آموزش سئو

6 بهترین شرکت استراتژی دیجیتال سال 2020

سپتامبر 18, 2020

طبق Smart Insights ، 49 درصد سازمانها استراتژی دیجیتال مشخصی ندارند.

انتخاب استراتژی دیجیتال مناسب برای تجارت خود ضروری است. تجربه به شما کمک می کند آنچه را که باید متفاوت انجام دهید ، چه کاری را نباید انجام دهید و کجا انرژی خود را متمرکز کنید ، جستجو کنید. داشتن یک دیدگاه تازه از یک چشم خارجی می تواند تفاوت ایجاد کند. آنچه مهمتر است انتخاب شرکتی است که بتواند آن استراتژی را اجرا کند.

هنگامی که نیاز به انتخاب بهترین شرکت استراتژی دیجیتال دارید ، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا شروع کنید. در اینجا لیستی از انتخاب های ما برای بهترین شرکت های استراتژی دیجیتال در جهان وجود دارد.

1. نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای بازاریابی محتوا و استراتژی دیجیتال

من طی 10 سال بیش از 4،294 پست وبلاگ نوشتم. من میلیون ها کلمه ایجاد کرده ام و از بازاریابی محتوا برای ساخت سه شرکت خودم استفاده کرده ام. من از بازاریابی محتوا برای تولید 195،013 بازدید کننده در ماه استفاده کردم و همین کارها را برای 500 مشتری خود انجام داده ام. وقتی صحبت از استراتژی دیجیتال و بازاریابی محتوا می شود ، نشان دادم که می تواند کارساز باشد.

من با آژانس خود ، NP Digital ، همین کار را برای مشتری ها انجام می دهم. ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا یک استراتژی دیجیتال ایجاد کنند که نتایج حاصل از آنها را با بازاریابی محتوای خود ، تبلیغات و سئو به حداکثر برساند.

تمرکز با استراتژی دیجیتال ما درآمد است. هر کاری که ما انجام می دهیم معطوف به تولید نتایج واقعی برای کسب و کارها است که این میزان بازدید ، هدایت یا درآمد بیشتر است.

NP Digital’s لیست مشتری شامل می شود:

  • فیس بوک
  • ویاکوم
  • گوگل
  • جنرال موتورز
  • eBay
  • NBC
  • بنیاد تامسون رویترز
  • TechCrunch
  • چيزبرگر
  • سلام آمریکایی ها

2. REQ – بهترین راهکار برای مشاغل سازمانی

REQ آژانس مستقر در واشنگتن دی سی و برنده جایزه با تجربه در سطح شرکت است. آنها پیشکسوتان صنعت با بهترین استعداد در تجارت هستند.

پروژه ها از 50،000 دلار شروع می شود. آنها مجموعه ای جامع از راه حل ها را برای بازاریابی و نیازهای استراتژی دیجیتال شما ارائه می دهند. شامل:

  • رسانه تبلیغاتی
  • وکالت دیجیتال
  • استراتژی برند
  • مدیریت شهرت
  • روابط عمومی
  • داده و تجزیه و تحلیل

آنها به هر دو لیست Inc.500 و Deloitte Fast 500 نامگذاری شده اند – آنها یکی از سریعترین رشد در آمریکا هستند. آنها دفاتر خود را در واشنگتن دی سی ، نیویورک ، بوستون ، سن دیگو ، لاس وگاس و سانفرانسیسکو دارند.

REQ لیست مشتری شامل می شود:

  • eBay
  • آمازون
  • StubHub
  • سبز شیرین
  • مسترکارت
  • ساختمان امپایر استیت
  • انرژی صورت فلکی

3. گروه عثمان – بهترین راهکار تجاری در بازار میانه

گروه عثمان با داشتن 80٪ از مشتریان خود در محدوده بازار ، با درآمد 10 تا 1 میلیارد دلار ، متخصص استراتژی دیجیتال و تحقیقات بازار است. آنها تجزیه و تحلیل ، استراتژی ، اجرا و اندازه گیری را برای کمک به مشتریان در استقرار کمپین های موفق ارائه می دهند.

آنها چهار اصل اساسی تفکر طراحی را به کار می گیرند ، از مردم می آموزند ، الگوها را شناسایی می کنند ، راه حل ها را ملموس می کنند ، به طور مداوم در تمام مشاغل مشتری خود تکرار می کنند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی های شرکت Dropshipping در سال 2020

پروژه ها از 10 هزار دلار شروع می شوند. شما یک تیم دستی انتخاب می کنید که استراتژی عملی و پیشنهادی مبتنی بر شواهد را ارائه می دهد.

گروه عثمان لیست مشتری شامل می شود:

  • چمنزار قرمز
  • دانشگاه شیکاگو
  • شورای امنیت ملی
  • شیکاگو سان تایمز
  • خط قیمت
  • بیرد

4. DeSantis Breindel – بهترین راهکار برای نام تجاری

DeSantis Breindel یک شرکت استراتژی دیجیتال مستقر در شهر نیویورک است که در استراتژی نام تجاری پایان به پایان تخصص دارد. آنها با تمایز برند ، تجربه مشتری ، نام تجاری ادغام و ادغام ، ارزیابی برند ، راه اندازی نام تجاری و تعامل کارمندان به مشاغل کمک می کنند.

پروژه ها از 75000 دلار شروع می شود. آنها تحقیق و اندازه گیری کاملی را برای نام تجاری دیجیتال ، هویت و استراتژی برند ، بازاریابی محتوا ، طراحی تجربه مشتری و خدمات تولید فیلم ارائه می دهند.

لیست مشتری DeSantis Breindel شامل موارد زیر است:

  • وریفون
  • لاتروپ گیج
  • OneSpan
  • SailPoint
  • لینکلن بین المللی
  • لوئیس روکا

5. Mabbly – بهترین برای تجزیه و تحلیل داده ها ، استراتژی کانال

Mabbly یک آژانس طراحی استراتژیک مستقر در شیکاگو است که به استراتژی دیجیتال ، تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل داده ها متکی است. آنها بر تبدیل مشکلات پیچیده به فرصتهای رشد تمرکز دارند. پشتیبانی از ارتباط انسان با تجارب دیجیتال ، از طریق طراحی پیچیده و استراتژی دیجیتال با پشتیبانی داده ها.

تیم استراتژیست های دیجیتال و مارک Mabbly با هم همکاری می کنند تا استراتژی کانال را ترکیب کنند که پیام را همراه با رسانه مناسب برای فرصت شغلی شما ترکیب کند. پروژه ها از 25000 دلار شروع می شود.

Mabbly’s لیست مشتری شامل می شود:

  • ادلمن
  • مایکروسافت
  • گروه Berkshire
  • غذاهای گریفیت
  • روباه قرن 21st
  • قهوه و چای بی حد و حصر
  • فروشگاه رانر

6. کاغذ دیواری – بهترین گزینه برای مشاغل کوچک

کاغذ دیواری خود را به عنوان یک سازمان رشد B2B معرفی می کند. استراتژی رشد تبدیل آنها بر جذب نیرو با رشد تا 1 درصد متمرکز است. مرحله رشد 1 تا 3 درصد تعیین می شود که هر چیزی بالاتر از 3 درصد به عنوان مقیاس بندی ذکر می شود.

آنچه در مورد Ironpaper جالب است این واقعیت است که آنها در مورد فیل در اتاق بحث می کنند.

“اغلب اوقات ، شرکت ها سعی می کنند بدون هیچ زمینه ای به این س answerال پاسخ دهند که” نرخ تبدیل خوب چقدر است؟ ” نرخ تبدیل خوب چقدر است؟ هنگام تعیین نرخ تبدیل ، زمینه همه چیز است.

فقدان زمینه در واقع می تواند به یک تیم بازاریابی آسیب برساند ، زیرا باعث می شود تیم ها پیش فرض های غلطی داشته باشند. “

این به شما می گوید Ironpaper بر معیارهای پوچ یا دستکاری تبدیل متمرکز نیست. آنها تفاوت بین تبدیل های کم و زیاد را می دانند. پروژه های آنها از 10 هزار دلار شروع می شود و معطوف به مشاغل کوچک است.

Iron Paper’s لیست مشتری شامل می شود:

  • نوکیا
  • اکو 226
  • تلمر
  • شکل گیری
  • آراگو

3 ویژگی که یک شرکت بزرگ استراتژی دیجیتال را ایجاد می کند

شرکت استراتژی دیجیتال شما باید بتواند مشخصات شما را پیش از موعد ارائه دهد. در حالی که بسیاری از شرکت ها قادر به ارائه استراتژی های شگفت انگیز به شما هستند ، بسیاری از آنها تمایلی به نشان دادن این مسئله قبل از موعد ندارند.

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره فنی SEO

1. آژانس شما س rightالات درست را می پرسد

ایجاد یک استراتژی دیجیتالی استثنایی با پرسیدن سالات درست توسط آژانس شما آغاز می شود. این س questionsالات تعیین می کنند که چه پاسخی داده می شود و پاسخ شما به کجا می رود. در اینجا نمونه کوچکی از سوالاتی است که آژانس شما باید بپرسد.

  • در حال حاضر عملکرد ما چگونه است؟
  • کدام قسمت از تجارت شما عملکرد مطلوبی ندارد؟
  • هدف ما برای هر یک از حوزه های کاری ما چیست؟
  • مشتری ها از محصول و تجارت ما چه انتظاری دارند؟
  • مشتریان ما در کدام کانال های بازاریابی فعال هستند؟
  • برای تحقق اهداف خود از کدام کانال های بازاریابی استفاده کنیم؟
  • برای ارزیابی عملکرد از کدام معیارها و KPI استفاده خواهیم کرد؟
  • چگونه باید محصولات و خدمات خود را در بازار تبلیغ کنیم تا به اهداف خود برسیم؟

این س questionsالات استراتژی دیجیتالی شما را آگاه می کند.

  1. چرا ما در تجارت هستیم؟
  2. الان کجاییم؟
  3. ما کجا میخواهیم برویم؟
  4. ما چگونه میتوانیم به انجا برسیم؟

چارچوب استراتژی دیجیتال شما باید به چهار سوال سطح بالا پاسخ دهد. آژانس های بازاریابی دیجیتال خوب باید این سوالات را در ابتدای روند نامزدی بپرسند.

2. آژانس شما مایل است استراتژی خود را به اشتراک بگذارد

آژانس انتخابی شما باید مایل باشد نمونه استراتژی ها را با شما به اشتراک بگذارد. این بدان معنا نیست که شما باید از آژانس خود انتظار داشته باشید که کل استراتژی را بصورت رایگان ارائه دهد. کار ویژه ایده آل نیست و این چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید.

شما به دنبال یک مثال هستید.

آنها می توانند این مورد را از طریق تلفن ، پیشنهاد یا نقل قول یا گزارشی نمونه با شما به اشتراک بگذارند. شما به دنبال آنها هستید تا یک قطعه کوچک ، بخشی از استراتژی دیجیتالی پیشنهادی خود را به اشتراک بگذارند. این مهم به چند دلیل مهم است. با استفاده از نمونه داده ها می توانید:

  • صلاحیت آژانس خود را ارزیابی کنید
  • برای ارزیابی عملکرد بالقوه از داده های نمونه استفاده کنید
  • استراتژی دیجیتالی یا اولویت های بازاریابی آنها را ارزیابی کنید
  • خلا knowledge دانش و نقاط ضعف در روند آنها را مشخص کنید

شما یک سند استراتژی جامع نمی خواهید ، شما به سادگی از آژانس خود می خواهید یک قسمت از تجارت شما را انتخاب کند و یک استراتژی برای آن ایجاد کند. از آژانس خود س questionالی بپرسید (به عنوان مثال ، چگونه فروش یکی از محصولات من را افزایش می دهید؟).

3. آژانس شما می تواند استراتژی را اجرا کند

سرمایه گذار خطرناک آرتور راک ، معتقد است استراتژی مهم است ، اما به اندازه افرادی که می توانند مهم نیست آن استراتژی را اجرا کنید.

“طی 30 سال گذشته ، من تخمین می زنم که به طور متوسط ​​یک برنامه تجاری در روز یا حدود 300 مورد در سال را بررسی کرده ام ، علاوه بر این تعداد زیادی تماس تلفنی و برنامه های تجاری که به سادگی مناسب نیستند. از 300 برنامه احتمالی ، ممکن است فقط در یک یا دو سال سرمایه گذاری کنم. و حتی در میان آنهایی که با دقت انتخاب شده اند ، می گویم که یک نیمه خوب نتوانند آن چیزی را که انتظار می رود برآورده کنند.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس Adwords مناسب را انتخاب کنیم

مشكل آن شركتها (و با مشاغلي كه ترجيح مي دهم در آنها شركت نكنم) به ندرت مشكل استراتژيك است. ایده های خوب و محصولات خوب ، هزینه ای چند ده دلاری هستند. اجرای خوب و مدیریت خوب در یک کلام ، افراد خوب نادر هستند. “

یک استراتژی عالی کافی نیست. شما به افراد شگفت انگیزی نیاز دارید که بتوانند استراتژی دیجیتال شما را پیاده کنند و نتایج مورد نیاز برای رشد را بدست آورند.

نمایندگی شما باید دو چیز داشته باشد:

  1. تیمی که می تواند استراتژی دیجیتالی شما را پیاده سازی کند
  2. سابقه اثبات شده نشان می دهد که آنها در گذشته به طور مداوم به این هدف رسیده اند

اگر آنها بتوانند هر دو مورد را برای شما فراهم کنند یا مایلند یک دوره آزمایشی را در اختیار شما قرار دهند که بتوانید توانایی آنها را در اجرای استراتژی دیجیتال خود آزمایش کنید ، پس ممکن است مناسب باشد.

چه انتظاراتی از یک شرکت بزرگ استراتژی دیجیتال دارید

آژانس شما باید مشخصات دقیق هر یک از این موارد را به شما ارائه دهد. اگر س questionsال یا نگرانی بیشتری دارید ، می خواهید آنها را با آژانس خود مطرح کنید.

  • سابقه روشن: آژانس شما باید بتواند نمونه ها ، منابع ، مطالعات موردی و بررسی ها را به شما نشان دهد که برای سایر مشتریان نتیجه گرفته اند.
  • پاک کردن نقاط عطف: شما به دنبال نقاط عطف ، جدول زمانی و موارد قابل تحویل مشخص هستید که نشان می دهد شما می توانید طرحی را با موفقیت ایجاد و اجرا کنید. آژانس شما باید بتواند یک جدول زمانی به شما ارائه دهد ، و توضیح دهد که چه مدت اجرا می شود و چه زمانی پیش بینی می کنید نتایج را مشاهده کنید.
  • روش های آژانس: شما می خواهید ببینید که آژانس شما چگونه می خواهد به کمپین یا پروژه شما نزدیک شود. آنها باید بتوانند رویکردی را که در سند استراتژی آنها قرار دارد ، از بین ببرند. این سند باید نحوه برخورد آنها با کمپین شما ، انتظارات شما ، اهداف آنها و موارد دیگر را روشن کند.

شرکت استراتژی دیجیتالی که انتخاب می کنید باید گزینه های لازم برای اجرای موفقیت آمیز طرح را در اختیار شما قرار دهد.

نتیجه

انتخاب استراتژی دیجیتال مناسب برای تجارت خود ضروری است. شما نیاز به برنامه ای دارید تا شما را راهنمایی کند ، مشخص کند کجا هستید ، کجا می خواهید بروید و چگونه می توانید به آنجا برسید. داشتن یک دیدگاه تازه از یک چشم خارجی می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد.

به یاد داشته باشید ، اجرای برنامه استراتژی دیجیتال حتی از داشتن یک برنامه مهمتر است. از این استخر برای انتخاب یک شرکت استراتژی دیجیتال استفاده کنید که برای دستیابی به اهداف تجاری شما با شما شریک خواهد بود.