آموزش سئو

5 روش برای تبدیل سرنخ های تبلیغاتی پولی

ژوئن 15, 2021

هرچه رشد جذب آلی به طور فزاینده ای چالش برانگیز می شود ، بازاریاب های بیشتری به دنبال تبلیغات پولی هستند.

از آنجا که این مدل پولی به هیچ وجه بدیع نیست ، به این معنی است که فضای شلوغی برای این تبلیغات وجود دارد. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که دلارهای شما برای پرداخت هر کلیک (PPC) ارزش پول خود را دارند.

شاید شما یک کپی تبلیغاتی پولی را چاپ کرده اید که مستقیماً با نقاط درد مخاطب شما صحبت می کند. شاید شما گرافیکی تهیه کرده اید که تعادل مناسبی بین مارک تجاری و جذاب باشد. شاید شما بودجه و پارامترهای آگهی خود را تنظیم کرده باشید و آماده استفاده باشید.

چگونه این تبلیغات پولی منجر به تبدیل واقعی می شود؟

این البته چالش بازاریابی پولی است. تقریباً همه کارها را می توانید به درستی انجام دهید ، اما بدون اینکه راهنمای مشخصی برای تعامل بیشتر مخاطبان خود با تبلیغات پولی شما داشته باشید ، شما کارهای بیشتری نسبت به ایجاد یک تصویر زیبا انجام داده اید.

برای کمک به شما در استفاده حداکثر از دلارهای تبلیغاتی پولی خود ، ما در پنج روش تبدیل بهترین آگهی های تبلیغاتی پولی قرار می گیریم.

5 روش برای تبدیل سرنخ های تبلیغاتی پولی

در حالی که اصطلاح تبدیل می تواند مفاهیم مختلفی را به بازاریابان مختلف متقاعد کند ، اما برای هدف این پست ، ما در حال تعریف تبدیل به عنوان هر اقدام مورد نظر هستیم ، چه خرید ، پر کردن فرم ، گرفتن ایمیل یا صرفاً یک اقدام بیشتر برای یادگیری.

صرف نظر از تعریف فعلی شما از تبدیل ، روش های زیر می توانند به تبلیغات پولی شما کمک کنند تا بتوانید به اهداف بازاریابی خود برسید.

در زیر ، پنج روش امتحان شده و واقعی را شرح می دهیم که می تواند به تبلیغات پولی شما در تبدیل به ارزشمند تبدیل شود.

1. مسیر به Chatbot یا مسنجر منتهی می شود

با تکامل قابلیت های فناوری ، استراتژی های ما برای تبدیل سرب نیز پیشرفت می کنند. با پیشرفت هوش مصنوعی (AI) ، فرصت های بیشتری برای بات بات بوجود می آید.

در حقیقت ، پیش بینی شده است که ربات های چت مدیریت کنند 85 درصد تعاملات مشتری در آینده نزدیک

این روزها ، چت بات ها در وب سایت های بسیاری ساخته شده اند. تقریباً به هر سایتی سر بزنید ، با پیامی که به طور خودکار تولید شده از شما پرسیده می شود که در جستجوی چه چیزی هستید و ربات چگونه می تواند به شما کمک کند ، مورد استقبال شما قرار می گیرد.

علاوه بر اینکه به سادگی به عنوان یک ویژگی راهنما کار می کند ، از چت ربات ها می توان به عنوان ابزاری برای بهبود تجربه بازدیدکنندگان سایت استفاده کرد ، نیازی به ذکر نیست که تغییر کامل نحوه ارتباط و تعامل مارک ها با مصرف کنندگان فعلی و احتمالی آنها.

از آنجا که چت بات ها بی نهایت قابل تنظیم هستند و می توانند پاسخ های شخصی را ارائه دهند ، نحوه تعامل مصرف کنندگان با نام تجاری شما به شدت تغییر کرده است.

با افزودن چت ربات موفق به استراتژی بازاریابی ، می توانید سفر مشتری خود را از طریق افزایش شخصی سازی بهبود بخشید و از طریق یک بستر تعاملی تبدیل ها را هدایت کنید.

چگونه می توانید چت بات ها را در استراتژی تبلیغات پولی خود قرار دهید؟

آسان است: به جای ارسال فردی که روی تبلیغات پولی شما کلیک می کند به یک فرم وب کلاسیک ، او را به یک گپ بات هدایت کنید. در آنجا ، آنها می توانند در یک مکالمه شخصی و هدفمند شرکت کنند که می تواند منجر به تبدیل مورد نظر شما شود.

اگرچه به راحتی داشتن یک chatbot یک استراتژی عالی برای افزایش تبدیل تبلیغات پولی است ، اما نوشتن یک نسخه خوب برای ربات می تواند یک استراتژی خوب را عالی کند.

در اینجا سه ​​نکته برتر برای نوشتن موفقیت در چت بات آورده شده است:

  • گفتگوی صدا: چت بات ها زمان انعطاف پذیری واژگان شما نیستند. در واقع پیام های نوشته شده در سطح کلاس سوم دریافت می شوند 36 درصد پاسخ های بیشتر استفاده از زبان ساده و واضح کلیدی است.
  • لحن منسجمی داشته باشید: انتخاب صدای مناسب برای chatbot شما به لحن کسب و کار شما بستگی دارد. چه سرگرم کننده باشید و چه رسمی ، حتماً هنگام توسعه پاسخ های chatbot خود از آن سبک تقلید کنید.
  • از قلاب گیر استفاده کنید: شما می خواهید بازدید کنندگان سایت شما با ربات شما ارتباط برقرار کنند. برای اطمینان از وقوع این تعامل ، از قلاب جذاب برای جلب علاقه آنها استفاده کنید. این نمونه را از رنگ بنفش، یک شرکت تشک سازی که در یک جلب توجه احساسی بسیار عالی عمل می کند.
تشک بنفش chatbot از تبدیل سرب تبلیغات پولی پشتیبانی می کند

2. مستقیم به یک صفحه فرود منجر می شود

از لحاظ تاریخی ، تبلیغات پولی به صفحات اصلی منتقل می شوند و این چیز بدی نیست.

مقاله مرتبط  14 بهترین افزونه چت زنده برای وردپرس (رتبه بندی و مقایسه شده)

مشکلی که در صفحه های فرود وجود دارد زمانی رخ می دهد که به درستی بهینه نشده باشند. شما ممکن است جذاب ترین تبلیغات پولی را در وب داشته باشید ، اما اگر بسته فرود شما کمرنگ باشد ، نرخ تبدیل شما نیز بسیار کم خواهد بود.

در زیر ، ما پنج نکته برتر برای کار کردن صفحات فرود خود را به سختی مانند شما به اشتراک می گذاریم:

  1. درباره رفتار کاربر تحقیق کنید: اگر نمی دانید که کاربران چگونه با صفحه شما ارتباط برقرار می کنند ، درک اینکه چه چیزی کار می کند و چه کاری انجام نمی دهد دشوار است. شما می توانید از ابزارهای رایگان برای ایجاد یک نقشه حرارتی در صفحات خود استفاده کنید ، به شما اجازه می دهد کار کاربران خود را بهتر درک کنید ، بنابراین می توانید طرح را مطابق با حرکات آنها تنظیم کنید.
  2. نقاط درد را شناسایی کنید: حتماً کپی ایجاد کنید که نشان می دهد شما درک روشنی از مشکل مخاطب خود دارید – البته به یک راه حل ساده و ساده اشاره ای ندارید. وقتی با نقاط درد پیشروی می کنید ، به احتمال زیاد مخاطب خود را فریب می دهید و آنها را مجبور می کنید تا در آن نسخه آزمایشی ثبت نام کنند یا به لیست ایمیل شما بپیوندند.
  3. ارائه مقدار: بدون شکست ، صفحه فرود شما باید مقداری هویج به مخاطبان خود ارائه دهد. خواه این یک نامه سفید باشد یا یک ویدئو ، یک وبینار یا یک پادکست ، مطمئن شوید که صفحه فرود شما به مخاطبان شما چیزی را ارائه می دهد که برای آنها ارزشمند است (و به راحتی در صفحه شما پیدا می کنند).
  4. تست A / B: همه چیز را تست کنید. منظور ما این است. هر چیزی که می توانید عملکرد آن را ردیابی کنید ، آن را ردیابی کنید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد عناصر خاص در صفحه خود داشته باشید ، احتمال نزدیک شدن شما به مجموعه ایده آل عناصر صفحه که منجر به تبدیل می شوند ، بیشتر است.
  5. حواس او را پرت کنید: وقتی صحبت از صفحه های فرود شما می شود ، کمتر است. محتوای عالی زیادی دارید؟ خوب آن را نگه دارید – اکنون زمان استفاده از آن نیست. همانطور که صفحات فرود خود را برای تبلیغات پولی ایجاد می کنید ، در مواردی که انتخاب می کنید انتخاب کنید. یک اقدام واحد وجود دارد که می خواهید بازدید کنندگان سایت شما انجام دهند. با بارگذاری بیش از حد صفحه ، آن پیام را اشتباه نگیرید.

3. منجر به ایجاد فرم در رسانه های اجتماعی می شود

روش دیگر برای افزایش تبدیلات از تبلیغات پولی شما ، هدایت مستقیم فرمها در رسانه های اجتماعی است. با 83 درصد بازاریابانی که از سیستم عامل های اجتماعی برای تبلیغات استفاده می کنند ، تبلیغات پولی زیادی در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

چگونه تبلیغات پولی خود را به ترجمه در سیستم عامل های اجتماعی تبدیل می کنید؟

با پیروی از بهترین روش ها. بیایید به عنوان مثال فیس بوک را در نظر بگیریم. غول شبکه های اجتماعی گزارش می دهد 2.7 میلیارد کاربران فعال در هر ماه با وجود این تعداد زیاد کاربر فعال ، می دانید که تعداد زیادی از بازاریابان وجود دارند.

مقاله مرتبط  25 ایده مشاغل خانگی که می توانید همین حالا شروع کنید

برای اینکه تبلیغات پولی شما در بین مردم برجسته شود و در واقع تبدیل شود ، می توانید فرم هایی را به تبلیغات پولی خود در این بستر بسازید. به این ترتیب ، کاربران مجبور نیستند از پیمایش اجتماعی خود دور شوند تا مثلاً در خبرنامه شما ثبت نام کنند.

برای هدایت حتی بیشتر تبدیل ها از طریق فرم ها در رسانه های اجتماعی ، استفاده از این دو بهترین روش برای ایجاد انگیزه را در نظر بگیرید:

  • اشتراک کد تخفیف: همه تخفیف را دوست دارند. برای افزایش تبدیل تبلیغات پولی خود از طریق فرم های موجود در صفحه اجتماعی ، سعی کنید کد تخفیف منحصر به فردی را برای اعضای مخاطبی که اقدام مورد نظر شما را انجام می دهند ، ارائه دهید. به این ترتیب ، شما نه تنها تبدیل می کنید ، بلکه با مخاطبان خود نیز حسن نیت ایجاد می کنید.
  • میزبان یک مسابقه: اگر ارائه کد تخفیف برای محصول شما صدق نمی کند یا باعث کاهش ارزش ادراک شده می شود ، میزبان یک مسابقه باشید.

هر دو این استراتژی ها به شما این امکان را می دهند تا در عین رسیدن به اهداف تبدیل خود ، به مخاطبان خود ارزش دهید.

4. مشتریان را به یک صفحه خرید هدایت کنید

اگر هدف شما تبدیل از تبلیغات پولی است ، مشتریان را به یک صفحه خرید سوق دهید. این استراتژی بسیار کارآمد است ، زیرا به طور قابل توجهی سفر خریدار را کوتاه می کند ، و شخص را مستقیماً از علاقه به خرید می برد. با حذف مراحل بین این دو مرحله ، احتمال تبدیل تبلیغ شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهید.

خط لباس سلام مولی از تبلیغات پولی اینستاگرام برای تبلیغ لباس های خود استفاده می کند. اگر کاربران بر روی یکی از تصاویر کلیک کنند ، مستقیماً به صفحه خرید آن کالا منتقل می شوند.

با رانندگی مستقیم به صفحه ، تعداد مراحلی را که مشتری بالقوه شما برای تبدیل باید بردارد کوتاه می کنید.

علاوه بر این ، مصرف کننده نیازی به خروج از محدوده Instagram ندارد. کل روند فروش در برنامه رخ می دهد.

5. مستقیم به وبلاگ شما منجر می شود

در حالی که ، گاهی اوقات ، وبلاگ نویسی ممکن است مانند یک تکنیک گذشته احساس شود ، وبلاگ شما هنوز هم باید نقشی حیاتی در استراتژی بازاریابی محتوای شما داشته باشد.

در حقیقت ، وبلاگ ها بیشترین میزان ایمیل ، کتاب و تصویر سفید را دارند تاثیر گذار نوع محتوا ، و اگر تبلیغات پولی خود را به وبلاگ خود هدایت نمی کنید ، ممکن است تعداد زیادی از تبدیل ها را از دست بدهید. به هر حال ، وبلاگ شما یک قطب محتوایی است که با نقاط درد صحبت می کند و خلا دانش را در صنعت شما پر می کند.

اگر تبدیل های شما بر روی بارگیری دارایی متمرکز است ، شما قطعاً باید از تبلیغات پولی به طور مستقیم به اجزای مرتبط در وبلاگ خود مراجعه کنید.

تبلیغات پولی - مثال هولو مولی

چگونه بدانیم کدام روش برای شما مناسب است

احساس غرق شدن در این پنج گزینه می کنید؟ نباش دانستن اینکه کدام روش برای شما مناسب است ، در واقع درک هدف واقعی کمپین تبلیغاتی شما است.

  1. اهداف تبدیل خود را تعیین کنید

    به این فکر کنید که می خواهید هدایت های شما چه اقدامی انجام دهند. آیا آدرس ایمیل آنها را می خواهید تا بتوانید خبرنامه خود را برای آنها ارسال کنید؟ آیا می خواهید منابعی را که منتشر می کنید بارگیری کنند؟ آیا می خواهید آنها خریدی انجام دهند؟ اینها اهداف متداول در تبدیل هستند ، گرچه ممکن است اهداف شما کاملا چیز دیگری باشد.

  2. تصمیم بگیرید کاربرانی را که روی تبلیغ شما کلیک می کنند به کجا هدایت کنید

    شما به احتمال زیاد کاربران خود را به یک صفحه فرود ، صفحه خرید یا فرم تولید سرب هدایت خواهید کرد.

  3. تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما بهتر است

    اهداف خود را با استراتژی های ذکر شده در بالا ترسیم کرده و تصمیم بگیرید که برای دستیابی به اهداف شما کدام یک مفید تر است.

    به عنوان مثال ، اگر می خواهید بارگیری های کاغذ سفید را افزایش دهید ، پیوند دادن به یک وبلاگ خلاصه که شامل گزینه بارگیری کل مقاله است را در نظر بگیرید.

    اگر هدف شما افزایش خریدها است ، قطعاً باید هدایت خود را از تبلیغات پولی مستقیماً به صفحات محصول برسانید.

مقاله مرتبط  راهنمای قطعی سئو محلی

سQالات متداول در مورد تبدیل تبلیغات پولی

اگر هنوز درباره نحوه تبدیل آگهی های تبلیغاتی پولی مطمئن نیستید ، در اینجا چند س askedال معمول برای راهنمایی شما آورده شده است:

چگونه می توانم آگهی های تبلیغاتی پرداخت شده را به تبدیل تشویق کنم؟

برای هدایت تبلیغات پولی خود به سمت تبدیل ، حتماً مقصد آنها را با هدف تبدیل خود هماهنگ کنید. اگر می خواهید خریدها را هدایت کنید ، در نظر بگیرید که صفحه را به صفحه خرید هدایت کنید. اگر به دنبال بارگیری کاغذ سفید هستید ، به یک وبلاگ بروید. صرف نظر از هدف ، حتماً سرنخ های خود را به مکانی ارسال کنید که بتوانند اقدامات واضح و مستقیم انجام دهند.

چگونه می توان Chatbots را در استراتژی تبلیغات پولی قرار داد؟

گنجاندن گپ بات در استراتژی تبلیغات پولی شما ساده است و با توجه به امکانات بی پایان این ابزار مکالمه ، می تواند منجر به افزایش تبدیل شود. به جای اینکه فردی را که روی تبلیغات پولی شما کلیک می کند به یک فرم وب کلاسیک ارسال کنید ، او را به یک chatbot هدایت کنید. در آنجا ، آنها می توانند در یک مکالمه شخصی و هدفمند شرکت کنند که می تواند منجر به تبدیل مورد نظر شما شود.

کدام استراتژی تبدیل آگهی پولی برای من مناسب است؟

صرف نظر از هدف تبدیل شما ، مطمئن شوید که مکانی که در آن رانندگی می کنید به آن هدف منجر می شود. هنگامی که تبدیل و مقصد تراز شوند ، فرآیند تبدیل فشرده می شود ، و دستیابی به رویاهای تبدیل خود را از همیشه آسان تر می کند.

چگونه می توانم صفحات فرود خود را برای تبدیل بهینه کنم؟

در اینجا پنج کلید برای بهینه سازی وب سایت وجود دارد: آزمون A / B ، اثبات مقدار ، آدرس دادن به نقاط درد ، از بین بردن عوامل حواس پرتی و تحقیق درباره رفتار کاربر.

نتیجه گیری برای تبدیل تبلیغات پولی

از آنجا که استفاده از تبلیغات پولی به طور فزاینده ای در همه جا فراگیر می شود ، سوق دادن مصرف کنندگان به مکان مناسب برای تبدیل ، بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند.

جهت پاک همیشه برای مصرف کنندگان آنلاین مهم است ، اما هرگز مهمتر از مراحل منجر به تبدیل نیست. با داشتن یک هدف مشخص و مستقیم برای تبلیغات پولی خود و همسو سازی آن هدف با مکان فرود که با هم ارتباط برقرار می کند ، مشتریان بالقوه شما به احتمال زیاد مشتری می شوند.

هنگامی که محتوای مناسب را با روند صحیح مرتبط می کنید ، در را برای تبدیل موفقیت آمیز لیدهای تبلیغاتی پولی باز می کنید.

اگر تصمیم گرفتید که خودتان می خواهید از این راهکارها استفاده کنید حتی اگر فکر می کنید ممکن است مفید باشد ، به آژانس ما اطلاع دهید. ما می توانیم از عهده سنگین سازی برآییم.

موفق ترین مسیر تبدیل هدایت از تبلیغات پولی که استفاده کرده اید چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید