آموزش سئو

5 چیز شگفت آور که سایت های دارای رتبه برتر در Google مشترک هستند

جولای 1, 2021
5 چیز شگفت آور که سایت های دارای رتبه برتر در Google مشترک هستند (و آنچه می توانید از آنها یاد بگیرید)

چه چیزی وزنه های سنگین رتبه بندی موتور جستجو را از بقیه جدا می کند؟ این س questionالی است که هر جستجوگر خوب به طور مداوم از خود می پرسد وقتی به دنبال سایت های بی نظیری است که به نظر می رسد برای هر کلمه کلیدی مرتبط بر Google تسلط دارند (مانند ویکی پدیا یا WebMD).

جای تعجب نیست که این سایت ها بیش از چند مورد مشترک دارند. این فقط سن یا اقتدار آنها نیست – عواملی که سایت های دیگر نمی توانند امیدوار باشند که با آنها مطابقت داشته باشند. بسیاری از ویژگی های مشابه وجود دارد که به سایت های برتر کمک می کند از رقبای خود جدا شوند که امروز می توانید آنها را کپی و بهبود دهید.

بیایید پنج مورد از مهمترین و شگفت آورترین عوامل را مرور کنیم و توضیح دهیم که چه چیزهایی می توانید از آنها بیاموزید و چگونه می توانید از آنها برای بهبود سایت خود استفاده کنید.

1. بک لینک Reign Supreme

ابتدا کمترین تعجب آور بودن را از سر راه برداریم. سایت های دارای رتبه برتر در Google همه تعداد جدی لینک دهی دارند. همانطور که همه ما می دانیم ، بک لینک با کیفیت بالا تقریباً همیشه به معنی رتبه بندی بالا است.

تحقیقات انجام شده توسط Backlinko نشان می دهد که اولین نتیجه در Google به طور متوسط ​​دارای است 3.8 برابر تعداد بک لینک به عنوان بقیه نتایج در صفحه اول.

پسران بزرگ نیز در زمینه به دست آوردن بک لینک بیشتر این کار را انجام داده اند. آنها به مرور زمان به دلیل موقعیتی که در Google دارند ، پیوندهای بیشتری دریافت می کنند.

تحقیق توسط اهرفس در می یابد که سه نتیجه برتر بیشتر از بقیه صفحات در Google دامنه های ارجاع جدید ایجاد می کند. صفحات در رتبه های اول و دوم به طور قابل توجهی دامنه های ارجاع جدید بیشتری می گیرند. این صفحات که رتبه بندی می کنند ابتدا بین بک لینک با سرعت بیشتری بین پنج درصد و 14.5 درصد در ماه قرار می گیرند.

سایت های دارای رتبه برتر Ahrefs مطالعه می کنند

این فقط تعداد زیادی بک لینک نیست که مهم است. آنها نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. بک لینک با کیفیت چگونه است؟ این یک دامنه معتبر است ، در محتوای آن قرار می گیرد و از نظر موضوعی با وب سایت شما ارتباط دارد.

بگذارید بگوییم شما یک وبلاگ اتومبیل دارید. پیوندی از یک وبلاگ اتومبیل رده بالا وزن بیشتری دارد و از کیفیت بالاتری نسبت به پیوند یک وب سایت مهم بهداشتی برخوردار است زیرا بسیار بیشتر به مکان شما مربوط می شود.

همچنین نباید پیوندهای داخلی را تخفیف دهید. بزرگترین وب سایتها (و بخصوص رسانه های خبری) تقریباً همیشه تلاش زیادی می کنند تا مطمئن شوند که هر مطلب جدیدی به چندین پست قبلی باز می گردد.

پیوند داخلی عالی باعث می شود Google به راحتی بتواند وب سایت شما را جستجو کند و اطلاعات شما را فهرست کند. هر چقدر سایت شما راحتتر بتواند خزیدن کند ، احتمال اینکه Google محتوای شما را پیدا و رتبه بندی کند ، بیشتر است. ممکن است همان قدرت بک لینک را نداشته باشند ، اما پیوندهای داخلی همچنان می توانند منجر به رتبه بندی بالاتر شوند.

همه اینها به این معنی است که اگر می خواهید سایت شما با بزرگترین مارک های صنعت شما رقابت کند ، باید بک لینک را به صورت مقیاس پذیر بسازید.

2. محتوای با کیفیت بالا ارائه دهید

اکثر وب سایت های دارای رتبه برتر به دلیل کیفیت محتوای خود شناخته شده اند. بسیار خوب ، برخی از سایت های اصلی محتوای با کیفیت بالا را به طور مداوم منتشر نمی کنند ، اما هر سایت دارای رتبه بالا ، حداقل در بعضی از اوقات ، محتوای استثنایی تولید می کند.

مقاله مرتبط  از بله به آره حرکت کن!

فراموش نکنید ، محتوای با کیفیت بالا لزوماً به معنای طولانی تر یا دقیق تر بودن از محتوای دیگران نیست. این ممکن است شامل تحقیقات منحصر به فردی باشد که سایر شرکت ها نمی توانند امیدوار باشند از آن رونویسی کنند. یا می تواند داستانی را بشکند. یا می توان آن را بهتر طراحی کرد. یا ممکن است ویروسی شود. روش های زیادی برای ایجاد محتوای شگفت انگیز وجود دارد.

انجام این کار در هنگام سئو مهم است زیرا محتوای با کیفیت بالا به تقویت چندین عامل رتبه بندی کمک می کند. این یک آهنربا برای لینک دهی است ، میزان گزاف گویی شما را کاهش می دهد و باید منجر به نرخ کلیک بالاتر (CTR) شود.

اگرچه سایت های دارای رتبه برتر فقط به کیفیت عینی محتوای خود اعتماد نمی کنند. آنها همچنین گامهایی را برای بهینه سازی آن برمی دارند تا عملکرد بهتری در Google داشته باشد. این بدان معنی است که کلمات کلیدی را در برچسب های سرصفحه ، در کل محتوا ، در عنوان صفحه و در URL قرار دهید.

ایجاد محتوای با کیفیت بالا آسان نیست ، به خصوص وقتی هیچ راهی عینی برای تعیین میزان خوب بودن محتوای شما وجود ندارد. این وظیفه کاربران شما است. گفته شد ، هنوز مراحلی وجود دارد که می توانید برای ایجاد احتمال بیشتر در مورد محتوای شما در کاربران ، فکر کنید.

اولین مورد این است که مطمئن شوید توسط یک متخصص نوشته شده است. این یک کار کاملاً ساده برای برخی از سایت های عالی رتبه مانند رسانه ها است. روزنامه نگاران ، به طور پیش فرض ، متخصص در موضوعات خاص هستند. با این حال ، هیچ مشکلی شما را از نوشتن درباره تخصص خود یا استخدام نویسندگان متخصص منصرف نمی کند.

حتی می توانید از یک استراتژی اتخاذ شده توسط برخی از وب سایت های بهداشت استفاده کنید ، جایی که محتوا توسط یک نویسنده حرفه ای نوشته می شود و سپس توسط یک متخصص پزشکی بررسی می شود. انجام این کار مزیت مضاعفی دارد که مطالب توسط یک نویسنده عالی نوشته شده و در عین حال از نظر پزشکی نیز دقیق است.

3. بر روی تجربه کاربر تمرکز کنید

سایت های دارای رتبه برتر در Google به تجربه کاربر اهمیت بالایی می دهند و برای بازگرداندن مشتری همه تلاش خود را می کنند. این به معنای داشتن یک طراحی عالی ، محتوای با کیفیت بالا همانطور که در بالا بحث شد ، یک طرح بصری و به طور کلی یک تجربه مرور عالی است. بله ، برخی از سایت های با بالاترین رتبه ممکن است در صفحات خود تبلیغات ارائه دهند ، اما آنها تجربه مرور شما را با آنها خراب نمی کنند و یا از تبلیغات بازشونده سرزده استفاده نمی کنند.

تجربه کاربری عالی یکی از دلایل برترین بودن این سایتها در گوگل است. گوگل اعلام کرد اینکه از معیارهای تجربه کاربر برای رتبه بندی سایت ها استفاده می شود ، از سال 2021 شروع می شود. نحوه بارگیری سایت شما ، شکل ظاهری آن و نحوه تعامل کاربران با آن در رتبه بندی شما و سایر عوامل مانند HTTPS ، مرور ایمن ، دوستانه بودن برای موبایل و وجود موارد بینابینی.

Google چنین تأکید زیادی بر تجربه کاربر سایت شما می کند زیرا با هدف خود برای ارائه بهترین تجربه مرور ممکن به مشتریان همسو است. غول جستجو بیش از نیمی را پیدا می کند (52 درصد) بعد از یک تجربه بد تلفن همراه ، کاربران کمتر درگیر تعامل با مارک خواهند شد. پس اگر نرخ پرش بالایی دارید چرا به شما رتبه می دهد؟

مقاله مرتبط  آیا وبلاگ نویسی ارزش آن را دارد؟ یا وقت خود را تلف می کنید؟

بهبود تجربه کاربری سایت شما و انطباق آن با تجربیات ارائه شده توسط سایت های دارای رتبه برتر ، فقط باعث بهبود رتبه بندی شما نمی شود. این نیز منطقی تجاری است. شبکه تبلیغاتی Ezoic ایجاد کرد 186 درصد افزایش درآمد به ازای هر 1000 بازدید کننده با بهبود UX ناشر.

4. اطمینان حاصل کنید که سرعت صفحه شما رقابتی است

شما هرگز صبر نکرده اید تا نیویورک تایمز بارگیری شود ، درست است؟ به این دلیل که سایت های دارای رتبه برتر اهمیت تحویل محتوا را در سریعترین زمان ممکن می دانند. سرعت بارگذاری صفحه از سال 2010 عامل رتبه بندی برای جستجوهای دسک تاپ بوده است و گوگل اعلام کرد این همچنین یک عامل رتبه بندی برای جستجوهای تلفن همراه در سال 2018 بود.

با من بگو: سایت کندتر به معنی رتبه بندی پایین تر است.

اگر می خواهید آن را با بالاترین رتبه سایت ها مخلوط کنید ، باید سرعت صفحه را بهینه کنید. با این وجود زیاد به نفع رقبا نیستید و سایت خود را 0.1 ثانیه سریعتر می کنید. این مربوط به داشتن سایتی است که به اندازه کافی سریع است و بر تجربه کاربر تأثیر منفی نمی گذارد.

تحقیق توسط گوگل می یابد بیش از نیمی از (53 درصد) بازدید کنندگان سایت موبایل را در صورت بارگیری در سه ثانیه رها می کنند.

اگر سایت آرامی دارید ، فقط به دلیل کم بار بودن جریمه نمی شوید. همچنین به دلیل اینکه کاربران از انتظار خسته شده اند و به جای آن سایت دیگری را انتخاب می کنند ، به دلیل نرخ پرش بالا مجازات خواهید شد.

ساده ترین راه برای بررسی سرعت صفحه با استفاده از است ابزار PageSpeed ​​Insights گوگل. به شما اطلاع می دهد سرعت سایت شما چقدر سریع است ، از 100 نمره به آن می دهد و پیشرفت هایی را به شما پیشنهاد می دهد.

سرعت صفحه سایت های دارای رتبه برتر

اگر می خواهید یک صفحه بارگیری سریع داشته باشید ، توصیه های من را در مورد گرفتن امتیاز کامل با Google PageSpeed ​​Insights بخوانید.

5- قصد کاربر را در نظر بگیرید

آیا توجه کرده اید که چگونه برخی از سایت های عالی رتبه دارای چندین محتوا هستند که به نظر می رسد همه از یک زاویه کمی متفاوت به یک موضوع نزدیک می شوند؟ به این دلیل که آنها قدرت قصد کاربر و ارزش Google را برای آن درک می کنند.

Google می خواهد بهترین و مناسب ترین محتوا را برای هر پرسش ارائه دهد. بخش عمده ای از این درک این است که کاربر در جستجوی خود سعی در دستیابی به آن دارد. آیا آنها سعی می کنند چیزی یاد بگیرند؟ در مورد یک موضوع تحقیق می کنید؟ خریدی انجام می شود؟ Google نتایج متفاوتی را برای هر هدف ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، Google صفحات تجارت الکترونیکی را نشان می دهد که فکر می کند کاربر در تلاش است تا خریدی انجام دهد ، اما مقالات وبلاگ را برای سeriesالات مربوط به اطلاعات ارائه می دهد.

دانستن اینکه چه نوع محتوایی توسط Google فکر می کند کاربران می خواهند ببینند برای تبدیل شدن به یک سایت با رتبه برتر کلیدی است ، زیرا اگر محتوایی متناسب با هدف کاربر برای هر کلمه کلیدی هدف ایجاد کنید ، احتمالاً رتبه بندی خواهید شد. به همین دلیل است که بسیاری از سایت های دارای رده های برتر محتوای مشابهی را با هدف قرار دادن موضوعات یکسان دارند: برای جلب هر کاربر

مقاله مرتبط  راهنمای شروع به فروشنده آمازون مرکزی

به سادگی مسئله اطلاع رسانی در مقابل تجاری نیست. ده ها نوع محتوای آموزنده وجود دارد که ممکن است کاربران بخواهند به آنها دسترسی پیدا کنند. در بعضی موارد ، این یک لیست است. برای س quالات دیگر ، یک فیلم ممکن است مناسب تر باشد.

اختصاص دادن زمان برای درک قصد کاربر برای هر کلمه کلیدی یا موضوعی که هدف قرار داده اید ، می تواند نتایج جدی به همراه داشته باشد. بازاریابی SaaS CoSchedule دید 594 درصد افزایش در ترافیک جستجو هنگامی که آنها محتوا را با قصد کاربر تراز می کنند.

سایت های دارای رتبه برتر: سالات متداول

سایت های دارای رتبه برتر چه مشترکاتی دارند؟

همه آنها بک لینک با کیفیت بسیار بالا ، محتوای عالی ، تجربه کاربری عالی ، وب سایت بارگیری سریع و محتوای متناسب با هدف کاربر دارند.

چرا سایت های برتر تعداد بیشتری بک لینک دارند؟

این تا حدی به دلیل کیفیت محتوا است اما همچنین به دلیل قرار گرفتن آنها در بالای Google است. این امر آنها را به هدفی آسان برای افرادی که می خواهند به یک منبع معتبر لینک دهند ، تبدیل می کند.

چگونه محتوای بهتر می تواند رتبه من را بهبود بخشد؟

محتوای بهتر از چند طریق می تواند رتبه شما را بهبود بخشد. محتوای با کیفیت بالا بک لینک بیشتری را به خود جلب می کند ، اما همچنین گوگل به محتوای عمیق پاداش می دهد و باعث می شود کاربران مدت طولانی در صفحه بمانند.

چرا تجربه کاربر مهم است؟

گوگل می خواهد بهترین تجربه را به کاربران خود ارائه دهد. بخشی از این به معنای ارسال آنها به سایتهایی است که مرور آنها آسان است. به همین دلیل است که فاکتورهای تجربه کاربر اکنون فاکتورهای رتبه بندی هستند.

چگونه می توانم قصد کاربر را بسنجم؟

کلمه کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید را گوگل کنید و به صفحاتی که در نتایج نشان داده شده نگاه کنید. اگر همه مطالب قالب یکسانی دارند ، این نوع محتوایی است که باید ایجاد کنید.

نتیجه گیری: آنچه می توانید از سایت های دارای رتبه برتر یاد بگیرید

نمی توانید یک شبه وب سایت خود را به یک سایت با رتبه برتر تبدیل کنید. با این حال ، شما می توانید چیزهای زیادی از آنها بیاموزید و تاکتیک هایی را که آنها برای بهبود رتبه بندی Google سایت شما استفاده می کنند ، پیاده کنید. همانطور که یاد گرفتید بیش از چند مورد مشترک وجود دارد.

اطمینان حاصل کنید که شما یک سیستم مقیاس پذیر برای تولید بک لینک ، ایجاد محتوای با کیفیت بالا ، تمرکز بر تجربه کاربر ، اطمینان از بارگذاری سریع سایت خود و در نظر گرفتن قصد کاربر هنگام ایجاد محتوا دارید.

این پنج کار را انجام دهید ، و شما می توانید در آینده به داشتن یک سایت دارای رتبه برتر برسید.

قرار است ابتدا روی چه کاری کار کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید