آموزش سئو

17 نمونه بهترین صفحه فرود (+ نحوه ایجاد خود)

دسامبر 30, 2020

د
آیا می خواهید بهترین نمونه های صفحه فرود را ببینید؟ شما در جای مناسب هستید! در این مقاله ، ما 17 نمونه صفحه مقصد را به شما نشان می دهیم که به خوبی طراحی شده و دارای قابلیت تبدیل بالا هستند.

اگر وبلاگ جدیدی راه اندازی کرده اید ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانید مشترکان ایمیل بیشتری بدست آورید ، تولید هدایت کنید یا حتی فروش بیشتری داشته باشید. خوشبختانه صفحات فرود می توانند در این امر کمک کنند.

اما ، صفحه فرود خوب چگونه به نظر می رسد؟ چطورکار می کنند؟ و چگونه آنها را می سازید؟

نگران نباش ما در این پست به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد و 17 نمونه صفحه اصلی را برای الهام بخشیدن به شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بیا بریم!

صفحه فرود چیست؟

قبل از شروع ، بیایید تعریف کنیم که صفحه فرود چیست.

صفحه فرود یک صفحه وب مستقل است که برای تشویق بازدید کنندگان به انجام 1 اقدام خاص طراحی شده است.

به صفحه اصلی وبلاگ خود فکر کنید. در صفحه اصلی خود ، ممکن است آخرین پستهای وبلاگ خود را نمایش دهید ، به صفحه درباره من پیوند دهید ، یک فرم ایمیل برای ایمیل نشان دهید و موارد دیگر. اقدامات مختلفی وجود دارد که بازدید کنندگان وب سایت شما می توانند از این صفحه انجام دهند.

تفاوت بین صفحه اصلی و صفحه فرود

اما یک صفحه فرود با هدف واحد ایجاد می شود – ایجاد لید.

در اینجا مثالی از صفحه فرود آمده است:

یک-صفحه-نمونه-مثال-چیست

از آنجا که در این صفحه چیز دیگری برای جلب توجه کاربران وجود ندارد ، احتمالاً آنها اقدامات دلخواه شما را انجام خواهند داد – خواه مشترک عضویت در لیست ایمیل شما ، رزرو نسخه ی نمایشی ، خرید محصول و غیره باشد

بیشتر صفحات فرود در ازای آدرس ایمیل یا سایر اطلاعات تماس ، به بازدیدکنندگان منبع رایگان ارائه می دهند.

به عنوان مثال ، می توانید برای تشویق بازدیدکنندگان برای ثبت نام در لیست ایمیل خود و ایجاد صفحه فرود برای این پیشنهاد ، یک کتاب الکترونیکی رایگان ارائه دهید. در صفحه فرود ، می توانید اطلاعات مربوط به کتاب الکترونیکی خود را ارائه دهید تا بازدید کنندگان را به وجد بیاورد و فرم optin را نمایش دهد تا آنها در ازای هدیه رایگان ، آدرس ایمیل خود را ارائه دهند.

ebook-landing-page-template-from-seedprod

صفحات Landing برای تولید سرب بسیار مثر است. بعلاوه ، هنگامی که بازدیدکنندگان برای دریافت منبعی که شما ارائه می دهید ثبت نام می کنند و از این منبع لذت می برند ، احتمالاً در آینده مشتری خواهند شد.

17 بهترین نمونه صفحه فرود

اکنون که دقیقاً می دانید صفحه فرود چیست ، بیایید به بهترین نمونه های صفحه فرود برویم.

1. Taboola – صفحه فرود رایگان کتاب

کتاب الکترونیکی بدون تابوولا

در این نمونه صفحه فرود از Taboola ، آنها در ازای دریافت اطلاعات تماس ، به مخاطبان خود یک کتاب الکترونیکی رایگان ارائه می دهند.

ارائه کتاب الکترونیکی رایگان یکی از محبوب ترین راه ها برای تولید سرنخ است. اما به یاد داشته باشید ، اگر می خواهید کتاب الکترونیکی شما موفقیت آمیز باشد ، باید متناسب با مخاطبان هدف شما باشد. Taboola ، یک بستر تبلیغاتی ، این کار را به خوبی انجام می دهد. کتاب الکترونیکی آنها پر از کمپین های تبلیغاتی بومی موفق است که خوانندگان می توانند از آنها بیاموزند.

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • عنوان – عنوان صفحه فرود چشم نواز است و مزایای انتخاب را شرح می دهد.
  • شرح – کاربران می توانند شرح مختصری را که به طور واضح آموخته های کتاب الکترونیکی را مشخص می کند ، بررسی کنند.
  • فرم Optin – Taboola شامل فرم optin برای گرفتن اطلاعات ارزشمند از کاربران است.
  • تماس برای اقدام (CTA) – رنگ دکمه CTA از بقیه صفحه متمایز است و کاربران را به کلیک ترغیب می کند.

2. Foodie Crush – صفحه فرود مسابقه

quiz-landing-page-example-from-food-blog

یک وبلاگ غذا ، Foodie Crush ، از صفحه فرود مسابقه منحصر به فرد برای رشد لیست ایمیل خود استفاده می کند. کاربران می توانند با شرکت در مسابقه کوتاه ، توصیه های مربوط به دستورالعمل ها را بر اساس ترجیحات خود دریافت کنند.

برای دریافت نتایج مسابقه ، کاربران باید آدرس ایمیل خود را ارائه دهند و در خبرنامه Foodie Crush مشترک شوند.

ارائه-ایمیل-برای-گرفتن-مسابقه-نتایج-foodie-crush

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • محتوای تعاملی – قالب مسابقه تعاملی صفحه فرود برای کاربران جالب است.
  • تصاویر – Foodie Crush عکسهای رنگارنگ و خوشمزه دستورالعمل اضافه می کند تا صفحه فرود جذاب تر شود.
  • فرم Optin – کاربران می خواهند نتایج خود را ببینند ، بنابراین وقتی فرم optin در پایان مسابقه ارائه می شود ، احتمال عضویت آنها بیشتر خواهد بود.
  • کپی CTA– به جای استفاده از کپی استاندارد CTA مانند “ارسال” ، دکمه CTA می گوید “نتایج من را ببینید” ، که جذاب تر است.

3. Succulents and Sunshine – صفحه فرود کتاب

ساکولنت-و-کتاب-خرید-آفتاب

به جای هدیه دادن کتاب الکترونیکی رایگان ، ممکن است بخواهید با فروش کتاب های الکترونیکی از وبلاگ خود درآمد کسب کنید. در این مثال از صفحه فرود کتاب الکترونیکی ، Succulents and Sunshine این کار را انجام می دهد.

Succulents and Sunshine منبع معتبر و معتبری برای رشد و مراقبت از گیاهان بادرشته شده است. بنابراین ، کاربران مایل به پرداخت هزینه مشاوره و نکات تخصصی خود هستند.

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • مینیمالیستی – حداقل طراحی صفحه فرود و استفاده از فضای سفید ، خواننده را به مهمترین اطلاعات می کشاند.
  • تصویر – تصویر موجود در صفحه به کاربران نشان می دهد که کتاب هنگام بارگیری در دستگاه آنها دقیقاً به چه صورت است.
  • کپی اقناعی – خواندن کپی آن آسان است و فواید مطالعه راهنما را به وضوح نشان می دهد.
  • دکمه CTA – چندین دکمه CTA به طور واضح به کاربران دستور می دهد که در مرحله بعد چه کاری انجام دهند – “برای خرید کتاب الکترونیکی اینجا کلیک کنید.”

4. Slack – صفحه فرود ثبت نام وبینار

وبینار-ثبت-صفحه-فرود-نمونه

وبینارها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود با مخاطبان و یا آموزش استفاده از محصول شما به آنها هستند.

این صفحه فرود وبینار از Slack دارای طراحی مدرنی است و دکمه ثبت نام را دقیقاً در بالای صفحه قرار می دهد.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از تصاویر ایمیل برای تقویت CTR
صفحه وبگردی-اطلاعات-فرود

در پایین صفحه فرود ، Slack اطلاعاتی را در مورد آنچه کاربران در وبینار یاد می گیرند فراهم می کند و بلندگوهای برجسته را به نمایش می گذارد.

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • قرار دادن CTA – دکمه CTA درست در بالای صفحه قرار داده شده است تا کاربران آن را از دست ندهند.
  • کپی CTA – “اکنون ثبت نام کنید” احساس فوریت ایجاد کرده و کاربران را به ثبت نام سریع ترغیب می کند.
  • اطلاعات وبینار – شرح نقطه ای از آنچه کاربران در وبینار یاد می گیرند.
  • اشتراک اجتماعی – دکمه های اشتراک اجتماعی به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی وبینار را با دیگران در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و منجر به ثبت نام بیشتر می شود.
  • تصاویر – افزودن تصاویر افراد واقعی به صفحه فرود شما می تواند به کاربران کمک کند با شما یا شرکت شما ارتباط برقرار کنند.

5. Netflix – صفحه ورود به سیستم ثبت نام

netflix-signup-landing-page-example

بیشتر افراد این صفحه فرود معروف را دیده اند. صفحه ورود به سیستم Netflix کاملاً به اصل موضوع تبدیل می شود – این فیلم فیلم ها و برنامه های تلویزیونی نامحدودی را که می توانند در هر مکان تماشا کنند به مردم ارائه می دهد و برای شروع یک فرم اپتین ساده به آنها ارائه می دهد.

در پایین صفحه فرود ، Netflix همچنین بخش سوالات متداول (سوالات متداول) را درج کرده است:

netflix پرسشهای متداول

این نگرانی های رایجی است که ممکن است مانع از ثبت نام افراد در Netflix شود. اما از آنجا که Netflix به س questionsالات مربوط به صفحه اصلی خود پاسخ داده است ، انتخاب افراد برای ثبت نام راحت تر خواهد بود.

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • عنوان – عنوانی جالب توجه که نشان دهنده مزایای ثبت نام در Netflix است.
  • تصویر پس زمینه – تصویر پس زمینه نمایشی بصری از مقدار بی پایان فیلم ها و نمایش های تلویزیونی را می دهد که کاربران می توانند به آن دسترسی داشته باشند.
  • بخش سQالات متداول – نمایش س FAالات متداول موانع ورود به سیستم را برطرف می کند.
  • اعتماد کنید – “لغو هر زمان” باعث ایجاد اعتماد در کاربران می شود و احتمال ثبت نام آنها را بیشتر می کند.
  • فرم ساده Optin – همه کاربران برای ثبت نام در Netflix باید آدرس ایمیل خود را ارائه دهند. از آنجا که مرحله اول بسیار آسان است ، کاربران احتمالاً اقدام می کنند.

6. Bluehost – صفحه فرود بازاریابی وابسته

وابسته-بازاریابی-صفحه-صفحه-مثال

بسیاری از وبلاگ نویسان از طریق بازاریابی وابسته به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند. به عنوان مثال ، شما می توانید برای شرکتی مانند Bluehost به یک شرکت وابسته تبدیل شوید و آنها را در وبلاگ خود تبلیغ کنید. هنگامی که یک کاربر بر روی لینک وابسته شما کلیک می کند ، در این مثال به صفحه مقصد بازاریابی شرکت وابسته منتقل می شود.

این صفحه فرود نشان می دهد که کاربران هنگام ورود به سیستم چه چیزی دریافت می کنند ، چه مقدار پول پس انداز می کنند و با آگهی “توصیه شده توسط WordPress.org” اعتماد ایجاد می کند. این عناصر همه به تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری کمک می کنند – این بسیار خوب است زیرا هر وقت کسی Bluehost را از طریق پیوند وابسته شما خریداری می کند ، شما کمیسیون تهیه می کنید!

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • عنوان – تیتری جلب توجه که به مردم اجازه می دهد تا بدانند در حال معامله خاصی هستند.
  • شرح – شرح سریع آنچه کاربران هنگام ورود به سیستم دریافت می کنند.
  • پس انداز – همه دوست دارند معامله خوبی را انجام دهند. این صفحه فرود از کلمه “رایگان” استفاده می کند و قیمت معمولی را در مقایسه با قیمت فروش نشان می دهد.
  • اعتماد کنید – بنر “توصیه شده توسط WordPress.org” به صورت زیر عمل می کند اثبات اجتماعی.
  • دکمه CTA – دکمه سبز CTA از بقیه صفحه متمایز است.

7. Writing Revolt – صفحه فرود دوره

course-landing-page-example

نوشتن طرح صفحه اصلی دوره Revolt جسورانه و جذاب است ، با یک تصویر بزرگ از صاحب وبلاگ ، اردن ، جلو و مرکز.

اردن همچنین دارای توصیفاتی از افراد واقعی است که دوره سرد ارسال نامه الکترونیکی وی را گذرانده اند:

توصیفات برای ایجاد اعتماد-ضد-اجتماعی

توصیفات راهی قدرتمند برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتری است.

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • کپی 🀄 – کپی در سراسر این صفحه مقصد بر مزایای دوره و نتایجی است که می تواند به همراه داشته باشد – “اولین 1000 دلار خود را بدست آورید!”
  • تصاویر – عکس های افراد واقعی می تواند پاسخ احساسی را در کاربران ایجاد کند و باعث شود که آنها ارتباط بیشتری داشته باشند.
  • توصیفات – توصیفات واقعی باعث ایجاد اعتماد می شود و مردم را به ثبت نام تشویق می کند.

8. آن هندلی – صفحه فرود خبرنامه

خبرنامه-صفحه-فرود-نمونه

این مثال صفحه فرود بسیار ساده ، در عین حال بسیار موثر است.

Ann Handley یک متخصص تحسین بازاریابی دیجیتال و محتوا است. او برای مشاوره در زمینه بازاریابی و نوشتن مراجعه می کند. او در صفحه فرود خبرنامه خود ، مزایای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را شرح می دهد و یک فرم ساده ایمیل را ارائه می دهد.

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • مینیمالیستی – هیچ حواس پرتی غیر ضروری در صفحه وجود ندارد. تمرکز بر روی هدف است.
  • پاک کردن اطلاعات – این صفحه فرود به کاربران می گوید که چه نوع ایمیل هایی را دریافت می کنند و چه زمانی به صندوق ورودی خود می رسند.
  • فرم Optin ایمیل – یک فرم ساده optin ایمیل فقط با 2 قسمت ، ثبت نام را آسان می کند.

9. Apple – صفحه فرود محصول

صفحه فرود محصول به عنوان مثال از سیب

اگر فروشگاه اینترنتی دارید ، می توانید برای برجسته سازی محصولات خاص ، صفحات فرود ایجاد کنید. اپل تعدادی از محصولات مختلف را ارائه می دهد. اما ، در مثال بالا ، آنها یک صفحه فرود برای نمایش یک محصول خاص – Airpods Max ایجاد کرده اند.

این صفحه فرود تجارت الکترونیکی ، عکسهای بزرگ و مفصلی از محصول را به نمایش می گذارد تا افراد بتوانند از نزدیک به آن نگاه کنند و نسخه از هر ویژگی و مزایا استفاده می کند.

مقاله مرتبط  5 گزینه جایگزین برای گروه های یاهو

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • تصاویر با کیفیت بالا – چندین عکس محصول با کیفیت بالا کاربران را متقاعد به خرید می کند.
  • ویدئو – یک ویدیوی محصول حتی از تصاویر ثابت جذاب تر است و می تواند افراد را مدت بیشتری در صفحه شما نگه دارد.
  • کپی 🀄 – کپی در صفحه به جزئیات ویژگی ها و مزایای محصول می پردازد.

10. تماس مداوم – صفحه فرود PDF رایگان

ثابت-تماس-pdf-landing-page-example

این نمونه از صفحه فرود از Constant Contact ، PDF بازاریابی آنلاین رایگان را ارائه می دهد.

بخش Hero دارای یک عنوان ساده و CTA است که در برابر طراحی ساده صفحه برجسته است. برای دیدن توصیفی از آنچه می توانید در راهنما بیاموزید ، می توانید به پایین صفحه بروید.

pdf-guide-landing-page-copy

آنچه در این صفحه فرود متفاوت است این است که از شما نمی خواهد آدرس ایمیل خود را برای دریافت راهنمای PDF به صورت رایگان ارائه دهید – هر کسی می تواند آن را بارگیری کند.

بنابراین ، در حالی که Constant Contact از این صفحه مقصد برای رشد لیست ایمیل خود استفاده نمی کند ، آنها از آن برای آموزش افراد و ایجاد اعتماد استفاده می کنند. پس از خواندن راهنمای مفید ، کاربران ممکن است بخواهند برای استفاده از نکاتی که آموخته اند در خدمات بازاریابی از طریق ایمیل Constant Contact ثبت نام کنند.

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • کپی 🀄 – کپی صفحه فرود به وضوح به کاربران می گوید که چگونه راهنما به آنها در بهبود تجارت خود کمک می کند.
  • تصاویر – تصاویر پیش نمایشی از شکل راهنما به کاربران می دهند.
  • بارگیری آسان – دکمه CTA کاربران را مستقیماً به سمت بارگیری می برد – هیچ فرم برای پر کردن وجود ندارد.

11. انجمن بین المللی سنگهای قیمتی – صفحه فرود عضویت

عضویت-فرود-صفحه-مثال

انجمن بین المللی سنگهای قیمتی برای تشویق افراد بیشتر به عضویت در سایت عضویت خود از این صفحه مقصد به خوبی طراحی شده استفاده می کند. با عضو شدن ، کاربران می توانند به محتوای اختصاصی و برتر دسترسی پیدا کنند.

بخش اول با یک عنوان اصلی و یک دکمه CTA شروع می شود.

در پایین صفحه فرود ، انجمن بین المللی سنگهای قیمتی در نشان دادن مزایای عضو شدن بسیار کار می کند.

عضویت-مزایای-صفحه فرود

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • توصیفات – از توصیفات اعضا در کل صفحه مقصد برای ایجاد اعتماد و متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای پیوستن استفاده می شود.
  • نشان های اعتماد – این صفحه فرود نشان های تضمین بازگشت پول را نشان می دهد تا بازدید کنندگان از تصمیم خرید خود اطمینان داشته باشند.
  • قیمت گذاری – گزینه های قیمت گذاری واضح هستند ، بنابراین کاربران می توانند تصمیم بگیرند که سطح عضویت برای آنها بهترین است.
  • بخش سQالات متداول – بخش سQالات متداول برای آموزش کاربران و تسریع در تصمیم گیری برای خرید.

12. سلام تازه – صفحه فرود اشتراک

اشتراک-صفحه فرود-مثال-جهنم تازه

سلام تازه برای تقویت اشتراک در سرویس تحویل کیت وعده غذایی خود ، این صفحه فرود زیبا را ایجاد کرده است.

صفحه فرود در توصیف مزایای ثبت نام در Hello Fresh مانند صرفه جویی در هزینه ، کاهش اثر کربن و البته داشتن غذاهای سالم و لذیذ به درب منزل شما بسیار عالی توصیف می کند.

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • عنوان – این عنوان به کاربران نشان می دهد که با ورود به سیستم اکنون چه مقدار پول می توانند پس انداز کنند.
  • قیمت گذاری – کاربران می توانند فرم مورد نظر خود را پر کرده و برنامه قیمت گذاری متناسب با نیازهای دقیق آنها را دریافت کنند.
  • تصاویر – عکسهای جذاب از بسته های غذا به مردم ایده می دهد که چه چیزهایی می توانند بدست آورند و آنها را به ثبت نام تشویق می کند.
  • بررسی ها – بررسی مشتری و رتبه بندی ستاره اعتماد مشتریان بالقوه را ایجاد می کند.
  • CTA ها – چندین CTA در سراسر صفحه فرود قرار می گیرند تا کاربران بتوانند به راحتی ثبت نام کنند.

13. Melyssa Griffin – صفحه فرود دوره آنلاین

course-landing-page-example

Melyssa Griffin یک صفحه فرود جذاب برای دوره های آنلاین خود دارد که به دیگران می آموزد چگونه یک کسب و کار سودآور را به صورت آنلاین توسعه دهند.

طراحی صفحه فرود او کاملاً با نام تجاری او مطابقت دارد و او داستان های موفقیت دانش آموزان را در سراسر جهان به نمایش می گذارد.

به علاوه ، او توضیح می دهد که چگونه هر دوره به کارآفرینان مشتاق کمک می کند:

البته-صفحه-نسخه-کپی

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • عنوان – این عنوان قوی به بازدیدکنندگان می گوید که آنها می توانند “دیجیتال MBA” را بدون پرداخت هزینه های بالا دریافت کنند.
  • کپی 🀄 – برای تشویق کاربران به ثبت نام ، از کپی متمرکز بر مزایای صفحه استفاده می شود.
  • تصاویر – تصاویر چشم نواز دانش آموزان واقعی در سراسر صفحه استفاده می شود.
  • اثبات اجتماعی – Melyssa برای نشان دادن اثبات اجتماعی ، توصیفات و نشریات شناخته شده ای را که در آنها حضور داشته است ، مانند فوربس ، به نمایش می گذارد.
  • چندین CTA – CTA در سرتاسر صفحه فرود قرار می گیرد تا کاربران بتوانند در هر زمان ثبت نام کنند.

14. Airbnb – صفحه ورود به سیستم ثبت نام

airbnb-landing-page-example

صفحه فرود ورود به سیستم میزبان Airbnb ساده است و تمرکز خود را بر روی مزایایی که کاربران هنگام تبدیل شدن به میزبان Airbnb می گیرند قرار می دهد. این تیتر چشم نواز به کاربران می گوید که با توجه به منطقه خود چقدر می توانند در ماه درآمد کسب کنند.

کاربران می توانند فرم اطلاعات مربوط به خود را پر کنند تا تخمین دقیق تری از درآمد بالقوه خود بدست آورند. سپس ، مراحل ساده را برای تکمیل مراحل ثبت نام دنبال کنید.

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • اعتماد – Airbnb تمام روش های محافظت از میزبان خود را لیست می کند. این باعث می شود مردم در تصمیم گیری راحت تر باشند.
  • توصیفات – این صفحه فرود دارای اثبات اجتماعی در قالب توصیفات از سایر میزبانان Airbnb است.
  • بخش سQالات متداول – بخش سQالات متداول در پایین صفحه نگرانی های رایج مردم در مورد میزبان شدن در Airbnb را کاهش می دهد.
  • چندین CTA – چندین CTA در صفحه وجود دارد تا کاربران بتوانند به راحتی شروع به کار کنند.
مقاله مرتبط  چگونه نسبت حاشیه مشاغل خود را بهینه کنیم

15. نیل پاتل – رزرو صفحه فرود تماس

صفحه تماس-فرود-تماس

نیل پاتل یک مشاور معروف بازاریابی دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا بازدید وب سایت خود را افزایش دهند. او از این صفحه فرود برای تولید سرنخ های تجاری خود استفاده می کند.

در صفحه فرود مزایایی که مشتری های وی دریافت می کنند و همچنین فرایندی که شامل بازرسی سایت ، یک برنامه عملیاتی و یک نقل قول ارائه می شود:

neil-patel-landing-page-example-details

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • عنوان – تیتر منافع محور که بیانگر اهداف مخاطبان هدف است.
  • فرم Optin – یک فرم کوتاه optin برای گرفتن مهمترین اطلاعات از لیدها.
  • CTA ها – چندین CTA که در صفحه خودنمایی می کنند.
  • اثبات اجتماعی – لیستی از مشتریان قبلی چشمگیر مانند فیس بوک و گوگل برای ایجاد قدرت و اعتماد.

16 بالون سر و صدا – صفحه فرود و فروش

فروش-بالون-واگذاری-سیاه-فروش-جمعه

اجرای یک هدایا راهی عالی برای افزایش بازدید از وب سایت ، رشد لیست ایمیل ، افزایش پیگیری رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.

این صفحه نمایش فروش و فروش جمعه سیاه از Smash Balloon دارای یک تایمر شمارش معکوس است. استفاده از تایمر شمارش معکوس در صفحه فرود خود هیجان ایجاد می کند و به بازدید کنندگان اجازه می دهد تا از زمان بازگشت به سایت شما مطلع شوند.

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • عنوان – تیتر برجسته برای جلب توجه.
  • تایمر شمارش معکوس – یک تایمر شمارش معکوس هیجان ایجاد می کند و احساس فوریت ایجاد می کند.
  • اطلاعیه – گزینه های اعلان مانند افزودن فروش به یک تقویم یا دریافت ایمیل کاربران را ترغیب می کند تا به سایت بازگردند.
  • ویجت Giveaway – ویجت هدیه از رافل پرس اجازه می دهد تا کاربران برای انجام اقدامات خاص مانند ثبت نام در لیست ایمیل خود ، بازدید از یک صفحه در سایت خود یا پیگیری شما در شبکه های اجتماعی ، ورودی های بیشتری را دریافت کنند. این یک روش عالی برای افزایش تعامل در وبلاگ شما است.

17 SeedProd – از صفحه فرود شما متشکرم

Thank-you-example-seedprod

یک صفحه تشکر معمولاً پس از انجام یک کاربر در وب سایت شما مانند ارائه آدرس ایمیل خود در ازای دریافت یک منبع رایگان ، نشان داده می شود.

شما می توانید با استفاده از صفحات اصلی تشکر از شما برای ایجاد ارتباط با هدایت های جدید خود و متقاعد کردن آنها برای اقدام دیگری. مانند مثال SeedProd در بالا ، پروفایل های اجتماعی به یکدیگر پیوند داده می شوند و کاربران به دیدن و دنبال کردن آنها ترغیب می شوند.

عکسهایی از این طراحی صفحه فرود:

  • طراحی ساده – طراحی بسیار ساده است ، تمرکز روی موارد مهم است.
  • کپی 🀄 – نسخه از کاربر برای انجام عملی که روابط را تقویت می کند تشکر می کند.
  • پروفایل های شبکه های اجتماعی – اضافه کردن آیکون های شبکه های اجتماعی به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی پروفایل های خود را بررسی کرده و آنها را دنبال کنند.

اکنون ، آیا می خواهید صفحه فرود خود را مانند این نمونه های شگفت انگیز ایجاد کنید؟

در اینجا چند نکته وجود دارد!

چه چیزهایی باید در یک صفحه فرود گنجانده شود؟

تمام صفحات فرود موفقیت آمیز عناصر زیر را دارند:

  • عنوان – یک عنوان قوی بلافاصله توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.
  • کپی سودمند – کپی در صفحه مقصد شما باید مزایای پیشنهاد شما را نشان دهد و به بازدید کنندگان بگویید که چرا باید شرکت کنند.
  • قالب بندی آسان برای خواندن – از زیرعنوان ها ، لیست ها و گلوله ها استفاده کنید تا کپی کردن شما راحت تر شود و چشم را به پایین صفحه بکشید.
  • رسانه ها – تصاویر و فیلم ها صفحه فرود شما را برای بازدیدکنندگان جذاب تر می کند.
  • فرم ثبت نام – یک فرم ایمیل optin ، فرم ثبت نام یا فرم تماس با ما به شما امکان می دهد تا به راحتی سرنخ ها را جمع آوری کنید.
  • فراخوانی برای اقدام – از دکمه های چشم نواز CTA و کپی CTA برای جلب بازدیدکنندگان برای اقدام استفاده کنید.
  • اثبات اجتماعی – اثبات اجتماعی مانند گواهینامه ها و بررسی ها باعث ایجاد اعتماد به نفس با احتمال بالقوه می شود.
  • فوریت – بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا با ایجاد احساس فوریت سریعتر اقدام کنند. می توانید این کار را با عباراتی مانند “پیشنهاد زمان محدود” یا با استفاده از تایمرهای شمارش معکوس انجام دهید.

بنابراین ، اگر طراح نیستید ، چگونه همه اینها را جمع می کنید؟

چگونه صفحه فرود خود را ایجاد کنیم

اگر آماده ساختن صفحه فرود خود هستید ، استفاده از آن را توصیه می کنیم SeedProd.

SeedProd-drag-and-drop-builder

SeedProd بهترین سازنده صفحه فرود برای وردپرس است. برای ایجاد صفحه فرود نیازی به مهارت طراحی و کدگذاری ندارید زیرا سازنده کشیدن و رها کردن SeedProd کار را بسیار آسان می کند.

به سادگی بلوک های صفحه فرود از قبل ساخته شده مانند فرم های ایمیل optin ، فرم های تماس ، تایمر شمارش معکوس ، عناوین ، CTA ، پروفایل های اجتماعی و موارد دیگر را بکشید و آنها را در صفحه فرود خود قرار دهید.

SeedProd حتی تعداد زیادی الگوی صفحه فرود به صورت حرفه ای طراحی شده را ارائه می دهد تا در کمترین زمان بتوانید تولید Lead کنید!

seedprod-landing-page-template-library

با SeedProd می توانید یک صفحه فرود داشته باشید که به همان اندازه نمونه های موجود در این لیست دارای قدرت تبدیل بالایی باشد.

ما امیدواریم که این نمونه های صفحه شگفت انگیز صفحه شما را در خلق نمونه های خود الهام داده باشد. صفحه مورد علاقه شما چیست؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، پست ما را در مورد بهترین صفحات تماس با ما در وب نیز بررسی کنید.

و فراموش نکنید که در خبرنامه ایمیل ما ثبت نام کنید تا بتوانید محتوای مفیدی مانند این را که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود ، دریافت کنید!