آموزش سئو

15 نمونه بازاریابی عالی برای فروش روز پدر

ژوئن 8, 2021

همه عاشق معامله خوب هستند.

برای دانستن رویدادهای فصلی مانند فروش روز پدر ، فرصتی طلایی برای افزایش تبدیل و ایجاد برخی از موارد لازم نیست که شما یک نبوغ تجارت الکترونیکی باشید. سود جدی.

از دیدگاه فروشنده تجارت الکترونیکی ، فروشهای این چنینی می توانند ابزاری قدرتمند در صورت استفاده صحیح از اهرم فشار باشند. پتانسیل داستان سرایی احساسی به تنهایی باعث می شود روز پدر برای برنامه ریزی هیجان انگیز شود.

البته این س someالات مهمی را به وجود می آورد. آیا برند شما باید تبلیغ جدی ، احساسی ایجاد کند یا محتوای سبک و سرگرم کننده ای را در شبکه های اجتماعی تولید کند؟ میزان تبلیغات شخصی چقدر زیاد است؟ فلسفه طراحی صفحه فرود شما باید چگونه باشد؟

بیایید نگاهی به 15 روش جالب و منحصر به فرد در مورد رویدادهای فروش روز پدر بیندازیم. تا اینجا که کار ما تمام شد ، شما چیزی فراتر از یک هیئت چشم انداز بازاریابی تجارت الکترونیکی خواهید داشت. ما در حال شکستن عناصر استراتژی هر مارک و کشف آنچه یک رویداد فروش را زنده می کند ، هستیم.

چرا باید فروش روز پدر داشته باشید؟

رویدادهای فروش روز پدر فرصت های هیجان انگیزی را برای فروشندگان تجارت الکترونیکی و بازاریابان فراهم می کند. واضح است که این رویدادها می توانند ضمن جذب مشتری های جدید ، فروش کوتاه مدت را تقویت کنند.

به نظر من ، رویدادهای فروش چیزی فراتر از صرف درآمدزایی چند دلار امروز است. با تقویت روابط مشتری و تأیید اعتبار داده های مخاطبان هدف ، نام تجاری شما همچنین می تواند مزایای رشد طولانی مدت را تجربه کند.

15 نمونه فروش روز پدر در تجارت الکترونیکی که تجارت شما باید امتحان کند

ما این نمونه های فروش روز پدر را به چهار دسته مجزا تقسیم کرده ایم تا بتوانید استراتژی مناسب برند خود انتخاب کنید.

  1. طرح
  2. راهنمایی
  3. محتوا
  4. تماس با ما

هر عنصر می تواند رویداد فروش روز پدر شما را ایجاد یا خراب کند ، بنابراین وقت بگذارید و هر نمونه را از نزدیک مطالعه کنید.

طرح

طراحی عالی مشتریان را به خود جلب می کند و می تواند به شما کمک کند تا خرید برای پدر کمی راحت تر شود. در اینجا چند مارک تجاری وجود دارد که طرح های روز پدر را لرزاند.

Chiff.com

Chiff.com در ارائه راهنماهای مفید ورزشی ، مسافرتی و خرید به کاربران تخصص دارد. در دریایی از وب سایت ها و صفحات فرود بیش از حد بارگذار شده ، Chiff متعهد به سادگی در طراحی است و صفحه اصلی راهنمای روز پدرشان راهنمای مختصری و ساده برای خرید پدر شما در این روز پدر ارائه می دهد. طرح استخوان های برهنه ممکن است به عنوان یک نمونه طراحی کنایه آمیز به نظر برسد ، اما برای مخاطبان آنها مفید است. به علاوه ، آنها موفق می شوند برخی از معاملات ارزشمند را نیز بهم پیوند دهند.

تجارت الکترونیکی مثالهای فروش روز پدر - Chiff.com

به عنوان یک فروشنده تجارت الکترونیکی ، آسان است که درگیر طراحی “تردمیل” شوید. همیشه چیز دیگری وجود دارد که می توانید به سایت خود اضافه کنید ، ویژگی یا خدمتی جدید که می توانید در آن بگنجانید. قبل از اینکه وقت و هزینه گرانبهای خود را صرف خرید یک عنصر جدید و جذاب کنید ، از خود بپرسید که حتی ضروری است یا نه.

اگر نام تجاری شما کاملاً لوکس باشد ، ممکن است یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد. اگر مشاغل کوچکی را اداره می کنید ، اصول را رعایت کنید. اشتباه نکنید ، کاربرد اصلی ترین عنصر طراحی است.

مرکز شخصی سازی

سفارشی سازی یک عنصر قدرتمند تجارت الکترونیکی است و مارک های عظیم از آن استفاده کرده اند. شرکت هایی مانند Personalization Mall به ارائه کالاهای کاملا شخصی شده با قیمت های مقرون به صرفه افتخار می کنند.

تعجب آور نیست وقتی فروش روز پدر شروع می شود ، مرکز شخصی سازی ده ها گزینه منحصر به فرد را به مشتریان ارائه می دهد. برای اطمینان از اینکه آن مشتری ها بدون خرید از محل خارج نمی شوند ، به آنها یک کوپن 5 دلاری به صورت pop-up داده می شود.

تجارت الکترونیکی مثالهای فروش روز پدر - مرکز شخصی سازی

با مسئولیت پذیری از پنجره های بازشو استفاده کنید در وب سایت شما به مشتریان کمک می کند ، که منجر به تبدیل بیشتر و نرخ پرش کمتر می شود. این روش به ویژه در صورت داشتن لیست ایمیل بسیار مفید است ، به شما این امکان را می دهد که اطلاعات کاربر بیشتری را جمع آوری کرده و با مشتریانی که سبد خرید خود را رها کرده اند دوباره درگیر شوید.

انبار خانه

انبار خانه به راحتی بزرگترین خرده فروش خانه سازی در ایالات متحده است که از ابزارها گرفته تا محصولات ساختمانی می فروشد. در طول سال ها ، آنها تصویری از مارک تجاری ایجاد کرده اند که مورد توجه جامعه DIY قرار گرفته است.

مقاله مرتبط  بهترین پلاگین امنیتی وردپرس - بررسی 2021

رویکرد آنها برای طراحی مراکز پیرامون بسته بندی بصری. اساساً آنها مجموعه ای از محصولاتی را که به اعتقاد آنها پدران به آن علاقه دارند ، تهیه کرده اند. با گروه بندی آنها با یکدیگر ، احتمال خریداران در میان گزینه های مورد نظر برای خریداران افزایش می یابد.

تجارت الکترونیکی مثالهای فروش روز پدر - انبار خانه

این نمونه کاملی از قدرتمند بودن داده ها است. با درک اینکه کدام محصولات به خوبی تبدیل می شوند و مخاطبان خاص به چه چیزهایی علاقه دارند ، می توانید بسته های نرم افزاری ایجاد کنید که احتمال تبدیل آنها بیشتر است. اگر اطلاعات خوبی در مورد مخاطبان هدف روز پدر خود دارید ، این روش می تواند به سرعت به یک ابزار قدرتمند فروش تبدیل شود.

راهنمایی

بعضی اوقات یافتن کمک مناسب به کمی کمک نیاز دارد. این مارک ها راهنمایی و نکاتی را برای انتخاب هدیه مناسب ارائه می دهند.

کالاهای غیر معمول

از دیدگاه تجارت الکترونیکی ، ما تمایل داریم که راهنمایی را به عنوان راهنمای مشتری از قیف بازاریابی به قیف فروش در نظر بگیریم. اگرچه این مطمئناً معتبر است ، اما گاهی اوقات ارائه راهنمایی می تواند به انتخاب مناسب مصرف کنندگان برای آنها منجر شود.

خریداران در روز پدر به راهنمایی نیاز دارند زیرا ، صادقانه بگویم ، خرید برای عزیزان می تواند به راحتی یک تجربه گیج کننده و ناامید کننده باشد. اینجاست که کالاهای غیر معمول وارد می شود. با ایجاد یک لیست از لیست های شناخته شده ، کالاهای غیرمعمول می توانند به خریداران کمک کنند تا به سرعت هدایای مناسب پدرشان را تعیین کنند.

تجارت الکترونیکی مثالهای فروش روز پدر - کالاهای غیرمعمول

این یک درس ویژه مفید برای فروشندگان تجارت الکترونیکی با موجودی انبوه است. فروشندگان تجارت الکترونیکی باهوش ، گزینه های زیادی را درک می کنند که خریداران را ناامید می کند. به جای اینکه مشتری های خود را با هر کالای احتمالی در فروشگاه خود بیش از حد بار کنید ، لیست های از پیش انتخاب شده را به آنها ارائه دهید تا تجربه خرید آنها ساده شود.

آمازون

غول های تجارت الکترونیکی مانند آمازون به وضوح در سطح بالاتری از نام تجاری تجاری الکترونیکی معمولی فعالیت می کنند. گذشته از همه اینها، ناوگان هواپیما را داشته باشید، به راحتی می توان گفت که شما در راس زنجیره غذایی هستید.

گفته شد ، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که می توان از نحوه برخورد آنها با فروش روز پدر یاد گرفت. آمازون از داده های خریدار خود برای انجام کارهایی بیش از نمایش فقط برخی از محصولات با تبدیل بالا استفاده می کند. آنها تبلیغاتی را ایجاد می کنند که تخفیف گسترده ای را برای ده ها محصول در فروشگاه خود ارائه می دهند.

تجارت الکترونیکی مثالهای فروش روز پدر - آمازون

ارائه یک فروش ارزشمند روز پدر چیزی فراتر از ارائه موارد جذاب موجودی شما است. این در مورد تبدیل فروشگاه شما به یک تجربه است. با فروش آمازون ، به نظر می رسد معامله ای گسترده در هر گوشه و کنار انجام شده است. فروش های چرخشی را ارائه دهید و تخفیف های مختلف را امتحان کنید تا معاملات مورد نظر مصرف کنندگان را شناسایی کنید.

آلدو

خرید برای عزیزان می تواند به اندازه کافی چالش برانگیز باشد ، اما تلاش برای یافتن لباس و کفش مد روز برای آنها؟ این مانعی است که بسیاری از خریداران به سادگی حاضر به مقابله با آن نیستند. مد چنین تجربه شخصی است ، بنابراین چگونه می توانید مطمئن باشید که تصمیم درستی می گیرید؟

آلdo این مشکل را تشخیص داده و با از بین بردن حدس و گمان خریدار به آن می پردازد. یکی از نامه های روز پدر آنها سه سبک کفش متمایز را به تیپ های مختلف شخصیتی مرتبط می کند. اگر پدر شما به دنبال ظاهری آرام تر بود ، شما را به قسمت کفش گاه به گاه می فرستند. اگر آنها حرفه ای تر بودند ، شما را به بخش کفش لباس آنها می فرستند.

تجارت الکترونیکی مثالهای فروش روز پدر - آلدو

از این روش “راهنمای سبک” به عنوان یک بازرگان تجارت الکترونیکی مد استفاده کنید تا به خریداران خود کمک کنید سبک خود را تعریف کنند.

شرکت جوراب لندن

اگر به درستی راهنمای خریداران از طریق فروشگاه تجارت الکترونیکی خود هستید ، باید احساس کنند که به طور طبیعی از ایست بازرسی به ایست بازرسی منتقل می شوند تا اینکه در نهایت روی “ارسال سفارش” کلیک کنند. با این حال ، گاهی اوقات ایجاد یک تجربه تعاملی بیشتر می تواند به برجسته شدن نام تجاری شما کمک کند.

این چیزی است که مسابقه روز پدر شرکت London Sock با هدف انجام با ایجاد یک نظرسنجی سریع درباره سبک پدر شما ، خریداران قادر به تصمیم گیری آگاهانه و مبتنی بر داده در مورد آنچه می خواهند خریداری کنند.

تجارت الکترونیکی مثالهای فروش روز پدر - London Sock Company

اگر چندین کالای مشابه در موجودی خود دارید ، این روش می تواند به شما کمک کند تا خریداران شما را در مورد ارزش منحصر به فرد هر محصول آموزش دهد.

مقاله مرتبط  5 نوع بک لینک بد که نمی خواهید

محتوا

بازاریابی محتوا هر زمان م effectiveثر است ، اما این مارک ها با محتوای خوب روز پدر آن را از پارک بیرون می کشند.

eBay

به عنوان یکی دیگر از غول های تجارت الکترونیکی ، eBay دسترسی به کالاهای کالکتور و فروش منحصر به فرد “مصرف کننده به مصرف کننده” را ارائه می دهد. رویکرد Ebay به روز پدر چند لایه است ، و در عین حال به کاربران در مورد انواع موجودی کالا از طریق محتوا آموزش می دهد.

تجارت الکترونیکی مثالهای فروش روز پدر - eBay

به یاد داشته باشید ، هیچ جایگزینی برای محتوای با کیفیت بالا وجود ندارد. تولید آن آسان نیست ، اما می تواند تعامل و حفظ مشتری را بسیار آسان کند. اگر با بودجه محدود بازاریابی کار می کنید ، برخی از نسخه های خوش ساخت در صفحه فرود می توانند معجزه کنند.

رفع کوک

آنچه در مورد رویکرد Stitch Fix در ایجاد محتوا برجسته است این است که آنها چقدر متعهد به ارائه ارزش واقعی هستند. گوش کنید ، صدها مارک تجارت الکترونیکی وجود دارد که از ارائه محتوای کم عمق به مصرف کنندگان خوشحال هستند. برای آنها ، این فقط در مورد رتبه بندی خوب در Google است. رفع کوک دارای یک کتابخانه کامل از مطالب طراحی شده برای ارائه مشاوره سبک کاملاً رایگان است.

تجارت الکترونیکی مثالهای فروش روز پدر - رفع کوک

Stitch Fix سایر فروشندگان تجارت الکترونیکی را نشان می دهد که ارزش بیشتری نسبت به تبدیلات ملموس دارد. پرورش یک هویت تجاری باورپذیر ممکن است کار دشواری باشد ، بی شکرانه ، اما هیچ جایگزینی برای اعتماد و وفاداری مشتری وجود ندارد.

باشگاه اصلاح دلار

تبلیغات “Manifique” Dollar Shave Club نمونه ای کامل از نحوه صحبت مارک ها با مخاطبان خود است.

مشکل اینجاست: برای مارک ها آسان است که درگیر هدیه های محصول ، پیشنهادات و آنچه آنها را بهتر از رقیب X می کند ، شوند. این امر همچنین خریداران را خسته می کند و تبلیغات را کاملا فراموش نشدنی می کند.

از همین رو باشگاه اصلاح دلار تصمیم گرفت که همه این مزخرفات را نادیده بگیرد و یک ویدیو موسیقی درباره “پدر بدبخت” بسازد. بهترین قسمت؟ در واقع کار می کند.

هنگامی که برای مخاطبان خود محتوا درست می کنید ، به یاد داشته باشید که این محتوا باید در خدمت آنها باشد. وقتی واقعاً می خواهید مردان میانسال را به خود جلب کنید ، برای انواع مدلهای 20 چیزی تبلیغ نکنید. برای درک مخاطب خود وقت بگذارید و کاری کنید که بتوانند آرام بنشینند و از آن لذت ببرند.

بی ام و

برقراری ارتباط عاطفی با خریداران یک فرآیند ظریف است. با وجود موانع احتمالی ، بی ام و می خواستند با تبلیغات روز پدر خود چیز خاصی بسازند. فیلم کوتاه BMW’s Father’s Day چه چیزی شما را سوق می دهد؟ پدران سراسر جهان را به روشی صمیمانه ، قدرتمند و زیبا جشن می گیرد.

اگر در مورد اعتلای نام تجاری خود و ایجاد محتوای بازاریابی واقعاً تأثیرگذار جدی هستید ، باید روایتی را که برای مخاطبان شما مهم است ، شناسایی کنید ، چیزی بزرگتر از هر نقطه درد منفرد.

تماس با ما

بعضی اوقات بهترین استراتژی فروش ، ارتباط مستقیم با مشتری است. در اینجا چند مارک وجود دارد که با استفاده از خدمات ارتباطی برای فروش روز پدر تلاش می کنند.

گوگل

Google نیازی به معرفی ندارد ، اما ممکن است با Pixel ، تلفن های شاخص آنها آشنایی نداشته باشید. پس از ثبت نام در خبرنامه آنها ، Google اطلاعاتی را درباره محصولات ، پیشنهادها و به روزرسانی های Google برای مصرف کنندگان ارسال می کند.

ایمیل روز پدر Google در Google برای تبلیغ پیکسل 3 و محصولات Nest مثالی خارق العاده از چگونگی نزدیک شدن نام تجاری تجارت الکترونیکی شما به بازاریابی از طریق ایمیل است.

تجارت الکترونیکی مثالهای فروش روز پدر - Google

از نظر عاطفی یا احساس دیگر با مصرف کننده درگیر شوید. در طول تبلیغ خود ارزش واقعی ارائه دهید. در حالی که اقدامات واضح و واضحی را ارائه می دهید ، ارتباط خود را کوتاه و شیرین نگه دارید. ممکن است ساده باشد ، اما در آگاهی از خریداران احتمالی و بدون آزار آنها موثر است.

زیر زره پوش

زیر زره پوش لباس ورزشی با کیفیت بالا تولید می کند ، که معمولاً به یک معنی است: تا آنجا که بازاریابی پیش می رود ، انتظار دارید که آنها تبلیغات عملکردی را به طور انحصاری تولید کنند. سریعتر شنا کنید ، بالاتر بپرید و … خوشبختانه ، تیم رسانه های اجتماعی در Under Armour تصمیم گرفتند چیز دیگری را امتحان کنند.

مصاحبه با ورزشکار حرفه ای برایس هارپر تأثیر و تأثیر پدر را در زندگی کودک خردسال نشان می دهد. مطمئناً ، آنها در مورد بیس بال صحبت می کنند ، اما این پیوند بین پدر و پسر است که این محتوا را جذاب می کند.

مقاله مرتبط  11 بهترین ابزار Dropshipping
تجارت الکترونیکی مثالهای فروش روز پدر - Under Armour

همانطور که قصد دارید ابتکارات بازاریابی ویدیویی خود را برای آخرین دسته از رویدادهای فروش روز پدر در نظر بگیرید ، به خاطر داشته باشید که رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای تبلیغ داستان ها و لحظات انسانی است.

کبوتر

تبلیغات ویدئویی اغلب برای مارک های تجارت الکترونیکی کوچکتر باعث ایجاد رعب و وحشت می شود به یک دلیل ساده: آنها قبلاً هیچ یک از آنها را نساخته اند! یک مثال خارق العاده از ارائه در هر دو جبهه بصری و عاطفی است کبوتر مردها + آگهی “Calls For Dad” Care.

از نظر بصری ، به زیبایی گرفته شده است. البته شما همیشه می توانید به یک استودیوی بازاریابی ویدیویی پرداخت کنید تا آن م componentلفه را برای شما میخکوب کند. آنچه که این محتوا را واقعاً بالا می برد این است که چگونه “علی رغم پدر” با وجود یک دقیقه کار کردن ، بیانگر معنای پدر بودن برای بسیاری از مردان است. در کنار اوقات خوب و بد بودن برای فرزند خود باشید.

وقتی مارک تجارت الکترونیکی شما آماده ایجاد محتوای تصویری برای رویداد فروش روز پدر شما است ، درمورد داستانی که می سازید تعمق داشته باشید.

تلفن همراه نعناع

ما امروز در مورد بالا بردن تجربه تبلیغات شما کاملاً صحبت کرده ایم. هنوز ، مارک های تجارت الکترونیکی زیادی وجود دارد که در موقعیت ایجاد تبلیغات گسترده و با بودجه بالا نیستند.

خوشبختانه ، همچنان می توان با بودجه کم تبلیغاتی ، محتوای سرگرم کننده و جذاب ایجاد کرد. فقط نگاهی بیندازید تلفن همراه نعناع. آنها به جای صرف میلیون ها دلار برای یک تبلیغ ، یک انیمیشن سرگرم کننده و شایان ستایش از ماجراهای روزمره یک پدر با فرزند خود ایجاد کردند.

اگر بودجه تبلیغاتی بی حد و حصر ندارید ، فقط مطمئن شوید که هرچه می سازید برای مصرف کنندگان سرگرم کننده است. ارتباط با مخاطبان کمتر به پول و بیشتر به پیام بستگی دارد.

سQالات متداول فروش روز پدر

آیا برای بازاریابی نام تجاری خود در روز پدر به بودجه تبلیغاتی گسترده ای نیاز دارم؟

قطعا نه! کمتر واقعاً بیشتر است و شما می توانید بدون صرف ده ها هزار محتوای خارق العاده بازاریابی بسازید.

چقدر تبلیغات شخصی در روز پدر زیاد است؟

هنگام تبلیغ نام تجاری خود از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی ، به یاد داشته باشید آگاهی هدف است. مختصر اما جذاب باشید و به صفحه های فرود خود اجازه دهید تا بقیه موارد را مدیریت کنند.

چه زمانی باید برند من در روز پدر تبلیغ جدی و احساسی انجام دهد؟

چه موقع آماده باشید و چه منطقی این مستلزم درک قوی مخاطبان هدف شما است ، بنابراین در این نوع تبلیغات عجله نکنید.

آیا باید قبل از روز پدر وب سایت خود را ارتقا دهم؟

فقط در صورت لزوم! مشتریان شما نمی خواهند تحت تأثیر گزینه های طراحی فانتزی قرار بگیرند ، آنها تجربه کاربری می خواهند که به راحتی قابل استفاده باشد. این را اولویت خود قرار دهید.

نتیجه فروش روز پدر

اگر به یک باره اطلاعات بیش از حد احساس می شد ، در اینجا روش ساده شکستن فروش روز پدر است.

عناصر طراحی نحوه برخورد شما با م componentsلفه های بصری سایت را تعیین می کنند. ایجاد صفحات منحصر به فرد و ارزش محور با یادآوری و بسته های بصری در محل می تواند به ایجاد یک تجربه جذاب کاربر کمک کند.

با راهنمایی کاربران در مسیرهای بازاریابی و فروش ، می توانید ساختار و وضوح سفر مشتری خود را اضافه کنید.

اولویت بندی محتوا و تأثیر آن اطمینان از ایجاد لحظاتی به یاد ماندنی ، تقویت اعتماد به نام تجاری و وفاداری واقعی مشتری را ایجاد می کنید.

درک انواع مختلف تاکتیک های تبلیغاتی که برند شما می تواند استفاده کند و نحوه برقراری ارتباط صحیح با مخاطب مورد نظر خود می تواند یک رویداد فروش خوب را به یک رویداد عالی تبدیل کند.

اجرای صحیح یک رویداد فروش روز پدر ممکن است دشوار به نظر برسد ، اما اگر بتوانید این چهار م componentsلفه را پیاده سازی کنید ، یک قدم به یک فروش فصلی موفق خواهید رسید.

امسال بیشتر از کدام رویداد فروش فصلی هیجان زده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید