آموزش سئو

25 ابزار رسانه اجتماعی که کارشناسان برای ساده سازی بازاریابی خود استفاده می کنند

مارس 17, 2021

با بیش از 3.6 میلیارد کاربران رسانه های اجتماعی در سراسر جهان ، بازاریابی شبکه های اجتماعی را نمی توان نادیده گرفت.

بازاریابان زرنگ و دانا می دانند که شبکه های اجتماعی بخشی حیاتی از هر کمپین بازاریابی است. برای مشاغل ، هر بستر رسانه اجتماعی فرصتی برای تعامل با مخاطبان هدف خود است.

حتی ستارگان بازاریابی می دانند که بدون داشتن ابزار مدیریت صحیح رسانه های اجتماعی ، راهبرد و مدیریت حتی چند شبکه اجتماعی می تواند طاقت فرسا باشد.

این را در نظر بگیرید:

وقتی امروز حتی فیس بوک ، اینستاگرام و TikTok را بررسی نکرده اید ، چگونه می توانید با حساب Twitter خود همراه باشید؟ در مورد همه آن سایت های جدید رسانه های اجتماعی که هر روز در میان ظاهر می شوند (یا به نظر می رسد) چه می کنید؟

از کجا می دانید کدام یک را برای برند خود هدف بگیرید و کدام یک را حذف کنید؟

یک نفس عمیق بکش.

مدیریت رسانه های اجتماعی شما نباید طاقت فرسا باشد. ابزارهای رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند:

  • با انجام ارسال پیام ، گوش دادن به مطالب اجتماعی و تحقیق در مورد هشتگ ، در وقت خود صرفه جویی کنید.
  • با اجازه دادن به شما برای اختصاص منابع به کارهای دیگر ، در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
  • شاید حتی با گرفتن یک پست منفی به موقع برای ایجاد تداخل و حل سریع موضوع ، اعتبار نام تجاری خود را حفظ کنید.

من تحقیق را برای شما انجام داده ام و برترین بازاریابی شبکه های اجتماعی را در پنج دسته سازماندهی کرده ام. ما با ابزاری شروع می کنیم که به چهار مرحله بازاریابی در شبکه های اجتماعی کمک می کند: کشف ، ایجاد ، نظارت و برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل. سپس ، در پایان دسته پنجم متفرقه را اضافه کردم.

اگر متوجه شدید که در یک مرحله خاص گیر کرده اید ، فقط به بخش مربوطه بروید.

آیا شما آماده بهره وری ، بهینه سازی بازاریابی شبکه های اجتماعی خود و تبدیل شدن به یک بازاریاب خبره در رسانه های اجتماعی هستید؟

شروع کنیم.

تحقیق و کشف محتوا

مطابق با استاتیستا، کاربران 347222 استوری را به اینستاگرام ارسال می کنند و هر دقیقه 157000 پیام را در فیس بوک به اشتراک می گذارند. یافتن محتوای ارزش افزوده در آن سر و صدا می تواند طاقت فرسا باشد.

بیایید ابزارهای رسانه اجتماعی را که به فیلتر کردن محتوای معنی دار کمک می کنند ، بررسی کنیم ، بنابراین می توانید تصاویر ، پست ها و مکالمه هایی را پیدا کنید که مورد توجه مخاطبان شما قرار بگیرند.

1 نازل

این ابزار داستان های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان و پیروان در توییتر ، فیس بوک و سایر برنامه های اجتماعی را سازمان می دهد. این برنامه به صورت وب ، Android و iOS در دسترس است.

این داستان های جمع شده از دایره رسانه های اجتماعی شما را به عنوان پیوندهایی با خواندن آسان در یک فید نمایش می دهد. همچنین می توانید تأثیرگذارها را در جای خود قرار دهید.

Nuzzel ابزاری در رسانه های اجتماعی است که اخبار اخبار مربوط به سیستم عامل های اجتماعی را تحت نظارت خود قرار می دهد.

با استفاده از گزینه “مرتب سازی بر اساس” می توانید اخبار مربوط به آخرین ساعت را فرا بگیرید یا هفته گذشته را مرور کنید. همچنین می توانید بر روی محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط اتصالات درجه 2 خود ضربه بزنید.

سرانجام ، شما همچنین می توانید محتوای موجود در فید خبری خود را در یک خبرنامه ایمیل درست کنید.

2 با تغذیه

مطالب برتر را در وبلاگ های صنعت و سایر نشریات به صورت فوری جمع آوری کنید. ربات هوش مصنوعی وی ، Leo ، به عنوان یک دستیار تحقیق عمل می کند که عادت های خواندن شما را می آموزد و مقالاتی را که به آن علاقه خواهید داشت ارائه می دهد.

سپس هر مقاله را “خوانده” و آنها را با خلاصه ها ، تجزیه و تحلیل ها و پیوندهای مربوط به مطالب مرتبط حاشیه نویسی می کند.

ابزار رسانه های اجتماعی Feedly مطالب را می خواند و تحلیل می کند.

لئو از رفتار شما می آموزد. اگر مقاله ای را ذخیره کنید ، مانند آن بیشتر به شما نشان داده می شود. اگر روی “کمتر مثل این” کلیک کنید ، لئو کمتر مقاله را در مورد آن موضوع به خاطر می آورد و به شما نشان می دهد.

همچنین می توانید اولویت ها را در مباحث تنظیم کنید. یک موضوع فرعی را انتخاب کنید ، و Leo آن مقاله ها را در زیر فهرست اولویت ها قرار می دهد.

ابزار رسانه های اجتماعی Feedly شامل برگه اولویت ها در موضوعات است.

3 BuzzSumo

دلایل مختلفی وجود دارد که من این ابزار را دوست دارم. علاوه بر کشف محتوا ، می توانید از آن برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، ردیابی روند آنلاین و حتی یافتن تأثیرگذار در عمودی خود استفاده کنید.

از آن برای تشریح رقابت خود ، درک مخاطبان و یافتن محتوایی با بیشترین اشتراک شبکه اجتماعی استفاده کنید.

برنامه افزودنی Chrome به شما امکان می دهد هنگام مرور ، تحقیقات خود را انجام دهید. برای استفاده از آن ، کلمه کلیدی یا عبارت خود را وارد کنید تا محتوای عملکرد بالا را کشف کنید.

می توانید از فیلترها برای سفارشی کردن جستجوی خود بر اساس زبان ، بازه زمانی ، کشور و تعدادی از پارامترهای دیگر استفاده کنید.

با استفاده از ویژگی “مرتب سازی بر اساس” می توانید به محبوبیت محتوا در یک شبکه اجتماعی خاص پی ببرید.

همچنین می توانید یک URL وبلاگ را به ابزار وصل کنید تا محتوای دارای عملکرد برتر را پیدا کنید.

مقالات محتوایی را با ابزار رسانه های اجتماعی BuzzSumo تجزیه و تحلیل کنید.

4 برچسب

این یکی دیگر از ابزارهای عالی رسانه های اجتماعی برای نظارت و جستجوی هشتگ های مرتبط با صنعت شما و پیگیری نام های تجاری است.

برای شروع جستجوی خود ، کلمه کلیدی را وارد کنید و ابزار محتوا را از چندین سیستم عامل ارائه می دهد.

در اینجا نتایج جستجو برای #neilpatel وجود دارد:

هشتگ های مربوطه را با ابزار رسانه های اجتماعی TagBoard پیدا کنید.

مستقیماً از صفحه عکس می توانید به این موارد اشاره کنید.

در نوار کناری سمت راست ، آمار مفیدی درباره فرکانس و احساسات هشتگ خود دریافت می کنید.

هشتگ ها را با ابزار رسانه های اجتماعی TagBoard تحلیل کنید.

Tagboard مخصوصاً برای ردیابی بسیار مفید است مکالمات و تعامل در حین کنفرانس ها و رویدادهای زنده.

مقاله مرتبط  نحوه ساخت Chatbot برای تجارت الکترونیکی

ایجاد محتوای بصری

مطابق با انتقام جویی، 49 درصد از بازاریابان مورد بررسی ، محتوای بصری را بسیار مهم ارزیابی کرده اند ، اما 43 درصد گفتند که تولید مداوم آن بزرگترین چالش آنها است.

رسانه های اجتماعی غیرقابل انکار بصری شده اند و حضور در اینستاگرام ، Pinterest ، TikTok ، YouTube و سایر سیستم عامل های تصویری از اهمیت بالاتری برخوردار است.

در اینجا چند ابزار رسانه اجتماعی برای کمک به شما در ایجاد فیلم ، عکس ، نمودار ، صفحه Pinterest ، اینفوگرافیک و موارد دیگر آورده شده است.

5 بوم

این یک ابزار وب ساده طراحی گرافیکی با الگوهای از پیش ساخته شده برای انواع شبکه ها و کاربردهای اجتماعی است.

این برخی از بهترین عناصر فتوشاپ را با قابلیت کشیدن و رها کردن ترکیب می کند.

قابلیت کشیدن و رها کردن در ابزار رسانه های اجتماعی Canva

برای هر الگوی ، طرح ها ، قلم ها و پس زمینه های متنوعی برای انتخاب وجود دارد. و اگر متوجه شدید که با عملکرد خاصی مشکل دارید ، این مشکلات وجود دارد آموزش رایگان برای کمک به شما در طراحی گرافیک بهتر.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید بیشترین اشتراکی را که برای محتوای اینفوگرافیک استفاده می کنید ، یک آموزش برای ایجاد آن وجود دارد اینفوگرافی ساده با Canva.

اینجاست ده وب سایت برای تهیه عکس های سهام رایگان و برتر که می توانید در طراحی های خود استفاده کنید.

6 قابل گاز گرفتن

Biteable به شما امکان می دهد فیلم ها ، انیمیشن ها ، موشن گرافیک ها و تعدادی تصویر دیگر را برای نمایش های اجتماعی ، تبلیغات و حتی موارد دیگر بسازید. برای شروع می توانید از هر یک از الگوهای آنها استفاده کنید.

می توانید تقویم بازاریابی خود را با تقویم خود همگام سازی کنید تا نکات و الگوهای ویدیویی آماده برای فصول ، تعطیلات و رویدادهای مربوطه را دریافت کنید.

قابلیت تقویم محتوا در ابزار رسانه های اجتماعی قابل انعطاف

7 Pixlr

Pixlr یک سرویس فرمیوم است که عملکرد فتوشاپ بسیار زیادی دارد.

خدمات رایگان آن شامل Pixlr X (برای بیان) با ابزارهای ضروری برای ویرایش سریع است. Pixlr E (برای ویرایشگر) ابزار گسترده ای برای ایجاد محتوای پیچیده تر و حذف BG ، ابزاری برای حذف پس زمینه مبتنی بر هوش مصنوعی ، انتخاب گسترده تری از ابزارها را ارائه می دهد.

اگر حتی به قابلیت ویرایش عکس بیشتری نیز نیاز دارید ، آنها یک طرح مبتنی بر اشتراک را ارائه می دهند که شامل برچسب ها ، پوشش ها و جلوه های بصری بیشتری است.

Pixlr الگوهایی را ارائه می دهد ، برخی از آنها رایگان و بخشی از خدمات اشتراک است.

الگوهای موجود در ابزار رسانه های اجتماعی Pixlr

نکته حرفه ای: تصویر Pinterest یک پیکسلی

تصاویری که در آنها به اشتراک می گذارید Pinterest باید به صورت عمودی تراز شود. اما ، اگر یک تصویر بلند را مستقیماً در یک پست وبلاگ وارد کنید ، این امر املاک زیادی را اشغال می کند.

راه حل بارگذاری تصویر بلند Pinterest در زیر اولین عکس پست شما است. سپس ، ارتفاع و عرض آن را به یک پیکسل تغییر دهید.

اکنون ، با کلیک روی دکمه “پین کردن آن” برای به اشتراک گذاشتن در Pinterest ، تصویر ظاهر می شود. متن alt تصویر Pinterest به طور خودکار به عنوان عنوان تصویر عمل می کند.

نظارت و برنامه ریزی

مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی مارک تجاری خود در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز در هفته غیرممکن است. اما دنیای رسانه های اجتماعی ساعت 5 عصر خاموش نمی شود.

ابزارهای رسانه های اجتماعی برای نظارت و برنامه ریزی می توانند کمک کنند. آنها می توانند هر هفته با ترکیب فعالیت برند شما از چندین شبکه رسانه اجتماعی در یک داشبورد ، ساعت ها را در شما صرفه جویی کنند.

8. Hootsuite

Hoot ابزاری کامل و کامل برای مدیریت رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد ذکرها ، تعامل و سایر معیارها را در همه سیستم عامل های اجتماعی خود ردیابی کنید. می توانید پست ها را با استفاده از ابزار تحلیلی آنها برنامه ریزی و ردیابی کنید و از طریق داشبورد خود به موارد ذکر شده پاسخ دهید.

9 بافر

این یک برنامه شگفت انگیز برای برنامه ریزی به روزرسانی از حساب های شبکه اجتماعی شما در است بارهایی که برای برند خود بهترین کار را می کنید.

بسیار شبیه Hootsuite کار می کند. می توانید پست های اجتماعی ایجاد کرده و برنامه ریزی کنید و سپس از طریق تجزیه و تحلیل آنها ردیابی کنید.

مثال تجزیه و تحلیل از ابزار رسانه های اجتماعی بافر

بافر همچنین ذکرهای اجتماعی را برای شما در اولویت قرار می دهد ، بنابراین می توانید ابتدا به موارد فوری پاسخ دهید.

10 قبرس هاپر

Hopper HQ برند شما را با برترین سازندگان محتوا در عمودی شما متصل می کند. هنگامی که از لیست سازندگان پیشنهادی انتخاب کنید ، آنها محتوایی را ارائه می دهند که می توانید در پست ها و تبلیغات پولی به اشتراک بگذارید.

11 CoSchedule

CoSchedule یک تقویم ساده و یکپارچه برای انتشار رسانه های اجتماعی و وبلاگ است.

انتشار مثال تقویم از ابزار برنامه های اجتماعی CoSchedule

همچنین شامل مجموعه ای از ابزارهای سازماندهی برای رسانه های اجتماعی ، دارایی های برند ، کار و محتوا است. پست های وبلاگ خود را برنامه ریزی کنید ، با نویسندگان مختلف در یک پست همکاری کنید و کارهای خاصی را به افراد مختلف اختصاص دهید.

همچنین دارای یک رابط کاربری آسان برای استفاده ، کشیدن و رها کردن است.

در نمای تقویم نیز می توانید بیشترین اشتراکی را که با محتوا درگیر هستید را دنبال کنید.

12 IFTTT

If This then That یک ابزار خارق العاده رسانه اجتماعی برای اتصال برنامه ها و خودکار کردن اقدامات اجتماعی است. IFTTT مجموعه ای از اپلت ها را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد سیستم عامل ها را متصل کرده و کارهای خود را ساده کنید.

به عنوان مثال ، می توانید Instagrams خود را به عنوان توییت های بومی به توییتر ارسال کنید. همچنین می توانید از همه افرادی که شما را در توییتر دنبال می کنند ، یک ایمیل اعلان هفتگی دریافت کنید. همچنین می توانید توییت ها را در صفحه گسترده Google بایگانی کنید.

مقاله مرتبط  Squarespace Vs. Wix - مقایسه سایت سازنده

شما می توانید با انتخاب یک ماشه و ضمیمه کردن عملیاتی ، از ابتدا برنامه خود را ایجاد کنید.

یا می توانید از اپلت های ایجاد شده توسط افراد دیگر استفاده کنید.

اپل های موجود در ابزار رسانه های اجتماعی IFTTT

که در این مقاله، Kristi Hines یک دستورالعمل قاتل برای برنامه ریزی مستقیم به روزرسانی های شبکه های اجتماعی از حساب Feedly شما را توضیح می دهد.

می توانید مقالاتی را که انتخاب می کنید بعداً در Feedly در حسابهای شبکه اجتماعی خود از طریق Buffer بخوانید ، تعیین کنید. برای راه اندازی این برنامه فقط به حساب های Gmail و Buffer نیاز دارید.

تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی

بهترین راه برای یافتن موثرترین شبکه اجتماعی برای تجارت شما پیگیری تلاش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی است.

داده های مناسب به شما امکان می دهد ROI را از طریق کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود محاسبه کنید. این به شما کمک می کند محتوای برتر خود را پیدا کنید ، بنابراین می توانید کمپین خود را تغییر دهید و تلاش های بازاریابی خود را بهینه کنید.

بیایید چند ابزار رسانه اجتماعی را برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل فعالیت های اجتماعی شما بررسی کنیم.

13 تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

Google Analytics یکی از پرکاربردترین ابزارهای تجزیه و تحلیل برای ردیابی رفتار کاربر در وب سایت ها است. اما ، همچنین می توانید گزارش های اجتماعی را در زیر برگه گزارش آن ردیابی کنید.

برای دسترسی به شبکه اجتماعی خود که ایستاده است ، به حساب Analytics خود وارد شوید. سپس ، به قسمت Reporting بروید. روی دستیابی> اجتماعی کلیک کنید.

برپایی اهداف درون Analytics برای دسترسی به این گزارش های اجتماعی در داخل تجزیه و تحلیل الگوهای استاندارد وجود دارد که می توانید برای تعیین اهداف عملی برای فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید.

اگر گیر کردید ، از Google’s official استفاده کنید راهنمای گام به گام برای تعیین اهداف.

هشت گزارش وجود دارد که می توانید آنها را در زیر مشاهده کنید تجزیه و تحلیل اجتماعی– بررسی اجمالی ، ارجاع به شبکه ، فعالیت مرکز داده ، صفحات فرود ، پیگیری ها ، تبدیل ها ، پلاگین ها و جریان بازدیدکنندگان.

پس از تعیین اهداف ، می توانید تأثیر رسانه های اجتماعی خود را در نمای کلی مشاهده کنید.

نمودار ارزش اجتماعی در ابزار رسانه های اجتماعی Google Analytics

مهمترین گزارش تبدیل ها است.

می توانید کمپین رسانه های اجتماعی خود را به شبکه تقسیم کرده و موفق ترین پلتفرم را دریابید.

اگر به رفتار کاربر علاقه مند هستید – دکمه های مشابه و دکمه های اشتراک گذاری که بازدیدکنندگان شما بر روی آن کلیک می کنند ، لازم خواهید بود پلاگین های اجتماعی را تنظیم کنید.

اگرچه تنظیم این گزارش ممکن است زمان بر باشد ، نتایج نهایی ارزش تلاش را دارد:

یک تصویر واضح از شبکه اجتماعی که بهترین ROI و نوع محتوایی را که باید برای آن ایجاد کنید فراهم می کند.

14 HubSpot

HubSpot دارای تعدادی ابزار است ، از اتوماسیون بازاریابی گرفته تا یک سیستم مدیریت محتوای کامل. مرکز بازاریابی آنها به شما امکان می دهد پست های رسانه های اجتماعی ، ویدیو برای اجتماعی و مکالمات را از سیستم عامل آنها ایجاد و مدیریت کنید.

15 دنبال کننده

برای به دست آوردن بهترین نتیجه از یک شبکه اجتماعی بی درنگ مانند توییتر ، باید آنلاین باشید که دنبال کنندگان خود آنلاین هستند.

Followerwonk فالوورهای توییتر شما را تجزیه و تحلیل می کند و به شما می گوید چه زمانی فالوورهای شما بیشترین فعالیت را دارند.

همچنین می توانید از آن برای یافتن تأثیرگذاران در جایگاه خود و کشف افراد مرتبط برای دنبال کردن استفاده کنید.

همچنین می توانید پیروان خود را با استفاده از اطلاعات جمعیتی ، مانند سن ردیابی کنید.

نمودار پای جمعیتی از ابزار رسانه های اجتماعی FollowerWonk

16 Olapic

Olapic ابزاری عالی برای افزودن به زرادخانه بازاریابی بصری شماست. می توانید با استفاده از این ابزار ، محتوای تولید شده توسط کاربران را در اینستاگرام ، Pinterest و سایر حساب های اجتماعی خود کشف ، تنظیم و برنامه ریزی کنید.

از آن در سایت خود ، در تبلیغات اجتماعی و ایمیل خود برای بالا بردن میزان تعامل و افزایش تبدیلات استفاده کنید.

17 سوراخ کلید

برای اینستاگرام و توییتر ، یک هشتگ تحلیلگر خوب می تواند تا حد زیادی پیشرفت کند. با Keyhole در هشتگ های مربوط به صنعت خود را سریع نگه دارید.

این ابزار همچنین با استفاده از یادگیری ماشینی پیش بینی می کند که آیا مبارزات شما به اهدافشان برسد.

سرانجام ، Keyhole عملکرد اینفلوئنسر را ردیابی و کنترل می کند. می توانید از آن برای مقایسه تأثیرگذاران استفاده کنید تا تعیین کنید چه کسی برای برند شما بیشترین تأثیر را دارد.

18 سمروش

نه تنها Semrush به شما امکان می دهد پست های خود را ایجاد کنید ، برنامه ریزی کنید و آنها را ردیابی کنید ، بلکه به شما امکان می دهد پست های رقبا را نیز ردیابی و تحلیل کنید. همچنین می توانید از آن برای بهینه سازی تبلیغات اجتماعی خود استفاده کنید.

SEMRush همچنین برای جستجوی کلمات کلیدی و محتوای عمومی به صورت عمودی مفید است (یا می توانید از آن استفاده کنید) Ubersuggest برای این).

ابزارهای متفاوتی برای افزایش تعامل اجتماعی در وب سایت شما

شما قبلاً مجهز به بهترین ابزارهای رسانه های اجتماعی برای تحقیق ، نظارت ، برنامه ریزی ، برنامه ریزی ، نظارت و تجزیه و تحلیل تلاش های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود هستید.

در مورد مشارکت اجتماعی در وب سایت خود چطور؟ هدف نهایی اکثر کمپین های اجتماعی افزایش میزان جذابیت وب سایت و بازدید شما است.

در اینجا چند ابزار برای قدرت بخشیدن به وب سایت و ایجاد تعامل در شبکه های اجتماعی آورده شده است.

19 کلیک کنید ToTweet

یک روش ساده برای افزایش تعداد توییت ها در پست وبلاگ خود اضافه کردن پیوند به هر نظر عملی است. وقتی خواننده ای روی پیوند کلیک می کند ، به طور خودکار یک توییت به حساب توییتر او اضافه می کند.

مقاله مرتبط  نحوه ویرایش تبلیغات اجتماعی پولی

می توانید تمام پیوندهای تعبیه شده خود را از داشبورد ردیابی کنید.

همچنین می توانید با استفاده از ابزار تحلیلی عملکرد آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

اگر در وردپرس هستید ، گزینه ساده تری وجود دارد –بهتر است روی توییت کلیک کنید پلاگین

20 دکمه های اشتراک گذاری توسط AddToAny

دکمه های شناور اشتراکی می توانند به تعامل و تبدیل شما کمک کنند یا صدمه بزنند BigCommerce. به عنوان مثال ، اگر تعداد اشتراک گذاری کم باشد ، دکمه های اشتراک با شمارنده می توانند به تبدیلات صدمه بزنند ، در حالی که افزودن دکمه های اشتراک به صفحات محصول ، باعث حواس پرتی کاربران می شود.

بهترین روش برای فهمیدن زمان و مکان استفاده از دکمه های اشتراک ، آزمایش گسترده است.

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، می توانید با اشتراک دکمه های افزونه AddToAny شروع کنید. این گزینه برای فعال کردن دکمه های اشتراک در نوار کناری ، و همچنین بالا و پایین هر بخش از محتوا را دارد.

همچنین می توانید از شبکه های زیر تعداد شبکه های اجتماعی مورد نظر برای نمایش بازدیدکنندگان خود را سفارشی کنید.

من توصیه می کنم دو یا سه دکمه اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را تجربه کنید و به شبکه های اجتماعی که مخاطبان شما در آن جا هستند پایبند باشید.

21 snip.ly

آیا احساس می کنید وقت خود را برای تنظیم و تأیید محتوای ناشران دیگر از دست می دهید؟

Snip.ly می تواند آن را به شما بازگرداند. این یک کوتاه کننده پیوند با یک افزونه عالی است: یک تماس عملی برای هر پیوندی که با این ابزار به اشتراک می گذارید.

می توانید با افزودن سفارشی غیر سرزده ، از آن برای هدایت مستقیم بازدید به وب سایت خود استفاده کنید CTA در پایین هر پستی که به اشتراک می گذارید.

CTA می تواند شامل پیام ها ، رنگ ها ، تصاویر و مضامین سفارشی باشد.

مثال CTA از ابزار رسانه های اجتماعی Snip.ly

علاوه بر ترافیک مستقیم ، می توانید بارگیری برنامه ها ، ثبت نام در لیست ایمیل و ثبت نام در رویدادها را هدایت کنید.

داشبورد تجزیه و تحلیل به شما امکان می دهد تعداد کلیک ها و تبدیل ها را ردیابی کنید.

22 اونالیتیکا

اینفلوئنسرها یک منبع اطلاعاتی مطمئن برای مشتریان شما هستند. پیشنهادی از طرف آنها می تواند فروش محصول و نمایان بودن برند شما را افزایش دهد.

اما ، چگونه می توانید تأثیرگذاران علاقه مند به پست ، خدمات یا محصول خود را پیدا کنید؟

از آنجاست که Onalytica وارد می شود. براساس پیوند مقاله یا پرونده بارگذاری شده شما ، تأثیرگذارهای مربوط به برند شما را پیدا می کند.

مقاله را اسکن کرده و در کمتر از یک دقیقه لیستی از تأثیرگذارهای هدفمند تولید می کند. پس از تأثیرگذارهای مرتبط با مهندسی معکوس ، می توانید ارتباط برقرار کرده و رابطه را شروع کنید.

23 CoSchedule’s Headline Analyzer

عناوین اصلی در تعامل نقش اساسی دارند. جای تعجب نیست که Upworthy برای هر پست 25 عنوان می نوشت.

CoSchedule’s Headline Analyzer ابزاری عالی برای اطمینان از جلب توجه-و کلیک ها است.

استفاده از آن ساده است:

  1. به www.coschedule.com/headline-analyzer بروید.
  2. عنوان خود را در نوار “عنوان خود را در اینجا تایپ کنید” وصل کنید.
  3. دکمه “اکنون آنالیز” را فشار دهید.

شما برای سرفصل خود نمره کلی خواهید گرفت و برای کلمات مختلفی که استفاده کرده اید ، کلمات کلیدی برتر در عنوان شما و نمره ای که عنوان شما برانگیخته است نمره خواهید گرفت.

24 کینگ سامو

KingSumo به مارک ها کمک می کند تا نتایج تبلیغاتی را در شبکه های اجتماعی مدیریت کنند که می تواند به ثبت نام و دنبال کنندگان ایمیل کمک کند.

برای ایجاد یک هدایا ، عنوان ، توضیحات ، تاریخ شروع و پایان و تعداد برندگان را ایجاد کنید. سپس ، آن را مستقیماً به حسابهای اجتماعی خود ارسال کنید.

می توانید همه هدایای خود را از یک داشبورد مدیریت و پیگیری کنید.

داشبورد ابزار رسانه های اجتماعی KingSumo.

.

25 پلاگین نظرات فیس بوک

اگر بخش بزرگی از مخاطبان شما در فیس بوک به سر می برند ، پس فعال سازی نظرات فیس بوک در وب سایت شما می تواند تعامل را افزایش داده و شما را به اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی نزدیک کند.

مراقب باشید خطر وجود دارد کلاهبرداری نظر فیلترهای هرزنامه را به راحتی عبور می دهند. شما باید در بالای نظارت بر نظرات باشید.

نتیجه

رسانه های اجتماعی می توانند به یک حواس پرتی بزرگ تبدیل شوند ، حتی اگر به پیشرفت تجارت شما کمک کنند. ورود دستی برای ارسال وبلاگ ها و به روزرسانی های تجاری می تواند وقت با ارزشی را که می توانید برای ساخت یک محصول جدید ، مراقبت از سفارشات فروشندگان یا رسیدگی به نگرانی های مشتری استفاده کنید ، از بین ببرد.

شروع به ترکیب ابزارهای فوق در زره پوش خود برای انجام خودکار کارهای تکراری و ارسال دسته جمعی پست های رسانه های اجتماعی خود کنید.

آنها هر هفته در وقت شما صرفه جویی می کنند. آنها همچنین ROI شما را از طریق بازاریابی در شبکه های اجتماعی و نتیجه نهایی شما بهبود می بخشند.

آیا هیچ یک از ابزارهای بازاریابی مورد علاقه شما در شبکه های اجتماعی را از دست داده ام؟ آیا می توانید اسرار بهره وری در شبکه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید؟ لطفاً در توضیحات زیر به من اطلاع دهید.

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید