آموزش سئو

12 فرم ثبت نام خبرنامه ایمیل نمونه هایی از این کار

آوریل 9, 2020

ه
مشترکین پست الکترونیکی منبع خون وبلاگ شما هستند. ایمیل هنوز راهی اساسی برای دسترسی به خوانندگان شما است ، چه شما فقط در مورد آخرین پست به آنها بگویید و چه می خواهید یک محصول جانبی را راه اندازی کنید.

بیشتر افراد ، هنگامی که یک وبلاگ جدید را راه اندازی می کنند ، از یک فرم ثبت نام خبرنامه نوار کناری ساده شروع می کنند.

و این عالی است باید از جایی شروع کنید

اما اگر می خواهید بازی و فرم ثبت نام خود را در سطح بالایی قرار دهید تعداد مشترکان ایمیل خود را به طور چشمگیری افزایش دهید، باید از تکنیک های پیشرفته ای که از طریق نوشتن کپی و استراتژی های بازاریابی دیجیتال در دسترس شما است ، استفاده کنید.

بنابراین ، اگر شما آماده تبدیل شدن به یک جادوگر ثبت نام خبرنامه هستید ، در اینجا چند نمونه ثبت نام خبرنامه ایمیل قانع کننده وجود دارد که اثبات شده عملکرد خوبی دارند. به آنها نگاهی بیندازید و ببینید که چرا اینها کار می کنند و ایده هایی در مورد چگونگی سفارشی کردن آنها برای وبلاگ خود دریافت می کنید.

چرا فرم ثبت نام خبرنامه شما بسیار مهم است

بازدید زیاد و ترافیک تنها اولین قدم برای سفر به وبلاگ شماست. ساختن یک لیست ایمیل به شما امکان می دهد یک وبلاگ موفق بسازید که سالها درآمد کسب کند.

اگر از یک فرم ثبت نام خبرنامه عمومی استفاده می کنید ، بسیاری از مشترکان را از دست نمی دهید. این بدان معناست که فرصتهای آینده برای ارتقاء ، درآمد ، بازخورد و تعامل را از دست ندهید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه فرم ثبت نام خبرنامه خود را به سطح بعدی ببرید؟

ما نمونه هایی از اشکال موجود را جمع آوری کرده ایم ثابت شده است که خوانندگان را به مشترکان تبدیل می کند.

هر یک از اینها به روش خاص خود قانع کننده است. شما حتی می توانید آنها را چند برابر کنید تا قدرتشان را چند برابر کنید ، اما مراقب باشید. اگر این کار را انجام دهید (فقط شوخی کنید ، چه کسی این را نمی خواهد؟) ممکن است لیست خبرنامه ایمیل شما در مدت زمان کوتاهی به طرز چشمگیری رشد کند.

اینجا می رویم

ثبت نام خبرنامه 12 ایمیل که کار می کند

1. جعبه لایت باکس + کوپن

فرم ثبت نام خبرنامه برای رستوران

راهنما، یک رستوران معتبر اسپانیایی و ایتالیایی واقع در قلب سنت لوئیس ، MO ، بیش از 1000 مورد به لیست ایمیل آنها اضافه شده است در کمتر از چهار ماه

این فرم ثبت نام خبرنامه ظاهر شده بسته به صفحه ای که در آن قرار دارد ، از 16٪ به 51٪ بازدید کنندگان سایت تبدیل می شود. آنها با ارسال خبرنامه نامه الکترونیکی می توانند رستوران خود را به راحتی پر کنند.

2. فقط متن نمایش داده شده + آهنربای سرب

ثبت نام خبرنامه ساده

دنی راستین از OptimizeMyAirbnb.com برای جمع آوری آدرس از بیش از 65٪ افرادی که کتاب او را خریداری کرده اند ، از یک فرم ثبت نام تشک خوش آمدید از تمام صفحه استفاده می کند. مشتریانی که کتاب را در جای دیگر خریداری می کنند می توانند با دسترسی به لینک جایزه موجود در داخل کتاب ، پاداش و ثبت نام در خبرنامه وی را بارگیری کنند.

مقاله مرتبط  چگونه یک بلاگ غذا را در سال 2020 راه اندازی کنیم (و درآمد کسب کنید)

این یک ایده هوشمندانه است زیرا به Rusteen اجازه می دهد تا آدرسهای ایمیل افرادی را که معمولاً از دست می داد ، ضبط کند زیرا آنها این کتاب را از یک شخص ثالث خریداری کرده اند. به علاوه ، به او کمک می کند لیست خود را تقسیم کنید راحت تر زیرا او می داند که آنها در حال حاضر به محصولات او علاقه مند هستند.

3. پنجره ساده + تصویر از شما

راه دیگر برای افزایش تبدیل فرم ثبت نام خبرنامه ایمیل شما ، درج تصاویر است. به طور خاص ، تصویری از شما یا افراد در پشت بلاگ.

مردم می خواهند بدانند چه کسی در پشت وبلاگی است که می خواند زیرا این اعتماد و اعتبار را ایجاد می کند. وقتی یک وبلاگ را از یک شخص به ظاهر ناشناس یا شغل می خوانید ، اعتماد به اطلاعات سخت است ، درست است؟

پنجره ایمیل با headshot

نویسنده ، نویسنده و کارآفرین رایان رابینسون هنگامی که این فرم پاپ آپ را در وبلاگ محبوب خود ایجاد کرد ، از افزایش 6 درصدی تبدیل ها برخوردار شد. او تصویر خود را با کپی ترکیب کرد که ارزش عضویت در خبرنامه خود را توضیح می دهد و فرم را برای استفاده آسان می کند.

4. نوار شناور + آزمایشی رایگان

ثبت نام ایمیل نوار شناور

آ نوار شناور فرم ثبت نام خبرنامه ایمیل روشی ساده و در عین حال مؤثر برای افزایش لیست خبرنامه شما است. با این فرم قدرتمند ، ActiveCampaign هر 30 روز یکبار 800 ثبت نام جدید اضافی ایجاد می کند.

از آنجا که بسیار کوچک است ، باید با خود استراتژیک باشید تماس به عمل (CTA) و کپی کنید

در فرم ActiveCampaign ، آنها از تکنیک های هوشمند استفاده می کنند مانند:

  • اثبات اجتماعی از رسانه های اجتماعی (“هزاران نفر بهبود یافته اند”)
  • کنجکاوی (آنها راز پیشرفت را آشکار نمی کنند)
  • پیش بینی (آنها به مشترکان ایمیل قول می دهند که اگر اطلاعات مخاطب خود را ارائه دهند ، چیزی یاد بگیرند.)

5- بله / خیر

فرم اپتین چند مرحله ای مانند سؤال بله / خیر ، از اصل روانشناختی ، اثر Zeigarnik Effect برای افزایش تبدیل استفاده می کند. این تأثیر بیان می کند افرادی که شروع به عملی می کنند ، احتمال بیشتری دارند که آن را انجام دهند. این می تواند منجر به افزایش تبدیل تا 18٪ شود.

در مورد سؤال بله / خیر ، آنها احتمالاً در خبرنامه شما مشترک می شوند زیرا احساس می کنند که گزینشی برای این کار دارند (یا نه.)

بخش فرم ثبت نام ایمیل تقسیم شده

SnackNation، یک سرویس اشتراک برای میان وعده های سالم ، از تنوع سؤال بله / خیر استفاده می کند تا مشترکان ایمیل خود را بلافاصله بین مشترکین اداری و کاربران خانگی تقسیم کند.

این پنجره بلافاصله 60.4٪ بازدید کنندگان را که بر روی دکمه Home کلیک می کنند ، تبدیل می کند که بازدید کنندگان را به سرویس اشتراک آنها هدایت می کند.

آنها از ترکیبی از بله / خیر سؤال و خروج از قصد برای تبدیل 3.53٪ دیگر بازدیدکنندگان متروکه ، در غیر این صورت آنها را گم می کنند.

مقاله مرتبط  30 درس پس از 30 میلیون بازدید کننده SEO
بله / خیر نمونه ثبت نام خبرنامه

6. فرم های نوار کناری

این فرم ثبت نام کارگاه است که شما احتمالاً با آنها آشنا هستید. آنها را در اکثر بلاگها پیدا خواهید کرد ، عمدتاً به این دلیل که آنها فقط کار می کنند. آنها سکسی یا چشمک زن نیستند ، اما کار را انجام می دهند.

این مورد در Problogger وجود دارد:

فرم ثبت نام ایمیل نوار کناری

به خودی خود ، خبرنامه های نوار کناری یک تن از خوانندگان را تبدیل نمی کنند ، معمولاً کمتر از 1٪ افرادی که آنها را می بینند.

اما اشکال نوار کناری هنوز جای خود را دارد. آنها به اندازه یک پنجره مزاحم نیستند ، آنها خوانندگان شما را مانند فرم داخلی یا اسلایدی منحرف نمی کنند ، و آنها هر صفحه از وبلاگ خود را به یک فرصت تولید سرب تبدیل کنید.

7. فرم نوار کناری + پنجره تمام صفحه

هنگامی که فرم نوار کناری خود را با فرم ثبت نام دیگری در سایت خود ترکیب می کنید ، این زمانی است که شما شروع به دیدن بیشترین دستاوردها خواهید کرد. Escola EDTI استفاده از ترکیبی از نوار کناری و صفحه نمایش تمام صفحه برای افزایش 18٪ تبدیل و جمع آوری بیش از 2500 ثبت نام در یک ماه.

ثبت نام ایمیل نوار کناری

8. فرم های درون خطی

جیمز پولارد از مربی مشاور از فرم های درون خطی برای تبدیل 2-6٪ از خوانندگان وبلاگ خود و 360٪ در کل سایت استفاده می کند.

مثال فرم ثبت نام خبرنامه درون خطی

او برای تبدیل بیش از 53٪ از خوانندگان خود ، از صفحات دیگر استفاده می کند و افراد بیشتری را نیز به لیست خبرنامه های ایمیل خود اضافه می کند.

فرم های درون خطی به شما کمک می کنند توجه شما را به خواندن مطالب شما متقاعد کند ، درست در زمانی که متعهد به خواندن مطالب شما هستند. به همین دلیل آنها برای رشد مشترکان به ویژه در سایتهای پرمحتوا مانند وبلاگها بسیار مؤثر هستند. بعلاوه ، آنها غیرقابل نفوذ هستند و باعث نمی شوند جریان افرادی که در سایت شما می خوانند و حرکت می کنند ، مختل شوند.

9. قفل محتوا

قفل محتوای موجود در برخی از نرم افزارهای فرم ثبت نام مانند OptinMonster راهی است که صاحبان وبلاگ با جذب بخشی از مطالب با ارزش بالا ، مشترکان بیشتری را به خود جذب کند. شما در حال حاضر بخش اعظم مطالب خود را به صورت رایگان ارائه دهیداما می توانید با قرار دادن آن در پشت “دروازه” یا قفل محتوا ، بخشی از آن را منحصر به فرد تر و با ارزش تر کنید. این نسخه مبتنی بر متن آزمایشی رایگان است: خوانندگان قسمت اول را به صورت رایگان دریافت می کنند اما برای پایان پست باید با آدرس ایمیل خود “پرداخت” کنند.

کیبی خرد راهنمای استراتژی تجارت از قفل محتوا در کل سایت استفاده کرد تا در مدت زمان بیش از یک ماه نزدیک به 11000 مشترک در لیست پستی وی اضافه شود.

به عنوان مثال قفل محتوا

Stubbs برای یکی از محبوب ترین پست های وبلاگ خود در معاملات بیت کوین از قفل محتوا در فرم بازشو استفاده کرد زیرا او وقت لازم برای ایجاد یک آهنربای کاملاً جدید برای این مخاطب را ندارد. بنابراین وی قفل محتوا را به پستی که قبلاً در وبلاگ خود داشت اضافه کرد و طی کمتر از دو ماه ، وی نزدیک به 7،500 مشترک ایمیل را به لیست خود اضافه کرد و 17٪ از خوانندگان آن پست خاص را تبدیل کرد.

مقاله مرتبط  چگونه من 231608 بازدید کننده را با استفاده از اطلاعیه های فشار به سایت من سوار کردم

Stubbs نه تنها هزاران مشترک جدید را بدست آورد ، بلکه وی همچنین با برچسب زدن به طور خاص از این ثبت نام ها ، توانست لیست خود را به طور خودکار تقسیم کند. اکنون وقتی او به لیست خود نگاه می کند ، می تواند دقیقاً ببیند چه کسی علاقه مند به بیت کوین است و می تواند ایمیل های هدفمند را برای آنها ارسال کند.

10. Exit-Intent Popup + ارتقاء محتوا

این نوع پنجره با استفاده از فناوری رفتاری موجود در نرم افزار خبرنامه تولید سرب یا ایمیل شما کنترل می شود. این حرکت بازدیدکنندگان را به سایت شما ردیابی و نظارت می کند و تشخیص می دهد که چه زمانی می خواهند سایت را بدون ثبت نام در خبرنامه شما ترک کنند.

اکثر سایت های تجارت الکترونیکی از آن استفاده می کنند تا مواردی را که ممکن است به آنها علاقه داشته باشید یا در سبد خرید خود قرار داده اید به شما یادآوری کند اما خریداری نکرده اید. وبلاگ ها می توانند از آن برای به حداکثر رساندن بازاریابی محتوای شما و پیشبرد تلاشهای نسل استفاده کنند. در مواردی که این ترکیب را با سایر تاکتیک های بازاریابی محتوا مشاهده می کنید ، اغلب مواردی که در لیست خبرنامه ها در حدود 200-600٪ افزایش می یابد ، مشاهده می کنند.

RazorSocial با ارائه a. تبدیل های خود را 520٪ افزایش داد ارتقاء محتوا به پست می خواندند.

مثال فرم پاپ آپ

11. پنجره Exit-Intent + ارسال های مرتبط + ثبت نام درون خطی

با نشان دادن یک پنجره بازده قصد دارد خوانندگان خود را در سایت خود طولانی تر نگه دارد تا سایر پست های مربوط به موردی را که فقط خوانده بودند نشان دهند. سپس ، حتماً فرم ثبت نام درون خطی را در جایی در آن پست ها قرار دهید تا شانس ثبت نام در آنها افزایش یابد.

12. تلفن همراه + کوپن

AutoAnyothing ، یک خرده فروش آنلاین پیشرو در محصولات خودروهای پس از فروش ، از پنجره موبایل و کوپن پنجره ترکیبی برای تشویق مشترکین خبرنامه.

پنجره موبایل

آنها از این برنامه به همراه ترکیبی از چند فرم ثبت نام دیگر در سایت خود استفاده کردند تا افزایشی روزانه را نزدیک به 2.5 برابر افزایش دهند و درآمد ایمیل را نیز بیش از 20٪ افزایش دهند.

و همین امیدواریم که از این پست در بهترین فرم های ثبت نام خبرنامه ایمیل که کار می کند لذت ببرید.

در مرحله بعد ، حتما لیست هک های آسان ما را برای رشد خبرنامه ایمیل خود بررسی کنید.

راهنماهای وبلاگ نویسی بیشتری مانند اینها را می خواهید؟ حتماً مشترک خبرنامه الکترونیکی ما شوید بنابراین می توانید از توصیه های تخصصی مورد نیاز برای رشد وبلاگ خود استفاده کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *