آموزش سئو

5 شرکت برتر PPC سال 2020

آگوست 19, 2020

تبلیغات پرداخت شده ارائه می دهد 200٪ ROI. بنابراین برای هر دلار که خرج می کنید ، در عوض دو دلار دریافت می کنید. جای تعجب نیست که تقریبا 80٪ از بازاریابان PPC را برای تجارت خود سودآور و سودمند می دانند.

اما پرت کردن تبلیغات ، دیدن اینکه چه چیزی چسبیده است و امید مردم از شما خرید می کنند ، آسان نیست.

دلیلی وجود دارد که آژانسهای PPC وجود دارند – مدیریت تعداد بی شمار قطعات متحرک و به روزرسانی مداوم الگوریتم زمان می برد. بعلاوه … هیچکدام از این موارد آسان نیست که در بالای آن بمانید.

برای بدتر شدن امور ، انتخاب بهترین شرکت PPC برای تجارت شما مجموعه جدیدی از چالش ها را نشان می دهد. بنابراین در این مقاله ، توصیه‌های برتر ، خصوصیاتی را که باید جستجو کنید ، و اینکه انتظار همکاری با یک آژانس را دارید ، پوشش می‌دهم.

بیا شروع کنیم!

5 شرکت برتر PPC در جهان

PPC نوعی هیجان انگیز از بازاریابی دیجیتال است زیرا می توانید بازده سرمایه گذاری خود را به سرعت و به طور مستقیم ارزیابی کنید.

اما این که آیا شما یک مدیر عالی PPC هستید که به دنبال برون سپاری هستید یا تجربه اجرای تبلیغات تبلیغاتی با پرداخت کلیک را ندارید ، انتخاب آژانس مناسب PPC همیشه ساده نیست.

بنابراین برای کمک به شما ، این لیست از توصیه های برتر من را برای انواع مختلف مشاغل ارائه می دهم.

بیایید شیرجه بزنیم!

1. نیل پاتل دیجیتال – بهترین آژانس PPC چند کاناله داده محور

تبلیغات در نتایج موتور جستجو تنها نوع تبلیغات PPC نیست.

مثالهای دیگر شامل رسانه های اجتماعی ، برنامه نویسی و آمازون است که هرکدام مجموعه ای از سوالات و بهترین اقدامات خود را دارند.

در نیل پاتل دیجیتالما در اجرای کمپین های چند کانال PPC با استفاده از داده های شخص اول شرکای خود تخصص داریم. علاوه بر این ، ما از این اطلاعات استفاده می کنیم و از آن برای ایجاد کمپین های استراتژیک و پردرآمد استفاده می کنیم که مخاطبان شما را در آن مکان قرار می دهد.

همه در حالی که به مخاطبان شما کمک می کنند تصمیم آگاهانه ای برای خرید بگیرند.

ما با استفاده از رویکرد مبتنی بر داده های ما برای بازاریابی دیجیتال به شرکتهایی مانند Intuit ، GM و Facebook کمک کرده ایم تا با استفاده از رویکرد مبتنی بر داده های مبتنی بر داده های خود ، درآمد بیشتری کسب کنند.

2. مشاوره در مورد راهنمایی – بهترین راه حل برای B2B ، SaaS و شرکتهای تجاری است

اگر یک شرکت B2B ، SaaS یا شرکتی هستید که به دنبال خدمات مشاوره یا یک شریک مدیریت اختصاصی PPC هستید ، مشاوره راهنمائی گزینه ای عالی است

آنها متخصص در کمک به شرکت های نرم افزاری در سراسر جهان برای اجرای کمپین های پر ROI با یک تیم اختصاصی در حال اجرا و بهینه سازی امور در پشت صحنه هستند.

مشاوره راهنمايي مي گويد كه يكي از تمايز دهنده هاي مهم آنها ، قابل پيش بيني نتايج آنهاست.

آنها این کار را با نشان دادن مطالعات متعدد پرونده که نتایج آنها را مشخص می کند ، اثبات می کنند. در یک مثال ، آنها تسهیل کردند 91.1٪ افزایش می یابد در تولید سرب در سه ماه اول به علاوه کاهش هزینه در هر مشتری 21.8٪ به ازای هر سرب.

بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که دست خوبی دارید.

3. Stryde – بهترین برای مشاغل B2C و تجارت الکترونیک

کمپین های پرداخت B2C به ازای هر کلیک با تبلیغات کمپانی B2B بسیار متفاوت است. با بازارها و روندهای مختلف ، درک نکات و مزایای خاص صنعت شما ضروری است.

و چه کسی بهتر از این است که یک آژانس متخصص تجارت الکترونیک انجام دهد؟

استریده یک آژانس بازاریابی دیجیتال خاص تجارت الکترونیک است که با شرکت های کوچک و بزرگ در سراسر جهان همکاری می کند.

در حالی که آنها به جنبه های دیگری از بازاریابی دیجیتال مانند SEO و بازاریابی ایمیل متمرکز هستند ، PPC بخش عظیمی از کارهایی است که انجام می دهند.

آنها به لیم ریک ، یک برند لباس شنا کمک کردند تا یک ROI 5.2x کسب کند. علاوه بر این ، آنها به لوسی آوی ، یک شرکت پوشاک زنانه کمک کردند تا یک ROI 4.3 دریافت کنند.

با نتایج قابل تکرار و چشمگیر مانند اینها (و دیگران که در سبد گسترده آنها مشخص شده است) ، می دانید که یک انتخاب هوشمندانه انجام می دهید.

مقاله مرتبط  شروع یک وبلاگ چقدر هزینه دارد؟

4. رسانه بلند با صدای بلند – بهترین آژانس کوچک تولید نتایج بزرگ

اگر به دنبال یک شریک متخصص در تبلیغات جستجو یا تبلیغات اجتماعی هستید ، صدای بلند رسانه ای پشت خود را دارد آنها یک آژانس کوچک مستقر در انگلستان هستند که در زمینه فعالیت های PPC (به طور اختصاصی جستجو و جستجوی اجتماعی) فعالیت هایی را برای مشاغل با هر اندازه انجام می دهند.

Loud Mouth Media با Google ، Bing و Facebook نیز همکاری دارد. بنابراین می دانید که آنها همیشه با آخرین روندها و تحقیقات در مورد این سیستم عامل ها به روز هستند.

آنها تیم کوچکی از 23 بازاریاب ، خلاق و استراتژیست متخصص هستند که نتایج چشمگیری را برای شرکتهای مختلف در سراسر جهان ارائه می دهند.

با وجود جوایز بیشمار بازاریابی دیجیتال در زیر کمربند خود و مشتریان قبلی مانند ولوو و بی بی سی ، اعتبار و نمونه کارها آنها باعث می شود آنها به عنوان بهترین آژانس کوچک PPC که نتایج عظیم کسب می کند ، ایستادگی کنند.

5. KlientBoost – بهترین برای مدیریت PPC + طراحی صفحه فرود

کمپین های قوی PPC فراتر از کپی ، طراحی و هدف گذاری تبلیغاتی عالی هستند. جایی که مسائل مربوط به ترافیک هدفمند خود را ارسال می کنید.

به همین دلیل بهینه سازی صفحات فرود مناسب برای تبدیل بازدید کنندگان به سرب یا مشتری بسیار مهم است. در KlientBoostآنها اهمیت صفحات فرود متمرکز تبدیل را درک می کنند.

تیم داخلی آنها از توسعه دهندگان ، طراحان تبدیل و بازاریابان درجه یک به آنها قدرت طراحی تجربیات عالی مشتری را از ابتدا تا انتها می دهد.

آنها نتایج قابل تکرار مانند:

  • 300٪ افزایش نرخ تبدیل برای Juniper Networks
  • 315٪ نرخ کلیک از طریق Lemon Stand افزایش یافته است
  • کاهش 97 درصدی هزینه به دست آوردن برای Caresync

بنابراین ، اگر به دنبال کمی کمک بهینه سازی صفحات فرود و یک تیم تبلیغاتی اختصاصی PPC برای هدف قرار دادن افراد مناسب و تبدیل آنها به خریداران هستید ، KlientBoost برای شما مناسب است.

7 ویژگی که یک شرکت عالی PPC را ایجاد می کند

اکنون توصیه های برتر PPC من را بر اساس آنچه شما نیاز دارید می دانید.

بیایید به آنچه که این شرکت های PPC در کاری که انجام می دهند ، بهترین کار را انجام دهیم. ما همچنین به دنبال بهترین راه حل برای شغل خود در جستجوی شکار خود خواهیم بود.

1. دانش گسترده در صنعت

بهترین کمپین های PPC بر مخاطبان مناسب و کلمات کلیدی مناسب تمرکز دارد. اما همه بخشهای مخاطب یا کلمات کلیدی برابر نیستند.

دانستن اینکه چه چیزی مؤثر است و از تجربه و دانش عمیق صنعت ناشی نمی شود. بدون این دو ، شما در حال شهود دادن هستید.

که … گاهی کار می کند ، اما این چیزی نیست که شما باید از یک آژانس برتر PPC انتظار داشته باشید.

به افرادی که بخشی از تیم آژانس هستند نگاهی بیندازید و مدتی را برای ارزیابی سطح تجربه و تخصص آنها در صنعت خاص خود اختصاص دهید.

شما همچنین می توانید به مطالعات موردی منتشر شده در صنایع مختلف مراجعه کنید تا انواع نتایج حاصل از آن را برای مشتریان خود مشاهده کنید.

اگر به دانش آنها در صنعت خود اطمینان ندارید ، به آژانسهایی بروید که احساس بهتری می کند.

2. تجزیه و تحلیل پیشرفته و گزارش

تجزیه و تحلیل و گزارش دادن جنبه های اساسی هرگونه فعالیت PPC است.

آنها به شما کمک می کنند درک بهتری از بخشها انجام دهید و کپی کار را به خوبی انجام دهید تا بودجه خود را به سمت تبلیغات پردرآمد تغییر دهید و در ضمن هزینه های تبلیغ را برای کسانی که کار نمی کنند کاهش دهید.

بنابراین آژانس PPC شما باید گزارش دقیق و شفاف ارائه دهد ، بنابراین شما همیشه می دانید که هر دلار به کجا می رود و ROI تولید می کند.

علاوه بر این ، آژانس های برتر PPC هدف از جمع آوری هرچه بیشتر اطلاعات مربوط به همه چیز درباره فعالیت شما هستند.

این بینش به آنها کمک می کند تا کمپین های ROI بالاتر را با داده های شخص اول مستقیماً از طریق تجارت شما تطبیق دهند و تولید کنند.

ممکن است نتوانید درباره وب سایت آژانس اطلاعات زیادی در مورد این موضوع کسب کنید. بنابراین سؤال در مورد داده ها و معیارهای اندازه گیری شده برای تأثیرگذاری بر پیشنهادات و راهبردهای تبلیغاتی آینده مهم است.

مقاله مرتبط  چگونه می توان بصورت رایگان محصول را افزایش داد

3. انتخاب کلید واژه هدفمند

بازاریابان برتر PPC می دانند بهترین راه برای بهبود ROI و کاهش هزینه های تبلیغاتی تلف شده با تمرکز روی کلمات کلیدی معامله ای است تا کلمات کلیدی اطلاعاتی برای بازاریابی جستجوی پرداخت شده.

چرا؟ از آنجا که افرادی که در جستجوی شرایط معامله هستند ، بیشتر احتمال دارد پول خرج کنند.

و استراتژیست های خوب PPC می دانند که این بهترین راه برای به دست آوردن مشاغل خود در مقابل افراد مناسب در زمان مناسب و بدون هدر رفتن هزینه تبلیغات در شرایط نامربوط است که نمی خواهند به خرید تبدیل شوند.

ممکن است در وب سایت آنها یادگیری سختی در این مورد داشته باشید. بنابراین قبل از اینکه به جلو بروید ، حتماً سؤالاتی را مطرح کرده و دانش آنها را در مورد پرس و جوهای مبتنی بر جستجو ارزیابی کنید.

4- منابع داده شخص ثالث و مشارکتهای استراتژیک

موتورهای جستجو و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به طور مداوم الگوریتم های خود را به روز می کنند تا در حد امکان انسانی باشند تا بهترین تجربه را برای کاربران خود ارائه دهند.

بنابراین بهترین شرکت های PPC که با آنها همکاری می کنند ، در بالای این تغییرات مداوم قرار دارند.

جستجو و مشارکتهای اجتماعی آن بینشهای عمیق و روندهای صنعتی را که غیر شرکاء ندارند ، ارائه می دهد.

علاوه بر این ، آژانس هایی با منابع داده های شخص اول شخصاً نگاه اول را به ویژگی ها و رفتار مخاطبان شما برای تصمیم گیری استراتژیک در مورد کمپین شما قبل از استفاده دارند شما هزینه تبلیغات برای آزمایش بازار

به دنبال نشان های مشارکت برای موتورهای اصلی جستجو و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در وب سایت خود باشید. همچنین می توانید به دنبال نشانه ای از منابع داده شخص اول باشید.

5- بهینه سازی موبایل

پانزده سال پیش ، در حال جستجو و جستجوی تلفن همراه نبودند. اما امروز ، دستگاه های تلفن همراه حساب می کنند بیش از 50٪ از همه جستجوهای انجام شده در سراسر جهان

اما چیز جالب دیگری وجود دارد دستگاه های تلفن همراه حساب 53٪ از کلیک های پرداخت شده، این بدان معناست که فرصتی بزرگ (و نیاز) برای بهینه سازی استراتژی جستجوی پرداخت شده خود برای تلفن همراه وجود دارد.

علاوه بر این ، تقریباً وجود دارد 3.5 میلیون کاربران رسانه های اجتماعی تلفن همراه در سراسر جهان. بنابراین فرصت برای کمپین های رسانه ای اجتماعی با پرداخت بهینه شده همراه نیز بسیار گسترده است.

این یک مورد عالی برای کمپین های PPC موبایل است. و بهترین شرکت های PPC این را می دانند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که شرکتی که انتخاب می کنید آماده استراتژی و بهینه سازی کمپین های خود برای دستگاه های تلفن همراه است.

اگر نمی توانید این اطلاعات را در وب سایت آنها پیدا کنید ، ممکن است سؤال کنید.

و اگر به قابلیت های تلفن همراه آنها اطمینان ندارید ، به یک آژانس PPC متفاوت بروید.

6. قابلیت های محلی PPC

90٪ خریداران هنگام جستجوی اطلاعات در مورد مشاغل محلی به موتورهای جستجوگر متوسل شوید و 33٪ هر روز این نوع جستجوها را انجام می دهند.

با این واقعیت جفت کنید 40٪ از کل کلیکها برای کلمات کلیدی کلیدی به سه نقطه آگهی برتر بروید ، و شما یک بازاریابی قوی برای بازاریابی جستجوی پرداخت محلی دارید.

بنابراین اگر مشاغل شما در مناطق خاص فعالیت می کند و یا موقعیت مکانی فیزیکی برای فروش محصولات یا ملاقات با مشتریان بالقوه دارید ، تجربه و قابلیت های جستجو محلی با هزینه محلی امری ضروری هستند.

برخی از آژانس های PPC در PPC محلی تخصص دارند ، اما این بدان معنا نیست کسانی که نمی توانند نتایج چشمگیر داشته باشند.

بنابراین حتماً سؤالاتی بپرسید تا از مناسب بودن یکدیگر برخوردار باشید.

7. خدمات PPC چند کانال

اگر به دنبال نوع خاصی از بازاریابی PPC هستید ، لزوما این یک معامله گر نیست.

اما اگر علاقه مند به بازاریابی متقابل هستید ، اجرای همه کمپین های خود از طریق یک آژانس واحد ساده تر است.

و هرچه بیشتر با آنها کار کنید ، بیشتر با اهداف تجاری ، صنعت و اهداف خاص تبلیغات خود هماهنگ تر خواهید شد. بعلاوه ، شما به جای مدیریت چندین نفر در همان زمان ، از مزیت ارتباط و هماهنگی با یک آژانس برخوردار هستید.

مقاله مرتبط  چگونه ممکن است بازاریابی سیلو کسب و کار شما را خراب کند

علاوه بر این ، لازم نیست نگران پیام نادرست پیام رسانی از یک سیستم عامل به سیستم دیگر باشید.

بنابراین دقت کنید که مخاطب هدف شما از کجا معلق است. فراموش نکنید که موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی ، خریدهای پولی و تبلیغات برنامه ای را در سایتهایی که اغلب بازدید می کنند در نظر بگیرید.

سپس یک آژانس PPC را انتخاب کنید که در آن مناطق تجربه شده باشد.

چه انتظاری از یک شرکت بزرگ PPC دارید

اگر قبلاً با یک شرکت PPC کار نکرده اید ، دشوار است که بدانید چه انتظاری دارید. بنابراین اکنون که می دانید چه چیزی را جستجو کنید بگذارید در مورد آنچه که با یکی از بهترین شرکت های PPC کار می کند صحبت کنیم.

جزئیات هر مرحله بسته به شرکتی که شما با آن کار می کنید متفاوت است ، اما رویکرد کلی به طور معمول یکسان است.

فاز 1: کشف

بهترین شرکت های PPC هر کاری که می توانند انجام دهند برای یادگیری همه چیز در مورد کسب و کار شما و آنچه را که می خواهید بدانید. بنابراین ، اولین قدم برای هر پروژه جدید PPC ، کشف و ورود به سیستم است.

در طی این مرحله ، شما و آژانس خود باید هشدار دهید:

  • بودجه شما (از جمله هزینه تبلیغات ماهانه)
  • اهداف کمپین PPC شما
  • آنچه باعث می شود تجارت شما با رقبا متفاوت باشد
  • چگونه صفحات فرود خود را برای افزایش تبدیل بهتر کنیم
  • جزئیات خاص در مورد شغل و مخاطبان هدف شما مانند مکانهایی است که به صورت آنلاین معلق می شوند ، وقتی تمایل به خرید و مکان زندگی دارند
  • بعد چه اتفاقی می افتد

این شانس شما برای به اشتراک گذاشتن همه چیزهایی است که احتمالاً می توانید با آژانس PPC خود به اشتراک بگذارید. حتی اگر به نظر خود ربطی نداد ، ممکن است برای موفقیت شما بسیار مهم باشد. بنابراین به عنوان یک کتاب باز و با ذهن باز وارد این مرحله شوید.

فاز 2: برنامه ریزی و آزمایش

هنگامی که آژانس اهداف کسب و کار ، مخاطبان هدف و اهداف بازاریابی شما را درک می کند ، زمان آن رسیده که برنامه های آینده خود را برنامه ریزی کنید. این شامل تعریف معیارهای بحرانی و KPI نیز هست.

این مرحله همچنین ممکن است شامل اجرای یک برنامه آزمایشی کوچک و با بودجه کم برای آزمایش بخش های مختلف مخاطب ، کپی و اجرای کلی باشد.

بنابراین ، هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مخاطب هدف خود داشته باشید ، این کار ساده تر خواهد بود.

با پایان این مرحله ، شما برنامه ای را برای اجرای کامل مقیاس و درک عمیق تر از چگونگی کار با یکدیگر برای پیشبرد پیش رو دارید.

فاز 3: اجرای کامل

اکنون زمان آن رسیده که کمپین کامل را راه اندازی کنیم. مشخصات این امر به نوع تبلیغات و آژانس کاری که با آنها کار می کنید بستگی دارد.

پروژه شما می تواند کوتاه مدت ، بلند مدت یا در حال انجام باشد. اما در این مدت ، شما باید بازخورد منظم و گزارش کاملی را ارائه دهید که همه چیز در مورد کمپین خود را بیان می کند.

و وقتی کمپین شما به پایان می رسد ، شما باید تصویری روشنی از نتایج خود داشته باشید.

مرحله 4: مراحل بعدی

سرانجام ، آژانس شما از طریق داده های جمع آوری شده شما را پیگیری می کند و توضیح می دهد که همه چیز به چه معنی است. آنها همچنین احتمالاً پیشنهادات و بازخوردهایی را در مورد آنچه می توانند بهبود دهند در صورت تمایل به ادامه کار با یکدیگر ارائه می دهند.

این مرحله همچنین باید آنچه اتفاق می افتد را در بر می گیرد.

استراتژی + خلاق + بخشهای مخاطب مناسب = ROI بالا

استخدام یک شرکت برتر PPC اگر به دنبال صرفه جویی در وقت ، استراتژی گیری با متخصصان در صنعت خود و لذت بردن از نتایج کوتاه مدت باشید (در مقایسه با چیزی مانند SEO) یک انتخاب هوشمندانه است.

اما انتخاب آژانس PPC که به آن اعتماد دارید سخت تر از آن است که به نظر برسد.

بنابراین چه به دنبال مشاوره هستید و چه شخصی برای پیگیری و مدیریت کمپین های خود ، از این نکات و توصیه ها هنگام تصمیم گیری خود استفاده کنید.

آیا تجربه ای در زمینه بررسی و استخدام آژانس PPC دارید؟ هنگام تصمیم گیری چه معیارهایی را در نظر گرفتید؟