آموزش سئو

15 نمونه از تبلیغات موفق بنر

فوریه 24, 2021
967225_15 نمونه هایی از تبلیغات موفق Banner_021621

تبلیغات بنر در همه جا وجود دارد. در بسیاری از صفحات اینترنت که احتمالاً مرتباً از آنها بازدید می کنید ، بسیار پربار است و ممکن است به سختی متوجه آنها شوید.

که به نوعی موضوع است.

بنر تبلیغاتی نوعی تبلیغات پولی است که برای نشستن یکپارچه در بالا ، کناره ها یا پایین یک وب سایت طراحی شده است. در بسیاری از موارد ، آنها بسیار مناسب هستند و در خانه به نظر می رسند. البته ، هدف واقعی آنها هدایت شما برای کلیک است.

بیایید ببینیم که تبلیغات بنری چیست ، نحوه ایجاد آنها را بررسی کنیم و سپس نمونه هایی از تبلیغات تبلیغاتی موفق را بررسی کنیم.

تبلیغات بنر چیست؟

تبلیغات بنری شامل قرار دادن تبلیغات طراحی شده در وب سایت دیگری است. همانطور که از نام آن پیداست ، تبلیغ بصورت یک بنر است ، یک مستطیل بلند ، به صورت افقی یا عمودی. تبلیغات بنری معمولاً در بالا یا پایین یک وب سایت یا به صورت عمودی در کنار یک وب سایت ، در کنار محتوای اصلی قرار دارند.

تبلیغات بنری از طلوع اینترنت آغاز شده است ، به صاحبان وب سایت ها این امکان را می دهد که فضای تبلیغاتی را بفروشند ، دقیقاً مانند یک صاحب بیلبورد یا تابلوی اعلانات.

در حالی که برخی از دارندگان وب سایت تبلیغات را مستقیماً می فروشند ، بیشتر آنها با خدمات تبلیغاتی قرارداد می بندند ، مانند Google AdSense، تبلیغات را ایجاد می کنند ، میزان شارژ را تعیین می کنند و سپس آنها را در وب سایت خود نمایش می دهند.

چه چیزی باعث موفقیت یک بنر تبلیغاتی می شود؟

قبل از شروع ایجاد یک بنر تبلیغاتی موفق ، باید درباره کارهایی که تبلیغات بنری انجام می دهند صحبت کنیم. دو هدف اصلی برای تبلیغات بنر وجود دارد: نمایش و کلیک.

برداشت ها به تعداد زیادی از افراد نشان دهنده بنر شما اشاره می کنند. اگرچه این افراد ممکن است در واقع روی وب سایت شما کلیک نکنند ، برداشت ها به افزایش آگاهی از برند کمک می کنند.

با استفاده از کلیک ها ، هدف شما این است که افراد بتوانند از طریق وب سایت یا صفحه مقصد کلیک کنند. شما ممکن است منجر به ایجاد ، ثبت نام از طریق ایمیل ، فروش یا سایر اهداف خاص تعامل شوید. در این حالت ، تعداد کلیک های تبلیغات خود را پیگیری خواهید کرد.

همچنین ممکن است به فکر هدف گیری مجدد باشید. هدف گذاری مجدد به شما کمک می کند شخصی را که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده یا به طریقی با شما درگیر شده است ، هدف قرار دهید. شما می توانید در مورد این افراد به عنوان نوعی سرب گرم فکر کنید.

آنها در برهه ای با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کنند و این فرصتی است که شما باید آنها را به خود جلب کنید. برای این منظور ، هم به برداشت و هم برای کلیک علاقه مند خواهید شد ، زیرا باعث می شوید افراد از برند خود آگاهی بیشتری داشته باشند و آنها را به سمت خود جذب کنید. سایت اینترنتی.

چه عناصری به افزایش نمایش یا کلیک کمک می کند؟

بهترین بنر تبلیغاتی تبلیغاتی است که توجهات را به سمت خود جلب کند.

به خاطر داشته باشید شخصی که از وب سایت بازدید می کند به یک دلیل خاص آمده است. شاید آنها در حال پیمایش در سایت خبری مورد علاقه خود هستند یا به دنبال یک دستورالعمل جدید هستند.

هدف آنها هرچه باشد ، هدف شما جلب توجه آنها و جلب آنها است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار هوش تجاری سال 2020

این یک سفارش بلند است. در اینجا چند عنصر آورده شده است که می تواند به شما کمک کند تا سریعتر به آنجا بروید.

عناصر بصری متناسب ، اما برجسته

وقتی صحبت از رنگ ها و تصاویری می شود که برای تبلیغات بنری خود انتخاب می کنید ، به سبک های مدرن وب سایت هایی که تبلیغ شما ممکن است باشد فکر کنید. اگرچه نمی توانید با همه مطابقت داشته باشید ، اما می توانید از سبک های طراحی متناسب با وب سایت های مدرن و احساس خانه بودن استفاده کنید.

به سمت چشم نواز و پررنگ خم شوید. شما می خواهید جذاب باشید اما آشکار.

متن پررنگ ، اما خیلی زیاد نیست

این زمان شما برای اظهارنظر است ، نه نوشتن یک رمان. سعی نکنید همه چیزهایی را که باید درباره نام تجاری شما بدانند به بینندگان بگویید.

در عوض ، یک مورد یا کانسپت را که می فروشید انتخاب کنید و روی آن پیام تمرکز کنید. خلاق باشید ، اما ساده نگه دارید.

تصاویر مربوطه

تصاویر یک روش عالی برای جذب افراد است ، اما باید بسیار با پیامی که به اشتراک می گذارید مرتبط باشد. اگر کالایی را می فروشید ، واضح ترین تصویر آن محصول بهترین شرط شماست. اگر پیام یا احساسی را منتقل می کنید ، افراد یا حیوانات یا حتی مناظر می توانند باعث ایجاد احساساتی شوند ، اما درست مانند متن ، آن را ساده و واضح نگه دارید.

فراخوان قوی برای اقدام

می خواهید بعد چه کار کنند؟ برای گفتن به آنها از فراخوان استفاده کنید. کوتاه تر ، بهتر است. روشن کنید که چگونه آنها می توانند بیشتر بیاموزند یا قدم بعدی را بردارند. کلماتی مانند “خرید” ، “خرید” یا “بدانید چگونه” به افراد اجازه می دهد تا دقیقاً بدانند کجا می روند اگر روی تبلیغ شما کلیک کنند.

نحوه ایجاد تبلیغات بنری

برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی ، ابتدا باید یک شبکه نمایش را انتخاب کنید ، مانند Google Ads. برای ایجاد تبلیغ خود با پیوند مربوطه با آنها کار خواهید کرد و پارامترهایی را انتخاب خواهید کرد ، مثلاً چقدر می خواهید برای هر کلیک پرداخت کنید و غیره

آنها در وب سایت های مربوطه توزیع می شوند و شما به آنها پول می دهید. آنها همچنین داده های مربوط به عملکرد آگهی شما را به اشتراک می گذارند. درباره تبلیغات Google Display در اینجا بیشتر بیاموزید.

برای ایجاد تصویر برای تبلیغات خود ، باید ابعاد اندازه را از شبکه نمایشگری که با آن کار می کنید ، بیابید. سپس می توانید به تنهایی طراحی کنید یا از الگویی استفاده کنید ، مانند الگوی ارائه شده توسط بوم.

تصویر خود را در کمپین خود در شبکه نمایش خود بارگذاری کنید و در راه خود باشید.

نمونه هایی از تبلیغات واقعی بنر در زندگی واقعی

می خواهید ببینید قبل از شروع به طراحی خود ، دیگران چه می کنند؟ در اینجا 15 نمونه از تبلیغات بنر در دنیای واقعی آورده شده است.

بیایید درمورد اینکه چه چیزی باعث کارکرد آنها می شود صحبت کنیم و اینکه چگونه می توانید برخی از این عناصر را در بنرهای تبلیغاتی خود تقلید کنید.

آگهی تبلیغاتی موفق اشلی هومستور

اشلی تبلیغات موفق بنر

آنها در اینجا پیام روشنی دارند. آنها استدلال می کنند شما می توانید به محصولات آنها اعتماد کنید که شیک و مقرون به صرفه باشند و فضای زندگی شما را مانند خانه احساس کنند. با داشتن یک تصویر خاطره انگیز و یک فراخوان واضح برای عمل ، شما می دانید که اگر این تجربه را می خواهید دقیقاً چه کاری باید بعد انجام دهید.

مقاله مرتبط  7 استراتژی اصلی که باید از بازاریابی اپل یاد بگیرید

همچنین ، پالت رنگ خنثی آن را برای طیف وسیعی از قرار دادن وب سایت ایده آل می کند.

آگهی موفق Nutrisystem

nutrisystem تبلیغات موفق بنر

Nutrisystem بر این ایده شرط می بندد که شما این قیمت را جذاب می دانید. آنها این کار را بسیار جسورانه کرده اند به طوری که حتی وقتی چشمان شما به چیز دیگری در صفحه نگاه می کنند ، نمی توانید پیام “249 دلار” را از دست بدهید.

سایر موارد جسورانه دیگر کت زرد روی زن خندان و دکمه نارنجی “فروش فروشگاه” است که نشان می دهد زمان محدودی برای بازی دارید.

بنر تبلیغاتی موفق قابل مشاهده

متن کمی بیش از حد در این تبلیغ وجود دارد ، اما متن پررنگ شما را با یک وعده بزرگ جلب می کند. زمینه آبی روشن و متن سفید باعث برجسته شدن آن در صفحه می شود. دکمه “بیشتر بدانید” واضح و فریبنده است.

آگهی تبلیغاتی موفق Chicwish

تبلیغات بنر - آگهی تبلیغاتی موفق Chicwish

به نظر می رسد این دو تبلیغ در یک است و به بینندگان دو فرصت کلیک و اطلاعات بیشتر می دهد. در سمت چپ ، Chicwish برخی از اقلام محبوب خود و برخی از ویژگی های فروش ، مانند حمل و نقل رایگان و بازگشت آسان را به نمایش می گذارد.

در سمت راست ، یک پیام کوتاه دقیق در مورد اینکه چطور فقط برای داشتن یک کمد لباس کافی فقط به چند مورد نیاز دارید ، وجود دارد. در هر صورت ، به شما توصیه می شود کلیک کنید و شروع به خرید کنید.

آگهی تبلیغاتی موفق پیرامون حاشیه شهر

تبلیغات بنر - تبلیغات بنر موفق در حاشیه شهر

پالت رنگ خنثی این تبلیغ را در خانه در طیف وسیعی از وب سایت ها ایجاد می کند. آنها از دو رنگ قلم برای برجسته کردن آنچه که در واقع درباره آن هستند – ساخت کتاب – استفاده کردند. در طرف دیگر تبلیغات ، Outskirts برجسته می کند که چه چیزی آنها را نسبت به رقبای خود متمایز می کند. فراخوان اقدام واضح ، اما خلاقانه است.

مربع بنر تبلیغاتی موفق

تبلیغات بنر - آگهی تبلیغاتی مربعی موفق

صادقانه به مارک تجاری خود ، این بنر تبلیغاتی از Square ساده و تقریباً تک رنگ است. متن واضح است ، با فراخوانی آبی رنگ که واقعاً برجسته است.

این تصویر محصول آنها را در یک محیط زندگی واقعی به نمایش می گذارد. در حالی که این محصول شی object اصلی است ، موارد دیگری نیز در عکس وجود دارد که نگاه شما را به داخل خود جلب می کند.

کشف + بنر تبلیغاتی موفق

کشف موفق بنر تبلیغاتی

با این کشف + بنر تبلیغاتی ، پیشنهاد کاملاً مشخص است. پیام ساده و خلاقانه است و مردم را ترغیب می کند به جای خریدن پیام برای خود ، اشتراک بدهند. این تبلیغ با یک پالت رنگی روشن و با مضمون برجسته می شود.

آگهی تبلیغاتی موفق لوازم آرایشی IT

آن را موفق بنر تبلیغات

در این آگهی تبلیغاتی بنر IT ، این محصول مورد توجه قرار گرفته است. این یک نمونه بارز از تمرکز روی یک محصول است. متن و عکس نقاط فروش را برجسته می کند ، در حالی که فراخوان عمل بیننده را به یادگیری بیشتر در مورد آن دعوت می کند.

نایک تبلیغاتی موفق بنر

نایک تبلیغاتی موفق بنر

در اینجا مثالی دیگر از یک تبلیغ بنر وجود دارد که روی یک محصول متمرکز است تا بینندگان را فریب دهد. بدون بسیاری از تصاویر پس زمینه ، کفش تمام توجه را به خود جلب می کند. همانطور که در حال پیمایش هستید ، می توانید جزئیات را به سرعت مشاهده کنید. متن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کفش های جدید ادعایی اغوا کننده دارد. فراخوان عمل ساده و روشن است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی میزبانی وب وردپرس در سال 2020

آگهی تبلیغاتی موفق AARP

aarp موفق بنر تبلیغاتی

این تبلیغات بنر AARP یک GIF است که از طریق چندین مزیت برنامه چشمک می زند. رنگ قرمز روشن مارک تجاری آنها را نشان می دهد و در بسیاری از وب سایت ها برجسته است. عکس خاطره انگیز ثابت باقی مانده است ، و دعوت به عمل در پایان با یک تخفیف جذاب جفت می شود.

آگهی تبلیغاتی موفق بچه های سفال انبار

آگهی تبلیغاتی موفق کودکان Pottery Barn

در اینجا نمونه دیگری از تبلیغات بنر GIF وجود دارد. این آگهی Pottery Barn Kids ضمن جابجایی بین دو عکس ، مارک و پیام را یکسان نگه می دارد. عکس ها چندین محصول در این گروه را به نمایش می گذارد.

با تمرکز بر مشارکت بین دو مارک، هر دو علامت تجاری را واضح نگه می دارد ، و یک فراخوان واضح برای عمل درست در وسط آن است.

آگهی تبلیغاتی موفق آمریکایی عقاب

نمونه تبلیغاتی بنر موفق AE

این آگهی تبلیغاتی بنر عقاب آمریکایی در مورد ساده نگه داشتن آن است. با نوشتار بسیار کم ، فقط نام تجاری و یک اقدام کوتاه ، تمام تمرکز روی مدل ها و لباس ها است. همچنین با استفاده از تن های مشابه برای لباس و منظره ، پالت رنگ را متحد نگه می دارد.

آگهی تبلیغاتی موفق ریج

رج موفق بنر تبلیغاتی نمونه

این تبلیغات بانری مواردی فراتر از نمایش محصول است. همچنین این رقابت با یک مسابقه در کنار هم جلب توجه می کند. نسخه توضیح می دهد که چه چیزی این کیف پول را متفاوت می کند و سپس یک فراخوان ساده را ارائه می دهد. رنگ ها خنثی هستند و باعث می شود تقریباً در هر جایی در خانه باشد.

Planet Fitness تبلیغاتی موفق بنر

تناسب اندام سیاره به عنوان مثال تبلیغات موفق بنر

رنگ های روشن بنفش و زرد فراموش کردن این تبلیغ از Planet Fitness را سخت می کند. این متن با وعده های بزرگ قیمت فروش و مزایای عضویت پررنگ است. دعوت به عمل در پایین مشخص است و حتی تصویر مارک دار در بالا نیز لحنی فعال دارد.

VRBO تبلیغاتی موفق بنر

vrbo موفق تبلیغات بنر تبلیغاتی

این بنر تبلیغاتی با چندین تصویر آغاز شد و سپس بر روی این تصویر قرار گرفت ، که تا زمانی که بیننده به سمت پایین حرکت کند ، ادامه داشت. متن روشن روی پس زمینه تیره باعث برجسته شدن کل تصویر در وب سایت شده و متن ظاهر می شود. فراخوان خلاقانه برای اقدام فریبنده است.

نتیجه

رشد نام تجاری شما کار ساده ای نیست. همانطور که استراتژی های مختلف بازاریابی را در نظر می گیرید ، گزینه های امتحان شده و درست مانند تبلیغات بنری را فراموش نکنید.

خلاقیت خود را به خرج دهید و بر آنچه بازار هدف شما به دنبال آن است ، نقاط درد آنها تمرکز کنید و مطمئن شوید که پیام خود را روشن نگه دارید.

این استراتژی ها به شما کمک می کند تا بر کوری بنر غلبه کنید ، که ممکن است هنگامی رخ دهد که کاربران اینترنت بیش از حد همان سر و صدای بصری را مشاهده کنند. آن را تازه نگه دارید و آنها را کلیک کنید.

چه نوع تبلیغاتی با بنر موفق را در آنجا مشاهده کرده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید