آموزش سئو

5 گزینه Google Plus برای مشاغل محلی شما

ژانویه 13, 2021

در جستجوی گزینه + Google (که به آنها Google Plus و G + نیز گفته می شود) هستید؟ ممکن است از آنچه فکر می کنید راحت تر باشد!

از آنجا که پلت فرم رسانه های اجتماعی است درهای خود را در سال 2019 بست، مصرف کنندگان به دنبال گزینه دیگری برای مطابقت با ویژگی ها ، ترافیک و مزایای جستجوگرها بوده اند.

خوشبختانه چندین جایگزین وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

در اینجا بهترین گزینه های Google Plus و نحوه استفاده از آنها برای رشد تجارت آنلاین خود آورده شده است.

Google Plus چیست و چرا خاموش شد؟

گوگل پلاس چهارمین تلاش گوگل برای ایجاد شبکه ای در شبکه های اجتماعی بود. پیشینیان آن شامل Google Buzz ، Google Friend Connect و Orkut بودند.

در حالی که گوگل پلاس در ابتدا موفق شد ، با 395 میلیون حساب فعال در سال 2016 و فیس بوک این شبکه را یک تهدید می داند، خیلی زود گاز گرفت.

چرا؟

برای استفاده از ویژگی هایی مانند Google Photos ، Hangouts و YouTube ، سالها باید یک حساب Google Plus داشته باشید. بنابراین ، بیشتر مصرف کنندگان حساب های Google Plus را برای استفاده از این برنامه های دیگر ایجاد کردند – نه بستر رسانه های اجتماعی.

سپس یک نقض داده اتفاق افتاد. گوگل یک اشکال را کشف کرد که به برنامه های شخص ثالث اجازه دسترسی به اطلاعات خصوصی 500000 کاربر Google Plus را می دهد.

بنابراین ، هنگامی که گوگل تصمیم خود را به به تدریج حذف Google Plus به دلیل استفاده کم در سال 2018 ، منطقی بود

5 سیستم عامل رسانه اجتماعی که جایگزین Google Plus برای مشاغل محلی است

هیچ جایگزینی کاملاً متناسب برای Google Plus وجود ندارد.

بسته به مشاغل خود و محل استقرار مخاطبان اصلی خود ، می توانید از یک یا همه سیستم عامل های ذکر شده در زیر استفاده کنید ، که ممکن است به شما در بازیابی برخی از ویژگی های Google Plus کمک کند.

Google برای کسب و کار من

Google برای کسب و کار من (GMB) یک قطعه از اطلاعات مربوط به اطلاعات عملیاتی ، نظرات و موارد دیگر کسب و کار شما است. با استفاده از GMB می توانید هنگام جستجوی کاربران برای مارک هایی مانند شما ، به عنوان یک نمایه تجاری و در Google Maps ، چه در دسک تاپ و چه در تلفن همراه ظاهر شوید.

نمایه های تجاری در جستجوی Google به این شکل هستند:

مشاغل موجود در google plus

نمایه های تجاری در Google Maps به صورت زیر است:

نمایه های گوگل پلاس برای تجارت

نمایه های تجاری در جستجوهای تلفن همراه به صورت زیر است:

google plus business در تلفن همراه

اگرچه تمام این اطلاعات در وب سایت شما وجود دارد ، GMB به شما کمک می کند تا محتوا را فهرست بندی کرده و با مخاطبان گسترده تری به اشتراک بگذارید.

نتیجه؟ افزایش بالقوه در رتبه بندی نتایج جستجو ، درآمد و بینش ارزشمند درباره مشتریان شما.

چرا Google برای کسب و کار من جایگزینی مناسب برای Google Plus است

Google برای کسب و کار من چیزی فراتر از یک فهرست کسب و کار محلی آنلاین است. این برنامه با ویژگی های “اجتماعی” ارائه می شود و آن را جایگزینی مناسب برای Google Plus می کند.

افراد می توانند بر روی دکمه “+ دنبال کردن” در زیر لیست شما در دستگاه های تلفن همراه خود ضربه بزنند و از کسب و کار شما به روزرسانی دریافت کنند. وقتی کسی این کار را انجام می دهد برای کمک به انگیزه دادن مردم برای خرید در فروشگاه شما ، می توانید از این ویژگی برای ارسال “پیشنهاد خوش آمد گویی” استفاده کنید.

سرانجام ، Google برای کسب و کار من دارای ویژگی های تعاملی مانند بررسی ها و یک بخش پرسش و پاسخ است. با 91٪ از مشتریان جوانتر از نظرات آنلاین استفاده می کنند برای تصمیم گیری در مورد خرید ، درگیر شدن و نظارت بر احساسات تجاری می تواند به شما کمک کند تا یک “عامل شناخت ، مانند و اعتماد” قوی تر با مخاطبان خود ایجاد کنید.

مقاله مرتبط  چگونه می توان هر آدرس ایمیل کسب و کار را پیدا کرد

نحوه استفاده از Google برای کسب و کار من:

  • تمام اطلاعات مربوط به مشاغل خود ، مانند ساعات کار ، وب سایت ، محصولات ، منوها ، مکان و سایر جزئیات مهم را برجسته کنید.
  • از داشبورد GMB برای دیدن اینکه از کدام یک از سوالات جستجو افراد برای یافتن مشاغل شما استفاده می کنند ، تفکیک عملکردها (تماس ها ، کلیک ها ، رزروها) و عملکرد نمایه شما در مقایسه با سایر گروه های خود ، استفاده کنید.
  • با بهینه سازی نمایه GMB خود با کلمات کلیدی ، SEO محلی خود را تقویت کنید تا به شما در رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی محلی کمک کند.

فیس بوک برای مشاغل محلی

https://www.youtube.com/watch؟v=VozfuBgjSmg

فیس بوک بزرگترین شبکه رسانه های اجتماعی در جهان است. به طور متوسط ​​، روزانه 1.82 میلیارد نفر به سایت وارد می شوند ، و این یک افتخار بزرگ است ماهانه 2.7 میلیارد کاربر فعال.

در حالی که این پلتفرم شروع به برقراری ارتباط با دوستان و خانواده خود کرده بود ، به یک ابزار قدرتمند و سودآور تجاری تبدیل شده است.

چرا فیس بوک جایگزینی خوب برای گوگل پلاس است

ایجاد یک جامعه آنلاین که عاشق برند شما باشد یکی از رمزهای موفقیت است.

تنها مشکل؟

شروع از ابتدا یک چالش است و مشکلی بود که جامعه Google Plus به خوبی آن را حل کرد.

خوشبختانه ، می توانید آن را با دو گزینه Facebook: Groups و Business Pages جایگزین کنید.

بر فراز ماهانه 1.4 میلیارد نفر از گروه های فیس بوک استفاده می کنند، و این ویژگی همراه با تعداد زیادی ابزار برای کمک به شما در ارائه ارزش برای مخاطبان خود و تشویق به تعامل است.

با Facebook Business Pages می توانید صفحه Google Plus خود را جایگزین کنید و ویژگی هایی مانند بررسی ، پیام رسانی فوری و پاسخ خودکار ، پیشنهادات ویژه و تجزیه و تحلیل را دریافت کنید.

بعلاوه ، اگر بودجه دارید ، می توانید از طریق Facebook Ads هدفمند به این 2 میلیارد نفر دسترسی پیدا کنید.

نحوه استفاده از فیس بوک:

  • یک گروه فیس بوک ایجاد کنید تا یک جامعه قوی ایجاد کنید و به افراد کمک کنید تا ارتباط برقرار کنند.
  • پیشنهادات اختصاصی را در صفحه فیس بوک خود به اشتراک بگذارید.
  • اطلاعات مهم کسب و کار مانند مکان ، اطلاعات تماس ، وب سایت و منوها را به اشتراک بگذارید.
  • ایجاد و ترویج رویدادها.
  • پشتیبانی فوری از مشتری ارائه دهید.
  • مراجعه مستقیم به وب سایت خود.
  • برای ایجاد اعتبار نام تجاری خود از نظرات استفاده کنید.
  • از مخاطبان خود بازخورد بگیرید.

LinkedIn برای مشاغل محلی

https://www.youtube.com/watch؟v=IqAwho3SUUA

برای افراد حرفه ای ، LinkedIn ممکن است یکی از بهترین گزینه ها برای Google Plus باشد. با 700 میلیون کاربر فعال، سایت شبکه به یکی از برترین سایت های رسانه های اجتماعی گسترش یافته است.

در حال حاضر ، بسیاری از ما یک پروفایل شخصی LinkedIn ایجاد کرده ایم تا در جریان همکاران خود ، درخواست کار و تبلیغ برندهای خود باشیم.

با استفاده صحیح از LinkedIn ، می توانید امور را یک گام جلوتر بردارید و به شما در تولید Lead کمک کند و خود را به عنوان یک رهبر فکر در صنعت معرفی کنید.

چرا LinkedIn جایگزینی مناسب برای + Google است

یکی از بهترین ویژگی ها در Google Plus حلقه ها بود.

می توانید موارد مختلفی ایجاد کنید و سپس افراد را به آنها اضافه کنید. این راهی برای تقسیم به روزرسانی ها و جدا نگه داشتن زندگی حرفه ای و تجاری شما بود.

مقاله مرتبط  نحوه دریافت پست های حمایت شده برای وبلاگ خود (راهنمای نهایی)

LinkedIn به شما کمک می کند تا این تعادل را حفظ کنید. شما می توانید با همکاران خود در ارتباط باشید ، از مشتریان بالقوه بخواهید معرفی کنید و برای رونق کسب و کار یا برند شخصی خود محتوا را به اشتراک بگذارید

نحوه استفاده از LinkedIn:

  • SEO نمایه شما را با کلمات کلیدی بهینه می کند که مشتریان بالقوه می توانند برای یافتن شما استفاده کنند.
  • برای ارتباط با افراد همفکر و تثبیت نام تجاری خود به گروه های صنعتی LinkedIn بپیوندید.
  • به روزرسانی ها و نظرات منظم مربوط به تجارت یا صنعت خود را به اشتراک بگذارید.
  • از اتصالات درجه 1 خود برای معرفی اتصالات درجه 2 یا 3 متناسب با مشخصات مشتری ایده آل خود بخواهید.
  • مقالاتی را در LinkedIn Pulse با محتوای قابل اجرا برای مشتریان رویایی خود منتشر کنید.

Pinterest برای مشاغل محلی

https://www.youtube.com/watch؟v=FDzBMxzgZCo

آیا شما یک مارک تجاری الکترونیکی جذاب دارید؟

پس از آن وقت آن است که به قدرت Pinterest ضربه بزنید.

با بیش از ماهانه 335 میلیون کاربر، ماهانه 2 میلیارد جستجو، و قصد خرید 48٪، این می تواند یک روش پرسود برای نشان دادن نام تجاری شما به مخاطبان درگیر و آماده برای صرف هزینه باشد.

چرا Pinterest جایگزینی خوب برای Google Plus است

چرا pinterest جایگزین خوبی برای google plus است

اگرچه Google Plus برای به اشتراک گذاشتن به روزرسانی ها و ایجاد یک انجمن خوب بود ، اما راهی برای افزایش فروش برای شما نداشت.

از طرف دیگر ، Pinterest قابلیت های تجارت الکترونیکی خود را منفجر کرده است.

ابتدا پین های قابل خریداری و سپس پین های تبلیغاتی ، کاربران را تشویق می کند تا در مورد محتوای الهام بخش خبرهای خود اقدام کنند.

با این حال ، قبل از مراجعه به Pinterest ، بدانید این سایت برای همه مناسب نیست.

مخاطبان Pinterest کج می شوند زن و جوان تر، و مارک های سبک زندگی به طور کلی بیشترین موفقیت را می بینند.

از آنجا که سایت یک موتور جستجوی بصری است ، برند شما برای موفقیت به آن عنصر نیاز دارد. اگر مارک تجاری شما مورد علاقه و محبوبیت جمعیتی پلتفرم نیست ، ممکن است بهترین جایگزین Google Plus برای شما نباشد.

نحوه استفاده از Pinterest:

  • SEO نمایه ، تابلوها و پین های شما را بهینه می کند تا نمایه تجاری شما را در نتایج جستجو افزایش دهد.
  • پین های جذاب بصری ایجاد کنید تا کاربران بتوانند کلیک کنند.
  • فعال کنید پین های غنی و پین های خود را قابل خرید کنید تا تبدیل ها بیشتر شود.
  • از یک ابزار زمانبندی Pinterest مانند Tailwind برای پین کردن در بهترین زمانهای نامزدی استفاده کنید.
  • در تبلیغات Pinterest سرمایه گذاری کنید تا به مشتری ایده آل خود برسید.

اینستاگرام برای مشاغل محلی

اینستاگرام یکی از بهترین بسترهای رسانه های اجتماعی برای ایجاد روابط و نشان دادن انسانیت برند شما به مشتریان است.

به عنوان دومین سایت ورود به سیستم در رسانه های اجتماعی با بیش از ماهیانه یک میلیارد کاربر فعال، احتمال زیادی وجود دارد که مشتریان شما در برنامه آویز شوند.

این امر به ویژه درصورتی که بخواهید Millennials را هدف قرار دهید و ژنرال Z. 13-17 ساله هستند این امر بسیار درست است بزرگترین اطلاعات جمعیتی در برنامهو پس از آن افراد 18-20 ساله و 30-49 ساله قرار دارند.

چرا اینستاگرام جایگزینی خوب برای گوگل پلاس است

چرا اینستاگرام جایگزینی خوب برای گوگل پلاس است

Google Plus می تواند عکس ها ، پیام های فوری چند نفره ، تماس های متنی و ویدئویی و برچسب گذاری موقعیت مکانی را بارگذاری کند. اینستاگرام همه اینها را دارد و سپس برخی.

در حالی که مربیان و کارآفرینان باهوش از این برنامه برای فروش در DM استفاده می کنند ، اینستاگرام از زمان خریداری شدن توسط فیس بوک ، ویژگی ها و تبلیغات قابل خرید بیشتری را منتشر کرده است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار ردیابی متقاضی سال 2020

شما می توانید محصولات را در عکس ها و استوری ها برچسب گذاری کنید ، و اینستاگرام همچنین ویژگی های قابل خرید را آزمایش می کند قرقره و اینستاگرام (IG) زنده.

برای مارک های تجارت الکترونیکی ، این یک معدن بالقوه طلا است.

نحوه استفاده از اینستاگرام:

  • برای پست های فید ، IG Lives ، IGTV و Reels تقویم محتوایی ایجاد کنید.
  • روزانه در Stories نمایش دهید تا در بالای خبرهای دنبال کنندگان خود بمانید.
  • در مورد هشتگ خود تحقیق کنید و بفهمید مشتری ایده آل شما از کدام اصطلاحات استفاده می کند.
  • تبلیغات هدفمندی را برای افزایش میزان نمایش و فروش خود انجام دهید.
  • در جایگاه خود با مارک های دیگر و سازندگان همکاری کنید.
  • با استفاده از ترفندهای زیستی خود ، افراد را فریب دهید تا روی پیوند موجود در بیوگرافی خود کلیک کنند.
  • در زیرنویس های خود از تکنیک های قصه گویی استفاده کنید تا نکات درد را لمس کرده و فروش خود را به همراه آورید.
  • بیاموزید که چگونه عکس های بهتری بگیرید یا عکاس استخدام کنید.
  • محتوای بسیار قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید.

چگونه این گزینه های جایگزین Google Plus می توانند به مشاغل محلی شما کمک کنند

هنوز متقاعد نشده اید که این سیستم عامل های شبکه های اجتماعی می توانند به نفع تجارت شما باشند؟

در اینجا برخی از راه هایی وجود دارد که این گزینه های Google Plus می توانند به رشد مخاطبان شما و افزایش فروش کمک کنند:

ایجاد آگاهی و شناخت از برند

استفاده از یک یا چند شبکه رسانه اجتماعی برای جایگزینی Google Plus به شما کمک می کند تا درباره کسب و کار خود تبلیغ کنید.

هرچه بیشتر در اینترنت ظاهر شوید ، افراد را بیشتر در معرض نام تجاری خود قرار می دهید و بیشتر مردم به خاطر می آورند که شما کی هستید و محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند.

ترافیک مشاغل محلی خود را افزایش دهید

بازاریابی محتوا سلطان است. این یک روش رایگان برای شماست که می توانید در مقابل مشتری ایده آل خود قرار بگیرید ، مشکلی را حل کنید و آنها را وارد وب سایت خود کنید.

استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ آخرین پست وبلاگ یا ویدیوی YouTube ممکن است تعداد کره چشم محصولات یا خدمات شما را افزایش دهد و فروش بیشتری را به دنبال داشته باشد.

از داده ها برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنید

با استفاده از سیستم عامل هایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و Pinterest که گزارش های تحلیلی عمیقی ارائه می دهند ، می توانید در آنچه برای مخاطبان شما طنین انداز است غوطه ور شوید.

همچنین می توانید از ویژگی هایی مانند نظرسنجی برای بررسی پیروان خود استفاده کنید و بفهمید محصول یا خدمات بعدی را باید ارائه دهید.

خدمات مشتری استثنایی ارائه دهید

مردم انتظار دارند مشاغل از عهده مشاغل خود برآیند خدمات مشتری پرسش و شکایت از طریق رسانه های اجتماعی به سرعت.

با استفاده از برنامه هایی مانند فیس بوک ، می توانید شکایات را ASAP برطرف کنید ، از سقوط در فروش جلوگیری کرده و روابط معناداری با مشتریان خود ایجاد کنید.

نتیجه

همانطور که می بینید ، هیچ نسخه تکراری برای Google Plus وجود ندارد. هر یک از شبکه هایی که بررسی کرده ایم مشابه هستند اما ویژگی های یکسانی را ارائه نمی دهند.

با این حال ، همه آنها برای ایجاد جامعه پیرامون نام تجاری شما ، قرار دادن تجارت شما در معرض دید مخاطبان جدید و تبلیغ محصولات و خدمات شما بسیار عالی هستند.

وقتی نوبت به یافتن گزینه مناسب Google Plus می رسد ، چه ویژگی هایی برای شما مهم است؟