آموزش سئو

19 استراتژی که به شما کمک می کند تا یک تأثیرگذار شوید

می 4, 2021

علاقه به بازاریابی تأثیرگذار داشته است از سال 2013 تا به امروز 90 برابر شده است. و من تردید دارم که به پشت خودم بزنم ، اما من به عنوان یک شناخته شده ام تأثیرگذار در بازاریابی دیجیتال فضا.

اما چگونه؟ چرا؟ در این مقاله ، ما به چگونگی تبدیل شدن من به یک شخص و نحوه تأثیرگذار شدن در حوزه خود می پردازیم.

https://www.youtube.com/watch؟v=EpiAIQpWLLs

1. با تأثیرگذار شدن در یک زمینه تخصصی شروع کنید

دلیل نیاز شما به طاقچه این است شروع به عنوان یک تأثیرگذار کوچک در طاقچه خاص شما

میکرو اینفلوئنسرها دهان به دهان قدرتمندی را برای گروه های کوچک ایجاد می کنند. آنها پیروی از کارداشیان را ندارند ، اما بسیار ارزان ترند و هنوز هم می توانند به افراد کافی برسند تا در فروش محصول تفاوت ایجاد کنند.

چه بیشتر: تحقیقات نشان می دهد که آنها فروش مضاعف از تبلیغات پولی و با a نرخ نگهداری مشتری 37٪ بیشتر.

چگونه می توان به یک تأثیرگذار تبدیل شد - آمار موفقیت در بازاریابی تأثیرگذار

فقط انتخاب رشته ای که می خواهید روی آن تأثیر بگذارید کافی نیست.

پرونده من را به عنوان مثال بازاریابی دیجیتال یک موضوع گسترده است و من فقط با تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی گسترده نتوانستم به بالا برسم.

من قبل از یادگیری بازاریابی محتوا ، بهینه سازی نرخ تبدیل ، بازاریابی تأثیرگذار ، در سنگرهای SEO کار خود را شروع کردم. بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی، و بیشتر. من سخت کار کردم برای رسیدن به تقریبا 300 هزار دنبال کننده توییتر.

یک روز ممکن است به 300 هزار دنبال کننده نیز برسید. اما برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار ، شما باید با یکی شروع کنید.

چگونه می توان به یک تأثیرگذار تبدیل شد - نیل توییتر

در میان دوستان و همسالان خود به عنوان یک متخصص شروع کنید.

برای داشتن تخصص در شهر و ایالت خود تلاش کنید.

سپس از آنجا به یک تأثیرگذار تبدیل شوید.

2. یک استراتژی محتوا ایجاد کنید

پس از ایجاد جایگاه ، وقت آن است که استراتژی محتوای خود را ایجاد کنید. استراتژی محتوا می تواند مفهومی مبهم باشد ، اما منظور ما از این پست مواردی مانند انتشار آهنگ ، لحن و صدای نویسنده و عناصر محتوایی (متن ، نمودار و غیره) است.

حتی موسسه بازاریابی محتوا قبول می کند هیچ الگویی برای این کار وجود ندارد ، زیرا نیازها و اهداف هر فرد و مارک متفاوت است.

چگونه می توان به یک تأثیرگذار تبدیل شد - ایجاد یک استراتژی محتوا

وب سایت Usability.gov دارای یک نمودار مفید برای شروع.

چگونه می توان به یک تأثیرگذار تبدیل شد - نمودار قابلیت استفاده.gov برای استراتژی محتوا

من برای استراتژی محتوای خود اهداف سختی را در نظر گرفته ام که با حفظ کیفیت وبلاگ و کار در پروژه های جانبی ، تعداد معینی از پست های اجتماعی را در هر شبکه ایجاد کنم. من همچنین اطمینان حاصل کردم که از همان لحن و صدای مکالمه در محتوای خود استفاده می کنم (می توانید بگویید؟)

خیلی سخت نیست درست است؟

هنگامی که به این اطلاعات مسلح شدید ، می توانید کانال های خود را انتخاب کنید.

3. کانال های خود را انتخاب کنید

هیچ پاسخ غلطی وجود دارد که باید از کانال های اجتماعی استفاده کنید و از آنها اجتناب کنید.

فیس بوک محبوب ترین است ، با 94٪ بازاریابان با استفاده از فیس بوک در سراسر جهان از ژانویه 2020 ، و پس از آن LinkedIn با 76٪.

فیس بوک با محبوب ترین محبوبیت است 61 درصد سهم بازار در سال 2016. اما این میزان از 65 درصد در سال 2015 کاهش یافت و سایر کانال های اجتماعی هنوز اعتبار دارند.

در حالی که بیشتر از بقیه از وقتم در کانالهای خاص لذت می برم ، هنگام تعامل با مخاطبانم موارد دلخواه را بازی نمی کنم.

من تمام تلاشم را می کنم تا در همه جا حاضر شوم.

علاوه بر توییتر ، من در فیس بوک هستم.

صفحه من ترافیک زیادی دارد و نرخ تبدیل بالایی دارد.

من هم هستم فعال در LinkedIn و Pinterest، که به نظر من از نظر بصری حتی از اینستاگرام جذاب تر است. همچنین فکر می کنم ظرفیت بازاریابی آن بیشتر از اینستاگرام است.

آخرین و مهمترین ، من نزدیک به یک میلیون پیرو دارم کانال یوتیوب.

هر کانال مخاطبان متفاوتی دارد (و تعداد مخاطبان) که انتظار محتوای متفاوتی را دارند.

اینها فقط کانالهای اجتماعی من هستند. من شامل تلاش های وبلاگ نویسی و وبلاگ نویسی مهمان نیستم.

لازم نیست در بسیاری از کانال ها این کار را ادامه دهید ، اما یکی دو گزینه را انتخاب کنید تا نفوذ خود را تقویت کنید.

هر کانال اجتماعی را بستر دیگری برای دسترسی به مشتریان خود (و عموم مردم) بدانید.

4. شبکه در صنعت

برای اینکه بتوانید یک تأثیرگذار شوید ، باید ارتباطات واقعی برقرار کنید.

همه می خواهند در کاناپه خود در خانه بنشینند و با تأثیرگذاران در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند.

این به سادگی یک گزینه نیست. محبوب تأثیرگذار فناوری iJustineبه عنوان مثال ، 1.2 میلیون دنبال کننده توییتر دارد.

او با پیروان خود بسیار فعال است ، اما احتمالاً نمی تواند به طور جداگانه با تمام 1.2 میلیون درگیر شوید به هر روش معنی دار

در جاهایی که می توانید با Justine Ezarik شبکه شوید ، در نمایشگاه های فناوری مانند CES ، جوایز وببی ، استریم ها و چندین رویداد دیگر حضور دارد. می توانید حساب های اجتماعی او را دنبال کنید تا ببینید در کدام رویدادها شرکت می کند.

بازاریابی رویدادی یک روند بزرگ است و داشتن توانایی حضور در اینفلوئنسر بسیار افتخار است.

چرا خودتان آن را در اولویت بازاریابی قرار نمی دهید؟

از کاناپه پیاده شوید ، از خانه بیرون بروید و به رویدادهای مهم مربوط به مکان خود بروید. یا حتی ساده تر ، در رویدادهای آنلاین شرکت کنید ، که در جهان پس از Covid محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

می توانید جستجوی خود را در اینجا شروع کنید شبکه خبر نمایش تجارت برای لیست نمایشگاه های تجاری در سراسر جهان در هر صنعت.

5- در انجمن های خارج از سایت شرکت کنید

محبوب شدن در یک شبکه اجتماعی مزایای خود را دارد. به عنوان مثال ، در سال 2020 ، محبوب ترین یوتیوب ها بیش از درآمد کسب می کنند یک میلیارد دلار در سال از تبلیغات و حمایت های مالی.

همه ما نمی توانیم آنقدر خوش شانس باشیم. بقیه ما مجبوریم خارج از شبکه های اجتماعی فعالیت کنیم و در انجمن ها شرکت کنیم ، درباره چاه ها نظر بدهیم و سایر بحث های آنلاین شرکت کنیم تا بتوانیم موارد زیر را تقویت کنیم.

مقاله مرتبط  راهنمای کاملی برای کسب درآمد از برنامه

هر بحثی که می توانید در آن آنلاین باشید ، باعث افزایش اعتبار ، نفوذ و ارتباطات شما می شود.

6. یک وب سایت یا وبلاگ ایجاد کنید

مکالمات در شبکه های اجتماعی پایان نمی یابد.

شما همیشه بیشتر از آنچه در یک توییت یا یک پست اینستاگرام جای می گیرد ، برای گفتن خواهید داشت.

با داشتن یک وب سایت یا وبلاگ ، مکانی برای هدایت پیروان اجتماعی خود دارید که به آنها دست می یابید.

شخصاً ، من هستم طرفدار بزرگ وبلاگ نویسی.

یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا برای ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ وردپرس است.

بدون دلیل تأثیرگذار نباشید.

آماده باشید تا با گنجاندن پیوندی به وبلاگ خود در پست های رسانه های اجتماعی ، دنبال کنندگان خود را به سمت قیف تبدیل طراحی شده خود هدایت کنید. پیوند به وب سایت یا وبلاگ شما می تواند در واقع میزان جذب مخاطب شما در شبکه های اجتماعی را افزایش دهد.

و ناگفته نماند که محتوای وبلاگ طولانی تر حتی برای دریافت کلیک نیاز به ارزش بیشتری نسبت به یک پست اجتماعی دارد.

7. ارزش مکالمه را فراهم کنید

اگر برای مکالمه ارزش قائل نیستید ، هرگز به گوش افراد تأثیرگذار نخواهید رسید.

برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار ، باید همان شخصی باشید که مردم درباره آن صحبت می کنند.

دهان به دهان است با نفوذترین عنصر تصمیمات خرید رانندگی امروز.

چگونه می توان یک تأثیرگذار شد - دهان به دهان

اگر بتوانید با دانش و ارزش گفتگوی خود به اندازه کافی افراد را تحت تأثیر قرار دهید ، آنها بقیه افراد را به شما می فروشند.

سپس آنها به دو دوست خود خواهند گفت ، و به همین ترتیب … تا زمانی که شما یک تأثیرگذار شوید!

8. پیش رویدادهای فعلی باشید

دو نوع محتوای همیشه سبز و موضعی وجود دارد.

محتوای همیشه سبز برای همیشه مرتبط باقی می ماند ، مانند مقاله ای درباره یک رویداد تاریخی.

محتوای موضوعی در حال حاضر داغ است ، اما به زودی فراموش خواهد شد. اساساً ، همه چیز امروز اتفاق می افتد.

هنگام نوشتن یک پست وبلاگ ، من تا آنجا که ممکن است همیشه سبز می مانم زیرا شما نمی خواهید محتوای خود را به طور مداوم به روز کنید. اما در شبکه های اجتماعی ، مطلع ماندن از وقایع فعلی عامل اصلی به اشتراک گذاری است.

به عنوان مثال ، بزرگترین توییت الن کارمایکل شرکت Lafayette در سال 2017 ، انتخابات ریاست جمهوری 2016 را با سوپربول 2017 ترکیب کرد.

چگونه می توان یک تأثیرگذار شد - توئیت هیلاری کلینتون

استفاده از این تصاویر به موقع با توسل به طرفداران Super Bowl که انتخابات را به یاد می آورند ، یک پیروزی تجاری برای کارمایکل ایجاد کرد.

موضوعی ماندن نحوه ویروسی شدن شما در شبکه های اجتماعی است.

شما می توانید با استفاده از ابزارهایی در بالای رسانه های اجتماعی قرار بگیرید. همچنین می توانید هشدار Google News را روی تنظیم کنید نظارت بر کل اینترنت برای کلمات کلیدی خاص و عبارات.

کاری را که باید انجام دهید برای در جریان ماندن انجام دهید.

9. همه کانال ها را درک کنید

حتی اگر از یک کانال رسانه اجتماعی خاص استفاده نمی کنید ، اگر می خواهید یک تأثیرگذار شوید ، درک این که چه کسی استفاده می کند هنوز مهم است.

به عنوان مثال من کاربر بزرگی از SnapChat نیستم ، اما می دانم که 250 میلیون کاربر (عمدتا جوان) آن را نمی توان نادیده گرفت.

زیرا اطلاعات جمعیتی که از هر کانال استفاده می کند بسیار متنوع است، هر شبکه اجتماعی به یک استراتژی متفاوت نیاز دارد.

به عنوان مثال ، در اینجا یک نمودار نشان داده شده است که بهترین روش ها را برای پست هایی که می توانید در هر کانال در فصل تعطیلات به اشتراک بگذارید ، نشان می دهد:

ایده های محتوای تعطیلات 2

در عین جزئی بودن ، این تفاوت ها در تعیین قهرمان یا صفر بودن صنعت خود تفاوت جهانی می کند.

این نوع نمودار به شما کمک می کند پست ها را برای برنامه ریزی قبلی آماده کنید.

10. اصیل و مارک تجاری خود را حفظ کنید

بازگشت به Super Bowl ، یک اتفاق جالب است. چرا؟ از آنجا که مارک ها تبلیغات را همانطور که از بازی واقعی پیش بینی شده ساخته اند. بسیاری از آنها با صحنه های تلویزیونی حماسی روبرو می شوند که داستان برند آنها را بازگو می کند.

نگاهی اجمالی: مهم است که معتبر باشید و به صدای برند خود پایبند باشید تا به یک تأثیرگذار تبدیل شوید.

تبلیغات دیجیتالی خرج کنید در فوریه 2021 18 درصد رشد کرد نسبت به یک سال قبل هزینه تبلیغات تلویزیونی در همین مدت تقریباً 27٪ کاهش داشته است.

این بدان معنی است که صدای معتبر در رسانه های اجتماعی انتقادی بیشتری نسبت به تبلیغات گران قیمت Super Bowl دارد.

انجام آن رایگان است و به شما کمک می کند تا از طریق صفوف صعود کنید از هیچ کس به میکرو اینفلوئنسر تا تأثیرگذار اصلی.

11. به نظرات پاسخ دهید

اگر تا به حال از وبلاگ من یا پروفایل های شبکه های اجتماعی بازدید کرده اید ، می دانید که من به طور فعال به نظرات پاسخ می دهم.

در اینجا مثالی از پست اخیر وبلاگی است که چندین سال پیش در فیس بوک تبلیغ کردم.

چگونه می توان یک تأثیرگذار شد - به نظرات

پیروان من دوست دارند از من س questionsال کنند و درباره مسائل نظر دهند و من هم دوست دارم به آنها پاسخ دهم.

به این ترتیب من یک جامعه اجتماعی ایجاد کردم که با محتوای من مشارکت می کند و با آنها درگیر می شود.

هنگام پاسخگویی حتماً ثابت قدم و صمیمی باشید.

به ترول ها و سایر متنفرها پاسخ ندهید ، مگر اینکه یک زینگر عالی داشته باشید که به تصویر برند شما کمک کند.

12. با جامعه درگیر شوید

پاسخ دادن کافی نیست.

برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار ، باید مکالمه ها را شروع کنید.

هنگامی که تبلیغ Procter and Gamble’s Mr. Clean Super Bowl در راه بود ، این شرکت وارد یک حمله رعد اسا در شبکه های اجتماعی شد.

در عرض یک دقیقه از پخش تجاری ، آقای Clean Super Bowl 11،700 مورد اشاره در شبکه های اجتماعی داشت.

Mrclean.jpgmtime1491293416

این نوع تعامل همان چیزی است که شبکه های اجتماعی برای آن طراحی شده اند.

و مردم همچنان درگیر این سیستم عامل ها هستند.

مقاله مرتبط  بهترین پلاگین حافظه پنهان وردپرس - بررسی 2021

این یک نمودار مفید است که مشارکت اجتماعی را تقسیم بر سیستم عامل و صنعت نشان می دهد.

چگونه می توان به یک تأثیرگذار تبدیل شد - مشارکت اجتماعی توسط صنعت و سیستم عامل

هرچه بیشتر با جامعه خارج از خبرمایه خود ارتباط برقرار کنید ، نفوذ خود را بیشتر گسترش می دهید.

فقط به نظرات در صفحه فیس بوک خود پاسخ ندهید.

ارسال در گروه ها ، ارسال در صفحات دوست و سایر افراد تأثیرگذار را برای مشارکت در انجمن برچسب گذاری کنید.

نترس یک گروه فیس بوک راه اندازی کنید از خودتان برای جذب حتی بیشتر دنبال کنندگان.

13. به طور مداوم مطالب تازه را منتشر کنید

مدت هاست که حداقل روزی یک وبلاگ در این سایت منتشر می کنم.

چگونه می توان یک تأثیرگذار شد - وبلاگ نیل پاتل

این آسان نیست ، اما من این کار را می کنم چرا؟ من می خواهم مطالب تازه را به صورت آنلاین برای خوانندگان خود نگه دارم.

من همچنین یک استراتژی بازاریابی آنلاین مبتنی بر محتوا دارم که توسط وبلاگ من تقویت می شود.

این قلب محتوای صفحه فیس بوک و محتوای توییتر من است.

چگونه می توان یک تأثیرگذار شد - پست فیس بوک با پیوند به وبلاگ

این قلب محتوای توییتر من نیز هست.

همچنین می توانم وبلاگم را به کانال های اجتماعی دیگرم پخش کنم.

تمرکز روی وبلاگ من محتوای زیادی را در اختیار من قرار می دهد تا در تمام کانال های دیگرم به اشتراک بگذارم.

این مرکز استراتژی بلند مدت بازاریابی دیجیتال من است.

وبلاگ من مبنای چگونگی رسیدن به جایی است که امروز هستم!

14- به انتقاد گوش دهید

به هر دلیلی خالق بودن از هر نوع یا در انظار عمومی باشد ، شامل انتقادات زیادی است.

حتی رئیس جمهور ایالات متحده یا ثروتمندترین مرد جهان نمی تواند از انتقاد جلوگیری کند.

هیچ مقدار پول و قدرتی نمی تواند!

با این حال تعداد کمی از ما از پس آن برمی آییم.

این یک نمودار ون از افرادی است که نیاز دارند و می توانند انتقاد سازنده را کنترل کنید.

چگونه می توان یک تأثیرگذار شد - نمودار انتقاد از انتقاد

اگر شما به شخصی تبدیل شوید که در واقع می تواند از پس انتقادهای سازنده برآید ، منتقدان شما را به یک تأثیرگذار جلا تر تبدیل می کنند.

تأثیرگذار بودن به معنای دیکته کردن کاری نیست که مردم انجام می دهند. این در مورد ایجاد یک جنبش است و انتقاد سازنده برای آن ضروری است.

هیچ کس نمی خواهد توسط مردان بله احاطه شود.

که مرا به یاد می آورد …

15. قابل دسترسی بمانید

Phil DeFranco یکی از تأثیرگذارترین کاربران YouTube است حساب SXEPhil او.

دلیل آن تا حدودی به دلیل ارزش تولید و طول خدمت است.

از همه مهمتر ، با وجود موفقیت ، فیل همچنان قابل دسترس است.

با پرداختن به موضوعات متنوعی از سیاست ، رسانه های اجتماعی ، فرهنگ پاپ ، و تفاوت های ظریف در بستر یوتیوب ، فیل از رویکرد هر انسانی حمایت می کند.

هرگز اجازه ندهید خود را چنان درگیر شهرت شبکه های اجتماعی کنید که به یک پریمونا تبدیل شوید و از واقعیت برج عاج خود جدا شوید. اگر چنین کنی ، می تواند عواقبی داشته باشد.

هرچه قابلیت دسترسی شما بیشتر باشد ، تأثیرگذاری بیشتری نیز خواهید داشت.

16. روزانه در مورد موضوعات جدید تحقیق کنید

نمی توانم به اندازه کافی تأکید کنم که چقدر مهم است که به طور مداوم ایده های جدیدی ایجاد شود.

این دشوارتر از آن است که در بلند مدت به نظر می رسد. به همین دلیل از Google Alerts استفاده می کنم

من می توانم هشدارها را تنظیم کنم تا هر زمان نام من در هر فرکانسی که دوست دارم ذکر شود ، به ایمیل خود برسانم.

یک تن دیگر از ویژگی های سفارشی سازی وجود دارد.

علاوه بر تنظیم هشدارهای Google News ، تعداد اندکی از نشریات را انتخاب کنید تا از آنها مطلع شوید.

من وبلاگ هایی مانند موز، کارآفرین، و هاب اسپات روزانه ایده های تازه ای را در ذهنم نگه دارم.

هرچه دانش و دانش بیشتری داشته باشید ، نفوذ آسانتر خواهد بود.

17. ارسال خودکار

اتوماسیون آخرین روند بازاریابی است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید.

شما به همراه داده های ارزشمند به کارایی و سرعت می رسید.

چگونه می توان به یک تأثیرگذار تبدیل شد - ارسالهای خودکار را انجام دهید

ابزارهای رایگان بسیاری برای خودکار سازی پست های رسانه های اجتماعی وجود دارد و به شما امکان می دهد مطالب خود را از قبل با استفاده از تقویم های محتوا برنامه ریزی کنید.

این نحوه کار آژانس های انتشاراتی و اجتماعی حرفه ای است.

مثلا، PowerPost می تواند تقویم محتوایی قدرتمندی را در سراسر سیستم عامل های اجتماعی ، وبلاگ نویسی CMS و موارد دیگر ایجاد کند.

از هر آنچه استفاده می کنید ، حتماً پست ها را خودکار کنید تا محتوای مداوم داشته باشید.

همچنین ، به خاطر داشته باشید پست های وبلاگ می توانند به طور خودکار از طریق CMS وبلاگ تنظیم شوند تا در کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ شوند.

از هر چیزی که استفاده می کنید ، حتماً پست ها را خودکار کنید ، بنابراین یک محتوای ثابت دارید.

همچنین ، به خاطر داشته باشید پست های وبلاگ می توانند به طور خودکار از طریق CMS وبلاگ تنظیم شوند تا در کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ شوند.

18. اینفلوئنسرها را دنبال کنید و فریاد بزنید

برای تأثیرگذار بودن ، باید تأثیرگذاران دیگر را بشناسید.

افرادی که شما دنبال می کنید تقریباً به اندازه کسانی که شما را دنبال می کنند مهم هستند.

برای گسترش نفوذ خود ، باید به افراد نشان دهید که بر شما نیز تأثیر می گذارند.

در توییتر ، یک گروه هشتگ وجود دارد به نام # تیمفالوبک که اعتقاد به بازگشت متقابل هر پیگیری دارد.

من خیلی دور نمی روم ، اما سعی می کنم افراد تأثیرگذار دیگری را دنبال کنم تا مخاطبان آنها را در کنار من جذب کنم.

بسیاری از اینفلوئنسرها همچنین دوست دارند فریاد به دنبال کنندگان ، طرفداران و مشترکان بدهند.

فریاد زدن باعث می شود افراد احساس کنند که شخصاً به جامعه کمک می کنند. مشارکت را تشویق می کنند.

و آخرین ، اما مطمئناً کمترین ، داده هایی است که برای تعیین کمیت همه این کارها به آنها نیاز خواهیم داشت.

19- تلاش خود را با استفاده از داده ها کمی کنید

هر سایت رسانه های اجتماعی برداشت های شما و تعداد تعامل مخاطبان شما را نشان می دهد.

این معمولا در صفحه اول است.

با این حال ، این فقط نیمی از تصویر واقعی شما را نشان می دهد.

مقاله مرتبط  AdChoices چیست و چگونه بر PPC شما تأثیر می گذارند؟

با داشتن یک وب سایت و Google Analytics ، می توانید بقیه موارد را مشاهده کنید.

ما می توانیم بگوییم که کدام کانال های اجتماعی به سایت ما کلیک می کنند و چند نفر از آنجا تبدیل می کنند.

وقتی فهمیدید چند پست برای ایجاد تبدیل ایجاد شده است ، می توانید ROI را برای تلاش های خود در شبکه های اجتماعی محاسبه کنید.

این تنها مزیت تأثیرگذار بودن نیست.

همانطور که در ابتدا گفتم ، شما می توانید بر سایر تأثیرگذاران تأثیر بگذارید و مکالمه را پیش ببرید.

فقط مطمئن باشید که از قدرت خود برای همیشه استفاده می کنید.

چگونه می توان یک تأثیرگذار شد

19 استراتژی که به شما کمک می کند تا یک تأثیرگذار شوید

  1. در این زمینه تأثیرگذار شوید

    کم شروع کنید یک موضوع خاص انتخاب کنید و در آن متخصص شوید. با گذشت زمان می توانید نفوذ خود را گسترش دهید.

  2. یک استراتژی محتوا ایجاد کنید

    تعیین کنید که چند بار پست می کنید ، لحن شما چگونه خواهد بود (به عنوان مثال معمولی در مقابل حرفه ای) و عناصری را که در محتوای منتشر شده استفاده خواهید کرد.

  3. کانالهای خود را انتخاب کنید

    تصمیم بگیرید که روی کدام کانال های رسانه های اجتماعی تمرکز کنید.

  4. شبکه در صنعت

    با ارتباط با آنها در شبکه های اجتماعی و حضور در رویدادهای صنعت ، سایر متخصصان صنعت خود را بشناسید.

  5. در انجمن های خارج از سایت شرکت کنید

    با شرکت در انجمن ها ، بحث در مورد نظرات و سایر بحث های آنلاین ، دسترسی خود را گسترش دهید.

  6. یک وب سایت یا وبلاگ ایجاد کنید

    وبلاگ ایجاد کنید تا به پیروان محلی برای شناخت بهتر شما و نشان دادن تخصص صنعت خود کمک کند. همچنین یک وبلاگ می تواند داده های تعامل بیشتری را در اختیار شما قرار دهد تا بازاریابانی را نشان دهد که می خواهند برای تبلیغات و تأییدها به شما پول بدهند.

  7. ارزش مکالمه را ارائه دهید

    فقط گذاشتن محتوا کافی نیست. شما باید با ارائه محتوایی جدید یا دیدگاه منحصر به فرد ، برای پیروان خود ارزش قائل شوید.

  8. پیش رویدادهای فعلی باشید

    از آنچه در زمینه شما می گذرد آگاه باشید و در مورد آن در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. اگر مردم بتوانند به دنبال اخبار جدید در صنعت شما باشند ، تا رسیدن به یک تأثیرگذار کمک زیادی خواهد کرد.

  9. همه کانال های رسانه های اجتماعی را بفهمید

    دریابید که چه کانالهایی بیشترین ارتباط را با صنعت شما دارند و تلاش خود را در آنجا متمرکز کنید.

  10. معتبر و مارک تجاری خود باشید

    داستان برند خود را اغلب بگویید تا پیروان خود را درگیر و رشد دهید.

  11. پاسخ به نظرات

    وقتی افراد در مورد شبکه های اجتماعی یا پست های وبلاگ شما نظر می دهند ، وقت بگذارید و به آنها پاسخ دهید. اگر احساس کنند شما را می شناسند ، افراد احتمالاً شما را دنبال و تعامل می کنند.

  12. با جامعه درگیر شوید

    حضور در خارج از کانالهای خود را حفظ کنید. مکالمه را شروع کنید ، سایر تأثیرگذاران را برچسب گذاری کنید ، در گروه های فیس بوک شرکت کنید و غیره

  13. مرتباً مطالب تازه را منتشر کنید

    انتشار مطالب تازه ، لیست پیروان شما را حفظ کرده و رشد می دهد و الگوریتم Gods را خشنود می کند.

  14. به انتقاد گوش دهید

    با گوش دادن به و انتقاد از آنها ، می توانید تأثیرگذار بهتری شوید.

  15. قابل دسترسی بمانید

    مهم نیست چقدر بزرگ می شوید ، فروتن باشید. استکبار یک نتیجه معکوس است و می تواند هزینه های شما را برای پیروان و حمایت های مالی به همراه داشته باشد.

  16. روزانه درباره موضوعات جدید تحقیق کنید

    بهترین راه برای حفظ روند صنعت ، تنظیم هشدارهای Google است. همچنین باید وقت خود را صرف مطالعه وبلاگ های صنعت کنید. اگر در هر خبرنامه صنعت مشترک هستید ، کمی وقت خود را به خواندن این روزنامه ها نیز اختصاص دهید.

  17. ارسال خودکار

    با ایجاد پست های خود از قبل زندگی خود را راحت تر کنید و برنامه ریزی کنید تا آنها با استفاده از ابزارهایی مانند خودکار به طور خودکار ارسال شوند PowerPost.

  18. اینفلوئنسرها را دنبال کنید و فریاد بزنید

    با پیروی از تأثیرپذیری دیگر و برچسب گذاری در پست های خود ، مورد توجه دیگران قرار بگیرید. اگر بتوانید اعتماد آنها را جلب کنید ، آنها ممکن است مایل به پاسخ متقابل باشند. این می تواند برخی از پیروان آنها را به نوبت دنبال کند.

  19. تلاش خود را با داده ها کمی کنید

    برای ردیابی پیروان ، تعامل و سایر داده های خود از ابزار تجزیه و تحلیل استفاده کنید که اکثر کانال های رسانه های اجتماعی ارائه می دهند. این ارقام می توانند به شما کمک کنند تا از حمایت مالی برخوردار شوید زیرا به اثبات وضعیت تأثیرگذار شما کمک می کند.

نتیجه

اینفلوئنسر مارکتینگ آخرین روند بازاریابی دیجیتال است زیرا اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی اکنون قادر به تعیین کمیت مخاطبان خود هستند.

آنچه که به عنوان یک سرگرمی برای بسیاری شروع شده است ، به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است و افراد تأثیرگذاری مانند PewDiePie اغلب افراد مشهور ، سیاستمداران و سایر مشاغل برجسته را از بین می برند.

من امروز یک تأثیرگذار هستم ، اما همیشه نبودم.

همه از میدان اول شروع می کنند بدون هیچ پیروانی و هیچ کس نمی داند آنها چه کسانی هستند.

این مراحلی است که شما برای ایجاد زیر دنبال می کنید و در نهایت میزان تأثیرگذاری شما را تعیین می کند.

اگر شما علاقه مند به رشد نام تجاری خود هستید و می خواهید برای انجام این کار کمک کنید ، با ما تماس بگیرید. من یک تیم متخصص دارم که می توانند به شما در رسیدن به اهداف تأثیرگذار کمک کنند!

چه کسانی تأثیرگذارترین افراد در طاقچه شما هستند؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید