آموزش سئو

30 درس پس از 30 میلیون بازدید کننده SEO

می 19, 2020

همانطور که از تصویر بالا مشاهده می کنید ، من از سئو 30 میلیون بازدید کننده به وب سایت خودم هدایت کرده ام.

از نظر فنی بیشتر است ، اما چه کسی حساب می کند.

اما خنده دار این است که من به سختی به ترافیک خود نگاه می کنم ، حتی به طور مداوم گوگل به روزرسانی های الگوریتم را حذف می کند.

من می دانم که این متناقض است زیرا اگر شما یک SEO هستید ، چرا در مورد ترافیک وسواس نمی کنید ، درست؟

خوب ، به این دلیل است که من درس سختی را در طول سال آموخته ام … عمدتاً به دلیل اینکه اشتباه زیادی کرده ام.

بنابراین امروز ، من می خواستم آنها را با شما به اشتراک بگذارم تا بتوانید از اشتباهات من بیاموزید … بنابراین در اینجا آمده است:

درس شماره 1: در مورد رتبه بندی وسواس نکنید و در مورد تبدیل ها وسواس نکنید

من هر روز رتبه هایم را بررسی می کردم. به معنای واقعی کلمه.

از این گذشته ، 4 تا 5 بار در روز به Google Analytics وارد می شوم و مرتباً ترافیک خود را بررسی می کنم.

این تنها چیزی است که من در طول روز به آن اهمیت داده ام … ترافیک ارگانیک من را افزایش می دهد.

اما مسئله این است: هرچه رتبه و ترافیک من طی سالها بالا می رود ، درآمد من به تناسب بالا نمی رود.

به عنوان مثال ، طی یک چهارم در سال 2017 ، میزان ترافیک سئو من 39.52٪ بالا رفته است ، اما درآمد من از سئو تنها 4.29٪ افزایش یافته است.

من به سرعت فهمیدم که ترافیک همه چیز نیست. اگر نتوانید ترافیک را به درآمد تبدیل کنید مهم نیست.

این به من آموخت که شما باید بر کلمات کلیدی صحیح که تبدیل محرک ها هستند و به طور مداوم سایت خود را برای تبدیل بهینه می کنید متمرکز شوید.

اولین قدم آسان برای شما نصب است تخم مرغ دیوانه و نقشه گرمایی را اجرا کنید تا ببینید مردم در آنجا کلیک می کنند بنابراین شما می توانید طرح و کپی خود را تنظیم کنید تا فروش بیشتری کسب کنید

درس شماره 2: آسانترین راه برای رشد ترافیک سئو شما گسترش بین المللی است

شما از قبل می دانید که من تعداد زیادی از ترافیک سئو را تجربه می کنم ، اما آیا می دانید کدام کشور بیشترین ترافیک من را هدایت می کند؟

اگر ایالات متحده را حدس زده اید ، اشتباه می کنید.

برزیل محبوب ترین منطقه من است و پس از آن هند است.

سئو بین المللی آسانترین راه برای گسترش و رشد ترافیک شما است. در اینجا چند پست وجود دارد که باید قبل از گسترش SEO خود در سطح جهان بخوانید:

درس شماره 3: کلمات کلیدی بسیار ، بسیار ، بسیار مهم هستند

هنگامی که من به نوشتن مطالب خود می پرداختم ، در مورد کلمات کلیدی در صورت لزوم وسواس نمی کردم.

تیم من در واقع من را اشتباه در این مورد ثابت کرد.

من به نوشتن مطالب برای انسان توجه می کردم و نگران موتورهای جستجو نبودم. از طرف دیگر تیم من درباره کلمات کلیدی وسواس دارد.

فقط بخاطر وسواس ما با کلمات کلیدی مناسب ، رشد ترافیک ما در برزیل را بررسی کنید.

یک کار ساده من قبل از نوشتن که واقعاً کمک کرده است انجام می دهم این است که به Ubersuggest سر می زنم و چند کلمه کلیدی را که می خواهم به دنبال آن بنویسم ، تایپ می کنم.

پس از بارگیری ، گزارشی مانند گزارش فوق را مشاهده خواهید کرد. من می خواهم که در ناوبری سمت چپ روی “ایده های کلید واژه” کلیک کنید.

گزارشی را مشاهده خواهید کرد که حاوی لیستی از کلمات کلیدی است که به طور بالقوه می توانید هدف قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که بر روی برگه “مرتبط” کلیک کنید ، همچنین “سوالات” و “مقایسه” … در لیست حرکت کنید. صدها کلمه کلیدی را مشاهده خواهید کرد. همه موارد مرتبط و ایده آل را انتخاب کنید که هزینه بالایی برای هر کلیک (CPC) دارند. این کلمات کلیدی هستند که نه تنها باعث افزایش ترافیک بلکه درآمد نیز می شوند.

هر وقت یک پست وبلاگ می نویسم ، این مرحله را طی می کنم. هر بار

درس شماره 4: صفحات AMP می توانند ترافیک سئو بیشتری را هدایت کنند

صفحات AMP نسبت به صفحات غیر AMP سریعتر در دستگاه های تلفن همراه بارگیری می شوند.

اگر با چارچوب AMP آشنا نیستید ، این مطلب را بخوانید.

آنچه اکثر مردم در مورد صفحات AMP به شما نمی گویند این است که:

  • در مناطقی مانند ایالات متحده ، کانادا و انگلستان ، کشورهایی که زیرساخت اینترنتی مناسبی دارند ، شاهد افزایش ترافیک زیاد نخواهید بود.
  • در مناطقی که زیرساخت های اینترنت ضعیفی دارند ، مانند برزیل ، با داشتن صفحات AMP ، 10 تا 15 درصد افزایش در ترافیک سئو موبایل خواهید دید.
  • صفحات AMP بازدید کنندگان را به مشتری و همچنین طراحی وب پاسخگو عادی تبدیل نمی کنند. بنابراین ، شما باید روی آزمایش صفحات AMP خود کار کنید تا بتوانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

درس شماره 5: سئو هرگز تبلیغات و همچنین هزینه های تبلیغاتی را تبدیل نمی کند

هنگامی که من با SEO شروع به کار کردم ، پیش بینی هایی را در مورد میزان ترافیک من انجام می دادم.

اما اعداد همیشه خاموش بودند ، حتی اگر بتوانم رتبه بندی را بدست آورم.

دلیل اصلی در اینجا ذکر شده است: اگر درمورد شرایطی مانند بیمه اتومبیل از طریق تبلیغات ، مناقصه می کنید ، می توانید افراد را به صفحه فرود سوق دهید که به نظر می رسد:

اما اگر می خواهید به صورت ارگانیک رتبه بندی کنید ، باید این کار را از طریق محتوا انجام دهید. بنابراین ، صفحه شما که رتبه خوبی دارد ، بیشتر به این شکل نگاه می کند و کمتر تبدیل می شود …

به معنای بد بودن SEO نیست. در واقعیت ، این در دراز مدت بسیار ارزانتر از تبلیغات پرداخت شده است و ROI بهتری را تولید می کند. اما فقط تصور نکنید که اگر 100 بازدید کننده را از تبلیغات پرداخت شده و 3 خرید دریافت کنید ، با میزان ترافیک SEO خود نرخ تبدیل یکسانی را خواهید داشت.

احتمال اینکه احتمالاً 2 یا 3 برابر باشد احتمالاً پایین خواهد بود ، اما به دلیل اینکه SEO ارزان تر است ، بسیار سودآورتر خواهد بود.

درس شماره 6: بازاریابی یکی از بهترین راه های تولید ROI از SEO است

اگر یک تن از ترافیک را از SEO دریافت کنید ، یک استراتژی ساده وجود دارد که می توانید برای تقویت تبدیل های خود پیاده سازی کنید.

همه افراد را در Facebook ، Google و YouTube بارگیری مجدد کنید.

از این طریق افراد به سایت شما می آیند ، مطالب شما را می خوانند و اعتماد به نفس شما و مارک شما را ایجاد می کنند.

سپس آنها را در سراسر وب با آگهی هایی که محصولات یا خدمات شما را فوری می کند ، مجدداً اعلان می کنید و آنها را به یک صفحه فرود ارسال می کنید که باعث فروش خواهد شد.

من سالهاست که این کار را می کنم ، فقط به تبلیغ قدیمی بازاریابی من نگاه کنید …

برای مناطقی که در آن از بازاریابی استفاده می کنم ، مسئولیت 46٪ از هدایای من است.

درس شماره 7: فراموش نکنید که محتوای قدیمی خود را به روز کنید

من یک هفته پست جدید وبلاگ منتشر می کنم. من در تلاش هستم که زمان بیشتری را بدست آورم ، اما در حال حاضر ، این هفته یک هفته است.

آیا می توانید حدس بزنید که چند پست وبلاگ را روزانه به روز می کنم؟ از نظر فنی 0 است (حداقل من) ، اما تیم من تمرکز دارد که حداقل 3 پست وبلاگ قدیمی را به روز کند. این تقریباً 90 در ماه است.

مقاله مرتبط  چگونه یک بلاگ غذا را در سال 2020 راه اندازی کنیم (و درآمد کسب کنید)

پس از چند صد صفحه ، مطمئن شوید که بر روی به روزرسانی محتوای قدیمی خود تمرکز می کنید یا در غیر این صورت ترافیک شما به سرعت کاهش می یابد.

می توانید از این استفاده کنید ابزار پوسیدگی محتوا برای دیدن کدام پستها ابتدا باید بروزرسانی کنید.

این به شما کمک می کند تا بجای ضربه زدن به ارتفاعات یا دیدن ترافیک خود ، به طور مرتب ترافیک سئو خود را رشد دهید.

درس شماره 8: بهینه سازی برچسب های عنوان خود را فراموش نکنید

یکی از آسان ترین راه های رشد رتبه بندی شما ، بهینه سازی برچسب های عنوان شما است.

اگر بتوانید کپی متقاعد کننده بنویسید و کلیک بیشتری کنید ، به سرعت در Google حرکت خواهید کرد.

در برزیل ، ما زمان بیشتری را صرف این کار در ایالات متحده می کنیم.

ما برداشت های مشابهی در برزیل داریم ، اما افراد بیشتری در بهبود برچسب ها و تست های ما تمرکز دارند. از این رو ، 95٪ ترافیک سئو در برزیل بیشتر می شویم.

اگر می خواهید نکاتی در مورد افزایش کلیک های خود داشته باشید ، این مقاله را بررسی کنید.

هک ساده دیگر استفاده از گزارش “ایده های محتوا” در Ubersuggest است.

در سمت راست آن گزارش ، می توانید تعداد سهم های اجتماعی را از طریق فیس بوک و پینترست مشاهده کنید. و در سمت چپ ، عناوین مقاله را مشاهده می کنید.

به طور معمول ، اگر افراد عنوانی را دوست دارند ، آن را بیشتر به اشتراک می گذارند. بنابراین ، به دنبال عناوینی باشید که سهم زیادی از آن داشته باشد زیرا این ایده به شما می دهد که در وب سایت خود برای استفاده بیشتر کلیک کنید و رتبه خود را افزایش دهید.

درس شماره 9: خرما را در URL خود قرار ندهید

من قبلاً خرما را در URL های خود قرار می دادم مانند:

Neilpatel.com/2017/12/title-of-post/

این امر باعث می شود موتورهای جستجو فرض كنند كه محتوای شما مربوط به یك تاریخ خاص است. و پس از پیر شدن این تاریخ ، موتورهای جستجو فرض می کنند محتوای شما بی ربط و منسوخ است.

لحظه ای که تاریخ را از آدرس های اینترنتی خود حذف کردم ، میزان ترافیک سئو خود را در مدت 30 روز 58 درصد افزایش دادم.

https://www.youtube.com/watch؟v=yX20m5mprCE

اگر تاریخ خود را در URL خود دارید ، پس از ایجاد تغییر ، مطمئن شوید که 301 URL های قدیمی خود را به آدرس های جدید خود هدایت می کنید ، وگرنه رتبه بندی شما کاهش می یابد.

درس شماره 10: از استفاده از پنجره ها نترسید

متنفر نیستی؟ خوب ، چه کسی نیست؟

اما مردم از آنها استفاده می کنند زیرا کار می کنند.

اکثر صفحات شما که رتبه بندی می شوند محتوای مرتبط با وبلاگ هستند. و پست های وبلاگ تمایل به تبدیل مستقیم کمتر دارند زیرا افراد در سایت شما هستند تا مطالب را بخوانند.

برای به حداکثر رساندن تبدیل های خود از سئو ، باید استفاده از پنجره های خروجی را در نظر بگیرید تا بتوانید در هنگام ترک تعداد بیشتری از آن بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کنید.

وقتی این سایت را در بیشتر موارد ترک می کنید ، پنجره ای را مشاهده خواهید کرد که به نظر می رسد:

و این شما را به سمت این مسابقه سوق می دهد ، که به من امکان می دهد بازدید کنندگان سئو را به مشتری تبدیل کنم.

به راحتی می توانید با استفاده از من کپی کنید سلام بار. این شرکت برای کلیه صنایع از جمله B2B و تجارت الکترونیکی و حتی سایتهای تولید سرب کار می کند.

درس شماره 11: نمایش داده شدگان از نام تجاری بر رتبه بندی تأثیر می گذارد

همه در مورد نحوه نیاز به پیوندها برای افزایش رتبه صحبت می کنند.

اما تعداد بسیار کمی از افراد در مورد جستجوی مارک صحبت می کنند.

به عنوان مدیر عامل سابق Google و رئیس سابق اسپم وب هر دو تأکید کرد که برندها چقدر مهم هستند.

یکی از دلایل بزرگ رشد من در ترافیک سئو ، رشد برند من است. من یک رابطه مستقیم دیده ام که در آن هر چه تعداد بیشتری از افرادی که مرا از نام من پیدا می کنند ، بیشتر می شود ترافیک سئو بیشتر شود.

فقط به رشد نام تجاری من با گذشت زمان توجه کنید:

من بیش از 1.9 میلیون بازدید کننده در طی 16 ماه گذشته از افرادی که در نام های مختلف در نام خود در Google تایپ می کنند دریافت کرده ام.

درس شماره 12: پول خود را از طریق لینک های پرداخت شده تلف نکنید

من از 16 سالگی سئو کار می کردم. زمان زیادی است…

هنگامی که من به عنوان یک کودک شروع به کار کردم ، در پیوندهای پولی قرار گرفتم و به اصطلاحاتی مانند این تسلط داشتم بر Google کازینوی آنلاین، پوکر آنلاین، میزبانی وب، بیمه اتومبیل، و حتی کارت های اعتباری.

و من اقدام به قتل درآمد شرکت های وابسته از این سایت ها می کردم.

اما این همه عمر کوتاه بود.

چرا؟

چون لینک خریدم. و سرانجام گوگل همه این سایت ها را مجازات کرد.

اگر هرگز پیوندها را خریداری نمی کردم ، آن سایت ها برای رتبه بندی بیشتر طول می کشیدند ، اما آنها امروز به این شکل می بودند و من در کل درآمد بیشتری کسب می کردم.

پیوندها را خریداری نکنید ، بد و بینش نیست.

درس شماره 13: پست مهمان برای ساختن یک برند ، نه برای ایجاد لینک

من قبلاً اهمیت برندسازی را در بالا پوشش داده ام.

یک راه عالی برای ساختن نام تجاری شما و افزایش غیر مستقیم ترافیک سئو از طریق ارسال مهمان است.

اما از پست مهمان برای ایجاد پیوند استفاده نکنید.

بیشتر سایتهایی که پست مهمان ارائه می دهند ، از آنها پیروی نمی کنند (که باید آنها را انجام دهند) و گوگل به اندازه کافی هوشمند است که می داند یک پست مهمان چیست ، از این رو آنها پیوندهای پست مهمان را از سایت هایی مانند Forbes نادیده می گیرند.

کشف یک پست مهمان برای هر دو انسان و الگوریتم بسیار ساده است …

اما اگر از آن برای ساختن یک برند استفاده می کنید ، عالی است. روی کیفیت محتوا متمرکز شوید و پیوندها را مشاهده نکنید.

درس شماره 14: ارتباطات را فراموش نکنید

آیا می دانید برخی از صفحات بالاترین رتبه من چیست؟

آنهایی که به هم پیوسته اند.

بسیاری از رابط ها از 6 ماه تا سال به طول می انجامند ، اما هنوز هم مؤثر نیست.

هربار نوشتن محتوا ، مطمئن می شدم که وقتی معنی پیدا می کند به مطالب قدیمی تر مطالب خود پیوند می زنم. اما من یک اشتباه بزرگ مرتکب شدم … من به مطالب قدیمی تر محتوای خود نمی رفتم و سپس پیوندهایی به محتوای جدیدتر خود اضافه می کردم.

این یک تغییر برای من تغییر بازی بود. برای دیدن نتایج زمان لازم بود ، اما فوق العاده خوب عمل کرد.

اینگونه است که من برای اصطلاحاتی مانند “بازاریابی از طریق ایمیل” رتبه بالایی را کسب کردم

درس شماره 15: Google تنها بازی در شهر نیست

اگرچه Google محبوب ترین موتور جستجو است ، اما تنها شخصی نیست که باید روی آن تمرکز کنید.

آیا می دانید YouTube دومین موتور جستجوی محبوب است؟

زوج بینگ رفت و آمد زیادی می کند.

اگر می خواهید در بینگ رتبه بالایی کسب کنید ، این مورد را دنبال کنید.

مقاله مرتبط  نحوه یافتن تصاویر رایگان برای وبلاگ خود (15 بهترین سایت)

یا اگر فیلم را ترجیح می دهید ، این را تماشا کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=srRwLFNLing

در مورد YouTube ، این راهنما YouTube SEO را به شما آموزش می دهد. این واقعا خوب کار می کند ، فقط به ترافیک SEO من در YouTube نگاه کنید:

در طی 28 روز گذشته ، از طریق YouTube SEO 429.501 بازدید ویدیویی دریافت کردم.

درس شماره 16: سرعت همه چیز است

هرچه سرور شما سریعتر و سایت شما بهینه تر شود ، ترافیک بیشتری خواهید داشت.

سالها پیش ، دوست من اوتیس سرورهای بیشتری به سایت خود اضافه کرد GoodReads.

طی یک ماه ، میزان ترافیک سئو وی بیش از 20 درصد افزایش یافت.

سرعت بخشی از الگوریتم Google است ، بنابراین آن را هم برای وب و هم بهینه سازی کنید.

یک راه سریع برای مشاهده سرعت سایت شما وارد کردن آدرس اینترنتی شما در اینجا است.

گزارشی را مشاهده خواهید کرد که زمان بارگذاری موبایل و دسک تاپ شما را تجزیه می کند و همچنین می توانید برای بهبود آنها چه کاری انجام دهید.

درس شماره 17: کیفیت بیش از کمیت

SEO قبلاً یک بازی کمیت با کیفیت بود.

دیگر اینگونه نیست. با بیش از یک میلیارد وبلاگ ، Google دارای سهم نسبتاً مناسبی از سایتها برای انتخاب است.

فقط به About.com نگاه کنید. سرانجام آنها به آن به Dotdash تغییر نام دادند و استراتژی خود را تغییر دادند.

آنها تمام محتوای About.com خود را گرفتند و آن را به 6 سایت مستقر منتقل کردند و 900000 صفحه محتوای ناخواسته را حذف کردند.

این باعث افزایش 140٪ ترافیکی و درآمد آنها شد.

روی نوشتن مطالب با کیفیت بالا تمرکز کنید. به همین دلیل است که من کمتر وبلاگ می کنم و سعی می کنم محتوای خود را شگفت آور کنم.

درس شماره 18: ابزارها بهتر از بازاریابی محتوا هستند

من قبلاً تمام انرژی خودم را روی بازاریابی محتوا متمرکز می کردم زیرا لینک ها و ترافیک سئو زیادی را به دنبال دارد.

اما با گذشت زمان ، فهمیدم که ایجاد ابزارهای رایگان پیوندهای طبیعی بیشتری را نسبت به هر چیز دیگری که تاکنون آزمایش کرده ام ایجاد می کند.

فقط به Ubersuggest نگاه کنید. من سالها در ایجاد آن صرف کردم و می بینم که چه تعداد پیوند ایجاد کرده است …

30،603 بک لینک! این پیوندهای زیادی دارند

اگر منابعی برای ساختن یک ابزار سفارشی مانند من ندارید ، همیشه می توانید با خرید یک ابزار برچسب سفید از آن شروع کنید کد کانیون با 10 دلار یا 20 دلار آنها به معنای واقعی کلمه ابزارهای تقریباً برای همه صنایع دارند.

درس شماره 19: فقط به سئو اعتماد نکنید

هنگامی که من برای اولین بار در سئو کار خود را شروع کردم ، تنها چیزی که می توانم درباره آن فکر کنم SEO بود.

از نظر من بهترین کانال بازاریابی در خارج از کشور بود زیرا به من اجازه می داد تا با شرکت های بزرگ رقابت کنم.

حتی تا به امروز ، من هنوز SEO را بیش از هر کانال دیگری دوست دارم.

اما این مانع من نمی شود تا از کانال های بازاریابی دیگر استفاده کنم.

ببینید ، سالها پیش می توانید یک کانال بازاریابی را ایجاد کنید.

Yelp از طریق سئو ساخته شده است. Dropbox از طریق مراجعه به رسانه های اجتماعی. فیس بوک از طریق ایمیل دعوت می کند …

آن روزها دیگر وجود ندارد. شما فقط نمی توانید ترافیک خود را از یک کانال بسازید.

اگرچه باید SEO را انجام دهید ، اما باید تبلیغات پولی ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیل ، اعلان های فشار و سایر مواردی را که امتحان می کنید نیز امتحان کنید.

منابع ترافیکی خود را متنوع کنید و فقط به سئو اعتماد نکنید.

درس شماره 20: مردم عاشق پیوند دادن به داده ها هستند

صرف پول و زمان برای جمع آوری داده های منحصر به فرد خود راهی آسان برای ساختن پیوندها است.

پست های من در مورد روند بازاریابی محتوا و روند رسانه های اجتماعی را بررسی کنید.

من داده ها ، آمارها و نمودارهای منحصر به فردی به هر یک از این پست ها اضافه کردم.

نتیجه نهایی؟ بک لینک های اضافی ?

پست روند بازاریابی محتوا 447 بک لینک دریافت کرد.

اگر وقت جمع آوری داده های سفارشی را ندارید همیشه می توانید شخصی را در آن پیدا کنید کار کردن برای کمک به شما

درس شماره 21: Infographics را فراموش نکنید

یکی از استراتژی های مورد علاقه SEO من که هنوز هم خوب کار می کند ، اینفوگرافیک است.

من تعداد آنها را در وبلاگ NeilPatel.com دارم.

من از اینجا با اینفوگرافیک شروع نکردم … قبلاً آنها را در وبلاگ قدیمی خود انجام می دادم جوانه سریع و KISSmetrics.

در اینجا آمار جالب برای شما وقتی عادت داشتم اینفوگرافیک ها را در KISSmetrics خراب کنم.

طی یک دوره دو ساله ، از سال 2010 تا 2012 ، 47 اینفوگرافیک 2،512،596 بازدید کننده و 41142 بک لینک از 3،741 دامنه منحصر به فرد ایجاد کرده اند. آنها همچنین 41،359 توییت و 20855 لایک ایجاد کردند.

اگر پولی برای استخدام یک طراح ندارید ، می توانید استفاده کنید اینفوگرافی یا بوم برای ایجاد یکی از خود.

درس شماره 22: Google مجازات نمی کند که برای محتوای تکراری مجازات کند

شما نمی خواهید که هزاران محتوای تکراری را در سایت خود بنویسید زیرا این بهترین تجربه کاربری نیست ، اما به خاطر داشته باشید که Google شما را برای مجازات مجازات نمی کند.

آنها ممکن است فقط محتوای تکراری را رتبه بندی نکنند.

بنابراین ، اگر تمام این مدت را صرف تولید محتوای شگفت انگیز و منحصر به فرد می کنید ، چرا آن را ابتدا در وب سایت خود منتشر نکنید.

بعد از چند ساعت یا چند روز اگر می خواهید ایمن باشید ، آن محتوای دقیق را بگیرید و آن را در فیس بوک ، لینکدین و هر جای دیگری منتشر کنید که محتوای شما را بپذیرد.

به معنای واقعی کلمه ، همه کلمات را بگیرید و آنها را در آن کانال های اجتماعی بچسبانید.

این باعث آگاهی و مارک تجاری اضافی می شود. بعلاوه ، محتوا باید از قبل در سایت شما ایندکس شود ، بنابراین گوگل می داند که از اولین شما وارد شده است … و من شک دارم که از نسخه تکراری در LinkedIn رتبه بندی می کنید ، اهمیت می دهید. این مارک تجاری عالی است

به عبارت دیگر ، نترسید که محتوای شما را مجدداً مورد تأیید قرار دهد ، حتی اگر باعث تکراری شود.

مثلاً فقط به این پست نگاه کنید. من در حال تکرار مجدد آن در یک سری پادکست های 4 قسمتی نیز هستم.

درس شماره 23: چرخ را از نو مجدد نکنید

من عادت داشتم ساعت ها در هفته را به انجام تحقیقات کلمات کلیدی بکشم و سعی کنم بفهمم چه شرایط جدیدی را برای کسب رتبه بدم.

سرانجام ، من راه ساده تر و بهتری برای یافتن موضوعات جدید و کلمات کلیدی برای پی بردن به این موضوع فهمیدم.

به Ubersuggest بروید ، نام دامنه رقیب خود را تایپ کنید و جستجو کنید.

در ناوبری سمت چپ روی Top Pages کلیک کنید.

گزارشی را مشاهده خواهید کرد که تمام صفحات محبوب وب سایت رقابت شما را نشان می دهد. با این کار ایده هایی برای نوع صفحاتی که باید در وب سایت خود ایجاد کنید به شما می دهد.

سپس می خواهم روی “مشاهده همه” در زیر Est کلیک کنید. بازدیدها (بازدیدهای تخمینی). این به شما کلمات کلیدی را نشان می دهد که ترافیک را به آن صفحه هدایت می کنند.

اکنون لیستی از مباحث و کلمات کلیدی برای هر موضوع وجود دارد که در ادامه می آید.

درس شماره 24: نام دامنه عمومی را انتخاب نکنید

به یاد داشته باشید که چگونه در درس 11 درباره سؤالات مربوط به برند صحبت کردم و چگونه آنها به رتبه بندی کمک کردند؟

مقاله مرتبط  متا تگ چیست؟

بعد از این که فهمیدم ، تصمیم گرفتم که دقیقاً به خرید نامهای دامنه مطابقت بپردازیم که در آن نام کلمه کلیدی نام دامنه بود.

به این ترتیب بسیاری از سؤالات مارک تجاری را امتحان می کنم بدون اینکه امتحان کنم.

خوب ، یک مسئله وجود دارد … حتی اگر رتبه بالایی داشته باشید ، آنچه پیدا خواهید کرد اینست که در اکثر موارد نرخ کلیک پایین را خواهید داشت.

اگر نرخ کلیک کافی داشته باشید ، به Google می گوید مارک شما قوی نیست و مردم آن را ترجیح نمی دهند ، این می تواند به رتبه شما آسیب برساند.

بنابراین به جای تمرکز روی دامنه های دقیق بازی ، مگر اینکه میلیون ها دلار برای خرید مارک مانند Hotels.com هزینه کنید ، روی ساخت یک مارک به یاد ماندنی تمرکز کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=B8hGqJzMKoA

چیزی را انتخاب کنید که منحصر به فرد باشد ، به راحتی هجی کند و به راحتی به خاطر می آورد.

درس شماره 25: از سئو های سیاه blackath بیاموزید ، اما به سمت تاریک نروید

SEO های SEO Blackhat اطلاعات و آزمایش های جالبی را ارائه داده اند.

بسیاری از آنها به مدت طولانی کار نمی کنند ، اما جالب نیستند.

گرچه من توصیه نمی کنم که از blackhat SEO استفاده کنم ، اما توصیه می کنم آنها را دنبال کنید.

آسانترین راهی که می توانید از آنها یاد بگیرید ، خواندن است Blackhat World.

افراد آنجا بینش های جالبی به اشتراک می گذارند ، به خصوص هر بار که یک بروزرسانی مهم الگوریتم Google را مشاهده می کنید.

مجدداً توصیه نمی کنم که از blackhat SEO استفاده کنید ، اما دنبال کردن آنها ممکن است به شما در کشف تکنیک های “کلاه سفید” که می تواند باعث افزایش رتبه شما شود ، کمک می کند. همه کارهایشان بد نیست … بسیاری از آنها همچنین از تاکتیک های مشروع استفاده می کنند.

درس شماره 26: آدرس های اینترنتی کوتاه بهتر از سایت های طولانی رتبه بندی می شوند

آدرس های اینترنتی من قبلاً عنوان پست وبلاگ من بود.

به عنوان مثال ، با این پست در گذشته از این URL استفاده می کردم …

Neilpatel.com/blog/30-lessons-after-30-million-seo-visitors/

سرانجام به URL های کوتاه تغییر دادم.

Google فقط آنها را ترجیح می دهد. و من دست اول آن را دیده ام. به همین دلیل من الان از کوتاه استفاده می کنم

نشانی های اینترنتی در موقعیت شماره 1 به طور متوسط ​​9.2 نویسه کوتاه تر از URL هایی هستند که در جایگاه شماره 10 قرار می گیرند. بنابراین ، آنها را کوتاه نگه دارید.

درس شماره 27: قدرت در لیست است

اگر می خواهید محتوای شما در Google رتبه بالایی داشته باشد ، برای دیدن آن به افراد بیشتری احتیاج دارید.

خواه از طریق سهام اجتماعی باشد ، یا از اعلانهای فشار یا انفجارهای ایمیل … هرچه تعداد بیشتری از افرادی که محتوای شما را می بینند ، مشارکت بیشتری پیدا می کنند و افراد بیشتری به این لینک پیوند خواهند زد.

من هربار که یک پست وبلاگ جدید منتشر می کردم ، یک تن دستی دستی داشتم و به افرادی که از آنها خواسته ام برای ارتباط با من ارسال کنند ، ایمیل می کردم.

و کار می کند ، فقط وقت گیر است و درد دارد.

این روزها ، من استراتژی بهتری دارم … هر بار که انتشار یک پست جدید منتشر می کنم ، یک انفجار ایمیل ارسال کنید.

اکنون می توانم از هر ایمیلی که برایم ارسال می شود ، از 20،000 تا 50،000 کلیک دریافت کنم.

البته مطمئناً آن را از روز اول دریافت نخواهید کرد ، زیرا سالها طول کشید تا لیست ایمیل من را بسازم.

اما می توانید امروز با جمع آوری ایمیل شروع کنید. به راحتی می توانید این کار را انجام دهید سلام بار.

و با افزایش لیست شما ، کلیک های وبلاگ شما و تعداد پیوندهایی که به دست می آورید ، به همین ترتیب باعث افزایش رتبه شما می شود.

درس شماره 28: اجازه ندهید پای خود را از روی گهواره بگذارد

این یکی از سخت ترین درسی بود که آموختم.

به طور مستمر وبلاگ نویسی و SEO خود را خسته کننده است. بعضی اوقات فقط استراحت می خواهید.

با وبلاگ قدیمی من ، Quick Sprout ، ماهانه 12 پست وبلاگ منتشر می کردم و این کار را به مدت 3 سال به طور مداوم انجام می دادم.

یک روز تصمیم گرفتم که می خواهم یک ماه متوقف شود. بنابراین ، استراحت 30 روزه کردم.

حدس بزن چه اتفاقی برای ترافیک من افتاد؟

مخزن آن 32٪ است.

بنابراین ، من دوباره وبلاگ نویسی را شروع کردم. و حدس زده ام که پس از شروع بلاگ نویسی چه اتفاقی برای ترافیک من افتاد؟

درست برنگشت

3 ماه طول کشید تا به آنجا برگردم.

وقتی همه چیز برای شما کار می کند ، کم نکنید. حتی اگر خسته باشید ، فشار بیشتری را ادامه دهید. از آنجا که لحظه ای که متوقف می شوید ، افت خواهید کرد و بازگشت به جایی که بودید کار زیادی است.

درس شماره 29: بهترین مشاوره سئو مربوط به همایش ها است

بهترین مشاوره سئو که تا به حال در طول سالها یاد گرفته ام از کنفرانس ها است.

نه ، منظور من این نیست که در جلسات شرکت کنیم ، گرچه شما می توانید از آن ها نیز یاد بگیرید.

بهترین رازها و توصیه های سئو که من آموختم مربوط به شبکه سازی است. وقتی به این کنفرانس ها می روید ، صدها اگر نه هزاران جستجوگر دیگر در آنجا هستند. و وقتی بعد از ساعت ها به نوار می روید و با مردم درهم می روید ، سریعاً وسایل را جمع می کنید.

از آنچه مردم به شما می گویند شوکه خواهید شد. اینگونه است که من بسیاری از تاکتیکهای خوب را که امروزه هنوز از آنها استفاده می کنم یاد گرفتم.

درس شماره 30: هرگز یادگیری را متوقف نکنید

این ممکن است واضح به نظر برسد اما وقتی اوضاع خوب پیش می رود ، مردم شکایت می کنند.

Google به طور متوسط ​​3،234 به روز رسانی در هر سال را انجام می دهد و این تعداد به مرور زمان افزایش یافته است

فقط کمی فکر کنید … که تقریباً 9 به روزرسانی الگوریتم در روز است.

از آنجا که آنها به سرعت در حال تغییر هستند ، اگر به روز نباشید زنده مانده نخواهید ماند.

بله ، استراتژی ایده آل این است که در دراز مدت چه کارهایی را برای کاربران یا بازدید کنندگان خود انجام می دهید ، Google می خواهد آن سایت ها را تبلیغ کند ، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید تغییرات رخ داده در صنعت را نادیده بگیرید.

تمام وبلاگ های سئو را در آنجا بخوانید ، در کنفرانس ها همانطور که در بالا گفتم شرکت کنید.

این تلاش همیشه بهبود می یابد و همیشه مایل به یادگیری بیشتر به من کمک شگرفی کرده است. این یکی از دلایل رشد من در رتبه بندی ها در طول سال ها است.

نتیجه

دروس زیادی وجود دارد که با افزایش رتبه بندی و یادگیری زمان بیشتر برای سئو ، یاد می گیرید.

اما امیدوارم ، شما مجبور نیستید وقت خود را تلف کرده و همان اشتباهاتی را که انجام دادم طی کنید. شما نمی خواهید این روش ها را به روش سخت یاد بگیرید.

به همین دلیل تصمیم گرفتم آنها را به اشتراک بگذارم می خواهم در وقت شما صرفه جویی کنم و به شما کمک می کنم سریعتر به اهداف ترافیکی خود برسید.

کدام درس SEO را آموخته اید؟

پاسخی بگذارید