آموزش سئو

5 بهترین شرکت جستجوگرها در سال 2020

سپتامبر 1, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

هر کجا که یک مکعب شکر در فضای باز پیدا کنید ، مورچه ها را پیدا خواهید کرد.

امروز ، صنعت ارائه دهندگان خدمات SEO ، ارزشمند است بیش از 65 میلیارد دلار، مانند یک مکعب شکر است. به همین دلیل است که شرکت های بیشماری از SEO را پیدا می کنید که برای یک تکه از آن کیک شیرین دست و پنجه نرم می کنند.

و این شما را که یک صاحب مشاغل مشتاق برای دستیابی به صفحات برتر Google ، ایجاد ترافیک واجد شرایط و هدایت فروش ، در کجا رها می کند؟

جنون!

با تمام این سردرگمی ، احساس می کنم شما با تعمق به اینجا آمده اید:

  • چگونه می توان شرکت های سئو بررسی شده را فیلتر کرد؟
  • چگونه می توانم یک شرکت برتر جستجوگرها را پیدا کنم که برای رتبه بندی ارگانیک وب سایت خود نیازی به تبلیغات نداشته باشد؟

پاسخ این سالات را در اینجا خواهید یافت.

و این تمام نیست.

همچنین شرکتهای سئو را می بینید که فراتر از معیارهای پوچ هستند و نتایج واقعی کسب و کار را ارائه می دهند.

5 شرکت برتر جستجوگرها در جهان

  1. Neil Patel Digital (بهترین برای بازاریابی محتوای SEO)
  2. SEO صوتی (بهترین حالت برای جستجوی صوتی)
  3. ReachLocal (بهترین برای سئو محلی)
  4. FATJOE (بهترین مورد برای )
  5. OuterBox (بهترین برای سئو تجارت الکترونیکی)

در گذشته ، می توانستید هر تام و هری را استخدام کنید تا کلمات کلیدی را در صفحه یا وب سایتی که می خواهید رتبه بندی کنید ، قرار دهد و به صفحه اول Google راه پیدا کند.

دیگر نه.

به طور خلاصه ، تکامل مداوم SEO به نقطه اوج رسیده است که در آن رتبه بندی به تنهایی نتایج کسب و کار را تضمین نمی کند – ترافیک واجد شرایط ، هدایت و فروش.

برای بهره گیری بیشتر از هرگونه سرمایه گذاری در زمینه سئو امروز ، به یک استراتژی جامع نیاز دارید.

و یک استراتژی جامع سئو باید کد وب سایت ، معماری اطلاعات (IA) و بازاریابی محتوا را با زمینه ترکیب کند تا نه تنها تجارت شما را بصورت آنلاین قابل شناسایی کند بلکه برای مشتریان ارزشمند باشد.

برای مثال از این راهنما استفاده کنید. اگر برای شما ارزشمند نبود ، باز هم می خواندید؟

شما در حال انجام اجرای عالی SEO در اینجا هستید.

به خوبی انجام شده ، بازدیدهای وب سایت مربوطه را به همراه دارد اما مهمتر از همه ، استفاده از محتوای با کیفیت بالا برای جذب و تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان و مشتریان است.

من اطمینان دارم بهترین شرکتهای جستجوگرها که در زیر بررسی کردیم تفاوتی نخواهد داشت. هرکدام از آنها را استخدام کنید و بازدیدکنندگان را به لید و مشتری جذب خواهید کرد.

شماره 1 نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای بازاریابی محتوای SEO

بله ، ما شاخ خود را می کشیم و این به این دلیل نیست که امور خیریه از خانه شروع می شود.

ما جایگاه خود را در این لیست کسب کرده ایم.

اول چیزهای مهم، نیل پاتل دیجیتال توسط بازاریابانی هاردکور که صحبت می کنند و نه برخی از آنها تصادفی تأسیس شد. اگر تایپ کنید “استراتژی های جستجوگرها“از هرجای دنیا در Google ، محتوای خوش ساخت توسط بنیانگذار ما ، نیل پاتل ، در موقعیت های سوم و چهارم آلی پیدا خواهید کرد:

و این فقط نوک کوه یخ است.

ما برای وبلاگ من میلیون ها بازدید جستجوی ارگانیک ایجاد می کنیم – به طور دقیق حدود 3.5 میلیون نفر. بدون تبلیغات ، فقط از طریق بازاریابی محتوای بهینه شده در سئو:

همانطور که از عکس فوری بالا مشاهده می کنید ، از طریق این تلاش ها ، بنیانگذار ما بیش از 1.7 میلیون کلمه کلیدی ارگانیک را با بیش از 3 میلیون وب سایت در سراسر جهان جمع کرده است که به بخش مطالب خود پیوند می خورند.

برای ساختن یک شرکت بازاریابی محتوای SEO محکم که می توانید به آن اعتماد کنید ، من نیز با دیگر پیشکسوتان بازاریابی همکاری کردم و تشکیل دادم نیل پاتل دیجیتال:

با هم ، تیم اجرایی اینجا در نیل پاتل دیجیتال بیش از پنج دهه تجربه عملی به دست آورده است. و این سایر مدیران سطح بالا و بازاریابی داخلی را شامل نمی شود.

به طور خلاصه ، بازاریابی محتوای بهینه سازی شده در SEO یکی از دلایل اصلی اعتماد مشتریان از شرکت های نوپا تا مارک های تجاری به نیل پاتل دیجیتال برای ارائه استراتژی های درجه یک بهینه سازی موتور جستجو است:

اگر فقط با بهینه سازی موتور جستجو شروع می کنید یا به دنبال نتایج بهتر هستید ، بهتر است با بازاریابی محتوا شروع کنید.

محتوا بستری است که کلیه مبارزات بازاریابی آنلاین را هدایت می کند.

این که چگونه به اینجا رسیده اید ؛ همچنین مشتریان شما را پیدا خواهند کرد.

مقاله مرتبط  11 بهترین پلاگین فیس بوک برای وردپرس

و نه تنها پیشنهاد اصلی بازاریابی محتوای بهینه سازی شده جستجوگرها Neil Patel Digital است ، بلکه ما همچنین برنامه های آزمایش شده نبرد را توسعه داده ایم که می توانیم زندگی خود را در آن شرط بندی کنیم:

از آنجا که هنوز اینجا هستید ، با مشاوره رایگان خود تماس بگیرید نیل پاتل دیجیتال در اینجا.

# 2 SEO Voice – بهترین حالت برای SEO SEO

نه ، این شرکت برای سرگرمی خود نام خود را از Voice SEO نگذاشته است. آنها هستند # 1 صدای SEO رتبه بندی شده شرکت توسط TopSEOs.

و این به یک دلیل است.

سئو صدا این به عهده خودشان بود که روندهای مربوط به نحوه استفاده افراد از دستورات گفتاری را مطالعه کنند – به جای تایپ کلمات برای جستجوی موتورهای جستجو. از آنجا ، آنها استفاده روزافزون از جستجوی صوتی را کشف کردند و خود را به عنوان یک شرکت اصلی برای سئوی صدا معرفی کردند.

اگر شما صاحب هر یک از دستگاه های Siri ، Google Echo یا Alexa هستید یا کسی را می شناسید که این کار را انجام دهد ، باید ایده ای از اهمیت روزافزون برای بهینه سازی وب سایت شما برای صدا ارائه دهد.

اما اگر این کار را نکنید ، من به سرعت به شما اجازه می دهم در آن کار کنید.

بر فراز 31٪ از کاربران تلفن های هوشمند در سراسر جهان حداقل هفته ای یک بار از فناوری صوتی استفاده کنید. تحقیق دیگری پیش بینی شده است 50٪ از کل جستجوهای آنلاین در سال 2020 مبتنی بر صدا باشد. و تا سال 2022 ، بیش از 55٪ خانوارها انتظار می رود دستگاههایی با قابلیت جستجوی گفتاری داشته باشند.

این آمارها همه به یک جهت اشاره دارد: زمان بهینه سازی وب سایت برای جستجوی صوتی اکنون است.

همانطور که از نامش پیداست ، SEO صوتی وجود دارد.

این شرکت به عنوان یک تیم کوچک متشکل از متخصصان سئو در استفاده از مهارتهای SEO خود برای کمک به رشد مشاغل مانند آنها تمرکز کرد.

از طریق این علاقه شدید به برتری ، SEO صوتی از بالاترین استانداردها در صنعت ، به ویژه در بهینه سازی موتور جستجوی صوتی پیروی می کند.

اگرچه هیچگونه گواهی نامه مشتری به نام آنها وجود ندارد ، اما آنها اعتبار کسب کرده اند ، که نشان می دهد آنها پیاز خود را شایسته قرار گرفتن در این لیست می دانند:

# 3 ReachLocal – بهترین برای سئو محلی

رسیدن به محلی شرکتی برای اجرای استراتژیک محلی SEO است. و تجربه ، نتایج و مشارکتهای ارزشمند آنها گویای این امر است.

تاسیس شده در 2004، تخصص آنها در بخش محلی جستجوگرها ایجاد کرده است بیش از 201 میلیون محلی منجر می شود برای حدود 19000 مشتری در سراسر جهان.

با دفاتر در پنج قاره، آنها یک شریک برتر Google و متخصصان دارای مجوز Bing Ads و دیگران هستند. ReachLocal با افتخار با Google ، Yelp ، Yahoo! ، Bing و Facebook شریک است تا به مشاغل کمک کند تا استراتژی های بهینه سازی موتور جستجوی محلی خود را بهینه کنند و مشتریان فروشگاهی را هدایت کنند.

شرکت های محلی جستجوگرها، دامنه ای که بهترین متخصصان محلی جستجوگرها را رتبه بندی می کند و رتبه بندی می کند ، ReachLocal را به عنوان بهترین برای استراتژی های محلی SEO رتبه بندی می کند.

و نه تنها این ، در چندین سایت بررسی ، تجربه و توجه به جزئیات این شرکت باعث شده است که آنها امتیازات 4.5 / 5 ستاره را از مشتریان خوشحال دریافت کنند:

# 4 FatJoe – بهترین مورد برای خرید بک لینک

موتورهای جستجو اهمیت نسبی صفحات وب و وب سایت های شما را با استفاده از تعداد لینک هایی که به آنها نشان داده شده ، تفسیر می کنند.

به ترتیب کلمات ، هرچه تعداد بک لینک بیشتری کسب کنید ، موتورهای جستجو سایت شما را معتبر می دانند.

و هرچه رتبه بندی سایت شما بیشتر از رقبای شما برای کلمات کلیدی رقابتی باشد.

وقتی صحبت از خرید بک لینک برای سئو می شود ، FATJOE توسط ما بسیار توصیه می شود. آنها به شما در تولید بک لینک با ارزش کمک می کنند و می توانید مطمئن باشید زیرا حتی سایر آژانس های جستجوگر سئو نیز به همین دلیل به آنها مراجعه می کنند.

FATJOE رشد کرده و به یکی از بزرگترین آژانسهای پیوند ساز خارجی با پشتیبانی بیش از 5000 مشتری در سراسر جهان تبدیل شده است.

وقتی برای خدمات ایجاد پیوند SEO FATJOE ثبت نام می کنید ، به هر ابزاری که نیاز دارید حق بیمه دسترسی پیدا می کنید: داشبوردی برای مدیریت و ردیابی سفارشات خود و محصول Blogger Outreach آنها برای پیدا کردن و دسترسی به وب سایت های مربوطه برای ایجاد پیوند از آن.

حدود 97٪ مشتریانی که از FATJOE استفاده می کنند ، 5/4 را به آنها نمره می دهند و حتی اگر از نظر آژانس ها از موقعیت بالاتری برخوردار هستند – به این دلیل که ساختمان های زیادی را بهم پیوند می دهند.

مقاله مرتبط  چگونه من 231608 بازدید کننده را با استفاده از اطلاعیه های فشار به سایت من سوار کردم

شماره 5 OuterBox – بهترین گزینه برای سئو تجارت الکترونیکی

جعبه بیرونی، یک شرکت جستجوگرها و بازاریابی عملکرد با تمرکز بر مارک های تجارت الکترونیکی ، انتخاب ما برای سئو تجارت الکترونیک است.

اگر شما یک وب سایت تجارت الکترونیکی دارید و به دنبال یک گروه با استعداد از افراد اختصاص داده شده هستید تا از طریق موتورهای جستجو کار خود را تأمین کنند ، باید راه OuterBox را دنبال کنید.

این شرکت در سال 2004 تاسیس شد و لیست 500 شرکت با سریعترین رشد در ایالات متحده را به دست آورد ، که به صدها مشتری در چندین بخش تجارت الکترونیکی خدمت کرده است.

مشتری آنها به تنهایی صحبت می کند: NewAir ، AtlasOil ، JetDock ، UCFS و دیگران.

و مهم نیست که با کدام بستر تجارت الکترونیکی تجارت خود را ایجاد کرده اید. WooCommerce ، Magento ، Shopify ، Drupal یا دیگران باشد. برای بهینه سازی موتور جستجو در تجارت الکترونیک می توانید به OuterBox اعتماد کنید:

5 ویژگی که یک شرکت بزرگ جستجوگرها را ایجاد می کند

صدها ، اگر نه هزاران شرکت سئو در آنجا پیدا خواهید کرد.

بنابراین ، بگذارید بگوییم شما می خواستید از لیست بررسی شده ما خارج شوید و یکی از این موارد را برای خود پیدا کنید. چه خصوصیاتی باعث ایجاد یک شرکت بزرگ جستجوگرها می شود که باید به دنبال آنها باشید؟

آنها به شرح زیر است.

1. تجربه و فرآیند اجرای SEO

این روزها وقتی نوبت به سئو می رسد ، هرکسی با لپ تاپ ، دسترسی به اینترنت و وبلاگی نصب شده در وردپرس می تواند به عنوان یک شرکت سئو افتخار کند.

آنچه که در پشت این ادعاها مشاهده نخواهید کرد ، تجربه و روندی است که آنها برای ارائه نتایج طی می کنند.

شما همیشه باید به دنبال این باشید.

وب سایت آنها را مرور کنید ، یک جستجوی ساده در Google انجام دهید و ببینید آیا در موقعیت های ارگانیک موتور جستجو نشان داده می شوند یا خیر. اگر این کار را نکنند ، به این معنی است که آنها تجربه کمی دارند و یا آنچه را که ادعا می کنند ارائه می دهند ، اجرا نمی کنند.

آیا می توانید آنچه را که ندارید بدهید؟

به همین ترتیب ، یک ویژگی اساسی یک شرکت بزرگ سئو این است که آنها ابتدا تجربه پیاده سازی SEO را برای خود دارند.

و آنها فرایندی دارند و به شما نشان می دهند که چگونه نتیجه می گیرند:

2. نمونه کارها چشمگیر

ایده به نمایش گذاشتن اوراق بهادار امروزه به یکی از ویژگی های شرکت های بزرگ سئو تبدیل شده است. و دلیل این امر ساده است.

آنها افتخار می کنند از مشاغلی که به آنها در افزایش رتبه بندی در Google کمک کرده اند و برای بدست آوردن امتیازات و فروش ، ترافیک را هدایت می کنند.

اما ، این ایده برای نشان دادن نمونه کارها آنها به شما کمک بیشتری می کند.

از طریق آن پیمایش کنید ، و نوع مشتری هایی را که با آنها کار کرده اند یا مرتباً با آنها کار می کنند خواهید دید. از اینجا ، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در این ترکیب باشید و نتایج مشابهی را بدست آورید.

به عنوان مثال ، در Neil Patel Digital ، در اینجا برخی از مشتریان در اینجا آورده شده است نمونه کارها:

3. رهبري انديشه

SEO همیشه در حال پیشرفت است.

امروز Google RankBrain است. قبل از اینکه آن را بشناسید ، پاندا است. و درست زمانی که فکر می کردید یکی می ماند ، مرغ مگس خوار دقیقاً به صورت شما برخورد می کند.

و این به روزرسانی های عمده است. فقط در مدت یک سال ، گوگل بیش از 3200 به روزرسانی الگوریتم موتور جستجوی خود را انجام می دهد.

چگونه می توانید – فردی که بر مدیریت کسب و کار شما متمرکز است ، با همه این تغییرات برگه ها را حفظ کنید؟

شما به رهبری فکر نیاز دارید و این یکی از ویژگی های شرکت های بزرگ سئو است.

بررسی کنید که آیا آنها در هنگام پیشرفت با بهترین روشهای SEO همگام هستند و یا نکاتی را برای کمک به مشاغل در تنظیم حداکثر تأثیر به اشتراک می گذارند:

4. توصیفات زندگی واقعی

چه کسی شاخ خود را از بین نمی برد؟

قطعاً شرکت های بهینه سازی موتور جستجو نیستند. توسعه استراتژی های برنده SEO ، مدیریت اجرای آن و هدایت تیم ها برای اجرای آن برای تولید نتایج کار سختی است.

وقتی یک شرکت سئو تمام این کارهای سخت را انجام می دهد و نتایج خارق العاده ای را به دست می آورد ، مشتریان آنها با داشتن ارزش برای پولشان ، آنها را با توصیفات پاداش می دهند.

مقاله مرتبط  به قفل بازاریابی محتوا خوش آمدید: دوره رایگان وبلاگ نویسی شما

بنابراین ، به اشتراک گذاشتن توصیفات در زندگی واقعی ویژگی است که در بیشتر سازمان های بزرگ جستجوگر وب پیدا خواهید کرد:

5. یک تیم کامل از رهبران ، مدیران و مجریان

همانطور که هیچ مردی جزیره نیست ، تبدیل ایده های SEO به رتبه های بالاتر ، بازدید کنندگان وب سایت ، هدایت ها و فروش ها به تیم متنوعی از متخصصان نیاز دارد.

وقتی یک شرکت سئو بیش از حد وعده ها را بدون نشان دادن تیم تحقق بخشیدن به شما قول می دهد ، سخت محکم بمانید. چرا؟

از آنجا که این یک پرچم قرمز است ، آنها از شما حق بیمه دریافت می کنند و کار شما را برای پول های یک دلار در خارج از کشور یا Fiverr با 5 دلار به شما واگذار می کنند.

از رهبران استراتژیک گرفته تا مدیران و تیم های مختلف متخصص برای اجرای استراتژی شما ، شرکت های بزرگ جستجوگر مفتخر هستند اعضای تیم شگفت انگیز خود را به نمایش بگذارند:

چه انتظاراتی از یک شرکت بزرگ جستجوگرها دارید

تا کنون ، من شرکت های پیشنهادی SEO خود را فهرست کرده ام و مشخصاتی را که یک شرکت بزرگ بهینه سازی موتور جستجو را ایجاد می کند ، برجسته کردم ، فرض کنید شما خود تصمیم بگیرید یکی از آنها را پیدا کنید.

در هر صورت ، پس از انتخاب ، چه انتظاری از یک شرکت بزرگ سئو دارید؟

1. جلسه کشف

تصمیم شما برای کار با یک شرکت جستجوگر SEO ممکن است ناشی از نیاز به رتبه بندی بالاتر سایت شما ، ایجاد بازدید بیشتر ، افزایش فروش یا هر سه مورد باشد.

اما ، هیچ مورد و نیاز تجاری دقیقاً یکسان نیست. استراتژی های SEO که برای یک شرکت دیگر کار می کنند به طور خودکار برای شما کار نمی کنند.

شرکت های بزرگ سئو ، از تجربه کار با سازمان های مختلف ، این را می دانند. بنابراین ، آنها سریع به ارسال پیشنهادات نمی پردازند. در عوض ، برای کمک به شما ، به شما امکان می دهند نیازهای منحصر به فرد و پرونده تجاری خود را در یک جلسه کشف به اشتراک بگذارید:

2. تحقیق و پیشنهادات

پس از به اشتراک گذاشتن نیازها و پرونده های تجاری شما با یک شرکت جستجوگرها ، آنها آنچه را به آنها می گویید می گیرند و از تخصص آنها برای انجام تحقیقات عمیق استفاده می کنند.

آنها این کار را برای بدست آوردن زمینه مناسب لازم برای قرار دادن خود در یک صفحه با شما ، مخاطبان هدف و صنعت خود انجام می دهند.

بعد از اینکه آنها این تحقیق را انجام دادند ، انتظار دارید که یک شرکت بزرگ جستجوگر SEO توصیه های خود را در مورد آنچه برای انجام حداکثر نتیجه باید انجام دهید به اشتراک بگذارد. این کار را می توانند از طریق تماس کشف دیگر یا از طریق ایمیل انجام دهند.

3. قرارداد با Deliverables

اگر جلسه کشف و مکالمات بعدی شما با یک شرکت SEO به نظر مناسب برای مبادله ارزش متقابل باشد ، برای تجارت خود قرارداد می گیرید.

با این حال ، یک شرکت بزرگ جستجوگرها فقط قراردادی برای شما ارسال نمی کند. در آن ، انتظار داشته باشید لیستی دقیق از آنچه که آنها ارائه می دهند ، نحوه برنامه ریزی برای تحویل آن و زمان انتظار برای نتیجه را ببینید.

4. پردازش ، محدوده بندی پروژه و مدیریت

برای کمک به شما ، یک شرکت سئو نیاز به دسترسی به برخی از دارایی های شما دارد.

بسته به دامنه کار شما ، این می تواند شامل کارکنان داخلی شما ، دسترسی به وب سایت یا وبلاگ ، کدهای ورود به سیستم تجزیه و تحلیل و غیره باشد.

بنابراین ، برای ایجاد یک همکاری روان با شرکت خود ، انتظار دارید که تیم شما یک فرآیند پردازش دقیق از یک شرکت بزرگ جستجوگرها را طی کند.

از این فرآیند پردازش ، آنها همچنین پروژه ، جدول زمانی شما را در بر می گیرند و درکی از نحوه مدیریت پروژه شما ایجاد می کنند.

نتیجه گیری: به SEO زمان دهید

سئو قبل از اینکه نتایج خود را نشان دهد ، زمان می برد.

باید در حدود 100 روز انتظار نتیجه گرفتن از سئو را داشته باشید.

هر شرکتی که به شما نوید موفقیت یک شبه را بدهد ، به اندازه کافی سئو و کاری که انجام می دهد را نمی داند.

به طور خلاصه ، شرکت های بزرگ جستجوگر SEO قول های وحشیانه نمی دهند. آنها به شما نشان می دهند که چه چیزی ممکن است و چگونه برای رسیدن به آن سخت تلاش خواهند کرد.

اگر به آنها زمان دهید ، نتایج را مشاهده خواهید کرد – ترافیک واجد شرایط ، هدایا و فروش.

و وقتی همه چیز بلند شد ، مانند چرخ دنده است که همیشه به شرط ادامه کار با یک شرکت بزرگ جستجوگر ، بهتر می شود.