آموزش سئو

8 استراتژی کلاه سفید برای مبارزه با سوگیری موتور جستجو

ژانویه 9, 2021

اگرچه ممکن است موتورهای جستجو را به عنوان ابزاری خنثی برای پرس و جو مشاهده کنید ، اما در حقیقت موتورهای جستجو توسط افراد وابسته به شرکت ایجاد می شوند و مانند هر محصولی کار می کنند. آنها برای جلب رضایت مشتری و سود اقتصادی از تولید کننده ساخته شده اند.

اگرچه این دید واقع بینانه از هدف موتور جستجو لزوماً نباید پرچم قرمز ایجاد کند ، اما آنچه ممکن است شما را نگران کند این است که موتورهای جستجو چگونه نتایج را ارائه می دهند.

به ویژه گوگل به صورت الگوریتمی مداخله می کند برای حذف نتایج اسپم که موتور جستجو معتقد است برای مصرف کننده بی فایده است. اگرچه بحث بر این است که هرزنامه کمتر چیز خوبی است و مورد استقبال قرار می گیرد ، اگر Google هرزنامه سایت شما را تشخیص دهد چه اتفاقی می افتد؟

علاوه بر حذف اسپم ، گوگل تقویت کننده عادی شرکت های عظیمی مانند آمازون و فیس بوک است. منطق برای تقویت سایت های بزرگتر به ویژه چندان ظریف نیست.

نام های بزرگ می توانند در مورد سئو از شرکت های کوچک پیشی بگیرند و به طور معمول اقلام گسترده تری را ارائه می دهند که می تواند رضایت مشتری را جلب کند. با این اوصاف ، این تعصب Google می تواند سایت شما را با دفن در زیر پیشنهادات نام های بزرگ ، کمرنگ کند.

در دنیای تعصب گوگل ، شما باید بفهمید که چگونه عرشه در برابر مشاغل کوچک قرار گرفته و فعالانه کار می کند تا سایت شما را در حد توانایی خود عملکرد دهد.

موتورهای جستجو چگونه مغرضانه عمل می کنند؟

وقتی با کلمه “تعصب” روبرو شدید ، ممکن است آن را با مفاهیم شرور مرتبط کنید.

اگرچه ادعاهایی مبنی بر سوگیری Google وجود دارد نتایج جستجوی شیب برخلاف گرایش های سیاسی خاص ، وقتی صحبت از موتورهای جستجو می شود ، تعصب گوگل به طور کلی تمایل دارد بیشتر از حد بر اساس خواسته های درک شده مخاطبان خود خطا کند.

الگوریتم های جستجوی گوگل براساس تعداد زیادی از اطلاعات ، از جمله عبارت جستجوی شما ، قابلیت اطمینان منابع ، ارتباط صفحات و عوامل بیشمار دیگر. حتی موقعیت مکانی و تنظیمات شما می تواند به Google کمک کند تا مرتبط ترین اطلاعات را برای جستجوی شما کشف کند.

منطقی است که جمع این اطلاعات به منزله پیشنهاد منابعی است که سعی می کنند رفتار گذشته را مطابقت داده و آنها را ارضا کنند و همچنین سایر شاخص های تعریف کننده.

علاوه بر این الگوریتم ها ، بایگانی دامنه (DA) می تواند بر تعصب Google تأثیر بگذارد)، یک معیار رتبه بندی که هم موفقیت سایت شما در رتبه بندی در موتورهای جستجو و هم تخصص قابل درک سایت شما درباره یک موضوع خاص را نشان می دهد.

DA با فاکتورهای مختلف ، از جمله پیوندهای ورودی ، که برای محاسبه امتیاز بسیار مهم هستند ، اندازه گیری می شود. با افزایش تعداد پیوندهای ورودی از سایر دامنه های مرتبط ، در بیشتر موارد نمره DA افزایش می یابد.

تأثیر سوگیری موتور جستجو بر مشاغل

متأسفانه ، تعصب (اعم از مفید یا غیر مفید) می تواند به طور قابل توجهی بر کسب و کارهای کوچکی که پیوند ورودی کمی دارند و محتوای کمی دارند تأثیر بگذارد. برای سازمانهای بزرگی که کیف پولهایشان به همان اندازه بزرگ است ، ایجاد محتوای مداوم می تواند لینک های ورودی داشته باشد و نمره DA بالایی کسب کند ، به آنها کمک می کند تا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) جایگاه های برتر را بدست آورند.

مقاله مرتبط  بهترین نرم افزار میز راهنما در سال 2020

در مجموع ، عوامل فوق می توانند قابلیت مشاهده نتایج جستجوی سایت شما را به شدت محدود کنند. نه تنها در رقابت با نام های تجاری بزرگ هستید ، بلکه در صورت عدم جذب فعال پیوندهای ورودی و ایجاد تخصص ، SERP را نیز از دست می دهید.

همچنین هنگامی که سایتی پرطرفدار (فکر می کنید توییتر) تعداد زیادی پیوند ورودی دارد ، باعث کاهش رتبه جستجوی شما و پایین آمدن امتیاز کلی DA شما می شود ، DA شما کاهش می یابد.

برای سایتهایی به بزرگی توییتر یا آمازون ، کسب و کار کوچکی برای رقابت با تعداد زیادی از لینک های ورودی و در نتیجه بالا بودن DA نمی تواند انجام دهد. با این حال ، شما می توانید با استفاده از استراتژی های کلاه سفید برای مبارزه با تعصب گوگل ، امتیاز بالاتری نسبت به رقبا کسب کنید.

استراتژی های اخلاقی برای مبارزه با سوگیری های موتور جستجو

اگرچه موارد بالا برای صاحبان مشاغل کوچک تا متوسط ​​دلهره آور به نظر می رسد که به دنبال گرفتن برخی از مناطق برتر SERP هستند ، شما می توانید از چندین استراتژی برای کمک به شما در رقابت برای آن رتبه بندی استفاده کنید.

با در نظر گرفتن چهار روش زیر در استراتژی دیجیتال خود ، می توانید در نبرد برای قابلیت جستجو جستجو کنید.

روی یک موضوع واحد تمرکز کنید

گرچه واضح است که تعصب Google به معنای ارائه نتایج از سایتهای با نام بزرگ است ، این الگوریتم همچنین جزئی از سایتهایی است که عمیقاً روی یک موضوع واحد تمرکز دارند.

این استراتژی نه تنها به شما کمک می کند در الگوریتم Google امتیاز کسب کنید ، بلکه به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک متخصص صنعت در زمینه خود معرفی کنید.

به جای ایجاد طیف وسیعی از محتوا ، روی یک موضوع واحد تمرکز کنید که تمام م everyلفه های سفر خریدار را راضی کند و از آنجا نقشه محتوایی بسازید.

این کار به دلیل زیاد بودن محتوای بالقوه ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد ، بنابراین در اینجا سه ​​مکان برای شروع وجود دارد:

  • محتوایی که در مورد مباحث اولیه سفر آموزش می دهد
  • محتوایی که دیدگاه شما درباره موضوع شما را برجسته می کند
  • محتوایی که دیدگاه های صنعت در مورد موضوع را توضیح می دهد

ایجاد ارتباط سایت

هنگامی که ما در مورد موتورهای جستجو صحبت می کنیم ، کلمه “ارتباط” میزان ارتباط محتوای یک سایت با عبارت جستجوی فعال را نشان می دهد.

دقیقاً مانند DA ، ارتباط از نظر حیاتی در تعیین محل قرارگیری سایت شما بر روی SERP ها برای یک جستجوی خاص بسیار مهم است.

برای بهبود نمره ارتباط سایت خود ، باید هدف را در مورد جستجوی کاربر تعیین کنید و یک استراتژی محتوا برای مطابقت با آن سeriesالات ایجاد کنید.

همچنین ، با داشتن به روزترین اطلاعات کسب و کار در سایت خود و پروفایل های جستجوی محلی ، مطمئن شوید که به درخواست های کاربر مرتبط هستید.

مقاله مرتبط  چرا باید تبلیغات موبایل را برای تعامل ایجاد کنید (و نه فقط تبدیل)

پیوندهای ورودی را کسب کنید

پیوندهای ورودی (یا بک لینک) پیوندهایی هستند که از یک منبع خارجی به سایت شما می آیند. این نوع پیوندها برای بهبود مهارت درک شده سایت شما بسیار کار می کنند. اگر سایت دیگری به عنوان نکته ای برای توضیح یا برای اطلاعات بیشتر به محتوای شما پیوند می دهد ، شما به طور واضح در این زمینه متخصص هستید.

در حالی که به نظر می رسد این همه فوق العاده است ، اما چگونه لینک های ورودی را بدست می آورید؟ در زیر 5 استراتژی برتر کلاه سفید برای موفقیت وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تعداد پیوندهای ورودی خود را افزایش داده و تعصب Google را کاهش دهید.

امتیاز لینک های ورودی

وقتی مطالب خوبی می نویسید ، ممکن است اتفاقات خوبی بیفتد.

پیوندهای ورودی تحریریه جام مقدس پیوند ساختمان هستند: آنها رایگان هستند و ماندگار هستند.

دفعه دیگر که مشغول ساخت محتوا هستید ، ارزش واقعی قطعه را در نظر بگیرید و نحوه استفاده مخاطبان خود را ارزیابی کنید.

اگر برای صنعت شما مفید باشد و شامل چگونگی نحوه کار باشد ، به احتمال زیاد می تواند حداقل یک لینک تحریریه ورودی برای شما کسب کند. فقط به این دلیل که محتوای عالی نوشتید.

اینفوگرافی مفید

اینفوگرافیک ها ابزار بسیار خوبی هستند. آنها باعث انتشار سریع اطلاعات بدون خواندن زیاد می شوند.

وقتی اینفوگرافیک در مورد موضوعات مرتبط با صنعت خود ایجاد می کنید ، می تواند به احتمال زیاد یک بازاریاب محتوای دیگر نمودار شما را ببیند و در پست بعدی وبلاگ خود به آن پیوند دهد.

آنچه دریافت می کنید بدهید

اگرچه ما در مورد پیوند ورودی صحبت می کنیم ، اما نمی توانیم قدرت پیوند خروجی را تخفیف دهیم. با برقراری ارتباط با سایر اعضای صنعت خود ، جامعه خود را رشد می دهید.

نه تنها این ، بلکه احتمال بازگشت پیوند خروجی حسن نیت را به صورت پیوند ورودی نیز افزایش می دهد.

ایجاد محتوای منحصر به فرد

به محتوای گمشده در مورد صنعت خاص خود توجه می کنید؟ احتمالاً شما اولین نفری نیستید که متوجه حفره های محتوا می شوید.

هنگامی که با محتوای از دست رفته روبرو شدید ، باید اولویت را استفاده از سوراخ و پر کردن خلا in اطلاعات قرار دهید.

این استراتژی نه تنها با تأسیس بیشتر شما به عنوان یک متخصص در این زمینه ، به نفع سایت شما است ، بلکه همچنین فرصتی را برای دیگران در صنعت شما ایجاد می کند تا به محتوای شما پیوند دهند و حتی لینک های ورودی بیشتری نیز برای شما کسب کنند.

به یک روزنامه نگار نیازمند کمک کنید

HARO (به یک خبرنگار کمک کنید) سرویسی است که روزنامه نگاران را با منابع بالقوه متصل می کند. HARO سه بار در روز ایمیل هایی را ارسال می کند که زمینه های موضوعی را به اشتراک می گذارند و س questionsالات خاصی که روزنامه نگاران امیدوارند به آنها پاسخ داده شود ، مانند تصویر زیر:

HARO برای کمک به حذف سوگیری Google

وقتی پاسخ این س questionsالات را به اشتراک می گذارید ، روزنامه نگاران معمولاً نقش شما را به عنوان منبع نشان می دهند ، به سایت شما لینک می دهند و پیوندهای ورودی اضافی را به شما می دهند.

مقاله مرتبط  چرا حذف محتوای قدیمی می تواند سایت شما را ذخیره کند

ایجاد کردن فرم بلند بالا محتوا

اگر محتوای طولانی مدت نمی نویسید ، فردا روز شروع است.

محتوای طولانی مدت می تواند در اندازه گیری میزان پسندیدن و اشتراک گذاری ، به شما در دید آنلاین بیشتری دست یابد و فرصتی برای تعامل بیشتر با جامعه خود باشد و به عنوان شاخص واضحی از تخصص صنعت باشد.

چگونه محتوای طولانی مدت به شما کمک می کند تا با تعصب Google مبارزه کنید؟

یک مطالعه serpIQ بهترین محتوا را پیدا کرد که معمولاً بیش از 2000 کلمه است.

طول محتوای تعصب Google

تحقیق انجام شده توسط برایان دین تأکید می کند که در بسیاری از موارد محتوای طولانی مدت برای کاربران بسیار ارزشمندتر از محتوای کوتاه آن است.

اکنون که می دانیم محتوای فرم طولانی عملکرد بهتری دارد ، چگونه می تواند تعصب Google را از بین ببرد و به دیده شدن بیشتر سایت شما برای مصرف کنندگان آینده کمک کند؟

در زیر دو دلیل اصلی وجود دارد که چرا محتوای طولانی مدت می تواند به سایت شما کمک کند تا از سایه مارک های بزرگ خارج شود.

قدرت

ما در مورد اهمیت ایجاد تخصص در همه تولید محتوا صحبت کردیم ، و این اصل در هیچ کجا صحت بیشتری نسبت به محتوای طولانی مدت ندارد.

هنگامی که راهنماهای گسترده ، پست های وبلاگ ، مقالات سفید ، کتاب ها و سایر موارد غواصی در محتوای عمیق ایجاد می کنید ، نه تنها خود را به عنوان یک متخصص در بین سایر افراد معرفی می کنید ، بلکه همچنین به عنوان یک متخصص در موتورهای جستجو تاسیس می شوید.

این می تواند به محتوای شما و سایت شما شانس بیشتری برای مشاهده توسط یک جستجوگر غیرمتمرکز و غلبه بر تعصب موجود Google دهد.

سئو

وقتی محتوای طولانی مدت ایجاد می کنید ، تقریباً فرصتهای بی پایان برای استفاده از کلمات کلیدی به نفع خود دارید.

در محتوای کوتاه تر ، استفاده از چندین کلمه کلیدی ممکن است یک چالش باشد ، اما با تعداد کلمات زیاد ، فرصت های بیشتری برای شما ایجاد می شود تا کلمات کلیدی خود را تا آنجا که ممکن است کار کنید.

هنگامی که شما شروع به برنده شدن در برخی از کلمات کلیدی مشخص شده خود می کنید ، سایت شما می تواند در رتبه بندی SERP صعود کند ، باعث می شود شما بیشتر در معرض جستجو قرار گیرید ، برتری نسبت به رقبا داشته باشید و تعصب موجود Google را از بین ببرید.

نتیجه

اگرچه وجود سوگیری Google غیرقابل بحث است ، اما به یاد داشته باشید که تعصب Google ذاتاً بد نیست و به این معنی نیست که مشاغل کوچک قادر به غلبه بر موانع جستجو نیستند.

با قرار دادن این عناصر در استراتژی دیجیتال خود ، می توانید تعصب Google را پشت سر بگذارید و شروع به افزایش رتبه سایت خود در SERP کنید.

هنگام اجرای این استراتژی ها ، قصد مشتری را در ذهن داشته باشید و بخاطر بسپارید که به خاطر محتوا محتوایی ایجاد نکنید. مانند اکثر موارد ، وقتی صحبت از استراتژی محتوا می شود ، کیفیت بر کمیت غالب است.

کدام یک از استراتژی های کلاه سفید را برای استفاده در برابر تعصب Google موثر دانسته اید؟