آموزش سئو

19 مثال اثبات اجتماعی قدرتمند که می توانید در وبلاگ خود استفاده کنید

فوریه 8, 2021

آ
آیا شما به دنبال نمونه های اثبات اجتماعی برای وبلاگ نویسان هستید؟ در این مقاله ، ما نمونه های اثبات اجتماعی قدرتمندی را به اشتراک خواهیم گذاشت که می توانید برای ایجاد اعتماد و تقویت تبدیل ها استفاده کنید.

هنگام شروع بلاگ جدید ، جلب اعتماد بازدیدکنندگان برای شما دشوار است. و اگر می خواهید خواننده وفادار ، مشترک ایمیل یا مشتری شوند ، باید به وبلاگ شما اعتماد کنند.

بنابراین ، چگونه اعتماد را افزایش می دهید؟

با استفاده از اثبات اجتماعی در وبلاگ خود!

افزودن فقط چند شکل اثبات اجتماعی به وبلاگ شما به شما کمک می کند با بازدیدکنندگان جدید اعتماد کنید و تبدیلات خود را بهبود ببخشید.

بیایید به برخی از بهترین نمونه های اثبات اجتماعی که می توانید در وبلاگ خود استفاده کنید ، نگاهی بیندازیم.

اما ابتدا اجازه دهید بررسی کنیم که اثبات اجتماعی در واقع چیست.

اثبات اجتماعی چیست؟

اثبات اجتماعی یک پدیده روانشناختی و اجتماعی است که در آن افراد به دنبال اقدامات دیگران هستند تا تصمیم بگیرند در یک موقعیت خاص چه کاری انجام دهند.

به عنوان مثال ، اگر یک رستوران دارای تعداد زیادی نظر عالی است ، به احتمال زیاد از آن رستوران سفارش می دهید. شما قبلاً می دانید که دسته دیگری از غذا از آنجا لذت می برند ، بنابراین احتمالاً شما نیز از آن لذت خواهید برد.

این اثبات اجتماعی در عمل است.

اثبات اجتماعی 6 نوع است:

  • مشتری ها – اثبات اجتماعی از مشتریان یا خوانندگان فعلی شما.
  • کارشناسان – اثبات اجتماعی از متخصصان معتبر در صنعت شما.
  • افراد مشهور – اثبات اجتماعی از افراد مشهور یا تأثیرگذار رسانه های اجتماعی.
  • جمعیت – تعداد زیادی از افرادی که از وبلاگ یا محصول شما لذت می برند.
  • دوستان – اثبات اجتماعی از طرف دوستان بازدید کننده وب سایت شما.
  • گواهینامه ها – یک گواهی یا نشان از یک نهاد معتبر شخص ثالث.

بسیاری از شرکت ها از این تکنیک های بازاریابی اثبات اجتماعی برای تشویق مردم به تجارت با آنها استفاده می کنند.

و می توانید از همان استراتژی های اثبات اجتماعی برای تبدیل بازدید کنندگان به خوانندگان وفادار ، دریافت مشترکان ایمیل بیشتر و فروش بیشتر استفاده کنید.

19 نمونه اثبات اجتماعی

اکنون که می دانید اثبات اجتماعی چیست و چرا بسیار قدرتمند است … چگونه اثبات اجتماعی را در وبلاگ خود نشان می دهید؟

بیایید به نمونه های اثبات اجتماعی بپردازیم که می توانید استفاده کنید.

نظرات وبلاگ راهی عالی برای نشان دادن اثبات اجتماعی است. با نظرات وبلاگ ، بازدید کنندگان از سایت شما می توانند سایر افراد از محتوای شما لذت ببرند و آن را مفید می دانند.

نظرات وبلاگ یک نمونه اثبات اجتماعی است

نظراتی از این دست نشان می دهد که وبلاگ شما منبع بسیار خوبی برای یادگیری است و بازدیدکنندگان جدید را به خواندن مطالب بیشتر شما ترغیب می کند.

به علاوه ، همچنین بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا خود نظر بگذارند ، که به افزایش تعامل کمک می کند.

اگر نظرات زیادی در مورد وبلاگ خود ندارید ، به راهنمای ما در مورد نحوه دریافت نظرات وبلاگ بیشتر مراجعه کنید.

2. تعداد مشترکان ایمیل

شکل دیگری از اثبات اجتماعی که می توانید در وبلاگ خود نشان دهید تعداد مشترکین ایمیل شماست.

شما می توانید این مورد را در وبلاگ خود شبیه به چگونگی نمایش دهید WPBeginner آیا آن را در مثال زیر انجام می دهد:

نمایش تعداد مشترکان ایمیل برای نشان دادن اثبات اجتماعی

اگر مشترکان زیادی برای نمایش داشته باشید ، این بهترین عملکرد را دارد. تعداد زیادی بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا در خبرنامه شما نیز ثبت نام کنند.

هنوز مشترکان ایمیل کافی برای خودنمایی ندارید؟

می توانید با استفاده از ابزاری مانند لیست ایمیل خود را سریع رشد دهید OptinMonster. با OptinMonster ، می توانید به راحتی پنجره های ایمیل چشم نواز ایجاد کنید.

برای به دست آوردن مشترکان بیشتر ، پنجره ایمیل OptinMonster را باز کنید

انواع مختلف مبارزات و عوامل مختلف وجود دارد بنابراین می توانید دقیقاً پیام درست را در زمان مناسب ارسال کنید تا مردم را متقاعد کنید که به لیست ایمیل شما بپیوندند.

برای نکات بیشتر ، راهنمای ما را در مورد نحوه دریافت مشترکان ایمیل بیشتر بررسی کنید.

3. توصیفات کتبی

توصیفات یک روش بسیار موثر برای نشان دادن اثبات اجتماعی در سایت شما است. توصیفات توسط مشتریان خوشبختی که از محصول یا خدمات شما بهره مند شده اند نوشته شده است. بنابراین ، آنها برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای خرید عالی هستند.

مقاله مرتبط  هزینه تبلیغات گوگل چقدر است؟

در این مثال ، Melyssa Griffin برای تشویق بازدیدکنندگان برای ثبت نام در دوره های آنلاین خود یک صفحه توصیفات ایجاد کرد:

گواهی های اثبات اجتماعی

او حتی عکسهای مشتری را برای معتبرتر و جذابتر کردن توصیفات ارائه داد.

به راحتی می توانید صفحه فرود خود را با استفاده از آن ایجاد کنید SeedProd برای به نمایش گذاشتن توصیفات در سایت خود.

با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن SeedProd ، می توانید عناصری مانند عناوین ، تصاویر ، رتبه بندی ستاره ها ، ویدئوها و موارد دیگر را برای ایجاد یک صفحه فرود توصیفی اضافه کنید.

و اگر هنوز هیچ توصیفی ندارید ، راهنمای ما را در مورد نحوه دریافت توصیفات بررسی کنید.

4. توصیفات ویدئویی

جدا از توصیفات کتبی ، شما می توانید از گواهی نامه های ویدئویی در وب سایت خود برای نشان دادن اثبات اجتماعی استفاده کنید.

شرکت مراقبت از پوست BioClarity از ترکیبی از توصیفات نوشتاری و ویدئویی استفاده می کند:

توصیفات ویدئویی از bioclarity

مردم تمایل دارند تماشای فیلم به مطالعه درباره یک محصول ترجیح دهند ، بنابراین استفاده از توصیفات ویدیویی می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد.

در واقع ، طبق آمار ، 84٪ از مردم می گویند که آنها بوده اند متقاعد شده که یک محصول یا خدمات را خریداری کنید با تماشای فیلم مارک تجاری.

5. مطالعات موردی

مطالعات موردی مشابه توصیفات کتبی است ، اما در مورد موفقیت مشتریان با محصول یا خدمات شما جزئیات بیشتری را بیان می کند.

یک مطالعه موردی بیشتر شبیه طول یک پست معمول در وبلاگ است و داستان یکی از مشتریان واقعی شما را روایت می کند. درست مثل یک داستان واقعی ، این آغاز ، میانه و پایان دارد. مشکلاتی که مشتری شما قبل از استفاده از محصول شما با آن روبرو شده است ، اینکه چگونه از محصول شما برای حل مشکل خود استفاده کرده و نتیجه ای که به دست آورده است.

مشتریان بالقوه می توانند این داستان های افرادی را که می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند بخوانند و نسبت به انتخاب محصول شما اعتماد به نفس بیشتری دارند.

این راهنما را بررسی کنید چگونه می توان یک مطالعه موردی حماسی نوشت.

نمایش محبوب ترین پست ها یا محصولات در وبلاگ شما نشان می دهد که افراد دیگر به آنها علاقه مند هستند.

به عنوان مثال ، OptinMonster محبوب ترین پست های خود را در یک مکان برجسته در سایت نمایش می دهد:

ارسال پست های محبوب در وبلاگ خود

این می تواند به شما کمک کند بازدید از صفحه را افزایش دهید ، تعامل را افزایش دهید و بازدیدکنندگان را در سایت خود طولانی تر نگه دارید.

با استفاده از به راحتی می توانید محبوب ترین پست ها یا محصولات خود را در وبلاگ خود نمایش دهید MonsterInsights.

با ویژگی MonsterInsights ‘Popular Posts and Products ، می توانید ابزارک Popular Posts را متناسب با موضوع سایت خود تنظیم کنید ، پست هایی را برای نمایش انتخاب کنید و موارد دیگر.

7. سهام شبکه های اجتماعی

اگر پست های وبلاگ شما تعداد زیادی اشتراک در شبکه های اجتماعی دارد ، این به بازدیدکنندگان وبلاگ شما نشان می دهد که محتوای شما ارزش خواندن دارد.

وقتی محتوای شما آنقدر خوب است که خوانندگان آن را با دوستان خود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ، دیگران را ترغیب می کند آن را بخوانند و به اشتراک بگذارند

می توانید از یک افزونه مانند استفاده کنید تعداد به اشتراک گذاشته شده تا به راحتی دکمه های اشتراک شبکه های اجتماعی را به وبلاگ خود اضافه کنید و تعداد اشتراک های اجتماعی را نمایش دهید.

8. پیروان شبکه های اجتماعی

تعداد دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی شما همچنین می تواند افراد را ترغیب کند وبلاگ شما را بخوانند و به انجمن آنلاین شما بپیوندند.

بنابراین ، سعی کنید پیروان شبکه های اجتماعی خود را در وبلاگ خود با افزونه ای مانند این نمایش دهید بالون سر و صدا.

مقاله مرتبط  10 روش برتر برای ترویج یک رویداد آنلاین

WPBeginner از Smash Balloon’s استفاده کرد Feed فیس بوک سفارشی حرفه ای تا فید فیس بوک خود را در وبلاگ قرار دهند. با استفاده از این افزونه می توانید نشان دهید که تعداد زیادی دنبال کننده در بالای فید خود دارید:

پیروان مثال اثبات اجتماعی در فیس بوک

این نه تنها به شما کمک می کند تا در وبلاگ خود اثبات اجتماعی ایجاد کنید ، بلکه محتوای جذاب تری را برای خوانندگان شما فراهم می کند و می تواند به شما کمک کند تا رسانه های اجتماعی خود را دنبال کنید.

9. فریادهای رسانه های اجتماعی

همچنین می توانید برای نمایش اثبات اجتماعی در وبلاگ خود ، یک فریاد فریادی و توصیفی از رسانه های اجتماعی تعبیه کنید.

مثالی اینجا:

با استفاده از بالون سر و صدا ، فریادهای رسانه های اجتماعی را تعبیه کنید

با استفاده از Smash Balloon’s فیدهای توییتر سفارشی Pro، می توانید توییت هایی را با نام وبلاگ یا شرکت خود در آن جستجو کنید ، و همه آنها را در وب سایت خود نمایش دهید.

10. پست های مهمان از کارشناسان

در اینجا یک مثال اثبات اجتماعی دیگر نیز وجود دارد: قبول پست های مهمان در وبلاگ خود از طرف تأثیرگذاران یا متخصصان صنعت خود.

وجود پست های مهمان توسط متخصصان شناخته شده در سایت شما اعتبار شما را از طریق انجمن افزایش می دهد. خوانندگان شما اختیار متخصص را به شما نسبت می دهند زیرا این پست در سایت شماست.

بعلاوه ، طرفداران خبره شما را بررسی می کنند و احتمالاً به شما اعتماد می کنند زیرا تأثیرگذار مورد علاقه آنها در سایت شما وجود دارد.

در طرف مقابل ، اگر به عنوان مهمان در وب سایت های با کیفیت ارسال کرده اید ، می توانید انتشاراتی را که در سایت خود معرفی کرده اید نیز در سایت خود نمایش دهید.

نحوه انجام این کار توسط سید بلخی به شرح زیر است:

نشریاتی را که برای اثبات اجتماعی در آنها حضور داشته اید نشان دهید

به نمایش گذاشتن نشریات معروف که در آنها حضور داشته اید می تواند به شما کمک کند تا اقتدار خود را ایجاد کنید.

12. گواهینامه ها

نمونه اثبات اجتماعی دیگری که می توانید برای جلب اعتماد استفاده کنید ، گواهینامه ها است. به سادگی گواهی هایی را که از دوره هایی که مربوط به صنعت خود گذرانده اید به دست آورده اید ، نمایش دهید.

در اینجا نحوه نمایش نویسنده مستقل Kristi Hines گواهینامه های خود آورده است:

نمونه اثبات اجتماعی گواهینامه ها در وب سایت

اکثر سازمان های تأیید و تأیید اعتبار ، مانند CopyBlogger و HubSpot ، نشان هایی را ارائه می دهند که می توانید در سایت خود نمایش دهید.

جدا از گواهینامه های دوره ، می توانید مسابقه هایی را که برنده شده اید یا جوایزی را که برای کار خود دریافت کرده اید به نمایش بگذارید.

13. آمار کانال YouTube

YouTube یک پلت فرم ویدیویی فوق العاده محبوب است و می توانید از آن برای بازاریابی وبلاگ یا تجارت خود استفاده کنید.

اگر یک کانال YouTube با تعداد زیادی مشترک و بازدید دارید ، چرا برای ایجاد اثبات اجتماعی ، آمار کانال YouTube خود را نشان نمی دهید؟

با نشان دادن آمار YouTube خود ، می توانید افراد دیگر را تشویق کنید تا شما را نیز چک کنند.

می توانید از Smash Balloon’s استفاده کنید فیدهای YouTube Pro برای قرار دادن یک فید YouTube در وبلاگ خود.

مشترکین و بازدیدهای یوتیوب را با استفاده از پلاگین Smash Balloon نمایش دهید

همانطور که در مثال بالا مشاهده می کنید ، خوانندگان وبلاگ شما می توانند تمام محتوای ویدیویی عالی ایجاد شده و همچنین تعداد مشترکین و بازدیدهای کانال شما را مشاهده کنند.

14. آثار ویروسی مسابقه

با اجرای یک هدایای تبلیغاتی ، می توانید آگاهی از برند را افزایش دهید ، پیروی از شبکه های اجتماعی را افزایش دهید ، لیست ایمیل خود را رشد دهید و حتی فروش کنید.

توصیه می کنیم از آن استفاده کنید رافل پرس برای دادن هدایای خود ایجاد یک هدایا با RafflePress آسان است و در فرم ورود می توانید تعداد کل ورودی ها را نمایش دهید:

مطالب ارائه شده به عنوان شکلی از اثبات اجتماعی

هدیه ویروسی یک روش عالی برای نشان دادن اثبات اجتماعی در وبلاگ شما است.

15. رتبه بندی محصولات

اگر فروشگاه آنلاین دارید ، می توانید برای نمایش اثبات اجتماعی ، رتبه بندی محصولات را اضافه کنید.

مقاله مرتبط  15 راه سودآور برای استفاده از تبلیغات چرخ فلک فیس بوک

هرچه محصولات شما دارای امتیازات مثبت بیشتری باشند ، احتمال خرید آنها توسط مردم بیشتر است.

فقط به زمان خرید در آمازون فکر کنید. هنگام مرور محصولات مشابه ، آیا معمولاً کالایی را با رتبه بندی عالی انتخاب می کنید یا کالایی بدون هیچ گونه رتبه بندی؟

اکثر مردم محصول را با رتبه بندی زیاد انتخاب می کنند زیرا نشان می دهد محصول خریداری شده و دیگران از آن لذت برده اند.

با ووکامرس می توانید به راحتی بررسی و رتبه بندی را به صفحات محصول خود اضافه کنید.

16. عکس های مشتری

عکس هایی که توسط مشتریان شما ایجاد و ارسال می شود شکلی از محتوای تولید شده توسط کاربر است. محتوای تولید شده توسط کاربر یک فرم اثبات اجتماعی قدرتمند است زیرا محتوا به جای شرکت توسط مشتریان واقعی ایجاد می شود.

بنابراین ، هنگامی که بازدیدکنندگان عکس های مشتریان واقعی را که از محصول شما استفاده می کنند می بینند ، تأثیر می گذارد تا آنها نیز مشتری شوند.

بسیاری از شرکت ها این عکس ها را در حساب های خود در شبکه های اجتماعی ارسال می کنند اما همچنین فیدهای محتوای تولید شده توسط کاربر را به وب سایت خود اضافه می کنند.

در اینجا مثالی از Lunar Beauty آورده شده است:

محتوای تولید شده توسط کاربر از شرکت آرایش

با تعبیه خوراک هشتگ اینستاگرام در وبلاگ خود با استفاده از Smash Balloon’s به راحتی می توانید ویترین مشتری از این قبیل ایجاد کنید. Instagram Feed Pro.

برای دستورالعمل های گام به گام ، به آموزش ما در مورد نحوه نمایش یک خوراک هشتگ اینستاگرام در وردپرس نگاهی بیندازید.

17. به مهر و موم اعتماد کنید

روش آسان دیگر برای افزودن مدارک اجتماعی در وب سایت خود با مهر و موم اعتماد است. اگر بازدیدکنندگان از سایت شما نگران امنیت آنها باشند ، به مهر و موم اعتماد کنند یا به نشان های اعتماد اعتماد کنند ، باعث می شود در تجارت با شما امنیت بیشتری داشته باشند.

مهرهای اعتماد در هنگام پرداخت برای اثبات اجتماعی استفاده می شود

موسسه CXL مطالعه ای را انجام داد و دریافت که مارک های آشنا مانند Visa ، Mastercard ، PayPal ، Norton و Google برخی از مهرهای معتبر هنگام پرداخت آنلاین هستند.

18. آگهی های پرفروش

همچنین برای نشان دادن اثبات اجتماعی می توانید “آگهی های پرفروش” را در سایت خود اضافه کنید.

این مثال اثبات اجتماعی به بازدیدکنندگان نشان می دهد که کدام یک از کالاهای فروشگاه آنلاین محبوب ترین هستند. اگر آنها نتوانند تصمیم بگیرند که چه چیزی را خریداری کنند ، یک بنر پرفروش می تواند آنها را ترغیب کند تا سریعتر تصمیم بگیرند.

این تاکتیک معمولاً توسط کتابفروشان مانند بارنز و نوبل استفاده می شود ، اما بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیکی مختلف از بنرهای پرفروش برای افزایش تبدیل نیز استفاده می کنند.

برای نشان دادن اثبات اجتماعی ، بنرهای پرفروش اضافه کنید

19. اطلاعیه های اثبات اجتماعی

در آخر ، یکی از بهترین انواع اثبات اجتماعی که می توانید در وبلاگ خود استفاده کنید ، اعلان های اثبات اجتماعی است.

با اعلان های اثبات اجتماعی ، هر زمان کسی در سایت شما اقدامی انجام دهد ، مانند ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود یا خرید یک محصول ، می توانید پیام ها را در زمان واقعی نشان دهید.

نمونه ای از اخطار اثبات اجتماعی

وقتی افراد واقعی دیگر را می بینند که همان کار را می کنند ، آسان است که مردم اقدام کنند.

توصیه می کنیم برای اضافه کردن اعلان های اثبات اجتماعی در سایت خود TrustPulse. TrustPulse یکی از بهترین ابزارهای اثبات اجتماعی در بازار است.

وب سایت trustpulse بهترین ابزار اثبات اجتماعی

تنظیم TrustPulse بسیار آسان است و شامل ویژگی های قدرتمندی مانند ردیابی رویداد در زمان واقعی ، هدف قرار دادن هوشمند ، اعلان های “در حال آتش” و موارد دیگر است.

این یک بسته بندی است! امیدواریم از این لیست بهترین نمونه های اثبات اجتماعی برای وبلاگ خود لذت برده باشید.

سعی کنید امروز چند نوع مدرک اجتماعی به وب سایت خود اضافه کنید و شاهد افزایش تبدیلات خود باشید!

اگر این مقاله را دوست داشتید ، ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد روش های آسان تقویت تبدیل ها بررسی کنید.

همچنین فراموش نکنید مشترک شدن در خبرنامه ما برای راهنمایی بیشتر در مورد وبلاگ نویسی