آموزش سئو

62.41٪ از کل جستجوهای Google 0 کلیک ایجاد می کند

آوریل 6, 2021

امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد ، اینجا را کلیک کنید.

SEO به معنای رتبه بالا در Google است.

هرچه رتبه شما بالاتر باشد ، کلیک بیشتری به وب سایت خود می گیرید.

اما اگر گوگل با گذشت زمان شروع به ارسال کلیک کمتر به وب سایت ها کند ، چه کاری باید انجام دهید؟

خوب ، فقط به نمودار زیر نگاه کنید. این 4 سال آخر کلیک روی Google را خراب می کند.

طبق اطلاعاتی که ما از Ubersuggest گرفته ایم ، 62.41٪ از کل جستجوها در سطح جهانی 0 کلیک دریافت می کنند.

به معنای واقعی کلمه 0 کلیک.

اما اینجا جالب است …

با گذشت زمان انتظار کلیک کمتری داشته باشید

با گذشت زمان تعداد افرادی که روی هیچ نتیجه ای کلیک نکردند افزایش یافته است. از 54.11 درصد در سال 2017 به 62.41 درصد در سال 2020 رسید.

اکنون بخاطر داشته باشید که ما اطلاعات مربوط به هر جستجوی Google را نداریم ، زیرا فقط Google چنین اطلاعاتی را دارد.

اما ما داده ها را از چند ارائه دهنده مختلف خریداری می کنیم و سالانه داده هایی در مورد صدها میلیون جستجو داریم. بنابراین داده ها به صورت جهت دار دقیق هستند.

اینجا جالب است. به گزارش Comscore 50٪ جستجوها جستجوی صوتی است.

ارائه دهندگان داده ای که داده های Ubersuggest خود را از آنها دریافت می کنیم هنوز به داده های جستجوی گفتاری دسترسی ندارند. بنابراین ، می توانید تعداد “بدون کلیک” را در واقع بیشتر از آنچه در بالا ارائه شده فرض کنید.

هرچقدر که نمودار نشان داده شده است انتظار داشته باشید که با گذشت زمان بدتر شود.

حالا چرا این؟ خوب ، به این دلیل است که Google هنگام جستجو به سوالات شما پاسخ می دهد.

به عنوان مثال ، اگر “آب و هوای لاس وگاس” را تایپ کنید ، لیستی مانند این را مشاهده خواهید کرد:

گوگل داده ها را از weather.com می گیرد ، اما در واقع نیازی به کلیک کردن روی weather.com نیست.

و به عنوان یک کاربر ، این تجربه کاربری بهتری را برای من فراهم می کند ، بنابراین من آن را دوست دارم. اما اگر من وب سایتی مانند weather.com بودم ، احتمالاً چنین کاری نمی کردم که باعث کاهش بازدید من می شود که درآمد تبلیغات من را کاهش می دهد.

مقاله مرتبط  نحوه ایجاد یک دوره آنلاین با وردپرس (و کسب درآمد)

از Google انتظار داشته باشید که به مرور زمان این کار را بیشتر انجام دهد زیرا تمایل به ایجاد تجربه کاربری بهتر دارد.

آیا انصاف است که گوگل این کار را انجام دهد؟

قبل از اینکه بیشتر به داده ها بپردازم و به شما راه هایی برای افزایش ترافیک SEO بدهم ، حتی اگر گوگل برخی از کلیک های شما را برداشته است … می خواهم این را در ذهن داشته باشید.

بسیاری از بازاریابان و صاحبان مشاغل از این کار خوششان نمی آید و آنها شکایت دارند که کاری که گوگل انجام می دهد عادلانه نیست.

اما سلام ، این شما هستید که می خواهید Google حتی سایت شما را جستجو کند. اگر آن را دوست ندارید ، همیشه می توانید Google را از سایت خود مسدود کنید.

من شخصاً مشکلی ندارم فقط زندگی را با گوگل تصور کنید ، آن را می خورد.

و به عنوان یک جستجوگر ، نمی خواهم هوا را جستجو کنم و برای دریافت پاسخ خود باید روی چند پیوند کلیک کنم ، فقط می خواهم در کمترین تعداد از شرایط آب و هوایی مطلع شوم.

من توصیه می کنم روی مواردی که می توانید کنترل کنید و نگرانی در مورد آنچه نمی توانید کنترل کنید ، مانند برنامه های آینده Google یا به روزرسانی های تصادفی الگوریتم ، تمرکز کنید.

بنابراین ، چه کاری می توانید انجام دهید؟

من می خواهم شما به این مسئله به عنوان دو مشکل جداگانه نگاه کنید.

اولین مورد این است که چگونه افراد می توانند کلیک های بیشتری دریافت کنند در حالی که افراد کمتر کلیک می کنند.

و دوم اینکه چگونه می توانید از طریق کلیک هایی که دریافت می کنید ، برای جبران کمبود ترافیک ، تبدیلات بیشتری دریافت کنید.

به طور معمول ، با کلیک ، اصلی ترین چیزی که روی آن تأثیر می گذارد ، برچسب های متا شما است. شما عنوان و توضیحات متا خود را می دانید. این همان چیزی است که من در مورد آن صحبت می کنم … وقتی شما در Google جستجو می کنید ، شکل ظاهری این است:

در اینجا 10 روش برای تنظیم آنها برای کمک به شما در کلیک های بیشتر آورده شده است (برخی از داده ها از Clickflow و برخی دیگر از Ubersuggest تهیه شده اند):

  1. س Quesالات 14.1٪ CTR بالاتر است – به عنوان مثال ، عنوان شما می تواند “SEO چیست؟” باشد.
  2. 8.6٪ CTR بالاتر برای برچسب های عنوان 15 تا 40 کاراکتری – من توصیه می کنم که خود را نزدیک به علامت 40 کاراکتر نگه دارید تا بتوانید کلمات کلیدی بیشتری وارد کنید.
  3. وقتی پرس و جو دقیق در URL است 45٪ افزایش CTR – مطمئن شوید که کلمه کلیدی اصلی شما در URL شما باشد. نیازی نیست که به نام دامنه شما باشد ، فقط URL. بنابراین اگر می خواستم برای واژه “SEO” رتبه بندی کنم ، URL من ممکن است https://neilpatel.com/what-is-seo/ باشد.
  4. کلمات قدرتمند CTR را 13.9٪ افزایش می دهند – بعضی از مثال های کلمات قدرتمند عبارتند از: بدون زحمت ، باور نکردنی ، بهترین یا شگفت انگیز.
  5. 7.3٪ CTR بالاتر برای عناوینی که حاوی احساسات در مقابل عناوینی هستند که احساسات ندارند – یک عنوان از عناوین احساسی این است: “بیاموزید چگونه در برابر رئیس خود بایستید (بدون اخراج شدن)”. میتونی پیدا کنی نمونه های بیشتری از عناوین احساسی اینجا.
  6. اگر توضیحات متا داشته باشید ، 5.8٪ CTR بالاتر است – اگر به صورت دستی برای هر صفحه یکی ایجاد نکنید ، Google فقط یکی را برای شما می کشد.
  7. عناوین با سال تولید 4.9٪ CTR بالاتر دارند – یک مثال عالی در این مورد “نحوه راه اندازی وبلاگ در سال 2021” است. شما می خواهید هر ساله سال را به روز کنید تا مطمئن شوید که در برچسب عنوان خود تاریخ قدیمی ندارید یا می تواند به کلیک های شما آسیب برساند.
  8. برانگیختن کنجکاوی CTR را 5.9٪ افزایش داد – مثال مورد علاقه من در این مورد ، “7 مزیت چای سبز (شماره 6 شما را شوکه خواهد کرد)”.
  9. عناوینی که به آموزش و پرورش شباهت داشتند 10.4٪ کلیک بیشتر داشتند – به عناوین چطور فکر کنید. مردم دوست دارند یاد بگیرند که چگونه کارها را مرحله به مرحله انجام دهند.
  10. اگر به تبلیغات پولی نگاه کنید احتمال موفقیت شما بیشتر است – Google از نمره کیفیت برای تعیین محل تبلیغات استفاده می کند. اگر آگهی بدون کلیک شود ، Google درآمد کسب نمی کند. با مشاهده تبلیغات پولی ، می توانید ایده هایی از کپی بگیرید که برای هر کلمه کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید جذاب است.
مقاله مرتبط  8 بهترین شرکت بهینه سازی نرخ تبدیل سال 2020

فراموش نکنید که برای تبدیل بهینه سازی شده است

همانطور که در بالا ذکر کردم ، دومین چیزی که باید برای آن بهینه سازی کنید ، تبدیلات است.

با کلیک ، می خواهید تا آنجا که ممکن است فروش داشته باشید.

در اینجا چند مقاله ای که من نوشتم آورده شده است که باید بخوانید. آنها به شما می آموزند که چگونه می توانید تبدیلات خود را تقویت کنید.

مقاله مرتبط  3 گام ساده برای بدست آوردن 10،000 بازدید کننده اول شما از Google

تلفن همراه را فراموش نکنید

هنگام بهینه سازی سایت خود ، فقط به نسخه دسک تاپ سایت خود نیز فکر نکنید.

حتی مهمتر است که این روند را برای ترافیک تلفن همراه خود طی کنید.

طبق داده های Ubersuggest ما ، 61٪ از کل جستجوها از طریق تلفن همراه است.

و براساس ارائه دهندگان داده های ما ، داده های بدون کلیک برای موبایل حتی بدتر است.

به طور معمول ، وقتی نوبت بهینه سازی برچسب های متا می رسد ، به همان اندازه که بیشتر سایت ها پاسخگو هستند ، نگران نباشید همانطور که می خواهید از برچسب های متا یکسان برای هر دو نسخه موبایل و دسک تاپ سایت خود استفاده کنید.

اما وقتی نوبت بهینه سازی تبدیل می شود ، می خواهید یک تجربه تلفن همراه متفاوت ایجاد کنید که به راحتی می توانید از طریق یک طراحی پاسخگو انجام دهید.

نتیجه

این واقعیت را متمرکز نکنید که Google کلیک کمتری را به وب سایت ها هدایت می کند. روی مواردی که می توانید کنترل کنید تمرکز کنید و بهترین نتیجه را از شرایط بگیرید.

اگر جای شما بودم 3 کار می کردم.

  1. همانطور که در بالا توضیح دادم ، برچسب های متا خود را بهینه کنید.
  2. نرخ تبدیل خود را بهینه کنید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید.
  3. شروع به ایجاد محتوای مبتنی بر س becauseال کنید زیرا 34.17٪ از ترافیک جستجوگرها را به سمت وبلاگ های معروف هدایت می کند.

نظر شما در مورد داده هایی که در بالا به اشتراک گذاشتم چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید