آموزش سئو

5 بهترین شرکت مدیریت اعتبار سال 2020

اکتبر 2, 2020

محققان در Womply تجزیه و تحلیل 200000 کسب و کار کوچک در هر ایالت ، در حال جستجو در چند ده صنعت.

آنها دریافتند مشاغل با بیش از 82 بررسی کلی 54 درصد درآمد بیشتری کسب می کنند. این فقط گرفتن بررسی نیست. مشاغل از ساده ترین کارها به جهش متوسط ​​تا بزرگ درآمد دست یافتند. مشخصات خود را حداقل در چهار سایت بررسی ادعا کنید؟ شما 58 درصد درآمد بیشتری کسب می کنید. مشاغلی که به نظرات خود پاسخ می دهند 25 درصد از زمان ، 35 درصد درآمد بیشتری کسب می کنند.

در اینجا مشکلی است که بسیاری از مشاغل با آن روبرو هستند.

آنها نمی دانند چه می کنند. اکثر آنها می دانند که چگونه از مشتریان درخواست بازبینی کنند ، اما آنها مطمئن نیستند که چگونه سایر بخشهای مهم مدیریت اعتبار را مدیریت کنند.

به همین دلیل مهم است که کمک بگیرید.

اگر شرکت مدیریت اعتبار مناسبی داشته باشید ، برای بهبود اعتبار آنلاین شرکت خود به کمکی نیاز خواهید داشت.

5 شرکت مدیریت معروف در جهان

در اینجا لیست کوتاهی از بهترین شرکتهای مدیریت اعتبار در جهان وجود دارد. می توانید از سایت های نظیر مانند استفاده کنید کلاچ، فهرست آژانس HubSpot، یا لیست مرتب سازی اگر به دنبال چیز خاصی در صنعت مدیریت شهرت هستید.

1. NP Digital – بهترین مورد برای سئو محلی و مدیریت اعتبار

NP Digital آژانس من است. اگر با کار من آشنا هستید ، می دانید که من زمینه قدرتمندی در بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال دارم. من بیش از 17 سال پیش ، در حالی که هنوز در دبیرستان بودم ، آژانسی به نام Pronet Advertising ایجاد کردم.

باور اینکه من بیش از 20 سال بازاریاب بوده ام سخت است! این زمان زیادی را به من داده است تا یاد بگیرم چگونه مدیریت شهرت با جستجوی محلی ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات ادغام می شود. من تمام درسی را که از شرکتهای ساخته شده ام آموخته ام – Kissmetrics ، Crazy Egg ، Pronet ، Quicksprout ، NeilPatel.com و اکنون NP Digital.

نمایندگی من کمی متفاوت از آژانس های دیگر است.

NP Digital همه کارهای ما را به درآمد وصل می کند. با کارزارهای مدیریت اعتبار ما تفاوتی ندارد. اگر می خواهید یک دلار در مبارزات انتخاباتی خود قرار دهید ، می خواهید دو دلار پس بگیرید ، درست است؟ آژانس من بر ایجاد نتایج واقعی تجارت تمرکز دارد ، بنابراین شرکت شما به رشد خود ادامه می دهد. کار ما باید برای کسب و کار شما درآمد کسب کند.

NP Digital’s لیست مشتری شامل می شود:

  • فیس بوک
  • ویاکوم
  • گوگل
  • جنرال موتورز
  • eBay
  • NBC
  • بنیاد تامسون رویترز
  • TechCrunch
  • چيزبرگر
  • سلام آمریکایی ها

2. Reputation X – بهترین حالت برای بازیابی اعتبار

اعتبار X خدمات پیشگامانه و واکنشی را ارائه می دهد ، اما آنها بیشتر به سمت ارتجاع مدیریت شهرت متمایل هستند.

گزینه های مدیریت اعتبار فعال شامل: توسعه محتوا (مقالات ، بررسی ها ، اخبار ، پست های وبلاگ ، رتبه بندی و غیره). گزینه های مدیریت اعتبار مشهور شامل خدمات حذف ، از جمله – حذف SERP ، سرکوب نتیجه جستجو ، حذف DMCA ، محافظت از اعتبار و سرکوب محتوا است.

Reputation X بیش از 15 سال تجربه در صنعت دارد. آنچه در مورد خدمات آنها قابل توجه است این واقعیت است که آنها در کار با سازمان ها و افراد راحت هستند.

“مشتریان محرمانه شامل روسای کشورها ، سیاستمداران ، SMB ها ، افراد مشهور ، آژانس های روابط عمومی (برچسب سفید) و افراد عادی هستند.”

با توجه به وب سایت و مواد بازاریابی آنها از الگوهای تبلیغاتی از پیش ساخته شده که در صنعت رایج است خودداری می کنند. آنها هر کمپین را از ابتدا می سازند ، این منطقی است وقتی متوجه شوید خدمات آنها از 10 هزار دلار شروع می شود. هر چقدر خدمات آنها گران باشد ، برای همه مناسب نیست.

مقاله مرتبط  لیست چک بازاریابی پست الکترونیکی 31 نقطه برای کمک به شما در دستیابی به نتایج بزرگ

“روند پذیرش مشتری Reputation X بی نظیر است. مشتری های احتمالی جدید نه تنها باید توسط مدیریت بلکه توسط اعضای تیم نیز تأیید شوند. این بدان معناست که بسیاری هرگز مشتری نمی شوند. علاوه بر این ، مشتریان احتمالی که به نظر نمی رسد مشکلات مدیریت شهرت آنها بیش از حد سخت باشد ، همیشه از این واقعیت مطلع هستند. گزینه های جایگزین به وضوح توضیح داده می شوند ، حتی اگر هرگز مشتری نشوند. “

آنها درمورد مشتریانی که انتخاب می کنند و کاری که قبول می کنند بسیار زیبا هستند.

اعتبار X لیست مشتری محرمانه شامل می شود:

  • شرکت های حقوقی
  • سازمانهای بهداشتی
  • مدیران 500 فورچون
  • شرکت های تولیدی
  • شرکت های روابط عمومی

3. Thrive – بهترین حالت برای مدیریت بررسی مشاغل کوچک

Thrive یک آژانس کامل سرویس است که خدمات مدیریت اعتبار و تعمیر شهرت را ارائه می دهد. Thrive خدمات مدیریت و تعمیر شهرت را در وب سایت خود ارائه می دهد. با نگاهی دقیق به وب سایت آنها ، متوجه خواهید شد که آنها واقعاً روی قسمت بررسی آنلاین موارد متمرکز شده اند.

اگر برای محافظت از تجارت خود به دنبال یک شرکت مدیریت شهرت با شرکتهای قانونی و حذف هستید ، Thrive یک شرکت مدیریت اعتبار برای شما نیست. اگر به دنبال آژانسی هستید که بتواند تعداد زیادی از نظرات را ایجاد کند ، Thrive مناسب است. اگر به دنبال آژانس متمرکز بر مشاغل کوچک هستید ، جلب نظر مشتریان جدید یا دفن مطبوعات منفی Thrive مکان بسیار خوبی برای شروع است.

Thrive بیشتر خدماتی را که یک آژانس کامل خدمات ارائه می دهد ارائه می دهد. اگر به دنبال جک تمام معاملات هستید ، نمایندگی آنها در چندین زمینه تجربه دارد. این امر به ویژه برای مشتریان کوچک تجار بی تجربه که به خدمات متعدد نیاز به کمک دارند ، بسیار مفید است.

Thrive Agency’s لیست مشتری شامل می شود:

  • ساخت و ساز در سراسر کشور
  • مهر آماده
  • اوراق قرضه الیس اپیچ شفر جونز
  • حداکثر مکانیکی
  • بام سریع

4. Reputation Rhino – بهترین حالت برای افراد

Reputation Rhino در مدیریت شهرت آنلاین تخصص دارد. آنها به مشاغل و افراد کوچک و متوسط ​​خدمت می کنند. از آن زمان ، آنها توسعه یافته اند و طیف وسیعی از خدمات مدیریت برند و بازاریابی اینترنتی را که به شرکت ها و افراد ارائه می دهند ، ایجاد می کنند.

همه خدماتی که اکنون ارائه می دهند – SEO ، PPC ، رسانه های اجتماعی ، توسعه وب – همه آنها در زمینه خدمات مدیریت اعتبار خود هستند.

این معمول نیست ، اما Reputation Rhino به مشتریان ارائه می دهد تضمین بازگشت پول.

آنها خدمات مدیریت و تعمیر شهرت را ارائه می دهند. چیزی که در مورد تجارت آنها تعجب آور است این واقعیت است که آنها می توانند نظرات منفی را از سایت های بررسی آنلاین مانند Glassdoor ، Ripoff Report ، Google Images و موارد دیگر حذف کنند.

نمایندگی آنها کوچک است اما قیمت آن نیز کم است. قیمت کمپین از 1000 دلار شروع می شود.

اعتبار Rhino’s لیست مشتری شامل می شود:

  • دانشکده ها
  • شرکت های مدیریت اعتبار
  • شرکت های حقوقی
  • کسب و کار های محلی
  • ویترین فروشگاه های خرده فروشی
  • شرکت های فناوری

5. Reputation Defence Network – بهترین مورد برای متخصص مدیریت اعتبار

شبکه Reputation Defense در یک مورد تخصص دارد: حذف محتوا. آنها توجه خود را بر حذف محتوای منفی یا مخرب ، محافظت از شهرت برند مشتری و شناسایی هکرها ، افترا و مهاجمان ناشناس متمرکز می کنند. آنها همچنین شامل خدمات مدیریت اعتبار فعال هستند ، اما تمرکز آنها در مورد حذف است.

مقاله مرتبط  بهترین سیستم عامل های وبلاگ نویسی 2020

در اینجا نحوه آنها است توصیف کردن خدمات آنها:

“Reputation Defence Network یکی از سریعترین رشد شرکتهای حذف محتوای اینترنت در ایالات متحده است. ما تنها شرکتی هستیم که تضمین های مربوط به همه کارهای خود را ارائه می دهیم. ما یک شرکت سئو یا بازاریابی نیستیم که به عنوان یک شرکت مدیریت شهرت مبدل شده باشیم. تمرکز ما اعتبار شماست ، نه چیز دیگری. “

آنها از حسابرسی حذف 27 امتیازی خود برای حذف دائمی محتوای منفی استفاده می کنند. آنها ابتدا بر حذف ، سپس سرکوب تمرکز می کنند. چیزی که پیشنهاد ارزش آنها را منحصر به فرد می کند این واقعیت است که آنها خدمات تحقیق سایبری را ارائه می دهند.

اگر به دنبال یک شرکت مدیریت اعتبار با مقدار قابل توجهی قدرت شلیک و قدرت قانونی هستید ، شبکه Reputation Defense مناسب است. خدمات آنها برای مدیریت اعتبار پر مخاطب عالی است – نوعی که شامل سیاه نمایی ، کلاهبرداری ، افترا و غیره باشد.

آنها تضمین های مربوط به عملکرد را در مورد تمام کارهای خود ارائه می دهند: “شما تا زمانی که نتیجه مطلوبی به شما ارائه ندهیم ، هزینه نمی کنید.”

این مبلغ 0 دلار در ابتدا ، 100 درصد (دائمی) حذف محتوا با متوسط ​​زمان چرخش 72 ساعت است. اگر در یک صنعت رقابتی فعالیت می کنید و با اطلاعات محرمانه و پر مخاطب سر و کار دارید ، این آژانس مناسب است. اکثر مشتریان آنها شرکت های در حال رشد و میان بازار در محدوده 10 میلیون دلار تا 1 میلیارد دلار هستند.

آنها در صنایع زیر به مشتریان خدمات ارائه می دهند:

  • خدمات شغلی
  • بهداشت و پزشکی
  • تحصیلات

4 ویژگی که یک شرکت مدیریت معروفیت عالی را ایجاد می کند

هنگامی که در حال بررسی آژانس هستید ، می خواهید شرکتی را پیدا کنید که ویژگی های مناسب را نشان دهد. آخرین چیزی که می خواهید این است که یک شرکت مدیریت اعتبار انتخاب کنید که اعتبار شما را بدتر کند. هنگام جستجوی نمایندگی مناسب ، در اینجا برخی از ویژگی ها وجود دارد که باید بخاطر بسپارید.

1. رویکرد نمایندگی آنها فعالانه و واکنشی است

این صنعت از زمان مدیریت شهرت دهه 90 کاملاً بالغ شده است. در آن زمان ، آژانس ها بر روی دفن ساده محتوای منفی متمرکز بودند. این هنوز قابل انجام است ، اما هدایت مکالمه از همان ابتدا بسیار راحت تر است.

درخواست از مشتریان برای به اشتراک گذاشتن بازخورد خود از طریق بررسی آنلاین. ایجاد ، ادعا و بهینه سازی نمایه های بررسی خود ؛ در پاسخ به بازخورد مشتری ، همه اینها روشهای فعالانه ای است که می توانید برای بهبود اعتبار خود استفاده کنید. حذف یا دفن محتوای سمی ، نادرست یا گمراه کننده ، ارسال اعلامیه های حذف قانونی و همکاری با نیروی انتظامی از جمله استراتژی های واکنشی است.

به هر دو نیاز دارید ، اما این استراتژی ها به تنهایی تصویر کاملی از کمپین های مدیریت اعتبار آنلاین را ارائه نمی دهند.

2. آنها بر ایجاد روابط متمرکز هستند

فعالیتهای مربوط به مدارس قدیمی عمدتاً بر خاموش کردن منتقدان ، دشمنان و مخالفان متمرکز است. آژانس های دبستانی جدید در صورت نیاز به مهارت های فوق العاده دست پیدا می کنند ، اما آنها تصمیم می گیرند توجه خود را بر ایجاد روابط با مشتری معطوف کنند.

  • کمک به شما در مراقبت از مشتریان خود
  • درخواست بررسی از مشتریان
  • ایجاد بررسی در سیستم عامل های مناسب
  • ایجاد تبلیغات و افزایش دید
  • پاسخ به حملات ناعادلانه
  • اگر اشتباهی مرتکب شده باشید ، به شما کمک می کند یک شروع دوباره داشته باشید

شما به آژانسی نیاز دارید که هر دو طرف مدیریت اعتبار را درک کند.

3. آنها متوجه می شوند که مدیریت شهرت مداوم است

این بدان معنا نیست که آژانس شما در تلاش است شما را در یک قرارداد غیر ضروری محصور کند. مشتریان نظرات خود را بیش از سه ماه احساس می کنند بی ربط هستند. آژانس ها متوجه می شوند که مشتریان می خواهند ثابت کنند ثابت می کنید هنوز هم عملکرد خوبی دارید.

مقاله مرتبط  چگونه بهترین نام دامنه را برای وبلاگ خود انتخاب کنید

اعتبار و بررسی ، آنها با گذشت زمان خراب می شوند.

آژانس شما باید سرویس مداومی را به شما ارائه دهد که اختیاری باشد. آنها باید افراد ، فرایندها و ابزاری را که برای مدیریت خوب اعتبار خود به آنها نیاز دارید در اختیار شما قرار دهند. آنها باید تیمی برای مدیریت ارتباط با مشتری ، نشریات و مطبوعات در محل خود داشته باشند.

4- آنها متخصصان جستجوی محلی هستند

آژانس مدیریت اعتبار شما باید تجربه اجرای و مدیریت کمپین های جستجوی محلی را داشته باشد.

شما این را می خواهید زیرا جستجوی محلی در حال رشد است 50 درصد سریعتر از جستجوی موبایل تا آنجا که به گوگل مربوط می شود ، بررسی های آنلاین بخشی از موضوعات محلی است عوامل رتبه بندی که رتبه و عملکرد شما را تعیین می کند.

وقتی نوبت به جستجوی محلی می رسد ، شرکت مدیریت اعتبار شما باید دانش سطح متخصصی داشته باشد. آنها باید بدانند که چگونه موتور جستجو و قابلیت مشاهده در شبکه های اجتماعی را افزایش دهند. ادغام جستجوی محلی برای آنها آسان تر است ، عملکردهای مدیریت اعتبار شما بهتر عمل می کند.

چه انتظاراتی از یک شرکت مدیریت اعتبار عالی دارید

در اینجا لیستی از مواردی که باید از آژانس خود انتظار داشته باشید وجود دارد.

  1. آنها پیش از موعد برنامه را به شما نشان می دهند: آژانس شما با تشریح اجزای سطح کلان و کلان کمپین شما ، طرح A تا Z را در اختیار شما قرار می دهد. شما باید دقیقاً بدانید که درگیر چه مواردی هستید – هزینه های کمپین شما چیست ، اهداف آنها چیست ، رسیدن به آن اهداف و گزارشاتی که ارائه می دهند چه مدت طول می کشد.
  2. گشودگی و شفافیت کامل: آژانس شما باید به تمام س questionsالات و نگرانی های شما پاسخ دهد. این اختیاری یا قابل بحث نیست. آژانس شما کپی یا طراحی وب سایت نمی نویسد. آنها با اعتبار شما کار می کنند ، بنابراین تأثیر در کسب و کار شما بسیار زیاد است. شما باید دقیقاً بدانید که آنها چه کاری انجام می دهند و چگونه این کار را انجام می دهند.
  3. ارتباط مداوم: آژانس شما باید ارتباط ، بازخورد و گزارش مداوم به شما ارائه دهد. شما باید تصمیم گیرندگان و تأثیرگذارانی را که باید در مکالمه باشند ، در اختیار آنها قرار دهید.

قبل از اینکه روی خط نقطه گذاری امضا کنید باید شواهدی از این موضوع را ببینید. اگر آژانس ها پشت نرم افزار اختصاصی یا فرایندهای مخفی پنهان می شوند ، می خواهید دور شوید.

نتیجه

مدیریت شهرت زمانی آسان تر است که شرکت درستی پشت سر خود داشته باشید. بسیاری از مشاغل نمی دانند چه کاری انجام می دهند. اکثر آنها می دانند که چگونه از مشتریان درخواست بازبینی کنند ، اما آنها مطمئن نیستند که چگونه از جنبه های مهم مدیریت اعتبار استفاده کنند.

اگر احساس مشابهی دارید ، بهتر است راهنمایی بگیرید.

مشاغلی که مدیریت اعتبار را مدیریت می کنند ، به طور مداوم جهش های بزرگی در درآمد خواهند دید. انجام کارهای ساده – ادعای نمایه های مدیریت بازبینی ، پاسخگویی آنلاین به مشتریان و درخواست بازبینی – مدیریت شهرت خوب منجر به درآمد بیشتر می شود.

از راهنمای ما برای یافتن شرکتهای مدیریت اعتبار که برای تجارت شما مناسب هستند استفاده کنید. مقادیر ، انتظارات و نیازهای خود را زودتر از موعد تعیین کنید و متوجه خواهید شد که انتخاب یک شرکت مناسب آسان است.