آموزش سئو

16 استراتژی برای سازماندهی تجارت کوچک خود در سال 2021 و بعد از آن

ژانویه 26, 2021

اگر می خواهید تجارت کوچک خود را در سال 2021 و بعد از آن توسعه دهید ، باید همه جنبه های شرکت خود را سازماندهی کنید. اگر کسب و کار کوچک شما بودجه یا منابعی برای راه اندازی سیستم هایی که منجر به سازماندهی طولانی مدت می شوند ، نداشته باشد ، این مشکل می تواند باشد.

من از تجربه شخصی می دانم که حتی اگر از بهترین ابزارها برای رشد تجارت خود استفاده می کنید ، اگر وقت و انرژی خود را به چیزهای مناسب اختصاص ندهید ، موفقیت می تواند کم باشد.

در اینجا نحوه سازماندهی در سال 2021 و بعد از آن آورده شده است.

1. فضای اداری و فضای ذخیره سازی مشاغل کوچک خود را سازماندهی کنید

برای شروع ، باید مطمئن شوید که محیط فیزیکی شما منظم و منظم است.

این اطمینان می دهد که شما می توانید در بالاترین سطح خود عملکرد داشته باشید. از بسیاری جهات ، سازمان کل شرکت شما با توجه به میزان مرتب بودن میز کار شما تعیین می شود.

برای شروع ، اطمینان حاصل کنید که همه چیز مکان مشخصی دارد ، حتی اگر آن مکان در انبوهی از کاغذهای میز کار شما باشد.

برای استفاده بهتر از میز کار ، می توانید دنبال کنید نکات ساده مانند داشتن فضایی برای همه چیز ، تقسیم میز کار خود ، هر روز وقت خود را صرف سازماندهی مقالات روی میز خود کنید و به همه چیز برچسب بزنید.

نکاتی برای منظم نگه داشتن مشاغل کوچک - میز کار

از آنجا که کاغذ بازی بیشتر وقت و منابع زیادی را در بیشتر دفاتر مدرن مصرف می کند ، باید این مکان را در خارج ذخیره کنید.

این بدان معناست که شما زمان کمتری را برای مدیریت اسناد خود صرف خواهید کرد و می توانید مطمئن باشید که آنها از امنیت و محافظت بهتر از آنچه که خودتان می توانستید ، برخوردار هستند. همچنین می توانید اسناد را اسکن کرده و در سرویس ذخیره سازی مبتنی بر cloud بارگذاری کنید ، یا به راحتی آنها را در رایانه خود ذخیره کنید (حتماً بطور مرتب از رایانه خود پشتیبان تهیه کنید!)

ذخیره اسناد خارج از سایت برای سازمان تجارت کوچک

اگر این دقیقاً سبک کار شما نیست ، من روش دیگری را به شما نشان می دهم که می تواند به شما کمک کند حجم کار کاغذ را در عرض یک دقیقه کاهش دهید.

2. پیگیری پشتیبانی مشتری برای کسب و کار کوچک شما

مشتریان وفادار شما در قلب تجارت شما قرار دارند.

اگرچه آنها مقدار زیادی از وقت و منابع شما را می گیرند ، اما اگر آنها را از خدمات خود راضی و راضی نگه دارد ، زمان خوبی را سپری می کنید.

اگرچه مهم است که خودکار سیستم پشتیبانی از مشتری خود را انجام دهید ، ایده بدی است که روابط خود را با مشتریان خودکار کنید.

برای اینکه مستقیماً به مشتریان خود برسید ، از برنامه ای مانند Groove استفاده کنید که به شما امکان می دهد بلیط مشتری خود را به طور مثر مدیریت کنید.

سازمان تجارت کوچک - به بلیط مشتری کمک می کند

این به شما امکان می دهد زمان کمتری را برای مدیریت مشتری صرف کنید ، و زمان بیشتری را برای بهبود محصول و سیستم های تجاری خود صرف کنید.

سعی نکنید کل فرآیند را خودکار کنید. لمس شخصی و ارتباط مستقیم هم به نفع شما و هم به مشتریانتان خواهد بود.

3. کمپین های رسانه اجتماعی اجتماعی کسب و کار کوچک خود را پیشاپیش برنامه ریزی کنید

اگه تو هستی اجرای یک کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی با بودجه، شما باید مدت زمانی را که صرف نگهداری آنلاین چیزها می کنید کاهش دهید.

به جای اینکه هر چند ساعت یکبار برای انتشار پست وقت تلف کنید ، باید از قبل برنامه خود را تنظیم کنید. شما همچنین می توانید سیستم CMS یا بستر رسانه اجتماعی خود را برای انتشار پست هایی برای خود برنامه ریزی کنید.

این روش ساده سازماندهی باعث صرفه جویی در ساعات بی شماری می شود و به شما در بهبود کارایی و بهره وری کمک می کند.

Meet Edgar راهی عالی برای مدیریت محتوای خود از قبل است، به شما امکان می دهد یک بار به روزرسانی های رسانه های اجتماعی را بنویسید ، و سپس چندین بار از آنها بخواهید ارسال شوند.

سازمان تجارت کوچک - ابزار انتشار رسانه های اجتماعی

این یک روش عالی برای نظم بخشیدن به امور است ، بدون اینکه خود را با به روزرسانی مداوم خبرهای اجتماعی خود تکرار کنید.

4- رسید هزینه های مشاغل کوچک خود را مدیریت کنید

اگر مدت زمان طولانی است که مشاغل کوچک خود را اداره می کنید ، می دانید که مدیریت همه گزارش های هزینه های شما چقدر ناامید کننده است.

آنها برای ردیابی و ضبط دردسر ساز هستند اما باید مدیریت شوند تا بتوانید درمورد مالیات به روز باشید و از نظم امور مالی خود اطمینان حاصل کنید.

اگرچه کارهای مهمتری پیش می آید نمی توانید آنها را به تعویق بیندازید. شما باید هر خرید و معامله را هفتگی پیگیری کنید.

سازمان تجارت كوچك - گزارش هزینه های ردیابی ابزار tp

برای کارآیی بیشتر این کار ، از نرم افزاری مانند استفاده کنید Expensify ، که همه کارها را انجام می دهد، هزینه های خود را منظم و منظم نگه دارید تا بتوانید روی چیزهایی تمرکز کنید که واقعاً برای تجارت کوچک شما اهمیت دارند.

سازمان تجارت کوچک - نرم افزار گزارش هزینه

صحبت از اجازه دادن به نرم افزار برای رسیدگی به کارهای شما ، می توانید این موارد را برای سایر نتایج کسب و کار خود در سایر حوزه های تجاری گسترش دهید.

مقاله مرتبط  چرا باید کانال YouTube خود را حسابرسی کنید

5- از تجارت کوچک خود بدون کاغذ استفاده کنید

اگر می خواهید از شلوغی و مدیریتی که با همه مقالاتی که برای ادامه کار نیاز دارید مرتبط باشید ، کم کنید ، وقت آن رسیده است که بدون کاغذ ادامه دهید.

این بدان معناست که به جای پیگیری مداوم ده ها پرونده و پوشه ، فقط همه چیز را به اسکن دیجیتالی مهمترین اسناد کاهش می دهید.

اگر می خواهید این کار را امتحان کنید ، به روشی برای اسکن سریع اسناد در حال حرکت نیاز دارید تا در ادامه کار خود تلاش نکنید.

CamScanner یک برنامه عالی برای اسکن است صورتحساب ها و سایر اوراق را به راحتی و به راحتی انجام دهید.

سازمان تجارت کوچک - ابزار اسکنر اسناد

CamScanner به شما امکان می دهد فایل ها را در برنامه نگه دارید ، اما همچنین می توانید آنها را به رایانه خود منتقل کنید.

اگر لازم است این فایل ها را با تیمی به اشتراک بگذارید ، توصیه می کنم پرونده های بایگانی شده خود را در برنامه ای مانند Dropbox نگه دارید.

سازمان تجارت کوچک - جعبه دراپ

این اطمینان می دهد که همه افراد در مشاغل کوچک شما از جدیدترین اسناد مطلع هستند ، اما لازم نیست نگران مدیریت گسترده پرونده به صورت آفلاین باشید.

6. رمزهای عبور خود را سازماندهی کنید

اگر مانند اکثر مردم هستید ، یکی از دو سیستم مدیریت رمزهای عبور خود را دارید.

یا تمام وقت برای وب سایت های مختلف از یک گذرواژه یکسان استفاده می کنید ، یا رمزهای عبور خود را برای هر سایت به طور مداوم فراموش می کنید.

به جای هر یک از اینها ، من سیستم سوم را توصیه می کنم: به یک برنامه اجازه دهید گذرواژه های شما را برای شما کنترل کند.

این کار را می توانید به صورت خودکار در مرورگری مانند Chrome انجام دهید. متأسفانه ، این کاملاً ایمن نیست ، زیرا هرکسی که به رایانه شما دسترسی دارد می تواند از آن استفاده کند.

در عوض ، من توصیه می کنم استفاده کنید 1 رمز عبور برای مدیریت رمزهای عبور خود. این برنامه رمزهای عبور شما را با هم در یک برنامه موبایل و دسک تاپ ذخیره می کند.

سازمان تجارت کوچک - مدیر رمز عبور

با این وجود ، برخلاف ویژگی تکمیل خودکار Chrome ، برای دسترسی به گذرواژه های دیگر باید یک گذرواژه واحد وارد کنید.

این یک سری چند کلمه ای است که به راحتی به خاطر سپرده می شود اما هک کردن آن تقریباً غیرممکن است.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما باید در Stripe وارد حساب خود شوید. اول ، شما می خواهید به صفحه ورود به خط راه راه

سازمان تجارت کوچک - با استفاده از نرم افزار محافظت شده با رمز عبور همراه با برنامه های خود

می توانید روی نماد 1Password در Chrome کلیک کنید یا می توانید میانبر صفحه کلید Command + را وارد کنید.

این فرم 1Password را نشان می دهد ، در اینجا رمز ورود مبتنی بر کلمه را وارد می کنید که به شما امکان دسترسی به سایر گذرواژه ها را می دهد.

سازمان تجارت کوچک - وارد کردن رمزعبور اصلی

1Password سپس Stripe را با اطلاعات ورود به سیستم و رمز ورود ذخیره شده خود پر می کند. همچنین شما را به طور خودکار وارد سیستم می کند ، بنابراین با یک کلیک کمتر باید کلیک کنید.

سازمان تجارت کوچک - ورود خودکار به سیستم

1Password اطلاعات انواع حساب ها را ذخیره می کند.

بهترین قسمت این است که هر سایت می تواند یک رمز عبور پیچیده و منحصر به فرد داشته باشد ، اما شما می توانید با عبارت خود به همه آنها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل ، 1Password همچنین می تواند یک رمز عبور تصادفی با امنیت بالا ایجاد کند.

سازمان تجارت کوچک - رمزهای عبور ذخیره شده در نرم افزار محافظت از رمز عبور

این بدان معناست که حافظه کمتری به گذرواژه اختصاص دارد و با کارکردن کارآمد و سازماندهی ورود به سیستم می توانید کارهای بیشتری را انجام دهید.

7. فضای کاری خود را برای افزایش بهره وری بهبود ببخشید

اگر می خواهید با کسب و کار خود پیشرفت کنید ، باید محیطی ایجاد کنید که از این چشم انداز پشتیبانی کند. چند تکنیک اثبات شده وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا از فضای کار خود بیشتر بهره مند شوید.

باور کنید یا نکنید ، افزودن چند گیاه در اطراف دفتر کار شما می تواند با بهبود غلظت ، 15٪ بهره وری را افزایش دهد.

همچنین با استفاده از میز ایستاده و تمیز کردن کابل های خود به تقویت نیرو می پردازید.

این تکنیک ها به شما کمک می کند بدون حواس پرتی و حواس پرتی ناشی از محیط کار نامرتب ، انرژی و تمرکز داشته باشید.

KS IG OfficeOrg png 800 2399 9

تنظیم این تغییرات ممکن است فقط چند دقیقه طول بکشد ، اما حتی تغییرات کوچک می توانند بهره وری شما را بهبود بخشند و تفاوت زیادی در میزان سازماندهی و بهره وری کسب و کار کوچک شما ایجاد کنند.

8. یادداشت های کسب و کار کوچک خود را در Cloud دنبال کنید

اگر یادداشت ها ، چیزهای لازم برای انجام کار ، ایده ها و اطلاعات تماس را روی تکه های کاغذ یا سایر موارد نزدیک به هم می نویسید ، وقت آن است که سازماندهی بیشتری داشته باشید.

برنامه هایی مانند Evernote یک روش عالی برای انجام این کار است و شما باید بلافاصله پیاده سازی آن (یا یک نرم افزار مشابه) را شروع کنید.

برای اینکه Evernote بهتر کار کند ، باید تصمیم بگیرید که کدام فلسفه را اعمال خواهید کرد.

آیا همه چیز را در آنجا ضبط می کنید ، و از ویژگی جستجو برای یافتن یادداشت های خود بعدا استفاده می کنید؟ آیا با دقت یادداشت های خود را در پوشه ها قرار می دهید و از برچسب ها و عنوان ها استفاده می کنید تا مطمئن شوید که در برنامه چیست؟

مقاله مرتبط  سئو را به بهترین روش ممکن بیاموزید

هر دوی اینها گزینه های معتبری هستند. نکته اصلی این است که سیستمی ایجاد کنید که برای شما مناسب باشد و سپس به استفاده از آن ادامه دهید.

9. دسک تاپ رایانه خود را مرتب نگه دارید

دقیقاً مانند میز کار شما باید تمیز و مرتب باشد تا به شما کمک کند تا مرتب بمانید و کارها را انجام دهید ، دسکتاپ دیجیتال شما نیز باید تمیز و منظم باشد.

یک قانون خوب این است که اگر نمی توانید پس زمینه دسک تاپ خود را ببینید ، باید در تلاش باشید تا مواردی را که در رایانه شما وجود دارد کاهش داده و حذف کنید.

سازمان تجارت کوچک - بهم ریختن میز کار خود

پس از تمیز کردن صفحه اصلی خود ، به حذف فایلهای بارگیری شده و پیوندها یا سایر پرونده هایی که استفاده نمی کنید ، حذف کنید.

اگر دوست دارید ، حتی می توانید سطل زباله خود را تمیز کنید و در فضای هارد دیسک صرفه جویی کنید.

این یک روش عالی برای ارائه نگاهی تازه به فرایندهای کاری شما است که به شما کمک می کند تا منظم باشید.

10. سیستم زمانبندی را بهبود ببخشیدبرای کسب و کار کوچک شما

اگر جلسات مکرر ، گپ ویدیویی یا پنجره هایی برای دیگران دارید تا بتوانند زمان کار با شما را تعیین کنند ، به روشی برای مدیریت م blocksثر آن بلوک های زمانی نیاز دارید.

اکثر افراد برای برنامه ریزی رویدادهایی از این دست معمولاً از نامه های الکترونیکی و دعوت نامه های تقویم استفاده می کنند. متأسفانه ، تنظیمات مداوم برنامه می تواند مالیات و اتلاف وقت باشد. در عوض ، با استفاده از برنامه ای مانند Calendly ، یک زمان مناسب برای ملاقات پیدا کنید.

Calendly به دیگران اجازه می دهد زمانی را برای کار با شما تعیین کنند، بنابراین شما اصلاً نیازی به ارسال پیام به جلو و عقب ندارید.

این یک روش ساده برای برقراری ارتباط با دیگران و بدون سردرگمی است که معمولاً با دردسرهای برنامه ریزی همراه است.

11. زمان خود را به طور موثر دنبال کنید

اگر فریلنسر هستید ، از اهمیت پیگیری ساعات قابل پرداخت خود آگاه هستید.

اما حتی اگر برای اطمینان از دریافت پول نیازی به پیگیری ساعت ها ندارید ، بهتر است از برنامه ای مانند Toggl استفاده کنید.

Toggl یک روش سریع و آسان برای ردیابی وقت شماست، که می تواند به هر صاحب مشاغل کوچک کمک کند.

سازمان تجارت کوچک ، 2021 - نرم افزاری برای ردیابی وقت شما و تجزیه و تحلیل داده ها

با ایجاد پروژه ها و وظایف جداگانه در Toggl ، می توانید ساعاتی را که برای رسیدن به مهمترین اهداف خود در نظر می گیرید به راحتی ثبت کنید.

به جای این که از خود بپرسید چرا معیارهایی را که قبلاً تعیین کرده اید مشاهده نکرده اید ، می توانید از Toggl استفاده کنید تا منظم بمانید و نحوه مصرف با ارزش ترین منبع خود – زمان خود را پیگیری کنید.

12. پیگیر فاکتورها و پرداخت های مشاغل کوچک خود باشید

هر کسب و کار کوچک نیاز به مدیریت پرداخت ، صورتحساب و صورتحساب دارد. این یک ویژگی حیاتی است که تجارت را زنده نگه می دارد ، اما می تواند برای سازماندهی همه چیز یک مبارزه باشد.

سازمان تجارت کوچک 2021 - فاکتور و نرم افزار پرداخت

به جای اینکه مدام کار کنید تا مطمئن شوید این برای شما موثر است ، استفاده از آن را در نظر بگیرید برنامه ای مانند FreshBooks برای رسیدگی به فاکتورهای شما.

فاکتور و نرم افزار حسابداری برای سازمان تجارت کوچک در سال 2021

به یاد داشته باشید ، اکثریت قریب به اتفاق اطلاعات پرداختی که شما برای مدیریت نیاز دارید مستقیماً بر کیفیت کار شما تأثیر نمی گذارد و یا مورد توجه صلاحیت های اصلی شما قرار نمی گیرد.

به دنبال نرم افزاری باشید که این نوع کارهای اجرایی را کارآمدتر کند ، و این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

هرچه در طول روز کارهای کمتری انجام دهید ، می توانید بیشتر روی مناطقی تمرکز کنید که واقعاً نظر شما را جلب می کنند و به شما کمک می کنند تا بالاترین اولویت های خود را انجام دهید.

13. برای مالیات های سه ماهه کسب و کار کوچک خود برنامه ریزی کنید

اگر محل کار شما در ایالات متحده است ، باید مطمئن شوید که هر چند ماه یک بار مالیات سه ماهه را پرداخت می کنید.

سازمان تجارت کوچک 2021 - برای مالیات آماده شوید

اگرچه در ایالات متحده مستقر نیستید ، باید سیاست های مالیاتی کشور و منطقه خود را به روز نگه دارید.

این فقط چیزی نیست که شما باید در مورد سازماندهی فکر کنید. اگر در مقررات مالیاتی خود زندگی نکنید ، ممکن است در نهایت جریمه بپردازید یا حتی تعطیل شوید.

برای اطمینان از این که با مالیات ها روبرو هستید و مبالغی را که در زمان های مختلف به شما تعلق می گیرد پرداخت می کنید ، خدمات مانند inDinero.

سازمان تجارت کوچک 2021 - نرم افزار مالیاتی

این به شما کمک می کند که از مالیات خود پیروی کنید و بخشی از سازمان را برای شما انجام دهید.

14. صندوق ورودی ایمیل خود را رام کنید

اگر صندوق ورودی شما مملو از ایمیل های خوانده نشده باشد ، می تواند ناامید کننده باشد و ممکن است بیش از حد وقت شما را مصرف کند.

مقاله مرتبط  4 تفاوت بین آژانس های خلاقیت و بازاریابی

اگر این مورد را به تعداد کم ایمیل مهم کاهش دهید و صندوق ورودی خود را مرتب تمیز کنید ، در کسب و کار کوچک خود موفقیت بیشتری خواهید داشت.

برایان تریسی ، متخصص بهره وری ، توصیه می کند که یک صندوق ورودی ایمیل تمیز داشته باشید، نامه های ناخواسته خود را حذف کنید و ایمیل هایی را که دوباره به آن نیاز دارید ذخیره کنید.

سازمان تجارت کوچک - صندوق ورودی تمیز

همچنین می توانید پوشه یا پرچم ایجاد کنید تا ایمیل ها را از صندوق ورودی خود در دسته های خاص فیلتر کنید. این به شما کمک می کند در مقایسه با ایمیل هایی که می توانید نگاهی بیندازید ، کدام ایمیل ها مهم هستند یا نیاز به پاسخ دارند.

با رد کردن ایمیل های کم اهمیت ، می توانید با سرعت بیشتری از طریق صندوق ورودی خود کار کنید.

این یکی از بسیاری از ابزارهای مختلف است که می تواند به شما در کاهش زمان صرف ارسال و دریافت ایمیل کمک کند و همچنین با داشتن نظم بیشتر ساعتهای زیادی را در شما صرفه جویی می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=-oHmRLcLwtM

15. لیست خواندن خود را پاک کنید

اگر مانند بسیاری از کارآفرینان هستید ، دائماً مقالاتی را پیدا می کنید که می دانید به شما کمک می کند تجارت خود را رونق بخشیده و درآمد و تبدیل خود را افزایش دهید.

اگر وقت کافی برای خواندن مقاله را ندارید ، احتمالاً آن را در جای دیگری ذخیره می کنید ، مانند نشانک در مرورگر خود یا از طریق ایمیل برای خود.

در این صورت ، می خواهید این لیست نامناسب مقاله را به چیزی تغییر دهید که به راحتی بتوانید مدیریت کنید.

من توصیه می کنم جیب ، که به شما کمک می کند پیگیری کنید مقالات و ویدیوهایی را که می خواهید بعداً بخوانید یا تماشا کنید. این یک سیستم ساده است که مقالات جالبی را که ذخیره می کنید نگه می دارد.

سازمان تجارت کوچک 2021 - مقالات و فیلم های جالب را ذخیره کنید تا بعداً بخوانید یا تماشا کنید

برای استفاده از آن ، می خواهید ابتدا مقاله ای پیدا کنید که جالب به نظر برسد. اگر پسوند Pocket Chrome را نصب کنید ، باید روی پنجره مرورگر کلیک کنید.

سازمان تجارت كوچك 2021 - افزودن مقاله ای به نرم افزار شما كه مقالات و فیلم های شما را گردآوری و ذخیره می كند

در منوی کشویی که ظاهر می شود ، می توانید برچسبی اضافه کنید و مقالاتی را که دیگران ذخیره کرده اند بعداً بخوانند ذخیره کنید

سازمان تجارت كوچك 2021 - نرم افزاری كه مقالات جدید را براساس آنچه قبلاً خوانده اید پیشنهاد می دهد

بلافاصله ، مقاله جدیدی که ذخیره می کنید در لیست اصلی قطعات شما برای خواندن در Pocket ظاهر می شود.

سازمان تجارت کوچک 2021 - نحوه نمایش مقالات جدید در خبرمایه شما

حتی بهتر ، مقالاتی که در Pocket ذخیره می کنید برای خواندن در همه دستگاه های شما موجود است. این کار باعث می شود که هنگام مسافرت به راحتی بتوانید از طریق تلفن بخوانید.

سازمان تجارت کوچک 2021 - خواندن مقالات ذخیره شده در چندین دستگاه

داشتن یک لیست خواندن مقاله در Pocket (یا یک برنامه مشابه) به شما امکان می دهد بدون ایجاد لیست نامرتب در جایی از رایانه خود ، به سرعت قطعات جالب را ذخیره کنید.

اگر زیاد مطالعه آنلاین می کنید ، این یک روش عالی برای سازماندهی مطالب خواندنی و در دسترس نگه داشتن آن برای دسترسی به همه دستگاه هایتان است.

16. ذخیره سازی کاغذ فیزیکی کسب و کار کوچک خود را کاهش دهید

من قبلاً اشاره کردم که کاغذ بازی برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک بسیار ناامید کننده است.

با ایجاد یک سیستم سازمانی برای کل محل کار خود می توانید مدت زمانی را که برای مدیریت مقالات می گذرانید کاهش دهید.

اگر دوست دارید ، می توانید مدیریت کاغذ خود را از یک کار داخلی به کاری ببرید که شرکت دیگری برای شما انجام می دهد.

اگر هیچ یک از این موارد جذاب به نظر نرسد ، همه امیدها از بین نمی روند. با سازماندهی اسناد ذخیره شده خود به ترتیب منطقی شروع کنید.

مهمترین مقالات خود را برای دسترسی آسان حتماً در نزدیک نگه دارید.

تجارت کوچک 2021 - مقالات خود را به ترتیب منطقی تنظیم کنید

هر مقاله ای را که دیگر لازم ندارید خلاص کنید. هرچه مقالات بیشتری از شر شما خلاص شود ، فضای کمتری برای نگرانی دارید.

این تنها موثرترین روش برای سازماندهی مقالات شما بدون سیستم های مدیریت گسترده است. به سادگی آنچه مورد نیاز نیست را دور بریزید.

سازمان تجارت کوچک در سال 2021 - اسنادی را که لازم ندارید دور بریزید

اگر پرونده ها و اسناد مهمی را که نمی توان آنها را دور انداخت ، نگه دارید ، استفاده از سرویسی مانند Shred-It را در نظر بگیرید برای از بین بردن اسناد خود

این یک روش عالی برای حفظ امنیت و کاهش حجم کار و دردسر مرتبط با مقالاتی است که شما باید روزانه مدیریت کنید.

کاغذ خرد کردن خدمات تخریب سند آن را خرد کنید 1

در سیستم سازمانی مشاغل کوچک خود ، هر چه تعداد قطعات شما نگران باشد ، می توانید بیشتر روی موارد مهم کسب و کار خود تمرکز کنید.

نتیجه

اگر می خواهید در سال 2021 و بعد از آن کسب و کار خود را توسعه دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی سازمان یافته هستید تا بتوانید از رشد تجارت کوچک خود استفاده کنید.

شما باید رفتارهای سازمانی ساده (مانند بهم ریختن میز و فضای کار) ، اتوماسیون کارها (مانند فعالیت های بازاریابی) ، امور مالی (مانند مالیات) و مهمتر از همه – وقت خود را در نظر داشته باشید (استفاده از ردیابی زمان و برنامه زمانبندی نرم افزار).

اگر برای برطرف کردن تلاش های بازاریابی و دیجیتال خود به کمک نیاز دارید تا بتوانید روی تنظیم استراتژی های سازمان تمرکز کنید ، دوست داریم صحبت کنیم!

از چه راهکارهایی برای سازماندهی تجارت کوچک خود استفاده خواهید کرد؟