آموزش سئو

3 بهترین شرکت تجزیه و تحلیل سال 2020

سپتامبر 29, 2020

شما احتمالاً قبلاً می دانید که خلاقیت در مورد بازاریابی دیجیتال چقدر مهم است.

با این حال ، ارائه ایده های عالی – از طریق محتوا یا تبلیغات – تنها بخشی از داستان است که به نتایج آنلاین می رسد.

عامل قابل توجه دیگری که باعث تقویت تلاش های بازاریابی شما می شود ، جمع آوری و استفاده از داده ها است.

به عبارت دیگر ، برای موفقیت واقعی در کارزارهای بازاریابی دیجیتال ، باید از بهترین دنیای ماشین و انسان استفاده کنید.

اما شاید شما فرد داده ای نباشید ، جایی که استخدام یک شرکت تجزیه و تحلیل فعالیت می کند – گزینه ای که ممکن است از قبل در نظر داشته باشید.

قبل از اینکه این تصمیم مهم را بگیرید ، خود را به اطلاعاتی که در این مقاله شرح داده ایم مجهز کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای نیازهای خود انجام دهید.

6 مشخصه ای که یک شرکت تجزیه و تحلیل بزرگ را ایجاد می کند

هنگام انتخاب یک شرکت تجزیه و تحلیل مناسب برای کار ، ویژگی های خاصی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید.

همه آژانس ها یکسان ساخته نشده اند. به راحتی می توان فرض کرد که اکثر شرکت ها بهترین قدم را برای مشتری های خود می گذارند ، اما از نظر نتیجه ای که از هر یک خواهید گرفت ، همیشه اختلاف وجود دارد.

عوامل زیر را در نظر بگیرید.

آنها مجموعه کاملی از خدمات بازاریابی را ارائه می دهند

ممکن است شما از قبل استراتژی بازاریابی خود را تحت کنترل داشته باشید و فقط برای درک و استفاده از داده های خود به کمک نیاز داشته باشید.

اما اگر هیچ تجربه ای در استفاده از داده ها نداشته باشند ، یک شرکت چگونه می تواند به شما در استفاده از داده های شما کمک کند؟

هدف از داده ها و تجزیه و تحلیل ها ، بهبود تصمیم گیری و اطلاع دادن به استراتژی شما است. بنابراین ، اگر با یک آژانس برای کمک به شما در این کار همکاری می کنید ، باید برخی از فروش های واقعی را داشته باشند.

مطمئن شوید آژانسی که می خواهید با آن کار کنید خدمات دیگری علاوه بر تجزیه و تحلیل ارائه می دهد. این یک شاخص خوب است که بینش آنها از داده های شما در واقع معنی دارد.

آنها انباشته تکنولوژی قوی دارند

البته ناگفته نماند ، اما اگر شرکتی قول کمک به شما در استفاده از داده ها (فناوری) را بدهد ، احتمالاً فناوری لازم برای این کار را دارند.

حداقل ، شریک تجزیه و تحلیل شما باید بستر اختصاصی خود را داشته باشد که به عنوان نقطه اصلی داده های شما استفاده شود.

اما در بهترین حالت ، شرکا از فناوری های پیشرفته تری مانند یادگیری ماشین استفاده می کنند که می تواند به شما کمک کند تا حجم گسترده ای از داده های شما را بهتر درک کند.

در می یابید که بهترین بینش از داده های شما پس از تجزیه و تحلیل داده های خام توسط دستگاه و سپس ایجاد حس توسط انسان حاصل می شود.

کیفیت آنالیز اولیه به کیفیت فناوری که شریک نمایندگی شما ساخته است بستگی خواهد داشت.

آنها یک تیم تمام ستاره دارند

منطقی سازی داده های بازاریابی کار ساده ای نیست. این کار به مهارت و مهارت لازم و همچنین به تجربه نیاز دارد ، همه با هم به شکلی هماهنگ کار می کنند.

اطمینان حاصل کنید که با در نظر گرفتن این عوامل ، تیم را در صفحه About و LinkedIn بررسی کنید:

  • تنوع مهارت – منطقی سازی داده ها نیاز به همزیستی بین جنبه انسانی و ماشین کاری دارد. یک آژانس خوب دارای دانشمندان علوم اجتماعی (یا کارشناسان بازاریابی) ، دانشمندان داده و آمارشناسان خواهد بود.
  • سال ها تجربه – تیم چه مدت فعالیت کرده است؟ سوابق آنها چیست؟ هر چقدر صنایع و مشاغل بیشتری دیده باشند ، احتمال ارزشمند بودن بینش آنها بیشتر است.
  • بنیانگذاران – بنیانگذاران رنگ و بوی فرهنگ شرکت را تعیین کردند. سعی کنید اطلاعاتی در مورد پیشینه موسس پیدا کنید تا درک بهتری از نحوه انجام عملیات خود داشته باشید.

آنها لیست قوی مشتری دارند

یکی از عینی ترین روش ها برای ارزیابی شرکت ، نگاهی به مشتریانی است که با آنها کار کرده اند – و از همه مهمتر ، چه نتایجی برای آنها کسب کرده اند.

این موارد را در ذهن داشته باشید:

  • مشتریان مشابه – اگر یک آژانس بیشتر با مشتریان Fortune 100 کار می کند و شما یک استارت آپ کوچک هستید ، احتمالاً مناسب نیستند. آنها احتمالاً فرایندها و تخصص خود را برای تجزیه و تحلیل داده ها در مقیاس بهینه می کنند.
  • نتایج شفاف – آیا آژانس تحلیلی می تواند نتایجی را که در گذشته به دست آورده اند نشان دهد؟
  • با کانال های خود تجربه کنید – اگر شرکت تحلیلی که می خواهید با آن کار کنید در زمینه تجزیه و تحلیل تبلیغات تخصص دارد و استراتژی محتوا محور دارید ، فایده ای برای شما ندارد. بررسی کنید آیا نتایج و بینش قابل قبولی در کانال های خاص شما دارند یا خیر.

آنها سبک ارتباطی عالی دارند

اگر شما یک رهبر بازاریابی یا صاحب مشاغل هستید ، به احتمال زیاد در درک و تفسیر داده ها مهارت کافی ندارید.

در این حالت ، شرکت تحلیلی که با آن کار می کنید باید بتواند اطلاعات شما را درک کند و همچنین آنها را به شکلی تحویل دهد که در واقع بتوانید از آنها استفاده کنید.

برای دریافت ایده ای در این مورد ، نگاهی به نحوه برقراری ارتباط شرکت با مخاطبان خود بیندازید.

  • پست های وبلاگ – آیا آژانس محتوا ایجاد می کند و به مشتریان آنها آموزش می دهد؟ آیا آنها این کار را به روشی روشن و ساده و در عین حال ارزش محور انجام می دهند؟
  • تجسم – آیا آژانس برای تجسم داده ها ارزش قائل است؟ آیا آنها نمونه ای از نحوه تجسم داده ها به روشی کاربرپسند دارند؟
مقاله مرتبط  چگونه آژانس محلی جستجوگرها را به درستی انتخاب کنیم

آنها رویکردی جامع به تجزیه و تحلیل دارند

به احتمال زیاد تجارت شما داده های زیادی برای کار دارد. اغلب اوقات ، بینش ها از مکان های بعید بعید می آیند ، مانند مقایسه بین مجموعه داده های به ظاهر نامرتبط.

برای استفاده بیشتر از داده های شما ، آژانس تجزیه و تحلیل شما باید کل اکوسیستم داده شما را ترسیم و طراحی کند.

آنها باید جنبه هایی از تجارت شما را در نظر بگیرند مانند:

  • پروفایل های مشتری – مشتریان شما دارای داده های مشترکی مانند اطلاعات دموگرافیک هستند که بعداً می توانند برای اطلاع از هدف گذاری PPC استفاده شوند.
  • کانال های بازاریابی – هر کانال بازاریابی مجموعه داده های خاص خود را برای تجزیه و تحلیل دارد. به عنوان مثال رسانه های اجتماعی دارای معیارهایی مانند تعامل و پسندیدن هستند ، در حالی که بازاریابی از طریق ایمیل بیشتر بر نرخ باز و کلیک کلیک دارد.
  • تجزیه و تحلیل وب سایت – وب سایت شما دارای معیارهایی است که می تواند از همه چیز از طراحی گرفته تا بازاریابی اطلاع رسانی کند. نقاط داده ای مانند زمان سکونت وب سایت ، تبدیل صفحه و تجزیه و تحلیل نقشه حرارتی در اینجا بازی می کنند.

چه انتظاراتی از یک شرکت تجزیه و تحلیل بزرگ دارید

هر شرکت تجزیه و تحلیل فرآیند منحصر به فرد خود را هنگام کار با مشتری دارد.

با این حال ، بهترین شرکت های تجزیه و تحلیل تضمین می کنند روند آنها متناسب با نیازهای خاص شماست.

آنها همچنین بسیار تلاش خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که شما تا حد ممکن در حلقه ها نگه داشته می شوید.

در اینجا همان چیزی است که می توانید هنگام کار با یک شرکت تجزیه و تحلیل بزرگ انتظار داشته باشید.

پردازنده و یکپارچه سازی

در ابتدای رابطه کاری ، شریک تجزیه و تحلیل شما باید شما را در یک فرآیند پردازشی راهنمایی کند.

پردازش عالی زمینه موفقیت در آینده را فراهم می کند ، زیرا پایه محکمی برای روابط کاری شما ایجاد می کند.

  • انتظارات را مدیریت کنید – هم شما و هم شریک تجزیه و تحلیل شما باید نقش ها و مسئولیت های رابطه خود را از همان ابتدا مشخص کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات ، مانند ساعات ارتباط را از بین می برید.
  • ادغام و تنظیم – بسته به کانال های بازاریابی شما ، ممکن است دارایی های مختلفی وجود داشته باشد که شریک تجزیه و تحلیل شما برای دسترسی به آنها لازم باشد ، مانند Facebook Pixel. همچنین باید از سیستم عامل تحلیلی آنها استفاده کنید.
  • تعیین هدف – اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، باید با شریک زندگی خود تماس استراتژی برقرار کرده و در مورد استراتژی و جدول زمانی نتایج تصمیم بگیرید.

حسابرسی فرآیندها و دارایی ها

قبل از شروع حرکت به جلو ، اولین کاری که شریک تجزیه و تحلیل شما باید انجام دهد ، انجام ممیزی از فرآیندهای موجود و دارایی های داده شما است.

بسته به مرحله شرکت شما ، این احتمال وجود دارد که شما از قبل داده های موجود داشته باشید که می تواند به عنوان یک نقطه شروع باشد.

  • داده های موجود در همه کانال ها – شریک آژانس تجزیه و تحلیل شما تمام داده های شما را در همه کانال ها تلفیق کرده و آنها را در یک پلت فرم واحد قرار می دهد.
  • تنظیم ردیابی – در بعضی موارد ، ممکن است موارد خاصی را ردیابی نکرده باشید. به عنوان مثال ، اگر Google Analytics را در سایت خود نصب نکرده اید ، شریک زندگی شما به شما در تنظیم این امر کمک می کند.
  • حل مسئله – ممکن است قبلاً با تأثیر محدود سعی کرده باشید از داده ها و تجزیه و تحلیل ها استفاده کنید. این می تواند از طریق وسیله شخصی یا شریک دیگر اتفاق بیفتد. برای اینکه بفهمید چه اشتباهی رخ داده و چگونه می توان در آینده نتایج بهتری گرفت ، باید تجزیه و تحلیل کاملی از تلاش های قبلی شما انجام شود.

راه اندازی کانال های بازاریابی

بهترین شرکت تجزیه و تحلیل قادر خواهد بود خدمات بازاریابی اضافی مانند PPC ، محتوا و سئو را به شما ارائه دهد.

دلیل این امر ساده است: برای درک بهتر نحوه تفسیر داده ها و اطلاع دادن به استراتژی شما ، آژانس شما باید تجربه واقعی اجرای یک استراتژی بازاریابی را داشته باشد.

عناصر استراتژی بازاریابی شما که شریک تجزیه و تحلیل شما باید به آنها کمک کند شامل موارد زیر است:

  • PPC – تبلیغات با عملکرد ، مانند تبلیغات گوگل یا فیس بوک ، به ترکیبی از تجزیه و تحلیل و خلاقیت نیاز دارند. شریک زندگی شما به شما کمک می کند ایده های تبلیغاتی برنده ای را که ریشه در داده ها دارند ، بیابید.
  • سئو – تجزیه و تحلیل بهترین کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن ، و همچنین نوشتن مطالب عالی برای رتبه بندی در موتورهای جستجو ، به طور مشابه اهمیت یک شریک تجزیه و تحلیل جامع را نشان می دهد.

مدیریت و گزارش داده

هنگامی که مبارزات بازاریابی شما شروع به کار می کنند – و ابزارهای ردیابی مناسب نیز در دسترس هستند – قسمت سرگرم کننده آغاز می شود.

مقاله مرتبط  3 گام ساده برای بدست آوردن 10،000 بازدید کننده اول شما از Google

اکنون زمان آن است که نگاهی بیندازیم به تمام داده هایی که جمع آوری کرده اید.

اگر شریک نمایندگی شما ارزش نمک خود را دارد ، شما باید از طریق نرم افزار اختصاصی خود به دنبال این داده ها باشید.

نحوه سازماندهی ، تحلیل و ابلاغ این داده ها جایی است که شما واقعاً تفاوت کیفیت بین آژانس های مختلف تحلیلی را مشاهده خواهید کرد.

  • داشبورد – هنگام ورود به سیستم عامل شریک زندگی خود ، باید بتوانید مجموعه داده های مختلف کانال های بازاریابی خود را سازماندهی و پیمایش کنید.
  • تحلیل و بررسی – بسته به فناوری مورد استفاده ، ممکن است بتوانید فوراً از معنی داده های خود مطلع شوید و یا حتی آنها را با مجموعه های دیگر صنعت خود مقایسه کنید.
  • تجسم – یک روش قدرتمند برای درک داده ها ، تجسم آنهاست. نمودارها ، نمودارها و حتی ممکن است اینفوگرافیک های سفارشی توسط شریک زندگی شما تهیه شود.

بینش و نتایج عملی

با این حال ، جمع آوری داده های خام کافی نیست.

شما باید این داده ها را درک کنید تا مفید واقع شوند.

اگرچه ممکن است شریک تجزیه و تحلیل شما از فن آوری های پیچیده ای برای خرد کردن تعداد برخوردار باشد ، اما هنوز هم یک انسان نیاز دارد که به همه چیز نگاه کند و بینش واقعی ایجاد کند.

در مرحله نهایی فرآیند ، شریک تجزیه و تحلیل شما باید معنای واقعی اعداد را با شما در میان بگذارد.

  • قصه گویی – با هم ، باید بفهمید که داده ها واقعاً به شما چه می گویند. به راحتی می توان اشاره کرد که عملکرد یک تبلیغ بهتر از تبلیغ دیگر است ، اما چرا؟ چگونه منطق داده ها را پیدا می کنید؟
  • استراتژی – پس از درک واقعی داده ها ، باید این دیدگاه ها را به یک استراتژی تبدیل کنید. به عنوان مثال ممکن است متوجه شوید که کل روش شما اشتباه بوده است یا فرصتی برای ارائه محصول جدید وجود دارد.
  • اعدام – سرانجام ، شما باید استراتژی جدید مبتنی بر داده خود را عملی کنید – یا از طریق تیم خود و یا با کمک شریک تجزیه و تحلیل خود.

3 شرکت برتر تجزیه و تحلیل در جهان

با انتخاب بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ، محدود کردن آنها و انتخاب یکی از آنها برای کار دشوار است.

ما معیارهایی را که یک شرکت تجزیه و تحلیل بزرگ را ایجاد می کند ، شکستیم و ده ها شرکت را برای یافتن بهترین نمایندگی های امروز ترکیب کردیم.

هر یک نقاط قوت و ضعف خود را دارند ، اما فارغ از هر کسی که برای کار انتخاب می کنید ، در دستان خوبی خواهید بود.

شماره 1 NP Digital – بهترین مورد برای اجرای بازاریابی

NP Digital یک شرکت بازاریابی و تجزیه و تحلیل است که توسط نیل پاتل تاسیس شده است ، و بدون شک شناخته شده ترین و تأثیرگذارترین شخصیت در فضای بازاریابی دیجیتال است.

این شرکت در سال 2017 تاسیس شد و بیش از 44000 پیرو در LinkedIn و بیش از 100 کارمند دارد. NP digital علاوه بر تجزیه و تحلیل ، طیف کاملی از خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد.

این مواردی است که NP Digital را به یکی از بهترین شرکت های تحلیلی در سال 2020 تبدیل کرده است:

  • تخصص بنیانگذار – نیل پاتل یک ستاره راک در دنیای بازاریابی دیجیتال است ، از سال 2001 در نوجوانی در فضا شروع به کار کرد. آژانسی که وی تأسیس کرده است دارای اثر انگشت در سراسر آن است ، به این معنی که شما با بازاریابان و تحلیل گران کلاس جهانی کار خواهید کرد.
  • اجرای بازاریابی – NP Digital فقط به شما کمک نمی کند داده های خود را درک کنید. آنها مجموعه کاملی از خدمات بازاریابی ، از PPC تا SEO را ارائه می دهند. از آنجا که بازاریابی دیجیتال پایه و اساس فعالیت های آنها است ، شما می توانید نتایج خوبی را در صورت ترکیب با خدمات تحلیلی آنها انتظار داشته باشید.
  • مطالعات موردی عالی – NP Digital اغلب نظرات خوبی را دریافت می کند و مشتریان بزرگی را به عنوان اثبات موفقیت آنها حفظ کرده است. به عنوان مثال ، یک مشتری گفته است که “NP Digital یکی از معدود شرکت های مشاور است که ارزش کارمزد خود را دارد”.
  • پوشش خبری – نیل پاتل توسط فوربس ، وال استریت ژورنال و سازمان ملل به عنوان یکی از تأثیرگذارترین بازاریابان نسل ما شناخته شده است.
  • تحصیلات – NP Digital به طور مرتب محتوای آموزشی در مورد همه موارد بازاریابی دیجیتال تولید می کند. این به روابط مشتری آنها منجر می شود ، جایی که آنها خود را به عنوان یک معلم در مقابل فقط یک شریک زندگی می کنند.

چه کسی باید با NP Digital کار کند؟

اگر علاوه بر تجزیه و تحلیل داده ها در زمینه اجرای بازاریابی نیز به کمک نیاز دارید ، نمی توانید با Neil Patel Digital اشتباه کنید.

این شرکت توسط یکی از معتبرترین چهره ها در دنیای بازاریابی دیجیتال تاسیس شده است ، بنابراین وقتی با آژانس وی کار می کنید ، از سالهای بصیرت او استفاده می کنید.

البته این هزینه هم دارد ، بنابراین نیل پاتل دیجیتال بهترین گزینه برای مشتریانی است که بودجه بازاریابی بالاتری دارند.

برخی از مشتریان آنها شرکتهایی مانند Viacom ، Facebook و حتی Google هستند.

بنابراین ، اگر در یک سازمان بزرگ یک تیم بازاریابی را تشکیل می دهید و به پایان دادن به شریک بازاریابی و تجزیه و تحلیل نیاز دارید ، به Neil Patel Digital مراجعه کنید.

مقاله مرتبط  راهنمای گام به گام برای رشد ترافیک SEO شما با استفاده از Ubersuggest

شماره 2 Artefact – بهترین فناوری

Artefact خود را “مهندس بازاریابی” توصیف می کند و تأکید ویژه ای بر فن آوری بازاریابی دیجیتال دارد.

در راستای این هویت ، آنها در حال ساخت مجموعه ای قدرتمند از فناوری ها هستند که از آنها برای کمک به مشتریان خود در تبدیل داده های خود به ارزش تجاری استفاده می کنند.

Artefact در کل سازمان برای استفاده از داده ها ، بهره برداری از کل زنجیره ارزش عملیات ، فناوری اطلاعات و بازاریابی فعالیت می کند.

در اینجا مواردی است که Artefact را به یکی از بهترین شرکت های تحلیلی در سال 2020 تبدیل کرده است:

  • پشته فناوری – Artefact با استفاده از برخی از آخرین پیشرفت های AI و یادگیری ماشین ، الگوریتم های سفارشی ایجاد می کند که به کسب و کارها کمک می کند تا داده ها را تسریع کرده و فرایندهای تجاری خود را بهینه کنند. Artefact که به عنوان “کارخانه هوش مصنوعی” خود شناخته می شود ، همچنین با ارائه دهندگان خدمات ابری مانند Azure همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که زیرساخت های قوی دارند.
  • تیم بزرگ و متنوع – Artefact بیش از 1000 کارمند در LinkedIn را لیست کرده است که متشکل از دانشمندان داده ، مهندسان نرم افزار و مشاوران بازرگانی هستند. این به Artefact اجازه می دهد طیف وسیعی از نیازها را در صنایع مختلف برطرف کند.
  • مطالعات موردی جامد – Artefact برای بهبود فرایندهای دیجیتالی آنها با مشتریانی مانند FMCG کار کرده است. در این مورد خاص ، آنها “پاسخ بسیار مثبتی از طرف [the] مشتری ، سهامداران داخلی ، آمازون و حتی صنعت و سایر فروشندگان در Amazon NL ”.

چه کسی باید با Artefact کار کند:

اگر شما بخشی از یک سازمان بزرگ هستید که در حال تحول دیجیتالی است ، باید Artefact را به شدت در نظر بگیرید.

رویکرد و فناوری هایی که Artefact استفاده می کند همچنین برای سازمانهایی که داده های زیادی دارند و باید در سراسر کشور بهینه شوند مفید است.

به عنوان مثال ، شرکت هایی که باید فرآیندهای تولید خود را بهینه کنند یا نیاز به واکنش در برابر اطلاعات بازار دارند.

شماره 3 – بهترین برای مشاغل کوچک

در برخی موارد ، ممکن است تمایل نداشته باشید با یک شریک آژانس کار کنید. به خصوص برای مشاغل کوچک که بودجه بازاریابی زیادی ندارند ، نرم افزار تجزیه و تحلیل می تواند شکاف را از بین ببرد.

Adverity بستری است که به شما امکان می دهد تمام داده های بازاریابی خود را در یک مکان واحد جمع آوری کنید. ابزارهای تجزیه و تحلیل آنها به شما امکان می دهد سیلوهای موجود در سازمان خود را تجزیه کرده و بینش جدیدی را کشف کنید تا بتوانید تصمیم گیری خود را بهبود ببخشید.

اگرچه تیم Adverity به شما در سیستم عامل خود کمک خواهد کرد ، اما تخصص و هدایت شده ای را که می توانید از آژانس مانند NP Digital بدست آورید به دست نمی آورید.

این مواردی است که Adverity را به یکی از بهترین شرکت های تحلیلی در سال 2020 تبدیل کرده است:

  • هزینه – اگر می خواهید وارد دنیای تجزیه و تحلیل شوید اما بودجه قابل توجهی ندارید ، Adverity (تا حدی) شما را تحت پوشش قرار می دهد. قیمت گذاری آنها بر اساس یک پیشنهاد سفارشی انجام می شود که تحت تأثیر صنعت شما ، اندازه کسب و کار شما و منبع داده ای است که می خواهید در آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که راهنمایی های تخصصی یک شریک آژانس مانند NP Digital یا Artefact را نخواهید گرفت.
  • تجزیه و تحلیل داده های جامع – Adverity یکی از بزرگترین کتابخانه های اتصال داده در بازار را دارد. شما قادر خواهید بود تمام منابع داده خود از جمله CRM ، پایگاه داده backend ، تجزیه و تحلیل وب سایت و تبلیغات را به هم متصل کنید. آنها همیشه ادغام های جدیدی را اضافه می کنند ، بنابراین اگر نیاز خاصی دارید ممکن است بتوانند آن را برای شما سفارشی کنند.
  • بررسی عالی – در پلت فرم بررسی نرم افزار G2 ، Adverity در حال حاضر دارای امتیاز 4.5 / 5 ستاره است ، با بیش از 100 بررسی. این بررسی ها بازرگانی های گوناگونی را منعکس می کند و از مواردی استفاده می کند – از آژانس های بازاریابی تا دانشمندان علوم سیاسی یکی از رایج ترین جنبه هایی که بازرسان خاطرنشان کردند این است که قابلیت اتصال به سیستم عامل چقدر است.

چه کسی باید با Adverity کار کند:

سختی مناسب بهترین مشاغل کوچک و متوسط ​​است که ممکن است بودجه لازم برای همکاری نزدیک با یک شریک تجزیه و تحلیل را نداشته باشند.

بخاطر داشته باشید که چون راهنمایی های تخصصی نخواهید داشت ، تیم بازاریابی شما باید بفهمد که چگونه تمام داده های شما را درک کند ، که کار ساده ای نیست.

نتیجه

اگر از تحقیقی که ما در این مقاله برای شما انجام داده ایم استفاده کنید ، در یافتن یک شرکت تجزیه و تحلیل مناسب برای کار با مشکل زیادی مواجه نخواهید شد.

صرف نظر از انتخاب شما ، به یاد داشته باشید که هدف تجزیه و تحلیل اطلاع رسانی استراتژی بازاریابی شما است.

اما داده ها به تنهایی تضمین نمی کنند که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما موفقیت آمیز باشد. همیشه باید با ایده های خلاقانه و اجرای دقیق همراه باشد.

برای اطمینان از اینکه هنگام انتخاب شریک تجزیه و تحلیل نمی توانید اشتباه بروید ، همیشه هدف نهایی افزایش تبدیل ها را در ذهن داشته باشید.