آموزش سئو

5 گزینه ایجاد کننده سیاست حفظ حریم خصوصی برای وب سایت شما

ژوئن 10, 2021

اگر اطلاعات را از بازدید کنندگان وب سایت خود جمع آوری کنید ، ممکن است طبق قانون مجبور شوید سیاست حفظ حریم خصوصی را در وب سایت خود قرار دهید.

اگرچه هر کشوری شرایط سیاست حفظ حریم خصوصی را ندارد ، اما بسیاری از قوانین کمکی افزودن سیاست حفظ حریم خصوصی را برای رعایت آن ضروری می دانند. به علاوه ، اگر می خواهید وب سایت شما برای مخاطبان جهانی قابل مشاهده باشد ، باید به دستورالعمل های جهانی پایبند باشید.

علاوه بر این ، بسیاری از برنامه های شخص ثالث برای استفاده از خدمات خود به سیاست های رازداری نیاز دارند. نمونه هایی از این موارد شامل Google Analytics ، Google Play ، Apple App Store و Google AdSense هستند.

آخرین چیزی که می خواهید این است که توسط بازدید کننده وب سایت به دلیل موضوعی ساده به عنوان یک سیاست حفظ حریم خصوصی به دادگاه برده شود.

بنابراین ، چگونه سیاست حفظ حریم خصوصی ایجاد می کنید؟

خوشبختانه ، بسیاری از تولیدکنندگان سیاست های حفظ حریم خصوصی آنلاین وجود دارند که می توانید برای کمک به سازگاری سایت خود از آنها استفاده کنید.

در این پست ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک سیاست حفظ حریم خصوصی خود را با یک تولید کننده سیاست حفظ حریم خصوصی پیدا کنید ، از آن استفاده کنید و آن را پیاده سازی کنید.

سیاست حفظ حریم خصوصی چیست؟

خط مشی رازداری یک سند قانونی است که به کاربران وب سایت می گوید که ، چگونه ، و چرا اطلاعات شخصی آنها را جمع آوری و ذخیره می کنید.

اطلاعات شخصی می تواند هر چیزی باشد که برای شناسایی فرد استفاده می شود ، مانند نام ، تاریخ تولد ، آدرس ، اطلاعات اعتباری یا رفتارهای آنلاین. تعریف دقیق ممکن است در کشورها و قوانین متفاوت باشد ، بنابراین حتماً این کار را انجام دهید در مورد چه الزاماتی تحقیق کنید شما باید قبل از استفاده از ایجاد کننده سیاست حفظ حریم خصوصی ملاقات کنید.

سیاست حفظ حریم خصوصی قوی باید آموزنده و دقیق باشد ، بدون بندهای پنهان یا زبان گیج کننده. این همچنین باید شامل اطلاعات تماس در صورت نیاز کاربران شما به اطلاعات بیشتر باشد.

سیاست حفظ حریم خصوصی باید شامل موارد زیر باشد:

  • چه اطلاعاتی را از بازدید کنندگان وب سایت جمع می کنید
  • چگونه و چرا این اطلاعات را بدست می آورید
  • جزئیات مربوط به نحوه ذخیره اطلاعات جمع آوری شده شما
  • در صورت به روزرسانی سیاست حفظ حریم خصوصی خود ، چگونه و چه زمانی به کاربران اطلاع می دهید
  • به آنها امکان دسترسی به اطلاعات جمع آوری شده (برنامه های شخص ثالث ، خدمات خبرنامه ، نرم افزار تجزیه و تحلیل و غیره) را می دهید.

نه تنها در بیشتر کشورها سیاست های حفظ حریم خصوصی اعمال می شود ، بلکه همچنین با شفاف نگه داشتن تاکتیک های بازاریابی شما راهی عالی برای ایجاد اعتماد است. حتی اگر شما به داشتن آن احتیاج ندارید ، بهتر است به هر حال این کار را انجام دهید.

در اینجا مثالی از سیاست حفظ حریم خصوصی ما آورده شده است.

تولیدکنندگان سیاست حفظ حریم خصوصی - سیاست حفظ حریم خصوصی نیل پاتل

4 دلیل که وب سایت شما به سیاست حفظ حریم خصوصی نیاز دارد

صرف نظر از اینکه روی دسک تاپ ، برنامه موبایل یا وب سایت کار می کنید ، برای راهنمایی کاربران خود باید سیاست های حفظ حریم خصوصی دقیق و صادقانه ای داشته باشید.

در اینجا چهار مهمترین دلیل نیاز وب سایت شما به سیاست حفظ حریم خصوصی آورده شده است.

مقاله مرتبط  25 ایده مشاغل خانگی که می توانید همین حالا شروع کنید

1. سیاست ها رازداری اغلب توسط قانون لازم است

بسیاری از کشورها برای کمک به شهروندان در درک حقوق اطلاعاتی خود ، سیاست های حفظ حریم خصوصی را مجاز می دانند.

در ایالات متحده ، قانون محافظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان (COPPA) به کلیه وب سایتهایی که اطلاعات کودکان را جمع آوری می کنند نیاز دارد تا از خط مشی رازداری برخوردار شوند.

در اینجا مثالی از دیزنی با این قانون مطابقت دارد.

تولیدکنندگان سیاست حفظ حریم خصوصی - سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت دیزنی

قانون محافظت از حریم خصوصی آنلاین کالیفرنیا (CalOPPA) همچنین لازم است هر شرکتی که از کاربران مستقر در کالیفرنیا اطلاعات جمع می کند ، باید سیاست حفظ حریم خصوصی را در وب سایت خود نشان دهد.

در اینجا مثالی از این را از وب سایت ولز فارگو.

تولیدکنندگان سیاست حفظ حریم خصوصی - سیاست حفظ حریم خصوصی wells fargo

در ایالات متحده ، قانون گرام-لیچ-بیلی هر مشاغل در بخش مالی را موظف می کند اظهارات صادقانه ای در مورد جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی ارائه دهند.

علاوه بر این ، قانون حمل و نقل و پاسخگویی بیمه درمانی (HIPAA) ارائه دهندگان خدمات بهداشتی درمانی را ملزم به اطلاع کتبی از اقدامات حریم خصوصی خود می کنند.

در سراسر جهان ، بسیاری از قوانین مشابه برای محافظت از حریم خصوصی شهروندان مناطق خاص وجود دارد. مثلا:

در نهایت ، حریم خصوصی یک نگرانی در سراسر جهان است ، بنابراین افزودن یک سیاست حفظ حریم خصوصی به وب سایت شما می تواند اعتماد را ایجاد کند و به شما کمک کند با مخاطبان جهانی ارتباط برقرار کنید.

2. مشتریان انتظار صداقت و شفافیت درباره حریم خصوصی را دارند

افراد به حریم خصوصی خود اهمیت می دهند و می خواهند مسئول اطلاعات آنها باشند. این امر به ویژه به صورت آنلاین وجود دارد ، جایی که اطلاعات اغلب بدون اطلاع کاربر جمع آوری و ذخیره می شود.

نمایش خط مشی رازداری در وب سایت شما ، به مشتریان شما نشان می دهد که به حریم خصوصی آنها اهمیت می دهید و کارهای احمقانه ای انجام نمی دهند.

همچنین نشان می دهد شما رویه هایی برای مدیریت صحیح اطلاعات آنها دارید که می تواند به آنها کمک کند به تجارت شما اعتماد کنند.

اگرچه داشتن یک سیاست حفظ حریم خصوصی واضح ، موجز و شفاف برای جلب اعتماد کاربر بسیار ضروری است ، اما با رعایت خط مشی رازداری وب سایت خود ، کمی خلاق باشید ، می توانید روش های جالب یا تعاملی برای نمایش اطلاعات خود پیدا کنید.

در اینجا یک است نمونه ای از سیاست حفظ حریم خصوصی کانادا آمازون، که شامل فهرست مطالب قابل کلیک برای کمک به کاربران در پیمایش خط مشی است.

تولیدکنندگان سیاست حفظ حریم خصوصی - سیاست حفظ حریم خصوصی آمازون کانادا

3. خط مشی های رازداری ممکن است توسط سرویس های شخص ثالث مورد نیاز باشد

بسیاری از سرویس های شخص ثالث برای استفاده از خدمات خود از جمله Google Ads ، Google Analytics ، Facebook و Apple به سیاست حفظ حریم خصوصی نیاز دارند.

این اطمینان می دهد که آنها همچنین با قوانین بین المللی مطابقت دارند در حالی که شما از خدمات آنها استفاده می کنید.

مثلا، Google Analytics به سیاست حفظ حریم خصوصی خاصی نیاز دارد زیرا کوکی ها را در دستگاه های کاربر ذخیره می کند و داده ها را جمع آوری می کند.

اگر از هر یک از ویژگی های تبلیغاتی Google مانند گزارش نمایش شبکه نمایش Google Display ، دموگرافیک Google Analytics و گزارش بهره یا هر سرویس از Google Analytics استفاده می کنید ، به سیاست حفظ حریم خصوصی نیاز دارید.

مقاله مرتبط  چگونه فیلم های خود را از طریق داده های YouTube Analytics بهینه سازی کنیم

اگر خودتان باشید نیز همینطور است در حال توسعه یک برنامه فیس بوک، برنامه اپل، یا برنامه Google Play.

اگر از خدمات شخص ثالث استفاده می کنید یا قصد استفاده از آن را دارید ، سیاست حفظ حریم خصوصی و الزامات افشای آنها را بررسی کنید.

4. خط مشی های رازداری می تواند شخصیت برند شما را نشان دهد

اگر با نام تجاری شما همخوانی داشته باشد ، افزودن شوخ طبعی ، شخصیت و ذکاوت به سیاست حفظ حریم خصوصی شما می تواند شخصیت برند شما را به نمایش بگذارد و دل مشتریان شما را جلب کند.

این خلاقیت را بررسی کنید سیاست حفظ حریم خصوصی توسط Ecquire.

تولیدکنندگان سیاست حفظ حریم خصوصی - سیاست حفظ حریم خصوصی توسط ecquire

یا این مثال از سرگرد تام، که از نقل قول دیوید بووی برای افزودن روحیه به سیاست حفظ حریم خصوصی خود استفاده می کند.

تولید کننده سیاست حفظ حریم خصوصی عمده tom

مهمترین قسمت سیاست حفظ حریم خصوصی اطلاعاتی است که شما می دهید. شخصیت اگر جای آن را بگیرد یک پاداش است.

5 بهترین تولید کننده سیاست حفظ حریم خصوصی برای وب سایت شما

اکنون وقت آن است که بررسی کنیم چگونه می توانید یک سیاست حفظ حریم خصوصی برای وب سایت خود ایجاد کنید.

برای ایجاد یک سیاست حفظ حریم خصوصی واضح و دقیق برای حضور آنلاین خود ، از مولد سیاست حفظ حریم خصوصی مانند موارد زیر استفاده کنید.

1. FreePrivacyPolicy

FreePrivacyPolicy یک تولید کننده سیاست حفظ حریم خصوصی آنلاین است که به شما کمک می کند بدون هیچ زحمتی برای استخدام وکیل برای نوشتن حقوقی خود ، یک سیاست حفظ حریم خصوصی بصورت آنلاین ایجاد کنید.

این تولید کننده سیاست حفظ حریم خصوصی رایگان به شما کمک می کند از CCPA ، GDPR ، CalOPPA ، COPPA ، Google Analytics و موارد دیگر پیروی کنید.

با استفاده از این ابزار می توانید شرایط و ضوابط ، سیاست های ردیابی کوکی ها ، سیاست های بازپرداخت و بازپرداخت ، سلب مسئولیت و موارد دیگر را نیز ایجاد کنید.

به چند س -ال از پیش تولید شده پاسخ دهید ، خط مشی رازداری جدید خود را بارگیری کرده و در سایت خود بارگذاری کنید.

در صورت تغییر شرایط ، می توانید بعداً خط مشی خود را به روز کنید.

بهترین تولیدکنندگان سیاست حفظ حریم خصوصی برای وب سایت شما - FreePrivacyPolicy

2. Shopify ایجاد کننده سیاست

تولید کننده سیاست Shopify می تواند به شما در برآوردن شرایط حریم خصوصی جهانی کمک کند و اعتماد مشتری را تشویق کند.

این تولید کننده سیاست حفظ حریم خصوصی با یک دوره آزمایشی 14 روزه Shopify رایگان است ، اما پس از آن باید هزینه عضویت را پرداخت کنید.

چند قسمت را در وب سایت Shopify پر کنید و آنها یک الگوی خط مشی رازداری شخصی سازی شده ایجاد می کنند که بعداً می توانید آن را شخصی سازی کنید.

همچنین می توانید با همین ابزار خط مشی بازپرداخت یا شرایط خدمات را ایجاد کنید.

3. سیاست های حفظ حریم خصوصی

خط مشی های رازداری یک تولید کننده سیاست حفظ حریم خصوصی آنلاین رایگان است که می تواند سیاست های حفظ حریم خصوصی ، EULA ها ، خط مشی کوکی ها ، شرایط و ضوابط و موارد دیگر را ایجاد کند.

عواملی مانند صنعت ، عملیات و سیستم عامل های شما برای ایجاد سیاست حفظ حریم خصوصی شما در نظر گرفته شده اند.

از آنجا می توانید سیاست حفظ حریم خصوصی خود را با بازدیدکنندگان وب سایت خود اصلاح ، بارگذاری و به اشتراک بگذارید.

4. سیاست حفظ حریم خصوصی بصورت آنلاین

سیاست حفظ حریم خصوصی آنلاین ابزاری برای ایجاد سیاست حفظ حریم خصوصی است که با قوانین بین المللی مانند CCPA ، CalOPPA و GDPR مطابقت دارد.

مقاله مرتبط  چگونه در 60 ثانیه از SEO رقیب خود جاسوسی کنید

همچنین سیاست هایی ایجاد می کند که نیازهای شبکه های تبلیغاتی پیشرو و برنامه های شخص ثالث را برآورده می کند.

یک فرم وب را در سایت پر کنید ، و Privacy Policy Online خط مشی جدید شما را آماده می کند ، آماده بارگذاری فوری.

با استفاده از این ابزار می توانید شرایط و ضوابط و همچنین اعلانات مربوط به سلب مسئولیت را ایجاد کنید.

5. به طور موقت

به طور موقت یک تولید کننده آنلاین سیاست حفظ حریم خصوصی رایگان است که به شما کمک می کند سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت یا برنامه تلفن همراه خود را ایجاد کنید.

برای GDPR ، CCPA ، CalOPPA ، Google Analytics ، AdSense ، قوانین تجارت الکترونیکی و موارد دیگر موثر است.

Termly همچنین دارای به روزرسانی خودکار وکیل است ، به این معنی که هر زمان قانون جدید تصویب شود ، سیاست حفظ حریم خصوصی فعلی شما اصلاح می شود و به طور خودکار به روز می شود.

شما می توانید چندین خط مشی را برای سیستم عامل های مختلف ایجاد کنید ، و به شما اطمینان می دهد از هرجایی که خدمات شما وجود دارد محافظت می شوید.

سوالات متداول در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی

آیا می توانم از مولد سیاست حفظ حریم خصوصی استفاده کنم؟

بله ، تولیدکنندگان سیاست حفظ حریم خصوصی یک روش عالی برای ایجاد یک سند قانونی سازگار است که به بازدید کنندگان وب سایت شما از نحوه استفاده و ذخیره اطلاعات آنها اطلاع دهد.

چگونه می توانم سیاست حفظ حریم خصوصی ایجاد کنم؟

شما می توانید برای ایجاد یک سیاست حفظ حریم خصوصی یک وکیل استخدام کنید یا از یک تولید کننده سیاست حفظ حریم خصوصی بصورت آنلاین استفاده کنید.

چگونه می توانم یک سیاست حفظ حریم خصوصی به صورت رایگان ایجاد کنم؟

بسیاری از تولیدکنندگان سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات رایگان ارائه می دهند. برای پیدا کردن مورد مناسب خود ، لیست تولیدکنندگان سیاست حفظ حریم خصوصی ما را در بالا بررسی کنید.

آیا می توانم سیاست حفظ حریم خصوصی شخص دیگری را کپی کنم؟

خیر. شرایط استفاده و سیاست های رازداری اسناد دارای حق چاپ هستند. شما باید یک سیاست حفظ حریم خصوصی منحصر به فرد برای تجارت خود ایجاد کنید.

خلاصه تولید کنندگان سیاست حفظ حریم خصوصی

ایجاد یک سیاست حفظ حریم خصوصی منحصر به فرد و متناسب می تواند دلهره آور باشد.

استخدام وکیل ، استفاده از قانون و پایبندی به قوانین بازاریابی جهانی کار ساده ای نیست.

خوشبختانه تولیدکنندگان سیاست حفظ حریم خصوصی در دسترس هستند تا به شما کمک کنند سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت یا تجارت خود را ایجاد کنید.

یک سیاست حفظ حریم خصوصی خوب نیز می تواند به شما کمک کند تا اعتماد خود را با مشتریان خود تقویت کنید و یکپارچگی نام تجاری خود را در آینده پیشرفت دهید.

تولید کننده سیاست حفظ حریم خصوصی مورد علاقه شما چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید