آموزش سئو

25 کتاب بازاریابی که باید بخوانید

آوریل 7, 2021

صرف نظر از اینکه چقدر بازاریاب باسابقه ای هستید ، همیشه می توانید از خرد کسانی که مسیرهای حرفه ای مشابهی را پیموده اند ، بهره مند شوید. یک راه خوب برای یادگیری از افراد حرفه ای فصلی ، بررسی برخی از کتابهایی است که در مورد جنبه های مختلف بازاریابی نوشته اند.

غالباً ، این کتاب ها رویکردهای فلسفی ارائه می دهند که در شرایط بسیار فراتر از قلمرو بازاریابی اعمال می شوند ، در حالی که به طور همزمان بینشی از موفقیت آمیزترین مبارزات زمان ما را ارائه می دهند.

اگر به دنبال یک مطالعه عالی بازاریابی هستید که از ابتدا تا انتها شما را تحریک کند ، این 25 کتاب بازاریابی را بررسی کنید.

1. بازاریابی مجوز: تبدیل غریبه ها به دوستان و دوستان به مشتری

کتابهای بازاریابی -

این روایت به طرز باورنکردنی ایجاب کننده است و از هر نوع بازاریاب جذابیت دارد ، صرف نظر از اینکه در آژانس یا شرکتی کار می کنید.

در این صفحات ، توصیه هایی از ست گودین ، ​​کارآفرین بازاریابی و نویسنده 19 کتاب پرفروش پیدا خواهید کرد. درباره مفهوم انقلابی وی در مورد بازاریابی مجوز اطلاعاتی کسب کنید که کاملاً در تضاد با رویکرد کلاسیک بازاریابی است که گودین از آن به عنوان “بازاریابی وقفه ای” یاد می کند.

گودین در مورد اهمیت ایجاد روابط و تقویت اعتماد به عنوان اصول اساسی بازاریابی موفق صحبت می کند.

همچنین در قالب صوتی نیز موجود است.

2. موقعیت یابی: نبرد برای ذهن شما

کتابهای بازاریابی - موقعیت: نبرد برای ذهن شما

هیچ رازی نیست که ما ، به عنوان مصرف کننده ، پس از پیام بازاریابی دائماً مملو از پیام بازاریابی می شویم. که در این روایت نویسنده آل ریس که برای بازاریابان از هر تخصصی مناسب است ، مخاطبان شکاک و بیش از حد اشباع شده را با چالش های بازاریابی روبرو می کند.

این کتاب به رویکرد جدیدی برای اشغال موقعیت در ذهن مشتری می پردازد ، نگرشی که علاوه بر رقابت ، نقاط قوت و ضعف یک مارک تجاری را نشان می دهد.

آل رییس که در زمان خودش اسطوره ای از مارک تجاری است ، اعتبار دوباره ایده موقعیت یابی در جریان اصلی بازاریابی را به خود اختصاص داده است.

در قالب صوتی نیز موجود است.

3. رشد هک کردن

بهترین کتاب های بازاریابی - رشد هک

با رویکردی غیر متعارف ، هک رشد به روند استفاده از تجزیه و تحلیل و آزمایشات سریع برای ایجاد فرصت های رشد با تأثیر زیاد اشاره دارد.

در این کتاب، شان الیس و مورگان براون تجربیات خود را در زمینه تدوین این استراتژی و همچنین چگونگی راه اندازی این رویكرد مشاغل فعلی همه جا مانند Airbnb به سمت موقعیت های فعلی خود به اشتراک می گذارند.

این کتاب بازاریابی که برای هر بازاریابی که امیدوار است بتواند مشتری خود را افزایش دهد باید بخواند به صورت صوتی نیز موجود است.

4. ساختن یک مارک داستانی: پیام خود را روشن کنید تا مشتریان گوش دهند

بهترین کتاب های بازاریابی - ساخت یک نام تجاری داستانی

در حالی که این کتاب خواندن خوب برای همه بازاریابان ، به ویژه برای بازاریابان محتوا مناسب است.

روند StoryBrand دونالد میلر به بازاریابان امکان می دهد تا از طریق روایت با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند و هفت م sevenلفه ضروری را که همه مارک ها برای برقراری ارتباط موفقیت آمیز لازم دارند ، تأکید می کند.

با استفاده از استراتژی میلر ، نحوه صحبت در مورد نام تجاری خود را تغییر می دهید ، و شنوندگان شما نحوه دید شما را تغییر می دهند.

در قالب صوتی نیز موجود است.

5. مسری: چرا همه چیز ادامه دارد

بهترین کتاب های بازاریابی - مسری

این کتاب توسط Jonah Berger ، استاد بازاریابی وارتون ، مطالعه هر بازاریاب ضروری است.

برگر با غوطه وری در مورد روانشناسی در مورد چگونگی محبوب شدن همه چیز ، Berger به اشتراک می گذارد که چگونه شش عنصر اساسی باعث ایجاد مسری در میان گروهی از افراد می شود – و اینکه چگونه می توانید این ایده سرایت را در استراتژی بازاریابی خود اعمال کنید.

در قالب صوتی نیز موجود است.

6. این بازاریابی است: تا زمانی که یاد نگیرید نمی توانید دیده شوید

بازاریابی bokos - این بازاریابی است

ورود دیگری توسط بازاریاب مشهور ست گودین ، “این بازاریابی است”برای بازاریابان از هر سطح مهارت ساخته شده است.

گودین در صفحات خود درباره روش خود در زمینه بازاریابی بحث می کند و نکات ، ترفندها ، نحوه موفقیت و داستانهای موفقیت را به اشتراک می گذارد. اگر شما علاقه مند به یادگیری مهارت های اساسی از یک متخصص واقعی هستید ، این کتاب بازاریابی برای شما مناسب است.

مقاله مرتبط  3 دلیل اصلی برای استفاده از ابزارهای هوش افزوده در بازاریابی دیجیتال

به صورت صوتی نیز موجود است.

7. قلاب: نحوه ساخت محصولات سازنده عادت

بهترین کتاب های بازاریابی - قلاب

چرا برخی از محصولات موفق می شوند و برخی دیگر با بدبختی شکست می خورند؟

که در “قلاب شده، “نویسنده نیر اِیل ، متخصص مهندسی رفتار ، مدل هوک را خراب می کند: یک فرایند چهار مرحله ای که برای تشویق رفتار مشتری به طور ظریف استفاده می شود. با تصویب مکرر این فرآیند ، بازاریابان در نهایت می توانند تبدیل را تحریک کنند.

این کتاب برای بازاریابانی که با محصولات عادت آفرین کار می کنند ایده آل است اما می تواند در بازارهای وسیع بازاریابی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این یک خوانش جذاب و پر از موارد استفاده در زندگی واقعی است ، از کتاب مقدس تا برنامه Pinterest.

این کتاب به صورت صوتی نیز موجود است.

8. آنها از شما پاسخ می گیرند: رویکرد انقلابی به فروش ورودی ، بازاریابی محتوا و مصرف کننده دیجیتال امروز

بهترین کتاب های بازاریابی - آنها از شما پاسخ می گیرند

آیا استراتژی بازاریابی فعلی شما به تازه سازی نیاز دارد؟ اگر چنین است ، این کتاب برای شما مناسب است.

نوشته شده توسط مارکوس شریدان ، یک مالک شرکت استخر که سقوط مسکن در سال 2008 را پشت سر گذاشت و اکنون یکی از بزرگترین نصب کنندگان استخر در کشور است ، این کتاب خوانندگان را از طریق تجربیات خود ، راهنمایی ها و دیدگاه هایی را در این راه ارائه می دهد.

این رویکرد تازه در بازاریابی برای هر کسی که به دنبال گنگ زدن به روش های بیات و امتحان چیز جدید است ایده آل است.

همچنین در قالب صوتی نیز موجود است.

9. استراتژی اقیانوس آبی ، نسخه گسترده: نحوه ایجاد فضای بازار بدون رقابت و رقابت را بی ربط کنید

بهترین کتاب های بازاریابی - استراتژی اقیانوس آبی

یک کلاسیک ، این کتاب در این ایده فرو می رود که موفقیت از رویارویی با رقبا حاصل نمی شود بلکه از شناسایی فضاهای جدید بازار آماده رشد است.

نویسندگان W. Chan Kim و Renee Mauborgne ، استادان INSEAD ، استراتژی هایی را برای شناسایی و بهره برداری از بازارهای جدید با موفقیت به اشتراک می گذارند.

به صورت صوتی نیز موجود است.

10. آنچه مشتری ها هوس می کنند: چگونه تجربه های مرتبط و به یاد ماندنی را در هر لمس ایجاد کنیم

بهترین کتاب های بازاریابی - آنچه مشتری ها هوس می کنند

نیکلاس جی کارآفرین و نویسنده به خوانندگان آموزش می دهد برای پاسخ به دو سوال: مشتریان شما چه چیزی را دوست دارند و از چه چیزی متنفرند؟

از طریق این دوگانگی ، مارک ها می توانند روابط خود با مشتریان خود را دوباره تصور کنند. با درکی که به دست می آورند ، مارک ها می توانند دقیقاً همان چیزی را که مصرف کنندگانشان می خواهند ارائه دهند و از مزایای آن بهره مند شوند.

این کتاب به صورت صوتی در دسترس است.

11. طرح بازاریابی 1 صفحه ای: مشتریان جدیدی پیدا کنید ، درآمد بیشتری بدست آورید و از جمعیت متمایز شوید

بهترین کتاب های بازاریابی - برنامه بازاریابی 1 صفحه ای

در این انقلابی کتاب، نویسنده و بازاریاب سرکش آلن دیب با استفاده از استراتژی های بازاریابی مشاغل بزرگ علیه مشاغل کوچک و متوسط ​​بحث می کند.

او با شروع ، رشد و خروج از بسیاری از مشاغل مختلف در صنایع مختلف ، مورد پسندیدن قرار گرفته است. با رعایت برنامه یک صفحه ای Dib ، می توانید یک طرح بازاریابی پیچیده برای تجارت کوچک خود ترسیم کرده و بلافاصله شروع به ساخت کنید.

همچنین می توانید یک نسخه صوتی نیز خریداری کنید.

12. همه می نویسند: راهنمای راهنمای ایجاد محتوای خوب مسخره آور

بهترین کتاب های بازاریابی - همه می نویسند

اگر درگیر بازاریابی هستید ، در نوشتن نیز مشارکت دارید.

خواه اصطلاح نویسنده در امضای ایمیل شما باشد یا نه ، همه بازاریابان خوب باید نویسندگان خوبی باشند.

در این در دسترس است کتاب از “تأثیرگذارترین زن در رسانه های اجتماعی فوربس” ، شما استراتژی هایی را خواهید آموخت که می تواند نوشتن دیجیتالی شما را به سطح بالاتری برساند. صرف نظر از نقش شما ، این یک خواندن عالی برای هر بازاریابی است که به دنبال مهارت خود است.

همچنین می توانید آن را در قالب صوتی دریافت کنید.

13. تأثیر ، جدید و گسترده: روانشناسی اقناع

بهترین کتاب های بازاریابی - نفوذ

رابرت سیالدینی آخرین کتاب پرفروش نیویورک تایمز از این کلاسیک حتی عمیق تر به این نتیجه می رسد که چرا بله مردم می گویند و چگونه این روانشناسی می تواند در استراتژی بازاریابی نام تجاری شما تأثیر بگذارد.

مقاله مرتبط  19 مثال اثبات اجتماعی قدرتمند که می توانید در وبلاگ خود استفاده کنید

این کتاب که باید برای هرکسی که بفروشد ، بخواند ، این کتاب را به شما فکر می کند که دو بار در مورد کلمه بله فکر کنید.

به صورت صوتی نیز موجود است.

14. بازاریابی: یک داستان عاشقانه: چگونه برای مشتریان خود اهمیت داشته باشیم

بهترین کتاب های بازاریابی - بازاریابی یک داستان عاشقانه

این کتاب همه چیز در مورد چگونگی ایجاد طنین انداز بودن ایده های شما است. همه اعضای تیم بازاریابی شما ممکن است از یک روش بازخوانی بهره مند شوند.

برنادت جیوا ، نویسنده هشت کتاب پرفروش ، در جنبه شخصی تری از بازاریابی فرو می رود و راه هایی را برای ارتباط ارگانیک به اشتراک می گذارد.

از طریق حکایت ها و داده ها ، جیوا دلیل قانع کننده ای را برای نیاز به رویکرد مجدد نحوه برخورد ما با مصرف کنندگان احتمالی خود ایجاد می کند.

همچنین می توانید آن را به عنوان یک کتاب صوتی دریافت کنید.

15. مرا به فکر فرو نرسانید ، دوباره مورد بازدید قرار گرفت: رویکردی عقل سلیم به کاربرد وب (صداهایی که اهمیت دارند)

بهترین کتاب های بازاریابی - مرا به فکر فرو نبرید

گوروی کاربردی استیو کروگ با به روزرسانی موارد کلاسیک خود بازگشت. در این ویرایش جدید ، کروگ حتی بیشتر به اصول و منطق موجود در جهت یابی بصری سایت و طراحی اطلاعات می پردازد.

این کتاب برای هر بازاریابی که هرگز وظیفه ساخت صفحه فرود را داشته باشد و همچنین توسعه دهندگانی که قصد دارند مجموعه مهارت های خود را گسترش دهند ، مناسب است.

نسخه کتاب صوتی موجود است.

16. سریعتر ، دقیق تر ، بلندتر: توجه استاد در یک بازار دیجیتال پر سر و صدا

بهترین کتاب های بازاریابی - دقیق تر ، سریع تر ، بلندتر

که در “سریعتر ، بلندتر ، دقیق تر، “آرون آگیوس و گیان کلنسی استراتژی خود را برای تبدیل نمایندگی دو نفره خود به یک رهبر بازاریابی دیجیتال جهانی به اشتراک می گذارند.

بیاموزید که چگونه از طریق استراتژی های مدرن بازاریابی دیجیتال (مانند SEO) که با علوم اجتماعی ترکیب شده است ، برند خود را بلندتر کنید. این کتاب قصد دارد به شما بیاموزد که چگونه با تمرکز بر تأمین ارزش واقعی و ایجاد ارتباط انسانی ، برند خود را بهتر کنید.

همچنین در قالب صوتی موجود است.

17. بازاریابی دیجیتال برای آدمکها ، چاپ دوم

بهترین کتاب های بازاریابی - بازاریابی دیجیتال برای افراد ساختگی

این که آیا شما یک متخصص نیاز به یک رویکرد از نو تصور شده یا یک بازاریاب برای اولین بار در زمینه دیجیتال هستید ، این کتاب همه چیز را دارد.

نوشته شده توسط مدیر عامل DigitalMarketer.com ، این کتاب نکات و ترفندهایی را برای رشد و جذب مخاطب خود در دنیای دیجیتال در حال تغییر به اشتراک می گذارد. یک کلاسیک واقعی ، باید در قفسه کتاب هر بازاریاب دیجیتال جایی داشته باشد.

این کتاب همچنین در قالب صوتی ارائه می شود.

18. اصالت ها: چگونه افراد غیرمطالب جهان را به حرکت در می آورند

بهترین کتاب های بازاریابی - اصل

نویسنده آدام گرانت یکی از تأثیرگذارترین رهبران صنعت است ، بنابراین تردیدی در تحریک آمیز بودن این کتاب وجود نداشت.

اندیشه انگیز و تند ، “اصل“نحوه مشاهده جهان را تغییر خواهد داد. این کتاب با پرسیدن و کاوش در مورد چگونگی ایجاد ایده ها ، شیوه ها و سیاست های جدید بدون سرنگونی جهان ، همه آنچه را که نامش نوید می دهد ، دارد.

همچنین در قالب صوتی موجود است.

19. استراتژی بازاریابی دیجیتال: رویکردی یکپارچه در بازاریابی آنلاین

بهترین کتاب های بازاریابی - استراتژی بازاریابی دیجیتال

در جدیدترین نسخه از این خواندن کتاب، سایمون کینگسورث ، فوق العاده پرفروش و بازاریاب بین المللی حتی بیشتر در پیچیدگی های اتوماسیون بازاریابی فرو می رود.

این کتاب که برای بازاریابان پیشرفته در هر موقعیتی ایده آل است ، شامل منابع آنلاین مانند راهنماهای پیاده سازی در جستجوی پرداختی ، تولید سرب ، ایمیل و موارد دیگر است.

20. Pre-Suasion: راهی انقلابی برای نفوذ و اقناع

بهترین کتاب های بازاریابی - قبل از سوئیس

“Harvard Business Review” نویسنده Rober Cialdini را “برجسته ترین متخصص در زمینه اقناع موثر” خواند.

که در “قبل از سوئیس، “سیالدینی نحوه آماده سازی مخاطبان برای یک پیام خاص قبل از پذیرش را بیان می کند.

این کتاب از دروس تاریخ گرفته تا تئوری تبلیغات ، استراتژی های موثرترین پیام رسان دیجیتالی را که تاکنون شناخته اید به اشتراک می گذارد. این کتاب که برای بازاریابان از هر رسانه مناسب است ، قطعاً باید جایی در قفسه شما داشته باشد.

این کتاب که باید بخوانید در قالب صوتی نیز موجود است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار شماره گیر خودکار سال 2020

21- بازاریابی هکر رشد: آغازگر آینده روابط عمومی ، بازاریابی و تبلیغات

بهترین کتاب های بازاریابی - بازاریابی هکر رشد

به دنبال ساختن و رشد هستید؟ این کتاب برای تو است.

در این نسخه به روز شده ، استاد راهنمای بازاریابی و پرفروش ترین کتاب Ryan Holiday نحوه استفاده از هک رشد را برای دستیابی به پایگاه های جدید کاربر و توسعه تجارت خود تجزیه می کند.

مناسب این کتاب برای هر بازاریاب با رشد فکر ، یک کتاب کلاسیک واقعی است.

همچنین در قالب صوتی موجود است.

22. ذهن مهم: از مطالب استفاده کنید تا تأثیر خود را آزاد کنید و کسانی را که برای شما مهم هستند جذب کنید

بهترین کتاب های بازاریابی - ذهنیت برتر

Top of mind عبارتی است که در اطراف هر شرکتی می شنوید ، اما چگونه واقعاً می توانید در بالای ذهن مخاطب خود بمانید؟

که در این کتاب، جان هال ، بنیانگذار ، نفوذ و شرکت ، به این سوال پاسخ می دهد ، و استراتژی های گام به گام نحوه استفاده از محتوا را به اشتراک می گذارد تا برند خود را واقعاً در ذهن خود نگه دارد.

این کتاب مناسب برای بازاریابانی است که می خواهند مطالب خود را به کارهای بیشتری ارائه دهند ، این کتاب به ویژه برای بازاریابان محتوا ضروری است.

در صورت تمایل می توانید به کتاب صوتی گوش دهید.

23. عصر تأثیر: قدرت تأثیرگذاران برای بالا بردن نام تجاری شما

بهترین کتاب های بازاریابی - عصر تأثیر

مارک ها یا بازاریاب هایی که به دنبال موفقیت در دنیای تأثیرگذاری در بازاریابی هستند ، احتمالاً این کتاب را بسیار مفید می دانند.

نوشته شده توسط نیل شفر ، بازاریاب رسانه های اجتماعی شناخته شده در سطح بین المللی ، “عصر تأثیره“چگونگی یافتن و برقراری ارتباط با اینفلوئنسرهای مناسب برای برند شما و همچنین نحوه قرار دادن نام تجاری خود به عنوان تأثیرگذار نهایی در زمینه کاری شما را بررسی می کند.

پر از نکات استراتژیک ، عصر تأثیر در میان کتاب های بازاریابی به عنوان یک همراه عالی برای شروع مسیر شما برای بازاریابی تأثیرگذار برجسته است.

برای خواندن این مطلب می توانید کتاب صوتی نیز دریافت کنید.

24. محتوا ، شركت: چگونه كارآفرینان از محتوا برای ایجاد مخاطب گسترده و ایجاد مشاغل کاملاً موفق استفاده می كنند

بهترین کتاب های بازاریابی - Content Inc

بازاریابان محتوا ، این مورد برای شما مناسب است.

که در این کتاب، جو Pulizzi ، نویسنده و معلم بازاریابی متن را در مورد روند بازاریابی با حمایت از توسعه محتوا برای اولین بار و پایان دادن به توسعه محصول خلاصه می کند.

دیوانه به نظر می رسد؟ شاید نه. روند شش مرحله ای بنیادی مشترک توسط Pulizzi می تواند مسیر تجارت شما را کاملاً تغییر دهد.

همچنین در قالب صوتی موجود است.

25. ساخته شده برای چسبیدن: چرا بعضی از ایده ها زنده می مانند و دیگران می میرند

بهترین کتاب های بازاریابی - Made to Stick

ایده آل برای هر بازاریاب ، این کتاب بررسی می کند که چرا برخی از ایده ها ، صرف نظر از صحت ، قدرت ماندن دارند ، در حالی که برخی دیگر در خلأ فرو می روند.

نویسندگان و برادران پرفروش نیویورک تایمز ، چیپ و دن هیت ، خواننده را به یک سفر اکتشافی سوق می دهند ، در این مسیر شش ویژگی اصلی مشترک بین همه پیام های قدرتمند را به اشتراک می گذارند.

نسخه کتاب صوتی نیز موجود است.

نتیجه

در حالی که این 25 کتاب بازاریابی مجموعه ای گسترده از ایده ها و فلسفه ها را نشان می دهد ، همه آنها هدف یکسانی دارند: کمک به شما در بهبود استراتژی بازاریابی.

خواه امیدوار باشید که نسل سرب را بهبود ببخشید ، استراتژی اجتماعی خود را ارتقا دهید یا استراتژی بازاریابی خود را کاملاً اصلاح کنید ، این کتابهای بازاریابی می توانند به شما در دستیابی به اهداف کمک کنند.

اگر برای توسعه استراتژی بازاریابی و اجرای استراتژی های ارائه شده در این کتاب ها به کمک نیاز دارید ، آژانس ما می تواند به شما کمک کند.

کتاب بازاریابی مورد علاقه شما چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید