آموزش سئو

4 دلیل برای دریافت گواهی AdWords

آوریل 7, 2021

اگر در Google “نمایندگی PPC” جستجو کنید ، می توانید هزاران مشاغل فروشنده را پیدا کنید کلمات پیشنهادی خدمات.

چرا؟ زیرا Google AdWords برای جستجوی بازاریاب های جدید PPC و مشاغل کوچک پیچیده و دشوار است. به همین دلیل است که شما ممکن است در حال گرفتن گواهینامه Google Adwords باشید.

از آنجا که گوگل است محبوب ترین شبکه جستجو در حال حاضر در وب ، آنها باید از آن استفاده کنند.

سهم بازار جستجوی گوگل گواهی شده adwords را دریافت کنید

Google بهترین مکان برای مارک ها برای خرید تبلیغات برای کلمات کلیدی مورد نظر خود است.

این مارک ها در خارج وجود دارند و هزاران آژانس PPC را که در خدمات AdWords تخصص دارند جستجو می کنند و می توانند به آنها کمک کنند.

اگر شما یک آژانس PPC دارید ، چگونه قرار است با بسیاری از شرکت های دیگر رقابت کنید؟

اینجاست که گرفتن گواهینامه AdWords به کار می آید.

این گواهینامه می تواند در رقابت شما برتر باشد.

دریافت گواهینامه همچنین می تواند محبوبیت و اعتبار شما را افزایش دهد. (گوگل همچنین گواهینامه های دیگری نیز در دسترس دارد.)

اگر می خواهید مشتریان بیشتری مبتنی بر PPC بدست آورید ، باید گواهینامه را یکی از اهداف اصلی خود قرار دهید.

در اینجا معنی بودن گواهینامه AdWords به همراه چگونگی دریافت گواهینامه مورد نظر چیست.

گوگل گوگل AdWords چیست؟

گواهینامه Google AdWords یک اعتبار حرفه ای از Google است که به مشتریان احتمالی مهارت در Adwords نشان می دهد.

با اعتبار سنجی ، می توانید بر روی سایت خود نشان نشان دهید که نشان می دهد Google شما را به عنوان یک کاربر پیشرفته AdWords و متخصص در تبلیغات PPC می شناسد.

اینجاست یک مثال آنچه در وب سایت شما به نظر می رسد:

نشان های گواهینامه google adword

گواهینامه Google AdWords در اصل یک نشان است که می توانید آن را در رزومه ، وب سایت و پروفایل های اجتماعی خود به نمایش بگذارید تا فروش بیشتری را برای تجارت خود انجام دهید.

این گواهینامه برای تمایز بین مشاغل دارای مهارت اختصاصی و اثبات شده با پلتفرم از آنهایی است که ندارند.

آیا صدور گواهینامه Google AdWords واقعا مهم است؟

گوگل جهان را هدایت می کند در درآمد تبلیغات موبایل و دیجیتال. در سال 2017 ، آنها 73.8 میلیارد دلار درآمد دیجیتال کسب کردند ، تا سال 2020 این شرکت بیش از درآمد کسب کرد 146 میلیارد دلار در درآمد تبلیغات.

google ad درآمد راهنمای گواهینامه گوگل adwords

در حقیقت ، شرکت مادر Alphabet Alphabet در مقایسه با هر شرکتی در کره زمین ، درآمد بیشتری را در زمینه فروش تبلیغات دیجیتال کسب می کند.

بستر تبلیغاتی PPC Google ، AdWords ، یکی از م platformثرترین بسترها برای هدایت فروش است.

به همین دلیل است که داشتن گواهینامه چنین معامله بزرگی است.

اگر در مورد صدور گواهینامه AdWords نگران هستید ، در اینجا 4 دلیل وجود دارد که باید آن را ASAP دریافت کنید.

1. این نوعی اثبات و اعتبار اجتماعی است

https://www.youtube.com/watch؟v=WfHqm6j29oo

گواهینامه AdWords مانند سایر گواهینامه هایی است که می توانید بصورت آنلاین دریافت کنید. این همان هدف را دارد: نشان دادن اعتبار ، دانش و مهارت در یک جایگاه ویژه.

بیشتر از همه ، به عنوان اثبات و اعتبار اجتماعی فوری عمل می کند.

اثبات اجتماعی شامل نمایش نظرات خوب و آرم مشتریان معتبری است که از محصول و / یا خدمات شما استفاده کرده و آن را دوست دارند.

به عنوان مثال ، به چگونگی نگاه کنید HubSpot اثبات اجتماعی را در صفحه اصلی خود برای تبدیل بازدید کنندگان نشان می دهد:

گوگل adwords گواهی hubspot اثبات اجتماعی مثال

در این حالت ، به جای گواهینامه ها ، HubSpot اثبات اجتماعی خود را به تعداد تبلیغ می کند.

آنها با نشان دادن اینکه مردم شرکت و خدمات خود را دوست دارند و به آن اعتماد دارند ، اعتبار را منتقل می کنند.

به عنوان مثال ، وقتی می بینید که وبلاگ های آنها بیش از 4.5 میلیون بازدید کننده ماهانه دارند ، احتمالاً فکر می کنید ، “وای ، آنها تعداد بازدیدکننده دارند. من هم باید آنها را دنبال کنم! “

مقاله مرتبط  چگونه هزاره ها را از طریق تبلیغات پولی هدف قرار دهیم

من همیشه از مدرک اجتماعی در سایت خود استفاده می کنم.

به عنوان مثال ، من نظرات مشتریان قبلی را برای انتقال اعتماد و اعتبار نشان می دهم:

راهنمای گواهی گوگل adwords به عنوان مثال اثبات اجتماعی

اثبات اجتماعی باعث ایجاد تبدیل می شود.

چرا؟ مردم به نظرات اعتماد دارند.

مطابق با نظرسنجی مصرف کننده BrightLocal، اکثر مردم قبل از در نظر گرفتن خرید ، بررسی آنلاین را می خوانند:

دلایل گواهی google adwords چرا

افراد قرار است به دنبال این اطلاعات باشند تا تعیین کنند آیا باید از شما خرید کنند یا خیر.

اگر بررسی ، اثبات اجتماعی یا اعتبار درستی ندارید ، ممکن است فروش خود را از دست بدهید.

بیشتر مصرف کنندگان به اندازه توصیه های شخصی به بازبینی اعتماد دارند.

به سادگی داشتن آنها در سایت شما کمک می کند تا اصالت مارک از پشت بام عبور کند.

در صورت عدم اعتماد به نام تجاری شما ، هیچ کس قصد خرید محصول یا خدمات شما را ندارد.

گواهینامه AdWords نیز به همین روش کار می کند.

این نوعی اثبات اجتماعی است که به مشتریان بالقوه نشان می دهد تجارت شما معتبر ، قابل اعتماد و مورد حمایت یک شرکت معروف مانند Google است.

معتبر بودن توسط یک تجارت شناخته شده یک شکل فوری اثبات اجتماعی است.

2. یک پیشنهاد ارزش قوی تر ایجاد کنید

برقراری ارتباط با ارزش کلید هدایت فروش است.

ساده و ساده است.

اگر نتوانید به کسی نشان دهید که به محصول یا خدمات شما احتیاج دارد ، پس خرید نمی کند.

مردم فکر نمی کنند که به محصول شما نیاز دارند تا زمانی که آنها را متقاعد کنید که این کار را انجام می دهند. این نیاز به یک پیشنهاد ارزش دارد.

گزاره های ارزش به گونه ای طراحی شده اند که به کاربر توضیح دهند چه ارزشی از محصول یا خدمات شما خواهند داشت.

قوی گزاره ارزش چند م majorلفه اصلی را توضیح می دهد:

ارزش پیشنهادی مثال گواهی گوگل adwords

یک روش ساده وجود دارد که من در گذشته برای ایجاد گزاره های ارزش استفاده کردم.

این یک فرمول اساسی است که می تواند به شما در ارائه ارزش و سود به مشتری کمک کند.

محصول / خدمات با ویژگی های کلیدی تضمین می کند که مشتری قادر خواهد بود سود برتر.

بنابراین ، در عمل به نظر می رسد:

ابزارهای نقشه برداری گرما Crazy Egg اطمینان حاصل کنید که تیم بازاریابی شما قادر خواهد بود بدانید که چرا بازدیدکنندگان تبدیل نمی کنند.

اکنون ، فقط ارزش پیشنهادی را که می توانید با صدور گواهینامه از Google AdWords ارائه دهید ، تصور کنید.

به عنوان مثال ، به چگونگی نگاه کنید شرکای گاما با نمایش نشان شریک خود ، ارزش خدمات PPC خود را انتقال می دهند:

نمونه ای از آرم گواهی google adwords

آنها به جای اینکه فقط بنویسند که در مدیریت PPC تبحر دارند ، با نمایش نشان Partner از این ادعا پشتیبانی می کنند.

مثال جالب دیگری از این امر ناشی می شود تجزیه و تحلیل و بازاریابی انفجار، که همچنین مدیریت جستجوی پولی را انجام می دهد:

گوگل adwords گواهینامه وب سایت نمونه

آنها برای پشتیبانی از پیشنهاد ارزش خود از نشان Google Partner استفاده می کنند.

پیشنهادهای ارزشی که بهینه شده باشند می توانند تبدیلات را افزایش دهند.

افزودن نشان Google Partner یکی از بهترین روش هایی است که می توانید ارزش خود را افزایش دهید.

این به مشتریان بالقوه نشان می دهد که شما تجربه و مهارت لازم برای اجرای موثر کمپین های آنها و درآمدزایی آنها را دارید.

AdWords همه چیز در مورد آوردن پول با فروش سریع آنلاین است. داشتن نشان Partner نشان می دهد که شرکت شما توانایی انجام این کار را دارد.

اگر می خواهید ارزش بیشتری به مصرف کننده نهایی منتقل کنید ، باید گواهینامه AdWords را دریافت کنید.

3. گواهینامه Google Adwords رزومه شما را می سازد

ساختن رزومه باید یک تلاش همیشگی باشد.

حتی اگر مشاغل شخصی خود را اداره کنید ، هنوز باید رزومه خود را رشد دهید.

چرا؟ افراد بیش از برنامه های شغلی از رزومه استفاده می کنند.

مقاله مرتبط  راهنمای قطعی سئو محلی

یک رزومه عالی راه دیگری برای برقراری موفقیت در دنیای کارآفرینی است.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما برای راه اندازی مشاغل جدید نیاز به سرمایه گذاری از یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر دارید.

اگر رزومه شما خالی باشد ، فکر می کنید نتیجه چه خواهد شد؟ آنها احتمالاً سرمایه گذاری نخواهند کرد.

اما ، اگر گواهینامه ها و داده هایی برای پشتیبان گیری از ادعاهای موفقیت خود داشته باشید ، احتمال سرمایه گذاری آنها بسیار بیشتر است.

رزومه روشی دیگر است که می توانید ارزش مارک شخصی خود را اعلام کنید.

اگر می خواهید سرمایه گذاری کنید یا شریک جدیدی به وجود آورید ، می توانید از آنها برای نشان دادن دستاوردهای خود در زمینه خود استفاده کنید.

بگذارید مثال دیگری برای شما بیاورم که چرا داشتن گواهینامه در رزومه از اهمیت حیاتی برخوردار است.

بگذارید کسی بگوییم جستجو در Google پس از خواندن نام تجاری شما ، و شرکت شما را پیدا می کنند:

مثال گواهی adwords گوگل

آنها وب سایت شما را بررسی می کنند و سپس آنها شما را در LinkedIn جستجو می کنیم تا ببینید آیا قابل اعتماد هستید:

گواهی adwords گوگل پیوند داده شده به عنوان مثال

آنها می خواهند بدانند که تجربه کاری شما چیست. آنها می خواهند تاریخ شما را ببینند.

آیا شرکت هایی ساخته اید؟ جایی معروف کار کردی؟ آیا گواهینامه دارید؟ .

در نهایت آنها سعی می کنند بفهمند آیا شما فرد مناسبی برای کار هستید.

بنابراین ، آنها برای مشاهده گواهینامه های شما به پایین در بخش “دستاوردها” به نمایه LinkedIn شما می روند:

گواهینامه google adwords در لینکدین

به همین دلیل ساختن رزومه شما بسیار مهم است حتی اگر به دنبال کار جدید نباشید.

مردم دائماً در حال بررسی پروفایل های شبکه های اجتماعی شما هستند تا درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

اگر شرکتی را اداره می کنید ، می توانید شرط بندی کنید که مشتریان نمایه شما را بررسی می کنند و اگر می خواهید معاملات بیشتری را ببندید به آن پروفایل نیاز دارید تا اعتبار خود را ایجاد کند.

اگر به نمایه LinkedIn خود بروید ، می توانید گواهی Google AdWords را مستقیماً به رزومه مجازی خود اضافه کنید:

نحوه افزودن گواهینامه google adwords به Linkedin

وقتی کسی پروفایل یا رزومه شما را بررسی می کند و متوجه می شود شما گواهینامه دارید ، به او چند چیز می گوید:

  • شما خود را وقف آن طاقچه کرده اید
  • شما وقت و تلاش خود را صرف دریافت گواهینامه کردید
  • شما اخلاق کار خوبی دارید و از حداقل شرایط فراتر می روید

گواهینامه ها راهی برای نمایش مهارت های شما و ساختن نام تجاری شخصی شما است.

اگر می خواهید برند شخصی خود را رشد دهید و منظور شما از تجارت را به مردم نشان دهید ، امروز گواهینامه Google AdWords را دریافت کنید.

4. گواهینامه Google Adwords = تبلیغ رایگان

تبدیل شدن به یک شریک مجاز Google AdWords مزایای بی شماری برای هر مشاغل یا کارآفرینان خاص دارد.

می توانید از گواهینامه برای ایجاد اثبات اجتماعی ، کسب اعتبار و حتی فروش بیشتر با ارزش پیشنهادی بهتر استفاده کنید.

اما یکی از بهترین مزایا به صورت تبلیغ رایگان است.

بگذارید منظورم را به شما نشان دهم.

وقتی گواهی AdWords را دریافت کنید و یک شریک Google شوید ، آنها شما را در وب سایت شرکای تأیید شده خود لیست می کنند.

اگر به قسمت شریک مجاز لیست ، می توانید شرکت های مختلفی را که دارای مجوز هستند مشاهده کنید:

لیست شریک مجاز گواهینامه Google adwords

اگر روی دکمه “یافتن یک شریک Google” کلیک کنید ، می توانید شرکت های مجاز را برای اجرای کمپین های PPC و AdWords خود پیدا کنید:

با گواهینامه گوگل شریک گوگل adwords همکاری کنید

حتی می توانید شرکت هایی را که در تجزیه و تحلیل وب سایت تخصص دارند نیز پیدا کنید.

در مرحله بعدی ، شما به سادگی URL و مکان وب سایت خود را برای فیلتر کردن نتایج وارد می کنید:

گواهی adwords گوگل را فیلتر کنید

اگر می خواهید پیدا کردن شرکت های معتبر و عالی را شروع کنید ، Google لیست کاملی از شرکای مجاز آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از PPC برای آگاهی از برند
شرکای مجاز گوگل

اگر یکی از آن شرکای مجاز باشید ، این تبلیغات رایگان برای تجارت شما است.

گوگل شخصاً شما را به مشتریان علاقه مند توصیه می کند. آنها حتی گواهینامه های خاصی را که شما دارید برجسته می کنند.

اگر چندین گواهینامه دارید ، می توانید برای تعداد بیشتری از این نتایج نشان دهید.

کاربران همچنین می توانند براساس صنعت و مرکز شرکت خود جستجو کنند:

گواهینامه google adwords توسط صنعت را جستجو کنید

بستر شریک Google ابزاری عالی است که مردم برای یافتن مشاغل جدید از آن استفاده می کنند.

چرا از آن استفاده می کنند؟

از نظر Google معتبر ، قابل اعتماد و مستقیم است.

حضور شرکت شما در صفحه Partners به ​​شما کمک می کند تا در رقابت شرکت کنید.

در واقع ، من از صفحه Google Partners برای یافتن شرکتهای AdWords برای مشاغل خودم استفاده کرده ام.

چگونه گواهینامه Google AdWords را دریافت کنیم

اکنون که به خوبی درک کرده اید که گواهینامه AdWords چیست و چرا مهم است ، چگونه شروع می کنید؟

اول ، شما باید برای یک ثبت نام کنید حساب Google Skillshop.

برای داشتن گواهینامه google adwords مهارت های لازم را کسب کنید

برای شروع “ورود به سیستم” را کلیک کنید.

سپس ، باید در برخی از امتحانات شرکت کنید.

می دانم ، وحشیانه به نظر می رسد. اما ارزشش را دارد

برای دریافت گواهینامه AdWords ، لازم است چندین آزمون را پشت سر بگذارید:

تست های گواهینامه google adwords

این آزمون ها موضوعاتی مانند مزایای تبلیغات آنلاین ، فرآیندهای AdWords و بهترین روش های مدیریت کمپین را شامل می شود.

امتحانات تخصصی شامل جستجو ، نمایش ، موبایل ، ویدیو و تبلیغات خرید است.

اگر شرکت شما روی یک منطقه خاص تمرکز دارد ، عاقلانه است که وقت خود را صرف کسب این گواهینامه کنید.

اگر نمایندگی شما به همه این ویژگیهای AdWords خدمات ارائه می دهد ، باید همه آنها را دریافت کنید.

پس از آماده شدن برای شروع امتحانات AdWords ، می توانید به بخش نمایه شریک خود در بخش گواهینامه ها برگردید.

از اینجا می توانید امتحاناتی را که می خواهید امتحان کنید انتخاب کنید.

برای این آزمون ها ، نمره قبولی 80٪ یا بالاتر است.

بیشتر آنها 100 تا 120 دقیقه طول می کشد و حدود 100 سوال دارند.

اگر می خواهید برای این تست ها مطالعه کنید (که من به شدت توصیه می کنم) ، می توانید راهنمای مطالعه اصول ، همراه با راهنماهای امتحانات تخصصی را در Google’s Skillshop پیدا کنید.

حتی اگر یک حرفه ای AdWords هستید که به صورت روزانه حساب کار می کند ، هنوز باید برای آماده سازی مطالعه کنید.

پس از اتمام کار ، باید اطمینان حاصل کنید شرایط دریافت نشان Google Partner را برآورده کنید.

نتیجه

وقتی تقریباً هزاران مشاغل در تلاشند تا فروش جستجوهای “نمایندگی PPC” را بدست آورند ، چگونه برجسته می شوید؟

چگونه ارزش ، تجربه ، اعتبار و اثبات اجتماعی بیشتری برقرار می کنید؟

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار صدور گواهینامه AdWords است – این یک فرم فوری اثبات اجتماعی و اعتبار است.

این می تواند به شما کمک کند مشتری های بیشتری بیابید و در دریای شرکت های AdWords برجسته شوید. همچنین به شما مهارتهای لازم برای اجرای کمپین های AdWords خود را می دهد.

با این حال ، برای همه مناسب نیست. اگر صدور گواهینامه بسیار زیاد به نظر می رسد ، در صورت تمایل برای کمک به تیم PPC خود با تیم من تماس بگیرید.

قانع کننده ترین دلیل اینکه شما گواهینامه AdWords را دریافت کرده اید (یا می خواهید آن را دریافت کنید) چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید