آموزش سئو

15 نمونه از تبلیغات غذایی عالی دیجیتال

آوریل 6, 2021

با بیش از 660،000 رستوران تنها در ایالات متحده فعالیت می کند ، تبلیغات غذایی دیجیتال یک بازار فوق العاده رقابتی است.

برای برجسته شدن ، باید طنز ، طراحی ، استراتژی و تعامل کاربر را با هم ترکیب کنید ، در حالی که مخاطب خود را گرسنه نگه دارید.

چه چیزی تبلیغات غذایی را منحصر به فرد می کند؟

بدون فعالیت های خلاقانه بازاریابی ، صنعت غذا می تواند بسیار کسل کننده باشد. خوشبختانه روشهای زیادی برای زنده کردن غذا در تبلیغات دیجیتال مواد غذایی وجود دارد.

آنچه تبلیغات غذایی را منحصر به فرد می کند ، توانایی آنها در تبدیل زندگی روزمره به هیجان است.

مقاله مرتبط  نحوه تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال برنده در 4 مرحله آسان

یک همبرگر ساده روی بشقاب می تواند به یک داستان داستانی در مورد بازی ورزشی مورد علاقه شما تبدیل شود.

برای ایجاد تبلیغات غذایی بی نظیر ، باید روی مواد اولیه با کیفیت تمرکز کنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک تبلیغ غذایی منحصر به فرد به خاطر بسپارید:

  • محتوای خیره کننده بصری ایجاد کنید
  • از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید
  • متن موجود در تبلیغ را کوتاه و شیرین نگه دارید
  • برای جلب توجه مخاطب خود از ویدئو استفاده کنید
  • جذابیت مخاطب را با یک داستان یا نوستالژی جلب کنید
  • غذا را برای لمس شوخ طبعی مشخص کنید
  • با طراحی های گرافیکی خود خلاق باشید
  • در بالای جدیدترین روندها باشید
مقاله مرتبط  4 Ps بازاریابی: راهنمای گام به گام (با مثال)

مثالهای عالی تبلیغات غذایی

تبلیغات عالی مواد غذایی باید باعث آب دهان ، شکم شما و قلب شما گرم شود.

این تبلیغات غذایی همراه با استراتژی های هوشمند بازاریابی به شما کمک می کنند تا کمپین های PPC با بازده بالا ایجاد کنید که برند شما را به مرحله جهانی برساند.

در اینجا برخی از بهترین انتخاب های ما برای تبلیغات دیجیتال مواد غذایی وجود دارد.

مقاله مرتبط  چگونه می توان بومرهای کودک را از طریق تبلیغات پولی هدف قرار داد

1. کره بادام زمینی جیف

استفاده از گرافیک متحرک در تبلیغات غذایی دیجیتال شما راهی عالی برای جلب توجه مخاطبان پیمایشی شماست.

در این آگهی کره بادام زمینی Jif، یک قلب تپنده ، هیجان و عشقی را که دنیا نسبت به Jif احساس می کند ، برقرار می کند. با مارک های رنگی Jif مارک دار است ، همچنین آگاهی و صداقت نام تجاری واضحی را ارائه می دهد. این یک درس بزرگ بازاریابی مارک در یک ظرف است!

2. ماهی قرمز

به روز بودن در مورد روندها ، تعطیلات و فصول یک راه عالی برای ارائه تبلیغات غذایی مرتبط به مخاطبان خود است.

همچنین ، تنظیم کمپین های PPC به صورت فصلی به شما کمک می کند ارتباطات مهم مخاطبی ایجاد کنید و پیروان خود را از توجه شما مطلع سازد.

در این تبلیغ توییتر ، GoldfishSmiles از ویدئوی داستانی استفاده کرد تا یک داستان کلاسیک از روز سنت پاتریک را در مورد دو ماهی کوچک که کمی زیاد نوشیدند ، بیان کند.

این تبلیغات غذایی خنده دار ، خلاقانه ، دمدمی مزاج و قابل تعویض است. بعلاوه ، کوتاه و شیرین است ، که آن را برای خوراک توییتر شما مناسب می کند.

3. بدون پر کردن

No Frills یک سوپرمارکت زنجیره ای کانادایی است که در سال های اخیر با تبلیغات طنزآمیز در شبکه های اجتماعی نام خود را به دست آورده است.

No Frills بیشتر به دلیل محتوای قابل ارزش الگوی رفتاری معروف است ، از جدیدترین روند اینترنت الهام گرفته و آنها را در محتوای مرده در کانال های اجتماعی خود تحویل می دهد.

در این بدون تبلیغات در فیس بوک، No Frills ضمن تبلیغ تبلیغات برند خمیرمایه پنکیک ، از میم محبوب “انتظار در برابر واقعیت” نیز بهره می برد.

نتیجه؟ مخاطبان طاقت فرسا ، صدها لایک و نظر و تبلیغات غذایی برای این مارک در حال رشد برنده هستند.

مثالهای تبلیغات غذایی - بدون پر کردن

4. Clevr

گاهی اوقات ، تمام آنچه برای ایجاد تبلیغات غذایی با کیفیت بالا نیاز دارید کمی رنگ و حرکت ساده است.

در این تبلیغات غذایی Clevr، این برند نوشیدنی های Matcha Chai Latte و Chai Super Latte خود را به نمایش می گذارد.

طراحی ساده ، موسیقی آرام و رنگ های پاستلی احساس آرامش بخشی به بیننده می دهد که باعث ایجاد آرامش و آرامش می شود.

این تبلیغ نه تنها از نظر بصری جذاب است بلکه از تبلیغات متنوعی نیز استفاده می کند. Clevr می تواند به راحتی از این تبلیغات غذایی در تعدادی کانال ، از توییتر گرفته تا اینستاگرام و سایر موارد استفاده کند.

5. نان پانرا

این تبلیغ Panera Bread Facebook از چیزی که بیشتر از همه در مورد تبلیغات مواد غذایی دوست داریم ، استفاده می کند: غذا!

مثالهای عالی تبلیغات غذایی - نان پانرا

این تبلیغات غذایی با درخواست فوری به طبیعی ترین احساسات انسانی (گرسنگی) ما ، زمینه را برای ولع مصرف ما فراهم می کند. از آنجا ، تصاویر با کیفیت و ماکارونی و پنیر حواس را به وجد می آورد.

بسیار دلپذیر است ، تقریباً می توانید آن را بچشید.

نکته جالب دیگر در مورد این تبلیغات غذایی استفاده از دعوت به عمل در انتهای تبلیغ است. به این ترتیب ، Panera مخاطبان خود را مستقیماً به هدف نهایی مورد نظر خود یعنی خرید مقداری ماکارونی خوشمزه خود راهنمایی می کند.

6. پنج پسر

Five Guys از آن دسته مارک هایی است که همیشه آن را واقعی نگه می دارد. آنها چند کار را واقعاً به خوبی انجام می دهند ، یعنی همبرگر ، سیب زمینی سرخ کرده و شیشه شیر.

با این نوع هویت تجاری تثبیت شده ، Five Guys می تواند بیشتر به کیفیت محصولات خود متکی باشد.

در این تبلیغ ، آنها یکی از محبوب ترین محصولات خود را به نمایش می گذارند: نان برگر. این تبلیغ تصویری از گرم شدن نان را نشان می دهد که فقط منتظر سفارش است.

آنها همچنین از یک دعوت به اقدام خلاقانه در پایین استفاده می کنند و از بینندگان می خواهند نزدیکترین فروشگاه Five Guys خود را پیدا کنند. این یک تاکتیک عالی برای مارک هایی است که حضور گسترده ای دارند و به دنبال فروش در چندین مکان هستند.

با استفاده از کمی شوخ طبعی ، جذابیت برای احساسات و یک تصویر ساده و در عین حال م effectiveثر ، این تبلیغ اینستاگرام به مشتریان یادآوری می کند که Five Guys می داند در چه چیزی مهارت دارند و آنها آن را هر بار تحویل می دهند.

مثالهای عالی تبلیغات غذایی - پنج پسر

7. برگر کینگ

در سال های اخیر زنجیره های فست فود Legacy مجبور به خلاقیت شدند تا قلب بینندگان هزاره را به خود جلب کنند.

برگر کینگ می داند که هزاره ها عاشق نوستالژی هستند ، و چه راهی بهتر برای جذب این احساس از بازگرداندن سیب زمینی سرخ مرغی افسانه ای آنها.

در این تبلیغ توییتر Burger King، این برند سیب زمینی سرخ شده خود را به برخی از ضروری ترین صفات انسانی مرتبط می کند. این جذابیت اگرچه پوچ است ، اما دوز مناسب کمدی را به تبلیغ می رساند.

علاوه بر این ، استفاده از یک طراحی گرافیکی سفارشی چشم نواز و سرگرم کننده است. این طرح با یادآوری سیب زمینی سرخ شده از روزهای گذشته اطمینان حاصل می کند که هر پیمایش هزاره ای به پایین متوقف می شود و خیره می شود.

این کمپین ویژگی هایی را در مجله هاف پست و مجله تایم به همراه آورد هر دقیقه 380 توییت به اکوسیستم برگر کینگ وارد شوید. این بازاریابی هزاره درست انجام شده است.

مثالهای عالی تبلیغات غذایی - برگر کینگ

8. IHOP

در این شکی نیست ، IHOP یک کلاسیک آمریکایی است. وقت آن بود که مارک 60 سال تجارت موفق را جشن بگیرد ، آنها می خواستند این کار را به سبک انجام دهند.

این تبلیغ توییتر IHOP از موسیقی ، طراحی و گرافیک برای تشکر از مشتریان وفادار خود برای 60 سال ادامه خدمات استفاده می کند.

کپی خلاقانه این پست ارائه می دهد که این نام تجاری “برای 60 سال پانکاکین” فعالیت کرده است.

همچنین ، آنها با اشاره به اعلامیه غافلگیرکننده ای که فقط در یک تاریخ خاص در دسترس است ، بیشتر بینندگان را فریب می دهند. این استفاده از مهلت برای تشویق تبدیل ها راهی عالی برای حفظ تعامل مخاطبان با گذشت زمان است.

این تبلیغات غذایی بلافاصله توجه بینندگان IHOP را برانگیخت و بیش از 43000 بازتوییت را به همراه داشت.

چه چیزی بزرگ بود؟ ما به شما اجازه می دهیم از صفحه توییتر IHOP برای کشف کردن.

9. تاکو بل

شکلک ها بخشی از فرهنگ لغت مدرن هستند. دنیای آنلاین هر روز مملو از این تصاویر سرگرم کننده و کوچک است که به ما کمک می کند از طریق متن ارتباط برقرار کنیم.

اگرچه شکلک ها همیشه در حال تکامل هستند ، کاربران اغلب شکایت دارند که تصاویر مورد علاقه خود در شکلک موجود نیست.

تاکو بل تصمیم گرفت که این ایده را روی سر خود بچرخاند و در سال 2015 ، آنها درخواست کردند که یک ایموجی تاکو در فرهنگ لغت ایموجی گنجانده شود.

Taco Bell نه تنها یک کمپین تبلیغاتی افسانه ای ایجاد کرد ، بلکه آنها نیز ایجاد کردند دادخواست را شروع كرد برای ایجاد هدف از سازندگان شکلک ، کنسرسیوم یونیکد ،

نتیجه؟ اکنون یک ایموجی تاکو داریم.

این کمپین تبلیغاتی مواد غذایی یک بخش شور و دو قسمت شوخ طبعی بود که منجر به یکی از به یاد ماندنی ترین کمپین های بازاریابی خلاقانه در این دهه شد.

10. HelloFresh

محتوای تولید شده توسط کاربر سرمایه بزرگی برای استراتژی بازاریابی شما است.

در این تبلیغ داستان HelloFresh، صدای انسانی شنیده می شود که مزایای خدمات تحویل غذا را به روشی صادقانه و انسانی ذکر می کند.

کیفیت ویدئو کمتر از انتظار ما از یک شرکت شناخته شده مانند HelloFresh است ، اما به ماهیت صادقانه پست می افزاید.

با استفاده از مدرک اجتماعی ، HelloFresh موفق می شود به مخاطبان خود نشان دهد که محصولش قانونی و قابل اعتماد است.

11. Publix

یکی از ساده ترین راه ها برای جلب توجه مخاطب این است که محصول خود را به یک سرگرمی دوست داشتنی متصل کنید.

پابلیکس می داند که آمریکا فوتبال را دوست دارد. آنها همچنین می دانند هیچ بازی فوتبال بدون دوستان ، نوشیدنی و غذا کامل نمی شود.

این تبلیغ فیس بوک Publix در فصل فوتبال در جنوب ایالات متحده پخش می شد. این کاربران جنوبی را که به فوتبال مشهور بودند و بالای 21 سال بودند ، هدف قرار داد.

اگر آخر هفته خود را با یک مهمانی درب عقب برنامه ریزی می کردید و این تبلیغ را می دیدید ، بلافاصله به شما یادآوری می کند که آبجو و تنقلات مورد علاقه خود را در Publix محلی خود تهیه کنید. این هدف گذاری احساسی در بهترین حالت خود است.

مثالهای عالی تبلیغات غذایی - Publix

12. وندی

یکی دیگر از تاکتیک های تبلیغاتی پولی عالی ، ارائه معامله یا استفاده از استراتژی کوپن است.

در این آگهی تبلیغاتی اینستاگرام وندی ، این برند از تبلیغات تبلیغاتی خلاقانه برای تبلیغ قرارداد تابستانی 4 دلار 4 دلاری خود استفاده می کند.

این تبلیغ موثر است زیرا داستانی برای بیننده ایجاد می کند. با دیدن این تصویر ، می توانید بلافاصله خود را در حالی که کنار یک استخر و یک وعده غذایی ارزان نشسته و از بهترین زندگی تابستانی خود لذت می برید ، تصویر کنید.

وندی با فروش چند قطعه کاغذ کارتن و همبرگر مرغ ، موفق به تبلیغ فروش ، جذب احساسات و خلق روایتی می شود. این قابل توجه است!

مثالهای عالی تبلیغات غذایی - وندی

13. دانکین

هنگام ایجاد تبلیغات دیجیتال غذا ، استفاده از هر ابزاری که در دسترس شماست مهم است.

وقتی با استفاده از شبکه اجتماعی پولی تبلیغ می کنید ، روش های زیادی برای خلاقیت ، تشویق به تعامل مخاطبان و نمایش همزمان محصولات خود وجود دارد.

این تبلیغات غذایی Dunkin را به عنوان مثال در نظر بگیرید. Dunkin ‘در حال تبلیغ سیب زمینی سرخ کرده دونات است.

برای ایجاد اعتیاد به مواد مخدره در اطراف نسخه ، آنها با استفاده از ویژگی نظرسنجی ، یک داستان تعاملی اینستاگرام ایجاد کردند. این به مخاطبانشان اجازه می داد درباره آنچه بهتر دوست دارند رای دهند: پیراشکی یا سیب زمینی سرخ کرده.

(اسپویلر ، جواب درست سیب زمینی سرخ کرده دونات است).

در حالی که A / B این تبلیغات را آزمایش می کرد ، Dunkin Donuts دریافت که داستان های دارای یک نظرسنجی دارای یک سوال است 20٪ هزینه کمتر برای هر بازدید از کسانی که بدون

این نه تنها یک روش خلاقانه برای افزایش تعامل با کاربران بود ، بلکه این برند اطلاعات مهمی را برای آگاهی از فعالیت های آینده خود جمع آوری کرد.

مثالهای عالی تبلیغات غذایی - Dunkin '

14. دکتر فلفل

نوشیدنی ها و غذا دست به دست هم می دهند. در کنار وعده غذایی مورد علاقه شما چیزی شبیه دکتر فلفل سرد وجود ندارد.

دکتر پپر می خواست از راهی که مشتری هایشان نوشیدنی هایشان را با سایر غذاها جفت می کنند استفاده کند.

در این تبلیغ رژیم دکتر فلفل، این برند از گرافیک حرکتی و طراحی سرگرم کننده برای نشان دادن همه غذاهای میان وعده و وعده های غذایی متناسب با نوشیدنی محبوب استفاده می کند.

استفاده از موسیقی در آگهی همچنین عنصر جوان و سرگرم کننده ای را به تجربه مشاهده اضافه می کند.

نتیجه نهایی؟ بینندگان هر دو تشنه ، گرسنه هستند و مشتاقانه منتظرند که دکتر پپر بعدی خود را باز کنند.

15. غذاهای موچی

Mochi Foods یک سازنده غذای فاقد گلوتن و هاوایی است که مخلوط پنکیک ، نان ، وافل و غیره ایجاد می کند که به جای گندم از آرد برنج استفاده می کنند.

در این سرگرمی تبلیغات شبکه های اجتماعی Mochi Foods، آنها به بینندگان نشان می دهند که با یک بسته مخلوط غذای Mochi می توانند چه چیزی ایجاد کنند.

این تبلیغ مثالی عالی برای نمایش یک محصول در عمل است. اگرچه ممکن است یک کیسه مخلوط غذایی Mochi کمی کسل کننده به نظر برسد ، اما با دیدن اینکه چگونه می توان آن را به یک دسته خوشمزه پنکیک تازه تبدیل کرد ، این محصول جان تازه ای می گیرد.

از این تبلیغ می توان در سیستم عامل های مختلفی استفاده کرد که آن را متنوع و چند وجهی می کند.

پس از تماشای آن ، بلافاصله گرسنه می شوید ، که نشانه یک تبلیغات غذایی موثر است.

نتیجه

برای ایجاد تبلیغات غذایی موفق دیجیتال ، باید ایده های منحصر به فرد تبلیغات انتخاباتی را بیابید و یک تصویر تجاری منسجم را حفظ کنید.

همچنین مهم است که از روش های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود در همه کانال ها استفاده کنید ، احساسات مخاطبان خود را جلب کنید ، استفاده از داستان را به نمایش بگذارید و محصولات خود را به نمایش بگذارید ، روش های عالی برای ایجاد تبلیغات مواد غذایی است که برجسته است.

از آنجا که بازاریابی تبلیغات مواد غذایی بسیار اشباع شده است ، ممکن است تهیه یک استراتژی تبلیغاتی پولی که در واقع توجه شما را جلب کند دشوار باشد. اگر در تلاش برای ایجاد یا موفقیت در تبلیغات پولی خود هستید ، آژانس ما برای کمک به شماست!

هنگام ایجاد تبلیغات غذایی عالی از چه تاکتیک هایی استفاده می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید