آموزش سئو

19 تست آشکار A / B که باید در وب سایت خود اجرا کنید

مارس 1, 2021

بهینه سازی نرخ تبدیل یک بازی آسان نیست ، به خصوص اگر شما بچه جدیدی هستید که در آن قرار دارید. یکی از بهترین راه ها برای بهبود CRO استفاده از ویژگی های تست A / B در وب سایت شما است.

چالش واقعی با CRO دانستن نحوه شروع و چه چیزی را آزمایش کنیم. این پست مورد دوم را پوشش می دهد.

یک چیز باید به خاطر داشته باشید: آزمایش هر جنبه تصادفی از وب سایت شما می تواند ضد تولید باشد. شما می توانید با صرف وقت و هزینه بر روی نرم افزار ، کارگران و مشاوران ، مواردی را آزمایش کنید که درآمد وب سایت شما را برای توجیه آزمایشات افزایش نمی دهد.

بنابراین قبل از شیرجه رفتن مطمئن شوید که اهداف خود را دنبال می کنید.

سپس ، نگاهی به تست های زیر بیندازید و ببینید کدام یک از آنها معنی دارد شما تجارت خاص اگر چنین است ، جلو بروید و آن را اجرا کنید. در غیر این صورت ، یکی دیگر را امتحان کنید.

تست A / B: تایپوگرافی

ثابت شده است که تایپوگرافی به طور عمده بر تبدیلات تأثیر می گذارد ، اما به طور آزمایشی آزمایش هر قلم Google شما را به جایی نمی رساند. مقدار کمی وجود دارد جنبه های قبل از گرفتن مشخصات خاص با تایپ ، باید ابتدا تایپوگرافی را امتحان کنید.

1. Serif در مقابل Sans Serif

انواع حروف Serif با عرض های مختلف برای هر خط در یک کاراکتر برجسته شده و حاوی شکوفائی هایی هستند (به عنوان مثال ، Times New Roman). Sans serif typefies درست برعکس ، ساده با عرض ثابت (مانند Arial) است.

من پیشنهاد می کنم از sans serif استفاده کنید ، اما جالب اینجاست که جورجیا (نوع حروف serif) محبوب ترین نوع حروف در وب است.

هر دو نوع را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای وب سایت شما بهتر است.

serif در مقابل sans serif چگونه یک صفحه وب را آزمایش می کنید

همانطور که در اینفوگرافیک WDD وجود دارد ، sans serif برای وب بهترین است ، و serif برای چاپ بهترین است.

2. رنگها

برای وبلاگ ، نسخه طولانی مدت و بیشتر متن در وب سایت خود ، همیشه با متن سیاه (تیره) روی زمینه سفید (روشن) بروید. این یک طرح رنگی سنتی است که چشمان ما به آن عادت کرده اند.

برای درخواست های خود برای اقدام و سایر عناصر متن کوچکتر و تأثیرگذار ، هر یک از هشت رنگ اصلی (یا هر رنگی که متناسب با طرح شما باشد) را امتحان کنید. این اصل را همیشه بخاطر بسپارید: آنچه برجسته است کلیک می شود.

3. اندازه قلم

Tahoma با 10 پیکسل ، Verdana و پیک با 12 و Arial با 14 پیکسل بیشترین خوانایی را دارد.

هر نوع حروف را که انتخاب کردید ، اطمینان حاصل کنید که تفاوت های مربوط به میزان جذابیت کاربر و میزان کلیک را با توجه به اندازه قلم تست کرده اید. این روزها ، با افزایش ترافیک تلفن همراه ، موارد بزرگتر تمایل به عملکرد بهتری دارند – اما نه همیشه.

4. حروفچینی

سرانجام ، به خسته کننده ترین تست تایپوگرافی – حروف چاپی می رسیم. این یکی را با یک دانه نمک بردارید. هرکدام از 700 فونت Google موجود را آزمایش نکنید. انجام چنین کاری می تواند باشد بسیار ضد تولید فقط تست کن تعداد کمی از اصلی ترین مواردی که با طراحی شما هماهنگ است.

هنگام آزمایش این موارد ، شما همچنین می خواهید با A / B / C / D / etc بروید. تست. با این کار می توانید چندین تایپ فایس را همزمان آزمایش کنید.

مقاله مرتبط  سریعترین (و ارزانترین) راه برای ضرب و شتم رقابت های خود

تست A / B: دعوت به عمل

فراخوان شما برای اقدام (CTA) مهمترین عنصر در صفحه فرود شما است. عادت زنانه.

به همین ترتیب ، به مقدار قابل توجهی آزمایش نیاز دارد. در اینجا چند ماده اصلی برای دعوت به عمل آورده شده است که باید آزمایش کنید.

5. موقعیت

اغلب اوقات ، طراحان وب دکمه تماس برای اقدام را در وسط صفحه فرود بالای تاشو قرار می دهند و فقط آن را در همانجا رها می کنند ، زیرا این کاری است که شما قرار است انجام دهید.

https://www.youtube.com/watch؟v=BxELmZ-NAq4

اما آیا می دانستید که CTA خود را تعیین کرده اید در زیر برابر می تواند نرخ تبدیل شما را با افزایش دهد 304 درصد؟ هیچ چیز را مسلم نگیرید: بالاتر از برابر ، زیر برابر ، در وسط / چپ / راست صفحه و رابطه با عناصر متن را امتحان کنید.

6. رنگ

رنگ در بیشتر آزمایشات CRO یک کلاه بزرگ است. بسیاری خوانده اند این پست در HubSpot در مورد اینکه چگونه یک دکمه قرمز CTA با 21 درصد افزایش در تبدیلات ، یک دکمه سبز را شکست می دهد. اما یک تست مشابه در مطلب Content Verve (که در تست شماره 5 پیوند داده شده است) توضیح می دهد که چگونه یک دکمه سبز رنگ “افزودن به سبد خرید” 35.81 درصد فروش بیشتر برای یک فروشگاه تجارت الکترونیکی نسبت به یک فروشگاه آبی داشته است.

به نظر می رسد که رنگ متضادی که مشخص باشد و از سایر عناصر موجود در این صفحه متمایز باشد ، بهترین عملکرد را دارد. آزمایش کنید تا ببینید برای چه چیزی مفید است شما CTA برای انتخاب رنگ به آزمایش های دیگران اعتماد نکنید.

مقایسه قابل اجرا چگونه یک صفحه وب را آزمایش می کنید

7. متن

متن اصلی دکمه دعوت به عمل به عنوان مهمترین نسخه در صفحه مقصد شما نیاز دارد به شدت آزمایش شود. طول ها ، ضمایر ، کلمات قدرتمند و افعال مختلف را امتحان کنید.

زمانی که مبارزات انتخاباتی سال 2007 ایالات متحده در جریان بود ، اوباما 60 میلیون دلار اضافی جمع آوری کرد تغییر متن دکمه CTA از “ثبت نام” به “بیشتر بیاموزید”.

بله ، این یک تست 60 میلیون دلاری.

این بازده بالقوه را از دست ندهید.

تست A / B: طرح های قیمت گذاری

این بخش شامل مواردی غیر از قیمت تعیین شده برای محصول / نرم افزار خود می باشد. همچنین باید به آزمایش های رایگان و ضمانت های پس گرفتن پول فکر کنید.

8. فرمیوم در مقابل دادگاه رایگان در مقابل ضمانت های برگشت پول

برای اجازه دادن به چشم اندازها برای آزمایش محصولات (و بله ، نسخه های نمایشی محصول) هستند مهم است) ، فروشندگان حداقل حداقل یکی از سه مدل را ارائه می دهند: یک محصول بسیار اساسی فرمیوم با ویژگی های محدود که می تواند برای همیشه مورد استفاده قرار گیرد ، یک دوره آزمایشی رایگان حساس به زمان که به کاربران امکان می دهد تمام زنگ ها و سوت ها را تجربه کنند و یک پول حساس به زمان ضمانت بازگشت

تغییر از مدل نرم افزار freemium به یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه بیش از 268 درصد ثبت نام پرداخت شده برای برنامه ریزی Acuity را افزایش داده است. هر مدل را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است.

چگونه می توانید آزمایشات رایگان صفحه وب را امتحان کنید؟

9. طول آزمایشی رایگان

اگر یک دوره آزمایشی رایگان حساس به زمان برای وب سایت شما مفید است ، پس آن دوره آزمایشی رایگان چه مدت باید ادامه داشته باشد؟ 7 روز؟ 14 ، 21 ، 30؟ امتحانش کن!

مقاله مرتبط  بیاموزید که چگونه از Google Trends برای شناسایی مباحث گرایش استفاده کنید

این پست در شانزده سرمایه گذاری ذکر می کند که چگونه کوتاه شدن یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان به 14 روز یک انتخاب سودآور برای یک شرکت SaaS ثابت شده است.

بسته به جایگاه خاص شما ، نتایج ممکن است متفاوت باشد. همانطور که در زیر می بینید ، برای Crazy Egg ، یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه نقطه شیرین است.

چگونه می توانید آزمایشات رایگان صفحه وب را امتحان کنید؟

10. قیمت گذاری هر طرح

فراموش نکنید که با برنامه های قیمت گذاری خود آزمایش کنید. نه تنها باید قیمت های مختلف را برای برنامه ها امتحان کنید (باید قیمت شما باشد 9 دلار یا x7 دلار؟) ، اما شما همچنین باید با ویژگی های هر یک بازی کنید تا برنامه های بلیط بالاتر خود را بهتر تبدیل کنید.

اوه ، و فراموش نکنید: مدل های قیمت گذاری طعمه هستند بمب. با ارائه قیمت بسیار بالاتر قبل از گزینه میان رده ، کاربران احتمالاً هزینه های بیشتری را صرف می کنند بدون اینکه بدانند چرا.

a / b تست قیمت وب سایت شما

تست A / B: صفحه نوشتن متن

هنر اقناع از طریق کلمات در یک صفحه – نوشتن متن – قسمت اساسی دیگری از صفحه فرود است. عالی نوشتن متن عالی است هرگز عالی در اولین پیش نویس ؛ برای اطمینان از حداکثر تأثیر به آزمایش دقیق نیاز دارد.

11. کپی کوتاه در برابر کپی طولانی

از نظر فلسفی ، کپی کوتاه باید بهتر از رقیب طولانی ترش کار کن به هر حال ، توجه انسان نسبت به ماهی قرمز کمتر است ، درست است؟

متأسفانه ، این یک قانون اساسی نیست. به عنوان مثال ، آزمایش در Crazy Egg پیدا شد این کپی با فرم بلند 7.6 درصد منجر به تولید بیشتر شد (و همچنین با کیفیت بهتر). در آن طرف طیف ، یک زنجیره ورزشی در اسکاندیناوی با کپی کوتاه تر ، 11 درصد تبدیل بیشتر داشت.

غذای آماده؟ برای کشف اینکه چه چیزی برای کسب و کار شما مفید است ، آزمایش کنید.

کنترل در مقابل درمان چگونه یک صفحه وب را آزمایش می کنید

12. ویدئو در مقابل صفحات فروش متن

تهیه کپی ویدیویی هم دشوار است و هم گران است. از این رو ، اولویت عمومی برای نوشتن متن بر پایه متن است. اما آیا ممکن است با عدم تست کپی ویدیو ، از تبدیل احتمالی غافل شوید؟ شاید همینطور باشد.

بسته به اندازه و سرمایه شغلی خود ، باید تصمیم بگیرید که آیا صفحه فروش ویدیو ارزش آن را دارد یا نه (و ترکیب متن و فیلم را فراموش نکنید).

چگونه می توانید یک فیلم صفحه وب را امتحان کنید Six Pack Ab تمرینات 46.15٪ را بهبود می بخشد.

این صفحه فرود ویدئو به تمرینات Six Pack Ab به بهبود 46.15٪ تبدیل ها کمک کرد. چه ویدیویی می تواند برای تجارت شما مفید باشد؟

13. متن واقعی

همانند انواع حروف ، آزمایش صدها نسخه مختلف از نسخه متنی شما ، که هر یک فقط تغییر کوچکی در نسخه قبلی خود دارند ، می تواند اتلاف وقت و هزینه بی ثمر باشد.

بنابراین ، در حالی که شما باید به طور مداوم نسخه خود را ویرایش و آزمایش کنید ، به یاد داشته باشید که به تصویر بزرگتر نگاه کنید. به هر کلمه دیگری آویز نشوید.

تست های عمومی A / B برای وب سایت شما

موارد زیر آزمون های مختلف A / B است که در هیچ یک از دسته های بالا نمی گنجد. آنها تحت کانال های فروش ، طراحی / ساختار وب سایت و موارد دیگر قرار می گیرند.

14. تعداد ستون ها

صفحات فرود چند ستون قطعاً بسیار خنک تر از صفحه های تک ستونی به نظر می رسند.

مقاله مرتبط  15 برنامه افزودنی قدرتمند سئو Chrome

اما در CRO ، خنکی حساب نمی شود.

در واقع ، یک شرکت SaaS فعالیت خود را افزایش داد نرخ تبدیل با تغییر 680.6 درصدی صفحه قیمت گذاری دو ستون به یک صفحه تک ستونی.

15. تصاویر و الگوهای پس زمینه

پس زمینه صفحه فرود شما (یک رنگ ، الگو یا تصویر یکپارچه) تأثیر فوق العاده مهمی بر خوانندگان شما دارد. اگر هنوز انواع مختلف پس زمینه را آزمایش نکرده اید ، پول را روی میز می گذارید.

Spreadshirt تصاویر صفحه اصلی آنها را آزمایش کرد و کلیک ها را افزایش داد 606 درصد و فروش 11 درصد.

16. پیوندهای ناوبری

ارائه منوی پیمایش شما بر اینکه چگونه و اگر بازدیدکنندگان را از صفحات پول (صفحه قیمت گذاری ، فرم تماس و غیره) خود جذب کنید ، تأثیر می گذارد.

تعداد پیوندها ، رنگ منو ، موقعیت آن و غیره را آزمایش کنید.

17. رنگ پیوند

آیا سعی دارید بازدیدکنندگان را وادار کنید تا روی پیوندهای پست وبلاگ به صفحه پول شما کلیک کنند؟ رنگ پیوند را تست کنید.

ارائه پیوندهای داخلی شما چیزی نیست که بیشتر افراد با CRO ارتباط برقرار کنند. اما وقتی به آن فکر می کنید ، رنگ پیوند داخلی واقعاً می تواند تأثیر بسزایی در تعداد بازدیدکنندگانی داشته باشد که به کانال فروش شما وارد می شوند.

به عنوان مثال Beamax را در نظر بگیرید که CTR پیوند را با افزایش می دهد 53.13 درصد با تغییر رنگ پیوند آنها به قرمز از آبی استاندارد.

آنچه برجسته است با کلیک بر روی نحوه آزمایش یک صفحه وب کلیک می شود

18. زمینه های فرم تماس

اگر هدف شما دریافت درخواست تماس / نقل قول از وب سایت شماست ، پس قالب فرم تماس شما برای نرخ تبدیل شما بسیار مهم است.

تعداد قسمتها را امتحان کنید (حداقل حداقل بهترین است) و انواع از زمینه ها (کادر تأیید در مقابل کشویی) برای ارسال فرم های بیشتر.

زمینه های فرم تماس از 4 تا 3 چگونه یک صفحه وب را آزمایش می کنید

ما برای افزایش 26٪ در تبدیل ها ، تعداد فیلدهای فرم تماس را از 4 به 3 تغییر داده ایم.

19. تعداد مراحل در روند پرداخت شما

مطالعه موردی بعد از مطالعه موردی ثابت کرده است که پرداخت های یک مرحله ای تقریباً به طور قابل توجهی بهتر از پرداخت های چند صفحه ای تبدیل می شوند. اگر قبلاً هرگز به یک مرحله پرداخت تک مرحله ای فکر نکرده اید ، وقت آن است که یک مورد را امتحان کنید.

افکار نهایی در مورد تست A / B وب سایت شما

بعضی اوقات بارزترین آزمایشهای A / B نیستند که بیشترین رشد را دارند. درعوض ، این می تواند آزمایش های غیر متعارف باشد ، آزمایشاتی که هرگز فکر نمی کردید تأثیرگذار باشد ، اثبات می کنند که با ارزش ترین هستند. در مواقع دیگر ، انجام کمتر کار در واقع می تواند باعث تبدیل بیشتر از آزمایش مداوم شود.

آزمون های A / B فوق باید به عنوان یک نقطه شروع عمل کنند. هنگامی که می بینید چه عواملی در تبدیل تغییر می کند ، درک بهتری از انگیزه مخاطبان خود خواهید داشت.

آیا در تست A / B وب سایت خود موفق بوده اید؟ چه تغییری بیشترین تفاوت را ایجاد کرد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید