آموزش سئو

6 بهترین شرکت بازاریابی تجارت سال 2020

اکتبر 7, 2020

تجارت الکترونیکی هنوز در حال رشد است.

استاتیستا می گوید فروش تجارت الکترونیک در سراسر جهان باعث این امر خواهد شد رشد از 4.2 تریلیون در سال 2020 به 6.5 تریلیون در سال 2023. همه گیری جهانی و رشد کار از راه دور همچنان باعث تقویت رشد تجارت الکترونیکی می شود. این یک فرصت بزرگ برای شرکت های تجارت الکترونیکی است که آماده این تغییر هستند.

تجارت الکترونیکی شما به کمک نیاز دارد.

رشد عظیم تجارت الکترونیک به معنای رقابت است. در نتیجه ، شرکت های تجارت الکترونیکی هستند مبارزه کردن تا مشتری ها را به تجارت خود برسانند. انتخاب یک شرکت بازاریابی مناسب می تواند تفاوت بین شکست و موفقیت باشد.

در اینجا لیستی از بهترین شرکت های بازاریابی تجارت الکترونیکی آورده شده است.

1. NP Digital – بهترین حالت برای به حداکثر رساندن ROI

NP Digital شرکت بازاریابی تجارت الکترونیکی من است. من چندین شرکت موفق ایجاد کرده ام ، از جمله KISSmetrics ، Crazy Egg ، Hello Bar و چندین آژانس دیگر. من به شرکت های بزرگی مانند آمازون ، NBC ، GM ، HP و Viacom کمک کرده ام درآمد خود را افزایش دهند. من شرکت های تجارت الکترونیکی در هر اندازه ساخته ام – از استارتاپ ها گرفته تا مارک های تأسیس Fortune 500.

چیزی که NP Digital را از سایر آژانس ها متمایز می کند ، تمرکز ماست.

هر پیشرفتی که انجام می دهیم باید به نوعی منجر به درآمد شود. اگر در حال بهینه سازی تصاویر ، بازنویسی کپی یا طراحی مجدد گرافیک هستیم ، باید به درآمد برسد. تمرکز ما بر درآمد نحوه برخورد ما با مشکلات را تغییر می دهد. این ما را مجبور می کند که سودآوری هر تصمیم را تجزیه و تحلیل کنیم. اگر از نظر مالی کارساز نباشد ، به طور کلی سعی می کنیم از آن اجتناب کنیم.

NP Digital’s لیست مشتری شامل می شود:

  • فیس بوک
  • ویاکوم
  • گوگل
  • جنرال موتورز
  • eBay
  • NBC
  • بنیاد تامسون رویترز
  • TechCrunch
  • چيزبرگر
  • سلام آمریکایی ها

2. Upgrow – بهترین حالت برای برنامه ریزی استراتژیک

Upgrow یک آژانس بازاریابی تجارت الکترونیکی است که در سانفرانسیسکو مستقر است.

آنها یک فرآیند بازاریابی تجارت الکترونیکی خاص را دنبال می کنند که بر کشف نام تجاری ، ایجاد یک برنامه استراتژیک ، پیگیری و گزارش تنظیم شده و بهینه سازی مداوم متمرکز است. آنها یکی از معدود آژانس های تجارت الکترونیکی هستند که پوشش و بهینه سازی کامل A-to-Z را ارائه می دهند. آنها می توانند تجارت الکترونیکی شما را طراحی ، ایجاد ، بهینه سازی و ارتقا دهند.

Upgrow داده و فرآیند محور است. در نتیجه ، مشتری متوسط ​​259 درصد ROI را تجربه می کند.

آژانس آنها را به عنوان یک متخصص عمومی در نظر بگیرید. آنها بدون در نظر گرفتن صنعت ، چه با مداد 1 دلار یا بسته های تعطیلات 5000 دلار به فروش می رسند ، راحت با مشتری های تجارت الکترونیکی کار می کنند.

آنها تقریباً 33 مشتری دارند ، بودجه مشتری 6.1 میلیون نفر را مدیریت می کنند و بیش از 125000 تبدیل برای مشتریان خود ایجاد کرده اند.

لیست مشتری Upgrow شامل موارد زیر است:

  • Talkdesk
  • memSQL
  • نورکس
  • صندوق تأثیر
  • Cloud Logistics
  • بستر 9
  • شرکت پخت خانم جونز
  • مهر
  • استسا
  • Juris.co
  • مجله شناخته شده

3. ورودی – بهترین برای متخصص تجارت الکترونیک

اینفلو یک آژانس تجارت الکترونیکی برنده جایزه است که در دنور مستقر است.

در حالی که سایر آژانس ها پشتیبانی A-to-Z را شامل می شوند که شامل طراحی ، بهینه سازی و تبلیغات می باشد ، Inflow منحصراً بر جنبه بازاریابی و تبلیغات متمرکز است. آنها خدمات SEO ، PPC ، اجتماعی با حقوق و خدمات CRO را ارائه می دهند. اگر به دنبال آژانس ارائه خدمات بازاریابی و تبلیغاتی به شما هستند ، اما خودتان می توانید از عهده طراحی و خدمات خلاقانه برآیید ، ممکن است ورودی مناسب باشد.

در اینجا یک چیز وجود دارد که جریان را جدا می کند.

ورودی مدیران حساب ندارد. مشتریان به طور مستقیم با پیشکسوتان صنعت در فعالیت های خود کار می کنند. این متخصصان در تخصص انتخابی خود ، چه بهینه سازی موتور جستجو ، چه تبلیغات پولی و چه بهینه سازی تبدیل ، تجربه قابل توجهی دارند.

آنها به ترتیب ، بهینه سازی موتور جستجو ، بهینه سازی تبدیل و مدیریت پرداخت با کلیک را در اولویت قرار می دهند. اگر کانال دیگری را به کانال دیگر ترجیح می دهید ، این جزئیات مهمی است که باید به خاطر بسپارید.

لیست مشتری Inflow شامل موارد زیر است:

  • آمازون
  • بیش از حد
  • Moving.com
  • وینس
  • خانه کوه
  • گایا
  • دانشگاه ایالتی کلرادو
  • دنده هواپیمایی
  • نوار کاشی

4. تک دانه – بهترین برای یک برنامه بازاریابی سفارشی

در سال 2014 ، اریک سیو کارآفرین و مرشد بازاریابی یک آژانس جستجوگر SEO – Single Grain را خریداری کرد – به قیمت 2 دلار. اریک با استفاده از تخصص بازاریابی و ذهنیت رشد خود ، Single Grain را بازسازی کرد و آن را به نیروگاه بازاریابی دیجیتال امروزی تبدیل کرد.

مقاله مرتبط  معاملات خرید فالوورهای اینستاگرام

تک دانه بر رشد سریع تمرکز دارد.

وقتی نوبت به بازاریابی تجارت الکترونیکی می رسد ، بسیاری از شرکت های بازاریابی تجارت الکترونیکی به روش خط مونتاژ اعتماد می کنند. آنها همان استراتژی ها و تاکتیک هایی را که با مشتریان دیگر استفاده کرده اند اعمال می کنند. آنها همین روش را تکرار می کنند تا اینکه بیش از حد استفاده شود.

Single Grain برای هر یک از مشتریان خود یک کمپین بازاریابی دیجیتال منحصر به فرد ایجاد می کند. آنها شرایط مشتری خود را تجزیه و تحلیل می کنند و به صورت موردی استراتژی های سفارشی ایجاد می کنند. به نظر واضح است ، اما این استراتژی است که Single Grain را قادر می سازد تا تجارت مشتری خود را با چنین سرعتی توسعه دهد.

لیست مشتری Single Grain شامل موارد زیر است:

  • کافی نت
  • فوجیتسو
  • وسایل آشپزخانه
  • خانه تصادفی
  • Nordstrom Rack
  • Airbnb
  • الکسا
  • آمازون
  • اوبر
  • توربو تاکس

5. 1Digital – بهترین مورد برای سفارشی سازی در Bigcommerce

1Digital یک آژانس کامل خدمات است که منحصراً بر روی بهینه سازی و بازاریابی تجارت الکترونیکی تمرکز دارد.

در حالی که سایر آژانس ها بر روی یک پلت فرم تجارت الکترونیکی خاص تمرکز دارند ، 1Digital با انواع مختلفی از سیستم عامل های اصلی از جمله Shopify ، Magento ، Volusion ، Woo Commerce و سایر موارد همکاری می کند. آنها به دلیل کار با BigCommerce و Shopify شناخته شده اند.

تمرکز آنها بر تجارت الکترونیکی شامل طراحی و توسعه ، و CRO است. آنها در تبلیغات پولی سرمایه گذاری چندانی انجام نداده اند ، بنابراین اگر به دنبال آژانس با تخصص تبلیغات چشمگیر هستید ، این نکته قابل تامل است.

لیست مشتری 1Digital شامل موارد زیر است:

  • MiR تاکتیکی
  • شرکت روکش Oakwood
  • VitaRx
  • همه چیز برای دفاتر
  • مک من یک پیشنهاد
  • ماکا
  • تختخواب بچه های N
  • سیگار آتلانتیک
  • تجارت نبوغ

6. Avex – بهترین گزینه برای Shopify Plus

Avex یک آژانس تجارت الکترونیک خلاق بوتیک است که در شهر نیویورک مستقر است. نمایندگی آنها منحصراً بر تجارت الکترونیکی تمرکز دارد. آنها وب سایت های تجارت الکترونیکی را برای شرکت های زیبایی ، لوکس ، سبک زندگی و مد طراحی ، ساخت و بهینه می کنند. آنها به عنوان شرکای Shopify Plus ، بیشتر در بهینه سازی و بازاریابی وب سایت های Shopify متمرکز شده اند.

آنها به عنوان یک آژانس به شدت بر جنبه خلاق و طراحی بازاریابی متمرکز شده اند. آنها به مشتریان خود با پشتیبانی اضافی به صورت بهینه سازی نرخ تبدیل ، آزمایش قابلیت استفاده ، آزمایش تقسیم ، بازاریابی و مشاوره ارائه می دهند.

آنها یک تیم کوچک 20+ نفری هستند که در خدمت به گروه خاصی از مشتریان به ویژه مکان های خاص هستند. این مناسب برای مشتریانی است که متخصص نیز هستند – شرکت های مد ، لوکس یا زیبایی کاملاً مناسب هستند. آنها همچنین می توانند برای شرکتهای تجارت الکترونیکی با ارائه یک محصول گسترده مناسب باشند ، به شرطی که از تخصصی که Avex ارائه می دهد راحت باشند.

لیست مشتری Avex شامل موارد زیر است:

  • اونیل
  • ملافه های سیمونز
  • گرگ و چوپان
  • رئیس هوگو
  • کیت
  • مارچسا
  • TomboyX
  • هاوس
  • پيش غذا
  • کفش کتانی پونی
  • بسته بندی کننده
  • قهوه برای کمتر

4 ویژگی که یک شرکت بزرگ بازاریابی تجارت الکترونیکی را ایجاد می کند

شرکت های تجارت الکترونیکی بیش از آنچه که قبلاً دیده اند با رقابت روبرو هستند. شرکت های بزرگ بازاریابی تجارت الکترونیکی دارای مشخصات زیر هستند.

1. شناخت عمیق از تجارت خود

مشاغل تجارت الکترونیکی برابر نیستند. هر صنعت انتظارات خاص خود را دارد. این فرهنگ خود ، اصطلاحات منحصر به فرد و مشکلات منحصر به فرد است. آژانس کاری شما باید دانش عمیقی از مشتریان ، تجارت و کل صنعت شما داشته باشد.

اگر تجارت تجارت الکترونیکی شما بر روی سلامتی و سلامتی یا مد و فشن تمرکز دارد ، می خواهید با آژانس همکاری کنید که تجربه قابل توجهی در آن فضا دارد. هر چقدر صنعت شما از نظر فنی یا تخصصی باشد ، داشتن متخصصین موضوعی که مشتریان ، تجارت و صنعت شما را به خوبی درک می کنند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

این مهم است زیرا این دانش به آژانس شما دانش لازم برای ارتقا business موثر تجارت شما را می دهد. آنها تصور واضحی از تصاویری که برای شرکت شما مناسب است ، کلماتی که باید استفاده کنند و تبلیغاتی که مشتریان شما پاسخ خواهند داد ، خواهند داشت.

مقاله مرتبط  چگونه یک بلاگ غذا را در سال 2020 راه اندازی کنیم (و درآمد کسب کنید)

2. تمرکز مشتری وسواسی

مشتریان تجارت الکترونیکی شما در اولویت هستند. نمایندگی شما باید بر کمک به شما در ارائه خدمات به مشتریان تمرکز کند. آنها باید تلاش کنند تا مشتریان شما و همچنین شما را بشناسند. این فقط درک چیزهایی نیست که مشتریان شما می خواهند و نیاز دارند. این درکی از نحوه کار با مشتریان است.

Zappos بر خدمات مشتری تمرکز دارد. اپل روی کیفیت تمرکز دارد. Walmart روی قیمت های پایین تمرکز دارد. یک آژانس عالی کسب و کار و تمرکز شما را درک می کند ، بنابراین آنها قادر به ایجاد پیشنهادات ، محتوا یا تبلیغاتی هستند که مورد توجه مخاطبان شما قرار گیرد.

این مهم است زیرا بدان معنی است که شما می توانید بازاریابی ایجاد کنید که می دانید کارساز است. آژانس شما با درک مشتریان و تجارت شما دانش لازم را برای تولید نتایج مورد نیاز شما دارد. همچنین مفید است زیرا به شما کمک می کند مالی را در پایان کار خود مدیریت کنید.

اگر آژانس شما هزینه پراکنده شما را درک کند و آنها بدانند که حاشیه شما چقدر است ، از ایجاد تبلیغات با پیشنهاداتی که منفی می شوند ، خودداری می کنند. به عنوان مثال ، اگر حاشیه ها محدود باشد ، تخفیف ها باید حذف شود. آژانس شما می تواند به جای ایجاد تخفیف در قسمت جلویی برای جلب مشتری ، برای خرید مشتریان ضمانت و ضمانت قیمت پایین ایجاد کند.

3. فروش و درآمدزایی

نمایندگی شما باید بر روی ایجاد سرنخ ، فروش و درآمد تمرکز کند. تمام کارهایی که نمایندگی شما انجام می دهد باید در جهت بسته شدن فروش شما و ترغیب مشتریان به خرید باشد. اگر آژانس شما می خواهد بدون ایجاد برنامه طولانی مدت برای درآمدزایی ، بر ایجاد برند تمرکز کند ، احتمالاً مناسب نیستند.

آژانس شما باید به شما کمک کند تا روش هایی برای کاهش هزینه ها ، به ویژه هزینه های ناشی از حمل و نقل یا بازپرداخت ، پیدا کنید. آنها باید کار کنند تا به طور مداوم هزینه های تبلیغات را کاهش دهند در حالی که بازده هزینه تبلیغات شما را افزایش می دهند. به نظر می رسد این یک توصیه کاملا واضح است ، اما شما از تعداد آژانس هایی که این موارد را نادیده می گیرند متعجب خواهید شد.

4- آژانس شما باید معیارها و KPI شما را درک کند

معیارهای تجارت الکترونیکی زیادی وجود دارد که می توانید ردیابی کنید ، اما احتمالاً ایده خوبی نیست که همه آنها را ردیابی کنید. ایده بهتر این است که مهمترین معیارهای لازم برای حفظ و رشد تجارت خود را شناسایی کنید ، سپس بر اساس معیارهای مورد نیاز خود بسازید.

آژانس شما باید توجه خود را به موارد زیر متمرکز کند:

  • نرخ بازدید وب سایت: شما می خواهید چندین جزئیات را با ترافیک خود شناسایی کنید: منابع ترافیکی که باعث درآمد شما می شوند ، منابعی که برای شما هزینه زیادی دارند و منابعی که منجر به افزایش نرخ تبدیل به مرور زمان می شوند. اگر به طور مداوم از مشتری های علاقه مند به بازدید خوب برخوردار هستید ، تقاضای شما برای فروش محصولات بیشتر را خواهید داشت. اگر پروتکل های CRO آژانس شما سازگار باشد ، باید بتوانید هر زمان میزان بازدید خود را افزایش می دهید درآمد خود را افزایش دهید.
  • نرخ تبدیل فروش: احتمالاً قبلاً با این امر آشنا هستید ، اما برای کسانی که اینگونه نیستند ، نرخ تبدیل شما به فروش تقسیم بر کاربران بر 100 درصد تقسیم می شود. نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی به طور متوسط ​​است 2 تا 4.9 درصد در ایالات متحده. آژانس شما ، با آزمایش مداوم ، باید بتواند نرخ تبدیل شما را سال به سال افزایش دهد. آژانس شما همچنین باید نرخ تبدیل خرد و کلان را ردیابی کند.
  • مقادیر متوسط ​​سفارش: این مبلغ دلار صرف شده توسط مشتریان شما را در هر بار ثبت سفارش در وب سایت شما پیگیری می کند. آژانس شما باید بتواند گام های مشخصی را در اختیار شما قرار دهد که می توانید برای افزایش مقادیر متوسط ​​سفارش خود (و مقادیر طول عمر مشتری) در طول زمان انجام دهید.
  • نرخ شرکت در ایمیل: طبق Campaign Monitor ، ایمیل بازدهی ROI تولید می کند 42 دلار برای هر 1 دلار هزینه شده. ایجاد لیست ایمیل به این معنی است که برای رشد کمتر به رسانه های پولی وابسته هستید. آژانس شما باید بتواند به شما در ساختن لیست ایمیل شما کمک کند. هرچه اعتماد بیشتری به رسانه های کسب شده (یعنی ایمیل) داشته باشید ، جریان پول نقد و درآمد شما پایدارتر است.
  • بازپرداخت و نرخ بازگشت: یک نمایندگی خوب به شما کمک می کند تا مشکلات پنهان پشت بازپرداخت و بازپرداخت خود را پیدا کنید. آنها باید بتوانند از منابع غیر سنتی مانند بررسی آنلاین و تحقیقات رقبا و همچنین منابع سنتی مانند بازخورد مشتری برای کمک به شما در کاهش بازپرداخت و نرخ بازده استفاده کنند.
  • نرخ چرخش تجارت الکترونیکی: Churn سایش مشتری را اندازه گیری می کند این یک مشکل برای تجارت الکترونیکی است. اگر مشتری شما هرگز انصراف نمی دهد ، چگونه نرخ چرخش را اندازه گیری می کنید؟ آژانس شما باید بتواند از معیارهایی مانند نرخ خرید مکرر یا زمان بین سفارشات برای محاسبه نرخ چرخش شما و برنامه ای برای کاهش چرخش در آینده در اختیار شما قرار دهد.
مقاله مرتبط  یک راهنمای سریع برای استفاده از کلمات کلیدی برای سئو بهتر آمازون

شرکت بازاریابی تجارت الکترونیکی که انتخاب می کنید باید این خصوصیات را داشته باشد. آنها باید بتوانند اطلاعات مورد نیاز شما برای رشد تجارت شما را در اختیار شما قرار دهند.

چه انتظاراتی از یک شرکت بزرگ بازاریابی تجارت الکترونیکی دارید

قبل از استخدام آژانس ، می خواهید مطمئن شوید که برای کمک به آنها آماده هستید. شما باید انتظار داشته باشید که بودجه شما نوع توجه ، ارزش و پشتیبانی شما را جلب کند. بودجه های کلان = توجه و پشتیبانی زیاد.

  1. سابقه روشن: آژانس شما باید بتواند نمونه ها ، منابع ، مطالعات موردی و بررسی هایی را نشان دهد که عملکرد آنها را نشان می دهد. اگر نمایندگی خود را از طریق بازاریابی پیدا کرده اید ، نشانگر خوبی است که آنها می دانند چگونه تجارت شما را به بازار عرضه کنند. اگر از طریق مشارکت یا مراجعه معرفی شوید ، همین مفهوم صدق می کند.
  2. وضوح در تخصص آنها: آژانس شما باید بتواند نقاط قوت و ضعف آنها را صریحاً و بدون هیچ کلمه ای راز دار ، کلیات یا صحبت های عجیب و غریب در مورد بازاریابی توضیح دهد. آنها باید بتوانند نمونه های واضحی را در اختیار شما قرار دهند که نشان می دهد تخصص و تجربه لازم برای فروش خوب محصولات شما را دارند.
  3. یک جدول زمانی مشخص: آژانس شما باید بتواند یک جدول زمانی مشخص به شما نشان دهد که نحوه برخورد با کمپین وی ، مدت زمان لازم برای اجرای همه کارها و زمانی که آنها پیش بینی می کنند شما نتایج را مشاهده خواهید کرد.
  4. س aboutالاتی در مورد ظرفیت شما: آژانس شما ممکن است درمورد اینکه چه کسی چه کاری را اداره می کند س questionsالاتی داشته باشد – کدام کارها توسط آژانس انجام می شود و مشاغل داخلی (توسط شما) انجام می شود. پیش از موعد ، مرزها و انتظارات مشخصی را تعیین کنید ، بنابراین در اواسط مبارزات بازاریابی شما سردرگمی ایجاد نمی شود.
  5. لیستی از اعتبارنامه های آنها: آیا آژانس شما یک شریک برتر Google است یا یک شریک Facebook Pro؟ آیا آنها دارای گواهینامه HubSpot هستند؟ شما می خواهید لیستی از اعتبارنامه های آنها را دریافت کنید. با این کار تجربه و تخصص آنها در چندین زمینه تأیید می شود.
  6. روند ، سیاست ها و رویه های آنها: شما می خواهید ببینید که آژانس شما چگونه قصد نزدیک شدن به کمپین یا پروژه شما را دارد. آنها باید بتوانند رویکردشان در بازاریابی مشاغل شما ، نحوه برخورد آنها با کمپین شما و میزان و نبایدهای داخلی آنها را در مورد کسب و کار شما شکست دهند.
  7. دستورالعمل های ارتباطی: چه موقع و چگونه تیم آنها با شما ارتباط برقرار می کند (به عنوان مثال Slack ، Skype ، Trello یا ایمیل و غیره)؟ چه کسی نقطه تماس شما خواهد بود؟ آیا شما آزاد هستید که هر زمان که به کمک نیاز دارید با محل تماس خود تماس بگیرید یا زمان مشخصی در دسترس است؟ آیا پشتیبانی نیز شامل می شود (باید باشد).

آژانس شما باید مشخصات دقیق هر یک از این موارد را به شما ارائه دهد. اگر س questionsال یا نگرانی بیشتری دارید ، می خواهید آنها را با آژانس خود مطرح کنید.

نتیجه

فروش تجارت الکترونیکی به رشد خود ادامه خواهد داد. این رشد به معنای رقابت بیشتر برای مشاغل تجارت الکترونیک است. امروزه مشاغل تجارت الکترونیک برای بدست آوردن مشتری در تلاش هستند. تجارت الکترونیکی شما به کمک نیاز دارد.

انتخاب یک شرکت بازاریابی تجارت الکترونیکی مناسب می تواند تفاوت بین شکست و موفقیت باشد. یک شرکت مناسب را انتخاب کنید و رشد شما سر به فلک می کشد. یک شرکت اشتباه انتخاب کنید و تجارت شما یک قدم به عقب برمی دارد.

از این لیست برای شناسایی جوانب مثبت و منفی شرکت تجارت الکترونیکی استخدام شده استفاده کنید. با یک شرکت مناسب سرمایه گذاری کنید و تجارت شما سریعتر از آنچه انتظار دارید رشد خواهد کرد.