آموزش سئو

3 دلیل اصلی برای استفاده از ابزارهای هوش افزوده در بازاریابی دیجیتال

نوامبر 19, 2020

آیا اصطلاحاتی مانند “هوش مصنوعی” و “یادگیری ماشین” باعث می شود شما به فکر ربات ها و داستان های علمی باشید؟

این فن آوری ها در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند و سن AI در حال حاضر در جریان است.

هوش مصنوعی و فناوری راه حلی برای ناکارآمدی ارائه می دهند. Deloitte نشان داده است که 83 درصد پذیرندگان اولیه هوش مصنوعی و فن آوری های شناختی به مزایای “متوسط” یا “قابل توجه” دست یافتند.

هوش مصنوعی تا حدی بخشی از فناوری ابزارهای تقویت شده اطلاعات است ، اما اکنون چگونه از آن در بازاریابی استفاده می شود؟

هوش تقویت شده چیست؟

گارتنر تعریف می کند “هوش تقویت شده” به عنوان “یک مدل مشارکت انسان محور از افراد و هوش مصنوعی که برای تقویت عملکرد شناختی با هم همکاری می کنند.”

معنای آن این است که هوش پیشرفته فقط ایجاد ماشین های فوق العاده هوشمند نیست. این در مورد ایجاد فناوری است که می تواند به شما و مغز شما در انجام کارها بهتر کمک کند.

به هوش افزوده گاهی اوقات اتوماسیون اطلاعاتی (IA) نیز گفته می شود.

تفاوت هوش تکمیل شده با هوش مصنوعی (AI) چیست؟

هوش مصنوعی همه چیز در مورد تصمیم گیری رایانه است. اما هوش تقویت شده مربوط به تصمیم گیری بهتر شما با کمک رایانه است.

بیایید به چند نمونه خاص بپردازیم تا ببینیم چگونه کار می کند:

مثالهای هوش مصنوعی

هوش مصنوعی بدون کمک انسانها به تنهایی عمل می کند.

این ممکن است شما را به فکر ربات های قاتل خودمختار بیندازد ، اما واقعیت معمولاً کمی هیجان انگیزتر است.

تا به حال از ابزار جستجوگر دستور زبان استفاده کرده اید؟ بسیاری از کسانی که از AI برای ارائه توصیه های گرامری پیچیده تر استفاده می کنند.

حتی Google Docs از جستجوگر دستور زبان AI استفاده می کند. مهندسان Google با استفاده از جملات صحیح مدل را آموزش می دهند. سپس می تواند بدون نیاز به برنامه ریزی با هر قاعده دستور زبان ، به تنهایی درست یا نادرست بودن جمله ها را پیش بینی کند.

می دانید Google کجای دیگر از هوش مصنوعی استفاده می کند؟ در الگوریتم های موتور جستجوی خود.

به روزرسانی هایی مانند RankBrain و BERT باعث ایجاد هوش مصنوعی در موتور جستجو شده است و سئوکاران نیز باید استراتژی های خود را متناسب با AI SEO به روز کنند.

مثالهای اطلاعاتی افزوده شده

اکنون که نحوه استفاده از هوش مصنوعی را مشاهده کردیم ، چگونه از هوش تقویت شده استفاده می شود؟ کاربردهای آن چه تفاوتی با هوش مصنوعی دارد؟

هوش افزوده یک اصطلاح کاملاً عمومی است. شما می توانید از آن برای صحبت کردن در مورد هر دستگاهی که به انسان کمک می کند قابلیت های خود را بالا ببرد و تصمیمات بهتری بگیرند ، استفاده کنید ، حتی چیزی مانند قطب نما یا تلسکوپ.

اما در عمل ، معمولاً از هوش تقویت شده برای صحبت در مورد سیستمهای خودكار كه برای كاركرد نیاز به جهت یا ورودی از انسان دارند ، استفاده می شود. واقعیت افزوده ابزار ، مانند عینک گوگل، فقط یک مثال است.

از هوش افزوده می توان در مجموعه ای از زمینه های مختلف استفاده کرد. می تواند از متخصصان مالی حمایت کنید در تصمیم گیری های نظارتی ، یا به متخصصان مراقبت های بهداشتی کمک کنید تصمیمات پزشکی بگیرید.

ابزار اطلاعاتی تقویت شده توصیه هایی را ارائه می دهد و سپس انسان آخرین تماس را می گیرد. بازخورد از انسان به ابزار برای یادگیری و رشد مداوم کمک می کند.

چرا شما می توانید از “هوش مصنوعی واقعی” استفاده کنید ، چرا می خواهید از هوش پیشرفته استفاده کنید؟ خوب ، هوش تقویت شده به ما امکان می دهد بدون نیاز به انتظار برای پیشرفت هوش مصنوعی ، با فناوری موجود در حال حاضر کارهای بیشتری انجام دهیم.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی خدمات آنلاین نمابر سال 2020

همچنین یک عنصر انسانی به روند تصمیم گیری اضافه می کند ، که می تواند برای رعایت مقررات در برخی صنایع مفید باشد. به علاوه ، با هوش تقویت شده ، می توانیم از فن آوری های جدید استفاده کنیم و در عین حال به استفاده از استعدادهای انسانی ادامه دهیم.

اما بهترین چیز در مورد هوش پیشرفته؟ وقتی انسان و ماشین با هم کار می کنند ، می توانند نتایج بهتری نسبت به این که یکی یا دیگری تنها کار می کنند ، کسب کنند.

مثلا، یک آزمایش توسط تیمی از بیمارستان دانشکده پزشکی هاروارد در Camelyon Grand Challenge نشان داد که یک الگوریتم می تواند به طور دقیق سرطان پستان را در 92٪ از زمان تشخیص دهد ، در حالی که یک آسیب شناس انسانی آن را به طور دقیق 96٪ از زمان تشخیص داده است. هنگامی که آسیب شناس با الگوریتم کار می کرد ، نتایج در 99٪ از زمان دقیق بود.

به طور کلی ، هوش تکمیل شده فقط یک فلسفه متفاوت است که می تواند به ما کمک کند بدون نیاز به توانایی های بسیار پیچیده ، بیشترین بهره را از هوش مصنوعی ببریم.

هوش افزوده چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند؟

واقعیت این است که هوش پیشرفته می تواند کارهای بزرگی برای شرکت شما انجام دهد.

روش های مختلفی برای استفاده از هوش تقویت شده وجود دارد. احتمالاً یک برنامه IA وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا هر حوزه کسب و کار خود را ساده و بهتر کنید.

مثالی در اینجا آورده شده است: هوش افزایش یافته می تواند به شما در فروش آنلاین کالا کمک کند.

به آخرین باری که به خرید آنلاین چیزی فکر کرده اید فکر کنید. به چه دلایلی ممکن بود قبل از خرید درنگ کرده باشید؟

ممکن است شما مایل نباشید برای برخی از موارد شخصی را پیش از آن امتحان کنید. مبلمان ، عینک ، لباس نمونه هایی از محصولاتی است که کاربران می خواهند ببینند قبل از خرید چطور از نزدیک به نظر می رسند.

هوش افزوده را وارد کنید. با استفاده از برنامه های واقعیت افزوده (AR) ، مشتریان شما می توانند به طور مجازی “امتحان” کنند. حتی اگر ترجیح دهند از خانه خرید کنند ، باز هم می توانند کالای شما را حس کنند.

آیا می خواهید بدانید که این در عمل چگونه کار می کند؟ برخی از شرکت هایی را که برای فروش مبلمان از واقعیت افزوده استفاده می کنند ، بررسی کنید (Wayfair)، عینک (EyeBuyDirect) ، و آرایش (لوازم آرایشی MAC)

عینک مجازی در تصویر تقویت شده تصویر 1

برای استفاده از ابزارهای آزمایشی مجازی ، می توانید عکسی بارگذاری کنید یا وب کم خود را باز کنید و این ابزار به شما نشان می دهد محصول در زندگی واقعی به چه صورت است.

اما فروش تنها زمینه ای نیست که هوش پیشرفته می تواند به تجارت شما کمک کند.

آیا می خواهید محصول خود را ایمن تر کنید؟ شرکت های اتومبیل در حال حاضر هستند با استفاده از واقعیت افزوده برای کمک به رانندگان برای تشخیص خطرات در جاده و جلوگیری از نگاه کردن به تلفن های خود.

آیا می خواهید مشتریان خود را با یک ویژگی جالب جدید هیجان زده کنید؟ گوگل این کار را کرد وقتی آنها جستجوی اینترنت را به حیوانات AR معرفی کردند.

شما می توانید خدمات مشتری با هوش پیشرفته، هم. Chatbots می تواند به شما در پاسخ به برخی س questionsالات ساده تر مشتری کمک کند ، و وقت بیشتری را برای کارکنان انسانی خود آزاد می کند. IA همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر برای کمک به مشتریان ، از تکرار خدمات مشتری شما پشتیبانی می کند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار منابع انسانی سال 2020

سرانجام ، دقیقاً مانند فروش ، محصول و خدمات به مشتری ، ابزارهای هوش پیشرفته می توانند تلاش های بازاریابی شما را به سطح بالاتری برسانند.

در اینجا سه ​​دلیل مهم وجود دارد که چرا شما باید از ابزارهای اطلاعاتی پیشرفته برای شارژ بیش از حد بازاریابی خود استفاده کنید.

هوش افزوده تجارب مثبت مشتری را ایجاد می کند

اگر برای ایجاد یک محصول جالب یا خلاقانه اضافی از هوش تقویت شده استفاده می کنید ، بازاریابی شما در اصل نیمه کاره شما خواهد بود. یک تجربه عالی مشتری تقریباً خودش را بازاریابی می کند. فقط به همه فیلم هایی که مردم درباره حیوانات AR Google ایجاد کرده اند نگاه کنید:

ویدیو نشان می دهد هوش تقویت شده | 3 دلیل اصلی برای استفاده از ابزارهای هوش افزوده در بازاریابی دیجیتال

تمام این مقالاتی را که مردم درباره ویژگی واقعیت افزوده Wayfair برای مبلمان نوشته اند ، بررسی کنید:

اطلاعات تقویت شده SERP | 3 دلیل اصلی برای استفاده از ابزارهای هوش افزوده در بازاریابی دیجیتال

اگر چیزی را به اندازه کافی جالب بسازید ، ممکن است در نهایت تعداد زیادی بک لینک و ترافیک جدید حتی بدون تلاش دریافت کنید.

علاوه بر ایجاد ویژگی های محصول جدید ، شما همچنین می توانید تجربه مشتری خود را با هوش تقویت شده از راه های دیگر بهبود بخشید.

به عنوان مثال ، اگر مشتریان بتوانند سریعتر به س likeالات خود با فناوری مانند رباتهای گفتگوی خودکار پاسخ دهند ، همانطور که در بالا ذکر شد ، رضایت آنها بیشتر است.

برای شخصی سازی تجربه مشتری می توانید از هوش پیشرفته نیز استفاده کنید. نمونه ای از این موارد می تواند توصیه های کاربر باشد. احتمالاً این موارد را در YouTube در سمت راست دیده اید:

یوتیوب هوش پیشرفته را پیشنهاد می کند | 3 دلیل اصلی برای استفاده از ابزارهای هوش افزوده در بازاریابی دیجیتال

و در آمازون به عنوان نمونه های پیشنهادی محصول:

آمازون هوش پیشرفته را پیشنهاد می کند | 3 دلیل اصلی برای استفاده از ابزارهای هوش افزوده در بازاریابی دیجیتال

این وب سایت ها با استفاده از الگوریتم ها توصیه هایی را براساس ویدیوهایی که قبلاً تماشا کرده اید یا محصولی که قبلاً به آن علاقه مند شده اید ، ارائه می دهند. وقتی روی یک توصیه کلیک می کنید ، سیگنالی را به الگوریتم مربوط به توصیه ارسال می کنید.

توصیه ها با کمک به مشتریان خود در یافتن مواردی که ممکن است به آنها علاقه داشته باشند به شما کمک می کنند تجربه بهتری ارائه دهید. اینها همچنین راهی برای ترغیب مشتریان به ماندن بیشتر در وب سایت شما است.

هوش افزوده می تواند شغل را کاهش دهد

دلیل عمده دیگر علاقه شرکت ها به اتوماسیون این است که در زمان صرفه جویی می شود. مطابق با گزارش WorkMarket’s 2020 In (Sight)، بیش از نیمی از کارمندان فکر می کنند می توانند 240 ساعت در سال صرفه جویی کنند از طریق اتوماسیون

IA به روش های مختلف به بخش بازاریابی شما کمک می کند تا در وقت صرفه جویی کند. اگر در حال حاضر هستید استفاده از داده ها برای برنامه ریزی استراتژیک، ابزارهای هوش تکمیل شده می توانند کمک کنند.

برای کمک می توانید از این ابزارها استفاده کنید مجموعه داده های تمیز، روندهای آینده را با پیش بینی کنید مدل سازی پیش بینی، یا حتی رقبا را زیر نظر داشته باشید، روندهای اجتماعی و بازخورد مشتری. این می تواند به شما کمک کند تا سریعتر برنامه های بازاریابی موثرتری ایجاد کنید.

اگر تصمیم دارید از هوش تقویت شده در بازاریابی خود استفاده کنید ، تنها نخواهید بود. به گفته یک فارستر گزارش، 46٪ از پاسخ دهندگان می گویند که تیم های بازاریابی و فروش منجر به پذیرش هوش مصنوعی می شوند.

جای تعجب نیست که بازاریابان از پذیرش این فناوری هیجان زده می شوند. هاب اسپات دریافت که با استفاده از نرم افزار هوش مصنوعی مدت زمانی که یک آژانس برای گزارشگری صرف کرد 97 درصد کاهش یافت.

هوش افزوده می تواند به نوشتن محتوا کمک کند

در اینجا روش دیگری وجود دارد که هوش پیشرفته می تواند در بازاریابی شما کمک کند: این می تواند به شما کمک کند سریعتر و سریعتر مطالب بنویسید.

مقاله مرتبط  3 بهترین شرکت تجزیه و تحلیل سال 2020

اگر بازاریاب هستید ، می دانید که نوشتن محتوای با کیفیت وقت و تلاش جدی می برد.

نظرسنجی توسط Orbit Media Studios اظهار می دارد که نوشتن متوسط ​​پست وبلاگ تقریباً چهار ساعت طول می کشد. این درحالی است که 63٪ افزایش نسبت به سال 2014 ، زمانی که متوسط ​​ارسال وبلاگ کمی کمتر از 2.5 ساعت طول کشیده است.

اگر از خود می پرسید که چرا زمان نوشتن اینقدر بالا رفته است ، به این دلیل است که به روزرسانی های الگوریتم Google به نفع محتوای طولانی مدت است.

علاوه بر نوشتن واقعی ، تحقیق ، افزودن عکس و انتشار نیز زمان زیادی را صرف می کند ، بدون ذکر برنامه ریزی محتوا و سئو.

هوش افزوده می تواند به طرزی مفید متن بنویسد ، اما نمی تواند تحقیقات ، حقایق یا احساسات زیادی را به آن اضافه کند.

سبک نوشتاری هوش مصنوعی می تواند کمی متفاوت از آنچه ما به آن عادت کرده ایم باشد ، بنابراین به پرداخت انسان نیاز دارد.

متن AI هوش تقویت شده | 3 دلیل اصلی برای استفاده از ابزارهای هوش افزوده در بازاریابی دیجیتال

این بخشی از مقاله ای که توسط هوش مصنوعی نوشته شده است، چاپ شده در گاردین.

همانطور که می بینید ، هوش مصنوعی می تواند جملاتی بنویسد ، اما ممکن است لازم باشد آنها را متناسب با نیازهای محتوایی خود ویرایش یا تنظیم کنید.

حتی اگر نمی خواهید یک ربات مقالات خود را بنویسد ، باز هم می توانید از ابزارهای هوش پیشرفته برای کمک به شما در نوشتن استفاده کنید. جستجوگرهای املایی و گرامری ، مانند Grammarly، مثال خوبی برای این موضوع هستند.

هوش پیشرفته همچنین می تواند با ارائه موضوعات مرتبط تر برای مخاطبان ، به شما در ایجاد محتوای بهتر کمک کند.

اگر استفاده می کنید هوش افزوده برای جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل ، می توانید از دانش بدست آمده برای کمک به شما در نوشتن محتوای شخصی و مبتنی بر داده بیشتر استفاده کنید.

اگر می خواهید برای بازبینی محتوایی که از قبل در وب سایت شما است ، یک حسابرسی محتوا انجام دهید ، هوش پیشرفته می تواند در این مورد نیز کمک کند.

هوش افزوده در حال تبدیل شدن به یک امر عادی است

به نظر می رسد هوش مصنوعی و به طور کلی اتوماسیون برای ماندن در اینجا هستند. مک کینزی پیش بینی می کند که “نیمی از فعالیت های کاری امروز می تواند تا سال 2055 خودکار شود.”

با “پذیرش هوش مصنوعی سال به سال افزایش می یابد، “بخشهای بازاریابی مسئول این اتهام هستند.

هوش افزوده رویکرد کاملی به هوش مصنوعی ارائه می دهد ، زیرا همه اینها در ارتباط دادن نقاط قوت هوش مصنوعی با نقاط قوت انسان است.

نتیجه

به عنوان یک بازاریاب ، همه چیز درمورد ماندن در رقابت است.

برای انجام این کار ، شما باید بهترین ابزارها ، از جمله هوش مصنوعی را داشته باشید.

با این حال ، بسیاری از مردم در مورد هوش مصنوعی تردید دارند. در حقیقت، تحقیق توسط PwC نشان می دهد که 67٪ از مدیران عامل فکر می کنند هوش مصنوعی و اتوماسیون تا 5 سال آینده تأثیر منفی بر اعتماد به صنعت آنها خواهد داشت.

با استفاده از ابزارهای اطلاعاتی پیشرفته ، مجبور نیستید فقط به هوش مصنوعی اعتماد کنید. در عوض ، می توانید از نقاط قوت AI و نقاط قوت انسانی برای دستیابی به نتایج بهتر استفاده کنید.

اگر قبلاً در بازاریابی خود از هوش پیشرفته استفاده کرده اید ، یا اگر به زودی به استفاده از آن فکر می کنید ، از تجربه خود در نظرات بگویید.