آموزش سئو

12 قانون آهنی برای صدور بیانیه های مطبوعاتی

اکتبر 21, 2020

چیزی که هرگز تغییر نمی کند تمایل ما برای همگام شدن با اخبار است.

این روزها بیشتر مردم ترجیح می دهند اخبار خود را بصورت آنلاین بخوانند. طبق تحقیقات پیو ، 89٪ آمریکایی ها حداقل برخی از اخبار محلی آنها را بصورت آنلاین دریافت کنید.

و فقط مصرف کنندگان نیستند که اخبار را بصورت آنلاین می خوانند. این فقط در مورد همه است. در حالی که برخی از سئوکاران فرض می کنند که انتشارات مطبوعات صرفاً یک ابزار SEO است ، اما این نمی تواند دور از حقیقت باشد.

آمار مطبوعات آمار خوانندگان در برابر جمعیت ایالات متحده

آمار خوانندگان اخبار برای جمعیت ایالات متحده

در واقع ، انتشارات مطبوعاتی ابزارهای مارک تجاری و اعتبار هستند ، نه ابزارهای جستجوگرها. آنها یک روش عالی برای تبلیغات بیشتر و نام تجاری سازی موثرتر شرکت ها ، محصولات و خدمات هستند.

اگر انتشار به اندازه کافی جذاب باشد ، می تواند سیگنال های اجتماعی ایجاد کند ، سهام را هدایت کند ، ترافیک هدفمند و ارگانیک را هدایت کند و علاقه روزنامه نگاری در خارج از کشور را ایجاد کند. همه اینها علاوه بر گیلاس شیرین ماراشینو – امکان پوشش عمده رسانه ها.

برای اینکه همه این امکانات رفاهی زیبا با یک کمان بزرگ و قرمز در بالای آن پیچیده شود ، باید طبق قوانین بازی کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=BVkcDEMv_xA

یک بیانیه مطبوعاتی به شما امکان می دهد اخبار مربوط به شرکت و پیشنهادات آن را به روشی اخلاقی ، ژورنالیستی ، که بر شایستگی اخبار و مارک تجاری از طریق سئو ، رسانه های اجتماعی یا هر چیز دیگری تمرکز دارد ، منتشر کنید. اصول ساده چه کسی ، چه چیزی ، در کجا ، چرا و در چه مواردی اعمال می شود (پنج W).

برای کارایی لازم ، این 12 قانون شکستنی را برای به دست آوردن تبلیغات دنبال کنید.

قانون شماره 1: نحوه نوشتن بیانیه مطبوعاتی را بدانید

اگر هرگز بیانیه مطبوعاتی ننوشته اید ، استفاده از یک نویسنده یا خدمات محتوای حرفه ای را در نظر بگیرید. اطلاعیه های مطبوعاتی درباره گفتن یک داستان است. داستان شما. نوشتن از رویکرد روزنامه نگاری سالها به مطالعه و تمرین نیاز دارد. این بدان معنا نیست که هر نویسنده خوبی توانایی انجام این کار را ندارد. فقط این است که شما می خواهید به اندازه یک حرفه ای آگاه باشید یا استخدام کنید.

اطلاعیه های مطبوعاتی باید خبرهای قابل توجهی را پوشش دهند. آ مقاله روزانه روابط عمومی شش مرحله راهنمای سبک AP ضروری را برای آهنگسازی برای اطمینان از ارزشمند بودن آن ترسیم می کند.

آنها عبارتند از: بیان هدف خود به روشنی ، استفاده از پنج W ، توجه به فاصله خود ، استفاده از دستور زبان و سبک مناسب و به اشتراک گذاری صحیح و مناسب نام و عنوان.

قالب انتشار مطبوعات

قالب مناسب برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی موثر

قانون شماره 2: مخاطبان خود را بشناسید

نوشتن برای مخاطبان خود هنگام تولید هر نوع محتوا بسیار مهم است. کمی تحقیقات جمعیت شناختی و تحقیقات مشتری تا رسیدن به این هدف بسیار کمک خواهد کرد.

به عنوان مثال ، اگر بازار هدف شما از گروه سنی 45 سال به بالا تشکیل شود ، استفاده از اصطلاحات مدرن که مورد پسند آنها نیست کمک چندانی به شما نمی کند. مخاطبان خود و کسانی که برای آنها می نویسید قبل از اینکه نسخه قابل انتشار خبر خود را تهیه کنید ، درک کنید.

قانون شماره 3: هدف گذاری را درک کنید

همه نسخه ها وقتی تنظیم می شوند که برای پخش خارج شوند ، هدف قرار می گیرند. هدف گذاری صحیح می تواند به معنای تفاوت بین هزاران بار خوانده شده و تعداد زیادی از بازدیدکنندگان باشد که به وب سایت پول شما بازمی گردند یا کمبود آنها.

مقاله مرتبط  چگونه من 18.800 بازدید کننده از Google بدون SEO یا تبلیغات تولید می کنم

قبل از تعیین اهداف پیش از توزیع صنعت ، اطمینان حاصل کنید که در مورد هر صنعتی که شرکت ، محصولات یا خدمات شما در آن استفاده می کنند تحقیق می کنید.

نمونه ای از خدمات هدفمند سیم تجاری برای بیانیه های مطبوعاتی

گزینه های هدف گذاری صنعت برای توزیع اطلاعیه مطبوعاتی شما

قانون شماره 4: ساخت یک زمین آسانسور مشتی

به یاد داشته باشید که انتشارات مطبوعاتی شکل عمده ای از مارک تجاری است ، که در جهان بازاریابی آنلاین امروزه بسیار حیاتی است. امروزه سئو اغلب بیشتر از اینکه بک لینک دریافت کند ، بیشتر به مارک تجاری و جذاب کردن مطالب مربوط می شود.

بهترین روش نوشتن a زمین آسانسور درجه یک با استفاده از پتانسیل ویروسی این است که اطمینان حاصل کنید که مارک خود را می شناسید ، بازار خود را درک می کنید و درک عمیقی از مزیت رقابتی ارائه می دهید.

هنوز هم می خواهید برای جلب توجه بیشتر مقداری ادویه ، شجاعت و کلاهبرداری به عنوان اصلی خود اضافه کنید.

یک عنوان راکد ممکن است خبرساز باشد ، اما این بدان معنا نیست که باعث نمی شود افراد هنگام خواندن موهایشان را بیرون بیاورند. بیشتر بخوانید در این مقاله TechCrunch.

شگفت انگیزترین اطلاعیه مطبوعاتی که تاکنون نوشته شده است

نمونه ای از شگفت انگیزترین بیانیه مطبوعاتی که تاکنون نوشته شده است

نحوه نوشتن عنوان روابط عمومی بد

بگذارید بگوییم شما یک شرکت نرم افزاری دارید که نسخه بعدی خود را با به روزرسانی مورد انتظار که کاربران طی چند سال گذشته التماس کرده اند ، منتشر می کند.

شما می توانید عنوان خسته کننده ای مانند این پیشنهاد دهید: “XYZ Software Company جدیدترین نسخه XYZ Pro را اعلام می کند.” این عنوان مطمئناً خبر ساز است. قطعاً مورد تأیید ویراستاران قرار می گیرد. اما مشکل این است که خسته کننده است. هیچ کاری درگیر کردن خواننده نیست.

چگونه عنوان های روابط عمومی خوب ایجاد کنیم

تیباید خلاق تر باشم عنوان فوق را تغییر دهید تا تندتر ، جذاب تر و جذاب تر شود. به عنوان مثال: «تقریباً انسانی: XYZ Pro فکر کردن را از انجام کار منصرف می کند. به روزرسانی جدید ویژگی پاسخ انسانی را به رابط اضافه می کند. “

قانون شماره 5: پیروی از روند ویرایش

سردبیران خدمات توزیع مطبوعات ، روزنامه ها و وب سایت های خبری آنلاین سختگیرانه عمل می کنند. به خاطر داشته باشید که آنها معمولاً دانش آموزان مشتاق زبان انگلیسی ، سبک AP ، لحن و نثر هستند. آنها هیچ اتاق تکانکاری در دستور زبان مناسب یا پیروی از سبک را نمی بینند. آنها فقط سیاه و سفید می بینند که هیچ منطقه خاکستری فضایی در این بین وجود ندارد.

آ جعبه ابزار جامعه این نشریه با استفاده از دستور زبان ، هجی ، عنوان ، سبک و نثر مناسب ، نکاتی را در مورد جلوگیری از رد اعلامیه مطبوعاتی ارائه می دهد. به یاد داشته باشید ، سردبیران سند شما را برای شما اصلاح نمی کنند. این به شما آنها ممکن است تغییرات جزئی ایجاد کنند.

با این حال ، اگر انتشار شما تقریباً از نظر تصویر مناسب نباشد ، با تمام اخبار منتشر شده اخلاقی که ویراستاران روز به روز مورد بمباران قرار می گیرند ، در رد رد خواهد شد.

این را بخوان مقاله تورنتوئیست برای فهمیدن چه ویراستارهایی – مانند ویرایشگر در ستاره، ذکر شده در مقاله – زمانی که آنها بیش از حد مملو از مقاله ها و اخبار منتشر شده دارای خطا هستند انجام دهید.

قانون شماره 6: برای موفقیت همکاری کنید

کار گروهی کمک زیادی به توسعه یک بیانیه مطبوعاتی مثر می کند. همکاری نحوه ایجاد برخی از بهترین قطعات بازاریابی است.

پس چرا ایده قطعه و ترکیب آن فقط به ایده های شما محدود می شود؟ درعوض ، با چند نفر دیگر طوفان فکری ایجاد کنید و قطعه را با هم خلق کنید و به طور مشترک بنویسید. این وضوح را بهبود می بخشد و می تواند کیفیت بیانیه مطبوعاتی شما را به شدت افزایش دهد.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی برای ایجاد فروش بیشتر در تجارت الکترونیکی

قانون شماره 7: ارتقا Cross متقابل برای به دست آوردن اعتبار

تبلیغ متقابل اغلب “فرم رایگان تبلیغات” نامیده می شود ، دقیقاً به همین ترتیب بنیاد ادوارد لو به آن ارجاع می دهد. تبلیغ متقابل می تواند به انتشار اطلاعات شما در چندین سیستم عامل به سرعت کمک کند.

اما ، سه قانون ذاتی تبلیغ متقابل وجود دارد: هزینه ، کنترل و اعتبار.

یافتن شریک تبلیغات متقابل آسان است اگر قبلاً با آنها تجارت داشته باشید. تصور کنید که هزینه توزیع مطبوعات و سندیکای مطبوعات با یک مارک تجاری که مارک تجاری و دسترسی شما را بهبود می بخشد تقسیم کنید.

ممکن است نیاز به یافتن یک شریک تبلیغات متقابل برای کمپین روابط عمومی بعدی خود با چند شریک تجاری داشته باشید.

قانون شماره 8: از کانالهای توزیع کیفیت استفاده کنید

توزیع ارزان خوب نیست ، و توزیع خوب ارزان نیست. توزیع هزینه های ساده و ساده ای دارد.

درگیری های آنلاین زیادی وجود دارد که بهترین سرویس توزیع اطلاعیه مطبوعاتی است. اگر از تجربه شخصی صحبت کنیم ، تعداد انگشت شماری وجود دارد که ارزش استفاده را دارد.

من میخکوب کردم مجله ی وال استریت بارها و بارها با استفاده از Business Wire Berkshire Hathaway ، اما هزینه آن برای انتشار با محدودیت 400 کلمه 400 دلار یا بیشتر است. (آنها پس از آن به ازای هر 100 کلمه از شما هزینه دریافت می کنند.) همچنین برای افزودن عکس ، فیلم ، سیگنال های شبکه های اجتماعی و موارد دیگر هزینه زیادی پرداخت خواهید کرد.

Marketwire از جذابیت مناسبی برخوردار است و از یک داشبورد عالی با تجزیه و تحلیل خوب برخوردار است. روابط عمومی وب سودآورترین سرویس توزیع است اما هنوز هم تقریباً به اندازه سرویس های دیگر برای توزیع سطح اول هزینه می گیرد.

در مورد لوازم جانبی ، شما بیشتر به PR PR علاقه مند می شوید زیرا می توانید به صورت رایگان فیلم ، عکس و پیوندهای پیوندی اضافه کنید. خدمات دیگری که باید در نظر گرفت عبارتند از: PR Newswire ، B Wire و 1888PressReleases.

آرم های رسانه های خبری مطبوعاتی با کیفیت

سرویس های توزیع درجات مختلفی را برای بیانیه مطبوعاتی شما ارائه می دهند.

قانون شماره 9: توزیع سندیکا پس از توزیع

سندیکای بیانیه مطبوعاتی شما بسیار مهم است. مطمئناً ، به همه این مکان ها می رود. اما ، اگر خودتان “اقدام به کشش” اضافی نکنید ، می توانید وقت و پول خود را هدر دهید.

اطمینان حاصل کنید که کانال های اجتماعی شما برای سندیکای بیانیه مطبوعاتی شما تنظیم شده است. این بدان معناست که فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب ، لینکدین ، ​​ردیت ، پینترست ، اینستاگرام ، اسنپ چت و غیره هنگام سندیکای بیانیه مطبوعاتی خود ، می خواهید به داشبورد دسترسی پیدا کنید و رسانه های اصلی مختلفی را که برای توزیع در آن ارسال شده است ، پیدا کنید. برای هر سندیکای کانال های اجتماعی از یک رسانه متفاوت استفاده کنید. مثلا:

  • من تماشا می کنم که روابط عمومی من در سراسر جهان بیرون می رود. هنگامی که به پورتال های اصلی مانند بوستون گلوب، ساکرامنتو زنبور ، یا Houston Chronicle، من آن پیوندها را می گیرم و برای هر کانال اجتماعی که در آن سندیکا هستم از یکی دیگر با توصیف منحصر به فرد استفاده می کنم.
  • من پست می کنم بوستون گلوب با کلیک بر روی فیس بوک ، و چیزی مانند این بگویید:بوستون گلوب نسخه نرم افزار XYZ را در انتشارات ویژه پوشش می دهد. “
  • سپس من را Houston Chronicle با استفاده از یک توصیف منحصر به فرد ، لیست کنید و آن را در توییتر ارسال کنید.
  • بشویید و تکرار کنید. نگران تلاش برای بازگرداندن بازدید اجتماعی به وب سایت خود نباشید. در عوض ، بر نام تجاری سازی و ایجاد اعتبار قابل قبول و افزایش سیگنال های اجتماعی تمرکز کنید که در نهایت شگفتی هایی برای وب سایت شما ایجاد می کنند.
مقاله مرتبط  17 بهترین وبلاگ فوق العاده موفق (ایده هایی که می توانید سرقت کنید)

سندیکای اجتماعی فیس بوک برای انتشار مطبوعات

انتشار مطبوعات خود را پس از توزیع از طریق کانال های اجتماعی خود سندیکا کنید

قانون شماره 10: کشش اجتماعی پیدا کنید

فقط یک سرویس وجود دارد که من برای سندیکای بیانیه مطبوعاتی شما در کانال های اجتماعی توصیه می کنم ، و این خدمات است موتور پیچ. این یک سرویس توزیع مارک تجاری و بازاریابی اجتماعی است که شما با بیانیه مطبوعاتی خود آن را کپی می کنید.

به شما این امکان را می دهد که با پیشرفت بیشتر ، تجزیه و تحلیل و کشش اجتماعی را ردیابی کنید. شما می خواهید یک نسخه بی نظیر از نسخه واقعی Pitch Engine بنویسید تا جذابیت بیشتری پیدا کند.

هنگامی که انتشار واقعی خود را در شبکه های اجتماعی سندیکایی می کنید (همانطور که در بالا توضیح داده شد) ، افزایش این پست ها را برای گسترش آگاهی از برند ، جمع آوری سیگنال های اجتماعی بیشتر و ایجاد پچ پچ در نظر بگیرید.

موتور پیچ برای انتشارات مطبوعاتی

قانون شماره 11: با صلاحدید محتوا دوباره ارسال کنید

از بازنشر مجدد بیانیه مطبوعاتی واقعی در وب سایت خود خودداری کنید زیرا این امر می تواند صحت محتوای شما و رتبه بندی صفحه در Google و سایر موتورهای جستجو را از بین ببرد.

در عوض ، یک یا دو پاراگراف تیزر بی نظیر بنویسید ، سپس آن را به انتشار در سایت میزبان که آن را توزیع کرده است یا یکی از رسانه های اصلی که آن را انتخاب کرده پیوند دهید.

این امر اعتبار بازدیدکنندگان سایت شما را تا حد زیادی بالا می برد ، زیرا آنها می بینند که شما فقط تحت پوشش سایت هستید نیویورک تایمز (و آنها می توانند نسخه کامل شما را به جای خواندن در سایت شما در آن پورتال بخوانند). تصور کنید که چه احساسی باعث می شود آنها نسبت به برند شما احساس کنند.

قانون شماره 12: با سئو و تصاویر انتشار خود را افزایش دهید

اکثر سرویس های توزیع مطبوعات چند افزونه بسیار ارزشمند را ارائه می دهند. اولین ویژگی افزایش SEO است. به هر حال پیوندهای do-follow را انتخاب کنید. چند بک لینک با روابط عمومی بالا هرگز به وب سایت شما آسیب نمی رساند.

توزیع گسترده را در نظر بگیرید تا به سایت های بیشتری دسترسی پیدا کنید ، البته با افزایش هزینه. به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت چند ملیتی هستید ، توزیع جهانی را با سندیکای AP Newswire در نظر بگیرید. اگر یک شرکت داخلی هستید ، مناطق ملی را هدف قرار دهید تا به جای اخبار خبری محدود در منطقه جغرافیایی محدود خود ، به همه رسانه های خبری مهم در ایالات متحده دسترسی پیدا کنید.

سرانجام ، ارزش تصاویر ، فیلم ها و فایل های صوتی یک میلیون کلمه است. افزودن این عناصر چندرسانه ای به بیانیه مطبوعاتی شما به جلب توجه بیشتر ، بهبود دسترسی به شبکه های اجتماعی و افزایش آگاهی از برند کمک می کند.

در نهایت ، آینده روابط عمومی شما – و شهرت برند شما – در دست شما است. بیشترین بهره را از آن ببرید.

آیا شرکت شما در بیانیه های مطبوعاتی موفقیت کسب کرده است؟ تجربیات خود را در زیر به اشتراک بگذارید!