آموزش سئو

5 نمونه از اخلاق تجاری PPC و بهترین روش ها

ژوئن 9, 2021

هیچ رازی نیست که رقابت در تبلیغات آنلاین بسیار سخت شده است. در تلاش برای غلبه بر رقابت ، عبور از مرز و به کار بردن تاکتیک های سایه دار آسان است. تاکتیکهایی که ممکن است غیراخلاقی باشد.

با این حال ، اقدامات غیراخلاقی PPC بیشتر از اینکه برای تجارت شما مفید باشد ، ضرر خواهد داشت. آنها همچنین می توانند شما را با قانون دچار مشکل کنند.

به همین دلیل است که به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، همیشه باید اخلاق تجارت را در اولویت اولویت خود قرار دهید ، از جمله در تبلیغات PPC.

اخلاق تجاری نقش بسزایی در موفقیت تجارت شما دارد. به همین دلیل امروز ، من می خواهم از منظر تبلیغات PPC به موضوع بپردازم.

اهمیت اخلاق تجاری در تبلیغات PPC

اخلاق تجاری به اصول اخلاقی اشاره دارد که به عنوان راهنمایی برای نحوه تجارت شما عمل می کند. این شامل همه چیز ، از نحوه جذب مشتری (از طریق تبلیغات) گرفته تا نحوه معامله با آنها و همه چیز در این میان است.

اخلاق تجاری بر مبنای ارزشهایی مانند صداقت ، انصاف ، شفافیت و مسئولیت اجتماعی استوار است. یک بازاریاب اخلاقی کمپین های PPC خود را بر اساس دیدگاه های اخلاقی و تجاری بنا می کند.

به طور خلاصه ، مبارزات PPC شما باید به چشم اندازهای شما کمک کند ، نه اینکه آنها را فریب بخشد تا خرید کنند ، و همچنین باید به سود تجارت شما باشد. برای برخی ، قدم زدن در این خط خوب چالش برانگیزترین جنبه اجرای تبلیغات موثر PPC است.

حال ، اهمیت اخلاق تجاری در تبلیغات PPC چیست؟

اخلاق تجاری به شما کمک می کند روابط قوی با مشتری برقرار کنید

یکی از مهمترین دلایل عمل به اخلاق تجاری در تبلیغات PPC ، کمک به شما در ایجاد روابط محکم با مشتریان است. مردم به مارک های اخلاقی معتبر و شفاف اعتماد می کنند. آنها می دانند که دقیقاً همان چیزی را دریافت می کنند که برند در تبلیغات خود قول می دهد.

به عنوان یک بازاریاب ، افراد را قبل از کلیک (و سود) قرار دهید. این به شما کمک می کند با مشتریان خود روابط محکم برقرار کنید و منجر به لذت بردن از نرخ نگهداری بالاتر شوید.

اخلاق تجاری به شما کمک می کند اعتبار خوبی کسب کنید

اعتبار شما یکی از مهمترین دارایی های شما به عنوان یک تجارت است. دو دلیل خوب که شما باید داشتن شهرت خوب را در اولویت خود قرار دهید عبارتند از:

  • سفیران نام تجاری ایجاد کنید: وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند و تجربه مثبتی کسب می کند ، به احتمال زیاد مارک شما را به خانواده و دوستانش پیشنهاد می کند.
  • عملکرد تبلیغات خود را بهبود ببخشید: اعتبار برند شما در عملکرد تبلیغات شما تأثیر دارد. بسیاری از کاربران قبل از تصمیم برای خرید ، تحقیقات تجاری خود را انجام می دهند. در عصر کاملاً متصل امروز ، شهرت ضعیف به راحتی در قالب بررسی های منفی نشان داده می شود.

هر مشاغل برای پیشرفت به شهرت خوبی به ویژه در یک فضای رقابتی نیاز دارد. و مدیریت خوب شهرت با به کار بردن اصول اخلاقی مناسب در تمام فعالیت های شما ، از جمله تبلیغات PPC ، آغاز می شود.

نادیده گرفتن اصول اخلاقی کسب و کار در تبلیغات PPC شما تنها می تواند منجر به هدر رفتن تبلیغات و تجارت خراب شود. با این کار ، بیایید به سرعت در پنج اخلاقی اصلی که هنگام ایجاد و اجرای تبلیغات PPC دنبال می کنید ، غوطه ور شویم.

5 نمونه از اصول اخلاق تجاری که باید در تبلیغات PPC خود رعایت کنید

برای اطمینان از اینکه تبلیغات PPC شما از اصول اخلاقی کسب و کار پیروی می کند ، در اینجا پنج بهترین روش برای یادآوری وجود دارد:

1. محصولات گمراه کننده را تبلیغ نکنید

هنگامی که کار خود را به سمت اقدامات اخلاقی سوق می دهید ، یکی از غیراخلاقی ترین اقداماتی است که باید از آن اجتناب کنید ، دادن اطلاعات گمراه کننده به مشتریان است. متأسفانه ، این یک روش معمول در صنعت تبلیغات است ، و برخی از مارک ها هنوز هم از اطلاعات نادرست در یک پیشنهاد ناامیدکننده برای کلیک کردن استفاده می کنند. اینترنت به وفور یافت می شود نمونه هایی از تبلیغات گمراه کننده؛ شما نباید یکی از آنها باشید.

اخلاق تجاری - محصولات گمراه کننده را تبلیغ نکنید

یکی از متداول ترین نمونه های اطلاعات غلط در PPC تبلیغ محصولات گمراه کننده است. این می تواند هر چیزی باشد که شامل موارد زیر باشد:

  • محصولات تبلیغاتی را که نمی توانید تهیه کنید تبلیغ کنید
  • با استفاده از یک کلمه کلیدی پر بازدید که مرتبط نیست
  • استفاده از اعتیاد به مواد مخدره برای استنباط محصول شما کاری را انجام می دهد که در واقع اینطور نیست
مقاله مرتبط  نحوه نوشتن اهداف بازاریابی رسانه های اجتماعی کاملاً پولی (به عنوان مثال)

روش های زیادی وجود دارد که تبلیغ کنندگان غیراخلاقی از اطلاعات گمراه کننده برای هدایت کلیک استفاده می کنند. با این حال ، مهم نیست که شما چقدر ناامید هستید که مردم را وادار به کلیک بر روی تبلیغات خود کنید ، مشتریان خود را گمراه نکنید.

اگرچه ممکن است کلیک های مورد نظر خود را دریافت کنید ، اما اثرات طولانی مدت چنین اقدامات غیراخلاقی تجاری ارزش آن را ندارد. برای اولین بار ، اعتماد مشتری خود را از دست خواهید داد. حتی اگر آنها روی تبلیغات شما کلیک کنند ، بسیار ناامید خواهند شد و آنچه را که می فروشید خریداری نمی کنند.

مهم نیست که چه محصولات یا خدماتی را تبلیغ می کنید ، در مورد ویژگی ها و مزایا صادق باشید. همیشه افرادی هستند که به دنبال آنچه شما ارائه می دهید هستند.

اغراق در مورد مزایای محصول یا خدمات شما به معنای ادعای غلط است. وعده دادن به سطح چشم انداز کیفیتی که نمی توانید ارائه دهید فقط اعتبار شما را از بین می برد.

2. فقط پیوندهای صادقانه را در تبلیغات بگنجانید

اخلاق تجاری ، به ویژه در PPC ، اقتضا می کند که پیام تبلیغات شما و مقصد پیوند با هم مطابقت داشته باشد.

هر چیز دیگری عدم صداقت است.

متأسفانه ، بسیاری از مشاغل بی پروا افرادی را که روی پیوندی در تبلیغات PPC خود کلیک می کنند ، به مقصد دیگری می فرستند. آنها یک چیز را تبلیغ می کنند و بازدیدکنندگان را به صفحه مقصد دیگری می فرستند. کشیدن طعمه و سوئیچ از این طریق با اخلاق خوب کسب و کار مغایرت دارد. بیش از این ، منجر به از بین رفتن صداقت خود به عنوان یک تجارت می شود.

علاوه بر از دست دادن صداقت ، پیوندهای غیر صادقانه می تواند منجر به مجازات شدن شما برای اعمال غیراخلاقی شود. وقتی پیوند شما مشتریان را به صفحه ای غیر مرتبط با آنچه شما تبلیغ می کنید می برد ، تبلیغ شما یک تبلیغ جعلی تلقی می شود و Google آن را از بین می برد.

پیوندهای غیر صادقانه در بین بازاریابانی که با استفاده از اینترنت دستمزد می گیرند رایج است هزینه برای هر برداشت (CPM / CPI) مدل. آنها سعی می کنند با ایجاد تبلیغات خود در اطراف کلمات کلیدی محبوب که بازدیدکننده زیادی را به خود جلب می کنند ، تأثیرات خود را در تبلیغات خود ثبت کنند. وقتی کاربران روی پیوند کلیک می کنند ، آنها به سمت محصول یا تجارت دیگری هدایت می شوند.

به عنوان یک بازاریاب اخلاقی ، چنین روشهایی هرگز نباید حتی در جلسات استراتژی و برنامه ریزی شما ذکر شود. فضای شما هر چقدر هم رقابتی باشد ، به شیوه های اخلاقی کسب و کار پایبند باشید.

3. محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش برسانید

در حالی که برخی از اصول اخلاقی تجارت کاملاً واضح است ، اما برخی دیگر اینگونه نیستند. قیمت گذاری اخلاقی یکی از مواردی است که چندان واضح نیست.

اگر تعجب می کنید ، قیمت گذاری اخلاقی به معنای دریافت مبلغی است که برای محصولات شما مناسب است.

این قیمت گذاری محصولات شما به گونه ای است که به شما امکان می دهد بدون کلاهبرداری از مشتریان خود سود کسب کنید. انجام این کار همیشه آسان نیست زیرا عوامل زیادی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید تا محصولات خود را به طور عادلانه قیمت گذاری کنید. مهمترین آنها:

  • عوامل بازار
  • قیمت رقبای شما
  • دسترسی
مقاله مرتبط  19 اشتباه در وبلاگ نویسی برای جلوگیری از آنها (و چگونه آنها را برطرف کنیم)

علاوه بر قیمت گذاری منصفانه ، شما همچنین باید از اخلاق در مبارزات تبلیغاتی PPC خود به عنوان بازاریاب اطمینان حاصل کنید. اطمینان حاصل کنید که در مورد تمام هزینه هایی که مشتریان برای خرید محصول یا خدمات شما متحمل می شوند کاملاً شفاف عمل می کنید. هیچ چیز ناامیدکننده ای نیست که فکر کنید بهترین معامله را برای یک محصول پیدا کرده اید ، فقط کلیک کردن روی تبلیغات و کشف قیمت تبلیغاتی اصل نیست.

از حمل و نقل گرفته تا تخفیف و مواردی که در این بین وجود دارد ، تبلیغات شما باید درمورد قیمت نهایی که مشتریان برای محصول شما می پردازند مشخص باشد. انجام این کار برای جلب اعتماد با مشتریان ضروری است. همچنین برای کاهش رها شدن سبد خرید بسیار مهم است زیرا هزینه های اعلام نشده حمل و نقل یکی از این موارد است دلایل عمده رها شدن گاری.

اخلاق تجاری - محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش برسانید

نکته اصلی این است که محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش برسانید و اطمینان حاصل کنید که در مورد قیمت گذاری در تبلیغات PPC و صفحات اصلی خود شفافیت نشان می دهید.

4. Plagiarize نکنید

به عنوان یک بازاریاب ، شما به دنبال الهام از تبلیغاتی هستید که عملکرد خوبی داشته اند ، اما این تا آنجاست که تحقیقات رقبا انجام شود.

هرگز کپی تبلیغات مارک های دیگر را دزدی ادبی نکنید.

برای اینکه برند شما به صورت آنلاین عملکرد خوبی داشته باشد ، باید دنبال کنید دستورالعمل های ارزیابی کننده جستجوی Google، مهمترین آنها دستورالعملهای EAT است. دستورالعمل های EAT Google تأثیر زیادی در نحوه ایجاد اخلاقی نسخه تبلیغاتی PPC دارند. در اینجا مخفف مخفف مخفف عبارت مخفف و معنی آن برای ایجاد کپی تبلیغات شماست:

تجربه و تخصص

نسخه تبلیغاتی شما باید نشان دهنده تخصص شما در صنعت یا صنعت شما باشد. به مشتریان خود نشان دهید که چرا بهترین هستید. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که حقیقت را کشش نمی دهید زیرا این کار غیر صادقانه و غیراخلاقی است.

مقتدر بودن

مردم می خواهند از مارک هایی خرید کنند که برای خود شهرت ایجاد کرده اند. شهرت خوب در اثر رعایت اصول اخلاقی مناسب در تجارت به وجود می آید. اجازه دهید اقتدار شما از طریق هر محتوای موجود در کانال فروش شما بدرخشد – به ویژه نسخه تبلیغاتی و صفحه اصلی شما.

امانت

اعتماد یکی از مهمترین عواملی است که باعث کلیک روی تبلیغات شما می شود. برای جلب اعتماد با مخاطبان ، باید اصیل باشید. از سرقت ادبی تبلیغات مارک های دیگر یا دارایی دیگری که تأثیر مثبتی بر تبلیغات آنها داشته است ، خودداری کنید.

با وجود بسیاری از مارک ها که برای مشتری های مشابه رقابت می کنند ، اصالت و اصالت برای کمک به شما در تمایز جامعه از اهمیت برخوردار است. پیروی از دستورالعمل های ارزیابی کننده جستجوی Google به شما کمک می کند محتوای خود را دقیقاً همان کار را انجام دهید.

نسخه تبلیغاتی شما دارای شخصیت منحصر به فرد شما خواهد بود و حوزه خاص شما را برجسته می کند ، در نتیجه به شما امکان می دهد شخصیت خریدار ایده آل خود را جذب کنید. بیشتر از این ، به شما کمک می کند رتبه خوبی کسب کنید و بر روی پیشنهاد خود کلیک کنید.

5. از کلاهبرداری کلیک استفاده نکنید

یکی از نقاط قوت PPC به روزنه ای تبدیل شده است که اکنون بازاریابان فریبکار از آن سو استفاده می کنند. بله ، من در مورد مدل هزینه کلیک (CPC) و نحوه تقلب در کلیک برخی از بازاریابان صحبت می کنم.

کلاهبرداری کلیک چیست؟

کلاهبرداری کلیک زمانی است که فردی از تبلیغات PPC با کلیک مکرر بر روی آنها برای تولید اتهامات جعلی سو explo استفاده می کند. در نتیجه ، تبلیغات تبلیغ کننده در حالی که نرخ تبدیل آنها ضبط می شود از پشت بام عکس می گیرد. نیازی به گفتن نیست که داده های مهمی که تبلیغ کننده از آنها برای ایجاد تکرارهای بهتر کمپین خود استفاده می کند ، کج می شود.

مقاله مرتبط  چرا برای افزایش فروش باید ابزارهای تعاملی ایجاد کنید

دلیل اصلی بازاریابان بی پروا از کلاهبرداری کلیک به عنوان بخشی از استراتژی تجاری خود استفاده می کنند ، به اتمام رساندن بودجه تبلیغاتی رقیب خود است. وقتی بودجه آنها هزینه شود ، تبلیغاتشان کاهش می یابد و به یک بازاریاب غیراخلاقی ضربه بهتری نسبت به تبلیغ ترافیک وارد می کند.

بازاریابان نیز گاهی اوقات برای تبلیغات جستجوی پولی “بازی” از کلاهبرداری کلیک در تبلیغات خود استفاده می کنند. با تولید کلیک های بیشتر بر روی تبلیغات آنها ، آنها را افزایش می دهد نمره کیفیت در Google Ads.

نمره کیفیت شما به فاکتورهای زیادی بستگی دارد ، با دو فاکتور اصلی مربوط به تبلیغ و نرخ کلیک (CTR) تبلیغ ایجاد می کند. هر دو فاکتورهایی هستند که می توانند از طریق کلاهبرداری کلیک دستکاری شوند.

چرا ناشری در تبلیغات خود مرتکب تقلب با کلیک می شود؟

ساده. امتیاز خوب برای بازاریابان حیاتی است زیرا:

  • CPC پایین تر
  • هزینه های پایین تر
  • رتبه بندی بهتر برای تبلیغات

در حالی که مزایای داشتن نمره کیفیت خوب بسیار زیاد است ، اما برای بدست آوردن آنها نباید روی کلاهبرداری کلیک کنید. نمره خود را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشید ، اما اطمینان حاصل کنید که در محدوده اخلاق خوب کسب و کار است.

اخلاق تجاری در س PPالات متداول PPC

آیا می توانم از Hype در عنوان های خود استفاده کنم؟

استفاده از اعتیاد به مواد مخدره در عناوین تبلیغات شما غیراخلاقی است. این همان clickbait است و هرگز نباید از آن برای جابجایی افراد برای کلیک بر روی تبلیغات شما استفاده شود.استفاده از اعتیاد به مواد مخدره در اخبار مغایر با اخلاق تجاری است
در عوض ، از عنوان های سودمند استفاده کنید زیرا حق مطلب بیشتری دارند. آنها همچنین نکات درد مخاطب هدف شما را برطرف می کنند ، در نتیجه تبدیل بهتر می شوند.

آیا بدست آوردن جذابیت با استفاده از کلیک های تبلیغاتی برای یک کسب و کار جدید اشتباه است؟

نوع بنیادی که برای تجارت خود می گذارید نتیجه آن را تعیین می کند. هنگامی که شروع به استفاده از شیوه های غیراخلاقی کسب و کار می کنید ، هر زمان که به “رفع سریع” نیاز دارید از آنها استفاده خواهید کرد درنتیجه بله. دستکاری در کلیک ها در هر مرحله از تجارت خود ، حتی به دلیل جلب توجه اشتباه است.

نتیجه گیری اخلاق تجاری

علی رغم اینکه فضای اقتصادی بر وفق مراد است ، شما باید اطمینان حاصل کنید که کار خود را از نظر اخلاقی انجام می دهید.

این به خصوص برای تاکتیک های تبلیغاتی شما صدق می کند.

مردم کلاهبرداری را دوست ندارند و تبلیغات غیراخلاقی PPC در تاریکی تبلیغات کاذب ، گمراه کننده و هرزنامه قرار دارد. گرچه ممکن است در ابتدا با استفاده از تبلیغات فریبنده ، مقداری جذب شوید ، اما در طولانی مدت موفق نخواهید شد.

برای ایجاد یک تجارت پایدار ، فقط می توانید این کار را بر اساس اجرای اخلاق خوب کسب و کار انجام دهید. در شبکه های اجتماعی ، در محتوای خود ، تبلیغات PPC و هر کار دیگری که برای رونق کسب و کار خود انجام می دهید اخلاق داشته باشید. به این ترتیب شما می توانید اعتبار خوبی ایجاد کنید و مشتریان وفادار خود را تکرار کنید.

فکر می کنید تبلیغ کنندگان PPC از چه نمونه های اخلاقی تجاری و بهترین شیوه ها پیروی می کنند؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید