آموزش سئو

7 ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای رشد مخاطب خود

اکتبر 29, 2020

اینستاگرام بیشتر به دلیل نامزدی شناخته می شود. اما چگونه آن را ردیابی می کنید؟ بیایید برخی از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام را که باید استفاده کنید ، پوشش دهیم.

این معامله است: مردم تعامل با مارک ها و افراد دیگر را دوست دارند. بدون تعامل ، رسانه های اجتماعی وجود ندارند و تعامل بیشتر از سایر سیستم عامل ها در اینستاگرام اهمیت دارد.

در واقع ، میزان مشارکت اینستاگرام از هرجای دیگر اندازه گیری شده است چهار تا دوازده بار کانالهای اجتماعی دیگر.

بنابراین در حالی که شما می توان فروش در اینستاگرام، این کانال بیشتر به دلیل مزایای آن در بالای کانال فروش شناخته می شود.

مشکلی که در آن وجود دارد این است که تلاش های بازاریابی شما همیشه به فروش پیوند نمی خورد.

این بدان معنی است که شما باید روش های دیگری برای اندازه گیری عملکرد برای توجیه تمام وقت و هزینه صرف شده در اینستاگرام ایجاد کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=eTSYQiLboOE

خوب ، چگونه این کار را انجام می دهید؟ خوشبختانه ، چند ابزار وجود دارد که می تواند کمک کند.

من قصد دارم برخی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام و اینکه چرا آنها به وقت شما می ارزند را نشان دهم.

1. اندازه سنجی

اندازه سنجی در واقع یک فروشگاه واحد برای همه موارد تجزیه و تحلیل اینستاگرام است.

این ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام تمام نکات کلیدی داده های حساب اینستاگرام شما ، مانند رشد پیروان ، تعامل ، فعالیت هشتگ ، حساب های رقبا و نرخ کلیک را ردیابی می کند ، در حالی که به شما اطلاعات دائمی در داشبورد آسان استفاده می دهد.

اما این تمام کاری نیست که می تواند انجام دهد. این داده های فراوانی را فراتر از این ارائه می دهد Instagram Insights ‘ پیشنهادات دلپذیر

وقتی نوبت به ردیابی تعامل می رسد ، همه می دانند که این جزئیات مهم هستند.

شما در مورد مواردی مانند جذاب ترین فیلترهای عکس و فیلم ، برچسب های برتر بر اساس تعاملات ، بهترین زمان برای ارسال ، پست هایی که بیشترین میزان تعامل را دریافت کرده اند ، منابع بیشترین تعامل و موارد دیگر ، اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

به علاوه ، می توانید برگه های نزدیک به عملکرد هشتگ خود را نگه دارید. استفاده از هشتگ برای یک استراتژی خوب اینستاگرام بسیار مهم است ، بنابراین شما باید دقیقاً در مورد چگونگی سود بردن (یا آسیب رساندن) به نام تجاری شما نظارت داشته باشید.

نمونه ابزار تحلیلی instagram

در مجموع ، بینش آنها معدن طلایی از اطلاعات را برای استراتژی سازی محتوا ایجاد می کند. در مورد نرخ تعامل پست ، پست برتر بر اساس نرخ تعامل و بهترین عملکرد در پست ها ، داده های روزانه دریافت خواهید کرد.

با در دسترس داشتن این جزئیات در زمان واقعی ، شما تمام اطلاعات لازم برای ارسال محتوای دینامیت را هر روز در اختیار دارید.

همچنین دقیقاً خواهید دانست که پیروان شما بیشترین زمان را از طریق نرخ کلیک صرف می کنند. می توانید کل کلیک ها ، میانگین کلیک ها در هر پست و میزان تغییر کلیک های خود را پیدا کنید.

البته ، این ابزار این اعداد فوق العاده مفید را در نمودارهایی که به راحتی قابل خواندن هستند به شما نشان می دهد ، بنابراین اگر فرد اعدادی نباشید ، همچنان می توانید مناطق تغییر را مشاهده کنید.

کلیک ابزار تجزیه و تحلیل instagram

همانطور که از این تصاویر می بینید ، جزئیات کلیک شما کم نیست. کلیک بر اساس زبان ، کلیک بر اساس مرورگر ، کلیک ارجاع شده از منبع دیگر و کلیک بر اساس مکان را مشاهده خواهید کرد.

همه اینها به کسب دید بهتر و کاملتر از مخاطبان کمک می کند.

و از آنجایی که اگر می خواهید آن را در اینستاگرام برقرار کنید به ارتباط عالی با مخاطبان خود احتیاج دارید ، بینش مخاطبان Owlmetrics می تواند به شما در دستیابی به آن کمک کند.

این کلیه جزئیات پیروان شما از جمله سن ، جنس ، زبان ، شهر مبدا و سایر اطلاعات جمعیتی اساسی را به شما می دهد که تصویر واضح تری از مخاطبان شما ایجاد می کند تا به شما در ایجاد پست های بهتر کمک کند.

همچنین اعداد قطعی دریافت می کنید که به شما در تعیین و پیگیری اهداف رشد پیروان کمک می کند. کل دنبال کنندگان و رشد کل پیروان خود را مشاهده خواهید کرد.

همچنین اطلاعاتی درباره پیروان کسب شده و از دست رفته شما وجود دارد که دارای بینش درباره پیروان برتر و پیروان از دست رفته شما می باشد. این به شما کمک می کند محتوای خود را بهتر نگه دارید تا پیروان موجود خود را حفظ کرده و حتی بیشتر جذب کنید.

ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام از دست رفت

یکی از محبوب ترین ویژگی های Owlmetrics ردیابی رقبا است. با جاسوسی از نقاط قوت و ضعف حساب های رقابتی متعدد اینستاگرام ، می توانید موارد زیادی را در مورد اجرای یک استراتژی بازاریابی با کیفیت اینستاگرام یاد بگیرید.

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره تبلیغات فیس بوک

نمای کلی رقبا از ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام

همانطور که می بینید ، این یک نمای کلی از بینش اینستاگرام برای رقبایی را که به صورت اعداد و نمودار انتخاب می کنید ، ارائه می دهد.

این بینشها در زمان واقعی به روز می شوند ، بنابراین شما دقیق ترین اعداد را برای مشاغل با عملکرد بالا دریافت می کنید تا با کسب و کارهای خود مقایسه کنید.

نمودارهای کلی ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام

برای اضافه کردن همه اینها ، می توانید صادرات هر داده ای را به CSV ، PPTX و PDF برای گزارش دهی راحت تر برنامه ریزی کنید ، نیازی به گفتن نیست که یکپارچه در Slack ادغام می شود بنابراین تمام اعضای تیم شما می توانند در یک صفحه باشند.

بینش اینستاگرام شما واضح ، دقیق ، مشارکتی و همیشه در زمان واقعی است.

2. شمایل نمادین

در برخی از این ابزارها برخی از تجزیه و تحلیل ها همپوشانی دارند.

نمادین با کمک به شما در درک چگونگی ارتباط روزمره ارسال با یا دنبال کنندگان جدید یا پیروان گمشده روزانه ، شروع می شود.

iconosquare ابزار آنالیز اینستاگرام

Iconosquare همچنین ابزاری بافر مانند برای مدیریت نحوه ارسال همزمان چندین حساب مختلف در اختیار شما قرار می دهد.

این ابزار را برای فریلنسرها یا آژانس هایی که می خواهند هنگام مدیریت چندین مشتری (یا حتی چندین بخش در یک شرکت) از همان داشبورد صرفه جویی کنند ، به یک ابزار مناسب تبدیل می کند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام

Iconosquare حتی نظرات و تعاملات روی هر پست را به شما نشان می دهد تا بتوانید مکالمه را بدون هیچ گونه ترک ادامه دهید.

اما این حتی بهترین قسمت نیست.

ویژگی مورد علاقه Iconosquare من این است که آنها کتابخانه ای از محتوای عالی ارائه می دهند که می توانید از آن استفاده کنید در آماده.

می توانید به سرعت کتابخانه رسانه را جستجو کرده و تصاویر زیبا و با وضوح بالا را در اختیار بگیرید تا در عرض چند ثانیه استفاده کنید.

iconosquare تجزیه و تحلیل اینستاگرام

Iconosquare همچنین از نمای تقویم سرمقاله برخوردار است تا بتوانید پست ها را زودتر از موعد مقرر تنظیم کنید. هنگامی که از قبل برنامه ریزی می کنید ، مدیریت رسانه های اجتماعی آسان تر است.

iconosquare نمایش تحریریه تجزیه و تحلیل اینستاگرام

در مرحله بعدی ، می توانید از آن برای جستجوی افراد تأثیرگذار استفاده کنید که ممکن است به شما کمک کنند در مورد کمپین ها و پست های جدید حرف بزنید.

حتی به شما اجازه می دهد تأثیرگذاران را براساس معیارهای پیروی و تعامل خود مقایسه کنید ، بنابراین قبل از اینکه به سراغ آنها بروید ، می دانید با چه کاری روبرو هستید
iconosquare تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، جستجوی اینفلوئنسرها

همه اینها عالی به نظر می رسد ، درست است؟

اما ما حتی لمس نکرده ایم تجزیه و تحلیل اینستاگرام آنها هنوز.

شما می توانید برچسب ها و موارد ذکر شده را اندازه گیری کرده و به بینش عمیق تعامل دسترسی پیدا کنید.

همچنین می توانید نحوه عملکرد هشتگ های فردی خود را مشاهده کنید ، بهترین روزها و زمان های ارسال را مشاهده کنید و بنرخ تعامل خود را در برابر رقابت ثبت کنید.

553

Iconosquare یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه و بدون کارت اعتباری دارد. قبل از اینکه با پول نقد خود را متعهد کنید ، با تجزیه و تحلیل بازی کنید.

3. جوانه اجتماعی

جوانه اجتماعی از آنجا که تجزیه و تحلیل اینستاگرام را با ابزار تولید و مدیریت محتوا ترکیب می کند ، شبیه Iconosquare است. آنها همچنین دارای یک پلت فرم قدرتمند تجزیه و تحلیل اینستاگرام هستند.

آن دارد یک تقویم سرمقاله کاملاً برجسته برای برنامه ریزی محتوای جدید در چندین سیستم عامل حساب اجتماعی (از جمله توییتر و فیس بوک).

جوانه اجتماعی اینستاگرام تقویم instagram analytics راهنمای ابزار

Sprout Social برای سازمانهای بزرگتر با راهنمایی های دقیق نیز مناسب است ، زیرا دارای یک کتابخانه رسانه ای متمرکز برای مدیریت با ابزار ویرایش داخلی است.

هنگامی که یک محتوا آماده است ، می توانید از ابزار اطلاع رسانی فشار برای به روزرسانی فرد مسئول برداشتن مرحله بعدی (مانند انتقال آن از پیش نویس به پیش نمایش و از زمان برنامه ریزی شده برای انتشار) استفاده کنید.

تصویر پیست شده 0 519

مجموعه ابزار Sprout شامل CRM اجتماعی است که مکالمات را به یک صندوق ورودی «هوشمند» هدایت می کند. دستیابی به این ویژگی به شما کمک می کند با مرور زمان تبدیل ها را افزایش دهید.

همچنین می توانید در عملکرد هشتگ منفرد یا حتی مکانهایی که برچسب گذاری جغرافیایی دارند عمیق تر شوید. به دقت مقایسه کنید که عملکرد شما در هر یک از کدام مقایسه می شود.

instagram analytics tool sprout social

سپس می توانید تمام این بینش را در گزارش های “آماده ارائه” که می توانند توسط مشتریان و رئیسان صادر یا بارگیری شوند ، جمع آوری کنید.

جوانه گزارش های تحلیلی اینستاگرام اجتماعی

همچنین می توانید قبل از پرداخت یک سنت ، با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان یک چرخش در نظر بگیرید.

4. سوراخ کلید

هر ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام که تاکنون بررسی کرده ایم ، ویژگی های گزارش گیری روزانه را به شما ارائه می دهد. برای پیگیری پیشرفت خود به آن معیارها نیاز دارید.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس استراتژی دیجیتال را درست انتخاب کنیم

با این حال، سوراخ کلید افتخار خود را در مورد بازخورد در زمان واقعی به مشتریان می دهد. به عنوان مثال ، شما می توانید یک مورد خاص را رها کنید هشتگ ، کلمه کلیدی یا حساب ببینیم چه روندهایی شروع به ظهور می کنند.

instagram analytics tools keyhole

سوراخ کلید همچنین به شما کمک می کند تا بفهمید کدام یک از شماست گرایش های داخلی خود بهترین نتایج را ارائه دهید ، در یک نگاه به شما داده می شود که چه فعالیتهایی بیشترین رشد پیرو را در طول زمان دارند.

instagram analytics tools keyhole

همچنین می توانید یک فید ایجاد کنید که به طور خودکار شما را ردیابی کند حساب های اینستاگرام رقیب برای دیدن آنچه که برای آنها مفید است در مقابل آنچه که مفید نیست (سپس با استفاده از اولی در حالی که اجتناب از مورد دوم).

به علاوه ، می توانید با انتخاب چند KPI از پیش تعیین شده برای ردیابی ، در وقت خود صرفه جویی کنید. Keyhole به طور خودکار در مورد آن ها گزارش می دهد ، داده های شما را به راحتی خوانایی می کند داشبورد که می توانید با اعضای تیم به اشتراک بگذارید.

5. SquareLovin

SquareLovin (هجی مانند مک لاوین) داده های کل (مانند نماهای کلی و تعداد پیروان) را با هم ترکیب می کند معیارهای فردی در هر پست (با “به ثمر رساندن” تعامل کلی).

squarelovin instagram analytics tools

گرچه یکی از ویژگی های مورد علاقه من غوطه وری عمیق است که شما را در بهترین زمان ارسال برای ارسال می کند.

مانند برخی از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام در این لیست ، Keyhole به شما بهترین بازه های زمانی ارسال را براساس معیارها می گوید. با این حال ، این ابزار به صراحت به شما اطلاع می دهد که چه زمانی هستید نباید پست. این داده ها می توانند به همان اندازه ارزشمند باشند ، به خصوص اگر شما همیشه پست می کنید.

شاید بخواهید چند بار از “بهترین” زمان ها را برای بهبود عملکرد به طور مداوم آزمایش کنید. با این حال ، به این ترتیب ، شما همیشه می دانید دقیقاً از چه ساعاتی از روز مانند طاعون اجتناب کنید.

instagram analytics tool 03

6 Minter.io

بسیاری از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام که از قبل برجسته شده اند ، به شما اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد حساب اینستاگرام یا پست های منفرد شما براساس KPI های خاص شما می دهند.

Minter.io با ارائه بینشی تاکتیکی از تصمیمات محتوایی که می گیرید ، گام بعدی را برمی دارد.

به عنوان مثال ، این ابزار می تواند به شما کمک کند تا براساس مقایسه چندین معیار اندازه گیری ، کدام فیلتر عکس در بین مخاطبان شما بهترین عملکرد را دارد. به جای استفاده از یک قطعه واحد داده برای تصمیم گیری در مورد استفاده از فیلترها ، چندین نقطه داده را با هم مقایسه کنید.

تصویر پیست شده 0 539

تصویر پیست شده 0 555

من همچنین دوست دارم که چگونه این ابزار می تواند تعامل پست شما را به تقسیم کند نرخ عملکرد.

منظور من این است.

اگر می بینید که 1 ، 10 یا حتی 100 نظر در مورد یک پست دارید ، احتمالاً از خودتان راضی هستید. اما وقتی متوقف می شوید و به آن فکر می کنید ، بینش عملی زیادی وجود ندارد که فقط از اعداد نظر بگیرید.

بگذارید بگوییم یک حساب 100 دنبال کننده دارد و دیگری 1000 دنبال کننده دارد. هر حساب در هر روز 10 نظر می گیرد.

حالا کدام یک است اجرا کردن بهتر؟

اولی ، درسته؟ به این دلیل که در آن پست به جای فقط نرخ درگیری 1٪ ، نرخ جذب 10٪ دریافت می شود. در پایان روز تفاوت بزرگی ایجاد می کند!

Minter.io به شما کمک می کند این معیارهای عملکرد را به مرور ردیابی کنید و معیارهایی ایجاد کنید تا ببینید آیا کیفیت مخاطبان شما به همان سرعت رشد می کند تعداد.

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام میزان تعامل نرخ عکس

همه سیستم عامل های اجتماعی از الگوریتم های داخلی استفاده می کنند تا مشخص کنند تعداد زیادی از پست های شما توسط مخاطبان شما دیده می شود.

این بدان معناست که ، اگر تعامل شما کم باشد ، شبکه اجتماعی ممکن است به طور مصنوعی تعداد بسیاری از دنبال کنندگان خود را در نهایت مشاهده محتوای شما در یک روز خاص “محدود” کند.

به همین دلیل است که ما دائماً در مورد اهمیت تعامل در رسانه های اجتماعی صحبت می کنیم.

Minter.io همچنین به شما کمک می کند بازیکنان بزرگی را که قبلاً بخشی از مخاطبان شما هستند ، مشخص کنید. این یک روش عالی برای شناسایی تأثیرگذاران بالقوه است که ممکن است پیام نام تجاری شما را تقویت کنند.

به عنوان مثال ، پیروان به چندین “سطل” مختلف تقسیم می شوند از جمله:

  1. پیرو توده
  2. به طور بالقوه طبیعی است
  3. طبیعی
  4. محبوب
  5. اینفلوئنسر

instagram analytics tools

سرانجام ، این ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام همچنین به شما درک می کند که پیروان شما در سیستم عامل چقدر فعال هستند.

به عنوان مثال ، می توانید مشاهده کنید که هر یک از پیروان شما هر روز چند پست را به صورت مستقیم ارسال می کنند تا بتوانید فرکانس مورد نظر برای پیروان خود را تقلید کنید.

مقاله مرتبط  راهنمای گام به گام برای رشد ترافیک SEO شما با استفاده از Ubersuggest

اگر فقط دو بار در روز پست می گذارید ، اما قسمت عمده مخاطبان شما چهار بار در روز ارسال می کنند ، می توانید به راحتی و بدون ترس از واکنش جامعه ، شروع به افزایش دفعات ارسال خود کنید.

ابزار تجزیه و تحلیل instagram حریم خصوصی پیروان

7 SocialRank

SocialRank مفصل ارائه می دهد حضار سنجه برای اینستاگرام و توییتر.

بسیاری از سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام که در بالا ذکر شده است ، بر داده های سخت یا معیارهای عملکرد فردی پست های شما متمرکز هستند.

SocialRank برخی از این کارها را انجام می دهد ، اما بیشتر به شناسایی الگوهای پیروی می پردازد تا بتوانید به روزرسانی های محتوای خود را بهتر برای مخاطبان خود تنظیم کنید.

این بدان معنی است که جزئیاتی مانند معروف ترین کلمات مورد استفاده در بیوگرافی و پست های پیروان شما را ارائه می دهد. حتی می توانید محبوب ترین شکلک ها را در میان بازار هدف خود مشاهده کنید.

بگذارید بگوییم شما در حال پیدا کردن انواع خاصی از افراد هستید ، مانند وبلاگ نویسان یا اینفلوئنسرها. می توانید بیوگرافی چشم اندازها را براساس کلمات کلیدی جستجو کنید.

همچنین ممکن است از آن برای بازاریابی محلی استفاده کنید. کاربران هدف خود را بر اساس مکان فیلتر کنید تا بتوانید با نامزدهای بالقوه رویدادهای زنده محلی و سایر مشاغل ارتباط برقرار کنید.

تصویر صفحه Instagram Analytics

فیلترهای فالوئر به شما کمک می کند تا براساس برخی از معیارها ، از جمله تعداد فالوئرهایی که ممکن است داشته باشد ، شرکت های خاص ، جنسیت و هر ترکیبی از آنها ، مخاطب را به بخشهای کوچک محدود کنید.

تصویر اجتماعی ابزار تجزیه و تحلیل Instagram instagram

هنگامی که یک بخش را بالا کشید ، می توانید سپس رتبه بندی یا اولویت بندی کردن این افراد براساس تعامل خود با شما یا محبوبیت خاص خود (با شمارش پیروان).

مرتب سازی داده های ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام

این فیلترها هنگامی که می خواهید لیست های دقیق پیروان را بکشید مفید هستند.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما در یک شهر جدید مکان جدیدی را باز می کنید (یا فقط برای یک کنفرانس آینده فقط از یک منطقه جدید بازدید می کنید).

می توانید این فیلترها را روی هم قرار دهید تا افرادی را که از هشتگ های خاص (مانند #craftbeer) استفاده می کنند پیدا کنید و واقع در یک شهر خاص (مانند سن دیگو).

فیلتر ابزار تحلیلی instagram

سپس می توانید این لیست های پیروان را در یک سند Excel یا PDF قرار دهید تا به راحتی با تیم خود به اشتراک بگذارید.

ابزار تحلیلی instagram ذخیره و صادرات

این فوق العاده قدرتمند است اما در میان گزینه های ارزان قیمت ذکر شده در اینجا نیست. توصیه می کنم از آن برای تأثیرگذاری بزرگتر یا کمپین های روابط عمومی استفاده کنید. وقتی به بینش عمیق مخاطب برای ایجاد هیاهوی جدیدترین نسخه خود نیاز دارید ، بهترین عملکرد را دارد.

نتیجه

در پایان روز شبکه های اجتماعی کاملاً ساده هستند.

ابتدا باید درک کنید که مخاطب شما چه می خواهد و به دنبال چه چیزی است. دوم ، شما باید آن را به طور مداوم به آنها بدهید.

در واقع ، بسیار سخت تر از آنچه که به نظر می رسد است.

اما نه اگر از ابزارهای مناسب تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده می کنید تا به شما بگویید مخاطب شما از قبل به چه چیزی علاقه دارد ، درمورد آن صحبت می کند و به صورت آنلاین واکنش نشان می دهد.

اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای بازاریابی برای جلب مخاطبان جدید ، افزایش دید برند شما و تعمیق روابط با افرادی است که از قبل می شناسید.

متأسفانه ، همیشه نمی توانید آن موارد را به تکمیل اهداف جدید در Google Analytics ردیابی کنید.

اینها اهداف “نرم” ای هستند که به جای اهداف “سخت” که منجر به برتری یا فروش جدید می شوند ، مردم را در مسیر فروش شما حرکت می دهند.

این بدان معنا نیست که از اهمیت کمتری برخوردار هستند. این به معنای ساده این است که شما باید به دنبال روش های مختلف برای اندازه گیری پیشرفت و نتایج باشید.

در حالی که تجزیه و تحلیل داخلی اینستاگرام مفید است ، ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام که در اینجا ذکر شده بسیار فراتر از این معیارها است. شما قادر خواهید بود به سرعت مشتریان هدف خود را شناسایی کنید ، آنچه را که آنها به آن علاقه دارند بشناسید و یاد بگیرید که چگونه با چیزهای جدید بهتر به آنها خدمات دهید.

به هر حال ، ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای هر کاری است. گزارشی عمیق و طولانی مدت که جمع آوری آن ساعتها طول می کشد. شما معمولاً با بینش سریع بهتر هستید تا بتوانید اقدامی انجام دهید ، کمپین بازاریابی خود را به روز کنید و سریعتر رشد کنید.

ابزارهای تحلیلی Instagram مورد علاقه شما برای ردیابی معیارها چیست؟