آموزش سئو

15 راه سودآور برای استفاده از تبلیغات چرخ فلک فیس بوک

فوریه 26, 2021

تبلیغات چرخ فلک فیس بوک به بازاریابان و کارآفرینان راهی جذاب برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان ارائه می دهد. از آنجا که می تواند تصاویر یا فیلم های مختلفی را شامل شود ، به نظر می رسد یک استراتژی بازاریابی متمایز و در عین حال موثر باشد.

حال ، چگونه می توانید از تبلیغات چرخ فلک فیس بوک برای استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید؟

بیایید با اصول تبلیغات چرخ فلک شروع کنیم.

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک چیست؟

قالب تبلیغات چرخ فلک فیس بوک شامل حداکثر ده تصویر یا فیلم است. هر کارت چرخ فلک دارای یک URL است که کاربران می توانند با کلیک بر روی آن صفحه یا محصول خاصی را مشاهده کنند.

در اینجا مثالی از تبلیغ چرخ و فلک فیس بوک برای گوشواره های زنبور عسل:

تبلیغ چرخ فلک در فیس بوک - زنبورها

بینندگان می توانند برای مشاهده کارتهای قابل کلیک در تلفن همراه ، انگشت خود را به چپ یا راست بکشند ، در حالی که کاربران دسک تاپ روی دکمه های پیکان چپ یا راست کلیک می کنند. شرط می بندیم که هنگام پیمایش در فید خود ، دسته ای از این تبلیغات را دیده اید.

مزایای تبلیغات چرخ فلک فیس بوک

تبلیغات چرخ فلک یک مزیت منحصر به فرد نسبت به قالب سنتی تبلیغات تک دارند.

بیایید نگاهی به برخی از امتیازات مورد نیاز برای دانستن:

محصولات مختلف را به نمایش بگذارید

تبلیغات چرخ فلک بازاریاب ها را قادر می سازد محصولات یا خدمات مختلف را در یک تبلیغ به نمایش بگذارند.

یک فروشگاه پوشاک می تواند یک تبلیغ چرخ فلک با “کارت” یا تصاویر جداگانه شامل کفش ، پیراهن یا شلوار آنها ارسال کند. این عکسها به شما امکان می دهند نام تجاری خود را بصری ارائه دهید و بر استفاده متفاوت از محصولات خود تأکید کنید. دیجی دی گزارش می کند که تبلیغات چرخ فلک فیس بوک است 10 برابر بهتر از یک آگهی با قالب منظم.

این تبلیغ Love، Bonito را در نظر بگیرید که شامل لباس های چشم نوازی است که می تواند توجه بینندگان را به خود جلب کند.

تبلیغ چرخ و فلک فیس بوک - عشق خیر

فیلم ها را برجسته کنید

مطمئناً ارائه محصولات جالب به نظر می رسد. اما اگر می خواهید یک داستان عمیق تر بگویید ، می توانید فیلم ها را نیز اضافه کنید.

مشابه چرخ فلک معمول ، کارتهای مختلفی نیز دارید. کارت به جای تصویر ، یک فیلم قابل پخش دارد.

این ویژگی برای ویترین های عمیق محصولات مفید است. همچنین می توانید یک کلیپ از یک رویداد یا یک مقصد اضافه کنید.

نگاهی بیندازید این تبلیغ چرخ فلک توسط Operation Broken Silence ، که شامل یک کلیپ کوتاه شامل شام ، نوشیدنی و چرخ و فلک برای مراسم آنها است.

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک - عملیات شکستن سکوت

CTA های مختلف را وارد کنید

برخلاف تبلیغ معمول ، تبلیغات Carousel در Facebook به شما امکان می دهد CTA های مختلفی را به صفحات مختلف فرود اضافه کنید. در صفحات خاص محصولات محصولات برجسته یا صفحه بارگیری برنامه تلفن همراه خود ، یک URL قرار دهید.

طبق گفته فیس بوک ، این قالب تبلیغات منجر به 30-50 درصد هزینه کمتر برای هر تبدیل و در مقایسه با تبلیغات پیوندی با یک تصویر 20-30 درصد هزینه پایین برای هر کلیک. از این رو روشی مقرون به صرفه برای تبلیغ محصولات شماست.

به عنوان مثال ، این آگهی Domestika دارای CTA “فروشگاه اکنون” است که به صفحه دوره های تخفیف دار متصل است. وقتی بینندگان کارتی را پیدا می کنند که علاقه آنها را جلب می کند ، می توانند بر روی CTA کلیک کرده و به وب سایت هدایت شوند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند یا محصول را بخرند.

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک - domestika

چه موقع از تبلیغات چرخ فلک فیس بوک استفاده کنید

چه شرایطی باعث می شود که یک شرکت بتواند یک تبلیغ چرخ فلک ایجاد کند؟ در اینجا چند روش وجود دارد که مارک ها می توانند از آنها برای بهبود نتایج خود استفاده کنند.

افزایش ترافیک

اگر می خواهید آگاهی از برند را افزایش داده و میزان بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید ، چه می کنید؟ برخی از مارک ها برای به اشتراک گذاشتن ابتکار عمل خود از قالب چرخ فلک استفاده می کنند.

مقاله مرتبط  Squarespace Vs. وردپرس - مقایسه وب سایت ساز

تبلیغ چرخ فلک Macy برای “خرید یک کت و ما یک نفر اهدا خواهیم کرد” با هدف افزایش آگاهی از طریق افزایش میزان بازدید در وب سایت خود. چرخ و فلک با موفقیت بیش از تولید کرده بود 14 میلیون برداشت و به برند کمک کرد تا 35000 مانتو به Clothes4Souls کمک کند.

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک - macys

تبدیل ها را افزایش دهید

به طور طبیعی ، تبلیغات فقط در مواقعی موثر هستند که باعث تبدیل و فروش به تجارت شما شوند. این تبلیغ شگفت انگیز چرخ فلک را که منجر به نتیجه شده است ، بررسی کنید برای دستبندهای Pura Vida.

دستبندها و لوازم جانبی دست ساز آنها به صنعتگران اجازه می دهد شغل تمام وقت خود را بدست آورند. با کپی و تصاویر جذاب ، تبلیغات چرخ فلک آنها منجر به a 4 برابر افزایش در دو ماه سفارش آنها همچنین با تبلیغات محصول پویا 70 درصد افزایش نرخ تبدیل و 40 درصد هزینه پایین تر برای خرید داشتند.

دستبند pura vida تبلیغات چرخ فلک فیس بوک

نامزدی بهتر ایجاد کنید

علاوه بر محصولات ، تبلیغات چرخ فلک فیس بوک همچنین می تواند برای تبلیغ پست های وبلاگ ، اینفوگرافیک و محتوای قابل بارگیری برای ارتباط با مخاطبان هدف شما استفاده شود.

بیایید نگاهی به این تبلیغ دقیق غذایی بیندازیم که شامل تصاویر الهام گرفته از تناسب اندام است که به راهنمای قابل بارگیری ، پست وبلاگ و اینفوگرافیک مرتبط است. افسانه ها و توصیه های مربوط به تغذیه در تمرینات ، مصرف کنندگان با آگاهی از سلامتی را تشویق می کنند تا در خبرنامه خود ثبت نام کنند.

چطور شد؟ این کارزار منجر به یک برنامه بزرگ شد 6000 ثبت نام در خبرنامه!

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک - تغذیه دقیق

تولید سرنخ

همه ما می خواهیم سرنخ های بیشتری تولید کنیم و تبلیغات چرخ فلک نیز می تواند این کار را انجام دهد.

شرکت انرژی خورشیدی Living Skies Solar تبلیغات چرخ فلک ایجاد کرد تا منجر به تولید صفحه خورشیدی خود شود. آنها برای جلب توجه مردم ، بر نرخ برق و سیاست مالیات کربن در کانادا تأکید کردند.

چطور شد؟ آگهی تولید شده حدود 600،000 تا 700،000 برداشت با هزینه تبلیغ 4000 دلار.

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک - آسمانهای زنده خورشیدی

شناخت برند را دریافت کنید

علاوه بر این ، می توان از تبلیغات چرخ فلک فیس بوک برای ایجاد علاقه و آگاهی استفاده کرد.

رستوران Z & Y با نمایش منوی خوشمزه آنها برای غذاهای چینی اعتیاد به مواد مخدره ایجاد می کند. همچنین کمک می کند تا به اشتراک بگذارید که طرفداران آنها شامل باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق و وزرای خارجه هستند.

تبلیغ چرخ و فلک فیس بوک - رستوران z & y

نحوه ایجاد تبلیغات چرخ فلک در فیس بوک

مدیر تبلیغات فیس بوک به کاربران اجازه می دهد تا یک تبلیغ چرخ فلک فیس بوک با دو یا چند فیلم یا تصویر ، پیوند و عنوان ایجاد کنند. کاربران دسک تاپ می توانند برای مشاهده بقیه کارتها ، روی پیکانهای موجود در تبلیغ کلیک کنند ، در حالی که کاربران تلفن همراه می توانند از طریق کارتها پیمایش کنند.

اگر شما می خواهید مال خودت را بساز، در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

مرحله 1: از فیس بوک دیدن کنید مدیر تبلیغات.

گام 2: نشانگر را در گوشه بالا سمت چپ قرار داده و گزینه را انتخاب کنید + ایجاد کنید گزینه.

مرحله 3: هدفی را انتخاب کنید که از قالب چرخ فلک انتخابی شما پشتیبانی کند. مقداری اهداف مشترک شامل آگاهی از برند ، دسترسی ، ترافیک ، نصب برنامه ، تولید سرب ، پیام ، تبدیل ، فروش کاتالوگ و ترافیک فروشگاه است.

مرحله 4: پر کردن جزئیات کمپین ، بهینه سازی بودجه کمپین ، و تست A / B. پس از آن ، بر روی دکمه “بعدی” کلیک کنید.

مرحله 5: خود را اضافه کنید مخاطبان ، بودجه و برنامه ، مکانها ، و بهینه سازی و تحویل اطلاعات را کلیک کنید ، سپس روی Next کلیک کنید.

مرحله 6: سر به بخش هویت، و صفحه فیس بوکی را که برای کمپین تبلیغاتی استفاده خواهید کرد انتخاب کنید. در صورت لزوم می توانید حساب اینستاگرام خود را نیز اضافه کنید.

مقاله مرتبط  17 بهترین مضمون وردپرس برای وبلاگ ها در سال 2020

مرحله 7: سر به راه اندازی آگهی بخش ، سپس چرخ فلک را انتخاب کنید.

مرحله 8: در بخش Ad Creative می توانید پیوندها یا تصاویر کارت های چرخ فلک خود را انتخاب کنید.

در اینجا فرایند افزودن دستی این اطلاعات وجود دارد:

  • انتخاب کنید تصویر را انتخاب کنید و تصویر خاصی را برای یک تبلیغ اضافه کنید. اگر می خواهید به جای آن ویدیویی اضافه کنید ، به پایین پیمایش کنید رسانه را اضافه کنید و انتخاب کنید افزودن ویدئو تا کارت چرخ فلک جدیدی در آن گنجانده شود.
  • خود را بنویسید عنوان ، توضیحات و آدرس وب سایت.
  • با کلیک روی کارت چرخ فلک جدید می توانید در آگهی اضافه کنید رسانه اضافه کنید و انتخاب تصویر اضافه کن یا افزودن ویدئو گزینه.
  • اگر می خواهید کارت چرخ فلک را حذف کنید ، سپس گزینه را انتخاب کنید ویرایش کنید گزینه سپس انتخاب کنید برداشتن.
  • با انتخاب و کشیدن کارت ها به مکان مورد نظر خود می توانید ترتیب کارت های چرخ فلک را تغییر دهید.
  • مدیر آگهی های فیس بوک یک گزینه کادر تأیید به ابتدا کارتهای با بهترین عملکرد را به صورت خودکار نشان دهید. اگر می خواهید سفارش کارت را خود تغییر دهید ، می توانید گزینه را بردارید.
  • همچنین می توانید علامت کادر را بردارید در آخر با عکس پروفایل صفحه فیس بوک خود کارت اضافه کنید، اگر ترجیح می دهید کارت چرخ فلک همراه با عکس نمایه صفحه فیس بوک خود قرار ندهید.

مرحله 9: در این مرحله ، کارت چرخ فلک خود را با موفقیت ایجاد کرده اید. بعد ، وقت آن است که CTA و متن اصلی خود را اضافه کنید.

مرحله 10: برای اطمینان از اینکه همه چیز را به درستی به دست آورده اید ، آگهی خود را پیش نمایش کنید. اگر می خواهید تغییری ایجاد کنید ، انتخاب کنید ویرایش محل.

مرحله 11: در صورت لزوم ، بخش رهگیری را تکمیل کنید. وقتی همه چیز خوب است ، کلیک کنید انتشار.

5 نکته برای ایجاد تبلیغات عالی چرخ فلک در فیس بوک

بازاریابان می دانند که ایجاد یک تبلیغ موفق Carousel در فیس بوک بسیار دشوارتر از آن است که به نظر می رسد. با این حال ، نکات و ترفندهایی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از موفقیت خود اجرا کنید.

1. از تصاویر چشم نواز استفاده کنید

مطابق با 3M، تصاویر 60،000 برابر سریعتر از متن پردازش می شوند. این ثابت می کند که استفاده از تصاویر با کیفیت بالا ، به ویژه روی کارت چرخ فلک اول ، رمز موفقیت شما خواهد بود.

مثلا، ابتکار Mastercard “چیزی بی ارزش را شروع کنید” شامل یک نقاشی سیاه و سفید چشم نواز از آشپز سوشی Oona Tempest است. از آنجایی که این تصویر به راحتی جلب توجه می کند ، بینندگان مجبور می شوند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد او ، سایر کارت های چرخ فلک را مرور کنند.

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک - کارت مستر

2. توصیه های فیس بوک را دنبال کنید

درست مثل هر تبلیغ دیگر در شبکه های اجتماعی ، شما باید به توصیه های سیستم عامل پایبند باشید.

برای تبلیغات فیس بوک ، در اینجا توصیه های طراحی وجود دارد و الزامات فنی:

  • نوع فایل تصویر: JPG یا PNG
  • نوع فایل ویدئو: MP4 ، MOV یا GIF
  • نسبت: 1: 1
  • وضوح تصویر: حداقل 1080 10 1080 پیکسل

توصیه های متن

  • متن اصلی: 125 حرف
  • عنوان: 40 حرف
  • توضیحات: 20 حرف
  • URL صفحه فرود: الزامی است

الزامات فنی

  • تعداد کارت های چرخ فلک: 2 تا 10 کارت
  • حداکثر حجم تصویر: 30 مگابایت
  • حداکثر حجم فایل فیلم: 4 گیگابایت
  • مدت زمان فیلم: 1 ثانیه تا 240 دقیقه
  • تحمل نسبت ابعاد: 3 درصد

3. ترتیب کارتهای خود را براساس نتایج تغییر دهید

کارت چرخ و فلک اول بسیار مهم است زیرا اولین چیزی است که مردم می بینند. این تعیین می کند که آیا بینندگان کارت های دیگر را مرور می کنند یا CTA را کلیک می کنند.

مقاله مرتبط  چگونه Google Business My Business را بهینه کرده و برای فروش بیشتر از آن استفاده کنیم

اگرچه تعیین بهترین کارتی که باید در جلوی آن قرار بگیرد چالش برانگیز است ، فیس بوک می تواند نتایج هر کارت را تجزیه و تحلیل کرده و ترتیب کار را بر اساس عملکرد تغییر دهد.

4- پیوندی را به صفحه های مربوط به فرود اضافه کنید

یک تبلیغ چرخ فلک موثر در فیس بوک می تواند توجه افراد را به خود جلب کند ، اما آنچه مهم است تبدیل است. از آنجا که تبلیغات Facebook Carousel به شما امکان می دهد چندین CTA اضافه کنید ، می توانید پیوندهایی را به صفحه فرود خاص اضافه کنید تا مشتریان علاقه مند بتوانند خرید کنند.

مثلا، ALOHA از گوزن دارای CTA به صفحات محصول در هر کارت پیوند داده شده است. همچنین شامل تخفیف و قیمت لباس است. این مراحل در روند خرید را کاهش می دهد و مصرف کنندگان علاقه مند را ترغیب به خرید می کند.

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک - aloha از گوزن

5. نسخه عالی را بنویسید

تصاویر بسیار مهم هستند ، اما عناوین ، CTA و توضیحات به همان اندازه ارزش دارند. این نه تنها زمینه را اضافه می کند ، بلکه یک داستان یا هدف جذاب می تواند افراد را برای کلیک کردن نیز ترغیب کند.

ساخت یک نسخه عالی علم موشک را نمی گیرد. فقط به این فکر کنید که برند شما چگونه می تواند در میان مردم متمایز شود. شما می توانید یک داستان جالب یا یک واقعیت جذاب را به اشتراک بگذارید.

مثلا، شورش انقراض در مورد سرعت شتاب سریع انقراض در بین یک میلیون گونه بحث می کند. آنها پیوندی به بیانیه های مطبوعاتی خود دارند که خوانندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، روی آن کلیک کنند.

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک - انقراض

تبلیغات چرخ فلک Facebook در مقابل سایر انواع تبلیغات پولی

چگونه تبلیغات چرخ فلک فیس بوک نسبت به انواع دیگر تبلیغات شبکه های اجتماعی قابل فروش است؟

اکثر قالب های تبلیغاتی مانند PPC و تبلیغات موبایل دارای یک عنوان و یک تصویر یا فیلم هستند.

اگرچه به نظر ساده می رسد ، پیام روشن و سرراست است. این امر آن را برای معرفی یک محصول یا خدمات خاص ایده آل می کند.

در مقابل ، چرخ و فلک به شما امکان می دهد چندین تصویر یا فیلم را در یک تبلیغ نشان دهید. این برای دموی محصولات و برجسته سازی ویژگی ها یا مشخصات محصول بسیار توصیه می شود.

از دید یک بازاریاب ، قالب چند تصویر تضمین می کند که مارک محدود به بحث در مورد یک محصول یا ویژگی نخواهد بود. در همین حال ، مصرف کنندگان می توانند اطلاعات بیشتری در مورد نام تجاری کشف کرده و تعامل ایجاد کنند.

نتیجه

تبلیغات چرخ فلک فیس بوک دارای یک قالب منحصر به فرد است که می تواند مزایای مشخصی را ارائه دهد. شما نه تنها می توانید محصولات مختلفی را تبلیغ کنید ، بلکه می توانید از کارت های چرخ فلک برای به اشتراک گذاشتن جنبه های مختلف برند خود استفاده کنید.

انتشار تبلیغ چرخ فلک می تواند به شما در افزایش بازدید ، افزایش تبدیل ، تولید هدایت و ایجاد تعامل بهتر کمک کند.

تا زمانی که مراحل درست را بلد باشید ، می توانید به راحتی در مدیر تبلیغات Facebook ایجاد تبلیغ کنید. از قالب منحصر به فرد استفاده کنید و شامل چندین CTA ، تصاویر با کیفیت بالا و کپی جذاب باشید. پس ، شما خوب هستید!

چگونه از تبلیغات چرخ فلک فیس بوک برای تجارت خود استفاده خواهید کرد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید