از بین همه شبکه های اجتماعی مهم ، اینستاگرام همچنان یکی از بسته ترین شبکه ها است.
- به شما اجازه نمی دهد پیوندها را در زیرنویس های خود قرار دهید.
- این به بسیاری از توابع دیگر اضافه نشده است ، اگرچه اکنون داستان های Instagram را داریم.
- برای مدت طولانی ، اجازه نمی داد برنامه های شخص ثالث برای ارسال به سکو
این نکته آخر مخصوصاً برای بازاریاب های دیجیتال روی حیله و تزویر بود.
مزایایی که خدماتی مانند Hootsuite و Buffer به همراه دارند مدیریت شبکه های اجتماعی دیگر به اینستاگرام منتقل نشد.
نمی توانید پیش از موعد مطالب خود را برنامه ریزی کنید و آن را به صورت خودکار همانند توییتر یا فیس بوک منتشر کنید. این بدان معناست که وقتی می خواستید مطلبی را به اینستاگرام ارسال کنید ، باید برای فشار دادن دکمه اشتراک در آنجا باشید.
خوشبختانه ، اینستاگرام با اجازه دادن به کسب و کارها ، در سال 2018 این وضعیت را تغییر داد پست های خود را از طریق API در اینستاگرام تنظیم کنید.
این باعث می شود که استفاده از Instagram بسیار آسان تر از همیشه باشد نرخ تعامل بالا.
داشتن یک انجمن اینستاگرام بخشی از استراتژی مهم اثبات اجتماعی است ، چیزی که می توانید برای افزایش تبدیلات خود استفاده کنید.
این بدان معناست که شما ممکن است آماده کاوش برنامه هایی باشید که به شما امکان می دهند پست های اینستاگرام خود را سازماندهی ، بارگذاری و پیش نمایش کنید.
برای کمک به موفقیت در اینستاگرام ، من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه از چهار ابزار مختلف برای برنامه ریزی خودکار محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید.
بیایید شروع کنیم.
4 ابزار برای خودکار کردن برنامه ریزی اینستاگرام
یکی از بهترین روش ها برای جذب مخاطب اینستاگرام خود ارسال محتوای جذاب به طور منظم است. این ابزارها بسیار راحت تر می شوند – شما می توانید پست ها را برنامه ریزی کنید ، بنابراین وقتی مخاطبان شما بیشتر فعال هستند ، آنها زنده می شوند.
شماره 1 بعداً برای برنامه ریزی اینستاگرام
اولین برنامه ای که قصد دارم به شما نشان دهم نامیده می شود بعد. این یک ابزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی است که با اینستاگرام ، Pinterest ، Facebook و Twitter کار می کند.
بهترین قسمت در مورد بعدا این است که این برنامه برای حداکثر 30 پست برنامه ریزی شده در ماه رایگان است. اگر روزی یک بار در حال ارسال پیام هستید ، این واقعا خبر خوبی است.
اما اگر می خواهید از ویدئو استفاده کنید ، به یک طرح برتر نیاز خواهید داشت ، بنابراین این نکته را بخاطر بسپارید.
بعنوان یک ابزار ، بعداً دو مزیت اصلی دارد.
اولین مزیت این است که به شما امکان می دهد پست های خود را پیش نمایش کنید ، بنابراین می توانید ببینید که به عنوان بخشی از تصویر بزرگتر – کل حساب اینستاگرام خود به نظر می رسد.
این برای بازاریابانی که می خواهند یک صفحه هماهنگ در اینستاگرام داشته باشند بسیار مفید است.
دومین مزیت این است که می توانید تصاویر خود را مستقیماً از سرویس هایی مانند Dropbox و Google Drive همگام سازی کنید.
این بدان معناست که قبل از ارسال به اینستاگرام ، از مرحله مزاحم ذخیره تصاویر در دوربین رول خود در آیفون رد شوید.
بگذارید نحوه کارکرد شما را نشان دهم.
برای شروع باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. وقتی اطلاعات اینستاگرام خود را وارد کردید و نام و منطقه زمانی را انتخاب کردید ، به داشبورد اصلی می رسید.
به نظر می رسد به این شکل است:
برای اینکه بتوانید پست ها را در بعداً برنامه ریزی کنید ، باید برنامه تلفن همراه Later را بارگیری کرده و وارد آن شوید.
پس از اتصال برنامه تلفن همراه ، داشبورد شما به این شکل است.
برای شروع استفاده از بعداً ، باید رسانه اضافه کنید. می توانید تصاویر را به کتابخانه رسانه بکشید یا به Google Drive یا Dropbox متصل شوید.
بعداً عالی است زیرا به شما امکان می دهد بسیاری از مطالب را به سرعت از دو طریق مختلف مرتب کنید.
ابتدا می توانید گزینه ای را انتخاب کنید که فقط محتوای ارسال نشده یا محتوایی را که ستاره دار کرده اید مشاهده کنید.
گزینه عمیق تر ، افزودن برچسب به تصاویر خود است ، سپس می توانید آنها را فیلتر کنید تا فقط انواع خاصی از تصاویر را مشاهده کنید.
برای افزودن برچسب ، روی تصویر کلیک کنید.
سپس برچسب خود را ایجاد کنید.
اکنون می توانید برگردید و تصاویر خود را فیلتر کنید.
اگر تصاویر زیادی در کتابخانه رسانه خود ندارید ، احتمالاً ارزش وقت شما را ندارد که آنها را برچسب گذاری کنید.
اما اگر هزاران تصویر دارید ، برای سازماندهی آنها کمی وقت صرف می کنید و می توانید در طولانی مدت در پیمایش شما صرفه جویی کنید.
چند روش مختلف وجود دارد که می توانید بعداً یک پست ایجاد کنید.
اولین مورد با کلیک مستقیم روی خود تصویر است.
پنجره ایجاد پست به بالا ارسال می شود. شما می توانید محصول خود را ویرایش کنید و عنوان را برای پست اضافه کنید.
سپس ، در پایین پنجره ، تاریخ و زمان مورد نظر خود را انتخاب می کنید.
پست برنامه ریزی شده اکنون در تقویم شما قرار دارد.
همچنین می توانید محتوا را از کتابخانه رسانه در تقویم موجود در شیار برای زمان و تاریخ مورد نظر خود بکشید و رها کنید.
هنگامی که این کار را انجام می دهید ، به طور خودکار pop-up برای نوشتن در عنوان باز می شود. تاریخ و زمان از قبل به پایین اضافه شده است.
وقتی زمان ارسال مطالب شما فرا می رسد ، آنها به طور خودکار مطالب شما را ارسال می کنند.
شماره 2 آگوراپولس برای برنامه ریزی اینستاگرام
آگوراپولس قول می دهد برنامه ریزی اجتماعی شما را در یک مکان متمرکز کند. یک گزینه با یک دوره آزمایشی رایگان وجود دارد تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.
مانند بعداً ، این برنامه برای بزرگترین شبکه های اجتماعی برنامه ریزی می کند. من قصد دارم به برنامه ریزی اینستاگرام برای این مقاله بپردازم.
برای شروع ، روی دکمه “شروع آزمایش رایگان من” در بالا کلیک کنید.
اما یک هشدار وجود دارد. شما باید با حساب فیس بوک خود ارتباط برقرار کنید. شما نمی توانید فقط با آدرس ایمیل خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.
قبل از اینکه Agorapulse از شما بخواهد با کدام حساب ها و صفحات می خواهید ارتباط برقرار کنید ، چند مرحله احراز هویت وجود دارد. می توانید مرحله Facebook و Twitter را رد کنید و فقط حساب اینستاگرام را انجام دهید.
وقتی وارد سیستم می شوید ، اولین صفحه ای که مشاهده می کنید صندوق ورودی شما است. صندوق ورودی شما مجموعه ای از تمام نظرات ارسال های اینستاگرام شما است.
این یک روش عالی برای امکان تعامل با افرادی است که با شما درگیر شده اند. برای یک مدیر جامعه ، این امر خصوصاً مناسب است.
آنچه ما نگران این مقاله هستیم انتشار آن است ، بنابراین روی برگه انتشار کلیک کنید.
برگه انتشار به شما نمای تقویمی را می دهد که نشان می دهد چه زمانی از قبل پست کرده اید. برای روزهای آینده ، شما می توانید با کلیک بر روی تاریخ تقویم ، یک پست را برنامه ریزی کنید.
همچنین می توانید بر روی دکمه Schedule Post در منوی سمت راست کلیک کنید.
جعبه پاپ آپ به شما امکان می دهد پست خود را ایجاد کنید. می توانید رسانه را مستقیماً از طریق این کادر بارگذاری کنید.
هنگامی که رسانه خود را بارگذاری کردید ، با بارگیری و نصب برنامه تلفن همراه Agorapulse مواجه خواهید شد که دقیقاً مانند برنامه بعدی که در بالا به شما نشان دادم ، کم و بیش کار می کند.
یکی از ویژگی های جالب Agorapulse نمای Instagram است که به شما پیش نمایشی از اینکه پست شما به طور مستقیم در ایجاد پست به نظر می رسد ، می دهد.
پس از نصب برنامه ، می توانید پست خود را به صف خود اضافه کنید.
یکی دیگر از ویژگی های جالب گزینه اسلات های زمانی برای صف های شماست.
شما می دانید که چگونه می توانید خود را ببینید بینش در اینستاگرام؟
اگر به پایین پیمایش کنید ، می توانید ببینید که مخاطبان شما برای هر روز هفته بیشترین فعالیت را دارند.
سپس ، در Agorapulse ، می توانید برای هر روز هفته یک اسلات زمان پیش فرض تنظیم کنید. به این ترتیب ، وقتی پست های خود را به صف خود اضافه می کنید ، به طور خودکار به بهترین زمان برای آن روز اختصاص می یابد.
Agorapulse همچنین در مورد گزارش دادن و شناسایی پیروان برتر شما پیشرفته است. شما می توانید ببینید که چه کسی با یک نگاه بیشتر با شما تعامل دارد و تأثیرگذارترین پیروان شما چه کسانی هستند.
شماره 3 خودکاربر برای برنامه ریزی اینستاگرام
بستر دیگری که نوید می دهد برنامه ریزی شبکه های اجتماعی شما را متمرکز کند ، این است خودکاربر، که یک دوره آزمایشی هفت روزه رایگان را ارائه می دهد.
شروع کار با Autogrammer بسیار سریعتر از Agorapulse است. پس از ورود ، می توانید حساب های شبکه اجتماعی خود را از منوی سمت راست یا از دکمه سبز در وسط اضافه کنید.
برای افزودن حساب ، جزئیات را در پنجره بازشو تایپ کنید.
هنگامی که حساب اینستاگرام شما متصل شود ، فرمان افزودن پست را مشاهده خواهید کرد.
درست مانند سایر سرویس هایی که توضیح دادم ، اگر می خواهید همزمان در اینستاگرام و فیس بوک منتشر کنید ، می توانید مستقیماً تصویری را بارگذاری کنید ، عنوان را اضافه کنید ، زمانی را انتخاب کنید و چندین شبکه اجتماعی اضافه کنید.
پست در صف شما قرار می گیرد.
رابط کاربری به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده است ، اما با کلیک روی گزینه Scheduled Posts در بالا ، همچنان می توانید به مواردی مانند نمای تقویم دسترسی پیدا کنید.
مانند سایر سرویس ها ، می توانید مستقیماً از نمای تقویم با کلیک روی دکمه بعلاوه کوچک هر تاریخ ، پست جدیدی اضافه کنید.
سرانجام ، اگر می خواهید چند پرونده رسانه را همزمان اضافه کنید ، یک گزینه بارگذاری انبوه وجود دارد.
شماره 4 جوانه اجتماعی برای برنامه ریزی اینستاگرام
برای یک گزینه قوی تر از نظر عملکرد ، جوانه اجتماعی می تواند راهی برای رفتن شما باشد.
مانند سایر سیستم عامل ها ، یک آزمایش آزمایشی رایگان برای شروع وجود دارد. به شما امکان می دهد ارزیابی کنید آیا رابط کاربری و ویژگی های مورد نظر شما هستند.
دوره آزمایشی رایگان برای Sprout بسیار مهم است ، زیرا برنامه ها واقعا گران است. بیشتر به عنوان یک سرویس سازمانی قرار گرفته است.
ممکن است بخواهید قبل از اینکه مجذوب شوید ، این را در نظر بگیرید.
می خواهم به این نکته اشاره کنم که اگر تازه کار خود را شروع می کنید ، یک سرویس استاندارد وجود دارد که 59 دلار در ماه کار می کند به جای برنامه اصلی که با 99 دلار در ماه شروع می شود.
می توانید آن گزینه را در زیر سایر برنامه های اصلی پنهان کنید.
با هر یک از گزینه ها می توانید دوره آزمایشی رایگان خود را شروع کنید.
پس از وارد کردن آدرس ایمیل خود ، می توانید حساب های اجتماعی خود را پیوند دهید.
این برنامه های گران تر به شما امکان می دهند نمایه های اجتماعی بیشتری اضافه کنید طرح استاندارد به شما امکان می دهد پنج مورد را اضافه کنید.
صفحه بعدی در پنجره راه اندازی. از آنجا که Sprout بیشتر به مشتریان تجاری و شرکتی علاقه مند است ، کمی بیشتر در مورد تجارت شما سال خواهد شد.
از آنجا که ما به برنامه ریزی در اینستاگرام فکر می کنیم ، بر روی گزینه Publish & Schedule کلیک کنید.
شما همچنان به سایر ویژگی های این پلتفرم دسترسی خواهید داشت ، اما Sprout بلافاصله شما را به سمت ویژگی های انتشار و ویدئویی توضیح می دهد که نحوه چاپ و برنامه را توضیح می دهد. این لمس خوبی است.
برای ایجاد یک پست در Sprout ، همیشه فقط یک کلیک با دکمه سبز نوشتن در سمت راست بالا فاصله دارید. پنجره بازشو مانند سایر سرویس هایی است که قبلاً به شما نشان داده ام.
برگه انتشار نمای تقویمی را نشان می دهد که پست های برنامه ریزی شده شما را در یک ردیف قرار می دهد. می توانید دامنه تاریخ را در سمت راست تنظیم کنید تا زمان کم یا زیاد را ببینید.
وقتی نوبت به برنامه ریزی اینستاگرام می رسد ، مکانیزم مشابه سایر سرویس هایی است که قبلاً توصیف کردم. شما برنامه را بارگیری کرده و اینستاگرام خود را متصل می کنید.
سپس ، باید مراحل را برای انجام و به اشتراک گذاری مطالب در Instagram از طریق برنامه Instagram دنبال کنید.
Sprout فراتر از سیستم عامل های دیگری است که من هم در قابلیت های مدیریت پروژه و هم در تمرکز در کمک به شما در رشد حساب های خود ترسیم کردم.
به عنوان مثال ، جدول وظایف را در نظر بگیرید.
وقتی افراد با حساب اینستاگرام شما ارتباط برقرار می کنند ، می توانید پیام های خود را در برگه پیام ها مدیریت کنید. با افزودن کاری به پیام ، مانند پاسخ دادن یا تماس با این شخص ، کار شما در برگه وظایف نشان داده می شود.
این برای کار در تیم هایی مفید است که مدیر اجتماع می تواند پاسخ های مورد نیاز را با بررسی و تعیین افرادی که باید چه کاری انجام دهند متمرکز کند.
همچنین می توانید فردی را به عنوان یک سرنخ بالقوه برچسب گذاری کنید و مطمئن شوید که بیشتر از پاسخ ساده به نظر در مورد پست اینستاگرام ، فروش او را دنبال می کنید.
ویژگی جالب دیگر در Sprout ، برگه Discovery است. ویژگی Discovery به شما امکان می دهد جستجوهای سفارشی در اطراف هشتگ ها پیدا کنید تا افرادی را برای تعامل پیدا کنید.
برای محدود کردن جستجوی خود در یک منطقه خاص جغرافیایی می توانید از یک فیلتر جغرافیایی استفاده کنید.
اگر روی پیشنهادها در منوی سمت چپ صفحه کلیک کنید ، می توانید افراد بیشتری را برای دنبال کردن پیدا کنید که یا شما را دنبال می کنند یا با شما تعامل داشته اند.
این امر به ویژه در صورت مدیریت یک جامعه بزرگ بسیار مفید است و می خواهید افراد مهم و جدیدی را پیدا کنید که به شما کمک می کنند تجارت خود را تقویت کنید زیرا از قبل شما را می شناسند.
نتیجه
اینستاگرام سرانجام اجازه انتشار خودکار در حساب آنها را می دهد – حداقل اگر نمایه تجاری دارید.
اکنون برای دستیابی به حداکثر تعداد دنبال کنندگان خود ، زمان بندی پست های اینستاگرام در بهترین زمان در طول روز و هفته آسان تر از همیشه است.
برای اجرای صحیح استراتژی اینستاگرام خود ، از یک ابزار برنامه ریزی اینستاگرام استفاده کنید و از خود اطمینان حاصل کنید از اشتباهات رایج جلوگیری کنید.
هر سیستم عامل مزایای مختلف و مهمتر از همه رابط های مختلف را ارائه می دهد.
برخی از رابط ها به طور طبیعی برای شما راحت تر خواهند بود. تنها راه دانستن ، تست زدن است.
هنگامی که یک مورد مناسب را پیدا کنید ، تا رسیدن به کمک به شما در اجرای یک استراتژی موفق اینستاگرام بسیار کمک خواهد کرد.
از چه برنامه هایی برای برنامه ریزی پست ها در اینستاگرام استفاده می کنید؟