آموزش سئو

5 نکته عملی برای افزودن وب سایت به Google News

جولای 10, 2021

می توانید از طریق هزاران کلیک به سایت خود وارد شوید اخبار گوگل.

و حتی لازم نیست روزنامه نگار باشید.

وبلاگ نویسان هوشمند ، ناشران اخبار و بازاریاب های محتوای دیجیتال در حال استفاده از این منبع عظیم برای ترافیک هدفمند و دید بهتر موتور جستجو هستند.

اخبار گوگل مختص سایتها و وبلاگهایی است که مقالات به موقع و موضوعی را منتشر می کنند. شما لزوماً نیازی به یک سایت خبری نیستید اما اگر دائماً مطالب دارای ارزش خبری را ارسال می کنید ، پذیرفته شدن امکان پذیر است.

دنی سالیوان یک بار گفت: اگر سایت خبری نیستید ، Google News و خزنده وب آن به احتمال زیاد عشق شما را نشان نمی دهند.

اما این تضمینی نیست.

تازه چه خبر؟

یک موتور جستجوی بزرگ مانند Google اخبار را چنین تعریف می کند:اطلاعات تازه دریافت شده یا قابل توجه ، به ویژه در مورد رویدادهای اخیر یا مهم. “

image07

اگر در صنعت خود پیشتاز هستید و اطلاعاتی را گزارش می دهید که به موقع مورد توجه مخاطبان شما قرار گیرد ، ناشر اخبار هستید.

Google News یک پلت فرم سندیکای محتوایی است که Google برای کمک به سازماندهی اخبار جهان از بسیاری جهات و دسترسی بیشتر کاربران به آن ، مانند XML اخبار ، آن را معرفی کرده است.

Google News ارسال می کند 6 میلیارد کلیک ماهانه به ناشران در سراسر جهان. حتی اگر فقط 0.0001٪ از این کلیک ها را روی وب سایت خود داشته باشید ، بسیار زیاد است. ریاضیات را انجام دهید.

image13

گفته می شود ، نمایه سازی وب سایت خود به عنوان ناشر اخبار توسط خزنده فایل نقشه سایت Google News و مقالات خود را در Google News نمایه و رتبه بندی می کند ، از بسیاری جهات.

بیایید به برخی از بهترین روش ها برای افزودن به نقشه سایت Google News XML و اینکه چگونه می توانید بررسی کنیم ترافیک بلادرنگ دریافت کنید.

به اصول روزنامه نگاری خوب پایبند باشید

اگر به موارد اضافی اخیر در پلتفرم سندیکای نقشه سایت Google News نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که Google برای اولین بار دیگر 100٪ روی “رویدادهای جاری” مربوط به اخبار متمرکز نیست – محتوای نوع آن. این را می توانید فقط از نگاه کردن به برچسب های متا تشخیص دهید.

این در طول سالها به عنوان یک نقشه سایت خبری ، مساوی کردن زمینه بازی برای وبلاگ نویسان ، سازندگان محتوا و کارشناسان انتشار اخبار ، تکامل یافته است. این تکامل ممکن است از عناوین اصطلاحات جستجو مشهود نباشد اما محتوا این گسترش را نشان می دهد.

image17

با این حال ، اصول روزنامه نگاری خوب توسط این موتور جستجوی اصلی کنار گذاشته نشده است. Google هنوز به سبک و محتوای مقاله ها اهمیت می دهد ، به ویژه به عنوان بخشی از XML. روزنامه نگاری خوب تماماً صادقانه و تا حد ممکن عینی است.

فکر می کنید چرا نقشه سایت Google XML در نتایج جستجوی خود محتوای وب سایت شخص ثالث را از CNN ، BBC ، Techcrunch ، وال استریت ژورنال خزیده ، فهرست می کند و منتشر می کند؟

یکی از دلایل این است که این سایت ها ناشران واقعی اخبار هستند و از اصول استاندارد روزنامه نگاری پیروی می کنند. آنها شفاف هستند و به آنها پایبند هستند همان استاندارد حرفه ای. فقط نگاهی به سابقه جستجوی آنها بیندازید و می بینید که آنها اخبارشان را جدی می گیرند.

image11

برای درج اخبار XML ، گزارش شما باید اصیل ، صادقانه و دارای ساختار مناسب با متن لنگر با کیفیت ، برچسب های متا و صدای معتبر باشد.

روزنامه نگاری استاندارد همه چیز درمورد تحقیق است و فقط در مورد بهینه سازی موتور جستجو نیست. بنابراین ، شما باید قبل از گزارش یک داستان ، قادر به بررسی و احراز هویت آن باشید.

برای اینکه داستان شما با سردبیرانی که به نوبه خود آن را در Google News سندیکا می کنند ، مورد آزار قرار گیرد ، PBS توصیه می کند که شما اطلاعات را از مهمترین و کمترین نکات مهم محتوایی ارائه می دهید.

یک فرایند درخواست ایجاد شده برای نمایش داستان های شما در نقشه سایت XML Google News وجود دارد. اما ، قبل از درخواست ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

1. از سایتهای دیگر کپی نکنید. مقالات خبری اصلی بنویسید.

اول و مهمترین ، شما باید از اصل بودن داستان های خود اطمینان حاصل کنید.

یک موتور جستجوی بزرگ مانند Google نمی خواهد همان قسمت از مطالب را به صورت کلمه به کل پیوند دهد و الگوریتم جستجو شما را به سمت بالا سوق می دهد. شما باید داستان خود را با داده های دقیق از منابع معتبر اصلی کنید. از هر کجا اطلاعات خود را دریافت کرده اید ، اعم از جستجوی تاریخچه جستجو ، فایلهای نقشه سایت یا کاوش در صفحات وب – اطمینان حاصل کنید که منابع شما قابل اعتماد هستند.

به صفحه اصلی اخبار Google نگاهی بیندازید. همه داستان های برجسته محتوای اصلی با منابع معتبر هستند. و هیچ سایتی برای داستان های خود بیش از یک بار رتبه بندی نشده است

مقاله مرتبط  ابزارها و نکاتی برای رشد برند خود

گوگل یک شرکت معتبر است ، یک موتور جستجوی بزرگ است که میلیون ها نفر در سراسر جهان به آن اعتماد دارند. تصور کنید Google گزارشی نادرست را گزارش می دهد ، این یک فاجعه موتور metasearch است!

فکر می کنید چه اتفاقی برای اعتبار آن می افتد؟

و صحبت از اعتبار ، گوگل به همان اندازه نگران است رتبه نویسنده.

راهی برای نویسنده معتبر شدن بهتر از نوشتن برای سایر اخبار و سایت های مجله نیست. اگر هرگز برای وب سایت های خبری معتبر مانند Forbes، Inc یا Business Insider چیزی ننوشته اید ، باید این کار را شروع کنید.

Google می داند که نویسندگان و ستون نویسان معتبر اخبار را از منابع دیگر کپی نمی کنند ، به همین دلیل آنها در آنها قرار می گیرند XML نقشه سایت

در عوض ، آنها همه چیز را بروید تا یک داستان اصلی بدست آورید. به نویسندگان مشهوری که در طی یک دوره زمانی داستان های اصلی را منتشر می کنند اعتبار داده می شود تا بتوانند “رتبه” و شهرت آنها را ارتقا دهید، مهم نیست که برای چه نشریه اینترنتی برای نوشتن انتخاب می کنند.

image08

یکی از راه های اضافه شدن سریع داستان شما به Google News استفاده از یک نویسنده همکار است که دارای نویسنده بالایی است.

از نظر Google و هنگامی که به دنبال درج در پرونده نقشه سایت XML اخبار خود هستید ، چنین نویسنده ای از سطح بالاتری از اختیارات برای سایت شما برخوردار است و احتمالاً داستان حاصل از آن اصل و معتبر است.

برای شروع گزارش دادن اخبار ، به داستان های اصلی نیاز دارید. راهنمای منابع زیر راهنمایی بیشتری به شما می دهد:

منشأ داستان ها: چگونه روزنامه نگاران در عصر رسانه های اجتماعی ، رقابت و چرنالیسم خبر می یابند و ایجاد می کنند

2. عناوین غنی از کلمات کلیدی را بنویسید که موضوعات داستان را با یکدیگر در میان بگذارند.

عنوان شما نویدبخشی به خواننده می دهد. اگر درست متوجه شوید ، اخبار شما احتمالاً توسط گوگل و سایر روزنامه نگاران که می توانند میزان دسترسی به محتوا را تقویت کنند ، دریافت می شود.

مطابق با پوینتر، شما باید “سعی کنید عناوین خود را مستقیم و بدون تزئین نگه دارید. در صورت امکان از کلمات مختصر و آشنا استفاده کنید. “

ممکن است وسوسه شوید که از عناوین در عناوین خبری خود استفاده کنید. از این گذشته ، کاربران عاشق اعداد هستند. اما ، اگر می خواهید از یک عنوان عنوان “listicle” استفاده کنید ، این باید دیدگاه های خاصی را ارائه دهد و از قلمرو “linkbait” دور شود. به هیچ وجه متون لنگر لینک و بدافزار نمی توانند شما را در پرونده نقشه سایت Googles news XML قرار دهند.

من متوجه شده ام که سایت های مرجعی که روزانه خبرها را گزارش می کنند به ندرت از قالب فهرست یا عناوین “شماره دار” استفاده می کنند.

آنها به سادگی یک تیتر دقیق ، واضح و جذاب می نویسند. بیایید از Search Engine Land نشانه ای بگیریم.

درست مانند پست های وبلاگ ، تیتر خبر شما تعیین می کند که آیا داستان شما توسط Google به صورت همزمان ارسال می شود یا خیر.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در نوشتن عناوین خبری ارزشمند آورده شده است که مطمئناً در نتایج جستجو ظاهر می شوند و به یاد می آورید که با استفاده از برچسب های متا می توانید از همین روش استفاده کنید:

من). کلمات را تکرار نکنید: هدف از افزودن وب سایت یا داستان شما به نقشه سایت Google News XML ، گرفتن کلیک و بازدید از پایگاه کاربری عظیم است. لازم نیست کلمات یا کلمات کلیدی را در عنوان تکرار کنید ، انگار که به طور فعال موتور بهینه سازی را انجام می دهید.

این یک عنوان خبری ضعیف است:

“چگونه سرمایه گذاران باتجربه می توانند در مورد ترک سرمایه گذاران راهنمایی کنند”

از این تکرار کلماتی مانند طاعون خودداری کنید.

ii) از صدای فعال استفاده کنید: عنوان خبری راهی سریع برای نشان دادن آنچه در داخل داستان است قرار دارد و مورد توجه موتور جستجو قرار می گیرد.

کاربران را خسته نکنید و روزنامه نگاران را از انتخاب داستان خود منصرف نکنید. از استفاده از صدای منفعل خودداری کنید.

در صدای منفعل ، فاعل فعل را دریافت می کند. مثلا:

  • صدای منفعل: ماشین به مری برخورد کرد.
  • صدای فعال: ماشین به مری برخورد کرد.

صدای فعال با موضوع شروع می شود. با صدای فعال ، می توانید از همان اولین بار با کلمات کمتری بیشتر بگویید. ایجاز یک تاکتیک ضروری برای انتشار اخبار است که مخاطب را مجذوب خود می کند.

image12

استفاده از صدای فعال در عنوان خبری شما همچنین به کوتاه کردن کلمات غیرضروری کمک می کند. اگر صفحه اصلی Digg را بررسی کنید ، می بینید که در اکثر داستان های مشترک عنوان هایی با صدای فعال نوشته شده است.

در اینجا یک مثال آورده شده است:

image03

مقاله مرتبط  چگونه ممکن است بازاریابی سیلو کسب و کار شما را خراب کند

نسخه منفعلانه عنوان خبری فوق به وضوح ضعیف تر است:

  • یک قسمت از “سرآشپز” با کمک CIA تولید شد

III) به زمان حال بنویسید: این نکته مهم دیگری است که باید هنگام نوشتن یک عنوان داستان به خاطر داشته باشید که به صورت همزمان در پرونده نقشه سایت Google News XML به خاطر بسپارید.

حتی اگر خود داستان یا محتوای آن به صورت گذشته نوشته شده باشد ، عنوان باید نشان دهد که اکنون چه اتفاقی می افتد. از این گذشته ، به همین دلیل “اخبار” نامیده می شود و نقشه سایت XML به دنبال آن است.

image02

چندین داستان در صفحه اصلی Google News به زبان حال نوشته شده اند. نگاهی بیاندازید:

image16

چهارم) بدانید کدام کلمات را بزرگ بنویسید: آیا توجه کرده اید که همه کلمات یک عنوان خبری با حروف بزرگ نوشته نمی شوند؟ به عنوان یک قانون کلی ، اولین کلمه عنوان را با حروف بزرگ وارد کنید. همچنین باید اسم های مناسب را با حروف بزرگ بنویسید.

در صفحه اصلی اخبار Google ، هم از استانداردهای حروف بزرگ و هم از حرف اول / حرف اصلی / اسم مناسب استفاده می شود.

image05

اگر از عنوان استفاده می کنید ، مقالات را بزرگ ننویسید. بنابراین ، به عنوان مثال ، “قاضی آخرین تلاش کشا برای رهایی خود از دکتر لوک را رد می کند” صحیح است ، اما اگر “به” نیز با حروف بزرگ باشد ، نادرست است.

3. مقالات مرتبط با اخبار را بنویسید ، نه محتوای همیشه سبز.

در افزودن سایت ها به Google News به یاد داشته باشید که یک موتور جستجوی مهم مانند Google فقط می تواند شامل سایت هایی باشد که از آنها پیروی می کنند رهنمودهای ابزار وب مسترها.

اگر چیزی به موقع در مورد موضوع یا داستان شما وجود نداشته باشد ، این خبر نیست. به همین سادگی. در روزنامه نگاری ، “زمان بندی همه چیز است” محتوای به موقع آن را به بالا می برد ، دیگران در صفحات تاریخچه جستجو گم می شوند.

image18

برای اینکه سایت شما پذیرفته شود ، باید دائماً مقالات مرتبط با اخبار را بنویسید. محتوای همیشه سبز فقط با Google News کار نمی کند.

جدا از آن ، موتور جستجوی اصلی Google انواع خاصی از محتوا را نیز دارد که آنها می پذیرند. که در کلمات Google:

“ما به طور کلی شامل مقالات چگونگی تهیه ، ستون مشاوره ، آگهی های استخدام یا محتوای کاملاً اطلاعاتی مانند پیش بینی وضعیت هوا و داده های سهام نیستیم.”

در دنیای وبلاگ نویسی ، ایجاد محتوای همیشه سبز تضمین شما برای ترافیک آلی پایدار است. و گوگل در نتایج ارگانیک خود به چنین محتوایی پاداش می دهد.

اما ، این نوع محتوا خبر جدیدی نیست ، بنابراین موتور جستجوی Google مانند آن سندیکا نمی کند.

وقتی به صفحه اصلی Google News نگاه می کنید ، متوجه می شوید که داستان به موقع است – بیشتر به دلیل وقایع:

4- هر روز حداقل 2 مقاله خبری بنویسید.

آیا تنها شما سایت خود را مدیریت می کنید؟ اگر می خواهید به Google News اضافه شوید ، ممکن است لازم باشد تغییری ایجاد کنید.

اکثر سایت های رسانه ای خبری که در Google News به اشتراک گذاشته می شوند چند نویسنده هستند. به عبارت دیگر ، بیش از یک نفر برای سایت می نویسد.

به CNN ، BBC ، بلومبرگ ، نیویورک تایمز ، هافینگتون پست و موارد دیگر فکر کنید.

این سایتها در هر دقیقه از روز ، توسط تعداد زیادی از نویسندگان پرکار و شفاف و دقیق در گزارش دهی ، به روز می شوند ، به همین دلیل در موتورهای جستجو محبوبیت زیادی دارند.

شما به نویسندگان بیشتری نیاز دارید که بتوانند داستان های تازه را تهیه کنند ، در مورد آنها بنویسند و ظرف چند ساعت ارسال کنند.

ممکن است متوجه شوید که مجبورید نویسندگان خوبی تربیت کنید. شما می توانید با شروع کنید استخدام نویسندگان مستقل، سپس آنها را در مورد رویکرد روزنامه نگاری که Google News و سایر سیستم عامل های رسانه ای و موتورهای جستجو برای هر داستان نیاز دارند ، آموزش دهید.

شما همچنین باید تلاش کنید تا به نویسندگان خود بیاموزید که چگونه از دستورالعملهای تجاری شما پیروی کنند ، به خصوص اگر آنها برای اولین بار برای شما می نویسند. به آنها اجازه دهید عناصری را که باید در یک خبر وجود داشته باشد ، بدانند – عنوان ، صدای مناسب ، نیاز به منابع و موارد دیگر قوانین استناد.

در حالت ایده آل ، یک صفحه نویسنده در سایت خود ایجاد کنید ، جایی که هر نویسنده را در تیم خود معرفی کنید.

Google از شما لیستی از نویسندگانی که داستان های سایت شما را گزارش می دهند ، می خواهد. در واقع ، هنگام درخواست ، ملزم به ارائه اطلاعات تماس با هر نویسنده خواهید بود.

5- با وبلاگ خود اقتدار ایجاد کنید.

گوگل در مورد محتوایی که اخبار می داند سخت گیری می کند. همه مقاله ها به اخبار مربوط نمی شوند.

بیشتر اوقات ، این مربوط به داستان نیست ، بلکه زمینه یا زاویه ای است که نویسنده آن را پوشش داده است ، به همین دلیل است که رسانه های کم جریان می توانند بسیار محبوب باشند.

از آنجا که Google علاقه وافری به داستان های به موقع و به روز دارد ، شما به روشی نیاز دارید که به Google ثابت کنید که به دستورالعمل های آن پایبند هستید.

شما نیاز دارید با وبلاگ خود اقتدار ایجاد کنید. آاستبداد، در وب ، به تعداد سایتها و صفحات وب کاربرپسند مربوط به سایت شما خلاصه می شود. ابزار وب مسترها می تواند به شما کمک کند تا مکان خود را بررسی کنید.

image04

مقاله مرتبط  نحوه ایجاد وفاداری مشتری از طریق تبلیغات پولی

بگذارید بگوییم که وبلاگ 3 ماهه شما هنگام باز شدن داستان ، به موقع و به روز گزارش کرده است.

اختیار سایت دیگری (مثلاً Mashable) بیشتر از وبلاگ شما و سابقه جستجو است.

اکنون به این سوال پاسخ دهید:

اگر وبلاگ شما همان داستان محبوب Mashable را گزارش کرد و هر دو خبر از استاندارد نوشتن خبر پیروی کردند ، فکر می کنید کدام یک از داستان ها ابتدا خزیده ، فهرست شود و صفحه بزرگی ارائه دهد؟

آیا من قابل شنیدم؟

شما 100٪ درست هستید.

دلیل واضح بودن آن: قابل شستشو در موتورهای جستجو از وبلاگ 3 ماهه شما اقتدار بیشتری دارد.

Mashable محتوای به موقع تری منتشر می کند ، زیرا بودجه کافی برای تعداد نویسندگان را دارد. اگر یک تجارت کوچک هستید ، نمی توانید آن را شکست دهید.

ایجاد اقتدار با وبلاگ شما کار ساده ای نیست. و ، قطعاً یک شبه اتفاق نخواهد افتاد.

شما باید از سایت خود خارج شوید. تو باید همه جا باش.

در حالی که در حال ساختن رتبه نویسنده خود هستید ، با مشارکت در سایت های معتبر دیگر ، همیشه داستان خود را به روشی طبیعی ارجاع دهید. در حالت ایده آل ، از کلمه کلیدی مارک یا عنوان داستان خود به عنوان لنگر متن استفاده کنید تا به سایت خود پیوند دهید.

هرچه سایت های دارای اختیارات بیشتری باشید و از آنها پیوند می گیرید ، وبلاگ شما از اقتدار بیشتری برخوردار می شود و در نتایج جستجو و سابقه جستجو بیشتر نشان خواهید داد. وبلاگ شما به تدریج حرکت خواهد کرد. صبور باش!

رسانه های اجتماعی به همان اندازه حیاتی هستند ، بنابراین عشق را گسترش دهید. در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Facebook ، LinkedIn ، Instagram و Twitter فعال باشید.

سعی نکنید سبک نوشتن نویسنده دیگری را کپی یا تقلید کنید. صدای خود را پیدا کنید. بهش بچسب. این تنها راه برای متمایز شدن از جمع و افزودن مقالات مرتبط با اخبار خود به Google News است.

image01

وقتی محتوای شما منحصر به فرد و جذاب باشد ، افراد بیشتری روی عنوان شما کلیک می کنند ، از سایت شما بازدید می کنند و اقدام می کنند.

اما ، وقتی اخبار شما مانند دیگران است ، تأثیری نمی گذارید. برای مخاطبان ، هیچ چیز برای آنها وجود ندارد. در نتیجه ، آنها ترک خواهند کرد.

نتیجه

اکنون که امکان افزودن وب سایت و مقالات خبری خود به Google News را مشاهده کرده اید ، زمان اقدام و اعمال آن فرا رسیده است.

در انجام این کار خیلی سریع نباشید. ابتدا باید مسیری را در وبلاگ خود ایجاد کنید که ربات یا عنکبوت Google News بتواند آن را دنبال کند تا داستان های جدید شما را هنگام انتشار خزنده کند.

Google پیشنهاد می کند برای سهولت کار ، یک نقشه سایت Google News سایت اضافه کنید. اگر وبلاگ شما در WordPress CMS میزبانی شده است ، می توانید پیدا کنید افزونه های نقشه سایت Google News در مخزن وردپرس.

پس از نصب یکی از افزونه ها ، می توانید در اینجا برای Google News اقدام کنید. این به حساب Google Console شما متصل می شود ، بنابراین افزودن چندین سایت به Google News آسان تر می شود. برای بررسی وضعیت نمایه سازی خود حتماً از ابزار مدیر وب سایت استفاده کنید.

آیا سایت شما از شرایط Google News برخوردار است؟ اگر بله ، چرا برای بازدید بی درنگ به Google News ضربه نمی زنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید