آموزش سئو

6 بهترین شرکت محلی جستجوگرها در سال 2020

سپتامبر 20, 2020

جستجوی محلی منفجر شده است. پژوهش از Think with Google ، می گوید جستجوهای محلی با واجد شرایط “نزدیک من” 150 درصد سریعتر از سایر جستجوهای محلی است. وجود داشته است 500 درصد افزایش در جستجوی موبایل “نزدیک من” و 900 درصد افزایش جستجو “در نزدیکی من امروز / امشب”.

وقتی به آن فکر می کنید ، این بسیار منطقی است.

Google ما را با چیزی آشنا كرد كه آنها “لحظه های خرد” آنها لحظه های خرد را به عنوان “لحظه ای غنی از قصد” تعریف می كنند كه فرد برای انجام نیاز خود به وسیله ای روی می آورد – شناخت ، رفتن ، انجام یا خرید. مشاغل متکی به شرکتهای محلی جستجوگر ، در طولانی مدت بر این لحظات کوچک تسلط دارند.

کدام شرکت برای تجارت شما بهترین است؟ ما به تعدادی از بهترین شرکتهای محلی جستجوگرها در صنعت امروز نگاهی خواهیم انداخت.

6 مورد از بهترین شرکتهای محلی جستجوگرها

1. NP Digital – بهترین برای سئو محلی مبتنی بر تبدیل

بسیاری از شرکت های سئو درباره معیارهای بیهوده مانند رتبه بندی ، نمایش ها یا بازدیدکننده وسواس می کنند. یافتن یک شرکت جستجوگرها که با وسواس در ایجاد درآمد بالایی تمرکز داشته باشد کار آسانی نیست. وقتی من اولین کار خود را شروع کردم ، یک هیئت کاری به نام Advice Monkey ، من بی خبر بودم. من نمی دانستم چگونه می توانم برای کسب و کار خود ترافیک ایجاد کنم ، سرنخ ایجاد کنم یا درآمد کسب کنم.

من به اندازه کافی پول از جمع آوری زباله و تمیز کردن سرویس بهداشتی در یک پارک تفریحی پس انداز کردم. من پولم را به یک شرکت بازاریابی دادم و آنها مرا از این کار جدا کردند. من چیزی برای نشان دادن پولم نداشتم.

این تجربه ای است که اکثر مردم با شرکت های محلی SEO خود تجربه می کنند.

من می دانم که پاره شدن چگونه است ؛ از دست دادن پول شاید لازم باشد تجارت خود را ادامه دهید. به همین دلیل NP Digital ، آژانس من ، روی تبدیل و درآمد متمرکز است. ما به مشتریان خود یک کمپین جستجوی محلی با برنامه ریزی دقیق را ارائه می دهیم که پوشش A تا Z را فراهم می کند. ما با مادران کوچک و محلی کار می کنیم و تا مارک های بزرگ و چندملیتی با مکان در سراسر جهان کار می کنیم.

اما ما بر روی تبدیل و درآمد تمرکز داریم. انتظارات مشتری از آمدن زیاد است ، اما مطالعات موردی ما نشان می دهد که ما می توانیم کارهای بزرگی را برای مشتریان خود انجام دهیم. در یک مطالعه موردی ، ما توانستیم ترافیک ارگانیک مشتری ما را 2.3 برابر کنید!

ما SEO محلی را به سیلوهای جداگانه تفکیک نمی کنیم. ما همه آن – سئو فنی ، استنادات ، بررسی ها ، بهینه سازی درون صفحه ای و خارج از صفحه ، بازاریابی محتوا – را در همان سطل بازاریابی نگه می داریم.

NP Digital’s لیست مشتری شامل می شود:

  • فیس بوک
  • ویاکوم
  • گوگل
  • جنرال موتورز
  • eBay
  • NBC
  • بنیاد تامسون رویترز
  • TechCrunch
  • چيزبرگر
  • سلام آمریکایی ها

2. Searchbloom – بهترین برای سئو محلی و فنی

Searchbloom بر روشی متمرکز است که آنها آن را A.R.T (اقتدار ، ارتباط ، فناوری) SEO محلی می نامند. یکی از مواردی که Searchbloom را در سئو فنی بسیار موثر می کند این واقعیت است که آنها بر روی بهینه سازی فناوری فناوری مشتری خود متمرکز شده اند.

در اینجا نحوه توضیح آنها در مورد خود آورده شده است سایت اینترنتی.

“سئو محلی همه چیز در مورد کلمات کلیدی و موتورهای جستجو نیست. این همچنین در مورد اطمینان از صحت و بنیان وب سایت شما است. به عنوان مثال ، برای ایجاد تجربه کاربری خارق العاده با بارگذاری سریع ، بهینه سازی موبایل و داده های کاربر ایمن ، ساختار سایت شما باید بهینه شود. اگر موتور جستجو باشید ، اگر یک صفحه وب با دستگاه های تلفن همراه پاسخگو نباشد ، لینک های آن خراب باشد یا بارگیری آن طولانی شود ، به آن پاداش می دهید؟ فکر می کنم همه ما قبول کنیم که جواب منفی است. به همین دلیل ، بهینه سازی فناوری وب سایت یا ‘tech stack’ برای موفقیت در SEO محلی بسیار مهم است. “

آنها یک نکته دارند. استفاده از وب سایت شما برای مشتریان آسان تر است ، احتمال استفاده از آن بیشتر است. آنها متخصص فنی هستند ، اما همچنان بر این اطمینان دارند كه مشتریانشان بازگشت را ببینند. این بخشی از وعده آنها است:

“ما به خود و شرکای خود تعهد داده ایم که هرگز مشتری شریک جدیدی نخواهیم آورد مگر اینکه بدانیم قادر به تولید ROI هستیم.”

به نظر می رسد سایر قسمتهای خدمات آنها نیز از تعهد آنها پشتیبانی می کنند. هر مشتری یک تحلیلگر اختصاصی ، استراتژی های سفارشی دریافت می کند و هیچ قرارداد طولانی مدت وجود ندارد. آنها 24 ساعت پاسخ را تضمین می کنند ، اما میانگین زمان کمتر از دو ساعت است. آنها چندین مورد موردی را در سایت خود به اشتراک می گذارند ، از جمله یکی از مواردی که آنها قادر به تولید یک مورد بودند 71 درصد افزایش در ترافیک ارگانیک برای مشتری خود. آنها دارای امتیاز بررسی کلی 4.9 ستاره هستند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی ثبت دامنه در سال 2020

Searchbloom’s لیست مشتری شامل می شود:

  • پاره از هم جدا
  • ShirtSpace.com
  • جیترباگ
  • بادیگاردز
  • کنترل آفات موکسی
  • شراب باشگاه ماه
  • وکلای شوارتزاپفل

3. BrightLocal – بهترین برای ارزیابی عملکرد جستجوی محلی

BrightLocal نرم افزار بازاریابی محلی همه در یک را برای آژانس ها و مشاغل محلی تهیه می کند. اگر بازاریاب هستید ، پلتفرم محلی آنها ابزارهایی را برای مدیریت وظایف خاص SEO محلی در اختیار شما قرار می دهد. اگر مشتری پیچیده ای هستید یا از قبل برنامه ای دارید که می خواهید آن را دنبال کنید ، BrightLocal ایده آل است زیرا به شما امکان می دهد خودتان پیاده سازی را انجام دهید.

اگر دانش کافی ندارید که خودتان می توانید از پس آن برآیید ، چه می کنید؟

آنها همچنین خدمات – ارسال دستی ، ایجاد استناد و خدمات مدیریتی را برای فعالیت های محلی SEO شما ارائه می دهند. اگر به دنبال شرکتی هستید که بتواند در نقش پشتیبانی به شما کمک کند ، BrightLocal گزینه بسیار خوبی است. آنچه BrightLocal را متمایز می کند این واقعیت است که آنها نرم افزار و خدمات را به مارک ها و نمایندگی ها ارائه می دهند.

آنها متخصص جستجوی محلی هستند و دانش عمیقی در این زمینه دارند. آنها با مشاغل کوچک و محلی و مشتریان بزرگ ملی کار می کنند مثل والوولین. آنها دارای یک امتیاز بررسی کلی هستند 3.8 – 4.9 ستاره.

BrightLocal’s لیست مشتری شامل می شود:

  • IKEA
  • کومون
  • هاواس
  • RotoRooter
  • هالفورد

4. آژانس بازاریابی دیجیتال – بهترین برای جستجوی محلی در سراسر جهان

بررسی ها: 3.7 – 5 ستاره (تجمیع)

DMA یک آژانس بازاریابی بین المللی برنده جایزه است که خدمات بازاریابی و تبلیغات کامل را برای مشاغل در حال رشد محلی ارائه می دهد. اگر مشاغل چند مکانه منطقه ای یا ملی دارید و مایل به گسترش آن هستید ، به ارائه دهنده ای نیاز دارید که بتواند به شما کمک کند با موفقیت وارد بازارهای جدید شوید.

DMA دارای 10 دفتر در 4 قاره است.

آنها با مارک های کوچک و محلی کار می کنند ، اما در زمینه مدیریت حساب های بزرگ و چند ملیتی برای انواع کلاینت های بزرگ و تراشه های آبی متخصص هستند. آنها می توانند کمپین های جستجوی محلی را از ابتدا تا انتها ، در طیف وسیعی از بازارها ، از جمله بازارهایی با زبان ها ، فرهنگ ها و انتظارات مختلف ، مدیریت کنند.

آنها یک 3.7 – 5 ستاره جمع بندی رتبه بندی بررسی و شهرت قوی در صنعت. در حالی که سایر شرکت ها کاملاً روی جنبه SEO متمرکز شده اند ، DMA می تواند با بروز هرگونه نیاز خلاق ، توسعه و یا بازاریابی از عهده آن برآید. اگر به دنبال یک متخصص عمومی ماهر هستید ، DMA یک مکان عالی برای شروع است.

DMA لیست مشتری شامل می شود:

  • کهلر
  • بلاکچین
  • TripAdvisor
  • پروموگو
  • قابل ساختن

5. HigherVisibility – بهترین گزینه برای حق رای دادن / چند مکان

HigherVisibility آژانسی است که بیشتر در زمینه بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک و سئو محلی تخصص دارد. آنها واقعاً در SEO محلی برای مشاغل کوچک ، حق رای دادن و شرکتهای چند مکانه مهارت دارند. بیش از 50 درصد مشتریان آنها صاحبان مشاغل کوچک و محلی هستند که به ترافیک ، هدایت و فروش بیشتری نیاز دارند. آنها نتایجی را که برای سایر مشتریان به دست آورده اند در اینترنت به اشتراک می گذارند مطالعات موردی.

HigherVisibility قبلاً توسط Search Engine Land در سال 2018 و 10 آژانس برتر جستجوگر توسط UpCity به عنوان آژانس سال شناخته شده بود. آنها دارای امتیاز بررسی کلی 4.8 ستاره هستند.

HigherVisibility لیست مشتری شامل می شود:

  • خطوط متفقین ون
  • حق رای دادن East Coast Wings
  • گریل UFood
  • Sonx درمانی
  • جامعه پزشکی ممفیس
  • خانه های مگنولیا
  • ویلاهای لوکس پابرهنه

6. Instaboost Media – بهترین گزینه برای بودجه کم

Instaboost Media در دو زمینه تخصص دارد. تبلیغات پولی (به عنوان مثال ، تبلیغات Google ، تبلیغات Facebook ، تبلیغات Bing و غیره) و SEO محلی. آنها کار خود را با SEO محلی آغاز کردند. آنها یکی از برترین شرکتهای جستجوگرها هستند که توسط Clutch.co در سال 2020 ذکر شده اند و دارای امتیاز بررسی کلی 4.1 – 4.8 بررسی آنلاین هستند.

“ما در سال 2016 به عنوان یک شرکت محلی سئو مستقر در اورنج کانتی ، کالیفرنیا آغاز به کار کردیم. در ابتدا ، SEO محلی نان و کره ما بود و به صدها مشتری کمک کردیم تا در صفحه اول نتایج جستجوی Google رتبه بندی کنند. پس از موفقیت بزرگ در SEO محلی ، بسیاری از مشتریان درخواست راه های دیگری برای بهبود تجارت آنلاین خود را کردند. از سال 2019 ، تیم Instaboost شروع به منشعب سازی در تبلیغات پولی در Google و رسانه های اجتماعی کرد. “

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره تجزیه و تحلیل

آنها تیم کوچکی هستند که بر تولید سرب برای مشاغل محلی متمرکز شده اند. آنها قیمت مستقیم را در وب سایت خود ارائه می دهند – 299 تا 499 دلار در ماه. خدمات آنها در درجه اول بر ایجاد ترافیک و منجر است. اگر یک تجارت متوسط ​​یا محلی با چندین مکان هستید ، Instaboost بهترین گزینه برای شما نیست.

Instaboost media دارای بیش از 750 مشتری مشتری تجاری کوچک و بررسی درخشان در Google ، Clutch ، G2 و سایر موارد است.

7 مشخصه ای که یک شرکت بزرگ محلی جستجوگرها را ایجاد می کند

یک شرکت جستجوی محلی عالی باید خصوصیات و کیفیت مناسب را در تجارت خود به نمایش بگذارد. اگر شرکتی که در نظر دارید برخی یا همه این ویژگی ها را از دست ندهد ، یک پرچم قرمز جدی است. در اینجا لیستی از ویژگی هایی که باید به دنبال آنها باشید وجود دارد:

  1. شهرت خوب: شرکتی که شما در نظر دارید باید از شهرت خوبی برخوردار باشد – این می تواند بررسی های مثبت در بررسی های Clutch یا Google ، توصیفات قوی در رسانه های اجتماعی ، یا موارد موردی و مراجع از مشتریان خوشحال باشد. شما می خواهید ببینید که اعتبار آنها نشان می دهد که قابل اعتماد هستند ، آنها وعده های خود را می دهند و عملکرد مداوم دارند.
  2. اخلاق آهنی: آژانس شما باید توجه آنها را به استراتژی ها ، تاکتیک های ثابت شده کلاه سفید متمرکز کند آنها با استراتژیهای مشکوک کلاه خاکستری یا سیاه خطرات غیر ضروری را انجام نخواهند داد. آنها در مورد کارشان اخلاقی ، صریح و شفاف هستند. این بدان معنی است که آنها از قوانین پیروی می کنند و از شرایط تعیین شده توسط سیستم عامل های دیگر مانند Google ، Yelp ، Facebook و سایر موارد پیروی می کنند.
  3. کارمندان بسیار آموزش دیده: کارمندان آنها باید چندین سال تجربه و چندین کار جستجوی محلی را در کمربند خود داشته باشند. حساب شما نباید در اختیار کارآموزان بی تجربه باشد و همچنین نباید هزینه آژانس خود را برای یادگیری جزئیات جستجوی محلی در هزینه های خود بپردازید. شما می خواهید ببینید که کارمندان دارای گواهینامه ، آموزش منظم و مهارت در کار خود هستند.
  4. از استراتژی ها و تاکتیک های به روز استفاده می کند: سئو محلی همیشه در حال تغییر است. نمایندگی شما باید در بالای تنظیمات انجام شده در صنعت باشد. آنها باید بتوانند توضیح دهند که کدام به روزرسانی ها یا تغییراتی را تصمیم گرفته اند که وارد کنند و چرا. آنها همچنین باید بتوانند چند منبع را با شرح مختصری که پیگیری می کنند به اشتراک بگذارند.
  5. ارتباط دهندگان خوب: یک آژانس خوب به طور منظم در مورد عملکرد کمپین و تغییرات مربوط به صنعت که ممکن است بر تجارت آنها تأثیر بگذارد ، به مشتریان به روزرسانی می کند. آنها برای ایجاد یک برنامه (به عنوان مثال هفتگی یا ماهانه) با شما کار می کنند و شما را در جریان کارهای در حال انجام قرار می دهند. اگر مشکلی پیش آمد ، آنها به شما کمک خواهند کرد تا به شما بگویند چه اشتباهی رخ داده ، چرا این اتفاق افتاده است و چگونه از وقوع آن در آینده جلوگیری می کنند. اگر مشکلی خوب پیش برود ، آنها این کار را نیز انجام خواهند داد.
  6. به نتایج سازگار می رسد: یک آژانس باتجربه مشاغل محلی را بدست می آورد. آنها می دانند که مشاغل محلی تحت فشار زیادی قرار دارند. بسیاری از شرکت ها در تلاشند تا درهای خود را باز نگه دارند. آژانس های باتجربه توجه خود را معطوف به تولید نتیجه ای می کنند که مشتریان محلی آنها برای رشد نیاز دارند.
  7. وعده های واقع بینانه می دهد: یک شرکت جستجوی محلی با تجربه قول نمی دهد “شما را در Google به اوج خود برساند.” آنها به شما کمک می کنند انتظارات خود را ثابت نگه دارید و عملکرد مبارزات را با اهداف و اهداف تجاری شما گره می زنند.

اگر شرکتی را در نظر دارید و آنها این مشخصات را نشان نمی دهند ، این یک پرچم قرمز جدی است. اگر با یک شرکت بازاریابی همکاری می کنید ، این ویژگی ها اصول اولیه هستند.

چه انتظاری می توان از یک شرکت بزرگ محلی جستجوگرها داشت

گوگل می گوید در جستجوی محلی چهار لحظه تغییر بازی وجود دارد که بیشترین اهمیت را دارند.

  • می خواهم لحظاتی را بدانم: وقتی شخصی در حال کاوش یا تحقیق است ، اما لزوماً در حالت خرید نیست. در این مرحله ، مردم به سوالات جستجوی اطلاعاتی گسترده (مانند دوربین ، تبلت ، کامیون) اعتماد می کنند. آنها به دنبال چیز خاصی نیستند – آنها هنوز آموزش لازم را ندارند.
  • لحظه هایی که می خواهم بروم: وقتی کسی به دنبال مشاغل محلی است یا قصد دارد کالایی را از فروشگاه های اطراف خریداری کند. افراد در این مرحله بیشتر روی س quالات جستجوی معاملات متمرکز هستند. اینها می توانند کلمات کلیدی خاصی باشند که شامل مقصدهای خاص (به عنوان مثال ، Legoland California Resort) یا کلمات کلیدی عمومی (به عنوان مثال ، ایده های تعطیلات کودکان در کالیفرنیا) هستند. این افراد نزدیک به انتهای قیف تبدیل هستند و آنها برای تصمیم گیری آماده می شوند.
  • لحظه هایی که می خواهم انجام دهم: وقتی کسی برای تکمیل یک کار یا امتحان کار جدیدی می خواهد کمک کند. این افراد مانند جستجوگران من که می خواهم بروم نزدیک به پایان مراحل تحقیق خود هستند. آنها از کلمات کلیدی معامله ای استفاده می کنند و ایده خوبی از نوع فعالیتی که به دنبال آن هستند دارند. کلمات کلیدی آنها همچنین می توانند خاص یا گسترده باشند.
  • لحظه هایی را می خواهم بخرم: وقتی کسی آماده خرید است و ممکن است در تصمیم گیری برای خرید یا نحوه خرید به کمک نیاز داشته باشد. در این مرحله ، افراد در جستجوی چیز خاصی هستند. آنها می دانند چه می خواهند. آنها از کلمات کلیدی ناوبری برای یافتن آنچه می خواهند خریداری کنند استفاده می کنند.
مقاله مرتبط  نحوه استفاده از پنجره های ایمیل "بله یا خیر" (+ چرا باید)

یک شرکت بزرگ محلی جستجوگرها ، افراد ، فرآیند ها و کالاهایی را که نیاز دارند در اختیار شما قرار می دهد تا شما را در مقابل جستجوی محلی برای هر یک از این لحظات خرد قرار دهد. یک شرکت معتبر استراتژی شما را بر اساس جستجوی محلی محلی ایجاد می کند عوامل رتبه بندی:

  • سیگنال های Google برای کسب و کار من – کلمات کلیدی در عنوان و شرح کسب و کار ، مجاورت و دسته های مناسب.
  • سیگنالهای صفحه مانند نام ، آدرس و تلفن (NAP) مشاغل محلی خود ، کلمات کلیدی در عناوین و اعتبار دامنه.
  • سیگنال های پیوند از جمله متن لنگر ورودی ، پیوند دادن مرجع دامنه ، پیوند دادن مقدار دامنه و غیره
  • سیگنالهای استنادی از عمومی ، طاقچه و بیش از حد محلی است منابع. نقل قول ها باید منسجم ، دقیق و واضح باشد.
  • سیگنال ها را مرور کنید ، از جمله بازبینی میزان ، مقدار ، سرعت و تنوع. هرچه سبد بررسی شما قوی تر باشد ، تأثیر بیشتری بر عملکرد جستجوی محلی خواهد داشت.
  • سیگنال های اجتماعی ، تعامل در فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn ، یوتیوب و غیره

شرکت های جستجوی محلی که در نظر دارید ، به شما می گویند که آنها قصد دارند چه کاری برای شرکت شما انجام دهند. آنها همچنین توضیح خواهند داد که چرا این کار را انجام می دهند (یعنی در بسته محلی Google قرار بگیرند) و نتایجی را که امیدوارند برای شما بدست آورند. آنها شما را با اصطلاحات اصطلاحات فنی زیاد بار نمی آورند. آنها همه چیز را ساده نگه می دارند.

اگر بی تجربه هستید ، آنها عوامل رتبه بندی را که در بالا ذکر کردم توضیح می دهند. آنها هر یک از فاکتورهای بالا را به اندازه جزئیات (یا به میزان کم) به میزان مورد نیاز شما شرح می دهند. اگر به آن نیاز داشته باشید ، آنها مثالها یا شواهدی را در اختیار شما قرار می دهند که این عوامل رتبه بندی را در عمل نشان می دهد.

شرکت های بزرگ محلی جستجوگرها همه اینها را به درآمد متصل می کنند. آنها به شما نشان خواهند داد که چگونه کاری که انجام می دهند به کسب و کار شما منجر به ترافیک ، هدایت و درآمد بیشتر می شود. آنها باید بتوانند تخمین ها و پیش بینی های معقول و منطقی را در طول زمان به شما ارائه دهند.

نتیجه

همانطور که تحقیقات از گوگل نشان می دهد ، جستجوی محلی همچنان در حال رشد است. هر ساله افراد بیشتری به دنبال ارائه دهندگان محلی مورد نیاز خود می گردند. بهترین شرکت های محلی جستجوگرها به مشتریان محلی کمک می کنند تا کسب و کار خود را در همان لحظات مهم بهینه کنند.

پیدا کردن یک شرکت محلی مناسب جستجوگرها کار می کند ؛ اگر س .ال های درستی بپرسید انتخاب شرکت مناسب آسان است. از این پست برای یافتن شرکت SEO مناسب برای مشاغل محلی خود استفاده کنید.