آموزش سئو

30 تاکتیک بازاریابی محتوا که باید امتحان کنید

ژوئن 23, 2021

کسب و کار شما با انجام همان کار دیگران موفق نخواهد شد.

بازاریابی محتوا قدرتمند است ، اما بسیار رقابتی است. اگر فقط همان نقاط را دوباره بکشید ، به جایی نخواهید رسید.

مشاغل شما منحصر به فرد است و مخاطبان نیز بی نظیر هستند. اگر می خواهید از بازاریابی محتوا نهایت استفاده را ببرید ، باید محتوایی مفید ، مفصل و متفاوت تولید کنید.

در زیر ، ما 30 استراتژی بازاریابی محتوا را معرفی خواهیم کرد که به برجسته شدن نام تجاری شما کمک می کند ، اما ابتدا اجازه دهید دلیل مهم بازاریابی محتوا در سال 2021 را بیان کنیم.

چرا بازاریابی محتوا در سال 2021 مهم است؟

چه چیزی افراد را در سال 2021 به تجارت شما می آورد؟

در بسیاری از موارد ، این کار با یک سوال شروع می شود و آنها برای راه حل به وب سایت شما می آیند. آنها انتظار دارند مشاغل شما مشکلشان را حل کند ، اما این فقط محصول شما نیست که آنها به دنبال آن هستند.

آنها اطلاعات می خواهند.

در بسیاری از موارد ، محتوا لحظه ای است که رابطه شما با مشتری آغاز می شود و این محتوا قرار است در هر مرحله از سفر مشتری با او باشد.

تاکتیک های بازاریابی محتوای شما در سال 2021 مثل همیشه مهم است مصرف کننده مدرن هوس یک تجربه می کند. این فقط مربوط به محصولات یا خدمات شما نیست ، بلکه نحوه تعامل افراد با تجارت شماست – و محتوای شما سهم بزرگی در این امر دارد.

بازاریابی محتوا تقریباً هر جعبه برای تجارت شما را از بین می برد. آن کمک می کند:

  • افراد را به وب سایت خود بیاورید
  • با ارائه ارزش مشتریان را درگیر خود کنید
  • تولید سرنخ
  • مردم را از طریق سفر مشتری حرکت دهید
  • فروش را پیش ببرد
  • مراقبت های پس از فروش را ارائه دهید
اهداف سازمانی برای تاکتیک های بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا فقط برای مشتریان مناسب نیست. این باعث سود می شود. در واقع ، بازده بازگشت سرمایه سالانه برای یک کمپین موفق بازاریابی محتوا است 984000 دلار

به این دلیل 70 درصد بازاریابان به طور فعال در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می کنند. در واقع ، تعداد مزایای ارائه شده توسط بازاریابی محتوایی باید بیشتر باشد.

چگونه انتخاب کنیم که کدام استراتژی های بازاریابی محتوایی برای برند شما مناسب است

هر مشاغل منحصر به فرد است ، و هر یک از روش های مختلف بازاریابی محتوا استفاده خواهد کرد. آنچه برای یک وب سایت کار می کند ممکن است لزوما برای وب سایت دیگری مفید نباشد ، بنابراین آنچه مهم است این است که ترکیبی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

وقتی نوبت به بازاریابی محتوا می رسد ، می خواهید به ویژه از خود آگاه باشید صدای مارک. به عنوان مثال ، اگر یک موسسه حقوقی بسیار مورد احترام هستید که مردم به دنبال مشاوره هستند ، راه حل شماره 22 ، “کمی عجیب باشید” ، بهترین گزینه نیست.

این جایی است که قبل از ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای خود ، نشستن و طوفان فکری پرداخت می شود. بفهمید برند شما به چه معنی است ، چگونه می خواهید ارزش های خود را منتقل کنید و اهدافی را که می خواهید بدست آورید.

هنگامی که این جزئیات را بررسی کردید ، انتخاب و انتخاب روشهای بازاریابی محتوا برای نام تجاری شما بسیار آسان تر است.

30 تاکتیک بازاریابی محتوا که میزان بازدید شما را به سرعت افزایش می دهد

من قدرت بازاریابی محتوا را از نزدیک تجربه کرده ام. این همان چیزی است که کل تجارت من بر اساس آن بنا شده است و من می خواهم شما از طریق محتوای خود به همان نوع موفقیت برسید. در طول سال ها ، بسیاری از روشهای مختلف بازاریابی محتوا را امتحان کرده ام ، برخی از آنها زمان زیادی را پرداخت کرده اند ، برخی دیگر خراب شده و سوزانده شده اند.

با امتحان کردن چیزهای جدید و ترس از خلاقیت در استفاده از محتوا ، من لیست خود را به 30 تاکتیک بازاریابی محتوا محدود کرده ام که بازدید شما را به سرعت افزایش می دهد.

1. صفحات بیشتر با هدف را ایجاد کنید

وقتی راهنماهای پیشرفته ای برای سئو و چندین مبحث بازاریابی اینترنتی ایجاد کردم ، ترافیک جستجوی من تقریباً سه برابر شد. هر یک از راهنماهای پیشرفته یک صفحه فرود جداگانه دارند که برای کلمات کلیدی قابل اجرا بهینه شده اند.

میل لرزش، یک پلت فرم جامع اطلاع رسانی از طریق ایمیل ، با این موفقیت موفق شد ، کلاس اصلی ایمیل سرد خود را مجدداً در یک سری ایمیل هشت قسمتی قرار دهید. این به آنها امکان می دهد صفحات فرود هدفمندی را ایجاد کرده و محتوای خاص کاربر را متناسب با جایگاه آنها در سفر مشتری ارائه دهند.

در کمتر از یک سال ، Mailshake 5،321 انتخاب ایمیل را به دست آورد برای مسترکلاسش

یا ، نگاهی به Copyblogger Media بیندازید. کپی بلاگر ده ها صفحه فرود دارد که هرکدام از آنها کلمه کلیدی را هدف قرار می دهند که مخاطبان علاقه مند به آن هستند. این یک درس برای شما در هنگام تدوین استراتژی بازاریابی محتوای صحیح است: هنگام ایجاد صفحات فرود بیشتر ، در مورد کلمات کلیدی استراتژیک فکر کنید و محتوای خود را بر اساس کلمات مناسب بسازید.

ساده ترین راه برای شروع ایجاد صفحات فرود با کیفیت بالا ، استفاده از الگوها است.

موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد ، اما من دوست دارم گشودن و عکسبرداری. هر دو سیستم عامل پولی هستند ، اما یک روش عالی برای ایجاد سریع صفحه های فرود موثر هستند.

2. بخش مخاطب برای افزایش تعامل

بازاریاب های محتوای هوشمند می دانند که باید مخاطبان خود را بر اساس تقسیم بندی کنند نیاز به محصول. تقسیم بندی به یک دلیل ساده بسیار مهم است: بعضی از خوانندگان وبلاگ شما خریدار نیستند ، اما دیگران این کار را می کنند.

تاکتیک های بازاریابی محتوا که میزان بازدید شما را به سرعت افزایش می دهد - مخاطبان بخش را برای افزایش درگیری جستجو کنید

به زبان ساده ، محتوای شما برای همه مناسب نیست زیرا افراد در مراحل مختلف چرخه خرید قرار دارند. بنابراین ، به عنوان مثال ، محتوای طراحی شده برای ایجاد آگاهی در مشتریان جدید در مشتریان تکرار وفادار تلف می شود.

از تلاش های بازاریابی خود نهایت استفاده را ببرید تقسیم بندی مشتریان براساس شخصیت آنها. به یاد داشته باشید ، یک شخصیت خریدار نمایه کاملاً پر از بخشی از مخاطبان شما است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا محتوایی را که به طور موثرتری با هر بخش صحبت می کند ، توسعه دهید.

در اینجا مثالی از این موارد در عمل آورده شده است:

تاکتیک های بازاریابی محتوا که میزان بازدید شما را به سرعت بالا می برد - یک خریدار شخصی ایجاد کنید

تقسیم بندی مخاطبان مورد نظر در وبلاگ یا وب سایت شما دشوار است (اگرچه با شخصی سازی محتوا غیرممکن نیست) ، اما تقسیم بندی ایمیل بسیار ساده است.

اگر می خواهید بیشترین استفاده را از لیست خود داشته باشید ، تقسیم بندی لیست ایمیل ضروری است. مطابق با مانیتور کمپین، بازاریاب هایی که از کمپین های تقسیم شده استفاده می کردند ، 760 درصد افزایش درآمد داشتند. نه خیلی بد!

مقاله من “نحوه استفاده از تقسیم بندی ایمیل برای افزایش نرخ تبدیل” را بررسی کنید تا بدانید چگونه تقسیم بندی ایمیل می تواند بازاریابی محتوای شما را تقویت کند.

3. مخاطبان خود را بشناسید و آنچه را که می خواهند به آنها بدهید

قبل از اینکه بتوانید محتوای موفق ، جذاب و به طور کلی عالی ایجاد کنید ، باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید. اولین قدم این است که تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید تا متوجه شوید مشتریان ایده آل شما به دنبال چه چیزی هستند.

با دریافت ایده ای بهتر از تقاضای موجود برای موضوع خود شروع کنید Google Trends. فقط کافی است کلمه کلیدی اصلی خود را در جعبه جستجو تایپ کنید تا بدانید که در مدت زمان مشخصی چه تعداد جستجو را دریافت کرده است.

به عنوان مثال ، این نمودار Trends است که محبوبیت کلمه کلیدی “بازاریابی محتوا:” را نشان می دهد.

نمودار بازاریابی محتوای گوگل روندها

این به شما یک مرور کلی از چگونگی جستجوی افراد برای کلمات کلیدی شما می دهد ، اما برای اطلاعات دقیق تر ، باید Ubersuggest را جستجو کنید.

برای دستیابی به صدها فرصت کلمه کلیدی که می توانید برای ساخت محتوای جذاب استفاده کنید ، این مراحل ساده را دنبال کنید.

  1. Ubersuggest را در مرورگر خود باز کنید
  2. دامنه خود را وارد کنید
  3. تحلیلگر کلمات کلیدی را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید
  4. ایده های کلمات کلیدی را انتخاب کنید
  5. یک کلمه کلیدی را وارد کنید و کلمات کلیدی مرتبط را با حجم جستجو مشاهده کنید
Ubersuggest برای تاکتیک های بازاریابی محتوا

به یاد داشته باشید ، هرچه اطلاعات بیشتری در مورد خوانندگان خود داشته باشید ، دقیق تر می توانید محتوای خود را بر اساس آنها تنظیم کنید و کل استراتژی بازاریابی محتوای شما موثرتر خواهد بود.

اگر می خواهید بیشتر جستجو کنید ، در اینجا یک راهنمای کامل برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، شامل ابزارها ، نکات و مثالها وجود دارد.

4. بر حقایق و داده ها تمرکز کنید

گاهی اوقات ، شما باید شخصاً نتایج یا داده ها را از طریق آزمایش تأیید کنید. آنچه پنج سال پیش یا حتی سال گذشته واقعیت داشت ، ممکن است دیگر صدق نکند.

به جای پذیرفتن هر آنچه در سایت ها و وبلاگ های دیگر به ارزش اسمی می خوانید ، عادت کنید تاکتیکی و انتقادی فکر کنید.

نتایج نسبی است. ممکن است آزمایش کنید و نتیجه متفاوتی بگیرید. از طریق مشاهده ، طوفان مغزی و آزمایش A / B ، می توانید مفهوم جدیدی را بیابید که دیگران می توانند از آن بیاموزند.

به این ترتیب شما به یک متخصص بازاریابی محتوا تبدیل می شوید. نه فقط دنبال بقیه جمعیت.

5. Millennials و Gen Z را با محتوای تطبیقی ​​هدف قرار دهید

Millennials و Gen Z اکنون بخش عظیمی از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند.

احتمال زیادی وجود دارد که این گروه ها بخش عمده ای از مخاطبان شما را تشکیل دهند ، بنابراین محتوای شما باید با نیازها و ارزش های آنها صحبت کند.

هر دوی این گروه ها با فناوری به عنوان قسمت بزرگی از زندگی خود رشد کرده اند و بنابراین انتظارات زیادی از نحوه استفاده مشاغل از فناوری دارند. آنها همچنین تجربه را تقریباً بالاتر از هر چیز دیگری ارزیابی می کنند و این درست در بازاریابی محتوا نقش دارد.

در حالی که هر دو گروه شباهت هایی دارند ، شما باید هرکدام را به روشی کمی متفاوت هدف قرار دهید. درباره نحوه بازاریابی به Millennials بیشتر بدانید و Gen Z را هدف قرار دهید.

محتوای تطبیقی یک راه رفتن است. محتوای انطباقی به سادگی محتوایی است که از تعاملات معنی دار در سیستم عامل های مختلف پشتیبانی می کند. به آن مثل آب فکر کنید – هرچه در آن بریزید ؛ شکل آن ظرف است.

به عنوان مثال ، ممکن است از نام آنها در بالای سایت رزرو استفاده کنید یا محتوایی را بر اساس تعاملات گذشته آنها با برند خود پیشنهاد دهید.

خوانندگان شما باید بتوانند به محتوای شما از طریق رایانه رومیزی دسترسی داشته باشند ، سپس همان جایی را که با استفاده از تلفن هوشمند خود متوقف شده اند ادامه دهند و یا خریدهای خود را از طریق برنامه تلفن همراه خود انجام دهند ، بدون اینکه کاملا مشکلی ایجاد شود.

6. استفاده از مدل محتوای جوجه تیغی

خارپشت یک پستاندار کوچک با خارهای سفت و یک پوزه کوچک و نوک تیز است. یک پستاندار کوچک چه ارتباطی با تولید محتوا و استراتژی بازاریابی شما دارد؟ (یک نکته وجود دارد ، قول می دهم!)

مفهوم جوجه تیغی بر اساس مثل قدیمی ساخته شده است در مورد جوجه تیغی و روباه. روباه چیزهای زیادی می داند – او دائماً در تلاش است تا روش های جدیدی را برای بهترین جوجه تیغی تجربه کند. جوجه تیغی اما روی یک ایده بزرگ متمرکز می ماند.

این برای استراتژی محتوای شما به چه معناست؟

این بدان معنی است که شما باید از همان جایی که هستید شروع کنید و تمرکز خود را حفظ کنید. چرا نگران این واقعیت هستید که وبلاگ شما هنوز 1000 بازدید ماهانه ایجاد نمی کند؟ در عوض ، به طور مداوم محتوا ایجاد کنید و از یک استراتژی بازاریابی محتوا برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.

تاکتیک های بازاریابی محتوا که میزان بازدید شما را به سرعت افزایش می دهد - از مدل محتوای جوجه تیغی استفاده کنید

به عنوان مثال ، به جای وسواس بیش از رسیدن به 1000 بازدید کننده ماهانه ، هر ماه بر 100 تمرکز کنید. فقط مطمئن شوید که هدف شماست واقع بینانه و قابل اندازه گیری است.

اگر بتوانید به آن هدف کوچکتر برسید ، مدل جوجه تیغی می گوید با آنها رفتار خوبی داشته باشید و محتوای عالی را که آنها از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود با دوستانشان به اشتراک می گذارند ، ارائه دهید.

همین روش را در لیست ایمیل خود اعمال کنید. به جای داشتن 100 مشترک اول خود ، هر روز سه تا پنج مشترک تمرکز کنید. در پایان ماه ، 90 تا 150 مشترک ایمیل خواهید داشت.

7. به طور مداوم تست های A / B را اجرا کنید

آیا در تست تقسیم ثابت هستید؟ آ مطالعه توسط AdPushUp نشان داد که نرخ تبدیل به طور معمول از یک تا سه درصد است. تست تقسیم A / B به شما کمک می کند تا این نرخ را افزایش دهید و حتی یک درصد دیگر در نرخ تبدیل شما می تواند قابل توجه باشد.

مقاله مرتبط  آیا دریافت "Google تضمین شده" ارزش آن را دارد؟

چه در تیم بازاریابان B2B باشید و چه صاحب مشاغل کوچکی باشید ، انجام آزمایشات تقسیم A / B برای دانستن اینکه کدام عناوین ، فراخوان برای اقدام و انواع مطالب برای خوانندگان شما بهتر کار می کنند بسیار مهم است. هنگامی که بدانید چه استراتژی هایی کار می کنند ، کار شما بسیار موثرتر و استراتژی کلی بازاریابی محتوای شما بسیار شفاف تر می شود.

تقریباً هر چیزی را می توانید تست تقسیم کنید. از آنجا که نگران ترافیک جستجو هستید ، باید بر روی عناصری که بر عملکرد جستجو تأثیر می گذارند مانند عناوین ، سرعت سایت ، تصاویر ، صفحات فرود ، CTA و غیره تمرکز کنید.

مانند روحان عیار می گوید ،

به جای یک فلسفه متناسب با همه ، برای همان فراخوان اقدام به ایجاد صفحات فرود متعدد کنید تا مطابق با تنظیمات کاربر باشد.

آزمایش تقسیم A / B می تواند خریداران بیشتری را به صفحات محصول شما بفرستد. به عنوان مثال ، Lyyti.com ، یک شرکت نرم افزاری مدیریت رویداد آنلاین ، در صفحات محصولات خود آزمون اسپلیت را انجام داد. آنها یک تنوع صفحه محصول را تنظیم کردند و آن را در برابر کنترل آزمایش کردند.

در پایان آزمایش ، صفحه تغییرات عملکرد بهتری داشت. این ویژگی ها به وضوح ویژگی های ارائه شده در هر طرح را نشان می داد ، در حالی که طراحی اصلی کاملاً واضح نبود. در حال اجرا نتایج این آزمون میزان بازدید را افزایش می دهد 93.71 درصد به صفحه ورود به سیستم “آزمایش رایگان” خود بروید.

تاکتیک های بازاریابی محتوا که ترافیک جستجوی شما را سر به فلک می کشد - به طور مداوم تست های B را اجرا کنید

آزمایش موبایل نیز بسیار مهم است. اکثر ترافیک جستجو از طریق دستگاه های تلفن همراه حاصل می شود اکنون ، بنابراین شما باید یک تجربه تلفن همراه خوب ارائه دهید.

شما توانایی دویدن ندارید تست اسپلیت A / B فقط روی کاربران دسک تاپ. اگر در حال آزمایش تست تلفن همراه هستید ، به هرگونه رفتار اصلی کاربر ، به ویژه رفتارهای مربوط به تبدیل ، مانند فرم انتخاب ایمیل و تنظیمات برگزیده صفحه فرود ، نگاه کنید.

8. از ماژول های آموزش مبحث یاد بگیرید

با توجه به تمام آمار ، داده ها و محتوایی که می توان به طور رایگان به آنها دسترسی داشت ، این روزها بازاریابی محتوا بسیار راحت تر است.

به گفته KPMG ، 90 درصد شرکت ها از یادگیری آنلاین استفاده می کنند در مقایسه با فقط چهار درصد در سال 1995. مردم بخشی از این سایتهای آموزش آنلاین را می بینند زیرا موثر هستند. آموزش الکترونیکی به اثبات رسیده است حفظ دانش را 25 تا 60 درصد افزایش دهید.

این خبر خوبی برای بازاریابان محتوا است زیرا با سیستم عامل های یادگیری آنلاین مانند Udemy و آموزش LinkedIn، شما می توانید از تمام مطالب مفیدی که در دوره ها و ماژول های آنها ارائه شده بهره مند شوید.

اساساً ، می توانید مغز متخصصان صنایع مختلف را برای ایجاد محتوای درجه یک برای مخاطبان هدف خود انتخاب کنید. دیگر نیازی به اتلاف وقت کافی برای تحقیق در مورد موضوع خود نیست زیرا شخصی با آموزش ، منابع و زمان بهتر همه این کارها را برای شما انجام داده است.

بنابراین ، بگذارید بگوییم شما می خواهید مقاله ای عمیق در مورد ایجاد لینک ایجاد کنید. در اینجا نحوه تحقیق در مورد موضوع خود با استفاده از Udemy آورده شده است:

  • مرحله شماره 1: قابل اعتماد و متخصص Udemy.com. کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید (به عنوان مثال ، SEO ایجاد لینک) در کادر جستجو. دکمه enter را روی صفحه کلید خود بزنید.
  • گام 2: دوره ها را تجزیه و تحلیل کنید. از میان نتایج برتر ، یکی را متناسب با کلمه کلیدی خود انتخاب کنید ، سپس بر روی آن کلیک کنید تا ماژول ها را ببینید.
  • مرحله شماره 3: ایده ها را از ماژول استخراج کنید. وقتی به پایین اسکرول می کنید می توانید ماژول مربوط به آن موضوع خاص را پیدا کنید.
تاکتیک های بازاریابی محتوا که میزان جستجوی شما را سر به فلک می کشد - از ماژول های موضوعی برتر بیاموزید

توجه: هزینه اکثر دوره های آموزشی Udemy معمولاً بین 15 تا 199 دلار است ، اگرچه دوره های رایگان در دسترس است. اگر بودجه لازم برای آن را دارید می توانید دوره را بخرید. در اینجا ، ما فقط به دنبال ایده هایی برای سازماندهی پست وبلاگ شما از عناوین ماژول هستیم ، بنابراین نیازی به ثبت نام در دوره نیست.

از ماژول برجسته شده در بالا ، می توانم پنج عنوان منحصر به فرد و با بازده بالا برای پست بعدی وبلاگ خود ایجاد کنم.

  • 11 لینک ایجاد کننده ترافیک و کجا می توان آنها را تهیه کرد
  • نحوه استفاده از لینک شکسته برای ایجاد پیوندهایی که Google مورد علاقه آنها خواهد بود
  • پیوندهای تولید کننده ترافیک: از کجا می توان آنها را تهیه کرد و ترافیک جستجو را بهبود بخشید
  • چگونه می توان با کمک رقبای خود پیوندهای ایجاد کننده ترافیک را دریافت کرد
  • بهترین راه برای ایجاد استراتژی ایجاد پیوند ایجاد کننده ترافیک

صرف هر هفته 10 تا 20 دقیقه مطالعه ماژول های دوره Udemy ایده های زیادی برای نوشتن و گسترش مهارت های تحلیلی به شما می دهد و درک کاملی از صنعت و مخاطبان خود را به شما ارائه می دهد.

به طور کلی ، این باعث افزایش استراتژی بازاریابی محتوا و ایجاد محتوای شما می شود.

فقط به یاد داشته باشید ، هدف الهام است. کارهای دیگران را کپی نکنید

9. محتوای صنایع دستی بر اساس مقادیر اصلی شما

ارزشهای اصلی عناصر سازنده هر انسانی – و هر تجارت (یا سازمان دیگری) هستند.

ارزشهای اصلی شخصی رفتار و انتخابهای فرد را راهنمایی کنید. همین امر برای ارزشهای کسب و کار شما نیز صادق است.

به عنوان مثال ، اگر شما اعتقاد خود را دارید مخاطبان هدف از اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید بهره مند می شود ، سپس شما به طور گسترده تحقیق خواهید کرد و بهترین محتوای ممکن را طراحی خواهید کرد.

وقت خود را صرف بیان ارزش های خود در نوشتن کنید ، دقیقاً به همین ترتیب گوگل و بافر دارند. گوگل معتقد است که کاربران را در درجه اول قرار دهد. بافر اعتقاد به نشان دادن قدردانی دارد ، که به آنها کمک می کند ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی آنها برای بازاریابان محتوا بسیار ارزشمند باشد.

تاکتیک های بازاریابی محتوا که میزان بازدید شما را به سرعت افزایش می دهد - محتوای صنایع دستی بر اساس مقادیر اصلی شما

هیچ قانونی واحد برای تعریف مقادیر اصلی شما وجود ندارد. فقط مطمئن شوید که هر ارزش از اعتقادات عمیق شما نشات می گیرد. هنگامی که شروع به نوشتن محتوا بر اساس آنچه واقعاً به آن اعتقاد دارید می کنید و فاصله بین پیام و انتظارات خوانندگان را پر می کنید. تولید محتوای جامد از آنجا جریان می یابد.

قصه گویی همچنین می تواند به رفع این شکاف کمک کند. از تجربه شخصی ، می توانم به شما بگویم که گفتن داستان بر اساس آنچه من می دانم و باور دارم ، به جای آنچه شخص دیگری می گوید یا باور دارد ، بسیار آسان تر است. چنین تلاشی برای بازاریابی برای خوانندگان شما احساس راحتی خواهد کرد.

10. از تبلیغات بومی استفاده کنید ، اما فریبنده نباشید

تبلیغات بومی نوعی بازاریابی آنلاین است که در آن محتوای “آگهی” با بستری که در آن منتشر شده مطابقت دارد.

اگرچه ما به دیدن این شکل از تبلیغات بسیار عادت کرده ایم ، اما بسیاری از مردم معتقدند که تبلیغات بومی فریبنده هستند زیرا “مانند تبلیغات نیستند”.

لازم نیست اینطور باشد. تبلیغات بومی هنوز هم می توانند به عنوان چیزی فراتر از فقط یک ارزش ارائه دهند تبلیغاتی قطعه

تاکتیک های بازاریابی محتوا که میزان بازدید شما را به سرعت بالا می برد - از تبلیغات بومی استفاده کنید اما فریبنده نباشید

در مورد آن هرچه فکر می کنید ، تردیدی نیست که تبلیغات بومی کارساز است. مثلا، خبر جدید به طور منظم برای محتوای پشتیبانی شده در LinkedIn پرداخت می کنید ، و ROI برای هر 1 دلار هزینه شده 17 دلار است. این تقریباً شش برابر میزان بازگشت سرمایه است که می توانید از Google Ads انتظار داشته باشید.

اگرچه این آمار نشان می دهد تبلیغات بومی از تاکتیک های مهم بازاریابی محتوا است.

  • رسانه کپی بلاگر 12 نمونه از تبلیغات بومی و دلیل کار آنها – به صورت ایده آل ، به عنوان بخشی مجتمع از بازاریابی محتوا – را به اشتراک گذاشت.
  • مطالعه ای توسط فوربس دریافت که مردم 53 درصد بیشتر از تبلیغات بنری به تبلیغات بومی توجه می کنند. بعلاوه ، آنها 53٪ بیشتر از تبلیغات بنری ، تبلیغات بومی را مشاهده می کنند.
  • مطابق با بخشنده، “تبلیغات بومی در واقع نوعی بازاریابی محتوا است.” این بدان معنی است که باید نوعی اطلاعات منحصر به فرد و مفید را به مخاطبان هدف ارائه دهد.

مطابق با eMarketer، تبلیغات بومی بین 2018 و 2020 بیش از دو برابر هزینه کرده و انتظار می رود در سال آینده 21 درصد افزایش یابد. اگر می خواهید به عنوان بخشی از تاکتیک های بازاریابی محتوا به این روند بپیوندید ، اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما با سایر مطالب شما سازگار است.

مهمتر از همه ، تبلیغات بومی باید همانند سایر مطالب شما نیاز خوانندگان شما را برآورده کرده و مخاطب را درگیر خود کند.

خط پایین: تبلیغات بومی کار می کنند و ادامه خواهند داشت. بهترین روش این است که با طرز فکر بازاریابی محتوا به آن نزدیک شوید و اطمینان حاصل کنید که فقط از محتوای با کیفیت استفاده می کنید.

به عنوان مثال ، اگر تصمیم دارید پست های تبلیغاتی یا توییت های پولی را انجام دهید ، مطمئن شوید که صفحه فرود شما به خوبی طراحی شده و محتوای شما برای استقبال از بازدید کنندگان و تبدیل آنها به مشترکین ایمیل یا خریداران ، ساخته شده است.

11. آماده تکامل باشید

مانند Inc.com می گوید ،

بازاریابی محتوا همیشه در حال تغییر است زیرا نحوه تعامل ما در اینترنت همیشه در حال تغییر است.

شما باید مایل به تغییر و سازگار شدن با آخرین تحولات صنعت خود باشید. این ممکن است به معنای ثبت نام در یک دوره بازاریابی محتوا برای ادامه تحصیل باشد ، یا ، این ممکن است به سادگی به معنای خواندن گسترده برای ماندن در بالای روند باشد.

مدل های تجاری تکامل می یابند، و تنها راه برای حفظ رقابت این است که همیشه با جدیدترین اطلاعات کار کنید. هرگز غافل نشوید.

همانطور که دنیای بازاریابی تجارت و محتوا به طور مداوم در حال پیشرفت است ، شما مجبور شدید تجارت خود را زنده نگه دارید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید ترافیک جستجوی کافی ایجاد کنید ، باید از به روزرسانی های الگوریتم Google مطلع باشید.

من همیشه آماده هستم اگر متوجه شوم که دیگر نتیجه قابل توجهی ندارد ، کاری را که انجام می دهم تغییر دهم. حوله نمی اندازم و ترک می کنم. بلکه من انعطاف پذیر می مانم و مدام سازگار هستم.

شما نیز می توانید همین کار را انجام دهید. صرف نظر از شرایط اقتصادی یا سیاست جدید دولت ، آماده جلب رضایت مشتریان خود باشید. این مسئولیت شماست که به خاطر مخاطبان هدف خود تکامل پیدا کنید.

12. تجزیه و تحلیل رقبا و کار با داده ها را انجام دهید

آنالیز رقبا این روزها اختیاری نیست. شما می توانید به طور موثر از رقبای خود جاسوسی کنید تا بدانید دقیقاً چه کاری انجام می دهند و راه هایی برای بزرگ نمایی از آنها پیدا کنید.

کارشناسان صنعت موافق هستند که تجزیه و تحلیل رقبا جز integ لاینفک آن است موفقیت در بازاریابی جستجو. وقتی نتایج آن در استراتژی شما ادغام شود ، تجزیه و تحلیل رقبا می تواند بسیاری از جنبه های بازاریابی شما ، از جمله نرخ تبدیل شما را بهبود بخشد.

ساده ترین راه برای دانستن اینکه رقبا چه کاری انجام می دهند ، از نظر اینکه بک لینک می گیرند و چند پیوند با کیفیت دارند ، استفاده از ابزارهای خودکار مناسب است.

اول و مهمترین ، شما می خواهید بدانید که قوی ترین رقبای شما چه کسانی هستند. برای جستجوی کلمه کلیدی اصلی خود می توانید از Google استفاده کنید (به عنوان مثال راهنمای مبتدیان برای وبلاگ نویسی) ، سپس بررسی کنید که کدام سایت ها با شما رقابت می کنند.

روش دیگر برای انجام تجزیه و تحلیل رقبا با Ubersuggest است. تجزیه و تحلیل رقابتی را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید و سپس دامنه خود را وارد کنید.

تاکتیک های بازاریابی محتوا باعث افزایش سرسام آور جستجو می شود - تجزیه و تحلیل رقبا و کار با داده ها

سپس لیستی از وب سایت هایی را مشاهده می کنید که برای کلمات کلیدی مشابه با یکدیگر رقابت می کنند. با کلیک روی “مشاهده همه” می توانید در هر رقیب بیشتر جستجو کنید تا بفهمید برای کدام کلمات کلیدی خاص رقابت می کنید.

تجزیه و تحلیل رقبا با ubersuggest برای تاکتیک های بازاریابی محتوا

این یک تصویر فوری از اینکه با چه کسانی رقابت می کنید و چه کلمات کلیدی را باید هدف قرار دهید فراهم می کند.

13. وارد برنامه محلی شوید

هر بازدید کننده وب سایت شما به اندازه بازدیدکننده بعدی با ارزش نیست. به عنوان مثال ، اگر یک تجارت محلی با آجر و خمپاره انداز در فلوریدا هستید ، جذب هزاران بازدید کننده وب از کالیفرنیا چندان مفید نیست.

مقاله مرتبط  چگونه فروش تجارت الکترونیکی را از طریق جستجوهای پرداخت شده و کمپین های رسانه های اجتماعی افزایش دهیم

مطالعه اخیر یافته است 46 درصد جستجوهای گوگل به دنبال اطلاعات محلی هستند، و این برای تجارت شما بسیار مهم است. چرا؟ زیرا 78 درصد جستجوهای تلفن همراه مبتنی بر مکان منجر به یک خرید آفلاین می شود ، بنابراین SEO محلی فقط یک ابزار عالی برای یافتن تجارت شما نیست بلکه باعث فروش می شود.

محتوای شما یک فرصت عالی برای هدایت SEO محلی شما است. برای افراد در منطقه مورد نظر خود اطلاعات ارزشمندی ایجاد کنید و مطمئن شوید که روی کلمات کلیدی محلی تمرکز کرده اید (برای کشف فرصت های محلی برای کلمات کلیدی از Ubersuggest استفاده کنید).

SEO محلی برای تاکتیک های بازاریابی محتوا

ممکن است رقابت برای کلمات کلیدی بزرگ ملی در صنایع رقابتی ممکن نباشد ، اما این می تواند یک هدف واقع بینانه در منطقه محلی شما باشد. برای اطمینان از رتبه بندی آن دسته از کلمات کلیدی مهم محلی ، از راهنمای من برای SEO محلی استفاده کنید.

14. از کلمات کلیدی احساسی در عناوین اصلی استفاده کنید

بهترین راه برای ایجاد عناوین مغناطیسی هدف قرار دادن کلمات کلیدی احساسی است. با این کار محتوای شما فوق العاده شارژ می شود. مردم نه تنها آن را می خوانند. آنها الهام خواهند گرفت که آن را در رسانه های اجتماعی و فراتر از آن نیز به اشتراک بگذارند.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، احتمالاً به Google می روید و کلمات کلیدی مانند موارد زیر را جستجو می کنید:

  • از دست دادن 10 پوند به سرعت
  • سریعترین راه برای سوزاندن چربی اضافی
  • در عرض 2 هفته 20 پوند افت کنید

در اینجا تغییرات بیشتری در سه عبارت جستجو در بالا وجود دارد:

استراتژی بازاریابی محتوا لیست کلمات کلیدی احساسی

در مثال ما ، اگر مقاله یا ویدیویی پیدا کردید که هر یک از کلمات کلیدی بالا را هدف قرار داده است ، پاسخ مثبت می دهید. به این دلیل که این کلمات کلیدی آنچه را شما عمیقاً آرزو دارید آینه می کنند.

همین امر در مورد مخاطبان هدف شما نیز صادق است. وقتی آنها در جستجوی کلمات کلیدی هستند ، و متوجه نشانه ای از بی واسطه می شوید ، می دانید که وقتی در Google رتبه بندی کنید ، این کلمات کلیدی به کلیک ، بازدید و فروش تبدیل می شوند.

بیایید فرض کنیم شما به شرکت ها و مشاغل دیجیتال برای رشد درآمد کمک می کنید. در اینجا برخی از کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید برای ایجاد عناوین قدرتمند برای رشد ترافیک جستجو و رتبه بندی خود استفاده کنید:

عناوین مربوط به تاکتیک های بازاریابی محتوا

از تصویر بالا ، می توانید “کلمات کلیدی احساسی” را ببینید. من آنها را “احساسی” می نامم زیرا جستجوگران قبلاً ایده افزایش درآمد را پیش فروش كرده اند. آنها فقط منتظر هستند تا اقدامی انجام دهند.

برای اینکه عناوین خود را به بالاترین میزان تبدیل تبدیل کنید ، شامل اعداد باشد– به ویژه اعداد فرد به دلیل اینکه برخی مطالعات نشان می دهد اعداد فرد از اعداد زوج پیشی می گیرند.

بیایید برخی از عناوین را بر اساس این کلمات کلیدی احساسی درست کنیم:

  • 7 ایده درآمدزای قدرتمند که امروز می توانید استفاده کنید
  • 9 ایده تولید درآمد برای کمک به تجارت شما
  • 6 مرحله برای افزایش فروش خود در حال حاضر
  • چگونه می توان فروش را در مشاغل کوچک خود افزایش داد

بهتر از این ، می توانید کلمات کلیدی احساسی را به عناوین داده محور تبدیل کنید تا آزمایشات و نتایج خود را به اشتراک بگذارید:

  • چگونه فروش خود را افزایش دهیم: آزمایشی درباره نحوه تولید 25000 دلار
  • مطالعه موردی: چگونه می توان فروش را به عنوان یک مبتدی تجارت الکترونیک افزایش داد
  • 13 ایده تولید درآمد که 10،837 دلار فروش و 2،636 مشترک ایمیل به دست آورد

15. محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید

نگران هستید که شما نویسنده بزرگی نیستید؟ تو تنها نیستی. طبق آمار تحقیق از آموزش بده، “کمتر از 50 درصد از دانش آموزان ارشد کالج احساس می کنند که نوشتن آنها در طول دانشگاه بهبود یافته است.”

از امروز می توانید آن را تغییر دهید. این کار با دامن زدن به اشتیاق شما برای نوشتن شروع می شود. پس از همه ، اگر شما علاقه مند به کاری هستید که انجام می دهید ، هیچ چیز در این دنیا نمی تواند شما را متوقف کند. موفقیت به تلاش مداوم نیاز دارد و ثابت قدم بودن در مورد کاری که انجام می دهید بسیار آسان تر است.

این ساده فرمول به شما نشان می دهد چگونه احساس خود را پیدا کنید:

اشتیاق در تاکتیک های بازاریابی محتوا

با گذشت زمان ، کاری را پیدا خواهید کرد که اصلاً باور نکردید قادر به انجام آن هستید ، ممکن است بسیار آسان شود.

وبلاگ نویسی و تجارت به خلاقیت احتیاج دارند ، اما لزوماً ناشی از نوشتن شما نیستند (این فقط برای همه نیست). همچنین می تواند ناشی از نحوه مدیریت افراد دیگر باشد. فناوری مدرن کار با فریلنسر در سراسر جهان را فوق العاده آسان کرده است و این می تواند تفاوت زیادی در بازاریابی محتوای شما ایجاد کند.

افراد با استعداد زیادی وجود دارند که می توانند در عین اطمینان از کیفیت ، به شما در گسترش تولید محتوای خود کمک کنند. این در مورد خلاق بودن با فرایندهای شما است قرار دادن سیستم های مناسب برای استفاده بیشتر از تیم مستقل خود.

من هرگز به عنوان یک متخصص شروع نکردم. زمانی بود که نمی توانستم یک پست وبلاگ 500 کلمه ای را جمع آوری کنم. من باید به طور مداوم اشتیاق خود را برای نوشتن یاد بگیرم و به آن دامن بزنم. سرانجام ، من بهتر شدم ، چیزهای بیشتری یاد گرفتم و به متخصصی رسیدم که می خواستم باشم. شما می توانید این مسیر را دنبال کنید و مطالب خود را بنویسید ، اما ممکن است به همان اندازه موفقیت در کار با نویسندگان مستقل نیز داشته باشید.

گوش کن: بازاریاب های موفق محتوا همه چیز را نمی دانند. آنها برای انجام کارها نیز تلاش کرده اند. از آنجا که آنها پوست ضخیمی تولید کرده اند ، می توانند چالش را برآورده کنند و قوی تر و با نفوذتر ظاهر شوند.

16. تجربه پشت صحنه به مخاطب خود بدهید

اگر می خواهید مخاطبان وفاداری را جذب کنید و بازدید سایت خود را تقویت کنید ، محتوا و محصول خود را پیش فروش کنید. به عنوان مثال ، اگر قرار است هفته آینده پست جدیدی منتشر کنید ، قبل از انتشار ، درباره روند نوشتن آن به خوانندگان خود بگویید.

پشت صحنه تجربیات برای طرفداران شما لحظات خوشایندی است.

تاکتیک های بازاریابی محتوا باعث افزایش سرسام آور جستجو می شود - تجربه ای از پشت صحنه به مخاطبان خود ارائه دهید

I do this a lot when I write content. I’ve even started doing it when I reply to comments as well, by telling my readers that I’ll be publishing a new post that will more thoroughly address their questions.

Another example of a “behind-the-scenes” experience is when Michael Hyatt asked his blog readers to help him choose the best cover for Living Forward, a book he co-authored with Daniel Harkavy.

Content Marketing Tactics That'll Skyrocket Your Search Traffic - Example of Behind-the-Scenes Experience

Of course, this is also a type of pre-selling, because the customers and loyal readers now know the book’s title, and will look forward to its launch. Now, the majority of them are ready to buy.

Before they buy, they’ll tweet the page, cite it in their blog posts, recommend it to others on their other social media platforms, and follow the updates. This will increase referral traffic to Michael’s blog and his search performance will likely improve as a result of social signals.

17. Curate Content Like a Pro

The internet is full of brilliant content.

You don’t always need to create fresh content from scratch because there are lots of other people out there who are also doing a great job at it. This is where content curation comes in.

It allows you to find the best content and bring it together in one place. Moz does this extremely well with its weekly round-up of SEO content.

Content Marketing Tactics That'll Skyrocket Your Search Traffic - Curate Content Like a Pro

Your goal is to bring people the best possible information, but it doesn’t mean you have to write it. As long as you’re crediting the content owners, you can use content curation to engage your audience and help solve their pain points.

This content marketing tactic is a great way to add to your content production, but consider what businesses you are linking to. Make sure you’re only sending your audience the highest-quality information, and be careful about sending people to your competitors.

A few tips to help you drive more traffic and leads from content curation:

  • Research extensively for authority blog content. Don’t curate content from low-quality sites.
  • Stay relevant. Every content page you curate into your list must be relevant to the topic.
  • Design for user experience first, then optimize for the right keywords (but don’t stuff).
  • Reach out to bloggers whose content you’ve curated and notify them. Most of them will share it if they believe their target audience will benefit from it.

If you want to give content curation a try, here’s a guide that will walk you through the process.

18. Build Engagement on Your Own Space

Social media is one of the best ways to reach your audience today. If you’re not marketing yourself on social media, you could be missing out on a huge portion of your audience.

It’s not just about building out your profiles and engaging people through the platform, though; it’s also about what action you want followers to take. One of your goals with social media should always be to bring people to your own space.

You have more control over your blog and email list than any social media profile or platform. No matter how successful you are on social; you don’t own that connection. Make sure you’re not abandoning your blog audience for social followers.

Grow your social media presence, but make sure you’re using it to bring people to a medium you control. From here, you can control the customer journey, build your email list and nurture your subscribers.

19. Create an Editorial Calendar

An editorial calendar helps make your content marketing strategy low-stress and rewarding. Unfortunately, most people never take the time to craft a plan for creating content, marketing it, and tracking its effectiveness.

The importance of an editorial calendar can’t be overemphasized. You need to develop yours as quickly as possible and use software to guide your process:

  • Trello
  • Asana
  • Monday.com
  • ProofHub
Content Marketing Tactics That'll Skyrocket Your Search Traffic - Create an Editorial Calendar

The three steps you need to take to make your editorial calendar effective are:

  1. know your audience and the content type they’re interested in
  2. research your topic thoroughly
  3. create content and measure its effectiveness

Remember to keep a steady flow of content going out. That’s the way to generate more leads and indexed pages and improve organic traffic.

20. Get Maximum Mileage Out of Your Content

Blogging can help you reach more of your target audience, particularly if your blogs are frequently shared across social media channels. How do you get more referral traffic from your content, though?

You’ve got to think outside the box. Inbound marketing works, but you’ve got to diversify your efforts if you want to get outstanding results. The majority of your target audience hasn’t visited your blog yet. They are, however, on Slideshare، یوتیوب, and other content platforms.

You’ve got to be everywhere they are. Your content should make a mark online. If you’ve spent your precious time creating great content, don’t let it sit there in oblivion.

It’s time to embrace content repurposing.

This content marketing tactic helps you make the most of your content by using it in different formats.

For example, you could take an article, convert it into a PDF report and offer it as an e-book. You could also create PowerPoint presentations and upload them to Slideshare or create an infographic out of a case study.

Be very careful to repurpose only your high-quality content that produced measurable results the first time around. Not every piece of content will work for this purpose.

21. Invest in Learning About Your Audience

The web is a virtual university. You can learn just about anything online if you know where to look. Content marketing will continually produce high ROI when you give it time and consistently work to upgrade your knowledge and skills.

According to Bianca Male،

Listening is often the best form of learning.

The bad news is that your competition will continue to get more intense. The good news is that we’ve never had so many effective and affordable tools and knowledge resources from which to learn.

Using the right marketing tools, developing your skill sets, and networking smartly will get you to the top. If you want to succeed and reap huge dividends, channel your learning efforts towards better understanding your target audience.

22. Be a Little Weird

Everyone loves a company that is willing to go against the grain. There is something about a healthy dose of irreverence and tasteful humor that increases the likability of brands.

مقاله مرتبط  راهنمای قطعی سئو محلی

It also makes you stand out from your competitors.

Tons of businesses send out the same message, which means consumers notice funny or weird marketing campaigns. They’re a breath of fresh air in a world of cloned marketing tactics.

Dollar Shave Club creates weird, creative, and outright bizarre content. I’ll bet you can’t help but laugh when watching this video.

If you think this video is funny, but that it couldn’t possibly increase revenue or help business, I understand, but that’s simply not the case.

Dollar Shave Club spent $4,500 to create the video, but they more than made that money back. The video has 24 million views on YouTube. They gained 23,000 followers on Twitter and 76,000 Facebook fans from the campaign, and most importantly, they attracted 12,000 new customers in two days.

It turns out that being funny, weird, and irreverent can pay off.

Dollar Shave Club continues that unique brand identity with its Bathroom Minutes articles, and their customers love it.

Content Marketing Tactics That'll Skyrocket Your Search Traffic - Be a Little Weird

Similarly, Denny’s uses its blog to put out content in the same style as Dollar Shave Club. Its content is unconventional as this image of a married couple pulling a morning breakfast with their car shows.

Content Marketing Tactics That'll Skyrocket Your Search Traffic - Denny's Example

Snickers tapped into the weird trend as well, creating its “You’re not you when you’re hungry” marketing campaign.

It also did an AdWords campaign targeting misspelled searches.

Content Marketing Tactics That'll Skyrocket Your Search Traffic - Snickers Example

What’s the point of all this marketing weirdness?

People like it when your brand does something different. Don’t be afraid to mix it up and see what happens.

Nothing risked, nothing gained; so get out there and do something weird.

23. Respond to Twitter Mentions

I can’t overstate the power of responding to people who are talking about your brand.

Why?

Because responding to real people’s questions, comments, and concerns humanizes your brand. It tells people that your company isn’t just some inhuman entity. Rather, you’re a company that cares about its customers.

Twitter makes this particularly easy, notifying you whenever someone mentions your company’s name.

If you quickly and consistently respond to your customers’ comments and concerns, this shows a level of dedication that will impress your followers.

That’s good news for your business. Responding to people regularly shows you care.

24. Inspire People to Share Your Product

The more people tell their friends about your product, the more products you’re likely to sell—and the more successful your business will be.

When a friend recommends a product, they mean it.

By thinking creatively about your product and doing something that no one has ever done before, your product is more shareworthy. Coca-Cola did a good job with this with their Share a Coke campaign.

Content Marketing Tactics That'll Skyrocket Your Search Traffic - Inspire People to Share Your Product

They put individual names on each bottle of Coke, personalizing the experience for their customer base. They then encouraged people to share a Coke with a friend and post a photo using the hashtag #ShareaCoke.

In the end, the campaign generated 998 million impressions on Twitter and 235,000 tweets with the hashtag. They sold more than 150 million bottles of Coke, too.

When the experience is unique, consumers want to participate, and they want to share it with their friends.

Burberry ran a similarly share-worthy campaign called Burberry Kisses.

By collaborating with Google, Burberry allowed people to send each other “kisses” with digital messages. Since it was new and different, consumers couldn’t help but try it out. Every time someone sent a kiss to a friend, that person saw the Burberry logo, which increased Burberry’s brand awareness and engagement.

When people share your product, more people buy your product. It’s that simple.

25. Pay Attention to Upcoming Tech

Technology moves fast. The newest piece of revolutionary tech seems to hit the market every week. If you pay attention to these interesting innovations, you can hijack their attention.

New York Times did this when they created NYTVR (New York Times Virtual Reality). The marketing campaign required users to have Google Cardboard and the free New York Times app.

Content Marketing Tactics That'll Skyrocket Your Search Traffic - Pay Attention to Upcoming Tech

Users could then experience the world in a different and fun way with a 360-degree view of a video. By leveraging upcoming technology, the New York Times positioned itself as relevant and edgy.

Campaigns with modern tech show consumers that you’re listening to trends and keeping up with the times.

26. Tell Compelling Stories About Your Users

People who’ve used your product are the best salespeople. That’s why testimonials on a landing page and social proof on an e-commerce site are so powerful.

Most people want to feel confident about buying your product. They don’t want to be the first one to try it. They need to know that other people like it before they take the leap.

By listening to the stories your customers tell about your product and creating content around those stories, you’ll inspire confidence in your brand. Microsoft does just that with its “Story Labs

Content Marketing Tactics That'll Skyrocket Your Search Traffic - Tell Compelling Stories About Your Users

This blog tells the stories of people who buy their products, make their products, and inspire their products. By sharing these engaging stories, Microsoft is positioning itself as a trusted business and convinces consumers its products are worth buying.

Eventually, first-time buyers will step up to the plate and try out Microsoft’s goods because of this.

27. Encourage User-Generated Content

For some businesses, user-generated content is their content marketing bread and butter.

When companies encourage customers to create content for their brands, it’s a double win: the company saves time and money, and they distribute compelling content.

GoPro does a good job of encouraging and posting user-generated content. Consider this video made by an avid “Go-Proer.” Start watching at 1:28 and cringe a few seconds after as you see what happens.

This video has over 13 million views, and it generated a ton of brand awareness for GoPro. All of that was at no cost to the business. Since the user created the content, the business simply stood by and watched while their product was marketed for them.

26. Use Your Product in a New Way

Can you dream up a new way of playing with your product?

It isn’t always easy, but it can be an effective marketing strategy. Take Blendtec, a company that sells blenders, as an example.

They were unsure how to market their blender and stand apart from the hundreds of other options. Then, they came up with a brilliant idea. They started a show called, “Will It Blend?” where they blended everything from marbles to iPhones.

Don’t believe me? See for yourself here:

And here:

By thinking about the blender in a creative and interesting way, Blendtec became one of the leading sellers of blenders and appealed to consumers all around the globe. Millions of people have watched their videos. That last video has over 4.5 million views alone!

If they can do it with a blender, the chances are you can do it with whatever product you sell.

28. Educate Your Customers

Creating educational content around your product might not seem like the best idea.

Do people really care about how your product works? Do they want to know the ins and outs of how you created it?

It turns out that a lot of times, they do.

It depends on your target market, but people are always interested in learning more about how a device functions. Remember: people love to know stuff that their friends don’t know. It makes them look smart, and they’ll usually share their newfound knowledge.

Magnolia used customer education to its advantage.

Unsure of how to market their products on a low advertising budget, they decided to create a blog. The blog discusses what electronic products to look for when making a purchase, what to watch out for, how electronics work, and how amazing they are.

What was the result?

Shortly after creating this educational content, Best Buy bought the company for $87 million.

As it turns out, few companies were taking the time to educate their customers about electronics. Magnolia took a leap and went in a different direction and made a massive amount of money from it.

Your customers want you to educate them, especially if there aren’t a lot of people teaching them about a certain product or industry.

29. Be More Transparent About Your Products

Transparency is scary for individuals and businesses alike. What if people respond poorly to who you are or what your business is?

I won’t lie to you: when you tell people about the real you, there’s a chance they won’t like it. I guarantee that some people won’t like it. You can’t please everyone, but I also guarantee that some people will.

It won’t just make you more likable. It will allow you to address your customers’ concerns and create a bond they will remember.

McDonald’s is a company that’s undergone a lot of scrutiny for its food’s quality. They decided to increase their brand’s transparency with their bold, “Our Food. Your Questions” campaign where they answer questions customers have about their food. This campaign gave them the chance to debunk particularly heinous rumors about their food.

Content Marketing Tactics That'll Skyrocket Your Search Traffic - Be More Transparent About Your Products

One rumor, for example, was about “pink goop” in McNuggets. In response, McDonald’s eradicated the myth by creating this video that shows how they make their McNuggets.

When you take the time to listen to and answer customers’ questions honestly, people will trust your company. Rumors spread about every brand; creating content around frequently asked questions is a great way to debunk revenue-killing myths.

30. Hijack Trending Topics

There is always something trending online, and you can use trending topics to your marketing advantage.

How?

By creating content that plays off of them.

Hootsuite made the video “Game of Social Thrones.” That’s right, a social media tool used Game of Thrones.

How did they do this? It got creative and found a way to connect the trending topic to its brand.

While “Game of Thrones” is popular, it isn’t always the talk of the town. Other topics often are at the forefront of consumers’ minds so how do you figure out what topics to talk about?

It’s easy.

Go to Google Trends.

Glance through the topics on the homepage. These are topics that are currently getting a lot of search traffic on Google.

Content marketing tactics using Trends

Use Google Trends to find trending topics to hijack with your content marketing strategy. Doing so can give your content the same appeal as the trending topic.

It’s always important to remember your brand image, though. There are certain topics you don’t want to be associated with your brand, so make sure you’re hijacking the right trends.

Content Marketing Tactics FAQs

Is content marketing still important?

Yes. Your content walks the customer through their pain points and gives them actionable advice on how to fix their problems. In short, it’s the moment where your relationship with the customer begins, making it crucial to a successful online marketing strategy.

Which content marketing tactics will work for my business?

Every business is unique. What works for one website might not necessarily work for another, so what’s important is that you find the blend that works for you. Focus on creating high-quality content, then test these strategies to see what works for your audience.

Should I be A/B testing my content?

Running A/B split tests is crucial if you want to know which headlines, calls-to-action, and types of content work best for your readers. Once you know what strategies work best for you, your overall content marketing strategy becomes far more effective.

Do I need an editorial calendar?

Yes, you need an editorial calendar to make your content marketing strategy low-stress and rewarding. Taking the time to create a calendar keeps your content production consistent and more effective.

Content Marketing Tactics Conclusion

If you’re not seeing the results you want from your content marketing, then there are lots of different tactics you can use. Not every tactic will suit your business, so test to see which ones work best to engage your audience.

I’ve grown my brand off the back of content marketing. Using these content marketing tactics will help you do the same thing.

Focus on creating exceptional content and use these tactics to take your marketing to the next level. If you do this successfully, then you’re likely to reach more people, get more engagement, and achieve more of your marketing goals.

What’s your favorite content marketing tactic?

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید