آموزش سئو

5 راه برای ایجاد یک دنبال کننده در Clubhouse

ژانویه 24, 2021

برنامه Clubhouse جدیدترین شبکه رسانه های اجتماعی است که اینترنت را طوفانی می کند ، همزمان یک دعوت منحصر به فرد.

از زمان انتشار نسخه بتا در iOS و تأیید بزرگترین افراد مشهور جهان ، مردم درگیر ورود به برنامه هستند.

حتی سیلیکون ولی در هیاهوی تبلیغاتی پریده است ، با ارزش 100 میلیون دلار برنامه رسانه های اجتماعی و دریافت گزارش 12 میلیون دلار سرمایه گذاری از شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz.

در این پست ، من همه چیزهایی را که می خواهید در مورد سیستم عامل بدانید ، شامل آنچه در آن است ، نحوه استفاده از آن برای تجارت خود ، برخی از مواردی که باید از آنها آگاه باشید و گزینه های جایگزین را تجزیه می کنم.

برنامه Clubhouse چیست؟

Clubhouse یک برنامه رسانه اجتماعی است – با پیچ و تاب. به این فکر کنید که پخش جریانی مستقیم با پادکست با Snapchat ملاقات می کند ، چت ها به محض پایان برای همیشه ناپدید می شوند. کاربران می توانند با تمرکز بر طیف وسیعی از موضوعات به اتاق گفتگو ملحق شوند یا ایجاد کنند و گفتگوها فقط از طریق صدا انجام می شوند.

این برنامه که در ماه مه سال 2020 توسط Paul Davison و Rohan Seth ایجاد شد ، مورد توجه شرکت سرمایه گذاری خطرناک Andreessen Horowitz و افراد مشهور قرار گرفت. اپرا ، کریس راک ، و اشتون کوچر در برنامه میزبانی یا گوش دادن به مکالمات مشاهده شده است.

فاکتور glitterati و موضوعات مهیج اتاق گفتگو ، برنامه Clubhouse را به یکی از پر مخاطب ترین شبکه های در حال ظهور رسانه های اجتماعی تبدیل کرده است.

با این حال ، یک صید وجود دارد: کلاب هاوس در دسترس همه نیست. در حال حاضر ، این یک برنامه فقط دعوت است. با این اوصاف ، می توانید آن را از فروشگاه Apple بارگیری کنید ، نام کاربری خود را رزرو کنید و به لیست انتظار بپیوندید.

داخل برنامه Clubhouse

توجه: یک برنامه Android به نام “Clubhouse” وجود دارد ، اما این یک برنامه مدیریت پروژه است. آن برنامه در اپل نیز موجود است. اگر در این بخش به دنبال Clubhouse هستید که صحبت می کنیم ، مطمئن شوید که Alpha Exploration Co آن را مدیریت می کند.

برنامه Clubhouse چگونه کار می کند؟

با دریافت دعوت اختصاصی خود به برنامه Clubhouse ، دسترسی فوری به تمام مکالمات در حال انجام خواهید داشت.

وقتی اتاقی را انتخاب می کنید ، گپ را می شنوید. اگر می خواهید بپرید ، دست خود را برای بلندگو بلند کنید تا شما را به “صفحه” دعوت کند تا به بحث بپردازید.

در غیر این صورت ، می توانید عقب بمانید و به آنچه همه می گویند خیس کنید. و برخلاف شبکه های اجتماعی که به متن یا فیلم متکی هستند ، شما می توانید هنگام رانندگی ، نظافت یا انجام سایر کارهایی که در لیست کارهایتان است ، به آنها گوش دهید.

هنگامی که در این چت شرکت می کنید ، ممکن است یک مجری شوید ، به شما این قدرت را می دهد تا دیگران را روی صحنه صدا کنید. اگر هیچ یک از مباحث فعلی مکالمه شما را جلب نمی کند ، می توانید اتاق خود را راه اندازی کنید.

محتوای موجود برای شما به افرادی که دنبال می کنید بستگی دارد. برای مثال ، مانند الگوریتم TikTok ، اگر مرا دنبال کنید ، احتمالاً مقدار زیادی از محتوای بازاریابی دیجیتال را کشف خواهید کرد.

اگر می خواهید خبرمایه خود را متنوع کنید ، کلمات کلیدی مورد علاقه خود را جستجو کنید و افرادی را که به نتیجه می رسند دنبال کنید.

روش دیگر برای یافتن محتوای جالب ، تنظیم تنظیمات خود است:

  • به نمایه خود بروید
  • روی «تنظیمات» ضربه بزنید
  • روی «علایق» ضربه بزنید
  • دسته هایی را که می خواهید در جدول زمانی خود مشاهده کنید انتخاب کنید
مقاله مرتبط  خدمات مشاوره استراتژی دیجیتال
برنامه Clubhouse چگونه کار می کند

چگونه می توانید به Clubhouse دعوت کنید؟

ساده ترین راه برای گرفتن دعوت این است که با شبکه خود تماس بگیرید. به Facebook ، LinkedIn یا Instagram بپیوندید و به دیگران بگویید که شما می خواهید در آنجا شرکت کنید.

اگر دست خالی ظاهر می شوید ، برخی از کاربران دعوت های Clubhouse خود را می فروشند. حتی وب سایت هایی برای فروش دسترسی به برنامه اختصاص داده شده اند. اما مراقب کلاهبرداران باشید.

ظهور برنامه های رسانه های صوتی صوتی

معامله برنامه های صوتی رسانه های اجتماعی چیست؟ چرا گرایش از سیستم عامل های بصری فاصله دارد؟

در نگاه اول ، ممکن است قهقرا به نظر برسد. از این گذشته ، اکنون می توانیم از طریق فیلم 8K فیلم برداری کنیم و برنامه هایی مانند اینستاگرام و TikTok ماهانه تعداد بی شماری دارند.

برنامه های رسانه های صوتی صوتی مانند Clubhouse به کاربران تجربه دیجیتالی می دهد در حالی که احساس می کنید با دوستان خود در حال معاشرت هستید و موانع موجود در رسانه های تصویری را برطرف می کنید. کار می کند زیرا:

  • فشار کمتری وجود دارد هیچ ویدئویی به این معنی نیست که نیازی به آرایش ، انتخاب لباس یا نگرانی در مورد جوش بینی ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حاضر شوید.
  • این تعاملی است در حالی که محبوبیت پادکست داشته است در سه سال گذشته 37.5 درصد رشد کرده است، آنها معمولاً از قبل ضبط شده اند و هیچ فرصتی برای پاسخگویی در زمان واقعی ندارند. برنامه های رسانه های اجتماعی صوتی زنده هستند و به هیچ گونه نرم افزار پادکست یا ویرایش نیاز ندارند.

مارک ها و تأثیرگذاران با پنج روش می توانند از برنامه Clubhouse استفاده کنند

در اینجا چگونگی ورود به انجمن برنامه و استفاده از آن برای رشد نام تجاری و نفوذ خود آورده شده است.

1 یک انجمن باشگاهی درگیر ایجاد کنید

در برنامه کلاب هاوس یک انجمن درگیر ایجاد کنید

آنچه من را به سمت برنامه کلاب هاوس می کشاند ، پتانسیل ایجاد یک جامعه درگیر و رشد حوزه نفوذ شماست.

با ایجاد اتاق در موضوعات مورد علاقه خود و ارائه مکالمات ارزشمند ، می توانید به سرعت خود را به عنوان یک متخصص صنعت معرفی کنید.

کاربران می توانند مشخصات شما را بررسی کرده و شما را دنبال کنند. دفعه بعد که مستقیم پخش می کنید ، مخاطبان شما یک اعلان فشار دریافت می کنند تا بتوانند هماهنگ شوند.

علاوه بر ایجاد جامعه ای از مشتریان بالقوه ، می توانید با شبکه سازی در برنامه ، تجارت خود را نیز توسعه دهید. با دیگر کارآفرینان و تأثیرگذارها در ارتباط باشید تا روابط تجاری بی نظیری را در قالب جدید ایجاد کنید.

2 بازخورد مشتری و تجارت را از کاربران کلاب هاوس دریافت کنید

اگر به اندازه کافی در کلاب هاوس دور و برتان باشید ، ممکن است یکی از بنیان گذاران برای درخواست بازخورد درباره یک ویژگی جدید مشاهده کنید.

یک صفحه از کتابهایشان خارج کنید و همین کار را با مخاطبان خود انجام دهید.

اتاقی ایجاد کنید و از آخرین ایده تجاری خود بازخورد بخواهید. اگر فکر می کنند ایده شما از قلم افتادن یا چیز مهم بعدی است ، ممکن است بلافاصله از کارآفرینان دیگر وزن بگیرید.

یا ، اگر مشکلی در کار دارید که با آن دست و پنجه نرم می کنید ، چه می کنید؟ مکالمه ای را شروع کنید و ببینید همسالان شما چه راه حل هایی را پیشنهاد می دهند.

3 با اخبار و روندهای روز صنعت خود همراه باشید

کلاب هاوس گوش دادن اجتماعی است. شما می توانید افراد تأثیرگذار در صنعت خود را دنبال کنید ، رقبای خود را نگه دارید و دسته های مربوط به جایگاه خود را دنبال کنید.

مقاله مرتبط  10 تبلیغات فروش هوشمندانه برای کمپین های پولی

شما به زودی یک جدول زمانی اختصاصی خواهید داشت که به شما اطلاعاتی در مورد روند تماشا ، اخبار صنعت و احساسات مخاطبان می دهد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به گفتگوی مربوطه بپیوندید و به صحبت های مردم گوش دهید.

4 اطلاعیه ها را از طریق Clubhouse صادر کنید

هنگامی که شروع به افزایش مخاطبان در Clubhouse کردید ، می توانید از این برنامه برای اعلام اخبار شرکت استفاده کنید.

بگذارید بگوییم شما تصمیم گرفته اید به تامین کنندگان پایدارتر و سازگار با محیط زیست بروید. شما می توانید درمورد تصمیم تجاری خود گپ بزنید و به مردم در مورد دلیل تصمیم خود بیاموزید. به شما فرصتی می دهد که ارزش های برند خود را به منصه ظهور برسانید و با مخاطبان خود بحث های معناداری داشته باشید.

راه اندازی شد؟ یک اتاق درست کنید و محصول یا ویژگی های جدید خود را اعلام کنید. این ممکن است یک روش عالی برای ایجاد پیش بینی با جامعه شما و دریافت بازخورد فوری باشد.

علاوه بر این ، کسی ممکن است یک اصلاح یا ویژگی را که دوست دارد ببیند توصیه کند. می توانید از قالب Clubhouse برای ایده های تأمین منابع گسترده استفاده کنید.

5 با سرمایه گذاران در Clubhouse ارتباط برقرار کنید

سرمایه گذاران خطرپذیر (VCs) بخش عمده ای از جمع انحصاری جمع در Clubhouse هستند.

این فرصتی مهیج برای استارتاپ ها فراهم می کند تا در برابر سرمایه گذاران قرار بگیرند و ارتباطات تجاری ارزشمندی برقرار کنند.

بنابراین چگونه می توانید توجه VC ها را به خود جلب کنید؟

  • اتاقی را شروع کنید تا در مورد تجارت خود صحبت کنید. می توانید فوراً از سرمایه گذاران بازخورد بگیرید و از آنها برای بهبود محصول و سطح زیر استفاده کنید.
  • در اتاقهای دیگر ارزش افزوده کنید. درباره کارهایی که انجام می دهید ، به کسانی که به آنها کمک می کنید و مشکلاتی که علاقه مند به حل آنها هستید صحبت کنید.

تنها چیزی که لازم است این است که یک فرد مناسب در زمان مناسب گوش دهد – و اگر شما کارت های خود را به درستی بازی کنید ، این شخص می تواند یک VC باشد.

جوانب مثبت و منفی برنامه Clubhouse

مانند هر شبکه رسانه اجتماعی ، مزایا و معایبی نیز وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد مناسب بودن این بستر از آنها آگاه باشید.

در اینجا برخی از جوانب مثبت و منفی Clubhouse آورده شده است:

طرفداری: کلاب هاوس خستگی صفحه را کاهش می دهد

ویژگی اصلی Clubhouse جدا از سایتهایی مانند Facebook و Instagram این است که نیازی نیست برای شرکت در صفحه خود خیره شوید. ما صوتی را منفعلانه مصرف می کنیم ، به این معنی که شما هنوز می توانید هنگام رانندگی در محل کار کاملاً درگیر شوید و در بحث های معنادار شرکت کنید.

طرفداری: کلاب ها تحرک را افزایش می دهد

با توجه به اینکه افراد بیشتری از خانه کار می کنند و از زوم برای جلسات استفاده می کنند ، ویدیو به صندلی های خود چسبیده است. برنامه های صوتی مانند Clubhouse به شما این امکان را می دهد که اصطکاک فیلم ، نیاز به “آماده شدن برای یک تماس بزرگنمایی” و انعطاف پذیری برای حضور در سالن بدن سازی یا کاناپه را از بین ببرید.

به علاوه ، هیچ درخواست جلسه ای لازم نیست!

طرفدار یا طرفدار: مکالمات در Clubhouse ناپدید می شوند

به محض تمام شدن صحبت های کلاب هاوس ، گفتگوها برای همیشه از بین می روند. این را می توان یک حرفه ای قلمداد کرد ، زیرا شما را ترغیب می کند تا برای جلوگیری از از دست دادن برنامه وقت خود را صرف برنامه کنید و باعث می شود برنامه احساس محافظت حضوری کند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار اتوماسیون بازاریابی سال 2020

اگر به سرعت کافی ارتباط برقرار نکنید یا منابع ارائه شده در گپ را بررسی نکنید ، پیگیری با دیگران نیز چالش برانگیز است.

Con: عدم اعتدال

یکی از بزرگترین مشکلاتی که این برنامه تجربه کرده آزار و اذیت است. نویسنده نیویورک تایمز تیلور لورنز به گفتگوی کلاب هاوس – درباره خودش پیوست. او با شکایت از آزار و اذیتی که در توییتر دریافت می کند ، به بازی “کارت زن” متهم شد.

Lorenz نمی توانست مکالمه را پرچم گذاری کند زیرا برنامه از ویژگی گزارش برخوردار نبود. با گسترش کلاب هاوس ، سو abuseاستفاده کلامی و آزار و اذیت کاربران و عدم پاسخگویی ممکن است به یک مشکل بزرگتر تبدیل شود.

Con: عدم دسترسی کاربران ناشنوا و کم شنوا

از آنجا که کلاب هاوس یک برنامه صوتی است ، به طور طبیعی اختلال شنوایی را از بین می برد و از مشارکت آنها در مکالمات جلوگیری می کند. معرفی رونویسی های خودکار می تواند به کاهش این مشکل و ایجاد جامعه ای فراگیرتر کمک کند ، هرچند که این نوع رونویسی ها کاملاً بی نقص هستند.

گزینه های جایگزین برنامه Clubhouse

کلاب هاوس تنها برنامه رسانه های اجتماعی صوتی نیست که برای جلب توجه شما تلاش می کند. در اینجا برخی از گزینه های آینده و آینده وجود دارد.

  • فضاهای صوتی توییتر: فضاهای صوتیمفهوم is این است که به کاربران اجازه می دهد برای مکالمه های زنده در توییتر جمع شوند. برخی از ویژگی های بتا شامل رونویسی ، عکس العمل ها ، امکان گزارش دادن فضاها و ایجادکننده فضا برای کنترل توانایی مکالمه است. مانند Clubhouse ، در ابتدا برای یک گروه منحصر به فرد آزاد است. اما ، آنها تصمیم منحصر به فردی گرفته اند که نه تنها به افراد مشهور بلکه به کسانی که “به طور نامتناسبی تحت تأثیر سو abuse استفاده و آسیب بر روی سیستم عامل قرار بگیرند ، توجه کنند: زنان و کسانی که از حاشیه حاشیه برخوردار هستند.” توییتر همچنین توییت های صوتی را منتشر کرد.
  • اختلاف: از زمان راه اندازی آن در سال 2015 ، Discord 140 میلیون کاربر به دست آورده است. این کار به عنوان یک پلت فرم صوتی برای گیمرها آغاز شد اما در سال 2020 این پلتفرم را به روی همه باز کرد و خود را به عنوان رقیبی برای Clubhouse معرفی کرد.
  • قاشق: Spoon یک پلت فرم پخش مستقیم صوتی است که هر کسی می تواند از آن استفاده کند. شما می توانید صوتی زنده یا از پیش ضبط شده را انجام دهید و می توانید از محتوای خود کسب درآمد کنید.
  • ریفر: Riffr خود را به عنوان یک برنامه پادکست خرد اجتماعی توصیف می کند. کاربران می توانند محتوای صوتی فرم کوتاه را در موضوعات مختلف ارسال کنند. برخلاف Clubhouse ، این برنامه زنده نیست – جلسات مینی پادکست است. با این حال ، یک جنبه جامعه وجود دارد ، و شما می توانید کاربران را دنبال کنید.

نتیجه

Clubhouse با پیچ و تاب منحصر به فرد خود در قالب سنتی: فقط صوتی ، می تواند علاوه بر استقبال از اکوسیستم شبکه های اجتماعی باشد. علاوه بر این ، با توجه به ماهیت منحصر به فرد آن ، می توانید آرنج های مجازی خود را نه تنها با مخاطبان هدف بلکه با افراد مشهور و سرمایه گذاران بالقوه ، مالش دهید.

اگر از وقت خود در سیستم عامل عاقلانه استفاده کنید ، درگیر مکالمه شوید و با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید ، ممکن است شاهد رشد و تقویت جامعه برند خود باشید.

چگونه می بینید که برنامه های رسانه های اجتماعی صوتی مانند Clubhouse در چگونگی معاشرت آنلاین ما تغییر می کند؟