آموزش سئو

6 گزینه آمازون برای تجارت الکترونیکی

نوامبر 27, 2020

با ارزش خالص 1.7 تریلیون دلار، آمازون سالهاست که بر بخش تجارت الکترونیکی تسلط دارد و بسیاری از رقبای خود را در سایه قرار داده است. اما آیا گزینه های دیگری برای آمازون وجود دارد؟

با تعداد گسترده ای از مخاطبان آمازون ، شرکت های کوچک مبتدی و کارآفرینان انفرادی برای فروش محصولات ، تاسیس و ایجاد شرکت های خود به سایت می آیند. با وجود مخاطبان آمازون ، ممکن است بخواهید به دنبال مکان های آنلاین دیگر باشید تا موارد خود را لیست کنید.

دلایل بسیار خوبی برای گسترش افق تجارت الکترونیکی شما وجود دارد.

اول اینکه منطقی نیست که همه تخمهای خود را در یک سبد قرار دهید. دوم ، فروش در بازارهای گسترده محصولات شما را در مقابل مخاطبان بیشتری قرار می دهد. و سرانجام ، نگاهی به سایر گزینه های موجود می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند یا شما را به خریداران هدف خود نزدیک کند.

در زیر چند گزینه مناسب برای آمازون آورده شده است. ما به مزایای آنها ، ساختار هزینه های آنها و تفاوت های آنها نگاه خواهیم کرد.

چرا شما باید برای تجارت الکترونیکی خود از گزینه دیگری برای آمازون استفاده کنید

ما قبلاً به یکی از دلایل اصلی جستجوی مکانهای دیگر پرداختیم: خطر بستگی به یک سیستم فروش.

مسدود شدن حساب های فروشنده ها چیزی غیرقابل شنیده است. اگر قبلاً خود را در یکی از گزینه های آمازون تثبیت نکرده اید ، کسب و کار شما می تواند مخلوط شود.

با این حال ، با راه اندازی چندین حساب در بازارهای مختلف ، در صورت بروز اشتباه ، انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت. به علاوه ، شما می توانید از سیستم عامل های آنلاین دیگر استفاده کنید تا بهترین محصولات خود را بررسی کنید.

و یافتن بازارهای اضافی مزایای دیگری نیز دارد ، مانند:

انعطاف پذیری بیشتر

تمام سیستم عامل های فروش تجارت الکترونیکی دارای اندازه گیری کنترل بر تجارت شما هستند. آنها تعیین می کنند:

  • چه محصولی را می توانید لیست کنید
  • شرایط و ضوابط انجام تجارت
  • گزینه های پرداخت شما
  • هزینه حمل و نقل

این شرایط ممکن است برای تجارت شما مناسب نباشد. بنابراین ، اگر به دنبال انعطاف پذیری بیشتر هستید ، جستجوی گزینه های دیگری برای آمازون ایده خوبی است.

پشتیبانی بهتر مشتری و فروشنده

شاید احساس می کنید پشتیبانی فروشنده یا مشتری کم است. آمازون منابع مفیدی را برای فروشندگان فراهم می کند ، مثل دانشگاهش. اما برخی از فروشندگان احساس می كنند كه حمایت از فروشنده گاهی اوقات ناچیز است ، مخصوصاً وقتی اوضاع اشتباه است.

گزینه های حمل و نقل بیشتر و هزینه های کمتر با برخی از گزینه های آمازون

آمازون در طول سالها ساختار هزینه خود را تغییر داده و باعث ناامیدی برخی شده است.

آمازون برنامه فروش حرفه ای خود را با 39.99 دلار تنظیم می کند ، با برنامه های جداگانه رایگان. و هزینه های ارجاع متفاوت است ، بسته به اینکه در کدام گروه فروش می کنید.

حمل و نقل دلیل دیگری برای بررسی گزینه های دیگر است زیرا فروشندگان جداگانه در آمازون از انعطاف پذیری در هزینه های حمل و نقل خود برخوردار نیستند.

اگر می خواهید هزینه ها را کاهش دهید یا شعبه خود را انشعاب دهید ، امضا با برخی از گزینه های دیگر آمازون ممکن است به شما امکان دهد مقیاس تجاری خود را در عین کاهش هزینه ها بیشتر کنید.

گزینه های پرداخت جایگزین آمازون

اگر در آمازون فروشنده هستید ، می دانید که پرداخت از طریق ACH یا انتقال وجوه الکترونیکی انجام می شود. آمازون هر دو هفته یکبار این پرداخت ها را به حساب بانکی شما توزیع می کند و تسویه حساب آنها ممکن است تا پنج روز طول بکشد.

اما این همیشه برای همه مفید نیست. اگر مشاغل کوچکی هستید و پولتان کم است ، ثبت نام در سیستم عامل های تجارت الکترونیکی با طیف گسترده تری از گزینه های پرداخت می تواند جریان نقدی شما را بهبود بخشد.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس تبلیغات فیس بوک را به درستی انتخاب کنیم

در یک گزینه آمازون چه چیزی را جستجو کنید

قبل از اینکه گزینه های دیگری برای آمازون جستجو کنید ، باید تصمیم بگیرید که از تجارت خود چه می خواهید. باید کالاهایی را که می فروشید و مشتری هدف خود را نیز در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، اگر کالاهای قابل چاپ می فروشید ، Etsy می تواند یک انتخاب عالی باشد. یا اگر به دنبال مشتریانی هستید که از فن آوری استفاده می کنند ، می توانید Newegg برای شما مناسب باشد.

مناطق دیگری که می خواهید در مورد آنها فکر کنید عبارتند از:

سهولت استفاده

بازارهایی که به شما امکان می دهند موارد را به طور کارآمد اضافه کنید به این معنی است که می توانید در زمان کمتری محصولات بیشتری را لیست کنید. اما شما می خواهید از نظر مشتری نیز گزینه های دیگری برای آمازون مشاهده کنید.

سهولت استفاده چقدر مهم است؟ خوب ، اگر به تحقیقات اخیر Digital Commerce 360 ​​و Bitrate توجه داشته باشید ، می بینید که این یک است عامل قابل توجهی در تصمیم خرید.

هنگام تحقیق در مورد سیستم عامل های جدید ، شاید آنها را برای خود آزمایش کنید و مواردی مانند:

  • جهت یابی
  • سهولت تسویه حساب
  • گزینه های پرداخت
  • گزینه های حمل و نقل

انواع کاربر

به مصرف کننده ایده آل خود و نوع کاربرانی که این پلت فرم جذب می کند ، فکر کنید. به عنوان مثال ، eBay بسیار بزرگ است ، با 182 میلیون خریدار فعال. برای جمع آوری معاملات با زمان محدود ، محصولات با نام تجاری و موارد موردعلاقه شما بسیار عالی است.

با این حال ، خرید و خرید کالاهای دست ساز یا موارد منحصر به فرد همیشه در اولین جایی نیست که خریداران فکر می کنند. آنها به احتمال زیاد به جایی مانند Etsy می روند.

هزینه ها

اگر مراقب نباشید ، هزینه ها می توانند قسمت قابل توجهی از سود شما را بگیرند. بسته به ساختار کارمزد ، اگر کالاهای کم ارزش و کمتری می فروشید ، ممکن است برخی از سایت ها مناسب نباشند.

اگر در این زمینه به کمک نیاز دارید ، ماشین حساب هزینه کمک می کند. در اینجا لیستی از وجود دارد معروف ها.

بهترین گزینه های جایگزین آمازون برای تجارت الکترونیکی

وقتی می خواهید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید ، بهترین گزینه های آمازون کدامند؟ بیایید برخی از گزینه های برتر را بدون ترتیب خاصی بررسی کنیم.

بونانزا

گزینه های جایزه آمازون

بونانزا که در سال 2007 تاسیس شده است ، دارای طیف گسترده ای از دسته ها ، از طرفداران وفادار خود ساخته است. ثبت نام رایگان است و هزینه ها مستقیماً به جلو است. هزینه پیشنهادی نهایی برای فروش زیر 500 دلار 3.5 درصد است. فروش بیش از 500 دلار هزینه 1.5 درصدی اضافی را به خود جلب می کند.

Bonanza اگرچه بسیار کوچکتر از آمازون است ، اما مزایایی نسبت به رقیب بزرگتر خود دارد. اینها تأکید بیشتری بر ایجاد روابط با مشتری و توسعه یک تجارت پایدار از طریق تکرار مشتری دارند.

ابزارهای بازاریابی که Bonanza فراهم می کند به همان اندازه برای فروشندگان جذاب است. اینها به شما امکان می دهند به اطلاعات ارزشمندی درباره عملکرد محصول دسترسی پیدا کنید ، به شما امکان می دهد روندها را تشخیص دهید ، لیست ها را بهینه کنید و موارد خود را بهتر بازاریابی کنید.

سایر ویژگی ها عبارتند از:

  • همگام سازی خودکار با eBay ، Amazon و Shopify
  • ابزارهای بازاریابی سفارشی
  • ابزارهای ویرایش تصویر
  • ادغام گوگل
  • سطح بالایی از پشتیبانی مشتری.

اما آنچه باعث برجسته شدن بونانزا می شود تمرکز آن روی موارد منحصر به فرد است. سعی نمی کند آمازون دیگری باشد. به گفته Bonanza ، سایتی است که در آن “همه چیز به جز موارد معمولی” را پیدا خواهید کرد.

eBay

یکی از برجسته ترین گزینه های آمازون eBay است. مانند آمازون ، eBay از زمان راه اندازی آن در سال 1995 تغییرات قابل توجهی ایجاد کرده است. با گذشت سالها ، تمرکز eBay از بازار کالاهای جمع آوری شده که برای تهیه غذا استفاده می شد دور شد و اکنون بیشتر مبتنی بر محصول است.

مقاله مرتبط  Kiss Of Death for SEO - برچسب Metta Robot Noindex

بسیاری از مارک های معروف مانند Rolex ، Hasbro و Microsoft کالاهای خود را از طریق در دسترس قرار می دهند سایت فروش برند ebay.com، مصرف کنندگان را قادر می سازد تا یک معامله را خریداری کنند. اما این بدان معنا نیست که هنوز جایی برای وسایل غیرمعمول یا کلکسیونی وجود ندارد.

در eBay ، هزینه های لیست و هزینه های نهایی متفاوت است ، اما بسیاری از هزینه های نهایی خود را 10 درصد یا کمتر تعیین می کند. اگر شما نیاز به محاسبه هزینه قبل از لیست ، از یک ماشین حساب هزینه eBay استفاده کنید.

برخی از مزایای فروش در eBay عبارتند از:

  • طیف گسترده تری از دسته ها
  • گزینه های پرداخت بیشتر برای خریداران ، مانند کارت اعتباری / بدهی ، PayPal و مجموعه محلی. فروشندگان همچنین می توانند کارت های Apple Pay ، Google Pay و کارت های هدیه را از طریق پرداخت های مدیریت شده بپذیرند.
  • مارک تجاری بهتر از طریق فروشگاه های eBay و مواد بازاریابی

آنچه که باعث برجسته شدن eBay می شود ، حراج های آن است. حراج ها ممکن است برای هر مشاغل ایده آل نباشد. با این حال ، فروشندگانی که در کالاهای جمع آوری شده یا نادر تخصص دارند ، ممکن است قیمت پیشنهادی فروش را بالاتر از آنچه تصور می کنند فشار دهند.

اتسی

اگر تجارت شما در درجه اول محصولات قابل چاپ یا کالاهای هنری و صنایع دستی را به فروش می رساند ، ممکن است Etsy برای شما مناسب باشد. از بین بسیاری از گزینه های آمازون ، Etsy شاید یکی از مقرون به صرفه ترین و ساده ترین روش های قیمت گذاری را داشته باشد.

هزینه هر لیست فقط 20 سنت است و لیست برای چهار ماه خوب است. سپس کالاهایی که می فروشند ، پنج درصد هزینه معامله در نظر گرفته شده است. هزینه پردازش پرداخت متغیر است و به مکان بستگی دارد. اگر می خواهید تجارت خود را بیشتر کنید ، Etsy Plus با 10 دلار در ماه در دسترس است.

فهرست مجدد نیز ساده است. فقط گزینه تمدید خودکار را انتخاب کنید ، و هیچ کار دیگری نباید از طرف شما انجام شود.

مزایای فروش در Etsy عبارتند از:

  • سفارشی سازی بیشتر در مورد ظاهر فروشگاه شما
  • ایده آل برای مبتدیان
  • هزینه کمتری
  • فروشندگان می توانند کالاهای جمع آوری شده و کالاهای پرنعمت را در Etsy لیست کنند

این مزایا است ، اما چند معایب احتمالی قابل ذکر است. اول ، Etsy بسیار کوچکتر از آمازون است ، این بدان معنی است که رقابت شدیدی وجود دارد ، بنابراین محصولات شما باید برجسته باشند.

دوم ، گرچه هزینه ها ارزان تر هستند ، اما به دلیل سهم بیشتر مخاطبان در Amazon Handmade ، می توانید فروش بیشتری داشته باشید.

بازار والمارت

آمازون بر تجارت الکترونیکی تسلط دارد ، اما والمارت در حال پیروزی است. آمار فروش اخیر نشان می دهد که فروش تجارت الکترونیکی Walmart داشته است 74 درصد افزایش یافت. این آمار بدین معنی است که اگر به دنبال گزینه هایی برای آمازون هستید ، Walmart امیدوار کننده خواهد بود.

مانند آمازون ، Walmart هم اکنون سرویس تحقق بخشی را ارائه می دهد. اگرچه هزینه های ذخیره سازی و تحقق هزینه اعمال می شود ، ساختار هزینه Walmart پیچیده تر از Fulfillment توسط آمازون است و هزینه های ارجاع رقابتی هستند.

گزینه هایی برای فرم علاقه آمازون والمارت

علاوه بر این ، با بازار Walmart ، هیچ هزینه ماهانه ای برای شروع یا ادامه کار ندارید. با این حال ، می خواهید هزینه های دیگری مانند کد محصول منحصر به فرد (UPC) را در نظر بگیرید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی های نرم افزار برنامه ریزی کارمندان در سال 2020

از مزایای فروش در بازار Walmart می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه های پایین تر
  • رقابت کمتری به دلیل نسبت خریدار / فروشنده است
  • کنترل قیمت موجودی کالا

چه چیزی بستر را متفاوت می کند؟ برخلاف آمازون ، بازار Walmart فقط به مارک های دعوت شده باز است. شما نمی توانید فقط ثبت نام کنید و شروع به فروش کنید. اما می توانید ثبت نام کنید.

Walmart برای ثبت علاقه خود به فروش ، از مشاغل می خواهد که فرم علاقه را پر کنید.

نوگ

گزینه های دیگری برای آمازون نوگ

Newegg به عنوان برترین بازار جهانی فناوری آنلاین به شهرت رسیده است. اما همچنین پوشاک ، محصولات خانگی و سبک زندگی ، وسایل ورزشی / بهداشتی ، تلویزیون و بسیاری موارد دیگر را به فروش می رساند.

در مورد هزینه ها ، عضویت غیر نخبگان رایگان است. عضویت در نخبگان دارای دو رده از 29.95 دلار – 99.95 دلار در ماه است. کمیسیون ها متفاوت هستند که بالاترین آنها 12 درصد است.

از مزایای فروش در Newegg می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • می تواند برای محصولات فنی ارزان تر باشد
  • خریداران فناوری را که از محصولات آگاهی دارند جذب می کند
  • موتور جستجوی Newegg جستجوی الکترونیک و اجزای سازنده را سریعتر انجام می دهد
  • بازاریابی سفارشی برای مشاغل
  • گزینه های مختلف پرداخت برای فروشندگان از جمله پرداخت هفتگی ACH ، PayPal ، انتقال سیم ، PingPong ، Payoneer و World First
  • طیف گسترده ای از پرداختها برای خریداران ، از جمله PayPal و BitPay

اما این گزینه تحقق چند کانال است که ممکن است فروشندگان را بیشتر مورد توجه قرار دهد. اگر از سیستم عامل های مختلف فروش می کنید ، Newegg یک نکته اصلی برای مدیریت همه سفارشات شما ارائه می دهد.

خرید کنید

هنگامی که در سیستم عامل شخص ثالث می فروشید ، کنترل محدودی دارید. بسیاری از فروشندگان آنلاین ترجیح می دهند فروشگاه های خود را در بستر Shopify راه اندازی کنند.

این سایت برای شروع به فروشندگان جدید یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان ارائه می دهد. بعد از آن ، یک فروشگاه اساسی Shopify ماهیانه 29 دلار برای شما هزینه دارد. نرخ کارت اعتباری آنلاین 2.9 درصد + 30 سنت است. و شما باید شروع به فروش آن را به اندازه کافی آسان کنید.

پس از ثبت نام در دوره آزمایشی رایگان ، مراحل بعدی عبارتند از:

  • محصولات را اضافه کنید
  • انتخاب تصاویر
  • جزئیات حمل و نقل را تنظیم کنید
  • صفحات را برای موتورهای جستجو با استفاده از کلمات کلیدی سفارشی کنید
  • صفحات اصلی ایجاد کنید
  • فروشگاه را سفارشی کنید

از مزایای Shopify می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویژگی های فروش و پشتیبانی از مشتری با امتیاز بالا
  • سفارشی سازی بیشتر
  • طیف وسیعی از ابزارها و برنامه های تجارت الکترونیکی
  • دسترسی به دانشگاه تجارت الکترونیکی
  • می توانید طیف وسیعی از ارزها را بپذیرید

نتیجه

دلایل مختلفی وجود دارد که شما ممکن است به دنبال گزینه های دیگری برای آمازون باشید. شاید شما بستری می خواهید که طیف وسیع تری از گزینه های پرداخت را در اختیار شما قرار دهد ، سایتی که از جذابیت بیشتری برخوردار است یا فقط می خواهید مجموعه گسترده تری از بازارهای آنلاین برای فروش کالاهای خود را در اختیار داشته باشید.

همانطور که می بینید مکانهای زیادی در دسترس است و همه آنها مزایای خود را دارند. سایت هایی مانند Bonanza مخاطبان وفاداری ایجاد کرده اند و حضور تجارت الکترونیکی Walmart در حال افزایش است.

سایت های تخصصی مانند Etsy و Newegg برای موارد تخصصی ایده آل هستند و eBay سفارشی سازی بیشتر و روش های مختلف فروش از جمله حراج را ارائه می دهد.

اگر می خواهید به تنهایی به آن بپردازید ، همیشه Shopify وجود دارد ، جایی که می توانید تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی و به بازار عرضه کنید.

آیا فروشنده آنلاین هستید؟ در زیر از پلت فرم مورد علاقه خود و تجربیات خود بگویید.