آموزش سئو

6 شرکت برتر بازاریابی دیجیتال سال 2020

آگوست 14, 2020

بازاریابی دیجیتال همه چیز را از SEO و بازاریابی محتوا گرفته تا مبارزات ایمیل ، استراتژی رسانه های اجتماعی و بازاریابی ویدیویی نیز در بر می گیرد.

با شرکتهای جدید بازاریابی دیجیتال ، چپ و راست خود را ارائه می دهند (و واقعاً با هیچ کس صحبت نمی کنند) ، جای تعجب نیست که شما در پیدا کردن یک راه سخت برای شما سخت باشد.

بهترین کار برای محدود کردن گزینه های خود با دور زدن آن شرکت های بازاریابی دیجیتال در تلاش برای انجام کارهای خیلی زیاد به طور همزمان است.

چرا؟ از آنجا که متخصصان کاملاً معتبر و واقعی ، بهترین راه برای به دست آوردن نتیجه مورد نظر (و شایسته) کسب و کار شما هستند.

اما ، پیدا کردن این متخصصان در هنگام نیاز به آنها همیشه آسان نیست.

بنابراین ، من لیستی از شرکتهای برتر بازاریابی دیجیتال را که واقعاً از کاری که انجام می دهند ، برتری می یابم برای کمک به شما در بسته بندی مناسب به آنچه شما نیاز دارید ، مناسب برای تجارت خود پیدا می کنید.

سپس ، ما می خواهیم در مورد آنچه آنها را عالی و چه انتظاراتی در هنگام کار با آنها دارد صحبت کنیم.

بیا شروع کنیم!

6 شرکت برتر بازاریابی دیجیتال در جهان

بازاریابی دیجیتالی را می توان از هر نقطه جهان انجام داد.

بنابراین مهم نیست که شما در نیویورک زندگی می کنید و می خواهید با یک شرکت در هیوستون کار کنید. یا زندگی در لندن به یک متخصص تبلیغات در استرالیا علاقه مند است.

تمام این آزادی ، محدود کردن انتخاب های شما را دشوار می کند.

اما این لیست مکان بسیار خوبی برای شروع است.

1. نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای بازاریابی محتوا و سئو

بیایید با آن روبرو شویم – ایجاد محتوای مداوم و بازاریابی محتوای مؤثر ممنوعیت وجود بسیاری از مشاغل است.

آن را با الگوریتم های دائما در حال تحول موتور جستجو کنید و شما یک دستورالعمل فرسودگی و ناامیدی (در بالای کارهای روزمره خود) دارید.

خوشبختانه راهی آسانتر از ماندن در بالای آن به تنهایی وجود دارد.

نیل پاتل دیجیتال توسط بازاریابان – و نه بانکداران – که علاقه به مختل کردن نحوه تفکر برندها (و مخاطبان هدفشان) درمورد محتویاتی که ایجاد می کنند ، منتشر می کنند و تبلیغ می کنند ساخته شده است.

ما به مشاغلی مانند Facebook ، Intuit و Google و همچنین مشاغل کوچک و متوسط ​​کمک کرده ایم که با رویکرد جامع و اصیل ما در ایجاد محتوا و بهینه سازی موتور جستجو ، صنایع خود را مختل کنند.

از تحقیقات گرفته تا اجرای برجام و ارتقاء و بهینه سازی مداوم ، ما چیزی در مورد کمک به نام تجاری خود برای ایجاد بهترین مطالب برای افراد مناسب می دانیم … و قرار دادن آن در مقابل آنها.

شغل شما شایسته شنیدن است و هیچ کس بیشتر از این که تیم متخصصان حرفه ای ما مجهز به استراتژی های بازاریابی دیجیتال در سطح جهانی باشند ، وقایع این کار را ندارد.

بعلاوه ، با داشتن هفت دفتر در سرتاسر جهان ، تیم ما در صورت نیاز به ما در اینجا برای شما قرار دارد.

2. Ninjas Cubicle – بهترین گزینه برای طراحی برند و توسعه برنامه / وب سایت

شما می توانید بهترین ایده ها و محصولات دنیا را داشته باشید اما بدون داشتن مارکی که داستان و ارزش های اصلی شما را به تصویر بکشد ، می توانید با مخاطبان خود ارتباط سختی برقرار کنید.

اما طراحی برند منسجم فراتر از اصول طراحی گرافیک بهترین شیوه ها و Googling برای اطلاع رسانی رایگان تا زمانی که چشمان شما براق شود.

اینجاست که یک متخصص باتجربه وارد می شود و روز را نجات می دهد.

مکعب نینجا با استفاده از ترکیبی استراتژیک از طراحی و فناوری برای ایجاد طراحی خلاقانه ، الهام بخش و یک نوع از مارک تجاری جفت شده با برنامه های تلفن همراه و مارک های وب سایتهایی که باید در دنیای آنلاین ما ایستادگی کنند.

آنها تجارب مشتری بالایی را برای شرکت هایی مانند رد بول ، مایکروسافت ، آی بی ام و هیلتون طراحی کرده اند اما همچنین با مارک های بوتیک کوچکتر نیز کار می کنند.

Cubicle Ninjas معتقد است که بهترین مارک ها شامل عناصر بصری ، نوشتاری و تعاملی می شوند تا در هر مرحله از سفر خود از بازدیدکنندگان گاه به گاه گرفته تا مشتریان تکرار وفادار ، یک تجربه مشتری منسجم ایجاد کنند.

فرآیند اثبات شده توسط مشتری آنها برای مشاغل و پروژه هایی با اندازه های مختلف که علاقه مند به ایجاد یک برند و دارایی های خلاقانه هستند و به آنها کمک می کند داستان خود را بیان کنند ، کار می کند.

3. مغز طوفان – بهترین برای تبلیغات و بازاریابی رسانه های اجتماعی

به نظر می رسد رسانه های اجتماعی در ثانیه دوم تغییر می کنند.

مقاله مرتبط  4 Ps بازاریابی: راهنمای گام به گام (با مثال)

احساس راحتی نکردن از سیستم عامل های جدید ، سیاست های به روز شده و تکنیک های بازاریابی روزافزون رسانه های اجتماعی در حال انجام کارهایتان است.

اما خوشبختانه ، لازم نیست

مغز طوفان یک شرکت بازاریابی دیجیتالی است که در زمینه تبلیغات موثر و بازاریابی رسانه های اجتماعی فعالیت می کند و به مارک های با ابعاد مختلف کمک می کند تا منجر به تولید تعداد بیشتری ، ایجاد سفیران برند و ساختن سفیرهای تجاری و کسب درآمد بیشتر با تمرکز جدی روی ROI شوند.

آنها با برخی از نام های بزرگ مانند Zillow ، Ford و Citi Bank کار کرده اند اما در مارکت های کوچکتر در صنایع مختلفی نیز کار می کنند.

Storm Brain بر برنامه ریزی ، ایجاد و اجرای هر دو کمپین رسانه ای اجتماعی با درآمد و ارگانیک تمرکز دارد که به مخاطبان شما کمک می کند تا با مارک شما در کانال های رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند.

با این حال ، آنها در فیس بوک تخصص دارند و به تبلیغات در رسانه های اجتماعی پرداخت می کنند.

چهار رویکرد رویکرد استراتژیک آنها در اطراف مخاطب هدف شما متمرکز می شود و از رسانه های پولی ، رسانه های متعلق به و رسانه های درآمدی برای اطمینان از نام تجاری شما در مقابل افراد مناسب سرمایه گذاری می کند.

4. دیوانه ذهن – بهترین راه حل برای توسعه تجارت الکترونیکی و مارک محصول

به عنوان یک تجارت مبتنی بر محصول ، شما نسبت به مشاغل مبتنی بر سرویس یا وبلاگ نویسی دارای بازاریابی های متفاوتی هستید.

و بسیاری از عناصر مارک تجاری دیگر نیز موجود هستند.

خوشبختانه ، ذهن دیوانه برای کمک به اینجاست

آنها یک استودیو بازاریابی دیجیتال خلاق برای هر دو مارک تجارت الکترونیک بزرگ و کوچک هستند که به دنبال ایجاد مارک منسجم از طراحی وب سایت خود گرفته تا کوچکترین جزئیات بسته بندی محصولاتشان هستند.

برندهایی مانند Lyft و Sony Music به Mad Mind اعتماد دارند تا به آنها در ایجاد یک برند تاثیرگذار ، جذب افراد مناسب و تبدیل آنها به مشتریان با پرداخت مادام العمر اعتماد کنند.

علاوه بر این ، آنها در Shark Tank ، Los Angeles Times و Vogue نمایش داده شده اند.

از وردپرس ، WooCommerce و توسعه Shopify گرفته تا وب سایت های سفارشی و مارک گذاری تجارت الکترونیک متفکر ، تیم “نبوغ بازاریابی” نتایج قدرتمند و استراتژی های بازاریابی پویا را ارائه می دهند که می توانید برای سالهای آینده از آنها استفاده کنید.

5. فیلم پاپ – بهترین گزینه برای بازاریابی محتوای ویدیویی و تصویری

بازاریابی ویدیویی و محتوای بصری اکنون در حال رونق گرفتن است.

اما کمترین برنامه ریزی ، ایجاد و تولید فیلم های هیچ مخفیانه و دشوار نیست.

خبر خوب این است که: شما لازم نیست خودتان این کار را انجام دهید.

فیلم پاپ در انجام عمل بالا بردن سنگین (بخوانید: ایجاد ویدیو ، اجرای ، پخش مجدد ، ویرایش و غیره) برای شما تخصص دارد.

آنها می دانند مخاطبان شما بیش از فیلمهای یک طرفه و انواع دیگر محتوای تصویری انتظار دارند. آنها همچنین معتقدند که شغل شما لیاقت بهتری نیز دارد. آنها هیچ کاری را “دستگاه تولید محتوا لاغر و متوسط” نمی نامند.

Pop Video با صدها مارک از جمله فیلیپس 66 ، آکادمی ورزش + در فضای باز و شرکت تشک همکاری کرده تا انقلابی در نحوه مصرف و تعامل مخاطبان خود با محتوای دیجیتال ایجاد کند.

با این حال ، آنها نمی کنند فقط فیلم های عالی تولید کنید

آنها به شما کمک می کنند با استفاده مجدد از محتوا ، یک کتابخانه از دارایی های بصری ایجاد کنید تا بتوانید با تمام مطالب بازاریابی محتوای تصویری مورد نیاز خود فاصله بگیرید.

6. Rocket Action – بهترین گزینه برای بازاریابی و طراحی ایمیل

یک دلیل وجود دارد 93٪ مارک های B2B برای توزیع محتوای ایجاد شده از ایمیل استفاده کنید – کار می کند.

اما شروع لیست ایمیل و تبدیل آن به پایگاه داده ای که طرفداران و مشتریان درحال جستجو را برای شما ایجاد می کند ، کار آسانی نیست. بیشتر مشاغل این را می دانند و هر کاری را می کنند انجام می دهند که مانند طاعون از آن جلوگیری شود.

چیز خوب شما گزینه دیگری داشته باشید.

موشک اکشن یک استودیوی بازاریابی ایمیل است که از رویکردهای استراتژیک ، تفکر خلاق و سفرهای عمیق مشتری استفاده می کند تا کمپین های بازاریابی پست الکترونیکی مبتنی بر نتایج را توسعه دهد.

علاوه بر این ، آنها با نام های بزرگی که ممکن است درباره QVC ، Unicef ​​و American Express شنیده اید ، کار کرده اند.

با این حال ، آنها همچنین با مشاغل با اندازه های مختلف در هر نقطه دنیا همکاری می کنند.

Action Rocket دوره ها ، کارگاه های آموزشی و آموزش و همچنین خدمات ایجاد کمپین نامه الکترونیکی در سطح جهانی را ارائه می دهد تا بتوانید یکی از مؤثرترین اشکال بازاریابی دیجیتال را برای تجارت خود شروع کنید.

مقاله مرتبط  13 افزونه شگفت انگیز رایگان Chrome برای SEO

7 ویژگی که یک شرکت بازاریابی دیجیتال عالی را ایجاد می کند

اکنون شما توصیه های برتر من را می دانید.

بنابراین ، اجازه دهید صحبت کنیم که چه چیزی این شرکتهای بازاریابی دیجیتال را عالی می کند و اگر هیچ یک از شرکت های فوق با آنچه بعد از شما مطابقت دارد ، چه چیزی را جستجو نکنیم ، صحبت خواهیم کرد. اینها مراحل اصلی در انتخاب آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب است.

1. یک وب سایت عالی و استراتژی بازاریابی دیجیتال

بازاریابان دیجیتال هوشمند اهمیت داشتن یک وب سایت خوب و یک استراتژی موثر بازاریابی دیجیتال را می فهمند.

بنابراین ، منطقی است که انتظار داشته باشید که شرکت بازاریابی دیجیتالی شما هر دو را داشته باشد ، به خصوص اگر آنها خدمات طراحی و یا توسعه وب سفارشی را ارائه دهند.

به وب سایت آنها نگاهی بیندازید ، در لیست ایمیل خود ثبت نام کنید و در پروفایل های رسانه های اجتماعی آنها را جستجو کنید تا مطمئن شوید که آنها آنچه را که موعظه می کنند تمرین می کنند.

و اگر آنها اینطور نیست … به یک شرکت بازاریابی دیجیتال مراجعه کنید.

2. پرتفوی چشمگیر

آژانس ها از پرتفوی خود برای نشان دادن بهترین کار خود استفاده می کنند.

بنابراین ، به دنبال نمونه کارهای نمونه کارها منتشر شده خود باشید تا نمونه هایی از انواع کار تولید شده برای مشتریان خود را ببینید.

این همچنین ایده ای در مورد انواع مشتریانی که اغلب با آنها کار می کنند به شما می دهد.

به سبک و کیفیت کارهایی که انجام می دهند توجه جدی داشته باشید و مطمئن شوید که از نزدیک با کاری که امیدوارید از کار با آنها کنار بیاید ، هماهنگ است.

علاوه بر این ، به لیست مشتریانی که باید ببینید آیا شما کدام یک از نام ها را می شناسید ، نگاه کنید.

اگر به نظر می رسد هر چیزی خاموش است یا متناسب نیست ، به یک شرکت بازاریابی دیجیتال بروید که احساس می کند مناسب شما و تجارت شماست.

3. هماهنگی فرهنگ شرکت و ارزشهای اصلی

مهم است که با شرکت هایی که ارزش یکسانی را دارند و فرهنگ شرکت قوی ای دارند که بتوانید از نتایج مورد نظر خود برای رسیدن به آنها (بدون اینکه بخواهید موهای خود را بیرون بیاورید) قدردانی کنید.

آیا شما یک فضای خلاق و مشارکتی را ترجیح می دهید یا رویکردی سفت تر و ساختارمندتر دارید؟

کلمات ، عبارات و عکسهایی که از آنها استفاده می شود را در وب سایت خود جستجو کنید تا ایده ای در مورد نحوه کار خود بدست آورید و مطمئن شوید که این مطابق با آنچه می خواهید مطابقت دارد.

برخی از شرکت های بازاریابی دیجیتال از شوخ طبعی و بازیگوش استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر جدی تر هستند.

بنابراین ، تصمیم بگیرید که چه نوع تجربه ای را می خواهید داشته باشید و شرکتی را پیدا کنید که با آن مطابقت داشته باشد.

مثال: آیا برای توصیف نام تجاری و دید خود از کلمه “مخرب” استفاده می کنید؟

4- یک تیم متنوع با تخصص های مناسب

مهم است که یک شرکت بازاریابی دیجیتال را با تیم مناسب استخدام کنید و بتواند نتایج مورد نظر خود را ارائه دهد.

اگر به دنبال خدمات طراحی برند با کیفیت بالا هستید ، مطمئن شوید که آنها یک تیم باتجربه از طراحان را برای اجرای پروژه خود دارند.

یا شاید به یک وب سایت دارای کد دلخواه علاقه مند باشید.

تیم آن شرکت را در صفحه مربوط به خود (اگر همه آنها را در آنجا لیست کرده اند) یا در LinkedIn بررسی کنید تا مطمئن شوید که یک طراح باتجربه و یک کدگذار یا برنامه نویس در کارمندان دارند.

5- ارتباط به موقع و مؤثر

ارتباط قوی یکی از مهمترین بخش های یک همکاری مفید و سودمند بین یک شرکت و شرکت بازاریابی دیجیتال آن است.

بنابراین ، مهم است که مهارت های ارتباطی و خدمات کلی مشتری قبل از استخدام آنها را در نظر بگیرید.

شما می توانید این کار را با ارزیابی پاسخ های دریافت شده و مدت زمان پاسخگویی آنها به پیام ها و سوالات خود ، قبل از دادن هرگونه پول ، انجام دهید.

این همیشه کار نمی کند اما اگر هفته ها طول می کشد تا به یک سؤال ساده پاسخ دهند ، در نظر بگیرید که به سمت شخص دیگری بروید.

6. وعده های واقع گرایانه و نتایج اثبات شده

قبل از برنامه ریزی یک مشاوره یا اطلاعات بیشتر ، از طریق وب سایت خود جستجو کنید تا مطمئن شوید که وعده های آنها واقع بینانه است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی میزبانی وب ارزان ارزان در سال 2020

علاوه بر این ، بررسی کنید که آیا می توانید مطالعه موردی مبتنی بر داده ها را در مورد نوع نتیجه ای که آنها به طور مرتب برای مشتری خود ایجاد می کنند بیابید.

اگر آنها به چیزهای غیرواقعی قول می دهند و ادعاهای عجیب و غریبی را در وب سایت خود ارائه می دهند ، این یک پرچم قرمز بزرگ است.

چرا؟ زیرا این بدان معناست که آنها احتمالاً درک نمی کنند که صنعت چگونه کار می کند و هیچ نتیجه واقعی مشتری برای اشتراک گذاری ندارند.

7. توصیفات مشتری در دنیای واقعی

93٪ مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری برای خرید چیزی ، به بررسی و توصیفات مشتری مراجعه کنید. آنها این کار را انجام می دهند زیرا این امر به توجیه هزینه کمک می کند و اطمینان می دهد که آنها می توانند آنچه را برای آنها پرداخت می کنند ، دریافت کنند.

بنابراین ، شما باید همین کار را کنید.

برای بررسی دقیق و صادقانه مشتری و یا توصیفات مشتری دقت کنید تا بینشی از عملکرد شرکت با آن داشته باشید.

اگر نتوانید پیدا کنید ، احتمالاً آنها با بسیاری از مشتری ها کار نکرده اند و ممکن است آنها بی تجربه باشند.

که… اگر بودجه دارید خوب است. خوب نیست اگر به دنبال بهترین راه حل ممکن برای تجارت خود هستید.

چه انتظاری از یک شرکت بزرگ بازاریابی دیجیتال داشته باشید

اکنون می دانید که به دنبال چه چیزی باشید ، بنابراین بگذارید در مورد کار یا مشارکت با یک شرکت بازاریابی دیجیتال چه چیزی را انتظار داشته باشیم صحبت کنیم.

جزئیات هر مرحله برای هر تجارت خارج از کشور متفاوت است. اما ، اصول صرف نظر از شرکتی که شما برای کار با آن انتخاب کرده اید ، همچنان یکسان باقی می مانند.

فاز 1: کشف و تحقیق

بهترین شرکت های بازاریابی دیجیتال می خواهند همه چیز را یاد بگیرند این است که در مورد تجارت خود از بالا به پایین بدانید.

این معمولاً از طریق یک سری تماسهای تلفنی / گپ های زوم و پرسشنامه های تفصیلی اتفاق می افتد تا آنها و شما و آنچه مورد نظر شما هستند آشنا شوند. آنها همچنین به یک بازار شیرجه عمیق وارد بازار ، مخاطبان و رقابت های شما می شوند.

فاز 2: تدوین برنامه عمل

وقتی آنها بدانند شما چه کسی هستید و به دنبال چه چیزی هستید ، آنها با شما همکاری می کنند تا یک جدول زمانی دقیق و برنامه حمله را تهیه کنید تا کار به خوبی و به موقع انجام شود.

فاز 3: اجرای طرح حمله

هنگامی که همه در مورد این طرح به توافق برسند ، وقت آن است که شروع به اجرای آن کنیم.

شرکت بازاریابی دیجیتال شما از طریق فرآیند ایجاد و نهایی کردن همه مواردی که شما در مرحله 2 با آن توافق کرده اید ، کار خواهد کرد.

این شامل زیرساخت های ساختمانی ، خلاقیت ها ، استراتژی های در حال انجام و هر چیز دیگری است که برای دستیابی به نتایجی که بعد از آن نیاز دارید. باز هم ، این برای انواع مختلف پروژه ها و شرکتی که با آنها کار می کنید متفاوت است.

بسته به پیچیدگی پروژه شما ، این امر می تواند از چند روز تا چند ماه (یا حتی بسته به نوع همکاری) چند سال طول بکشد.

فاز 4: نتایج و خارج از کشور

بعد از اتمام همه چیز ، شرکتهای بازاریابی دیجیتال خوب شما را با نتایج و نتایج حاصل از دستیابی به همکاری با یکدیگر طی می کنند.

از آنجا ، مراحل بعدی و چگونگی پیشروی خود را بررسی خواهید کرد (یا اگر مشارکت شما تمام نشده باشد چه اتفاقی می افتد).

بازاریابی دیجیتال = روابط و نتایج بلند مدت

سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال گامی بزرگ در جهت درست برای تجارت شما است. اما ، این استراتژی ها نتایج را یک شبه برنمی گردند و آنها به طور کلی تمایل دارند با گذشت زمان افزایش یابد.

بنابراین ، انتظار رابطه طولانی مدت با شرکت بازاریابی دیجیتال خود دارید.

هر چه بیشتر با آنها کار کنید ، تنظیمات آنها مطابق نیازهای شما بیشتر می شود و سریعتر می توانید کار خود را انجام دهید تا بتوانید نتایج دراز مدت حتی بهتری را برای شما و تجارت خود داشته باشید.

بنابراین ، چه شما یکی از توصیه های برتر من را انتخاب کنید و چه می خواهید خود را بررسی کنید ، از نکات و بهترین روشهایی که در مورد آنها صحبت کردیم استفاده کنید تا یک تصمیم هوشمندانه و تحصیل کرده بگیرید … مانند اینکه آینده شغل شما به آن بستگی دارد.

چون این کار را می کند!

آیا اخیراً با هیچ شرکت بازاریابی دیجیتال همکاری کرده اید؟ چطور پیش رفت و نتیجه ای را که امیدوار بودید به دست آوردید؟