آموزش سئو

15 روش استفاده از توییت های صوتی

ژانویه 20, 2021

تقریباً هر دقیقه 350،000 توییت جدید در سیستم عامل ظاهر می شود، ایجاد تعامل از طریق توییتر می تواند احساس یک مبارزه سر سخت باشد.

برای افزایش تعامل در سیستم عامل ، توییتر توئیت های صوتی را منتشر کرد که به کاربران امکان می دهد قطعه های صوتی را در نمایه خود به اشتراک بگذارند.

درباره گزینه های صدای جیر جیر صوتی و چگونگی تغییر روش های بازاریاب های دیجیتال برای استفاده بهتر از Twitter ، بیشتر بدانید.

صدای صوتی چیست؟

توییت های صوتی به شما امکان می دهد صدای خود را به عنوان یک کلیپ صوتی ضبط کنید و آن را در یک توییت ارسال کنید. در اینجا خلاصه ای از نحوه عملکرد آن آورده شده است.

  • می توانید ضبط کنید حداکثر 140 ثانیه صدا.
  • اگر به مدت طولانی تری نیاز دارید ، مشکلی نیست. به صحبت خود ادامه دهید و صدای جیر جیر صوتی جدید به طور خودکار شروع به ضبط می کند.
  • برای پایان دادن به ضبط ، روی دکمه “انجام شده” کلیک کنید یا ضربه بزنید.
  • توییت های صوتی خود را از صفحه آهنگساز ارسال کنید ، درست مانند اینکه توییت های معمولی را ارسال می کنید.
  • توییتر از عکس نمایه فعلی شما به عنوان تصویر نگهدارنده مکان صوتی استفاده می کند. کاربران برای شنیدن پیوست صوتی بر روی این تصویر کلیک می کنند.
توییت های صوتی - بازاریابی توییتر SEO SEO

سپس کاربران می توانند به صحبت های شما گوش دهند و به روش دلخواه خود اعم از تایپ کردن پاسخ ، به اشتراک گذاشتن پیام شما یا کلیک کردن روی وب سایت شما ، به روش دلخواه خود درگیر شوند. به توییت های صوتی به عنوان فرصتی برای ایستادن فکر کنید و مطمئن شوید که در میان دریایی از توییت های 280 کاراکتری شنیده اید.

پیش از شروع صدای جیر جیر یک نکته را باید به خاطر داشته باشید. تصویر متصل به صدای جیر جیر صوتی تغییر نمی کند ، حتی اگر بعداً عکس نمایه خود را تغییر دهید.

قبل از شروع صدای جیر جیر صوتی اطمینان حاصل کنید که از عکس خود راضی هستید. این پیام شما را ثابت نگه داشته و باعث می شود کاربران در آینده بتوانند دوباره شما را پیدا کنند.

آیا همه می توانند از توییت های صوتی استفاده کنند؟

هنوز نه ، نه این فقط از طریق برنامه سیستم عامل برای توییتر در دسترس است ، اما اگر از Android یا دسک تاپ توییتر استفاده می کنید ، نگران نباشید. توییت های صوتی هستند سر راهت.

آیا همه می توانند از توییت های صوتی استفاده کنند
  • هنوز نمی توانید توییت ها را با استفاده از صدا نقل قول یا پاسخ دهید. این فقط برای توییت های اصلی در دسترس است.
  • اگر چیزهای زیادی برای گفتن دارید ، به بیش از یک موضوع نیاز خواهید داشت. موضوع ها به 25 توییت صوتی محدود می شوند.
  • به فضای بیش از 25 توییت نیاز دارید؟ بهتر است یک فیلم کوتاه YouTube بسازید و از طریق یک توییت به آن لینک دهید.

رونوشت توییت های صوتی نیز هنوز در دسترس نیستند ، اما توییتر قصد دارد این ویژگی را ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که افراد بیشتری می توانند از توییت های صوتی پیش رو لذت ببرند.

آیا می توانید از توییت های صوتی برای DM استفاده کنید؟ در حال حاضر درست نیست ، اگرچه اگر محبوبیت توییت های صوتی وجود داشته باشد ، احتمالاً می توان انتظار عرضه گسترده در آینده را داشت.

15 روش استفاده از توییت های صوتی

آماده استفاده از توییت های صوتی هستید اما مطمئن نیستید که چگونه شروع به کار کنید؟ در اینجا 15 روش برای استفاده از ویژگی صدای Twitter و نکاتی برای ایجاد توییت های صوتی موثر آورده شده است.

1. بهبود شخصیت برند

چگونه تجارت خود را در سه کلمه توصیف می کنید؟ می پرسم زیرا این سه کلمه برای تعیین شخصیت برند شما کلیدی است.

شخصیت برند شما مهم است. این چگونگی درک مردم از شرکت شما را تعریف می کند و بر اینکه کلمات در ذهن شما خطور می کند وقتی کسی شغل شما را توصیف می کند ، تأثیر می گذارد.

آیا توییت های صوتی می توانند به شما در ایجاد شخصیت مناسب به صورت آنلاین کمک کنند؟ بله ، زیرا همه چیز به اصالت برمی گردد. هشتاد و شش درصد مشتریان شرکت هایی با هویت صادقانه ، پیشرو و معتبر را انتخاب کنید و توییت های صوتی فوراً احساس واقعی و صادقانه تری در برند شما ایجاد می کنند.

مقاله مرتبط  نحوه ایجاد کمپین های PPC برای بازاریابی املاک و مستغلات

در اینجا نحوه بهبود شخصیت نام تجاری خود با استفاده از توییت های صوتی آمده است.

  • برای ضبط توییت های صوتی یک یا دو عضو تیم تعیین کنید. اطمینان حاصل کنید که لحن آنها با اهداف شما مطابقت دارد. به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت B2B هستید ، یک بلندگو فصیح انتخاب کنید.
  • تعامل صدای جیر جیر صوتی خود را مرور کنید. آیا افراد توییت های شما را به اشتراک می گذارند یا به آنها پاسخ می دهند؟ در غیر این صورت ، آنچه را که توییت می کنید دوباره ارزیابی کنید.

می خواهید مردم مارک شما را چگونه توصیف کنند؟ برای تقویت این پیام از توییت های صوتی استفاده کنید.

2. تجارت خود را تبلیغ کنید

اگر از توییتر استفاده نمی کنید ، یک فرصت مهم بازاریابی را از دست می دهید.

  • توییتر دارد بیش از 330 میلیون کاربر فعال و شمارش. این تعداد عظیم افراد است که هر روز وارد سیستم می شوند و در صورت هدفمند کردن تبلیغات خود محدودیتی در افرادی که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید وجود ندارد.
  • هنگامی که مارک تجاری خود را در توییتر دنبال می کنند ، حدود 50 درصد از کاربران خرید را انجام می دهند.
  • از آنجا که شما برای توییت کردن هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید ، این تبلیغات رایگان است.

در اینجا چند پیشنهاد برای ترکیب توییت های صوتی در استراتژی شما وجود دارد.

  • شما باید سریع نظر خود را بیان کنید ، بنابراین پیام ها را کوتاه و ساده نگه دارید.
  • جلوه های صوتی یا شعارهایی را برای تقویت پیام برند خود اضافه کنید. نیازی به محدود کردن خود نیست!
  • کار را با یک تماس برای اقدام (CTA) به پایان برسانید ، به عنوان مثال ، کاربران را به وب سایت خود هدایت کنید.

آیا می خواهید مشخصات توییتر خود را ارتقا دهید؟ “پین کردن” یک توییت را در بالای صفحه خود در نظر بگیرید. با یک کلیک ، کاربران می توانند بلافاصله نام تجاری شما را کشف کرده و با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند.

توییت های صوتی برای تبلیغ کسب و کار شما

3. محصول خود را تبلیغ کنید

تقریباً 54 درصد هزاره ها برای تحقیق در مورد محصول به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مراجعه کنید ، بنابراین توییت های صوتی فرصتی عالی برای فریاد در مورد محصولات اصلی شما فراهم می کنند.

چگونه بیشترین استفاده را از توییت های تبلیغاتی می کنید؟ خوب ، این فقط در مورد صدای واقعی شما نیست. این به صدای نام تجاری شما نیز برمی گردد ، به همین دلیل ساختن شخصیتی روشن ، منحصر به فرد و سازگار بسیار مهم است.

به عنوان مثال MoonPie را در نظر بگیرید. آنها به لطف ویژگی متمایز و مبهم خاص خود در توییتر موفق هستند.

توییت های صوتی برای تبلیغ محصول شما

توییت های آنها توجه شما را جلب می کند زیرا غیر منتظره است. به عنوان مثال ، توییت هایی مانند این یکی به خوبی به یک توییت صوتی تبلیغاتی تبدیل می شوند زیرا خنده دار و کم است:

توییت های صوتی - نمونه MoonPie

از MoonPie درس بگیرید. با ایجاد صدای متمایز از به صدا درآوردن مثل هر توییت تبلیغاتی دیگر در سیستم عامل خودداری کنید و در نتیجه رشد تعامل محصول خود را مشاهده کنید.

نکته آخر همچنین می توانید با پیوند دادن به آنها در همان موضوع ، از توییت های صوتی برای تبلیغ محصولات و خدمات کم فروشی استفاده کنید!

4. ویژگی ها یا محصولات جدید را آشکار کنید

بازاریاب ها در حال حاضر به توییتر اعتماد کنید محصولات و خدمات جدید خود را راه اندازی کنند. با این حال ، بازاریاب های خوب می دانند که جدا شدن از سر و صدا و یافتن راه های جدید برای جلب توجه چقدر مهم است.

باز هم ، توییت های صوتی قطعاً می توانند در اینجا به شما کمک کنند ، زیرا این فرصتی برای نمایش موارد منحصر به فرد در مورد شما و محصول شما هستند.

مقاله مرتبط  ارائه دهنده میزبانی وب برتر

استفاده از توییت های صوتی را در کنار سایر رسانه ها مانند فیلم های YouTube در نظر بگیرید تا تجربه کلی کاربر را تقویت کنید. کاربران هستند بیش از 80 درصد بیشتر پس از تماشای فیلم ، یک محصول را خریداری کنید ، بنابراین همیشه ارزش دارد که ابزارهای ویدیویی را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید.

همچنین، به گفته هاب اسپات، بهترین کار این است که بین 8 صبح تا 10 صبح توییت کنید ، سپس بین ساعت 6 بعد از ظهر توییت کنید. و ساعت 9 شب این ساعات “اوج” است ، به این معنی که احتمال ایجاد تعامل با کاربر بیشتر از این است که مثلاً در نیمه شب صدای جیر جیر را بزنید.

5- اعلامیه های برند را اعلام کنید

چه چیزی در مورد چیزهای رایگان دوست ندارد؟ همه عاشق یک نمایش خوب هستند ، بنابراین استفاده از قدرت صدای جیر جیر صوتی را برای فریاد زدن آخرین مسابقه خود در نظر بگیرید.

هنگامی که جایزه را انتخاب کردید ، در اینجا نحوه صحبت کردن در توییتر آورده شده است.

  • یک هدف اهدا کنید. آیا دنبال دنبال کنندگان بیشتری هستید یا اینکه در حال افزایش لیست مشترکین خود هستید؟
  • هدف خود را به CTA تبدیل کنید. به عنوان مثال ، شاید کاربران برای ورود به سیستم باید توییت تبلیغاتی شما را بازنویسی کنند ، یا اگر شما را در یک بستر رسانه اجتماعی دیگر نیز دنبال کنند ، ورودی های بیشتری دریافت می کنند. همه چیز به هدف شما بستگی دارد.

6. با مشتریان تعامل داشته باشید

آیا شما می دانید که 64 درصد مشتریان انتظار داریم شرکت ها در شبکه های اجتماعی با آنها تعامل داشته باشند؟ تجربه کاربر را شخصی کرده و از طریق توییت های صوتی پاسخ دهید.

اگر باعث می شوید که تک تک کاربران احساس کنند برای شرکت شما اهمیت دارند ، به احتمال زیاد شما را به جای رقبا انتخاب می کنند.

در اینجا مثالی از پست جذاب وجود دارد که می توانید آن را به یک توییت صوتی تبدیل کنید.

توییت های صوتی - نمونه ای از poptarts

7. به عنوان خدمات مشتری رفتار کنید

با س quالات خدمات مشتری سروکار دارید؟ بیش از 70 درصد کاربران انتظار داریم شرکتها ظرف یک ساعت پاسخ دهند. در اینجا نحوه استفاده از توییت های صوتی برای کمک به شما آمده است.

  • با درج نام شخص در پاسخ ، به خدمات مشتری خود لطف کنید.
  • اگر فقط در ساعات خاص فقط آنلاین هستید ، یک توییت صوتی را در بالای پروفایل خود بچسبانید و به سرعت بررسی کنید که چگونه می توانید به پیام ها پاسخ دهید و در این فاصله مشتریان به کجای دیگر مراجعه می کنند.

8. خط مشی های شرکت را روشن کنید

اگرچه 140 ثانیه زمان برای بازی دارید ، اما توییت های صوتی باید کوتاه ، تیز و به یاد ماندنی باشند. به عبارت دیگر ، آنها ابزاری عالی برای شفاف سازی سریع سیاست های شرکت هستند.

  • از طریق توییت های صوتی ، سیاست های اصلی را تقویت کنید ، به عنوان مثال ، سیاست های حمل و نقل ، ساعات خدمات مشتری.
  • پیوندهای مربوط به پست ها یا صفحات رسانه های اجتماعی با جزئیات بیشتر را در وب سایت خود قرار دهید.

9. به س FAالات متداول پاسخ دهید

اگر توییت های صوتی برای سیاست های شرکت مفید هستند ، برای سوالات متداول نیز جواب می دهند.

  • مجموعه ای از توییت های صوتی را که به 10-15 سوال متداول در یک موضوع پاسخ می دهند ، اجرا کنید.
  • موضوع را به بالای صفحه توییتر خود بچسبانید تا پیدا کردن آن برای افراد آسان باشد.

مکالمه را با CTA دیگر به پایان برسانید و از افراد دعوت کنید تا با س questionsالاتی که در همان بخش به آنها پاسخ خواهید داد ، پاسخ دهند.

10. وفاداری مشتری را افزایش دهید

من این یکی را کوتاه و شیرین نگه می دارم

همه آن س questionsالاتی که پاسخ می دهید؟ پاسخهایی که میفرستید؟ آنها جمع می شوند. با گذشت زمان ، آنها اعتماد به نام تجاری شما را افزایش می دهند و در نتیجه وفاداری مشتری افزایش می یابد.

مقاله مرتبط  چگونه محصولات خود را در بازار والمارت تهیه کنیم

به زبان ساده ، صدای شما با گذشت زمان واقعاً می تواند تجارت شما را رشد دهد.

11. از بازخورد مشتری دعوت کنید

چرا از مشتریان دعوت نمی شود که از طریق توییت صوتی نظرات خود را به اشتراک بگذارند؟ می توانید بازبینی کنید یا نظرات مثبت را نقل قول کنید و آنها را با پیروان خود به اشتراک بگذارید.

توییت های صوتی بررسی محصولات و خدمات را برای مخاطبان هدف شما “انسانی” می کند ، که ممکن است در بلند مدت نرخ تبدیل را افزایش دهد.

آیا برای بهبود محصولات خود یا راه اندازی خطوط جدید از بازخورد مشتری استفاده می کنید؟ به آنها بگو! شما احتمالاً از این طریق تعامل را افزایش خواهید داد.

توییت های صوتی - دعوت از بازخورد مشتری

12. داستان ها را به اشتراک بگذارید

در داستان سرایی قدرت وجود دارد. در اینجا به این دلیل است که شما باید از توییت های صوتی برای ایجاد نام تجاری خود ، افزایش تعامل و حتی افزایش تعداد دنبال کنندگان خود استفاده کنید.

  • داستان های عالی به اشتراک گذاری ، پسندیدن و بازنویسی را تشویق می کنند ، که باعث افزایش فالوورها و نام تجاری شما می شود.
  • داستان ها فرصتی برای ایستادن در برابر آنچه به آن اعتقاد دارید و به نمایش گذاشتن مسائل برای شما به عنوان یک شرکت است. این ممکن است کاربران را تحت تأثیر قرار داده و آنها را ترغیب به بررسی صفحه شما کند.

13. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

تأثیرگذارها ، تأثیرگذار هستند. کاربران معمولاً به آنها پاسخ خوبی می دهند. با این حساب ، چرا یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی استخدام نمی کنید تا خوراک روزانه توییتر شما را “تصاحب” کند؟ آنها ممکن است ، به عنوان مثال:

  • با پیروان درگیر شوید
  • در مورد هدیه صحبت کنید
  • مسابقات را اجرا کنید

محصول خود را برای آنها ارسال کنید و از آنها بازخورد صوتی بخواهید. فقط مطمئن شوید که یک تأثیرگذار با همان “vibe” برند خود انتخاب کرده اید!

14. مخاطبان را سرگرم کنید

حداقل 60 درصد کاربران شبکه های اجتماعی محتوای سرگرم کننده می خواهید ، به همین دلیل مهم است که توییت های خود را زنده کنید. توئیت های صوتی البته می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

  • بلندگو با صدای پویا و جذاب را انتخاب کنید.
  • روی حکایت های کوتاه و شگفت آور تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، نیازی به استفاده از محدودیت 140 ثانیه ای برای هر صدای جیر جیر صوتی نیست.

Pop-Tarts در اینجا یادداشت مناسب را وارد می کند. آیا این پست می تواند به همان اندازه توئیت صوتی کار کند؟ من هم اینچنین فکر میکنم.

توییت های صوتی - مخاطبان سرگرم کننده

15. برند خود را انسانی کنید

راه شماره 1 ایجاد رابطه با پیروان خود چیست؟ برند خود را انسانی کنید. از صدای خود استفاده کنید تا افراد واقعی شرکت خود را به کاربران نشان دهید.

  • توییت های صوتی بعد دیگری به هویت برند شما اضافه می کنند.
  • گفتگو به شما امکان می دهد اشتیاق ، تخصص و خلاقیت خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارید.
  • اگر به س questionsالات پاسخ دهید یا از طریق توییت صوتی با یکدیگر تعامل داشته باشید ، فوراً باعث می شوید پیروان خود احساس ارزشمندی کنند.

توییت های صوتی به کاربران کمک می کند احساس کنند که بیش از یک ماشین درگیر هستند. این لمس شخصی می تواند به همین دلیل باشد که افراد برند شما را به جای یک شرکت مشابه دیگر انتخاب می کنند.

نتیجه

کاملاً ارزش استفاده از Twitter برای بازاریابی دیجیتال را دارد و توییت های صوتی تعریف برند و یافتن مخاطبان را کاملاً آسان می کنند.

قبل از شروع توییت کردن ، یک عکس نمایه قوی و متمایز انتخاب کنید و درباره صدای مارک خود تصمیم بگیرید. وقتی این قسمت را پایین آوردید ، برای تشویق به تعامل و توجیه کردن تجارت خود در شبکه های اجتماعی از توییت های صوتی استفاده کنید.

آیا برای بهینه سازی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود به کمک نیاز دارید؟ خدمات مشاوره ای من را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانم کمک کنم.

آیا هنوز از توییت های صوتی استفاده نکرده اید؟ کاربران چگونه با آنها ارتباط برقرار می کنند؟