورش داد و تبدیل کرد.

اریک قبل از خرید Single Grain ، در حالی که فقط چند ماه پول نقد در بانک مانده بود ، به رشد یک شرکت آموزش آنلاین کمک کرد.

سیو به یاد می آورد: “یک ماه بعد ، مدیر عامل من را کنار می کشد ،” و او مانند “اریک ، می دانید ، 48 نفر ، خانواده های آنها ، آنها هم اکنون بر روی شانه های شما سوار می شوند ، و اگر شما نتوانید ضربه بزنید در ماه آینده ، ما باید شما را رها کنیم. “

اریک سوئی و تیم Single Grain متخصصان چرخش هستند. آنها می دانند که برای تبدیل یک تجارت ناموفق به یک تجارت موفق چه کاری لازم است. آنها توجه خود را بر روی بهینه سازی برای تبدیل و رشد سریع متمرکز می کنند.

لیست مشتری Single Grain شامل موارد زیر است:

  • Airbnb
  • الکسا
  • آمازون
  • اوبر
  • فوجیتسو
  • وسایل آشپزخانه
  • خانه تصادفی
  • TurboTax
  • آکادمی خان
  • پایه کرانچ

7. The Content Bureau – بهترین مورد برای بازاریابی محتوای B2B

بودجه: 25000 دلار +

دفتر محتوا خود را به عنوان یک شرکت برتر بازاریابی محتوای B2B معرفی می کند. این آژانس متعلق به زنان ، 100 درصد مجازی است و تیم آنها 90 درصد زن هستند. دفتر محتوا توجه خود را به بخشهای فن آوری ، سرمایه های خطرپذیر و مالی متمرکز می کند ، تقریباً به طور انحصاری با شرکت های جهانی که در طول سال به آنها اعتماد می کنند کار می کند.

بسیاری از مشتریان آنها مشتریانی بلند مدت و با ثبات هستند که رویکرد حق بیمه ، توجه انحصاری و نیروی کار کهنه کار خود را ترجیح می دهند. 80 درصد از تیم آنها بیش از 10 سال در The Content Bureau بوده اند.

به عنوان یک سازمان ، آنها به مشتریان خود مالکیت زیادی می دهند. آنها با هر یک از مشتریان خود باز و شفاف هستند و با محتوای خارق العاده خود خدمات شگفت انگیزی را ارائه می دهند.

دفتر محتوا لیست مشتری شامل می شود:

  • آمریکن اکسپرس
  • پی پال
  • رویال بانک کانادا
  • Adobe
  • ADP
  • Unilever
  • سرخابی
  • مایکروسافت
  • سیسکو
  • اطلسیان

8. سود وب – بهترین حالت برای بازاریابی محتوای SaaS

Web Profits یک شرکت بازاریابی و تبلیغات محتوا است که توسط سوجان پاتل و الکس Cleanthous تاسیس شده است. این شرکت منحصراً در شرکتهای SaaS در هر اندازه متمرکز است و به موسسان نشان می دهد که چگونه “10 برابر رزرو نسخه ی نمایشی” ، افزایش ARR و رشد چشمگیر ورودی های ورودی را ارائه دهند.

مقاله مرتبط  6 شرکت برتر بازاریابی دیجیتال سال 2020

پاتل به فکر Web Profits به عنوان یک آژانس نیست. او آن را یک تیم موفق بازاریابی می نامد ، تیمی از متخصصان SaaS که تجارت شما را از داخل و خارج درک می کنند. شرکت آنها فقط بر روی یک صنعت تمرکز دارد. آنها فرآیند خود را بر اساس تجربه واقعی در سنگرها اصلاح کرده اند.

چه چیزی باعث سود منحصر به فرد وب می شود؟ سوجان پاتل یکی از بنیانگذاران Mailshake ، تجارت SaaS خودش است. او همچنین مدیرعامل Ramp Ventures است. او درک صمیمانه ای از آنچه برای ایجاد یک تجارت موفق SaaS لازم است از ابتدا داشته باشد و در هر دو طرف تجارت راحت باشد. این امر باعث می شود تیم Web Profits منحصراً واجد شرایط خدمات دهی به مشتریان SaaS باشند.

لیست مشتری Web Profits شامل موارد زیر است:

  • خرید کنید
  • فضای خالی
  • لاجیتک
  • اتوماتیک
  • Expedia
  • یاهو
  • نعنا

4 ویژگی که یک شرکت بازاریابی با محتوای عالی را ایجاد می کند

بازاریابی محتوای شما برای موفقیت به عوامل مختلفی بستگی دارد. یک شرکت بازاریابی محتوای خوب همه این موارد را در اختیار شما قرار می دهد و آنها هیچ مشکلی در اثبات داشتن تخصص لازم برای موفقیت در مبارزات انتخاباتی شما نخواهند داشت.

عامل شماره 1: تیمی پایدار از سازندگان محتوا

یک شرکت بازاریابی محتوای سالم دارای نام نویسندگان منظم و ثابت در تیم خود خواهد بود. نویسندگان پایدار در نوشتن ، دستور زبان ، سازگاری منطقی و داستان سرایی مهارت دارند. این نویسندگان می توانند خوانندگان شما را به خود جلب کنند و محتوایی ایجاد کنند که مردم را به سمت هدف یا هدفی خاص که شما در ذهن دارید هدایت کنید.

این نویسندگان به پرستاری کودک زیادی احتیاج ندارند و تا حدی می توانند به تنهایی مسائل را کشف کنند. آنها قابل اعتماد هستند و می توانند با صدای مارک شما مطابقت داشته باشند.

آسیاب های محتوا محتوای پرکننده ضعیفی را که عمدتا برای موتورهای جستجو نوشته شده است تولید می کنند. وقتی با یک شرکت بازاریابی محتوا تماس می گیرید ، می خواهید از آنها س questionsالاتی در مورد نحوه اداره مشاغل خود بپرسید.

  • چه تعداد نویسنده در کارمندان دارید؟
  • آیا آنها مستقل هستند یا W-2؟ آیا شما از مخلوط هر دو استفاده می کنید؟
  • چه تعداد از نویسندگان شما تمام وقت هستند؟ نیمه وقت؟
  • چگونه تیم نویسندگان خود را مدیریت می کنید؟
  • چند سال تجربه نویسنده معمولی در تیم شما چیست؟

وقتی از شرکت ها می پرسید این س questionsالات با دقت به پاسخ های آنها گوش دهید. به دنبال هر گونه تناقض یا پرچم قرمز باشید. در صورت مشاهده هرگونه پرچم قرمز ، آنها را فوراً مطرح کرده و پاسخ آنها را بخواهید.

عامل شماره 2: دسترسی به ناشران و تأثیرگذارها

به گفته درک هالپرن، بنیانگذار Social Triggers ، باید 20 درصد از وقت خود را برای تولید محتوا و 80 درصد از وقت خود را برای تبلیغ محتوا اختصاص دهید. شرکت های بازاریابی محتوایی که با آنها کار می کنید تفاوتی ندارند. اگر زمان و هزینه قابل توجهی در ایجاد یک محتوای شگفت انگیز سرمایه گذاری می کنید ، باید 4 برابر بیشتر وقت خود را صرف تبلیغ کنید.

شما می خواهید مطمئن شوید که همه مخاطبان هدف شما که باید محتوای ایجاد شده شما را ببینند ، آن را می بینند.

وقتی با یک شرکت بازاریابی محتوا کار می کنید ، آنها باید از قبل لیستی از تأثیرگذاران و ناشران را در دفترچه آدرس خود داشته باشند. آنها همچنین باید با افراد مناسب ارتباط و ارتباط داشته باشند ، بنابراین از نظر منطقی مطمئن هستند که می توانند به محتوای شما مراجعه کنند.

عامل شماره 3: دانش تخصصی درباره صنعت شما

در یک دنیای ایده آل ، ارائه دهنده بازاریابی محتوای شما دارای تجربه قابل توجهی در فضای شما است ، یا توانایی برقراری ارتباط با متخصصانی را دارد که این کار را می کنند. حداقل باید اطمینان حاصل کنید که شرکت بازاریابی محتوایی که انتخاب کرده اید می تواند درباره موضوعات مرتبط با تجارت شما معتبر بنویسد.

هرچه محتوای تخصصی تر باشد ، اهمیت این معیارها برای تجارت شما بیشتر است.

صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی ، مهندسی یا امور مالی به تجربیات زیادی نیاز دارند. غیرواقعی است که انتظار داشته باشید یک شرکت بی تجربه در مورد یک موضوع فنی معتبر بنویسد. از طرف دیگر ، نکات مثبت و منفی نیز وجود دارد که باید برای تجارت خود بسنجید.

  • شرکت بی تجربه شرکت: اگر یک شرکت بی تجربه استخدام کنید ، آنها به زمان بیشتری برای تحقیق و سرعت نیاز دارند. تولید محتوا احتمالاً زمان بیشتری از حد انتظار خواهد برد و در ابتدا نیاز به ویرایش بیشتری دارد.
  • طرفدار شرکت بی تجربه: آنها ایده های جدیدی ارائه می دهند که برای مبتدیان مناسب است. از آنجا که آنها در حال یادگیری فضا هستند ، نویسندگان آنها محتوایی تولید می کنند که مخاطبان شما نیز برای آنها مفید می داند.
  • تجربه شرکت طرفدار: اگر شرکتی باتجربه استخدام کنید ، آنها سریعتر محتوا تولید می کنند و بینش عمیق تری را که ناشی از سالها تجربه است ، در اختیار خوانندگان قرار می دهند.
مقاله مرتبط  یادگیری SEO - ردیابی عملکرد SEO برای ایجاد انگیزه

تخصص نیاز به متخصص دارد. هرچه شغل شما از نظر فنی بیشتر باشد ، داشتن یک متخصص در محل از اهمیت بیشتری برخوردار است. محتوای اصلی می تواند از نظر کلیات بسیار خوب عمل کند.

عامل شماره 4: تجزیه و تحلیل و اندازه گیری محتوا

شما باید اعداد را ببینید شرکت بازاریابی محتوای شما باید بتواند تجزیه و تحلیل دقیق را برای شما فراهم کند. شما باید داده های خلاصه عملکرد خود را دریافت کنید. آنها باید KPI ها ، معیارها و احساسات مربوط به محتوای شما را در اختیار شما قرار دهند.

باید بتوانید به س questionsالات زیر پاسخ دهید:

  • آیا این محتوا ما را به اهداف کمپین نزدیک می کند؟
  • آیا این محتوا (مثلاً پست وبلاگ ، کاغذ سفید ، کتاب الکترونیکی ، اینفوگرافیک) منجر به تبدیل می شود؟
  • مردم تا چه حد در حال خواندن مطالب شما هستند؟
  • در کجای چرخ چرخ خود مشتری از دست می دهیم؟
  • برای بهبود نرخ تبدیل خود چه چیزهایی را باید تغییر دهیم یا بهینه کنیم؟
  • کدام فرصت های بازاریابی محتوا را از دست می دهیم و کجا؟

ایجاد محتوا کافی نیست. شرکت بازاریابی محتوا که انتخاب می کنید باید داده های عملی لازم برای ایجاد محتوای سودآور برای تجارت شما را در اختیار شما قرار دهد.

آنچه از یک شرکت بازاریابی محتوای عالی انتظار داریم

یک شرکت بازاریابی محتوای عالی باید بتواند مجموعه ای از محصولات قابل ارائه و سازگار را در اختیار شما قرار دهد. این محصولات قابل اطمینان تضمین می کنند که مبارزات بازاریابی محتوای شما در جریان باشد و می توانید به نتایج سازگار و مورد نیاز خود برسید.

ارائه دهنده بازاریابی محتوای شما باید در تمام مراحل قبل از راه اندازی ، راه اندازی و بعد از راه اندازی کمپین ، محصولات قابل ارائه به شما ارائه دهد.

تحویل شامل:

  • نمونه های محتوا دانش و تخصص شما را نشان می دهد
  • اطلاعات و مطالب (به عنوان مثال اعتبارنامه ، محتوای موجود) که برای شروع به کار شما نیاز دارند
  • بیانیه کار و لیستی از محصولات قابل تحویل (به عنوان مثال ، هر مقاله 14 ، 2500 کلمه ای ، ویرایش ها شامل)
  • روند آنها (اگر آنها با شما و شما کار نمی کنند)
  • نقاط عطف ، جدول زمانی و تقویم های تبلیغاتی پیش بینی شده
  • محل تماس شما از جمله نام و اطلاعات تماس آنها
  • ساعتها در دسترس بودن
  • بهترین راه برای برقراری ارتباط (به عنوان مثال ، اسلک ، ایمیل ، تلفن ، چت یا متن)
  • انتظارات از شما
  • روند ، سیاست ها و رویه های آنها
  • تجزیه و تحلیل و گزارش ها شامل اهداف تجاری ، اهداف ، KPI ها ، معیارها ، استراتژی ، تاکتیک ها و خطرات
  • ممیزی محتوا
  • به روز رسانی مداوم در مورد عملکرد کمپین شما
  • تماس های منظم (هفتگی یا ماهانه) برای بحث در مورد عملکرد
  • موعد مقرر و جدول زمان تحویل به طور مداوم به روز می شود
  • گزارش ماهانه برای بحث در مورد موفقیت ها و شکست ها

در اینجا برخی از جزئیات اضافی است که شما همچنین باید از ارائه دهندگان بازاریابی محتوای خود انتظار داشته باشید:

  • مرزهای خوب (از جمله توانایی نه گفتن)
  • بازخورد سریع و روشن
  • اطلاعات دقیق در مورد قسمت های مختلف کمپین خود از جمله داده های مالی ، تبلیغات و عملکرد

شرکت های بزرگ بازاریابی محتوا در ابتدا سوالات بیشتری را مطرح کردند. آنها اطلاعات مقدماتی مورد نیاز شما را برای تأیید شرکت خود و تصمیم گیری آگاهانه در اختیار شما قرار می دهند. هنگامی که تصمیم گرفتید به جلو بروید ، آنها تمام اطلاعات و موادی را که برای تولید نتایج مورد نظر شما نیاز دارند از شما می خواهند.

نتیجه

بازاریابی محتوایی نسبت به روش های سنتی بازاریابی منجر به درآمد و درآمد بیشتری می شود. اگر به دنبال یک شرکت بازاریابی محتوای خوب برای کمک به شما در شروع کار هستید ، ممکن است سخت باشد. از این لیست برای شناسایی شرکتهایی که مناسب برای تجارت شما هستند استفاده کنید.

با استفاده از این پست ، شما باید ایده خوبی در مورد س questionsالاتی که باید بپرسید ، انتظارات و نحوه انتخاب ارائه دهنده بازاریابی محتوای مناسب داشته باشید.

با یک شرکت مناسب مقدار مناسب تلاش کنید و بازاریابی محتوای شما سریعتر از آنچه انتظار دارید رشد خواهد کرد. در ابتدا سخت است ، اما تلاش ، فشار دادن و ایجاد محتوای واقعاً مفید حتی اگر سخت باشد به طول خواهد انجامید.

به محض اینکه مشتریان متوجه شوند که در کمک به آنها برای حل مشکلات خود جدی هستید ، رشد مداوم درآمد را مشاهده خواهید کرد. بازاریابی محتوا بهترین راه برای نشان دادن درک آنها است و می توانید کمک کنید.